Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.968 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:33:
[...]

WoW geeft bij installatie aan dat het spel DX9.0c vereist :)
offtopic:
Dat hoeft niet per sé over de graphics te gaan (waar het mij om ging). Dat is één grote misopvatting dat wanneer DX9.0c vereist wordt, het spel ook meteen gebruik maakt van SM2.0b/SM3.0. DX is een API dat meerdere dingen omvat dan alleen graphics.

Je hebt ook nog zoiets als bv DirectSound, DirectMusic, DirectPlay, DirectInput, naast Direct3D en DirectDraw. De meeste nieuwe games vereisen DX9.0c terwijl ze bv weinig tot geen gebruik maken van SM3.0 laat staan SM2.0. WoW kan dus best DX9.0c vereisen (voor bv sound of netwerk) terwijl het grafisch alleen maar DX8.1 gebruikt.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

(17:38:31) (gP|ViRaX) hey mannen
(17:38:34) (gP|ViRaX) ff over dixons
(17:38:38) (gP|ViRaX) ze bieden nog CE's aan
(17:38:41) (gP|ViRaX) vage shit
(17:38:48) (streafer) ja nou bel maar op
(17:38:53) (gP|ViRaX) ik heb gemailt
(17:38:55) (gP|ViRaX) of ze wel slim bezig zijn
(17:38:58) (streafer) kijk maar of ze ook WERKELIJk nog versie's hebben
(17:39:05) (gP|ViRaX) aangezien het in november al overal was uitverkocht
(17:39:17) (gP|ViRaX) maar ja die gast zweerde me dat ze nog hadden
(17:39:25) (gP|ViRaX) dus heb onder rembours besteld :) kan nooit kwaad
(17:39:29) (gP|ViRaX) maar ik vind het wel een beetje vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
maar ja die gast zweerde me dat ze nog hadden
Geen idee wat ie zweert, want ze hebben nog helemaal niks namelijk. Ze kunnen alleen gokken op hoeveel ze er binnen zullen krijgen en dit zullen er niet zoveel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Oke beetje overdreven met zweren.

Hij schreef letterlijk "Uw bestelling van de World of Warcraft Collector's Edition is de garantie dat u het product ook daadwerkelijk geleverd krijgt."

Toch blijf ik het moeilijk te geloven vinden, maar ja ik ging er toch al niet vanuit dat ik er nog 1 wist te bemachtigen dus je kan het gokje altijd wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CJ schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:59:
[...]

offtopic:
Dat hoeft niet per sé over de graphics te gaan (waar het mij om ging). Dat is één grote misopvatting dat wanneer DX9.0c vereist wordt, het spel ook meteen gebruik maakt van SM2.0b/SM3.0. DX is een API dat meerdere dingen omvat dan alleen graphics.

Je hebt ook nog zoiets als bv DirectSound, DirectMusic, DirectPlay, DirectInput, naast Direct3D en DirectDraw. De meeste nieuwe games vereisen DX9.0c terwijl ze bv weinig tot geen gebruik maken van SM3.0 laat staan SM2.0. WoW kan dus best DX9.0c vereisen (voor bv sound of netwerk) terwijl het grafisch alleen maar DX8.1 gebruikt.
Stimmt.
Met de tag "-opengl" start je hem zelfs volledig zonder Direct3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
-ViRaX- schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 17:53:
Oke beetje overdreven met zweren.

Hij schreef letterlijk "Uw bestelling van de World of Warcraft Collector's Edition is de garantie dat u het product ook daadwerkelijk geleverd krijgt."

Toch blijf ik het moeilijk te geloven vinden, maar ja ik ging er toch al niet vanuit dat ik er nog 1 wist te bemachtigen dus je kan het gokje altijd wagen :)
Zou kunnen dat ze hiermee een 2e levering bedoelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 22:56:
Eerlijk gezegd mis ik de KR beta niet zo, had toch niet zoveel plezier als in de US open beta. Kon alleen maar solo'en, en dat vind ik niet zo leuk. Hoop dan ook dat men zich een beetje aan de regels houd en Engels gebruikt als retail er eenmaal is, heb al gelezen op de EU forums dat aardig wat Scandinaviërs het niet zo nauw nemen met de taal-regels (general onderspammen in hun eigen taal etc.)
Beetje late reactie, maar ook ik heb de US en KR beta gespeeld. Waar ik met de US versie nog zware afkickverschijnselen had ben ik er met de KR versie niet rauwig om.

Eerlijk gezegt ben ik er wel blij om, omdat ik het gewoon niks aan vond. Het hele teamgevoel was daar een stuk minder. Ik hoor ook een boel mensen die alleen de KR beta gespeeld hebben en die het erg vet vonden... Wacht maar tot die de EU versie onder handen krijgen en ook het echte teamgevoel meemaken :) dan is het nog 10x toffer imo.
sOidivUs schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 17:56:
[...]

Zou kunnen dat ze hiermee een 2e levering bedoelen...
Ik dacht dat er maar 1 levering van CE was? Het is toch collectors? Beetje lame als ze er meerdere leveringen van maken. (maar dan nog, de normale order van dynabyte gaat gewoon door en die krijg ik waarschijnlijk gewoon 11 feb. Dus als die eerder is cancel ik die CE gewoon :)

[ Voor 21% gewijzigd door Virax op 19-01-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik hoorde dat de koreanen hun ob chars mochten meenemen in retail. Aangezien ze nog niet weten wat ze met eu retail doen, wat zouden jullie graag zien? Wipe of niet?
Ik zelf ben eigenlijk voor een wipe, metname omdat ik pas in de 2de fase van ob kan joinen. Daarentegen betekent het wel dat de begin gebieden minder druk zullen zijn en dus beter speelbaar. Al hoop ik dat EU team heeft geleerd van de fouten die blizzard us heeft gemaakt (onderschatten hoeveel spelers ze krijgen in de 1ste paar weken), denk ik toch dat ze ons hetzelfde gaan flikken.

[ Voor 4% gewijzigd door DeepSeven op 19-01-2005 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:17

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
DeepSeven schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:53:
Ik hoorde dat de koreanen hun ob chars mochten meenemen in retail. Aangezien ze nog niet weten wat ze met eu retail doen, wat zouden jullie graag zien? Wipe of niet?
Ik zelf ben eigenlijk verschrikkelijk tegen een wipe, metname omdat ik pas in de 2de fase van ob kan joinen. Daarentegen betekent het wel dat de begin gebieden minder druk zullen zijn en dus beter speelbaar. Al hoop ik dat EU team heeft geleerd van de fouten die blizzard us heeft gemaakt (onderschatten hoeveel spelers ze krijgen in de 1ste paar weken), denk ik toch dat ze ons hetzelfde gaan flikken.
Er moet absoluut een wipe komen, erg vreemde beslissing van Blizzard om dat in Korea niet te doen als het waar is.

Waarom ben je zo tegen een wipe eigenlijk omdat je pas in de 2e fase van deze beta mee kan gaan spelen? Alsof je in die 2 weekjes een level 60 hebt?

[ Voor 9% gewijzigd door Ace op 19-01-2005 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-06 17:24
Voor mensen die nu US spelen en een key transfer hebben aangevraagt maar niet werkt, dat kan dus ook niet. Maar ik heb dit als antwoord gekregen:
Your key has already been used to create an account in the US - In which case, we will be unable to provide you a solution to play on European servers until after the release.
Dit betekend dus, dat je NA de release wel kunt verhuizen van US naar EU als je nu al een US account heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:59:
[...]

Er moet absoluut een wipe komen, erg vreemde beslissing van Blizzard om dat in Korea niet te doen als het waar is.

Waarom ben je zo tegen een wipe eigenlijk omdat je pas in de 2e fase van deze beta mee kan gaan spelen? Alsof je in die 2 weekjes een level 60 hebt?
Mensen die al in de eerste fase van de beta mee kunnen spelen zullen tegen die tijd al een stuk hoger zijn. En in 2 weekjes kom je wel een heel eind naar de 30 of 40 toe imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

eth0 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:01:
Voor mensen die nu US spelen en een key transfer hebben aangevraagt maar niet werkt, dat kan dus ook niet. Maar ik heb dit als antwoord gekregen:

[...]

Dit betekend dus, dat je NA de release wel kunt verhuizen van US naar EU als je nu al een US account heb.
Dat is al een hele tijd bekend, maar de meeste mensen die US zijn gaan spelen, hebben hier niet aan gedacht, of zijn ervan uit gegaan dat het wel kon :D

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel lekker zijn als je op zowel @ US een account kon maken als @ euro ;), iig zolang de FB zou duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
Ik heb al beslist dat ik Horde ga spelen in retail, maar welke stad is nu het mooiste?
Ik zit niet in de beta en wil dit wel eens weten.
Thunderbluff ziet er erg shamanistisch uit, maar is het ook goed verdedigd? Ogrimmar (denk ik dat het is) lijkt enorm verdedigd, maar een beetje te donker.
Graag wat advies van Tauren en Orcs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
keldon schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:59:
[...]
Sorry, ik bedoelde voor 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Persoonlijk vind ik Undercity het best verdedigt, overal bij elke ingang lvl 60 lui veel vendors weining ingangen enzo.

Niet dat het veel uitmaakt maar oke...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

eur0fighter schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:45:
Ik heb al beslist dat ik Horde ga spelen in retail, maar welke stad is nu het mooiste?
Thunderbluff ziet er erg shamanistisch uit, maar is het ook goed verdedigd? Ogrimmar (denk ik dat het is) lijkt enorm verdedigd, maar een beetje te donker.
UC is miss. idd wat moeilijker toegankelijk voor Alliance, maar in Orgri heb je de AH. Meestal wordt het gewoon zeppelinen ;)

--

Edit: weer een nieuwe newspost op http://en.wow-europe.com
Nu al 3 dagen in een rij een update.
Hot New Jobs – Join Blizzard Europe's Web Team!
Ryann, 19/01/2005
Check our newly updated Job Opportunities page for more details on:
Lead Web Designer
Web Editorialist – English
Alleen helaas nog steeds niet het nieuws waar velen van ons op dit moment op zitten te wachten :(

[ Voor 27% gewijzigd door Wouter185 op 19-01-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 22:04
Misschien dat Dixons inderdaad nog CE's had, want sinds net eigenlijk (had vanmiddag nog gecheckt) staat er...
World of Warcraft, Collector's edition is uitverkocht! De standaardeditie van World of Warcraft kunt u door hier te klikken nog volop reserveren.
Dit zou super zijn want hier had ik hem besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

eur0fighter schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:45:
Als ik ergens achter ben gekomen in WoW is dat het puur van je smaak afhangt.

Ik heb vele posts en fora gelezen, en de ene blijft zeggen dat de undercity het best is, en de ander weer orgrimmar of thunderbluff. Het hangt helemaal van je eigen smaak af.

Ikzelf vind Thunderbluff erg irritant en idd schematisch met die dingen waarop je in het begin omhoog moet gaan etc (heb tauren gespeeld). Verder vind ik die loopbruggen naar bepaalde delen ook gaar.

De undercity is vrij schematisch, en orgrammir vind ik er het mooiste uitzien maar was ook even uitpluizen.

Maar zoals ik al eerder zei, net als met het kiezen van een ras en class hangt het allemaal van je eigen smaak af.

Edit:
OMG dat zou heel vet zijn van dixons, dan heb ik ook nog op tijd besteld :D

Edit2:
Toch zit ik nog met een gevoel van ongeloof.... Wat moet ik nu? Ik heb een tijd geleden de normale versie bij dynabyte besteld. Ik geloof het nog steeds niet van die CE dus wil het bij dynabyte nog niet annuleren (stel dat ik het nu annuleer, en dixons laat op 8 feb weten dat ze toen niet de CE kunnen leveren)...

Maar stel dat ik die CE op 11 feb krijg? Kan ik dan bij dynabyte nog mn order annuleren? Ik vind het wel een naaistreek dan van mezelf, maar aan de andere kant heb ik het product nog niet gebruikt... Hebben jullie enig idee hoe dat werkt?

[ Voor 23% gewijzigd door Virax op 19-01-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
-ViRaX- schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 20:10:
[...]

Maar stel dat ik die CE op 11 feb krijg? Kan ik dan bij dynabyte nog mn order annuleren? Ik vind het wel een naaistreek dan van mezelf, maar aan de andere kant heb ik het product nog niet gebruikt... Hebben jullie enig idee hoe dat werkt?
Omdat deze CE zo gewild is lijkt het mij niet dat ze er in dit geval moeilijk over zullen doen, die raken ze echt wel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Ik bedoel dus dat als ik de CE krijg dat ik mn order bij dynabyte wil annuleren, en dat is dus de normale versie die ook voor die dag geplant staat. Ik kan echter op de dag dat ik de CE in mn handen heb pas geloven dat ze er echt nog 1 hadden en tot die tijd durf ik niet mn order bij dynabyte al te annuleren want ik MOET hem gewoon de 1e dag spelen.

Toch heb ik er ook weinig aan om een CE en een normale versie te hebben ;) dus wil ik weten of er een manier is om die van dynabyte te cancelen mocht de CE echt doorgaan... (ook al is het wel lullig, maar het gebeurd vaker dat klanten de dupe worden door fouten/valse beloftes van bedrijven, en dat wil ik dit keer niet laten gebeuren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
-ViRaX- schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 20:28:
Ik bedoel dus dat als ik de CE krijg dat ik mn order bij dynabyte wil annuleren, en dat is dus de normale versie die ook voor die dag geplant staat. Ik kan echter op de dag dat ik de CE in mn handen heb pas geloven dat ze er echt nog 1 hadden en tot die tijd durf ik niet mn order bij dynabyte al te annuleren want ik MOET hem gewoon de 1e dag spelen.

Toch heb ik er ook weinig aan om een CE en een normale versie te hebben ;) dus wil ik weten of er een manier is om die van dynabyte te cancelen mocht de CE echt doorgaan... (ook al is het wel lullig, maar het gebeurd vaker dat klanten de dupe worden door fouten/valse beloftes van bedrijven, en dat wil ik dit keer niet laten gebeuren).
Nou ja, je mag altijd software binnen een dag omruilen/terugbrengen mits ongeopende verpakking, dus dan moet annuleren op het laatste moment ook mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lxs
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11-2024

lxs

Pfft ik ben dus iemand die een US Account heeft (inmiddels gecancelled) en nog ff zal moeten wachten op de conversion naar EU ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je was gewoon @ US gebleven, ik bedoel, waarom zou je in europa voor een paar weekjes willen spelen (en weer opnieuw beginnen) ipv gewoon verder te gaan @ US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 11:17
Sommige servers zijn 2/1, 3/1, alliance / horde. Dat lijkt me dus mooi kut als ik horde ben op zo'n server en dan niet alleen gankwise/raids, maar vooral met de patches die komen :
Player vs Player Honor System: Players will have access to new armor sets and weapons by increasing rank in the PvP Honor System.
Player vs Player Battlegrounds: Player vs Player Battlegrounds will be added to the landscape.
Player vs Player Graveyard, Guard Tower, and Mine Control: Factions can capture and control graveyards, guard towers, and mines in contested areas.
En wie weet wat er nog meer bijkomt qua pvp. Vrij kansloze uitgangspunt lijkt mij, misschien moeten ze percentages van fractions implenteren naast de server naam ofz. Anders ben je lvl60 en kom je er achter dat je beter naar een 50/50 server kan gaan :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Hofnar schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 22:44:
[...]

Sommige servers zijn 2/1, 3/1, alliance / horde. Dat lijkt me dus mooi kut als ik horde ben op zo'n server en dan niet alleen gankwise/raids, maar vooral met de patches die komen :

[...]

En wie weet wat er nog meer bijkomt qua pvp. Vrij kansloze uitgangspunt lijkt mij, misschien moeten ze percentages van fractions implenteren naast de server naam ofz. Anders ben je lvl60 en kom je er achter dat je beter naar een 50/50 server kan gaan :s
Op de PvP servers valt het nog wel mee, Horde is wel in de minderheid, maar geen 2/1 :)
En wat battlefields etc betreft; lees de preview op de officiele site even zou ik zeggen, ze zorgen er gewoon voor dat de nummers gelijk zijn daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

tudelft dat ging lekker snel als je op tudelft depoort zit :). Thx.

En verder: gelukkig pas 11feb, kan ik me tentamens nog proberen en nog even carnaval vieren in limburg :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 11:17
nioz schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 22:47:
[...]

Op de PvP servers valt het nog wel mee, Horde is wel in de minderheid, maar geen 2/1 :)
En wat battlefields etc betreft; lees de preview op de officiele site even zou ik zeggen, ze zorgen er gewoon voor dat de nummers gelijk zijn daar.
Ja duh, maar meer spelers is meer 'leet' players. Dus dan kan je wel dezelfde aantal zijn bij battlegrounds maar dan is er nog wel kwaliteitsverschil (equip/organisatie/tactics etc).

En bij een upcoming patch heb je dus ook in contested area's waar je dingen kan innemen, daar heerst ook het grotere getal. En of het meevalt merk je pas als het te laat is, dus duim alvast :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Laatst online: 11-09 13:45

Wub

Overigens moet je niet afgaan over wat er op de www.wowcensus.com site staat. Blizzard heeft al een aantal keer aangegeven dat die gegevens niet kloppen met de werkelijkheid.

Blizzard zelf zegt dat de alliance vs horde radius erg goed ligt, totdat blizzard een keer met cijfers kom blijf ik zelf toch wel geloven dat alliance de horde outnumberen, misschien niet zoveel als met 3 : 1 of 2.5 : 1 maar toch wel zeker 1.5: 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ik kies lekker voor horde... waarom weet ik niet maar ik mag ze gewoon ;) overigens nog een vraagje... -ja heb niet gezocht :P- hoe zit het met Mac ondersteuning ?? Zit dat nog in de pijplijn -gezien de ervaring met WC3 / TFT zit dat wel snor, but we'll never know..-

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 00:28:
ik kies lekker voor horde... waarom weet ik niet maar ik mag ze gewoon ;) overigens nog een vraagje... -ja heb niet gezocht :P- hoe zit het met Mac ondersteuning ?? Zit dat nog in de pijplijn -gezien de ervaring met WC3 / TFT zit dat wel snor, but we'll never know..-
Gewoon dual OS-cd / dvd.
Inderdaad net als Wc3 dus!

_/-\o_ Blizzard _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

KeeZ schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 00:28:
Hmmm, vooruit dan, iemand met jouw aantal posts mag dit wel eens laten gebeuren, maar eigenlijk was het wel erg simpel, vooral als je hier helemaal onderaan kijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 08:31
Hofnar schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:10:
[...]

Ja duh, maar meer spelers is meer 'leet' players. Dus dan kan je wel dezelfde aantal zijn bij battlegrounds maar dan is er nog wel kwaliteitsverschil (equip/organisatie/tactics etc).

En bij een upcoming patch heb je dus ook in contested area's waar je dingen kan innemen, daar heerst ook het grotere getal. En of het meevalt merk je pas als het te laat is, dus duim alvast :p
Onzin! Alle leet spelers die ik ken gaan Horde, en ik hoor overal hetzelfde geluid (dat de powergamers naar Horde gaan, terwijl alle newbies (nofi) naar Alliance gaan). Het kwaliteitsverschil waar je het over hebt zal dus anders uitpakken. Horde meer kwaliteit, Alliance meer kwantiteit. En dan wordt het dus juist leuk :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
DeadKennedy schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 07:15:
[...]

Onzin! Alle leet spelers die ik ken gaan Horde, en ik hoor overal hetzelfde geluid (dat de powergamers naar Horde gaan, terwijl alle newbies (nofi) naar Alliance gaan). Het kwaliteitsverschil waar je het over hebt zal dus anders uitpakken. Horde meer kwaliteit, Alliance meer kwantiteit. En dan wordt het dus juist leuk :)
Wat jij hoort is natuurlijk een hele vage speculatie en beperkte steekproef wat betreft de hele populatie europese WoW spelers. Als op dit forum bijv. toevallig veel members van 1 horde guild actief posten lijkt het misschien alsof veel mensen horde gaan worden.

Veel newbies kiezen idd in eerste instantie Alliance omdat dat een logische keuze lijkt. Echter veel gevorderde spelers kiezen vervolgens nog steeds voor Alliance omdat ze ervaring hebben met die kant en hun alliance class en die willen ze gebruiken in retail...

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alweer een tijdje bezig in de FB :)

level 17 NightElf Druid, met herbalism & alchemy (erg leuk om te spelen)
level 11 Dwarf Hunter, ook een leuke classe
level 11 NightElf Warrior, met 2H sword gewoon voor de grap. Toch bevalt deze me ook heel erg!

Heb ook een Undead Rogue gehad, wel veel humor maar vond hem niet geweldig om te spelen.. Horde ligt me gewoon niet zo denk ik..

Al met al, dit spel is ERG goed!! Een aanrader voor retail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spazmaster
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
ben nu lvl 35 Orc Warrior op de Burning Blade server in de US.
Horde outnumbered de Alliance op onze server, dat verschilt dus per server.

Warrior is de meest complexe klasse om goed te spelen (oa. door Stances). Spelers die van een uitdaging houden zouden zeker Warrior moeten kiezen. Shamans en Palladins zijn redelijk overpowered - als je van easy mode houdt dan kun je Shaman kiezen ;)

PvP Servers brengen met PvP echt een extra dimensie in beeld. Redelijk veel irritatie ;) (veel ganking) maar tegelijkertijd weer meer realistisch. Ik hou erg van duels en PvP, en oefen veel. 1 op 1, kan ik veel klasses aan, sommige makkelijk 5 lvls hoger. Except voor Shamans en Pallies natuurlijk :p

In een goede guild zitten helpt enorm. Zitten veel lvl 50-60 gasten in mijn guild en daar kun je behoorlijk van profiteren :D Daarnaast kun je makkelijker een party vormen met zelfde lvl guild members. In een party zitten helpt je om twee keer zo snel te levelen. Altijd uitloggen in Inns en Cities. Ook twee keer zo snel levelen.

WoW is een van de betere spellen die ik heb gespeeld, het is een absolute topper! (ik speel vaak FPS games, dit is mijn eerste MMO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Òm ff van ondwerp te veranderen.

Ik denk dat ik de undeath wordt.

Ben ik altijd fan van geweest. Ik hou van skelletjes als je die kan kiezen tenminste weet iemand of dan kan?

GEwoon kale botten zeg maar :9~

lol dus ik hoor bij de horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 20:59
hmm de US servers zitten vol :) zie No More Players for World of Warcraft, er zijn americanen die klagen ze tot 2 uur hebben zitten wachten tot ze erin kunnen komen en dat de server tot 4 keer per dag crashen. Ik hoop dat dit niet meer is als EU online gaat (ik hoop van niet). Gelukkig is US prime time niet onze Prime time :) voor de US spelers.

zie reacties op slashdot.org

[ Voor 13% gewijzigd door SiNisTrAD op 20-01-2005 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:54
Bosmonster schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:01:
Nvidia kaart kopen? (geen flame :P)

WoW is Nvidia optimized.
Ghehe, ik kan me nog zo'n spel herrineren wat optimized zou zijn voor nVidia... en vica versa (Doom 3 en Half-Life 2) mijn broer heeft een nVidia, ik een ATi, ze liggen aardig aan elkaar (bijna dezelfde 3DMark score) maar mijn broer heeft iets oudere shaders e.d. Maar hij draait bij mij toch aanzienlijk beter dan bij me broer. Ook als je naar de rest van de specs kijkt.
volder schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:06:
Ja, in grootte steden gaat die 512mb je nekken.
ik heb een xp2000, ti4200 en eerst ook 512 dat liep perfect tot ik in stormwind of ironforge aankwam en alles voor geen meter meer liep.
Het geheugen verdubbeld en nu loopt het spel daar ook gewoon goed:)
Oke, hier ff mijn specs, no bullshit. (Tis trouwens tijdelijk, want de vorige K8N Neo2 wordt vervangen door een Neo4, maar dat duurt nog ff, tot die tijd is de Neo2 al verkocht en moet ik ff @ dit brakke systeem)

P4 2,4 Ghz (northwood, 512kb L2 Cache)
Brak Chaintech mobo
2x 256 SDRAM (Wel CL2 :P)
een 9600PRO (geflashed naar xt en daarna verder overgeklokt)
een western digital 2000JB (IDE, 7200 RPM, 8 MB cache)

Ow, en het loopt trouwens vloeiend bij mij, heel af en toe als het heel druk is (zoals bij het Auction House) wil het wel ff een schokje geven, maar niet hinderlijk, en daarna loopt het gewoon vloeiend verder.

[ Voor 8% gewijzigd door sn0x0r op 20-01-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:54
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 08:49:
Òm ff van ondwerp te veranderen.

Ik denk dat ik de undeath wordt.

Ben ik altijd fan van geweest. Ik hou van skelletjes als je die kan kiezen tenminste weet iemand of dan kan?

GEwoon kale botten zeg maar :9~

lol dus ik hoor bij de horde
Zeg het dan wel goed :P Het is: Undead. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sn0x0r schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:29:
[...]

Zeg het dan wel goed :P Het is: Undead. :+
Om helemaal correct te zijn is het: Forsaken (zie story maar) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Flapmo schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:01:
[...]

tudelft dat ging lekker snel als je op tudelft depoort zit :). Thx.

En verder: gelukkig pas 11feb, kan ik me tentamens nog proberen en nog even carnaval vieren in limburg :).
Het filmpje slaat helemaal groen hier uit. Welke codecs heb ik nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Wouter schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 00:34:
[...]

Hmmm, vooruit dan, iemand met jouw aantal posts mag dit wel eens laten gebeuren, maar eigenlijk was het wel erg simpel, vooral als je hier helemaal onderaan kijkt ;)
thx... dat getuigt natuurlijk weer van veel vakkundig zoekwerk van mijn kant ;) maaaar goed... ben allang blij dat we wederom een Mac versie krijgen :) ook al heb ik em nog niet ;)

is er iemand die dit spel al speelt op een Mac en ongeveer kan zeggen vanaf wat voor specs de game een beetje lekker draait ?? Ik heb een powerbook 15" aangeschaft en ik neem aan dat die (met radeon 9700) wel redelijk goed zal draaien...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
SiNisTrAD schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:10:
hmm de US servers zitten vol :) zie No More Players for World of Warcraft, er zijn americanen die klagen ze tot 2 uur hebben zitten wachten tot ze erin kunnen komen en dat de server tot 4 keer per dag crashen. Ik hoop dat dit niet meer is als EU online gaat (ik hoop van niet). Gelukkig is US prime time niet onze Prime time :) voor de US spelers.

zie reacties op slashdot.org
De enige servers die echt last ondervinden van lag etc zijn de ~8 grotere servers, ik speel zelf op een van die servers en ik vind het allemaal best meevallen, ok tijdens prime-time heb je queue's en in sommige gebieden lag, maarja dan move je even naar een andere area dat scheelt meestal dik. Het probleem is gewoon dat niemand naar een legere server wil verhuizen, mensen joinen liever een drukke server : /
De mensen die je zo hard hoort zeuren zijn volgens mij gewoon een minderheid die zich graag laat horen, want het valt best mee.
Blizzard bied de mogelijkheid tot lag-free spelen, alleen daar wil niemand gebruik van maken... tja.
(enige wat jammer is = grote raid op drukke stad = crash :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Tja.. opstartproblemen.. ik ken maar weinig MMORPG's die daar geen last van hadden.

Blijft niet leuk natuurlijk, maar het zal allemaal wel goed komen. Wat dat betreft ben ik blij dat de EU retail wat langer op zich laat wachten en we veel van die opstartproblemen hier niet tegen zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:54:
Tja.. opstartproblemen.. ik ken maar weinig MMORPG's die daar geen last van hadden.

Blijft niet leuk natuurlijk, maar het zal allemaal wel goed komen. Wat dat betreft ben ik blij dat de EU retail wat langer op zich laat wachten en we veel van die opstartproblemen hier niet tegen zullen komen.
Hoop je... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Volgend mij gaan we hier ook gewoon opstart problemen zien.

Aangezien de aanhang in europa ook behoorlijk is. Tevens als je naar verkoop etc kijkt in usa... ben benieuwd wat we hier in europa er van gaan zien.

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LMD schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:23:

Aangezien de aanhang in europa ook behoorlijk is. Tevens als je naar verkoop etc kijkt in usa... ben benieuwd wat we hier in europa er van gaan zien.
Mwah, er zijn VEEL winkels al uitverkocht voordat de release ook nog maar duidelijk was, ik denk dat blizz verrast gaat worden door de WoW aanhang in EU :x

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
LMD schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:23:
Typische softwarefouten die pas boven komen drijven als de servers echt aan hun max zitten hebben ze er nu wel uitgehaald. Bij de release in europa zitten we op een latere en stabielere versie van de software. Ik denk dat het hier, in ieder geval in verhouding, wel mee zal vallen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
spazmaster schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 08:44:

Warrior is de meest complexe klasse om goed te spelen (oa. door Stances). Spelers die van een uitdaging houden zouden zeker Warrior moeten kiezen. Shamans en Palladins zijn redelijk overpowered - als je van easy mode houdt dan kun je Shaman kiezen ;)
Als we nou eens ophouden met het "deze class is overpowered" verhaal. Een Shaman heeft tig tactieken waarvan hij het nut op elk moment tegen elkaar moet kunnen afwegen en de beste optie kiezen. Zo heb je o.a. shocks, gewone spells, totems (4 types), healing spells, melee. Veel keuzes betekent ook dat er veel fouten gemaakt kunnen worden.. Verder heb ik genoeg Shaman builds gezien waarmee je niet ver zult komen en manieren om een Shaman te verslaan. Ben je nog niet overtuigd dan check ff de "Shaman Misconceptions" thread in US Shaman subforum. Daarin worden punt voor punt geruchten ontkracht.

Wat betreft Pally heb ik weinig ervaring, maar weet iig dat het een goeie tactiek is om je te richten op een lang gevecht (dus niet in de eerste seconden al je mana/rage gebruiken e.d.) om zo de pally zijn goeie abilities op te laten gebruiken en daarna toe te slaan.

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

spazmaster schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 08:44:

PvP Servers brengen met PvP echt een extra dimensie in beeld. Redelijk veel irritatie ;) (veel ganking) maar tegelijkertijd weer meer realistisch. Ik hou erg van duels en PvP, en oefen veel. 1 op 1, kan ik veel klasses aan, sommige makkelijk 5 lvls hoger. Except voor Shamans en Pallies natuurlijk :p

In een goede guild zitten helpt enorm. Zitten veel lvl 50-60 gasten in mijn guild en daar kun je behoorlijk van profiteren :D Daarnaast kun je makkelijker een party vormen met zelfde lvl guild members. In een party zitten helpt je om twee keer zo snel te levelen. Altijd uitloggen in Inns en Cities. Ook twee keer zo snel levelen.

WoW is een van de betere spellen die ik heb gespeeld, het is een absolute topper! (ik speel vaak FPS games, dit is mijn eerste MMO)
Zoals RealCato al zegt, overpowered is slechts subjectief.

Maar wat mij meer verbaast; vind je werkelijk dat een warrior een complexe class is om te spelen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Om pala minder overpowered te maken moeten ze zorgen dat je niet kan healen als hij dat shield ding doet. Pala heeft gewoon meerdere levens op die manier.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
RealCato schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:01:
[...]
Als we nou eens ophouden met het "deze class is overpowered" verhaal. Een Shaman heeft tig tactieken waarvan hij het nut op elk moment tegen elkaar moet kunnen afwegen en de beste optie kiezen. Zo heb je o.a. shocks, gewone spells, totems (4 types), healing spells, melee. Veel keuzes betekent ook dat er veel fouten gemaakt kunnen worden.. Verder heb ik genoeg Shaman builds gezien waarmee je niet ver zult komen en manieren om een Shaman te verslaan. Ben je nog niet overtuigd dan check ff de "Shaman Misconceptions" thread in US Shaman subforum. Daarin worden punt voor punt geruchten ontkracht..
Klopt allemaal.. Shaman kan gewoon alles en in alles kan je goed worden.. of focussen.. hierdoor weten de meeste niet hoe je tegen een shaman kan vechten omdat iedere shaman zich weer anders focussed op zijn talents etc... Hierdoor kan eigenlijk iedereen de shaman spelen omdat iedereen hem naar zijn smaak kan aanpassen of leren mee te vechten.. of zelfs tijdens een gevecht van stijl switchen.. Dit heb je met andere classes minder.. Er zijn wel aanpassingen maar dan meer in de trend van wat de class al doet.. zoals mage is een afstand damage dealer.. Priest is een healer met afstand damage of een Damage dealer met heal mogelijkheden.. De enige andere class die dezelfde diversiteit heeft is de Druid maar daar kan je aan zien hoe hij switched (bear,cat en cast vorm)... Iedereen die goed zijn class kent zou elke class aankunnen mits hij niet vecht tegen de bedoelde tegenpool.. Er zijn namelijk een aantal bewuste tegenpolen in het spel ;).. Maar zelfs daar kan je aanpassingen op doen.. Veel klachten komen ook van mensen die niet goed hun class spelen.. of een video zien en vanuit dat oordelen..

Edit: Ja Pala is irritant.. maar heb te weinig tegen hun gedueled (allience kant).. dus heb te weinig info om te oordelen daarover.. Maar zelfs daar moet iets voor zijn.. heb begrepen dat mages wel wat mogelijkheden tegen ze heeft alleen best ingewikkeld zijn qua timing.. (counterspell)

[ Voor 10% gewijzigd door Skeiron462 op 20-01-2005 11:27 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Ik vraag me af of de serverload na de EU-release minder gaat worden in de US. Veel mensen zijn natuurlijk al een tijdje bezig nu en willen vast niet graag weer opnieuw beginnen, helemaal niet als ze een guild gevonden hebben.
Dus ik vraag me af wat voor antwoord Blizz heeft op de ongelooflijke mensenmassa die ze in korte tijd op hun servers hebben gekregen. Ik denk dat Blizzard dit niet heeft meegenomen in hun calculaties. Maar ja, je hebt wel betaald voor een service die volgens Blizz af zou moeten zijn. Dus je kunt nu wel wat scheve gezichten gaan verwachten.
Ze hebben in elk geval in de komende tijd nog geen vakantie bij Blizz :D :P

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ...
Ik dacht dat de releasedate 11 februari was ! Als ik ga kijken op amazon.co.uk dan staat er het volgende :

This item will be released on February 25, 2005. You may order it now and we will dispatch it to you when we receive it from our supplier. Please note that release dates are subject to change.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:40:
Damn ...
Ik dacht dat de releasedate 11 februari was ! Als ik ga kijken op amazon.co.uk dan staat er het volgende :
This item will be released on February 25, 2005. You may order it now and we will dispatch it to you when we receive it from our supplier. Please note that release dates are subject to change.
Daar staat al sinds dat er bericht is dat WoW in Europa komt dat het de 25ste is.. dus het is 0 betrouwbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, ik heb hem besteld bij GCshop.nl voor een hele redelijke prijs. Daar hebben ze het over 11/02/2005. We zullen we zien waneer hij binnen is, als het spel in ieder geval maar binnenkomt dan ben ik tevreden... :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
11/02 is wat de benelux en veel andere landen hebben doorgekregen van de leverancier (Vivendi dus bij ons). Die datum is 'redelijk' betrouwbaar, maar uiteraard nog geen officieel woord van Blizzard.

Maar ik neem aan dat niet alle leveranciers dezelfde datum uit hun duim gezogen hebben ;) Die zullen ze gekregen hebben van 'hoger op'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
@ Skeiron: Is Shaman toevallig de tegenpool van Mage? Want een goede shaman heeft over het algemeen geen probleem met een mage (polymorph counterspellen met earth shock en grounding totem gooien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Afbeeldingslocatie: http://www.inven.co.kr/bbs/data/wow_freeboard/1102255171/wow.gif

[ Voor 8% gewijzigd door Glorificationer426 op 20-01-2005 12:41 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
RealCato schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:27:
@ Skeiron: Is Shaman toevallig de tegenpool van Mage? Want een goede shaman heeft over het algemeen geen probleem met een mage (polymorph counterspellen met earth shock en grounding totem gooien).
Ik heb zelf shaman gespeeld.. maar met mijn gnome mage ben ik maar 2 shamans tegengekomen die mij aanvielen.. 1 was 1 lvl hoger en 1 gelijk.. beiden hebben het niet gewonnen van me.. 1 keer heb ik er zelf 1 aangevallen die 2 lvls hoger was dan mij en daar verloor ik dik van.. Maar zegt dat veel over mij of de tegenstander.. dat is het lastige er aan.. Dit alles gebeurde rond lvl 28 to 30.. was btw een fire spec mage.. met leuke extra's dus als ie crit..

@Glorificationer: kewl reallife lagsurfen!!

[ Voor 9% gewijzigd door Skeiron462 op 20-01-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

[Shaman]

Er is niets moeilijk aan het pvpen tegen een pala. Je moet alleen even de mogelijkheden van purge en earthshock doorhebben.

Als een pala z'n shield aanzet, is er meestal iets aan de hand, namelijk: low hp. Gelukkig kun je z'n shield eenvoudig wegpurgen, en als ie daarna iets cast, earthshock.

Serieus, vooral noob-pallies, die rekenen op hun healing en shield spells, zijn een eitje. Ze rekenen er namelijk op dat ze tijdens een gevecht gewoon ff kunnen bijladen: shield, heal, en door. Het is dan ook leuk om te zien als je shield wegpurged, dat ze niet meer weten wat ze moeten doen. Meestal eindigd het met een Earthbind Totem ("Nee, dit keer mag je niet wegrennen :p") i.c.m. Frostshock en/of Earthshock. Schitterend ;)

[/Shaman]

[ Voor 37% gewijzigd door Wouter185 op 20-01-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 01:17

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:26:
[...]

Mwah, er zijn VEEL winkels al uitverkocht voordat de release ook nog maar duidelijk was, ik denk dat blizz verrast gaat worden door de WoW aanhang in EU :x
Denk niet dat ze verrast gaan worden juist door de pre-order keys en het feit dat nu alles al uitverkocht is. Een groot gedeelte van de mensen met een pre-order key speelt nu in de FB dus zo kunnen ze al een redelijk deel van de playerbase inschatten. Ze weten zelf ook wel hoeveel pre-order boxes er de deur uit gegaan zijn plus hoeveel non-preorders voor de uitgesloten landen.

Dus als het goed is (maar ja, het blijven fransen) zouden ze toch veel beter in moeten kunnen schatten hoeveel mensen er vanaf dag 1 gaan spelen. Ook al hebben ze 500k mensen zodra de Open Beta draait, wanneer er maar 300k pre-order boxen zijn en 100k losse verkoop zijn dan weten ze hoeveel servers ze in moeten zetten.

In de US is er geen mogelijkheid geweest om het op deze manier in te schatten. Dat het een hit werd snapte ze ook wel maar 600k aan orders voor Kerst hadden ze misschien ook weer niet verwacht. En dat success nekt ze daar nu met queues en crashende servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spazmaster
kijk voor een redelijk bewijs van overpowerdness eens voor de gein naar de Warrior forums en vergelijk die met de Shaman forum. Shamans hebben het over "shit, het lijkt wel dat ik in god-mode speel" en Warriors zitten vol klachten "ik ben zwak, ik zuig, ik stop ermee" etc.
Het zou wat kunnen zeggen over de spelers, maar het is al zo'n geruime tijd aan de gang met zoveel verschillende argumenten dat je het niet zo eenvoudig kan wegschuiven van "ja een warriormoet slimmer spelen".

Warrior is prima PvE, maar PvP heeft een Warrior het heel zwaar.

Kijk ook maar eens op de forums voor uitleg over waarom een warrior veel moeilijker te spelen is.
Een Shaman spamt bij wijze van spreke "frostshock" "frostshock" terwijl een warrior hele strategische keuzes moet maken in een gevecht voor bepaalde abilities die allemaal weer onder een andere Stance zitten. Elke stance heeft zijn implicaties en je kan maar in 1 stance zitten tegelijkertijd, je moet dus switchen tijdens het gevecht wat ook weer implicaties heeft etc etc.

Desalniettemin geniet ik enorm van het Warrior spelen, ik zou voor geen goud "een van afstand caster" willen zijn (zoals een Mage).Een warrior kan heel erg de diepte in terwijl een Shaman imo oppervlakkig is...kan veel (lijkt wel een combi tussen Warrior/Priest/Druid)maar weinig diepgang.

Het mooiste is trouwens als een Party kan vormen met vijf verschillende klasses.
Bijvoorbeeld: een Warrior gespecialiseerd als tank voor de aggro, Rogue voor dmg en picklocken, Priest voor hp buffs, heals and res, Shaman voor attack buffs (totems) heals en res en Warlocks voor bloodpact en casting. En dan lekker instancen :)

Het jammere is dat ik een Tank ook heel saai vind, dus ik ben meer damage dealer Warrior :D
Dat zijn de mooie groepen :)

[ Voor 3% gewijzigd door spazmaster op 20-01-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spazmaster
Ik zit op Burning Blade, en nooit een queue gezien en nog maar 1 keer heftige lag meegemaakt.
Dat was toen ze in Southshore raids hadden tegen alliance. Iets van 100 Horde tegen 70 alliance.

Hoorde ik verslag van een guild mate: ja daar landen weer 10 lvl 60 alliance! 10 seconden later...allemaal dood. LOL

Wel zwaar klote voor de rest van ons! Je kon niet normaal tegen een mob vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Zo te lezen heb jij nog geen shaman gespeeld. Wel vreemd dat je dan al wel je oordeel (zijnde: overpowered) klaar hebt. Als je alleen maar fora leest, dan zou je inderdaad ook haast gaan denken dat je op lvl 10 godmode talent krijgt, maar dat is niet zo.

Ik heb zowel een warrior als een shaman gehad, alle2 rond lvl 30, en alle2 speelden even fijn. In PvP was het inderdaad iets moeilijker om je warrior in leven te houden, maar niet ongemogelijk, verre van dat. Je moet, sorry dat het toch zo is, slimmer spelen. Met een shaman kan je soms wel een foutje maken in pvp, met een warrior niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spazmaster
Ik heb vaak gepvped vs een Shaman. De Shaman is sterker dan een Warrior. We hebben enkele Shamans in onze guild en die zijn het er mee eens dat Shamans overpowered zijn.

Plus alle ervaringen van andere mensen - ik verbaas me erover dat je niet gelooft dat de Shaman te sterk is iig tov een Warrior. (meer classes denk ik ook)

Ik begin me ook af te vragen of Hunters niet te zwak zijn tov Warriors. Misschien heb ik gewoon slechte Hunters gespeeld, maar ik heb nog niet verloren tegen een Hunter. Zelfs met lvl 32 vs een lvl 41 NE Hunter 3x verslagen. Het zou wat dichter bij elkaar moeten liggen is mijn mening.

Meer skill based wie wint en niet class based.

[ Voor 3% gewijzigd door spazmaster op 20-01-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Als je iemand inmaakt die 9 levels hoger is dan jou kun je gerust zeggen dat het een n00b is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Lollig hoe iedereen maar blijft denken aan 1 op 1 combat. Durf te wedden dat je heel erg weinig 1 op 1 combat zal krijgen. Het gaat er gewoon om wie is er beter met zijn abilities / skills bezig dan welke class je hebt.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Het is ook grappig hoe efficient rogue groups kunnen zijn in instances..
Eerst hadden we een balanced group (casters, healers, tank) maar af en toe gingen we nog dood (ligt ook aan niveau van party members natuurlijk). Daarna hadden we een groep met 4 rogues en een hunter of zo.. dat ging gewoon goed in die instance vanwege de hoge damage output en alles stunned kunnen houden door cheapshots en kidneyshots.. nog nooit zo snel scarlet monestary gecleared zonder ook maar 1 x dood te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
aXe schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 13:36:
Lollig hoe iedereen maar blijft denken aan 1 op 1 combat. Durf te wedden dat je heel erg weinig 1 op 1 combat zal krijgen. Het gaat er gewoon om wie is er beter met zijn abilities / skills bezig dan welke class je hebt.
Weinig 1 op 1? Waar hebben we die duel-functie voor dan? :P

Bijna al het PvP dat ik gedaan heb waren 1 op 1 duels. Altijd leuk om je skills te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar het zal toch ook gewoon zijn dat je met hele groepen tegen elkaar aanvalt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Goh zouden dat nou Raids zijn waar sommige mensen het over hebben?? Heb je de filmpjes wel eens bekeken?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Als je Shaman/warrior vergelijkt met een mage dan denk je.. damn ik ga alleen maar dood met een mage.. klopt ook wel als je dezelfde speelstijl blijft hanteren.. maar dat gebeurd alleen als je een foutje maakt.. (cloth armor) Als je mage slim speelt dan ben je super belangrijk in een instance omdat als 1 agro houdt en jezelf weet wanneer je high damage kan dealen je erg snel door een instance heen snijdt..

Waarom wordt de shaman zo uber genoemd? omdat hij flexibel is.. je hoeft niet super slim te zijn voor een shaman omdat de shaman genoeg mogelijkheden heeft om jou speelstijl te kunnen gebruiken.. Hij wordt uber genoemd omdat je niet veel dus hoeft te doen om ermee te spelen en als je nog n00b bent dan is ie lastig te verslaan.. De mage werd eerst ook uber genoemd omdat hij kan chain sheepen en had nog wat andere extratjes.. het was ook wel zo een beetje maar dan passen ze het aan.. als de shaman echt zo uber was dat je moet rennen voor je leven dan wordt ie aangepast maar hij is dus al tijden niet aangepast.. dus dat zou je toch aan het denken moeten zetten dat het dus wel te doen moet zijn.. En als je echt gelijk hebt.. wacht dan de volgende patch af ;) Een class die generfed wordt blijft weinig meestal van over.. kijk naar de warrior.. hij was echt uber en is qua damage output nu een lammetje.. je moet nu veel meer je best doen om goed te spelen met een warrior.. maar ik denk dat deze binnenkort nog wel een aanpassing krijgt met wat kleine extra's zodat hij PvP meer nuttig is solo.. maar hij doet wel op dit moment wat hij hoort te doen.. agro houden.. en zo blijven we aan de gang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Nadat ik een mailtje had gehad van pcmedia dat ze mijn ce niet konden leveren, heb ik een mailtje gestuurd naar dimplus hoe het bij hun zat. Kreeg dit antwoord:
Wij krijgen zoveel als er besteld zijn. Dus iedereen krijgt.
Met vriendelijke groet,
Pascal Oldenzeel,
Dimension Plus
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:17:
Om pala minder overpowered te maken moeten ze zorgen dat je niet kan healen als hij dat shield ding doet. Pala heeft gewoon meerdere levens op die manier.
En Laying of hands geeft ook een extra leven imo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

DeepSeven schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 14:12:
Nadat ik een mailtje had gehad van pcmedia dat ze mijn ce niet konden leveren, heb ik een mailtje gestuurd naar dimplus hoe het bij hun zat. Kreeg dit antwoord:

[...]

:7
Lol dat geloof je toch zelf niet? Die pascal is niet helemaal helder lijkt me? Het werkt niet zo dat je net zoveel CE's krijgt als dat je besteld als winkel... Het is toch niet voor niets een COLLECTORS edition!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ViRaX- schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 14:28:
[...]

Lol dat geloof je toch zelf niet? Die pascal is niet helemaal helder lijkt me? Het werkt niet zo dat je net zoveel CE's krijgt als dat je besteld als winkel... Het is toch niet voor niets een COLLECTORS edition!
pascal is een goeie man

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
-ViRaX- schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 14:28:
[...]
Klopt maar daarom moesten winkels ook al in nov/dec al bestellen.. hierover hebben ze bevestiging gehad hoeveel ze er binnen gaan krijgen.. en deze verdelen de winkels weer.. dus....... afwachten maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Een warrior is bedoeld als tank, niet als damage dealer. Een warrior moet dus 2 dingen: Klappen opvangen (plate armor/evt. shield) en agro houden. En dat doet ie nu prima. Denk dus niet dat er al te veel aan de warrior getweaked zal worden qua damage. Want gecombineerd met het incasseringsvermogen zou die dan al snel te sterk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 14:36:
[...]

Een warrior is bedoeld als tank, niet als damage dealer. Een warrior moet dus 2 dingen: Klappen opvangen (plate armor/evt. shield) en agro houden. En dat doet ie nu prima. Denk dus niet dat er al te veel aan de warrior getweaked zal worden qua damage. Want gecombineerd met het incasseringsvermogen zou die dan al snel te sterk worden.
Klopt, Warrior is opzich echt een groupplayer, solo is hij een stuk zwakker omdat er niemand in de buurt is om de echte dmg te doen.

Terwijl de warrior bezig is mobs te kietelen met zun wapen moet er toch wel iemand achter em staan met een kanon, zo niet, dan zal de warrior de mobs moeten doodkietelen, en dat duurt soms wel ff. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Bosmonster schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 14:36:
[...]
Klopt dat zei ik ook al.. alleen solo PvP mag ie iets beter zijn.. misschien een trigger als ie 30sec de match volhoud hij een major damage klap kan uitdelen.. ofzoiets.. ik roep maar wat.. als het maar iets is zodat hij PvP ietsje meer kan.. want PvP wise mag ie ietsje meer doen.. niet veel hoor ;) maar ietsje..

[ Voor 3% gewijzigd door Skeiron462 op 20-01-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spazmaster
Tank Warriors zijn OK. Alle talents inzetten op de protection tree en klaar is kees.
Ik speel vaak genoeg met ze samen en ze zijn fantastisch voor parties in instances.
Vooral tegen de elite bosses.

Maar er zijn twee andere talent trees, die moet je dan maar vergeten???
Een warrior die investeerd in Arms en/of Fury trees moet ook goed kunnen spelen.
Een warrior moet slim spelen en dat kan ook vanwege al die special abilities.
Maar ze zijn nu zo generfed dat het niet leuk meer is.

Dus idd, wachten op de volgende patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

spazmaster schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 14:53:
Maar er zijn twee andere talent trees, die moet je dan maar vergeten???
Een warrior die investeerd in Arms en/of Fury trees moet ook goed kunnen spelen.
Een warrior moet slim spelen en dat kan ook vanwege al die special abilities.
Maar ze zijn nu zo generfed dat het niet leuk meer is.
Arms tree gaat wel alleen Fury tree is een beetje ondergeschoven kindje .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ik wil even iets samenvatten en aan jullie vragen of ik het allemaal goed heb:

Ik koop WoW en maak een account en character aan, ik word human rogeu. Ik join een server en spawn in mijn beginstad? Vanwaar ik quest's kan ondernemen, dingen kan verhandelen enz enz. Als de server vol zit zal ik dan een andere server moeten joinen waar ik geen toegang heb tot mijn character, of kun je op iedere server al je characters gebruiken?
Maja, ik ga adventuren enz enz, en uiteindelijk besluit ik dat ik wel eens tegen een menselijke tegenstander wil vechten, ik kan dit doen door het uit te lokken en een Horde npc aan te aanvallen, of ik kan het doen door naar een battleground toe te reizen? (er zijn nog meer mogelijkheden ik weet t!) Maar ik kan dus op een PvE server ervoor 'kiezen' om PvP combat te spelen? Dus het is niet zo dat ik voor PvP combat een PvP server moet joinen en daar opnieuw een chracter moet aanmaken en goed moet maken?
En als je je characters alleen maar hebt op een bepaalde server, kun je dus niet verder gaan met je lvl 20 rogeu als die server volzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Pandemic schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 16:52:

Ik koop WoW en maak een account en character aan, ik word human rogeu. Ik join een server en spawn in mijn beginstad? Vanwaar ik quest's kan ondernemen, dingen kan verhandelen enz enz. Als de server vol zit zal ik dan een andere server moeten joinen waar ik geen toegang heb tot mijn character, of kun je op iedere server al je characters gebruiken?
Maja, ik ga adventuren enz enz, en uiteindelijk besluit ik dat ik wel eens tegen een menselijke tegenstander wil vechten, ik kan dit doen door het uit te lokken en een Horde npc aan te aanvallen, of ik kan het doen door naar een battleground toe te reizen? (er zijn nog meer mogelijkheden ik weet t!) Maar ik kan dus op een PvE server ervoor 'kiezen' om PvP combat te spelen? Dus het is niet zo dat ik voor PvP combat een PvP server moet joinen en daar opnieuw een chracter moet aanmaken en goed moet maken?
En als je je characters alleen maar hebt op een bepaalde server, kun je dus niet verder gaan met je lvl 20 rogeu als die server volzit?
Al je antwoorden zijn relatief gemakkelijk te vinden. Kijk goed in de startpost voor URL's

Happy Searching!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
De servers zitten niet vol. Het kan zijn dat ze tijdelijk vol zitten, maar dan kom je in een wachtrij voor de server. Wil je dit niet, begin dan op een niet zo drukke server ;)

Je char is verbonden aan de server, dus je kunt niet met dezelfde char op een andere server spelen. In principe wil je dat natuurlijk ook niet, want je vrienden/guild etc speelt op die server. Je kiest een server en blijft daarbij over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ff aan wouter, ik heb alle linkjes in de startpost doorgelezen, en ook alles wat er aan info op de wow site staat. Het ging ermeer om of ik alles goed begrijp, ik snapte het hele PvP en PvE concept nog niet, en hoe dat precies samenhangt werd nergens echt duidelijk uitgelegd. Ook niet bij die linkjes in de startpost, daar staat alleen maar wat het inhoud en de odnerlinge relatie werd me niet echt duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Pandemic schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 16:52:

Je char is server afhankelijk ja. Heb je dus eenmaal een server gekozen en daarop een char gemaakt dan kun je ook alleen maar op die server met die char spelen.
Verder start je in de begin omgeving van een bepaalde race. Human, Elf, Dwarves/Gnomes starten op andere plaatsen, zo ook voor Horde races. Dwarves/Gnomes en Trolls/Orcs starten op dezelfde locatie.
Verder kun je op een PvP server niet kiezen voor PvP, je kunt altijd aangevallen worden door chars van de opposite force. PvE is minder streng. Je kiest, als je op eigen grond bent, of je wel of niet wilt PvP'en.

Als je net komt kijken is de hoeveelheid aan informatie een beetje overweldigend. Lees vooral alles door op worldofwarcraft.com. Daar kun je alles vinden over races, classes, PvP en PvE.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 10:38
Niet alleen Dynabyte gaat timecards aanbieden....
Beste klant,

Onlangs heeft u de PC-game ‘World Of Warcraft’ bij ons
gereserveerd met bestelnummer: xxxxxxxx.

Binnenkort hebben we ook het artikel ‘World Of Warcraft,
Pre-Paid Game Card (60 Dagen)’ in ons assortiment! Hiermee
kunt u de game online spelen voor de duur van 60 dagen,
zonder dat u gebruik hoeft te maken van een creditcard.

De ‘World Of Warcraft, Pre-Paid Game Card’ is te reserveren op
onze site en zal beschikbaar zijn op 25 februari 2005.

Alvast veel gameplezier!

Met vriendelijke groeten,

bol.com Klantenservice

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 16:58:
[...]

Al je antwoorden zijn relatief gemakkelijk te vinden. Kijk goed in de startpost voor URL's

Happy Searching!

;)
Nou ben je wel een BEETJE aan het overdrijven m.b.v het zoeken wouter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Ook Bol.com zal time-cards gaan verkopen.

Let op: dit is een online game waarvoor per periode betaald moet

Hiervoor kan betaald worden via creditcard of via een pre-paid kaart die binnenkort bij bol.com verkrijgbaar zal zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Ruzz321 op 20-01-2005 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rushwood schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 19:13:
Ook Bol.com zal time-cards gaan verkopen.

Let op: dit is een online game waarvoor per periode betaald moet

Hiervoor kan betaald worden via creditcard of via een pre-paid kaart die binnenkort bij bol.com verkrijgbaar zal zijn.
Dat is 2 uur geleden ook al gepost? Met quotes zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Pandemic schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:05:
Ff aan wouter, ik heb alle linkjes in de startpost doorgelezen, en ook alles wat er aan info op de wow site staat. Het ging ermeer om of ik alles goed begrijp, ik snapte het hele PvP en PvE concept nog niet, en hoe dat precies samenhangt werd nergens echt duidelijk uitgelegd. Ook niet bij die linkjes in de startpost, daar staat alleen maar wat het inhoud en de odnerlinge relatie werd me niet echt duidelijk.
Okee, excuus dan ;) Wil soms nog wel eens overdrijven met het zelf uit laten zoeken. De reden hiervan is dat er steeds meer (nieuwe) mensen in dit topic posten met vragen die makkelijk te vinden zijn. Heb kennelijk niet helemaal je post goed gelezen, dus soz ;)

Antwoord staat inmiddels al een paar keer gegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Tijd voor een vraagje van mijn kant, en nee, dit valt niet te vinden, aangezien ik om je mening ga vragen ;)

Ik ga shaman spelen, en zoals je wellicht weet, kan je daarvoor kiezen uit 3 rassen. Alle 3 de rassen hebben bepaalde racials die misschien iets kunnen betekenen voor een shaman. Even een klein overzichtje:

Orc
• Hardiness - passive; 25% resistance to stun and knockout effects.
• Axe Specialization - passive; Orcs get +5 to Axe skill.

Troll
• Regeneration - passive; 10% health regen bonus, 10% active in combat
• Beast Slaying - passive; 5% damage bonus to Beasts

Tauren
• Endurance - passive; Max Health increased by 5%
• Nature Resistance - passive; All Tauren get +10 Nature Resistance
War Stomp - active; Activate to stun opponents within 5 yards - lasts 2 sec - 2 min cooldown

Sommige racials zijn wat minder nuttig, maar vooral War Stomp is veel besproken. Door sommige shaman-spelers wordt zelfs beweerd dat door deze skill Tauren HET shaman ras is.

Shaman heeft zelf geen echte stun spells, dus het zou wel een vooruitgang zijn. Maar 2 seconden is niet lang, en als je geen improved Ghost Wolf doet, kom je 1 seconde te kort om het te kunnen casten, wat soms weer een counter betekend en alleen maar mana verlies.

Ik ga op een PvP server spelen, dus het hebben van stuns is alles behalve luxe. Dus nu de vraag: is War Stomp, met name op 40+ levels, zo doorslaggevend dat het de beste raskeuze is. Of kan ik net zogoed 1 van de andere rassen kiezen? Ik vind tauren namelijk niet echt een esthetisch hoogtepunt, en zou liever een ander ras kiezen.

[ Voor 8% gewijzigd door Wouter185 op 20-01-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Nou kijk, stun is naar mijn weten dé manier om spell casting tegen te gaan. Ik heb erg veel druid threads gelezen, en al zei bijna iedereen daar dat druid ne er cooler uit ziet, zelf en zijn forms, de tauren druid wat efficienter is dankzij war stomp. Druid kan namelijk alleen stunnen in bear form, en dat alleen als hij rage heeft. Een stun kan dus beslissend zijn in beide pvp en pve als iemand een lijpe spell aan het casten is. Hoe het bij shaman zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

DeepSeven schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:43:
Nou kijk, stun is naar mijn weten dé manier om spell casting tegen te gaan. Ik heb erg veel druid threads gelezen, en al zei bijna iedereen daar dat druid ne er cooler uit ziet, zelf en zijn forms, de tauren druid wat efficienter is dankzij war stomp. Druid kan namelijk alleen stunnen in bear form, en dat alleen als hij rage heeft. Een stun kan dus beslissend zijn in beide pvp en pve als iemand een lijpe spell aan het casten is. Hoe het bij shaman zit weet ik niet.
Shaman heeft zelf geen stunners, maar voor spellcasting hebben we iets leuks:

Earth Shock (Rank 1)
• 30 Mana
• 20 yd range
• Instant cast
• 6 sec cooldown
• Instantly shocks the target with concussive force, causing 17 to 20 Nature damage. It also interrupts spellcasting and prevents any spell in that school from being cast for 2 sec. Causes a high amount of threat.

Voor spellcancelling hoeven we het dus niet te hebben. Earth Shock doet tevens op Rank 7 een lekkere 517~545 dmg, talents buiten beschouwing gelaten (scheelt redelijk wat).

Het gaat dus echt om het stun-effect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
En aangezien 2 sec echt bitter weinig is, denk ik je er weinig aan hebt. Stuns zijn ook fijn om van vijanden weg te rennen als je bijna dood bent, zodat je die extra paar sec krijgt, maar shaman is een sterke (ik zeg maar niet overpowered ;) ) class, dus daar hoef je je ook niet al te vaak druk over te maken. Ik zou zeggen, laat warstomp eens weg en kijk dan nog eens naar de racial traits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
Earth Shock heeft een 6 sec. cooldown (zonder talent investment), dus het kan soms handig zijn om tussendoor toch nog 1x te kunnen Warstompen.
Verder is impr. ghost wolf een must in PvP (en in mindere mate ook in PvE), dus dat transformen doe je wel binnen de stun tijd.
Als extra opmerking merkte ik in KR OB dat warstomp stun minder lijkt omdat je door hoge latency niet snel kunt reageren.
Maar uiteindelijk moet je gewoon ras kiezen wat je t leukste lijkt, op lvl 60 maken die racial dingen ook weer neit zoveel uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Kun je nagaan wat een n00b ik ben...

Ik twijfelde ook tussen human en dwarf paladin en ik kies human omdat ik die er toffer uit vind zien en het accent van die dwarf dom vind...

Ik houd me niet eens bezig met al die stats :s sterker nog, ik heb er niet eens bij stil gestaan... maar zoals jij het oplas zou ik voor die trol gaan vanwege die 10% heal zooi :)

En vanuit mn eigen n00b gezicht zou ik voor Orc gaan omdat ik tauren er gewoon lomp uit vind zien, en troll ziet er ook niet echt stoer uit.

Zo daar heb je ff een standpunt ;)

gr het naabje
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig