Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.026 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 10:39
Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 07:55:
Pfff gisteravond anderhalf uur in IF gestaand LFG. Er zijn echt gewoon teveel rogues in dit spel. Probleem is dat ik 59 ben en een LBRS/UBRS/DM/STRAT group net zo goed een level 60 rogue mee kan nemen want die zijn er ook zat met LFG. :/

Ach, ik wist het 10 levels geleden al, maar goed, ik ga echt niet rerollen in de laatste 10 levels. :X
Heb je geen guild om dit soort dingen mee te doen?

Wij hebben ook een verre van ideale groep (2x Warlock, 1x Hunter, 1x Mage, 1x Priest), maar toch komen we door bijna alles wel heen.

Gister nog een Scholomance run gedaan t/m Rattlegore.

Who needs a tank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 08:52:
[...]

Nee, volgens mij niet nee. Als je met een party bent kun je resetten door een andere party te joinen weer opbreken, maar hoe doe je dat dan als je solo speelt? Ik wil in mijn eentje dus die toxic revenger dagger hebben. Ik kan mits ik juist speel die Fallout in mijn eentje vermoorden, maja, dan de drop. Een paar domme 11 silver boots, van cloth. :(
Ondanks de drop chance die op Thottbot staat, lijkt ie wel lager te zijn. Ik ken een aantal rogues die hem daar toen gehaald hebben. 1-tje had hem de 3e keer. De anderen 2i zeiden dat ze rond de 10 pogingen nodig hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-08 18:22
Bosmonster schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 08:59:
[...]

Heb je geen guild om dit soort dingen mee te doen?

Wij hebben ook een verre van ideale groep (2x Warlock, 1x Hunter, 1x Mage, 1x Priest), maar toch komen we door bijna alles wel heen.

Gister nog een Scholomance run gedaan t/m Rattlegore.

Who needs a tank :+
Ja heb ik wel alleen zijn er heel weinig lui rond de 55-59 die daar heen willen. Merendeel is al 60 en die runnen dus constant scholo. Er zijn binnen de guild ook al 5 lvl 60 rogues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Heb ik als warrior geen last van, ik word echt dood gespammed van looking for member dit en dat. Ben nu lvl 48. Om de zoveel tijd weer een "tell" met of ik wil helpen in Zul'Farrak of zo
Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 08:33:
[...]
Neej Burning Legion, maar ook high pop.

Ik denk dat ik op korte termijn maar reroll op een PVE server.
OMG meneer pvp for teh win! gank dit en dat gaat PvE spelen??

[ Voor 46% gewijzigd door Muppet op 10-05-2005 09:13 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 13:56
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 08:59:
[...]

Ondanks de drop chance die op Thottbot staat, lijkt ie wel lager te zijn. Ik ken een aantal rogues die hem daar toen gehaald hebben. 1-tje had hem de 3e keer. De anderen 2i zeiden dat ze rond de 10 pogingen nodig hadden.
Ik merk ook van mezelf dat ik steeds vaker naar http://wow.allakhazam.com ga, omdat thottbot soms echt een beetje een zootje is. Bij allakhazam hebben ze het iig over een dropkans van 18% en dat is toch niet zo fantastisch hoog een kans van minder dan 1 op 5...

Misschien zou HTT-Thallan een andere rogue moeten zoeken, en samen doen tot jullie beiden er eentje hebben, gaat een stuk sneller denk ik en als je dan de party resset weet je iig zeker dat het goed is gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:09

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

QlimaX schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:12:
[...]

Ik merk ook van mezelf dat ik steeds vaker naar http://wow.allakhazam.com ga, omdat thottbot soms echt een beetje een zootje is. Bij allakhazam hebben ze het iig over een dropkans van 18% en dat is toch niet zo fantastisch hoog een kans van minder dan 1 op 5...

Misschien zou HTT-Thallan een andere rogue moeten zoeken, en samen doen tot jullie beiden er eentje hebben, gaat een stuk sneller denk ik en als je dan de party resset weet je iig zeker dat het goed is gebeurt.
Mja, als je hem samen doet, en de dagger dropt, wie krijgt hem dan, ik ga niet voor jan met de korte achternaam naar binnen natuurlijk. Ik moet gewoon nog een leveltje stijgen, even grinden, en dan lukt het me vast wel.

Gisteren de war banners missie gedaan in de Wetlands, katapults moest je daarna verbranden en het hoofd van de leider halen. Helaas ging er iets mis, ik weet niet wat, waardoor ik geen hoofd kreeg en de missie stond ook niet meer in mijn quest list. Die kan ik dus weer helemaal overnieuw gaan doen. Nee, ik had niet echt mijn dag gisteren :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:04:
[...]
Ja heb ik wel alleen zijn er heel weinig lui rond de 55-59 die daar heen willen. Merendeel is al 60 en die runnen dus constant scholo. Er zijn binnen de guild ook al 5 lvl 60 rogues.
Ah.. lekker vriendelijke guild... Teveel moeite om eens een zoveelste scholo loot run te laten liggen om een mede guilde te helpen aan z'n quests ergens anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 08:56
Zoals verteld gister een bod gewonnen op het mithril spurs recept.. krijg ik 10 sec's later te horen van een guildmate dat ie het voor 30s had gekocht in de AH (en ik dus 10g! ). Nou ja maakt niet uit. Ik had al een hoop mithril en solid grinding stones gemaakt. Echter wist ik niet precies het aantal mitrhil / stone per spur. Heb iker dus 10 kunnen maken. Waarvan ik er 2 in de guild heb verspreid. De rest he bik op de AH gezet en vanmorgen heb ik er al weer 1 g mee verdient ( en er staan er nog een aantal in de ah ).

Vandaag hoop ik eindelijk lvl 245 te zijn met blackmisthing want dan kan ik een erg mooi zwaardje maken :)

Gister zijn we ook de Crater in geweest. We hadden door een fout van mij pvp aan staan en we waren lvl 54's aan het killen ( tar beasts ). Achter ons liep al een geruime tijd een groepje van vier taurens en we vertrouwde ze voor geen meter en tercht.. nadat mijn m8 bijna dood was begonnen de 4 ineens op ons in te hakken.. ik kon nog net met mijn laatste adem een berichtje in de guildchat zetten met als gevolg dat 5 van de guild zo snel als het ze toeliet de krater in gingen. Met een erg leuk resultaat.. wij resurecten in de grot van die apen ( die was uitgemoord dus dat ws ff mazzel ). En we wachten geduldig tot onze guildm8's waren gearriveerd.

En toen gingen we met z'n 7'n tegen de 4 taurens in allemaal van een andere kant dus letterlijk omsingeld... ze maakte geen schijn van kans..

dat zal u leren taurens en taurinnetjes

[ Voor 41% gewijzigd door Webgnome op 10-05-2005 09:20 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 09:28

m0nk

16-09-2003 15.15

QlimaX schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:12:
[...]

Morge, hoe is het met je UI? :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Apocrypha schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 08:01:
Mijn account is morgen afgelopen en ik ben van plan om deze voor de komende maand niet te verlengen in verband met m'n examens. Maar als ik 'Cancel recurring subscription plan' doe, blijft m'n Account nog wel bestaan? Uiteraard lijkt het me van wel, maar heb het nergens echt zien staan en ik wil het toch wel zeker weten :)
Nee, je account(s) blijven bewaard op de server. Maar volgens mij staat die info ook op www.wow-europe.com .

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:13:
[afbeelding]

Klik de pic voor de grote versie !

Na onze op 1% wipe hebben we hem dan nu echt plat :)

Dit is op de EU Silvermoon server, aka eerste alliance kill en 2de in europe.
Cool :)

Ik ben al een tijdje op zoek naar die mod voor die bufftimer aan de rechterkant van het screenshot... kun je me vertellen hoe die heet? ik wil 'em ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:15:
[...]

Ah.. lekker vriendelijke guild... Teveel moeite om eens een zoveelste scholo loot run te laten liggen om een mede guilde te helpen aan z'n quests ergens anders..
mja beetje jammer dan van je guild :/

waarom heb je dan een guild vraag ik me af?

mja ik heb zitten twijfelen om op RP te rerollen, maar dan moet ik helemaal opnieuw beginnen ook met het opbouwen van contacten

op zich is het minder prettig geworden met honour, maar iedereen die ik ken blijft zitten, dus ik ook, gewoon af en toe wat hulptroepen halen, werkt wel goed

en inderdaad grote raids ontwijken, zoveel mogelijk

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
@DarthRaider, dat is de standaard buffbalk van gypsy. Er is ook een aangepaste die wat compacter is (die gebruik ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-08 21:49

Nyarlathotep

Crawling Chaos

HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:14:
[...]

Mja, als je hem samen doet, en de dagger dropt, wie krijgt hem dan, ik ga niet voor jan met de korte achternaam naar binnen natuurlijk. Ik moet gewoon nog een leveltje stijgen, even grinden, en dan lukt het me vast wel.

Gisteren de war banners missie gedaan in de Wetlands, katapults moest je daarna verbranden en het hoofd van de leider halen. Helaas ging er iets mis, ik weet niet wat, waardoor ik geen hoofd kreeg en de missie stond ook niet meer in mijn quest list. Die kan ik dus weer helemaal overnieuw gaan doen. Nee, ik had niet echt mijn dag gisteren :{
Ik heb hetzelfde gehad met die missie. Je bent net als ik vergeten om op "accept" te klikken als je die katapult hebt opgeblazen. Dat stukje tekst wat je dan krijgt is de vervolgmissie waarin je dus die kop moet halen :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 12:30

Ryceck

Constants and Variables

Sooooo vannacht ff een runnetje door de Sunken Temple gedaan @ Stormrage :)

Hadden een goede party (guildies) met 1 pickup erbij (paladin)
Party was:
58 hunter
54 Warlock
55 Priest (ik)
54 Paladin
54 Rogue

Toch best een leuke instance daar, veel te killen, leuke loot. Alleen die draak die daar zit man.... lvl55 elite, leek wel 65 :/ Ik ben er ook achter gekomen dat pallys niet deugen als tank, of als buff-apparaat...

1ste keer op dragon, paladin gaat staan tanken, ik heal als een gek, op 1/4 blijkt dat pally niet genoeg dmg deed want die draak was ineens geinteresseerde in de rogue, en toen die de pijp uit was in mij... :( Wipe voorkomen door soulstone
2e keer op dragon, paladin eerst maar ff laten hakken en aggro vastzetten, ikke weer healen. Halverwege /oom, potion pakken, pally blijft wel leven maar draak vond de rogue en daarna mij weer lekkerder..., wipe
3e keer op dragon, ik vraag aan pally "heb jij geen blessing of salvation?", pally: "jah maar zo goed vind ik die niet" ik: "da je mij die g*dv*r geeft... dan kan jij aggro houden... :/". Dus ik krijg salvation, rest van de party ook zodat de pally de aggro kan houden. Wij weer raggen, op 3% ikke /oom, potion al gebruikt... pally de pijp uit... *wipe* :(
4e keer.... *zucht*. Soulstone weer mogelijk \o/. Dus zelfde recept als de 3e keer. Iedereen salvation, ikke healen, pally raggen. Op 15% gaat de pally alsnog de pijp uit door gebrek aan mana van mijn kant. Draak ragt mij af en gaat achter de hunter aan. Ik wacht tot draak zich in de pet vastbijt, resurrect en begin met de pet te healen. Dat was het slimste van de avond want vreemd genoeg kon die pet meer dmg soaken dan de pally :/ Draak eindelijk de pijp uit \o/

Na die draak was de rest piece'o'cake en hebben we ff de instance leeggevaagd.

Het was een relaxte run, maar volgende keer ga ik toch zoeken naar een party zonder paladin... Zo nuttig vind ik ze niet. Ik ben zelf priest, dus healen da komt wel goed. En tanken kan je beter aan de warrior overlaten, want een pally kan de aggro niet goed houden, en gaat naar mijn mening *veel* te snel de pijp uit. Ik waste gewoon 5k mana op hem aan Greater Heals en Flash Heals om die gast in leven te houden, en ze leven gaat sneller weg dan ik kan healen :/

Btw: leven als een priest is leuk :P Door Sunken Temple heenrennen en de helft van de gevechten missen omdat je whisps van anderen zit af te handelen ("ga je mee naar BRD", "kan je ff helpen in maraudon", "we zoeken nog een priest voor Sunken") is wa minder maar verder wel gaaf :P

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Nyarlathotep schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:45:
[...]

Ik heb hetzelfde gehad met die missie. Je bent net als ik vergeten om op "accept" te klikken als je die katapult hebt opgeblazen. Dat stukje tekst wat je dan krijgt is de vervolgmissie waarin je dus die kop moet halen :)
Kan iemand me even met een 2H Sword op mijn hoofd meppen :(

Naja, iig goeie xp. Ik was samen met een Lvl 31 mage, en die heeft me honderduit bedankt voor de hulp, hij zei dat het hem zonder mij niet was gelukt, ik heb ze allemaal afgemaakt voor hem door ze er 1 voor 1 tussenuit te pikken.

Roep nou nog eens dat Rogue's niet nuttig zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:53:
Roep nou nog eens dat Rogue's niet nuttig zijn :*)
Rogues zijn totaal niet nuttig, maar iemand moet tanken voor een mage he :) Ik kan met mijn mage hooguit 3 mobs aggroen en verslaan, dan houdt het toch echt wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Muppet schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:10:
Heb ik als warrior geen last van, ik word echt dood gespammed van looking for member dit en dat. Ben nu lvl 48. Om de zoveel tijd weer een "tell" met of ik wil helpen in Zul'Farrak of zo

[...]

Ik merk dat een hoop mensen nog vrij vijandig tegenover rogues staan. Zonder rogues zou het spel een stuk saaier zijn! In elke oorlog heb je spionnen en moordenaars nodig, zonder die zou het moeilijk winnen zijn. En dat is wat de rogue's doen. We kunnen met gemak (naja, en wat trainen ;) ) een gelijk gelevelde elite of een hoger gelevelde horde tegenstander afmaken, tegenstanders buiten gevecht stellen en als reddende hand een tegenstander snel vloeren als je het te kwaad krijgt. In een onbekende instance kunnen we scouten, en voor de rest heb je geen omkijken naar rogue's omdat ze de helft van de quests alleen afkunnen, dat zie ik veel andere chars nog niet doen.

Er zijn gelukkig ook steeds meer mensen op mijn server (en met de rest heb ik immers niks van doen, die zoeken het maar uit) die een rogue wel weten te waarderen, en dan ook graag met ze teamen. Ligt eraan waar je zit natuurlijk, in Gnomeregan hoeven ze me niet, maar in de Wetlands en duskwood staan ze er vaak om te springen, ook in RM ben ik vaak te hulp geschoten.

In plaats van dat klagen over rogue gankt dit en rogue imba dat, zou je eens kunnen proberen je voordeel eruit te behalen. Rogue zijn easy picking als je weet hoe, team eens wat vaker met een rogue uit je eigen alliantie om hun voors en tegen te leren kennen. Dan weet je wat je moet doen als je er eentje van de tegenpartij tegenkomt, of denkt te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:59:
[...]

Rogues zijn totaal niet nuttig, maar iemand moet tanken voor een mage he :) Ik kan met mijn mage hooguit 3 mobs aggroen en verslaan, dan houdt het toch echt wel op.
Gelijk gelevelde mobs? Want meer dan 3 pak ik er ook echt niet hoor. Je moet gewoon weten wat je doet. Commando style is gewoon goed te doen, pak de buitenste eruit en werk naar binnen toe. Vervolgens laat je iemand (mage oid) de laatste groep vanaf een afstand pullen, ze komen jou voorbij rennen, je pikt er eentje uit, maakt hem af, stealth weer en wacht tot de groep terug in het camp gerend is omdat de mage wegrent. Vervolgens overnieuw, pullen, eentje eruitpikken en afmaken.

Ideale samenwerking tussen een caster en een rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Muppet schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:10:

[...]

mekker.nl kleenex.com qq.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje. Ik ben lvl26 Dwarf Hunter en ik merk dat ik in melee fights met beasts nogal eens miss sla. Nu staat zowal one-handed axe als unarmed (dual wield) op 124/125 van mijn skills. Kan ik dat upgraden of hoe zit dat?

Arno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:03:
[...]
mekker.nl kleenex.com qq.org
Mwoah, ja, dat komt wel op het zelfde neer als wat ik als reply gaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:55
Ow cool Warlock op de 3e plaats in Honour rank op een koreaanse server:
http://voe.x-y.net/phpBB2/album_page.php?pic_id=676
Check die kills :P

PS wie kan mij vertellen welke Interface dit is
http://www.devlam.demon.nl/wow/darkshire.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stealth2000 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:36:
@DarthRaider, dat is de standaard buffbalk van gypsy. Er is ook een aangepaste die wat compacter is (die gebruik ik)
Ah ok, thx! Ik ga maar 's proberen of die eruit te slopen is, k wil alleen die balk, niet de rest van de zut :)
Ben ook wel benieuwd wat dat ding rechts onderin is. Verder herken ik erg weinig.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 08:56
Ryceck schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:49:

Hadden een goede party (guildies) met 1 pickup erbij (paladin)
Party was:
58 hunter
54 Warlock
55 Priest (ik)
54 Paladin
54 Rogue

Toch best een leuke instance daar, veel te killen, leuke loot. Alleen die draak die daar zit man.... lvl55 elite, leek wel 65 :/ Ik ben er ook achter gekomen dat pallys niet deugen als tank, of als buff-apparaat...

1ste keer op dragon, paladin gaat staan tanken, ik heal als een gek, op 1/4 blijkt dat pally niet genoeg dmg deed want die draak was ineens geinteresseerde in de rogue, en toen die de pijp uit was in mij... :( Wipe voorkomen door soulstone
2e keer op dragon, paladin eerst maar ff laten hakken en aggro vastzetten, ikke weer healen. Halverwege /oom, potion pakken, pally blijft wel leven maar draak vond de rogue en daarna mij weer lekkerder..., wipe
3e keer op dragon, ik vraag aan pally "heb jij geen blessing of salvation?", pally: "jah maar zo goed vind ik die niet" ik: "da je mij die g*dv*r geeft... dan kan jij aggro houden... :/". Dus ik krijg salvation, rest van de party ook zodat de pally de aggro kan houden. Wij weer raggen, op 3% ikke /oom, potion al gebruikt... pally de pijp uit... *wipe* :(
4e keer.... *zucht*. Soulstone weer mogelijk \o/. Dus zelfde recept als de 3e keer. Iedereen salvation, ikke healen, pally raggen. Op 15% gaat de pally alsnog de pijp uit door gebrek aan mana van mijn kant. Draak ragt mij af en gaat achter de hunter aan. Ik wacht tot draak zich in de pet vastbijt, resurrect en begin met de pet te healen. Dat was het slimste van de avond want vreemd genoeg kon die pet meer dmg soaken dan de pally :/ Draak eindelijk de pijp uit \o/

Na die draak was de rest piece'o'cake en hebben we ff de instance leeggevaagd.

Het was een relaxte run, maar volgende keer ga ik toch zoeken naar een party zonder paladin... Zo nuttig vind ik ze niet. Ik ben zelf priest, dus healen da komt wel goed. En tanken kan je beter aan de warrior overlaten, want een pally kan de aggro niet goed houden, en gaat naar mijn mening *veel* te snel de pijp uit. Ik waste gewoon 5k mana op hem aan Greater Heals en Flash Heals om die gast in leven te houden, en ze leven gaat sneller weg dan ik kan healen :/

Btw: leven als een priest is leuk :P Door Sunken Temple heenrennen en de helft van de gevechten missen omdat je whisps van anderen zit af te handelen ("ga je mee naar BRD", "kan je ff helpen in maraudon", "we zoeken nog een priest voor Sunken") is wa minder maar verder wel gaaf :P
dan was het volgens mij een slechte paladin. Ok het zin niet de beste tanks die er zijn maar komop dit is wel erg. Ik snap ook eigenlijk niet dat die paladin geen healende functie had of ff iedereen blessing of de sanctuary gaf.. ok, gaat ie zelf snel dood van, maarde rest van de party krijgt dan weinig damage en houd het dus langer vol.

Ik weet zeker weten wel dat een party met een paladin een goede party is als de paladin maar zijn best doet. In onze guild doen we eigenlik niets anders en hebben we standaard een party met 2 paladins en dat gaat altijd reuze goed. Een van de 2 (waaronder ik ) geven meestal de rest blessing of de sanctuary en de ander hakt er vrolijk op los. Ze doen niet superveel damage maar houden het , mits goed getraind en men snapt zijn eigen class, lang vol!

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 22:52
Hoelang duurt het om van lvl 45 naar lvl 50 te grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:02:
[...]

Gelijk gelevelde mobs? Want meer dan 3 pak ik er ook echt niet hoor. Je moet gewoon weten wat je doet. Commando style is gewoon goed te doen, pak de buitenste eruit en werk naar binnen toe. Vervolgens laat je iemand (mage oid) de laatste groep vanaf een afstand pullen, ze komen jou voorbij rennen, je pikt er eentje uit, maakt hem af, stealth weer en wacht tot de groep terug in het camp gerend is omdat de mage wegrent. Vervolgens overnieuw, pullen, eentje eruitpikken en afmaken.

Ideale samenwerking tussen een caster en een rogue.
Als een rogue en mage samenwerken laat je idd de mage pullen, maar omdat de mage de aggro meteen krijgt, doet de rogue een cheap shot (is dat de stun?) zodat mob blijft staan. Zo krijgt niemand van de 2 ooit aggro en kun je heeeeel snel pullen en killen.
PacinoAllstars schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:11:
Hoelang duurt het om van lvl 45 naar lvl 50 te grinden?
Ik schat zo'n 40 uur minstens

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SiNisTrAD schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:09:

er zit iig Necrosis is :P

verder weet ik zelf neit wat er allemaal in necrosis zit, maar ik vermoed dat er ook een paar losse addons bij zitten,

doe mij maar een priest ivm een rogue als buddy :P

flame strike -> shield up > iae -> frostnova -> coc -> iea tot alles dood is :)

drinken, rinse en repeat :)

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 10-05-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 22:55
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:09:
[...]

Ah ok, thx! Ik ga maar 's proberen of die eruit te slopen is, k wil alleen die balk, niet de rest van de zut :)

[...]

Ben ook wel benieuwd wat dat ding rechts onderin is. Verder herken ik erg weinig.
Dat ding rechtondering herkin wel dat is Necrosis:
http://www.shadydesign.com/files/necrosis/ (Warlock add on)

En die balk boven in is Titan panel (net ontdekt):
http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=576

[ Voor 11% gewijzigd door SiNisTrAD op 10-05-2005 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:11:
[...]

Als een rogue en mage samenwerken laat je idd de mage pullen, maar omdat de mage de aggro meteen krijgt, doet de rogue een cheap shot (is dat de stun?) zodat mob blijft staan. Zo krijgt niemand van de 2 ooit aggro en kun je heeeeel snel pullen en killen.

[...]
Het pullen kan ook door een mage, druid, hunter of iemand anders met een ranged weapon gebeuren, het is gewoon een bewezen methode waarvoor rogue's ontzettend nuttig zijn. We hebben de elite lvl 32 baas afgemaakt bijna zonder schade, ik had instant poison op beide messen, en hield hem constant onder stunlock, dwz, CS, Gouge, KS, Gouge, en meppen maar, met af en toe een backstab. Mage vuurde constant op hem maar hij kon geen kant op, op de stukken waar hij richting de mage wilde tussen de stuns door trok ik de aggro terug met een backstab. Hij was er aan voor je er erg in had.

Probeer als lvl31mage + lvl31 pally of Warrior maar eens een 32 elite aan te pakken, dat lukt je niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:26

The Legend

*Plop*

HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:25:
[...]

Probeer als lvl31mage + lvl31 pally of Warrior maar eens een 32 elite aan te pakken, dat lukt je niet :P
Leuk verhaal over de ideale combi mage + rogue maar wat je daarna zecht slaat natuurlijk nergens op :P Een lvl 32 elite kill je easy met een mage en een pally of warrior. In het eerste geval kan de paladin tanken (wat vaak niet echt werkt door de massive dmg van een mage) of gewoon full healen op de mage. Een mage heeft zelf aardig wat spells om distance te creeren tussen de mob en zichzelf. Een mage en een warrior is helemaal een eitje, de warrior houd de agro (waarvoor ze bedoelt zijn) en de mage killt hem.

Dus als je met een mage + pala of mage + warrior (eik mage + random andere class) 1 enkele zelfde lvl elite niet aan kunt doe je echt iets goed fout :D

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ryceck schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:49:
Goh, eerste die ik tegen kom die ook op Stormrage zit. :)

Gister trouwens nog een level 11 geholpen met een Quest. Ik verveelde me, liep wat rond, en zag hem door level 12 mobs heen worstelen, wat niet echt lukte. Dus ik als level 18 Mage ff geholpen, was hij erg blij mee. En ik heb me ook wel vermaakt. :) Hij was me echt zo dankbaar aan het einde, leuk is dat.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bovenste balk is Titan bar oid. Rechtsonderin ken ik ook niet. Voor de rest redelijk standaard geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

The Legend schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:32:
[...]

(wat vaak niet echt werkt door de massive dmg van een mage) of gewoon full healen op de mage.

Dus als je met een mage + pala of mage + warrior (eik mage + random andere class) 1 enkele zelfde lvl elite niet aan kunt doe je echt iets goed fout :D
En dat bedoel ik dus :P

De meeste mages doen zoveel damage dat ze constant aggro krijgen, en er zijn maar weinig warriors die daar tegenop kunnen meppen imo. Ik denk dat zelfs als het je lukt, de rogue een betere keuze is als buddy omdat je die stunlock hebt, en met de enorme dps van de rogue + de stunlock is het sowieso veel sneller killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dag kon ook niet meer stuk gister :)

We waren bezig met Blackrockdephts en toen dropte er opeens het mooncloth bag pattern :) ik was enigste tailor dus die was mooooi voor mij :) kan ik eindelijk mooncloth bags maken haha

Verder dacht ik niet dat het nog mogelijk was maar ik (57 undead warlock) heb samen met een 54 dwarf Hunter gequest in Silithius. Na 20 min emotes van ver af te hebben gebruikt en duidelijk te hebben gemaakt dat ik geen kwaad in de zin had heb ik gewoon nog 40 min met hem gequest. Steeds om de beurt een beest taggen en dan samen killen.

Wel afentoe wat spanningen als er andere Horde/Alliance voorbij kwam. Maar toch snel duidelijk gemaakt dat we samen werkte :).

Was een keer wat anders als het altijd maar oorlog voeren op de pvp server :)
HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:41:
[...]

De meeste mages doen zoveel damage dat ze constant aggro krijgen, en er zijn maar weinig warriors die daar tegenop kunnen meppen imo. Ik denk dat zelfs als het je lukt, de rogue een betere keuze is als buddy omdat je die stunlock hebt, en met de enorme dps van de rogue + de stunlock is het sowieso veel sneller killen.
Ik ben zelf dus een warlock maar ik queste altijd met een druid en die hield makkelijk Aggro hoor als beer vorm dus lijkt me sterk dat een warrior dat niet kan .. hij hield zelfs aggro als ik 1200+ crits achter elkaar maakte ..

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

*knip*

uuh als 31 mage kan je gewoon een lvl 32 elite solo pakken hoor

houd niet over, je hebt de volledige trukendoos nodig, maar het kan :)

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 10-05-2005 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het pullen kan ook door een mage, druid, hunter of iemand anders met een ranged weapon gebeuren, het is gewoon een bewezen methode waarvoor rogue's ontzettend nuttig zijn. We hebben de elite lvl 32 baas afgemaakt bijna zonder schade, ik had instant poison op beide messen, en hield hem constant onder stunlock, dwz, CS, Gouge, KS, Gouge, en meppen maar, met af en toe een backstab. Mage vuurde constant op hem maar hij kon geen kant op, op de stukken waar hij richting de mage wilde tussen de stuns door trok ik de aggro terug met een backstab. Hij was er aan voor je er erg in had.

ja iedereen kan pullen?? Jij hebt het toch over de combinatie rogue/mage? Dan is wat ik zojuist postte de beste oplossing.

En idd als er iemand een lvl 32 elite makkelijk aankan met een mage zijn het wel de warrior en paladin. Bovendien moet je sowieso met 2 man wel een lvl 32 elite van hetzelfde lvl kunnen verslaan, anders doe je echt iets fout. Zodra je richting de 50 gaat wordt dat wel anders.

Volgens mij heb je dus nog geen goede mages in actie gezien, want die worden zelden geraakt door mobs. Het enige waar je je zorgen over hoeft te maken is dat je mana niet opraakt. Je kunt op 4 verschillende manieren afstand creeren als mage (en dat is dan nog als fire/arc, bij frost/arc is het nog makkelijker) Download maar eens wat filmpjes van frost mages. Je zult nog verbaasd staan hoe hoge elites zij aankunnen. Ik denk hoger dan de meeste classes. Maar ja, dat valt nog niet op rond de lvl 30 want een mage moet het van de talent points hebben. (IMO) Dus rond de 40-45 begint het pas lekker te lopen met damage, crits e.d.

Rogues zijn dus nog steeds nutteloos :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 12:30

Ryceck

Constants and Variables

OkkE schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:34:
[...]
Goh, eerste die ik tegen kom die ook op Stormrage zit. :)

Gister trouwens nog een level 11 geholpen met een Quest. Ik verveelde me, liep wat rond, en zag hem door level 12 mobs heen worstelen, wat niet echt lukte. Dus ik als level 18 Mage ff geholpen, was hij erg blij mee. En ik heb me ook wel vermaakt. :) Hij was me echt zo dankbaar aan het einde, leuk is dat.
Dr zitten er hier nog wel meer hoor die op Stormrage zitten enzo :)
We zouden s een apart lijstje ergens neer moeten mikken (startpost?) met wie op welke server zit onder welke chars :)
Kan je nog s een gezellige hollander mee vragen om te questen :P

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-08 01:37

Binno

. .. ... ....

dan heb je het over Drakedog, die gast idd errug goed filmpje gezien waar hij niet terugdeinst om ff 3 alliance mensen tegelijk neer te halen

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

wahaha, ga eens een warrior proberen voor je nog eens zo'n uitspraak doet. No offense, maar ik ben het sowieso vaak niet eens met jouw mening over andere classes, dus misschien is het leuk om de andere classes allemaal eens te verkennen. Rogues = puur damage, nix anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:43:
[...]

ja iedereen kan pullen?? Jij hebt het toch over de combinatie rogue/mage? Dan is wat ik zojuist postte de beste oplossing.

En idd als er iemand een lvl 32 elite makkelijk aankan met een mage zijn het wel de warrior en paladin. Bovendien moet je sowieso met 2 man wel een lvl 32 elite van hetzelfde lvl kunnen verslaan, anders doe je echt iets fout. Zodra je richting de 50 gaat wordt dat wel anders.

Volgens mij heb je dus nog geen goede mages in actie gezien, want die worden zelden geraakt door mobs. Het enige waar je je zorgen over hoeft te maken is dat je mana niet opraakt. Je kunt op 4 verschillende manieren afstand creeren als mage (en dat is dan nog als fire/arc, bij frost/arc is het nog makkelijker) Download maar eens wat filmpjes van frost mages. Je zult nog verbaasd staan hoe hoge elites zij aankunnen. Ik denk hoger dan de meeste classes. Maar ja, dat valt nog niet op rond de lvl 30 want een mage moet het van de talent points hebben. (IMO) Dus rond de 40-45 begint het pas lekker te lopen met damage, crits e.d.

Rogues zijn dus nog steeds nutteloos :)
Met het feit dat ik beter solo kan werken dan een warrior of paladin hoor je mij toch ook niet roepen dat die 2 characters nutteloos zijn? Wat heeft dat flamen nou voor nut :?

Ieder karakter heeft een bepaald nut in het spel, en zijn pré's. No matter welke argumenten jij aanhaalt, de rogue is en blijft de gene met de hoogste Dps. En de enigste die zo lang kan stunlocken. We hebben dus imo wel degelijk een nuttige plek in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Ik heb liever een warrior als buddy dan een roque, bij mij houd een roque echt geen aggro (mits ik full out ga) en dan is de roque achter de mob aan het rennen om hem te raken en ik ben aan het kiten om niet geraakt te worden. Mischien dat dit nog anders wordt op lvl60, ben nu lvl47.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ryceck schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:52:
[...]

Dr zitten er hier nog wel meer hoor die op Stormrage zitten enzo :)
We zouden s een apart lijstje ergens neer moeten mikken (startpost?) met wie op welke server zit onder welke chars :)
Kan je nog s een gezellige hollander mee vragen om te questen :P
Opzich wel leuk denk ik ja, om een lijstje te hebben met wie op welke server onder welke naam enz.. :) Ik zit trouwens is een nederlands guild, dus genoeg mensen om mee te vragen voor een quest. Maar ik zou zeggen, /w me eens ingame, als je me ziet. Ben level 18 Human Mage atm, ingame nick: Ayakura

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Stealth2000 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:08:
Ik heb liever een warrior als buddy dan een roque, bij mij houd een roque echt geen aggro (mits ik full out ga) en dan is de roque achter de mob aan het rennen om hem te raken en ik ben aan het kiten om niet geraakt te worden. Mischien dat dit nog anders wordt op lvl60, ben nu lvl47.
Je hoeft ook helemaal niet te rennen, crippling poison zorgt dat hij niet ver komt en voor de runners heb ik zelf ook altijd een gun bij met gemiddeld 70~100 dmg per schot, en dat is meestal al boven de grens waarbij ze gaan rennen.

Sowieso houd de rogue hem de eerst 12 seconden onder stunlock, waarbij iedereen naar hartelust kan meppen/AoE'en. Niemand hoeft hierbij in principe schade te lijden, dus van tanken is niet echt sprake. Tegen de tijd dat mijn stunlock zo ongeveer afgelopen is gaat hij al rennen omdat zijn hp bijna weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:05:
[...]

Met het feit dat ik beter solo kan werken dan een warrior of paladin hoor je mij toch ook niet roepen dat die 2 characters nutteloos zijn? Wat heeft dat flamen nou voor nut :?

Ieder karakter heeft een bepaald nut in het spel, en zijn pré's. No matter welke argumenten jij aanhaalt, de rogue is en blijft de gene met de hoogste Dps. En de enigste die zo lang kan stunlocken. We hebben dus imo wel degelijk een nuttige plek in het spel.
Flame? Waar?

Wanneer ben je 'beter' solo? Paladins en warriors hebben echt geen problemen met soloen hoor. Paladins krijgen alleen een DPS inzinking na de lvl 50. Maar daar wordt veel over geklaagd, dus dat zal binnenkort wel aangepast worden.

Weet je ook waarom rogues de hoogste DPS hebben? Nee? Ik zal het even uitleggen: Wanneer vergelijkt men rogues met de andere damage dealer de mage? In instances. En wat moeten de mages doen in instances? Inderdaad, zich enorm inhouden. Het enige wat een mage gebruikt in een instance is IAE, Scorch, Fireblast (en dan zit je eigenlijk al weer te hoog qua damage) en Arcane Missiles. Geloof mij maar dat als een mage voluit gaat met AoE, Fireballs en alles, deze aardig in de buurt komt. Met +magic damage gear (+300 zoals sommige spelers op de US servers hebben) zit je daar dik boven.

Een rogue is alleen voor zichzelf nuttig en dat is inmiddels wel bewezen want ze worden 'als het ff kan' niet meegenomen in instances. IPV die stun lock hebben veel spelers liever een extra tank, of healer. Zeker aangezien de priest toch MC heeft en de mage Poly. En zij zijn wel een stuk waardevoller in instances. Goed zoals ik eerder al zei en ik wil niet constant in herhaling blijven vallen, een rogue is handig voor chests open maken, maar that's it.

Voor mij persoonlijk is de ideale instance groep: Warrior, Priest, Mage, Hunter (puller) en een druid of paladin als backup healer+tank.
HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:17:
[...]

Je hoeft ook helemaal niet te rennen, crippling poison zorgt dat hij niet ver komt en voor de runners heb ik zelf ook altijd een gun bij met gemiddeld 70~100 dmg per schot, en dat is meestal al boven de grens waarbij ze gaan rennen.

Sowieso houd de rogue hem de eerst 12 seconden onder stunlock, waarbij iedereen naar hartelust kan meppen/AoE'en. Niemand hoeft hierbij in principe schade te lijden, dus van tanken is niet echt sprake. Tegen de tijd dat mijn stunlock zo ongeveer afgelopen is gaat hij al rennen omdat zijn hp bijna weg is.
En hoeveel kun je er tegelijk stunlocken? 1 wooptiedoo!!!! Heb je wel eens gezien hoeveel mobs een warrior kan tanken? I rest my case...

Ik begrijp echt niet dat je een class aan het verdedigen bent waarvan 100.000 spelers zeggen dat ze gewoon gimped zijn op dat gebied. Inclusief de rogues zelf. Give it a rest.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-08 13:34

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

[...]

Als warrior moet je ook niet meppen voor aggro, sunder armor, defensive stance, shield smash, demoralizing shout, revenge en taunt kan je meer aggro mee opwekken dan een mage. Ik denk dat ik als warrior meer problemen heb met de massive healing van een priest dan de damage van een mage.
Let wel op dat je als warrior moet chargen, zodat je de initiële aggro hebt, vervolgens zo veel mogelijk sunder armor doet (5x dus) en dat de mage dan pas moet beginnen. Als je de mage laat pullen, jah dan wordt het heel erg moeilijk. Ik krijg wel vaker naar me hoofd geslingerd dat ik slecht tank, maarja als er 4 man op een mob beginnen in te hakken voordat ik kan chargen, dan kan ik nooit goed aggro krijgen, mocking blow is alleen maar een noodgreep.
Wat ook vaak gebeurt is dat in een party iedereen op een andere mob gaat meppen, ja als warrior kan je eemaal niet uit het niets een groep van 4 mobs de aggro houden.

Dus in het kort, laat de warrior chargen en de initiële aggro krijgen en wacht een paar seconden met aanvallen, daarnaast attack de mob waar de warrior meebezig is en ga niet een andere mob aanvallen. Als je hier rekening mee houdt, dan zal een mage _nooit_ een warrior overtreffen met aggro. (tenzij je een warrior hebt die defensive stance nutteloos vind, +10% aggro, en in instances vanaf zul'farrak met 2h tankt).

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Ik zie in een aantal pics hier, dat er handige mods zijn om al je spells op beeld te toveren. Dan hoef je dus niet meer zo irritant tussen die balken te scrollen. Ik ben een redelijk WoW noob en krijg nu met mijn NE lvl 18 priest iets teveel goede spells voor mijn 1e balk.

Wie o wie kan mij de naam van een goede mod daarvoor geven?

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbertinho schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:20:
Ik zie in een aantal pics hier, dat er handige mods zijn om al je spells op beeld te toveren. Dan hoef je dus niet meer zo irritant tussen die balken te scrollen. Ik ben een redelijk WoW noob en krijg nu met mijn NE lvl 18 priest iets teveel goede spells voor mijn 1e balk.

Wie o wie kan mij de naam van een goede mod daarvoor geven?
Nu zitten die extra balken gewoon onder de interface options in WoW zelf. Het is wel handig om wat UI modjes te installeren zodat je je XP/Hour, cash, bag space e.d. makkelijk kan zien.

Ik gebruik zelf de Titan bar en ben daar zeer tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
nhimf schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:18:
[...]

Als warrior moet je ook niet meppen voor aggro, sunder armor, defensive stance, shield smash, demoralizing shout, revenge en taunt kan je meer aggro mee opwekken dan een mage. Ik denk dat ik als warrior meer problemen heb met de massive healing van een priest dan de damage van een mage.
ligt aan de mage, een full fire mage met alle skills op cooldown, trekt zo de aggro van je af, kan je sunderen en shield mashen wat je wil, een firemage die allout gaat met crits etc trekt alle aggro, is ook zo oom en dood, daar niet van, maar toch :)
Let wel op dat je als warrior moet chargen, zodat je de initiële aggro hebt, vervolgens zo veel mogelijk sunder armor doet (5x dus) en dat de mage dan pas moet beginnen. Als je de mage laat pullen, jah dan wordt het heel erg moeilijk. Ik krijg wel vaker naar me hoofd geslingerd dat ik slecht tank, maarja als er 4 man op een mob beginnen in te hakken voordat ik kan chargen, dan kan ik nooit goed aggro krijgen, mocking blow is alleen maar een noodgreep.
Wat ook vaak gebeurt is dat in een party iedereen op een andere mob gaat meppen, ja als warrior kan je eemaal niet uit het niets een groep van 4 mobs de aggro houden.

Dus in het kort, laat de warrior chargen en de initiële aggro krijgen en wacht een paar seconden met aanvallen, daarnaast attack de mob waar de warrior meebezig is en ga niet een andere mob aanvallen. Als je hier rekening mee houdt, dan zal een mage _nooit_ een warrior overtreffen met aggro. (tenzij je een warrior hebt die defensive stance nutteloos vind, +10% aggro, en in instances vanaf zul'farrak met 2h tankt).
dit is inderdaad wat ik het meeste zie in de lagere isntances :/ iedereen valt aan voordat de warrior oko maar iets gedaan heeft |:(

tevens in instances, assist is your friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gister mn eerste instance gedaan. :)
Hoop mooie items binnengehaald, en een mooie ervaring rijker. Wat is het toch een vet spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:26:
Zeg dat wel, moeilijk targetten van achteraf als er wat tanks bovenop zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Nu zitten die extra balken gewoon onder de interface options in WoW zelf. Het is wel handig om wat UI modjes te installeren zodat je je XP/Hour, cash, bag space e.d. makkelijk kan zien.

Ik gebruik zelf de Titan bar en ben daar zeer tevreden mee.
Zo'n noob ben ik dus op dat gebied :)
Kan ik die interface options gewoon onder options vinden?

Ik heb de enchanting en auctioneer mod al (erg handig), maar de rest niet. Ik hoef geen nutteloze stats mods (zoals XP/hour), maar een nuttige mod is altijd handig. Welke Titan bar gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon Titan lol, je hebt wel losse add-ons maar die heb ik allemaal niet. Gewoon alleen die balk bovenin. Die XP/hour krijg je er dan gratis bij. :D

En ja, onder interface options kun je onderaan aanvinken welke balken je toegevoegd wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Laatst online: 09-05 22:23

scim

Nani?

Stealth2000 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:08:
Een rogue is ook geen tank en zelfs al zou een rogue alleen maar critten dan doet hij op hetzelfde level nog geen 300 tot 400 damage per hit zoals een mage doet. Een warrior heeft taunts en dergelijke om aggro op hem te houden een rogue bezit eigenlijk alleen maar dingen om aggro te controleren en het niet op hem te krijgen. Een rogue kan een mob vasthouden zodat hij niemand aanvalt of hij kan met feint zorgen dat de rogue zelf minder threat krijgt, maar hij kan niet een mob op hem laten slaan at will. Iets dat een warrior (een goede warrior) wel moet kunnen. Maar dan nog een mage moet ALTIJD opletten met zijn spells, je kunt niet als een idioot gaan lopen nuken, want dan gaat het ALTIJD mis. In iedere RPG die ik gespeeld heb met een aggro/hate systeem gaat het mis als mages gaan lopen spammen zonder de tank de tijd te gunnen om te taunten/provoken/aggro opbouwen etc. Tis ook niet voor niks dat je in die Onyxia en Ragnaros filmpjes je warriors in hun eentje een paar minuten ziet slaan puur aggro opbouwen.

Een rogue kan dat ook, maar als ik samen met iemand speel dan gaat die dude niet lopen wachten totdat ik aggro opgebouwd heb, dat heeft ook totaal geen zin als we gaan grinden/questen, dan gaat het mij gewoon om het zo snel mogelijk doodkrijgen van een mob. Ik party dus ook bijna alleen maar met andere rogues en als ik party met een groep dan ben ik altijd degene die threat van de mages af moet halen als de warrior het verliest (dmv locks etc.). De locks/saps etc. zijn verdomde handig, maar het is gewoon een feit dat de rogue niet echt uber is in aggro management, het enige dat ie kan doen is locken of feinten. Voor de rest is het gewoon een damage machine.
Wat dat betreft zou blizzard er niet verkeerd aan doen om eens te kijken naar de thief van FFXI. In FFXI heeft de thief een ability (Trick attack) die hij moet uitvoeren van achter een party member, deze attack doet een zieke hoeveelheid damage en de mob denkt dat de persoon voor hem die damage heeft gedaan. Oftewel de warrior/pld/ninja (FFXI classes) die staan te tanken krijgen alle hate op hun omdat de mob ineens een hit van 700 dmg krijgt. Zo'n soort attack zou best handig zijn voor de blizzard rogues om ze in parties wat beter te maken.

Hoe je het ook draait of keert je moet gewoon inzien dat een rogue niet de ultieme instance class is op het moment. Hij doet veel damage en hij kan in een aantal gevallen mages redden, maar vaak is het slechts uitstel van executie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 10-08 16:34
[...]

ligt aan de mage, een full fire mage met alle skills op cooldown, trekt zo de aggro van je af, kan je sunderen en shield mashen wat je wil, een firemage die allout gaat met crits etc trekt alle aggro, is ook zo oom en dood, daar niet van, maar toch :)

[...]

dit is inderdaad wat ik het meeste zie in de lagere isntances :/ iedereen valt aan voordat de warrior oko maar iets gedaan heeft |:(

Bij ons is het vaak andersom. Terwijl de priest nog mana loopt te drinken, gaat de warrior al overmoedig 4 mobs in z'n eentje aanvallen. Heb nu al een aantal random warriors meegehad in instances, en ze zijn echt allemaal hetzelfde. :{

Gister ook Sunken Temple gedaan (ik ben lvl 58 en had hem al gedaan, maar ging mee om een guildie te helpen). Nadat we Jammal hadden gekilled, wouden we nog Hakkar doen, alleen waren we toen nog maar met 4 over. Een lvl 50 rogue, 51 mage, 55 rogue en 58 druid dus. We zijn gewoon voorbij al die groepen elites gekomen (met moeite :p), maar toen we eenmaal tegen Hakkar himself gingen, hadden we een wipe (hij had nog maar 1%). Ik snel naar binnen om te kijken of ie er nog was, en ja hoor, hij had zelfs nog 1% health over. Kwam ie op mij af en begon ie op me in te meppen... de rest v/d groep was er al bijna dus ik kill hem met moonfire... konden m'n party members niet looten. 8)7 Voelde me echt kut daarna. Hebben we het helemaal opnieuw moeten doen, en toen ging Hakkar wel in 1 keer dood zonder wipe en was het weer een half uur later. -_-;

[ Voor 3% gewijzigd door Thijs op 10-05-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scim schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:37:
[...]

Affijn, heel verhaal... :D
mooier had ik het niet kunnen verwoorden :)

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:53:
[...]

wahaha, ga eens een warrior proberen voor je nog eens zo'n uitspraak doet. No offense, maar ik ben het sowieso vaak niet eens met jouw mening over andere classes, dus misschien is het leuk om de andere classes allemaal eens te verkennen. Rogues = puur damage, nix anders.
Mwah daar ben ik laatst ook wel anders over gaan denken. We moesten die lvl 61 elite worm ofzo in EP en waren met 3 man. We kregen hulp van een (notabene lvl 58) rogue.

Hij heeft dat beest bijna constant in stun lock weten te houden en zonder de rogue was het dus echt niet gelukt (dat beest heeft dus echt massa's health!). Nu lukte het zelfs zonder een death.

Een goed gespeelde rogue kan zeker in boss fights een hoop schelen. Maar hij moet dan juist NIET gaan voor damage dealen, maar voor stuns.

Het probleem zit hem in instances, dus naar een boss toe.. Daar is het meestal gevechten van 3-4 elites en dan is een rogue niet zo heel nuttig. Niet sterk genoeg om te tanken en stuns zijn dan ook niet echt heel nuttig. Dus dan ben je de zoveelste damage dealer.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 10-05-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-08 08:57

Mojo

The Power Within

OkkE schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:15:
[...]

Opzich wel leuk denk ik ja, om een lijstje te hebben met wie op welke server onder welke naam enz.. :) Ik zit trouwens is een nederlands guild, dus genoeg mensen om mee te vragen voor een quest. Maar ik zou zeggen, /w me eens ingame, als je me ziet. Ben level 18 Human Mage atm, ingame nick: Ayakura
Ik zal je ook eens een keer /w dan :P Ik ken Ganthorm al een tijdje daar (Ryceck) Ik ben Elyva (41 Mage) en Moonsword (49 Warrior) :)

Ik zit alleen te denken wat ik nu ga doen met me mage qua build. Ik heb net mijn PoM binnen :D

Fire
Improved Fireball 5/5
Ignite 5/5

Arcane
Arcane Subtlety 3/3
Inproved Arcane Missiles 5/5
Arcane Concentration 4/5
Improved Arcane Explosion 5/5
Evocation 1/1
Improved Counterspell 2/2
Presence of Mind 1/1

Gezien ik Combustion nooit meer kan halen, want ik wil PoM houden :P ga ik denk ik maar voor Arcane Power >:)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

[...]

Miscchien heb ik dan nog geen full fire mage gezien :P of de mob is zo snel stuk dat de aggro verschuiving niet opvalt :P
[...]

Zelfs in Zul'farrak heb ik dat gezien :S
En zul'farrak wordt gezien als de eerste high level instance.

Wat veel mensen vergeten (of misschien niet weten) is dat een warrior een minimale afstand nodig heeft voor zijn charge. Dus zie ik het vaak gebeuren dat iedereen al naar de mobs rent en ik achteruit loop om die afstand te krijgen en ja dan is het kwaad dus al geschied en staan er 4 mobs op 4 verschillende spelers in te hakken en kan ik dus niet de aggro weghalen van iedereen. Ik ga dan ook altijd af op de mob die op de main healer staat te hakken.

ps. vaak zijn de skills die weinig of geen damage doen degene met de meesete aggro (bij een warrior dan). Sunder doet niet echt damage maar veel aggro, demoralizing shout geen damage maar veel aggro, shield bash weinig damage maar veel aggro en zo kan ik de lijst nog verder uitbreiden :P
Veel warriors willen damage doen, maar in een instance moet je dat als warrior niet willen.

Mijn begin is meestal iets als dit:
Charge - sunder - demoralizing (Goeie AoE aggro) - defensive stance

[ Voor 17% gewijzigd door nhimf op 10-05-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:42:
[...]

Mwah daar ben ik laatst ook wel anders over gaan denken. We moesten die lvl 61 elite worm ofzo in EP en waren met 3 man. We kregen hulp van een (notabene lvl 58) rogue.

Hij heeft dat beest bijna constant in stun lock weten te houden en zonder de rogue was het dus echt niet gelukt (dat beest heeft dus echt massa's health!). Nu lukte het zelfs zonder een death.

Een goed gespeelde rogue kan zeker in boss fights een hoop schelen. Maar hij moet dan juist NIET gaan voor damage dealen, maar voor stuns.

Het probleem zit hem in instances, dus naar een boss toe.. Daar is het meestal gevechten van 3-4 elites en dan is een rogue niet zo heel nuttig. Niet sterk genoeg om te tanken en stuns zijn dan ook niet echt heel nuttig. Dus dan ben je de zoveelste damage dealer.
Het is maar net hoe je het bekijkt. Voor die lvl 59 rogue had je ook een extra tank of healer kunnen hebben.
nhimf schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:45:

Wat veel mensen vergeten (of misschien niet weten) is dat een warrior een minimale afstand nodig heeft voor zijn charge. Dus zie ik het vaak gebeuren dat iedereen al naar de mobs rent en ik achteruit loop om die afstand te krijgen en ja dan is het kwaad dus al geschied en staan er 4 mobs op 4 verschillende spelers in te hakken en kan ik dus niet de aggro weghalen van iedereen. Ik ga dan ook altijd af op de mob die op de main healer staat te hakken.
Dan doet die healer wel iets goed fout. Wie gaat er nou als healer meteen dmg dealen in een instance. Sterker nog, naar mijn idee kan een healer beter zijn mana sparen en met z'n dagger of zo te werk gaan, als deze dan toch de noodzaak voelt ook dmg te doen.

Ik kan me inderdaad ook wel ergeren aan dat soort voorvallen. Ik heb volgens mij 7 van de 8 keer in SM meegemaakt dat we gewiped worden omdat mensen al op nieuwe mobs springen voordat de healer en mage/warlock hun mana vol hebben. Je kunt dan beter naderhand meer mana overhouden dan te kort hebben.

Misschien moet er maar eens een geschreven etiquette komen voor instances:

1. Afspraak maken wie pullt en daar niet vanaf wijken
2. Niet pullen zolang er mensen zijn die geen mana hebben
3. Tanks voorop, healers en ranged daar achter
4. Als je een lager lvl hebt dan de rest (en ook lager dan het gemiddelde instance lvl) sowieso NIET voorop lopen
5. Van te voren afspraken maken over N & G. Beste vind ik persoonlijk gewoon overal op rollen behalve op BoP als er dan iemand iets nodig geef je het item gewoon af. Zoniet: KICK!
6. Na een wipe wachten tot iedereen weer geheald en gebuffed is.
7. Healers altijd aggro vrij houden, of je nu tank bent of caster
8. Door middel van non-aggro spells (bijv detect magic of hunter's mark) aanwijzen wie er ge sheeped, gesapped of ge-MC-ed wordt. Laat 1 persoon bepalen.
9. Affijn jullie nog regeltjes? :)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Bosmonster schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:42:
[...]

Dat is dus precies hoe het gisteravond ging. De mage pulde wat gasten, ik maakte ze af terwijl ze voorbij kwamen dmv wat crits en gif. De boss hebben we juist afgemaakt door mij te laten stunlocken en de mage de schade te laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:46:
[...]

Het is maar net hoe je het bekijkt. Voor die lvl 59 rogue had je ook een extra tank of healer kunnen hebben.
Heb jij een dieperliggende haat tegen rogues ofzo? Wil je rogues eruit hebben omdat je er zelf door te grazen bent genomen? Dit was toch een goed voorbeeld van hoe een rogue nuttig kan zijn in een instance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:59

On_E

Housemusic

Binno schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:53:
[...]

dan heb je het over Drakedog, die gast idd errug goed filmpje gezien waar hij niet terugdeinst om ff 3 alliance mensen tegelijk neer te halen
Drakedog is goed, maar zijn opponents wel erg slecht in dat filmpje....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het nou dat rogues endgame een stuk minder worden of niet ( ik lees van alles over stunnen)? Ik ben namelijk toch van plan een dwarf rogue te gaan maken maar heb geen zin om later bedrogen uit te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:51:
Klopt het nou dat rogues endgame een stuk minder worden of niet ( ik lees van alles over stunnen)? Ik ben namelijk toch van plan een dwarf rogue te gaan maken maar heb geen zin om later bedrogen uit te komen..
Wees slim, wordt populair, kies een priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:49:
[...]

Heb jij een dieperliggende haat tegen rogues ofzo? Wil je rogues eruit hebben omdat je er zelf door te grazen bent genomen? Dit was toch een goed voorbeeld van hoe een rogue nuttig kan zijn in een instance?
Ik heb sowieso een dieperliggende haat ja, maar ze voegen het minst toe aan een party van alle classes, ik dacht dat ik dat nu toch wel duidelijk had gemaakt.

Paladin: Heals, aura's en tank
Priest: Mega heals, Powerword: Shield en Stamina buffs
Warrior: Super tank, multi-aggro houden
Warlock: Dots, soulstones
Mage: Int buff, damage dealen, IAE (noodzakelijk in de swarm instances) Conjuren van food/drinks
Hunter: long range puller en ranged damage dealer plus evt. backup tank met pet
Druid: MotW, Tank en dus onafhankelijke Healer
Rogue: Stunlock... (jeuj)

En ik word niet meer te grazen genomen door rogues, dus dat is het probleem niet :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:54:
[...]
Ja, en word zo beroemd dat alle WoW newbies je voetstappen zullen volgen en straks zien we screenshots verschijnen van hoe een hele raidgroup van 40 priests elkaar staat te healen terwijl de mob niet meer weet waar hij met zijn aggro naartoe moet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:56:
[...]

Dat sowieso, maar ze voegen het minst toe aan een party van alle classes, ik dacht dat ik dat nu toch wel duidelijk had gemaakt.

En ik word niet meer te grazen genomen door rogues, dus dat is het probleem niet :)
Ik vind dat de lol ver te zoeken is als je het zo ver laat komen dat je een fictief karakter uit een spel gaat haten. Get a life! Het is een spel! Het moet leuk zijn! Ga dan niet constant een karakter lopen afvlammen omdat het 'volgens jou' weinig toevoegt als je weet dat er zoveel mensen het daar niet mee eens zijn.

Als rogue's nutteloos waren had blizzard geen jaren besteed aan het uitbalanceren van het spel zonder de rogue's weg te halen. Ik zie op de WoW fora dagelijks topic met NERF shamans NERF hunters NERF rogue's tevoorschijn komen, iedereen heeft wel wat te klagen over een ander ras.

Ik word zo vaak gewhoopassed door een shaman 2 levels lager dan mij, of een lvl ?? UD Priest die me met 1 spell naar de eeuwige jachtvelden verwijst! Ik heb shamans gezien die me in 1 spells/meppen dood hadden, en mij hoor je toch ook niet roepen dat shamans nergens goed voor zijn? Je moet gewoon niet zo veel klagen :{

[ Voor 48% gewijzigd door HTT-Thalan op 10-05-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 25-07 11:57
Gister proberen te questen en lvl'en in STV. Maar ik moet het ie-de-re keer afleggen tegen een horde mage/warlock/ shaman van gelijk level. Ik wordt zo gaar van dat gesheep, fear en weet ik wat allemaal. En dan heb je ze bijna te pakken of gestunt, blinken ze weer en kun je er wéér achteraan gaan rennen. Maar inmiddels is de cooldown op fear weer afgelopen en begint t weer van voor af aan.

Ik weet dat 't wel gewoon zeuren is, maar had gister zoiets van "@$#@#!" Kijk tegen frost nova of root kan ik nog blessing of freedom gebruiken. En als het echt moet in geval van fear/sheep gebruik ik Divine Protection. Maar dat heeft ook weer 5 mins cooldown. En na een tijdje gaan dat soort dingen echt vervelen. Als ik nu een mage tegenkom, zelfs als ie 3 of meer lvl's lager is draai ik om en ren hard weg (maar ja als ik dat al probeer halen ze me toch in met blink). Ik zal paladin wel verkeerd spelen wat dat betreft, maar ben nog niet echt naar tips/builds gaan zoeken omdat ik t zelf wilde ontdekken. Iemand nog wat tips? ;(

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:46:

Dan doet die healer wel iets goed fout. Wie gaat er nou als healer meteen dmg dealen in een instance. Sterker nog, naar mijn idee kan een healer beter zijn mana sparen en met z'n dagger of zo te werk gaan, als deze dan toch de noodzaak voelt ook dmg te doen.

Ik kan me inderdaad ook wel ergeren aan dat soort voorvallen. Ik heb volgens mij 7 van de 8 keer in SM meegemaakt dat we gewiped worden omdat mensen al op nieuwe mobs springen voordat de healer en mage/warlock hun mana vol hebben. Je kunt dan beter naderhand meer mana overhouden dan te kort hebben.

Misschien moet er maar eens een geschreven etiquette komen voor instances:

1. Afspraak maken wie pullt en daar niet vanaf wijken
2. Niet pullen zolang er mensen zijn die geen mana hebben
3. Tanks voorop, healers en ranged daar achter
4. Als je een lager lvl hebt dan de rest (en ook lager dan het gemiddelde instance lvl) sowieso NIET voorop lopen
5. Van te voren afspraken maken over N & G. Beste vind ik persoonlijk gewoon overal op rollen behalve op BoP als er dan iemand iets nodig geef je het item gewoon af. Zoniet: KICK!
6. Na een wipe wachten tot iedereen weer geheald en gebuffed is.
7. Healers altijd aggro vrij houden, of je nu tank bent of caster
8. Door middel van non-aggro spells (bijv detect magic of hunter's mark) aanwijzen wie er ge sheeped, gesapped of ge-MC-ed wordt. Laat 1 persoon bepalen.
9. Affijn jullie nog regeltjes? :)
Je wilt niet weten hoe vaak ik een healer heb gehad die voorop stond te meppen.
Zelfst priests en dan dat hun mana op is en niet echt meer kunnen healen.
Ik wil niet zeggen dat ik ontzettend goed ben, maar er zijn echt belachelijk weinig echt goede spelers die hun rol in een instance snappen. Niet healende druids vind je overal.
Mensen willen damage doen en denken vaak niet na. Luisteren ook niet, zoals dat je zegt dat ze van de graves in zul moeten afblijven en dan toch lekker eraan gaan zitten.
En dan janken dat de warrior slecht tankt... (mensen janken graag over slecht tankende warriors, zonder erover na te denken dat ze de warrior misschien de kans niet geven)

Regels stel ik vaak op, maar echt eraan houden doen er maar weinig. Ik heb wel een paar goeie partners voor instances, maar niet altijd beschikbaar.

In mijn guild heb ik een echt goede priest, doet geen damage, blijft op de achtergrond en healed alleen maar, maarja niet zo veel online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
goh wat een fijn antwoord.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-07 13:33
Ik ben lvl 34 Dwarf Paladin op Dunemaul , maar wat ik niet snap als ik een "echte" (geen NPC) undead wil aanvallen met Exorcism of een andere undead verdelger , zegt hij invalid target...?! werkt dit alleen op NPCs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nhimf schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:01:
[...]

Ik wil niet zeggen dat ik ontzettend goed ben, maar er zijn echt belachelijk weinig echt goede spelers die hun rol in een instance snappen. Niet healende druids vind je overal.
Mensen willen damage doen en denken vaak niet na. Luisteren ook niet, zoals dat je zegt dat ze van de graves in zul moeten afblijven en dan toch lekker eraan gaan zitten.
En dan janken dat de warrior slecht tankt... (mensen janken graag over slecht tankende warriors, zonder erover na te denken dat ze de warrior misschien de kans niet geven)

Regels stel ik vaak op, maar echt eraan houden doen er maar weinig. Ik heb wel een paar goeie partners voor instances, maar niet altijd beschikbaar.

In mijn guild heb ik een echt goede priest, doet geen damage, blijft op de achtergrond en healed alleen maar, maarja niet zo veel online...
Kan inderdaad heel erg zijn. Ik krijg ook vaak tells van mensen in de party die dan achter iemand anders z'n rug om ff wat medestanders proberen te zoeken: 'hij is echt slecht he? FFS' :D :D

Goed voorbeeld was Uldaman vorige week. Was sowieso stom om alleen een paladin als healer mee te nemen, maar ja ik had het niet voor het zeggen, ik dacht ik ga gewoon mee. Maak je de paladin van te voren duidelijk dat hij alleen moet healen, omdat er verder 2 warriors mee gingen. We wilden dus tot aan de rockboss komen, maar daar werden we iedere keer dik ingemaakt omdat hij sowieso mij niet healde tijdens het IAE-gebeuren op de scorpions en de rest ook niet toen we de elementals op ons kregen. Wie bleef er dus als laatste over? De paladin... met volle mana bar 8)7.
HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:58:
[...]

Ik vind dat de lol ver te zoeken is als je het zo ver laat komen dat je een fictief karakter uit een spel gaat haten.
Haha, ja en ik val ook op Female Nightelves, zo ver is het echt nog niet hoor. Ik kom ook nog wel eens buiten. Ik heb ook een hekel aan UD btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

FF een vraagje, als je status van Friendly naar Honoured gaat, dan krijg je 10% korting op alle items. Krijg je deze korting nog een keer als je status van Honoured naar Revered gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Aspje schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:12:
FF een vraagje, als je status van Friendly naar Honoured gaat, dan krijg je 10% korting op alle items. Krijg je deze korting nog een keer als je status van Honoured naar Revered gaat?
Je krijg 10% korting op _alles_ van die groep, dus als je honored bent bij orgrimmar, alleen npc die orgrimmar onder hun naam hebben, dus niet alle orcs of alle horde.
Daarnaast krijg je 10% meer op je verkopen.
Als je naar revered gaat krijg je niet meer korting.
Correct me if i'm wrong :P

Zowiezo is van honored naar revered iets wat je niet gaat lukken voor lvl 50 :P De quests die echt status opleveren worden aardig schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Laatst online: 07-05 13:56
Serieus ik heb dus echt wel een diepliggende haat tegen rogues! :P

Ik zou echt een half uur lang filmpje kunnen maken met al die keren dat ik gen#$%t wordt door lvl 60 rogues, vieze mieten zijn het, echt waar heb vaak zat gehad dat als ik word aangevallen dan loop ik te rammen op fear en zelfs dat ( een instance cast! ) krijg ik niet afgevuurd omdat ik dus de gehele tijd van achteren genomen word en gestunned ben, kijk ik snap best dat bepaalde classes beter zijn dan de andere, maar alleen heb je meestal wel een kans, bij een rogue heb ik nauwelijks, tenzij m'n fear wel werkt ( meestal m.b.v. die nieuwe trinket ) dan kan ik in iedergeval iets beginnen.

Laatst in Felwood dus wel een Rouge(;)) en een hunter terug kunnen pakken. Ik was aan het questen met m'n broertje (Mage) beiden lvl 53. We waren bezig met zo'n elite infernal te pakken worden we ineens gepakt door een lvl 51 rogue en hunter. Nou goed ik loop terug naar m'n lichaam was gelukkig niet zo heel ver. Eenmaal aangekomen zag ik meneer rouge stealth bij m'n lichaam staan ... Ik dus wachten op m'n broertje, tegelijk gespawned en we hebben ze gewoon op één of andere manier kunnen pakken met half health/mana! Later nog ff lopen campen voor hun lame gedrag maar we hadden ze nietmeer gevonden toen hun weer spawnde. Na goed wij weer verder questen en in plaats van dat de rogue ons zou verrassen met een backstab deed de slimme hunter Hunters mark op mij :p we wisten natuurlijk gelijk dat ze er weer waren en weer ingemaakt.

Ik denk zelf wel dat ik wat meer kans heb op lvl 60 maar zolang zijn ze godsirritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashman schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:00:
Gister proberen te questen en lvl'en in STV. Maar ik moet het ie-de-re keer afleggen tegen een horde mage/warlock/ shaman van gelijk level. Ik wordt zo gaar van dat gesheep, fear en weet ik wat allemaal. En dan heb je ze bijna te pakken of gestunt, blinken ze weer en kun je er wéér achteraan gaan rennen. Maar inmiddels is de cooldown op fear weer afgelopen en begint t weer van voor af aan.

Ik weet dat 't wel gewoon zeuren is, maar had gister zoiets van "@$#@#!" Kijk tegen frost nova of root kan ik nog blessing of freedom gebruiken. En als het echt moet in geval van fear/sheep gebruik ik Divine Protection. Maar dat heeft ook weer 5 mins cooldown. En na een tijdje gaan dat soort dingen echt vervelen. Als ik nu een mage tegenkom, zelfs als ie 3 of meer lvl's lager is draai ik om en ren hard weg (maar ja als ik dat al probeer halen ze me toch in met blink). Ik zal paladin wel verkeerd spelen wat dat betreft, maar ben nog niet echt naar tips/builds gaan zoeken omdat ik t zelf wilde ontdekken. Iemand nog wat tips? ;(
Ligt eraan, is het nu een warlock of mage waar je tegen vecht? Dat is namelijk wel een wezenlijk verschil. Warlocks zijn niet moeilijk zodra die fear voorbij is.

Voor de mages zou ik zeggen: Get up, close and personal, gebruik stuns en slows, gebruik je heals op tijd (anders worden ze gecounterspelled) en neem engineering. Tenzij je een andere manier hebt om casting te onderbreken op afstand.

Een slimme mage bijvoorbeeld, zorgt dat op het einde van een gevecht met een healer, alle burst damage van cooldown af zijn. Als ze namelijk laat healen en de counterspell lukt, heb je misschien nog 500 health over, maar geen manier om die binnen 10 seconden weer omhoog te krijgen. Als je je divine protection of hoe die 'untouchable' spell ook heet dan al gebruikt hebt, delf je zeker het onderspit.

Ik zou zeggen hou gewoon al je spells bij de hand, want in PvP moet je toch alles uit de kast halen.
Ik gebruik mijn Presence of Mind dan eigenlijk ook alleen in PvP of moeilijke situaties. Dat is namelijk een lifesaver in combinatie met pyroblast.

Reken maar dat zodra je onder de 50% health komt, een mage je met een PoM Pyro + Fireblast (misschien nog 1 of 2 AM) binnen een paar seconden op de grond heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:07:
[...]

Kan inderdaad heel erg zijn. Ik krijg ook vaak tells van mensen in de party die dan achter iemand anders z'n rug om ff wat medestanders proberen te zoeken: 'hij is echt slecht he? FFS' :D :D

Goed voorbeeld was Uldaman vorige week. Was sowieso stom om alleen een paladin als healer mee te nemen, maar ja ik had het niet voor het zeggen, ik dacht ik ga gewoon mee. Maak je de paladin van te voren duidelijk dat hij alleen moet healen, omdat er verder 2 warriors mee gingen. We wilden dus tot aan de rockboss komen, maar daar werden we iedere keer dik ingemaakt omdat hij sowieso mij niet healde tijdens het IAE-gebeuren op de scorpions en de rest ook niet toen we de elementals op ons kregen. Wie bleef er dus als laatste over? De paladin... met volle mana bar 8)7.

[...]

Haha, ja en ik val ook op Female Nightelves, zo ver is het echt nog niet hoor. Ik kom ook nog wel eens buiten. Ik heb ook een hekel aan UD btw.
Hoe diep moet je zinken om een hekel te hebben aan een virtueel figuur. Zoals ik hierboven al vertelde, ik heb ook geen hekel aan shamans of wat dan ook. Tis een spelletje, tis de speler die het geintje flikt, niet het karakter. Aan een domme priest of paladin die zijn class niet kent heb je net zo weinig als aan een rogue die alle aggro van de warrior trekt en de mana van de priest opmaakt. Mits juist gespeeld kan een rogue net zo goed een flinke steen bijdragen in een instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

kan iemand mij vertellen hoe " master looter " in elkaar steekt en werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]
Wees slim, schrijf gebiedende wijs niet met -dt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:51:
schop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:19:
[...]

Hoe diep moet je zinken om een hekel te hebben aan een virtueel figuur. Zoals ik hierboven al vertelde, ik heb ook geen hekel aan shamans of wat dan ook. Tis een spelletje, tis de speler die het geintje flikt, niet het karakter. Aan een domme priest of paladin die zijn class niet kent heb je net zo weinig als aan een rogue die alle aggro van de warrior trekt en de mana van de priest opmaakt. Mits juist gespeeld kan een rogue net zo goed een flinke steen bijdragen in een instance.
Ok ik zal dit niet beschouwen als een persoonlijke aanval, omdat je kennelijk mijn humor niet snapt. Die zal wellicht ook niet over komen via een forum. Mijn hele guild haat horde, zoals we in SWG nog Imperials haatte. Dat hoort er gewoon bij. Stukje roleplay denk ik dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:27:
[...]

Ok ik zal dit niet beschouwen als een persoonlijke aanval, omdat je kennelijk mijn humor niet snapt. Die zal wellicht ook niet over komen via een forum. Mijn hele guild haat horde, zoals we in SWG nog Imperials haatte. Dat hoort er gewoon bij. Stukje roleplay denk ik dan :D
Ik beschouw het puur als vervelend dat ik lol heb in, en met mijn best doe tot, het succesvol levelen van een rogue, puur omdat het een machtig spel is, en jij vervolgens bij hoog en laag vol blijft houden dat mijn spel een nutteloos iets is.

Meer dan 75% van de uitspraken op fora tegen rogues komen van mensen die keihard NERF rogues, WTFPNWDME, Stealth is for n00bs, en andersoortige uitspraken doen. Allemaal mensen die dus pissed of waren/zijn omdat ze door een rogue te grazen zijn genomen.

Diezelfde mensen komen zich met een :*) smiley melden, vol trots, wanneer ze er een te grazen hebben genomen (met 2 man, tijdens het grinden, terwijl hij op de grond zat na een gevecht met 10% hp) en dan ineens zijn rogue's maar noobs en geen drol waard.

Er is nog bijna niemand geweest die de charme er van inzag. Als je als rogue iemand afmaakt die lager geleveled is, ben je een ganker, als hij hoger dan jij was, ben je imba, en als je gelijkgeleveled was krijg je te horen dat je niet eerlijk speelt omdat jij je gevechten uit kan kiezen met je stealth skills. We delven wat discussies betreft altijd het onderspit. Ik begin daar onderhand een beetje ziek van te worden, ik betaal net zo veel elke maand, en doe minstens net zo hard mijn best om er een fatsoenlijk ventje van te bouwen, en er plezier in te hebben, en dan word ik een beetje moe van mensen zoals jij die keihard blijven beweren 'rogues zijn nutteloos'.

Ze zijn NIET nutteloos, NIET overpowered, NIET lame en NIET imba. Ze zijn gewoon anders, en fun om te spelen, net zoals elk ander figuur.

[ Voor 3% gewijzigd door HTT-Thalan op 10-05-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

nhimf schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:16:
[...]

Je krijg 10% korting op _alles_ van die groep, dus als je honored bent bij orgrimmar, alleen npc die orgrimmar onder hun naam hebben, dus niet alle orcs of alle horde.
Daarnaast krijg je 10% meer op je verkopen.
Als je naar revered gaat krijg je niet meer korting.
Correct me if i'm wrong :P

Zowiezo is van honored naar revered iets wat je niet gaat lukken voor lvl 50 :P De quests die echt status opleveren worden aardig schaars.
Reputation increase is geen probleem, ben lvl 60.

Drnet kon ik et niet vinden mvb google, nu wel :)

Revered - Special faction reserved for special heroes!
Honored - 10% discount on bought items from vendors!
Friendly - Standard faction for factions on a player’s team
Neutral - Standard faction for factions not on a player’s team that are not KOS
Unfriendly - Cannot buy, sell, or interact
Hostile - KOS
Hated - KOS; all opposing team factions are set permanently to the lowest level here

@ eelco v, ik heb zelf een UD rogue, bevalt me nog steeds goed :)

[ Voor 4% gewijzigd door Aspje op 10-05-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:05:
[...]

Sorry hoor maar een Warrior solo't PRIMA! enige waar ze wat hulp bij kunnen gebruiken is PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bosmonster schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:24:
[...]

Wees slim, schrijf gebiedende wijs niet met -dt :+
/insert modbreak over niets toevoegen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Muppet schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:40:
[...]

Sorry hoor maar een Warrior solo't PRIMA! enige waar ze wat hulp bij kunnen gebruiken is PvP.
Dikke mik, hoe vaak ik al niet heb staan kijken bij een warrior die het aflegt, gisteren ook nog, lvl 26 warrior tegen een 26 orc van die dragonmaw clan, hij werd in mekaar geplempt alsof hij van suiker was. En bij de dark iron dwarves quest bovenaan de wetlands moest ik het overnemen van de maintank (warrior) omdat hij doodging en de aggro dus op de healer/mage overging. Ik moest telkens overal de dwarves afmaken omdat iedereen die eentje op zich kreeg op het punt stond dood te gaan.

Die dark iron's kunnen trouwens wél hard meppen zeg :9

[ Voor 5% gewijzigd door HTT-Thalan op 10-05-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

nhimf schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:01:
[...]

Exactly. Een priest moet als hij in een groep speelt gewoon lekker healen en niets anders. Zo heb ik gisteren als lvl 18 (beduidend minder niveau als waar jullie over praten) met alleen een lvl 21 druid een deel van de "tower of althalaxx" quest gedaan (maghtrull's tome) waar je alleen maar lvl 23+ tegenkomt. Met z'n 2en was het lastig, maar prima te doen. Ik shield de druid, druid pulled een mob, verandert naar bear form en begint damage te dealen. Ik kan dan op een afstandje op mijn gemak healen. Alleen uitkijken dat ik niet altijd mijn sterkste healspell gebruik (trekt veel aggro) en er is niets aan het handje. Aan het eind was druid aan het vechten met Maghtrull, zijn minion en nog een helpertje en hij heeft ze 1 voor 1 om kunnen leggen, omdat ik alleen maar aan het healen was. Lekker gevoel is dat. Wij ontzettend blij met elkaar! :D.

Met een echte tank was het nog makkelijker gegaan. Gewoon blijven shielden en healen en no worries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:57:
[...]

Ja, en word zo beroemd dat alle WoW newbies je voetstappen zullen volgen en straks zien we screenshots verschijnen van hoe een hele raidgroup van 40 priests elkaar staat te healen terwijl de mob niet meer weet waar hij met zijn aggro naartoe moet :')
Kan wel zo zijn maar er is nou eenmaal een tekort aan priests. Een vriendin van me werd vanaf lvl 50 al gevraagd voor BRD. Op 55 ging ze al mee naar Scholo en nu op 58 krijgt ze elke 5 minuten een tell voor een instance.

Op mijn server zijn rogues en warriors echt de meest gespeelde class, die zie je dus ook constant zoeken naar group en die krijgen ze soms niet.

Priest is zo groupable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:46:
[...]

Dikke mik, hoe vaak ik al niet heb staan kijken bij een warrior die het aflegt, gisteren ook nog, lvl 26 warrior tegen een 26 orc van die dragonmaw clan, hij werd in mekaar geplempt alsof hij van suiker was. En bij de dark iron dwarves quest bovenaan de wetlands moest ik het overnemen van de maintank (warrior) omdat hij doodging en de aggro dus op de healer/mage overging. Ik moest telkens overal de dwarves afmaken omdat iedereen die eentje op zich kreeg op het punt stond dood te gaan.

Das hetzelfde dat rogues na 40 solo minder worden. Na 45 worden mages en warriors veel sterker.

Nogmaals, op lagere levels zijn classes nog helemaal niet te beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Laatst online: 11-04 18:57
nhimf schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:16:
[...]
Ik was op level 41 met mijn Human Mage revered bij stormwind, maarja die hebben dan ook een racial passive ability hiervoor (Reputation gains increased by 10%), en inderdaad er komt geen extra korting bij.
Ik heb nu 20% korting bij alle factions doordat ik Rank3 ben (honor-system), toch nóg iets wat er goed aan is, en hierdoor kost een epic mount nog "maar" 800g :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:35:
[...]

Ik beschouw het puur als vervelend dat ik lol heb in, en met mijn best doe tot, het succesvol levelen van een rogue, puur omdat het een machtig spel is, en jij vervolgens bij hoog en laag vol blijft houden dat mijn spel een nutteloos iets is.

knip

Ze zijn NIET nutteloos, NIET overpowered, NIET lame en NIET imba. Ze zijn gewoon anders, en fun om te spelen, net zoals elk ander figuur.
Je probeert wel heel krampachtig je gelijk te halen. Jij vindt ze nuttig andere niet (waaronder ik) laten we het daarbij maar houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:46:
[...]

Weet je van mij mag je alles zeggen hoor. Maar jij speelt de spel misschien net een maand. Je lult alsof je het zelf geprogrammeerd hebt! en je hebt 1 ventje gespeeld en niet eens tot de lvl 50!!

dusz...

Warrior schopt kont solo, en ik eet hunters en rogues als onbijt! Overpower ftw!!

en nog zoiets! Warrior spelen heb je skill voor nodig. Het is niet alleen CS, SS, SS, KS, SS, SS, CB, EVASC! rewind .... play.

Nou zeg ik niet dat alles rogues dat doen ... maar je kan gewoon verdomd weinig fout doen als rogue. Je hebt alleen hele goeie rogues en gewone rogues. Maar zelfs al zuig jij als rogue doe je het nog goed.

Zuig je als warrior daarentegen kan je beter overnieuw beginnen. Als ik 1 foutje maak in dan kan het r.i.p. betekenen. Das een luxe die warriors niet hebben. Maar als je warrior weet te spelen ben je echt niet zo slecht als iedereen dus zegt dat warriors zijn!

[ Voor 25% gewijzigd door Muppet op 10-05-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binno schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:53:
[...]

Wel erg weinig HP voor een lvl 60 lock. Zal wel een +Shadow damage build hebben, das erg popi laatste tijd (heb zelf ook nu iets van +100 in heal spells op mijn shammy ;))

Heeft er hier iemand al wel eens als full Resto Shaman gespeeld? Ik ben PvE spec gegaan zodat we wat makkelijk MC in kunnen en ik vind t echt ontzettend leuk en handig :) Ik heb nu 4k health en 5,4k mana, mijn lesser healwaves critten nu voor 1500 hp healed, das hetzelfde als een reguliere grote healwave en ik crit best vaak. Grote healwaves critten nu voor 2500+ hp :D

En ik ben errrug geliefd om Mana Tide totem in PvE, terwijl ik ook vaker blijf leven in PvP omdat ik toch wat achter blijf en de stragglers/low-health mensen afmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een mega -n00b- vraagje tussen al het "rogue rulezz vs rogue suckzzz"geweld :

IaE? uhm, = dat AoE? Ben een lvl 42 mage.. moet ik mij schamen ?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Instant Area Effect ..... volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:57:
Even een mega -n00b- vraagje tussen al het "rogue rulezz vs rogue suckzzz"geweld :

IaE? uhm, = dat AoE? Ben een lvl 42 mage.. moet ik mij schamen ?

:)
Improved Arcane Explosion, standaard Arcane Explosion heeft een 1,5 sec casttime, dat negeer je na 3 (?) talent pts in Arcane talent tree van Mages. Erg handig tegen low hp mass mobs die soms in instances zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Muppet schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:55:
[...]

Weet je van mij mag je alles zeggen hoor. Maar jij speelt de spel misschien net een maand. Je lult alsof je het zelf geprogrammeerd hebt! en je hebt 1 ventje gespeeld en niet eens tot de lvl 50!!

dusz...

Warrior schopt kont solo, en ik eet hunters en rogues als onbijt! Overpower ftw!!
Waarom al die zinloze discussie over welke class beter is. Elke class heeft zo zijn voordelen, maar jullie vergeten het belangrijkste. Elke class is zo goed als de speler die erachter zit.

Als jij je character niet beheerst kun je nog zo'n "goede" class hebben gekozen, maar zul je toch genadeloos worden gekontschopt tijdens bijv. PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:35:
[...]

Meer dan 75% van de uitspraken op fora tegen rogues komen van mensen die keihard NERF rogues, WTFPNWDME, Stealth is for n00bs, en andersoortige uitspraken doen. Allemaal mensen die dus pissed of waren/zijn omdat ze door een rogue te grazen zijn genomen.

Diezelfde mensen komen zich met een :*) smiley melden, vol trots, wanneer ze er een te grazen hebben genomen (met 2 man, tijdens het grinden, terwijl hij op de grond zat na een gevecht met 10% hp) en dan ineens zijn rogue's maar noobs en geen drol waard.
yupz, omdat ze op dezelfde manier te grazen zijn genomen door 9 van de 10 rogues
face it, ik ken geen enkel rogue, die wacht met zijn opener tot zijn oponent klaar is met healen na het bevechten van een mob, 9 van de 10 keer wachten ze neit eens tot de mob dood is, maar wachten ze juist tot de speler de mob aanvalt
Er is nog bijna niemand geweest die de charme er van inzag. Als je als rogue iemand afmaakt die lager geleveled is, ben je een ganker, als hij hoger dan jij was, ben je imba, en als je gelijkgeleveled was krijg je te horen dat je niet eerlijk speelt omdat jij je gevechten uit kan kiezen met je stealth skills. We delven wat discussies betreft altijd het onderspit. Ik begin daar onderhand een beetje ziek van te worden, ik betaal net zo veel elke maand, en doe minstens net zo hard mijn best om er een fatsoenlijk ventje van te bouwen, en er plezier in te hebben, en dan word ik een beetje moe van mensen zoals jij die keihard blijven beweren 'rogues zijn nutteloos'.

een groot deel van de Rogues, zowel horde als alliance hebben gewoon een 'nare' mentaliteit, de 'goede' rogues lijden hier helaas onder

ken zat horde rogues die ook gewoon lame zijn, zijn heel snel te herkennen, zijn die rogues die zonder wat te zeggen een duel vlag voor je neus planten, om te laten zien hoe stoer ze kunnen stunlocken :O en vervolgen na een : "lol pwnt" de volgende gast uitdagen

ditzelde heb je voor alle andere classes, je hebt nou eenmaal altijd rotte gasten ertussen zitten

vanavond maar even Battle of Hilsbrad chain afmaken en dan SM in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Laatst online: 11-04 18:57
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:59:
[...]

Instant Arcane Explosion, standaard Arcane Explosion heeft een 1,5 sec casttime, dat negeer je na 3 (?) talent pts in Arcane talent tree van Mages. Erg handig tegen low hp mass mobs die soms in instances zitten.
Was het maar 3 punten, het zijn er 5, maar wel een talent/skill die onmisbaar is vind ik zelf.
en in end-game instances is het bijna verplicht :P
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.