Je kon de Koreaanse open beta ook niet met de EU client spelen. Volgens mij is aanpassen realmlist.wtf niet voldoende. Je kunt client downloaden van en.wow-europe.com
Anoniem: 80154
Ik vermoed dat het aanpassen van de realmlist inderdaad afdoende is.SMulTiE schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:15:
Ja, dat hoop ik ook. Kan iemand bevestigen danwel ontkrachten en dan meteen ff een linkje sturen naar de EU-versie ?
Blijkbaar niet, excuses!
Maar om elk risico uit te sluiten heb ik toch maar de laatste enGB-client + patch gedownload.
Hier is de torrent zonder embedded Blizzard client te krijgen!
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 80154 op 26-01-2005 12:28 ]
De eu heeft voor patch 1.1.0 een speciale EU versie moeten downloaden omdat de US versie het niet meer deed.
je moet dus de hele nieuwe EU versie downloaden
je moet dus de hele nieuwe EU versie downloaden
Anoniem: 123311
Bij de signup (Deze dus) staat als laatste punt wel "Client Download".
edit:
Ah, jullie waren me al voor
Ah, jullie waren me al voor
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 123311 op 26-01-2005 12:23 ]
Maar goed dat je nog 0,01% over hebt, want het is wel degelijk mogelijk. Zelf ook gedaan. Ga naar je realmlist.wtf en vul daar in:Anoniem: 130105 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:12:
[...]
Weet 99.9% zeker dat je daarvoor echt de Europese client voor nodig hebt, of anders de US client moet aanpassen zodat deze exact dezelfde bestanden heeft als de Europese. Voor zover ik weet kun je zonder creatief fixen de EU beta niet spelen met een US client.
code:
1
| set realmlist eu.login.worldofwarcraft.com |
Daarna zou het moeten werken. Wellicht dat je de client nog moet patchen en dergelijke, maar dat is geen enkel probleem.
edit:
Dat de Koreaanse beta niet aan te passen was, is geen argument. Zij hebben (toch?) alleen een Koreaans-talige client. Deze US client is Engelstalig. De EU Client is ook Engelstalig. Als je per se in het Duits of Frans wenst te spelen, zul je de bijbehorende EU client moeten downloaden.
Dat de Koreaanse beta niet aan te passen was, is geen argument. Zij hebben (toch?) alleen een Koreaans-talige client. Deze US client is Engelstalig. De EU Client is ook Engelstalig. Als je per se in het Duits of Frans wenst te spelen, zul je de bijbehorende EU client moeten downloaden.
[ Voor 19% gewijzigd door PromWarMachine op 26-01-2005 12:48 ]
Anoniem: 71672
ff in reactie op promwarmachine, ik weet niet of je op het moment final beta speelt, maar volgens mij lukt jou oplossingkje niet,
ik heb hetzelfde geprobeerd, maar dat werkte niet. gelukkig had mijn huisgnoot de gelocaliseerde versie al downgeload, dus kon ik gelijk aan de slag (na de nodige patches).
Heb nu een 27 priest, en een 19 shamen. Hoop niet dat we de chars mogen houden omdat ik toch behoorlijk achterloop op de rest van mijn guild.
ik heb hetzelfde geprobeerd, maar dat werkte niet. gelukkig had mijn huisgnoot de gelocaliseerde versie al downgeload, dus kon ik gelijk aan de slag (na de nodige patches).
Heb nu een 27 priest, en een 19 shamen. Hoop niet dat we de chars mogen houden omdat ik toch behoorlijk achterloop op de rest van mijn guild.
voordat iedereens F5 knop dadelijk kapot is heb ik ff snel een scriptje in elkaar gedraait.
http://www.medivhschosen.com/savef5/
elke minuut een update op en.wow-europe.com
Aah daarom zijn we ook "The Chosen"... mooie oplossingTHE_CR0SS schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:14:
voordat iedereens F5 knop dadelijk kapot is heb ik ff snel een scriptje in elkaar gedraait.
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Hip! BedanktTHE_CR0SS schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:14:
Ik check dit forum wel elk half uur
...die keys zijn echt niet in een half uur verdwenen...1-2 uur heb je toch wel. Bij de US had je bij het begin een uur ofzo voordat de servers eruit knalden, maar de volgende ochtend kon je bijna heel de dag nog registreren.
Dit dus.
Fijn dat iemand toch nog even die key postte, ik weet wel dat ik er niks aan heb, maar het is wel grappig om te raden wat 't wordt nu, en doordat ik die 'oude' key nu heb kan ik 'n educated guess doen, zoals dat zo mooi heet. (meerdere malen posten dat je niks hebt aan die key is misschien nog wel zinlozer dan het willen weten van de key, IMHO).
OT:
Ik gebruik zelf geen mods, maar heb wel deze macro die ik gebruik. Hij zorgt ervoor dat ik niet bij het verkrijgen van een quest hoef te wachten tot de NPC is 'uitgeschreven'.
Komtie:
/script setglobal('QUEST_DESCRIPTION_GRADIENT_CPS',600000);
Ik weet niet of iemand er wat aan heeft, maar als je geen mods gebruikt is 't erg handig...
OT:
Ik gebruik zelf geen mods, maar heb wel deze macro die ik gebruik. Hij zorgt ervoor dat ik niet bij het verkrijgen van een quest hoef te wachten tot de NPC is 'uitgeschreven'.
Komtie:
/script setglobal('QUEST_DESCRIPTION_GRADIENT_CPS',600000);
Ik weet niet of iemand er wat aan heeft, maar als je geen mods gebruikt is 't erg handig...
Bekabelde WIFI
Hey, ik heb ook orange. Ik wil wel ff weten hoe je dat hebt gedaaan ????admiral schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:25:
hehe ja ook zoiets in werking. mailtje ook naar mobielnummer@orange.nl
Dus ik krijg ook een smsje als er wat verandert
Tevens in de mail een verschil van de website met vorige keer, dus wat er bijgekomen is
Maar dat boeit weinig, ik kijk toch bij elk smsje de site gelijk.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ja en of iemand weet of het ook met T-mobile kan en wat 't dan kost!
Bekabelde WIFI
[quote]Anoniem: 97525 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:23:
Ik ben nu bezig dingen als mailinstellingen configureerbaar te maken, dat was hard-coded
EMAIL ON naar 888 SMSen, en dan kun je mailen naar jouwnummer@gin.nl. Alleen kan die activering wel ff een tijdje duren.fritsjof schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:45:
Ja en of iemand weet of het ook met T-mobile kan en wat 't dan kost!
[ Voor 34% gewijzigd door Hydra op 26-01-2005 13:54 ]
https://niels.nu
A die is nice, gaat een stuk sneller dan van wow siteXeanor schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:41:
Of je download hem lekker snel hier:
ftp://ftp.multiplay.co.uk...201.1.2%20Installer-enGB/
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Waar maken we die startpost nou voor, de kat z'n kut ofzo? Link naar de US/En/De/Fr client staat er al sinds 3 delen in!SMulTiE schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:15:
Ja, dat hoop ik ook. Kan iemand bevestigen danwel ontkrachten en dan meteen ff een linkje sturen naar de EU-versie ?
FFS!
Anoniem: 87260
gewoon op orange.nl inloggen mijne is alwin22@orange.nl gebruik hem hier ook voor en overbiedingen op ebay en zo is handig
ik krijg een sms met de titel van het mailtje gratis op me mobiel
en die titel zegt bijna altijd genoeg
Voor geintereseerden:
http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/files/PageCheck%200.1.zip
Mijn allereerste publiek gereleaste .Net progsel
Dat verversen is heel leuk:), maar kan er ook een soort van geluidje te horen zijn. Dat als ik warcraft tft aan het spelen ben dat ik dan een trompet hoor ofzo
Hang gewoon een geluidje aan incoming mail met die subject ofzolaurens291 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 14:30:
Dat verversen is heel leuk:), maar kan er ook een soort van geluidje te horen zijn. Dat als ik warcraft tft aan het spelen ben dat ik dan een trompet hoor ofzo
Is het trouwens niet logisch als de final beta key morgen (donderdag dus) bekend gemaakt wordt, gezien Blizzard's donderdag-fetisj?
Ik heb als smtp mail.chello.nl gezet. En http://www.tweakers.net/ als testpagina, maar ik krijg geen mailtje als ie verversd is......Hydra schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 14:29:
Voor geintereseerden:
Heeft er nog iemand meer problemen om op het officiele WoW forum van Blizzardte komen? Bij mij doet ie het niet.
Anoniem: 29204
Ik denk 99% dat het vrijdag wordt...
aangezien je op www.gamer.nl en games.telenet.be niet meer kans maakt op de prijzen op 28 januari
en dat is dus vrijdag..
dus ik kan wel relaxt slapen de komende 2 nachten
aangezien je op www.gamer.nl en games.telenet.be niet meer kans maakt op de prijzen op 28 januari
Anoniem: 86399
Idd, en aangezien er staatAnoniem: 123311 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 14:57:
Is het trouwens niet logisch als de final beta key morgen (donderdag dus) bekend gemaakt wordt, gezien Blizzard's donderdag-fetisj?
moet het ook wel heel binnenkort zijn, dus mss morgen also stay tuned for updates during this week
Hartelijk bedankt voor je warmhartige reply. Ik ben blij dat niet iedereen meteen flipt als er een post wordt gezet waarin blijkt dat diegeen niet alle 12 delen heeft doorgenomen. DANK!keldon schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 14:16:
[...]
Waar maken we die startpost nou voor, de kat z'n kut ofzo? Link naar de US/En/De/Fr client staat er al sinds 3 delen in!
FFS!
Anoniem: 103205
Wat zou het nut ervan zijn om een key te verloten als iedereen op dezelfde dag die key van blizzard krijgtAnoniem: 29204 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:18:
Ik denk 99% dat het vrijdag wordt...
aangezien je op www.gamer.nl en games.telenet.be niet meer kans maakt op de prijzen op 28 januarien dat is dus vrijdag..
Het begin van 1 deel is al genoeg hoor heheSMulTiE schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:25:
[...]
Hartelijk bedankt voor je warmhartige reply. Ik ben blij dat niet iedereen meteen flipt als er een post wordt gezet waarin blijkt dat diegeen niet alle 12 delen heeft doorgenomen. DANK!
There is no art to find the minds construction in the face
Ja inderdaad. Ik zou het leuker vinden als de key op donderdag gereleased wordt, opraakt, en ik op vrijdag nog een key in mijn mailbox vind. 
Maar ik blijf hopen op morgen. Vanaaf ff de EU-client alvast downloaden.
Maar ik blijf hopen op morgen. Vanaaf ff de EU-client alvast downloaden.
There is no art to find the minds construction in the face
Misschien een domme vraag of heb ik niet goed gezocht , maar als de 2de fase begint , hoe kom je dan aan die ''beta-key'' ?
Anoniem: 72901
Die worden natuurlijk gewoon weggegeven (staat op de website).Rushwood schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:49:
Misschien een domme vraag of heb ik niet goed gezocht , maar als de 2de fase begint , hoe kom je dan aan die ''beta-key'' ?
Hoe?
God knows.

edit:
Gewoon direct op de website dus.A large, limited number of players will be added into the game on a first come, first served basis when the second phase starts. To register an account, you will need a generic authentication key, which we will supply on this page, so stay tuned for updates during this week.
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 72901 op 26-01-2005 15:52 ]
Van de blizzard site:Rushwood schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:49:
We are finalizing the preparations for the second phase of the Final Beta and will soon update the Account Creation pages. A large, limited number of players will be added into the game on a first come, first served basis when the second phase starts. To register an account, you will need a generic authentication key, which we will supply on this page, so stay tuned for updates during this week.
Ik hoop niet dat het op de zelfde manier gaat gebeuren als met de SWAT 4 Beta , waar je alleen in kan komen als je een betaal-account bij file-planet hebt.Anoniem: 72901 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:51:
[...]
Die worden natuurlijk gewoon weggegeven (staat op de website).
Hoe?
God knows.
Staat toch vrij duidelijk aangegevenRushwood schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:49:

maar ik zal het nog duidelijker maken:
The Second Phase is Getting Close!
Ryann, 25/01/2005
We are finalizing the preparations for the second phase of the Final Beta and will soon update the Account Creation pages. A large, limited number of players will be added into the game on a first come, first served basis when the second phase starts. To register an account, you will need a generic authentication key, which we will supply on this page, so stay tuned for updates during this week.
To support even more players, we are pleased to announce a new data centre in Frankfurt which will be ready for the start of the second phase. This new centre, together with the existing centre near Paris, will be dedicated to World of Warcraft and will enable us to provide additional Realms for the European Community.
edit:
lol... blijkbaar een domme vraag ja, 3 reply's met de tekst van de website
lol... blijkbaar een domme vraag ja, 3 reply's met de tekst van de website
[ Voor 11% gewijzigd door Denman op 26-01-2005 16:01 ]
LOL ik heb al 4 jaar Orange en nog nooit op de site geweest. Nooit geweten. Thanks!Anoniem: 87260 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 14:20:
gewoon op orange.nl inloggen mijne is alwin22@orange.nl gebruik hem hier ook voor en overbiedingen op ebay en zo is handig
sorry mensen voor mijn domme vraag , maar blijkbaar is mijn engels niet al te sterk , of mijn geheugen vergelijkbaar met een vergiet ... sorry
Dat Keldon zo reageert op posts waarin zeer makkelijk vindbare vragen worden gesteld, kan ik me persoonlijk goed voorstellen. Hij heeft immers meedere startposts inelkaar gezet, en vervolgens wordt er niet naar gekeken. Da's niet echt leuk als je er wat tijd in hebt gestoken.
Het is de laatste tijd steeds vaker zo dat er mensen met weining posts op GoT (no offense, geef alleen de trend weer) van deze vragen stellen. Soms zit er zelfs iemand tussen met 1000+ posts, zo zie je maar.
Ik stel gewoon voor dat iedereen eerst zoekt (de overgrote meerderheid hier doet dat al, dus voel je niet gelijk aangesproken), en dan pas vragen gaat stellen.
Verder dank ik Hydra voor z'n brouwsel
Het is de laatste tijd steeds vaker zo dat er mensen met weining posts op GoT (no offense, geef alleen de trend weer) van deze vragen stellen. Soms zit er zelfs iemand tussen met 1000+ posts, zo zie je maar.
Ik stel gewoon voor dat iedereen eerst zoekt (de overgrote meerderheid hier doet dat al, dus voel je niet gelijk aangesproken), en dan pas vragen gaat stellen.
Verder dank ik Hydra voor z'n brouwsel
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Aangezien ik morgen overdag zeker niet kan checken, moet je dat reggen doen in de client (wOW zelf), of op de site (in de laatste geval kan ik dat iemand voor me laten doen)
Bij een MMORPG moet je dat 9 van de 10 keer op de site doen, en niet in het spel zelf. Dus ik neem aan dat dat bij WoW niet veel anders zal zijn...-SaveMe- schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:05:
Aangezien ik morgen overdag zeker niet kan checken, moet je dat reggen doen in de client (wOW zelf), of op de site (in de laatste geval kan ik dat iemand voor me laten doen)
http://signup.wow-europe.com wordt het-SaveMe- schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:05:
Ff wat mensen instrueren, just in case
Als ik het me goed herinner zijn blizzard releases (games, patches beta's) meestal aan het begin van de week. Wat dus zou betekenen dat de Open Beta vandaag uitkomt
Ehm, stel ik heb net een timecard van 6 maanden gebruikt en ik ga 4 weken op vakantie. Kan ik dan mijn account 4 weken in vacation mode zetten? Oftewel ik kan er niet op inloggen maar t kost mij ook geen geld tot datum x?
Anoniem: 76289
Voor zover mij bekend is kan je je account niet op "vacation mode"zetten, anders zou iedereen dat doen als ze uitgelogd zijn en op die manier vele uren/dagen uitsparen op hun accountPandemic schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:23:
Ehm, stel ik heb net een timecard van 6 maanden gebruikt en ik ga 4 weken op vakantie. Kan ik dan mijn account 4 weken in vacation mode zetten? Oftewel ik kan er niet op inloggen maar t kost mij ook geen geld tot datum x?
Als minimum periode nou 2 weken zou zijn, is het geen enkel probleem.Anoniem: 76289 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:33:
[...]
Voor zover mij bekend is kan je je account niet op "vacation mode"zetten, anders zou iedereen dat doen als ze uitgelogd zijn en op die manier vele uren/dagen uitsparen op hun account
Ik hoorde dat guildmembers oid al sowieso keys hiervoor krijgen, en iemand die dat dus krijgt zegt dat de tweede fase vrijdag begint.
We zullen wel zien
We zullen wel zien
Ze zouden wel gek zijn bij Blizzard , als ze die vacation-mode er inbouwen lopen ze een hoop geld mis , terwijl als ze de vacation-mode weg laten iedereen het spel toch wel koopt...Pandemic schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:23:
lijkt me onlogisch.... dan zet toch iedereen een of ander flut guild op om er voor te zorgen dat ze key krijgenXrenity schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:58:
Ik hoorde dat guildmembers oid al sowieso keys hiervoor krijgen, en iemand die dat dus krijgt zegt dat de tweede fase vrijdag begint.
We zullen wel zien
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Iedere guild die bij blizzard geregistreerd was ofzoLord_T schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:03:
[...]
lijkt me onlogisch.... dan zet toch iedereen een of ander flut guild op om er voor te zorgen dat ze key krijgen
Ik ken de details ook niet
/edit
de precieze tekst:
yep maar ik zit er niet mee, want alle guilds die staan ingeschreven op blizzard.com krijgen zowiezo extra keys (variert van 3 tot 20 keys) voor de leden (ik zit in een guild). zo wist ik ook dat het vrijdag pas begint.
[ Voor 30% gewijzigd door Xrenity op 26-01-2005 17:05 ]
Daar geloof ik maar weinig van eigenlijk..
Bronnen?
Bronnen?
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 123311 op 26-01-2005 17:14 ]
Wat ik dus niet zo goed begrijp en ook erg jammer vind, is het feit dat:
Er veel mensen zich hebben upgesigned voor de eu-beta, velen hebben geen key gekregen, waarom sturen ze die mensen die zich maanden geleden hebben opgegeven voor de eu-beta en niets hebben gehad niet gewoon een key voor deze laatste fase en gaan ze wéér een signup doen? Ik zou zeggen: stuur die mensen die nog geen key hebben gekregen er eentje, en doe dan die signup, weet je zeker dat je mensen in de game krijgt die het echt willen spelen, en je beloont de early-upsigners met een key.
Er veel mensen zich hebben upgesigned voor de eu-beta, velen hebben geen key gekregen, waarom sturen ze die mensen die zich maanden geleden hebben opgegeven voor de eu-beta en niets hebben gehad niet gewoon een key voor deze laatste fase en gaan ze wéér een signup doen? Ik zou zeggen: stuur die mensen die nog geen key hebben gekregen er eentje, en doe dan die signup, weet je zeker dat je mensen in de game krijgt die het echt willen spelen, en je beloont de early-upsigners met een key.
Bekabelde WIFI
Ik heb nooit zelfs maar gezegd dat het waar was. Maar dit is de laatste indicatie die ik heb die ook redelijk betrouwbaar overkomt.Anoniem: 123311 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:09:
Daar geloof ik maar weinig van eigenlijk..
Tegenwoordig is een inschrijving voor een closed beta ook geen blijk meer van hardcoreschap. Op het moment dat het nieuws naar buiten komt, gaat iedereen zich inschrijven. Wie wil er nu niet gratis (boeien dat het om bug-hunting gaat, als je maar kan spelen..) een topgame spelen.
Dus het zou wel een goed idee zijn, als je iets meer moeite had moeten doen voor de inschrijving.
Dus het zou wel een goed idee zijn, als je iets meer moeite had moeten doen voor de inschrijving.
tuurlijk goede bruikbare stuff verkoop je toch altijd via auction krijg je vaak wel x waarde wat een handelaar er voor geeft.Bosmonster schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 09:08:
[...]
Jawel, maar das allemaal via auction dus...
goede groene items drop ik er allemaal in.
en zo maak je met geen een proffesion winst als je alles aan handelaar verkoopt.
Zou het iets uitmaken hoe de professions verdeeld zijn in een guild?
Wat ik bedoel, wat is handiger:
Optie 1:
3 guildies met ieders een production en een gathering profession.
Optie 2:
2 met 2x Gathering en 1 met 2x production?
Voor beide opties zijn voor- en nadelen te verzinnen:
Optie 1:
+ 3 Production skills i.p.v. 2
+ Je kan zelf doorgaan als je guildies offline zijn
- Minder interactie ("je hebt niemand nodig")
Optie 2:
+ Grotere variatie in aanvoer
+ Meer interactie (dus gezelliger imo)
- Maar 2 Production skills i.p.v. 3
Wat denk jij?
Wat ik bedoel, wat is handiger:
Optie 1:
3 guildies met ieders een production en een gathering profession.
Optie 2:
2 met 2x Gathering en 1 met 2x production?
Voor beide opties zijn voor- en nadelen te verzinnen:
Optie 1:
+ 3 Production skills i.p.v. 2
+ Je kan zelf doorgaan als je guildies offline zijn
- Minder interactie ("je hebt niemand nodig")
Optie 2:
+ Grotere variatie in aanvoer
+ Meer interactie (dus gezelliger imo)
- Maar 2 Production skills i.p.v. 3
Wat denk jij?
[ Voor 9% gewijzigd door Wouter185 op 26-01-2005 17:34 ]
Boeit mij het, ik speel primair voor mezelf. Als iemand mij op gaat dragen hoe ik moet spelen ben ik snel pleite
Anoniem: 130105
In een guild gaat het toch echt om teamplay. In principe is het 't best om van alle production professions er 1 (of 2) te hebben als je guild grootte het toelaat, en zo veel mogelijk gathering. Als je de mensen die de production professions hebben vertrouwt, en ze zijn niet van plan na 1 maand er mee te stoppen, kun je zo allemaal gatheren, snel je crafters op hoog niveau krijgen, en de rest gebruiken om geld mee te verdienen.
Ik had het ook over een guild. Als je primair voor jezelf speelt, en geen (of weinig) rekening wilt houden met anderen, dan moet je niet bij een guild zijnHydra schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:44:
Boeit mij het, ik speel primair voor mezelf. Als iemand mij op gaat dragen hoe ik moet spelen ben ik snel pleite
Dan zal jij erg geliefd zijn in een guild zijn.. nog niet in een guild gespeeld zeker.. Samen delen is wel belangrijk..Hydra schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:44:
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
waar ik me nog een beetje zorgen om maak is de release date 
Stel deze is 11 februari, dan valt dat op een vrijdag. Nu heb ik, net zoals vele anderen, het spel ergens online besteld. Stel dat je de postbode mist op 11 februari... zit je mooi een weekend zonder
. Ik denk dat ik, wanneer de releasedate op 11 februari valt, maar 10 & 11 februari bij (of voor ?
) de deur slaap.
Stel deze is 11 februari, dan valt dat op een vrijdag. Nu heb ik, net zoals vele anderen, het spel ergens online besteld. Stel dat je de postbode mist op 11 februari... zit je mooi een weekend zonder

" Dan zal jij erg geliefd zijn in een guild zijn.. nog niet in een guild gespeeld zeker.. Samen delen is wel belangrijk.."
Dit is pure onzin uiteraard. Ik ga al jaren bij guilds en dat is altijd om dezelfde reden , voor de gezelligheid. Gezellig allemaal lekker efficient zijn is voor als je je leet wilt voelen , voor de rest laat een goede guild je fijn je gang gaan imo. Mocht het nou eens nodig zijn en het is toch iets wat je al wilt doen dat is wat anders maar ga me der echt niet op richten.
Dit is pure onzin uiteraard. Ik ga al jaren bij guilds en dat is altijd om dezelfde reden , voor de gezelligheid. Gezellig allemaal lekker efficient zijn is voor als je je leet wilt voelen , voor de rest laat een goede guild je fijn je gang gaan imo. Mocht het nou eens nodig zijn en het is toch iets wat je al wilt doen dat is wat anders maar ga me der echt niet op richten.
hier komt de postbode ook op zaterdagRemco20 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 18:17:
Stel deze is 11 februari, dan valt dat op een vrijdag. Nu heb ik, net zoals vele anderen, het spel ergens online besteld. Stel dat je de postbode mist op 11 februari... zit je mooi een weekend zonder. Ik denk dat ik, wanneer de releasedate op 11 februari valt, maar 10 & 11 februari bij (of voor ?
) de deur slaap.
Ik heb vrij op 11 feb
(speciaal gevraagd :x)
Ik heb daarover even gevraagd bij het bedrijf waar ik besteld had, ben ff kwijt waarRemco20 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 18:17:
Stel deze is 11 februari, dan valt dat op een vrijdag. Nu heb ik, net zoals vele anderen, het spel ergens online besteld. Stel dat je de postbode mist op 11 februari... zit je mooi een weekend zonder. Ik denk dat ik, wanneer de releasedate op 11 februari valt, maar 10 & 11 februari bij (of voor ?
) de deur slaap.
En die sturen em op voor de release. Dus dat je em op de release thuis hebt. Tenminste dat is wel de bedoeling van hun kant.
Dus ik zou zeggen check ff met je leverancier
[ Voor 4% gewijzigd door admiral866 op 26-01-2005 18:40 ]
Anoniem: 118269
damn, hoe hard wil ik niet met jou in 1 guild...Pheace schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 18:24:
" Dan zal jij erg geliefd zijn in een guild zijn.. nog niet in een guild gespeeld zeker.. Samen delen is wel belangrijk.."
Gezelligheid betekend ook met elkaar zijn. en zoals jij zegt: "in mijn eentje speel ik liever"
Dan vraag ik me af hoe je guild(s) heten.. Lonely-4-life.,.
Verder nieuws!
Beta is er dus bijna
Eind januari komt er dna eens wat nieuws erover... Maar goed: Plezier gegarandeerd in ieder geval:)
De final beta is gestart op 7 januari... Is toch begin januari? Ik zie het probleem niet 
Edit:
En eind januari is toch ook de second part of januari? Dus ik zie het probleem weer niet
Edit:
En eind januari is toch ook de second part of januari? Dus ik zie het probleem weer niet
[ Voor 36% gewijzigd door Virax op 26-01-2005 19:09 ]
Laatste add in de officiele FAQ op wow eu forum. Nieuwe patch? Wat gaat er gebeuren?Game Development
When's the next patch? (added Jan 26th)
The exact date for the next patch remains to be announced, but we will post an excerpt from the patch notes this week (January 30th at the latest).
Information about the next content patch will be given later.
Misschien wat "love" voor de warrior? Shaman nerf?
Anoniem: 59413
Ik heb vandaag me FB account gekregen, van 2 aardige Zwitserse mensen die ik ontmoet had tijdens de KR OB
. Lvl 10 undead mage nu
Als die echt op 11-02 komt(op een vrijdag
), zal er weinig te spelen zijn vlak voor het weekend, wachtrijen op de servers enz
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Anoniem: 116035
Ik heb me wow bij gcshop.nl besteld en heb daar ook wel vaker games besteld. En het is zo ingepakt dat het gewoon door brievenbus past. Dus aanbellen hoeven ze niet en je hebt ook geen kans dat je het mistRemco20 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 18:17:
) de deur slaap.
Hmm... ik heb nurfed geprobeer en ben er erg blij mee, op 1 dingetje na:
Ik krijg nu alle popups van chars enzo bij de muis en das echt rete irritant.. maar welke plugin is dat? Voordat ik het spel 20x opnieuw opstart met een andere plugin disabled
Verder heb ik zo'n hokje rechtsboven van mn map gekregen met een tooltip die niet afgemaakt wordt omdat ie buiten beeld valt.. Hij begint met "B.".. of zoiets, weet iemand wat dat moet voorstellen?
Hmmm.. servers zijn ineens plat?
Ik krijg nu alle popups van chars enzo bij de muis en das echt rete irritant.. maar welke plugin is dat? Voordat ik het spel 20x opnieuw opstart met een andere plugin disabled
Verder heb ik zo'n hokje rechtsboven van mn map gekregen met een tooltip die niet afgemaakt wordt omdat ie buiten beeld valt.. Hij begint met "B.".. of zoiets, weet iemand wat dat moet voorstellen?
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 26-01-2005 21:15 ]
Kan het zelf niet nakijken, geen wow atm, maar heb je al geprobeerd je UI scale naar beneden te zetten? Grote kans dat je het dan wel kan lezen.Bosmonster schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:10:
[...]
En anders, .. iemand?
Tenzij het een collector's edition isAnoniem: 116035 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:09:
[...]
Ik heb me wow bij gcshop.nl besteld en heb daar ook wel vaker games besteld. En het is zo ingepakt dat het gewoon door brievenbus past. Dus aanbellen hoeven ze niet en je hebt ook geen kans dat je het mist
Ik heb de CE besteld, vraag me af of die door de brievenbus pastAnoniem: 116035 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:09:
[...]
Ik heb me wow bij gcshop.nl besteld en heb daar ook wel vaker games besteld. En het is zo ingepakt dat het gewoon door brievenbus past. Dus aanbellen hoeven ze niet en je hebt ook geen kans dat je het mist
Heb je ook co-ordinaten bij de map zodat je bij thotbott kan kijken waar je moet zoeken?Bosmonster schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:10:
Nurfed heeft voor zover ik weet geen samenwerking met Thottbot in het pakket zitten..
Boeit me ook niet zo.. zoeken hoort bij de quest... anders wordt het wel erg kinderachtig makkelijk allemaal..
Boeit me ook niet zo.. zoeken hoort bij de quest... anders wordt het wel erg kinderachtig makkelijk allemaal..
Als Bol.com de game op de releasedatum op je deurmat wil hebben, betekent dit dat ze hem uiterlijk 1 dag vantevoren binnen moeten hebben, ik denk zelfs 2 dagen vantevoren, ivm de interne distributie en verpakking. Betekent dus dat andere zaken em ook op die dag binnen kunnen hebben. Is er niet iemand die een game-shop runt hier? Of iemand die een 'mannetje kent' bij zo'n winkel? Er moet toch info zijn over de levering? Moet je je voorstellen, dat je als bedrijf producten bestelt en dan zegt de leverancier: we weten nog niet wanneer we het gaan leveren....

Bekabelde WIFI
Weet niet of je de druid quest hebt gedaan om dat onderwater beest te worden? Die is echt bijna niet te doen zonder hulp (tenzij je er echt dagen aan wilt besteden met frustrerend zoeken).Bosmonster schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:28:
Nurfed heeft voor zover ik weet geen samenwerking met Thottbot in het pakket zitten..
Oke exacte co-ordinaten waren ook weer niet nodig
^^ kwam grappig forum tegen met meer van zulke edits.
http://forum.gamer.nl/sho....php?t=60953&page=1&pp=25
Denk dat morgen weer meer info zal gaan komen over de second phase.
Het is altijd afwachten met blizzard ...
Nothing more to say...
Weet niet of het al gezegt is maar Cosmos heeft dit wel, als je met de cursor over de world map gaat dan zie je de coördinaten verschijnen, erg handigBosmonster schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:28:
Is alleen die optie eruit te slopen? Das het enige wat ik wil, de rest haal ik uit nurfed, heb geen zin om heel cosmos te installen.
Ik zeg niet dat ik niet samen wil delen. Ik speel al een hele tijd DAoC, en ik heb in die tijd in een van de meest bekende guilds op Prydwen gezeten, eentje met erg hoge standaarden. Waar het mij om gaat is dat mensen mij niet op gaan dragen welke professions ik neem, dat bepaal ik zelf. Ik speel nl. voor mezelf, en niet voor een guild.Skeiron schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 18:17:
Dan zal jij erg geliefd zijn in een guild zijn.. nog niet in een guild gespeeld zeker.. Samen delen is wel belangrijk..
nee ok. dat vind ik ook een beetje ver gaan. maar je gaat wel dingen met je clan sharen waardoor de hele clan er beter van wordt ipv jij alleen.Hydra schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 23:18:
...
Waar het mij om gaat is dat mensen mij niet op gaan dragen welke professions ik neem, dat bepaal ik zelf. Ik speel nl. voor mezelf, en niet voor een guild.
een class en proffs speciaal kiezen voor een guild is wel een beetje te ver doorgeschoten.
fun blijft natuurlijk voorop staan
er is nog geen vaste datum genoemd ze doen het net zoals ze alles aankondigenfritsjof schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:30:
Als Bol.com de game op de releasedatum op je deurmat wil hebben, betekent dit dat ze hem uiterlijk 1 dag vantevoren binnen moeten hebben, ik denk zelfs 2 dagen vantevoren, ivm de interne distributie en verpakking. Betekent dus dat andere zaken em ook op die dag binnen kunnen hebben. Is er niet iemand die een game-shop runt hier? Of iemand die een 'mannetje kent' bij zo'n winkel? Er moet toch info zijn over de levering? Moet je je voorstellen, dat je als bedrijf producten bestelt en dan zegt de leverancier: we weten nog niet wanneer we het gaan leveren....
rond feb ja dat kan 11 zijn dat kan 28 zijn
niemand weet het
.....waar je dus werkelijk geen ene r**t aan hebt. Als het ze nu daadwerkelijk gelukt is om een beetje bruikbare server-software te releasen dan krijg je het puur qua content en bandbreedte vereisten nimmer voor elkaar om ook maar een beetje vergelijkbare gameplay te creeeren.Anoniem: 29204 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 23:41:
er zijn al versies opgedoken........
Het 'releasen' van mmorpg's in de warez-scene lijkt me behoorlijk nutteloos

" damn, hoe hard wil ik niet met jou in 1 guild...
Gezelligheid betekend ook met elkaar zijn. en zoals jij zegt: "in mijn eentje speel ik liever"
Dan vraag ik me af hoe je guild(s) heten.. Lonely-4-life.,."
Je hebt inderdaad gelijk , met jou zou ik niet lang in een Guild zitten. Als je zoiets al niet kan bevatten en dan maar liever iemand voor zielig uitmaakt zou het nooit lang duren nee.,
" nee ok. dat vind ik ook een beetje ver gaan. maar je gaat wel dingen met je clan sharen waardoor de hele clan er beter van wordt ipv jij alleen"
Precies , fijn loot die je niet nodig hebt sharen met guildies of helpen met quests en zo en verder relaxed chatten en zo nu en dan eens een raid.
Dan vraag ik me af hoe je guild(s) heten.. Lonely-4-life.,."
Je hebt inderdaad gelijk , met jou zou ik niet lang in een Guild zitten. Als je zoiets al niet kan bevatten en dan maar liever iemand voor zielig uitmaakt zou het nooit lang duren nee.,
" nee ok. dat vind ik ook een beetje ver gaan. maar je gaat wel dingen met je clan sharen waardoor de hele clan er beter van wordt ipv jij alleen"
Precies , fijn loot die je niet nodig hebt sharen met guildies of helpen met quests en zo en verder relaxed chatten en zo nu en dan eens een raid.
Sommige postbodes weten werkelijk alles door de brievenbus te krijgen hoor, zo heb ik ook wel eens net-niet-passende pakketjes door de gleuf gekregen. Is je mooie doos al vernaggeld voordat je de envelop zelfs maar geopend hebt....Remco20 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:25:
[...]
Ik heb de CE besteld, vraag me af of die door de brievenbus pastMaar we zien wel
Agree to disagree... | Sort that one out!
Anoniem: 5015
Update @ wow site
Second Phase signup started!
Ryann, 27/01/2005
The signup for the final Beta phase has finally started. Go to signup.wow-europe.com to create your account and experience World of Warcraft on a first come, first served basis. Join now before it is too late!
Ryann, 27/01/2005
The signup for the final Beta phase has finally started. Go to signup.wow-europe.com to create your account and experience World of Warcraft on a first come, first served basis. Join now before it is too late!
na-aperdAnoniem: 5015 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 00:30:
Update @ wow site
Ryann, 27/01/2005
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Dan word ik erg pissedAdagio schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 00:26:
[...]
Sommige postbodes weten werkelijk alles door de brievenbus te krijgen hoor, zo heb ik ook wel eens net-niet-passende pakketjes door de gleuf gekregen. Is je mooie doos al vernaggeld voordat je de envelop zelfs maar geopend hebt....
sterfAnoniem: 5015 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 00:30:
Update @ wow site
Ryann, 27/01/2005
[ Voor 34% gewijzigd door Remco20 op 27-01-2005 00:33 ]
Anoniem: 5015 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 00:30:
een niet zo lief berichtje.
Zo, wat een grap!Anoniem: 5015 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 00:30:
Ryann, 27/01/2005
GameTooltip.lua even uit je ..\FrameXML dir verwijderen, dat is ook het eerste waar ik mij aan ergerdeBosmonster schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:10:
Ban je meteen Cyber-Ops even voor het plaatsen van die 'grap' ? kthxbai
Anoniem: 24762
Een goede guild is echt heel belangrijk.
Ik lees hier net een aantal posts over mensen die voornamelijk voor zichzelf spelen. Ik heb Knight Online gespeeld in clanverband (nr 1 logos clan) en USFST en OB het gaat om 4 dingen.
1. De meeste goede drops die er in dit soort spellen zijn kun je alleen vergaren in groepen.
2. Verwacht niet dat als je net een week in een guild zit dat je gelijk evenveel recht op top-items hebt als de mensen die de guild gestart zijn. (Dit moet ook weer niet te ver gaan, gaat hier om goede guildleader en je merkt dat snel genoeg ivm motivatie) Kijk gewoon de kat uit de boom, meeste chille items zijn bind on pick dus als je veel grouped word je als het goed is vanzelf beloond.
3. Heb geduld, als je in een clan komt zullen ze eerst voorzichtig zijn met het geven van spullen. Maak vrienden zorg dat je met mensen op teamspeak/ventrilo komt. Goede clans hebben dit. Communicatie zorgt ervoor dat het spel leuk blijft.
4. Gedraag je netjes en doe mee met Raids, als je een goede speler bent word je vanzelf gevraagd voor de betere guilds.
Van goede guilds kun je alleen maar profiteren ivm trade goods. Je moet een goede guild gewoon zien als een gezonde marktwerking.
Alle professions op enchanting (meestal 1 hoofd enchanter waar alle support naartoe gaat) na zijn van harte welkom in guilds. Met engineering kun je bv Rocket Boots en Green Lenses (disenchants-->LRadiantShard) maken waar je clan een hoop aan heeft. (Meeste mensen zien engineering namelijk als solo profession, niets is minder waar.) Andere professions zijn gewoon altijd handig.
Het gaat voor mij voornamelijk om het sociale aspect. Wij hebben nu 2 final ST accounts en gebruiken deze niet op wat linen farming na omdat het in je eentje gewoon niet leuk is om wow te spelen als je de interactie met teamspeak gewend bent.
Wij hebben op dit moment een 20 man WOW Guild voor retail Horde 1st EN pvp server.
Guildnaam = Bitter Legion
Met voornamelijk nederlanders en engelsen.
50% van de guild heeft degelijke mmorpg/pvp ervaring.
Guild heeft perfecte profession setup. Alleen als je enchanting hebt zal dit niet gefeed worden door clan aangezien hier al iemand voor is. Voor de rest is alles zeer welkom.
Stuur me een pm in open beta voor friends list. Kunnen we altijd partyen. En misschien wel samen naar retail. Meeste mensen van ons zijn tot 3 uur wel online en de die hards gaan door totdat het licht word.
Wij hebben btw een unlimited ventrilo server, wat echt te relaxed is!!!!
Ik hoop iedereen te zien in open/retail!!!
Ik lees hier net een aantal posts over mensen die voornamelijk voor zichzelf spelen. Ik heb Knight Online gespeeld in clanverband (nr 1 logos clan) en USFST en OB het gaat om 4 dingen.
1. De meeste goede drops die er in dit soort spellen zijn kun je alleen vergaren in groepen.
2. Verwacht niet dat als je net een week in een guild zit dat je gelijk evenveel recht op top-items hebt als de mensen die de guild gestart zijn. (Dit moet ook weer niet te ver gaan, gaat hier om goede guildleader en je merkt dat snel genoeg ivm motivatie) Kijk gewoon de kat uit de boom, meeste chille items zijn bind on pick dus als je veel grouped word je als het goed is vanzelf beloond.
3. Heb geduld, als je in een clan komt zullen ze eerst voorzichtig zijn met het geven van spullen. Maak vrienden zorg dat je met mensen op teamspeak/ventrilo komt. Goede clans hebben dit. Communicatie zorgt ervoor dat het spel leuk blijft.
4. Gedraag je netjes en doe mee met Raids, als je een goede speler bent word je vanzelf gevraagd voor de betere guilds.
Van goede guilds kun je alleen maar profiteren ivm trade goods. Je moet een goede guild gewoon zien als een gezonde marktwerking.
Alle professions op enchanting (meestal 1 hoofd enchanter waar alle support naartoe gaat) na zijn van harte welkom in guilds. Met engineering kun je bv Rocket Boots en Green Lenses (disenchants-->LRadiantShard) maken waar je clan een hoop aan heeft. (Meeste mensen zien engineering namelijk als solo profession, niets is minder waar.) Andere professions zijn gewoon altijd handig.
Het gaat voor mij voornamelijk om het sociale aspect. Wij hebben nu 2 final ST accounts en gebruiken deze niet op wat linen farming na omdat het in je eentje gewoon niet leuk is om wow te spelen als je de interactie met teamspeak gewend bent.
Wij hebben op dit moment een 20 man WOW Guild voor retail Horde 1st EN pvp server.
Guildnaam = Bitter Legion
Met voornamelijk nederlanders en engelsen.
50% van de guild heeft degelijke mmorpg/pvp ervaring.
Guild heeft perfecte profession setup. Alleen als je enchanting hebt zal dit niet gefeed worden door clan aangezien hier al iemand voor is. Voor de rest is alles zeer welkom.
Stuur me een pm in open beta voor friends list. Kunnen we altijd partyen. En misschien wel samen naar retail. Meeste mensen van ons zijn tot 3 uur wel online en de die hards gaan door totdat het licht word.
Wij hebben btw een unlimited ventrilo server, wat echt te relaxed is!!!!
Ik hoop iedereen te zien in open/retail!!!
Lezen is ook een vak.Anoniem: 24762 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 04:17:

Anoniem: 128308
Ok ik ben deze forum nog eens door genomen in het begin dan.
En ok op de wow homepage. MAar ik weet niet precies hoe dat zit met die time cards waarvoor zijn die, en plz snauw me niet meteen af bij het antwoord geven
En was er l iets bekent of je ook via gewoonw rekening kan betalen in plaats van CC en paypal in de EU. of zijn daar de timecardsvoor?
En ok op de wow homepage. MAar ik weet niet precies hoe dat zit met die time cards waarvoor zijn die, en plz snauw me niet meteen af bij het antwoord geven
En was er l iets bekent of je ook via gewoonw rekening kan betalen in plaats van CC en paypal in de EU. of zijn daar de timecardsvoor?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het nuttig