Goed, een aantal problemen bleek ik dus zelf veroorzaakt te hebben door die Market Helper app te gebruiken. Dan worden nl. van sommige apps zoals Facebook en Chrome de verkeerde versie gedownload (arm i.p.v. x86) en dan werkt het nietMr Magic schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:38:
De tablet voelt vlot en stevig aan, maar ik heb toch nog wel wat probleempjes:
Facebook en Chrome heb ik nu gewoon aan de praat via de Play Store. Sommige apps (bijv. Candy Crush Saga, Bubble Witch Saga 2, maar ook RTL XL) zijn niet via de tablet te installeren, maar wel als je ze pusht vanaf de Play Store website.
De clean ROM bevat helaas geen werkende Contacts app en de versie in de Play Store is alleen voor Android 6.0. Ik heb echter via Root Explorer de Contacts app van de Mirek ROM kunnen kopieren en dat werkt nu ook.
Blijft over dat ik de apps Google+ en 9292 met geen mogelijkheid geinstalleerd krijg. Ik heb voor nu maar even linkjes naar de websites op het startscherm gezet.
@shevchenko: Ik vraag me af hoe je het voor elkaar hebt gekregen om de Google+ app te installeren, want dat lukt hier dus echt niet