Sooooo vannacht ff een runnetje door de Sunken Temple gedaan @ Stormrage
Hadden een goede party (guildies) met 1 pickup erbij (paladin)
Party was:
58 hunter
54 Warlock
55 Priest (ik)
54 Paladin
54 Rogue
Toch best een leuke instance daar, veel te killen, leuke loot. Alleen die draak die daar zit man.... lvl55 elite, leek wel 65

Ik ben er ook achter gekomen dat pallys niet deugen als tank, of als buff-apparaat...
1ste keer op dragon, paladin gaat staan tanken, ik heal als een gek, op 1/4 blijkt dat pally niet genoeg dmg deed want die draak was ineens geinteresseerde in de rogue, en toen die de pijp uit was in mij...

Wipe voorkomen door soulstone
2e keer op dragon, paladin eerst maar ff laten hakken en aggro vastzetten, ikke weer healen. Halverwege /oom, potion pakken, pally blijft wel leven maar draak vond de rogue en daarna mij weer lekkerder..., wipe
3e keer op dragon, ik vraag aan pally "heb jij geen blessing of salvation?", pally: "jah maar zo goed vind ik die niet" ik: "da je mij die g*dv*r geeft... dan kan jij aggro houden... :/". Dus ik krijg salvation, rest van de party ook zodat de pally de aggro kan houden. Wij weer raggen, op 3% ikke /oom, potion al gebruikt... pally de pijp uit... *wipe*

4e keer.... *zucht*. Soulstone weer mogelijk \o/. Dus zelfde recept als de 3e keer. Iedereen salvation, ikke healen, pally raggen. Op 15% gaat de pally alsnog de pijp uit door gebrek aan mana van mijn kant. Draak ragt mij af en gaat achter de hunter aan. Ik wacht tot draak zich in de pet vastbijt, resurrect en begin met de pet te healen. Dat was het slimste van de avond want vreemd genoeg kon die pet meer dmg soaken dan de pally

Draak eindelijk de pijp uit \o/
Na die draak was de rest piece'o'cake en hebben we ff de instance leeggevaagd.
Het was een relaxte run, maar volgende keer ga ik toch zoeken naar een party zonder paladin... Zo nuttig vind ik ze niet. Ik ben zelf priest, dus healen da komt wel goed. En tanken kan je beter aan de warrior overlaten, want een pally kan de aggro niet goed houden, en gaat naar mijn mening *veel* te snel de pijp uit. Ik waste gewoon 5k mana op hem aan Greater Heals en Flash Heals om die gast in leven te houden, en ze leven gaat sneller weg dan ik kan healen
Btw: leven als een priest is leuk

Door Sunken Temple heenrennen en de helft van de gevechten missen omdat je whisps van anderen zit af te handelen ("ga je mee naar BRD", "kan je ff helpen in maraudon", "we zoeken nog een priest voor Sunken") is wa minder maar verder wel gaaf
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.