dr droppen daar wel leuke dingen. Het hoedje en de ketting van de priestes zijn altijd wel leuk.DarkShadow schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:34:
[...]
Scarlet monastry, zit boven de undercity, je moet ongeveer lvl38 zijn om die te kunnen doen. Er is een lagere lvl instance van rond de 30 maar die is dacht ik bedoeld voor horde. De drops daar vallen mee, er zitten bij de bosses soms wat leuke blauwe items tussen, het meeste is echter niet heel erg bruikbaar omdat je al we beter kan krijgen. Absoluut niet te vergelijken met welke epic drop dan ook...
Anoniem: 54709
Kort vraagje;
Is er een andere mogelijkheid dan de 'Print Screen' button om screenshots te maken?
(Mogelijk een aparte map is/komt waarin deze shots automatisch worden weggeschreven?)
*Heeft verschillende faq's doorlopen en meer dan de ALT-Z combo heb ik niet kunnen vinden*
Is er een andere mogelijkheid dan de 'Print Screen' button om screenshots te maken?
(Mogelijk een aparte map is/komt waarin deze shots automatisch worden weggeschreven?)
*Heeft verschillende faq's doorlopen en meer dan de ALT-Z combo heb ik niet kunnen vinden*
Anoniem: 82860
Vergeet de Illusionary Rod niet in de LibraryCaDje schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:39:
[...]
dr droppen daar wel leuke dingen. Het hoedje en de ketting van de priestes zijn altijd wel leuk.
Ja dus kun je de quest reeks niet afmaken, tenzij je wat hoge lvl vrienden hebt. Maar bij Rebel camp zijn volgens mij toch ook nog wel een paar lage lvl quests te halen. Killen van wat lui bij die grot waar Kurzen in zit bijvoorbeeld.Anoniem: 71658 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:25:
[...]
Dan heb jij het meteen over de eindquests in die reeks van questen. De eerste quest die je daar krijgt zijn namelijk het killen van panters, tijgers en raptors van lvl 30/31. Erg goed te doen dus met een char van lvl 31.
Anoniem: 26351
En de Aegis of the Scarlet CommanderAnoniem: 82860 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:48:
[...]
Vergeet de Illusionary Rod niet in de Library
[...]
Anoniem: 95930
Mensen ik heb een vraagje,
Ik zie dat iedereen het heeft over lvl 60. Is dit het maximum lvl dat je kan bereiken? Zoja wat kan je dan nog zoal doen in wow? Want veel sterker worden kan je dan toch niet meer.. of zie ik het verkeerd
Ik zie dat iedereen het heeft over lvl 60. Is dit het maximum lvl dat je kan bereiken? Zoja wat kan je dan nog zoal doen in wow? Want veel sterker worden kan je dan toch niet meer.. of zie ik het verkeerd
Ragnaros is voor verschillende guilds al in 'farm-status'Anoniem: 130680 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:04:
[...]
Ragnaros is tenminste nog maar 1 keer omgelegd.)
[ Voor 4% gewijzigd door bcd87 op 09-05-2005 15:01 ]
Ik zit even met een probleem
ik ben een warrior (lvl60)
Ik wil eigenlijk m'n talenttree zo goed mogelijk speccen voor PVP combat
ik ben uiteindelijk met het volgende gekomen
Cruelty Rank 5
Improved Demoralizing Shout Rank 5
Unbridled Wrath Rank 3
Piercing Howl Rank 1
Blood Craze Rank 3
Improved Execute Rank 2
Enrage Rank 5
Death Wish Rank 1
Flurry Rank 5
Bloodthirst Rank 1
Fury Total: 31
Arms Mastery
Improved Heroic Strike Rank 3
Deflection Rank 5
Improved Charge Rank 2
Tactical Mastery Rank 5
Improved Overpower Rank 2
Arms Total: 17
Heeft iemand op en aanmerkingen en/of suggesties?
dit keer kost me 30 goud namelijk, dus nu moet het in 1 keer goed
Cruelty Rank 5
Unbridled Wrath Rank 3
Piercing Howl Rank 1
Blood Craze Rank 3
Improved Execute Rank 2
Enrage Rank 5
Death Wish Rank 1
Flurry Rank 5
Bloodthirst Rank 1
Arms Mastery
Deflection Rank 5
Improved Charge Rank 2
Tactical Mastery Rank 5

31+17=48, waar zijn de laatste 3 punten?BitByter schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:05:
Cruelty Rank 5
Unbridled Wrath Rank 3
Piercing Howl Rank 1
Blood Craze Rank 3
Improved Execute Rank 2
Enrage Rank 5
Death Wish Rank 1
Flurry Rank 5
Bloodthirst Rank 1
Arms Mastery
Deflection Rank 5
Improved Charge Rank 2
Tactical Mastery Rank 5
Voor rogues dropt er amper wat in SM. Mischien wat leuke groene items maar zeker geen blauwe. En farmen zal lastig worden daar op jouw levelHTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:29:
Weet iemand met welke instance ze doelen als ze het over SM hebben op de WoW Fora?
Het schijnt dat die instance vol zit met lvl 31 mobs die dikke items droppen, die vergelijkbaar zouden zijn met elite drops, en dus heel geschikt om te farmen. Ik ben van plan daar eens heen te gaan in dat geval
Anoniem: 85278
Netjes, en je doet aardig wat damage zie ik aan de rechterkantAnoniem: 114195 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:31:
Jaja, en wij hebben gisteren eindelijk Onyxia omgelegd! 5de poging, 3de kill op de server (Bladefist) en mensen, wat waren we trots
Ben wel helemaal geil op hoe je indeling eruit ziet, zou je mischien aan kunnen geven wat er allemaal voor add-ons ed op je computer staan ?
Na 5 keer SM gedaan te hebben, heb ik eindelijk Whitemane's Chapeau 
Alleen nu ben ik alweer level 48, en begin ik weer naar een ander leuk stukje stof uit te kijken!
Alleen nu ben ik alweer level 48, en begin ik weer naar een ander leuk stukje stof uit te kijken!
Wishfull thinkingkEv4h schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:01:
[...]
Ragnaros is voor verschillende guilds al in 'farm-status'
Wrath gear? Ik dacht dat Wrath gear uit de game was gehaald met deze patch om er in de volgende patches weer ingegooid te worden?Anoniem: 114195 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:31:
Jaja, en wij hebben gisteren eindelijk Onyxia omgelegd! 5de poging, 3de kill op de server (Bladefist) en mensen, wat waren we trots
Even wat plaatjes....
[afbeelding]
[afbeelding]
En natuurlijk de bewegende beelden....
ftp://affliction:afflicti...ffliction_onyxia_divx.zip
http://dev.0bit.org/affliction_onyxia_divx.avi
Gratz on the kill btw
Nee Tier 2 dropped nu alleen nog maar bij Ragnaros en Onyxia. De rest van MC dropt nu alleen nog maar Tier 1. De rest van Tier 2 zal in de nieuwe instance komen.kEv4h schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:21:
[...]
Wrath gear? Ik dacht dat Wrath gear uit de game was gehaald met deze patch om er in de volgende patches weer ingegooid te worden?
Gratz on the kill btw
je hebt gelijk, ik had nog punten over !
(erg blij mee)
ik ben nu met het volgende gekomen
Fury Mastery
Cruelty Rank 5
Unbridled Wrath Rank 3
Piercing Howl Rank 1
Blood Craze Rank 3
Improved Execute Rank 2
Enrage Rank 5
Death Wish Rank 1
Improved Intercept Rank 2
Flurry Rank 5
Bloodthirst Rank 1
Fury Total: 33
Arms Mastery
Deflection Rank 5
Improved Charge Rank 2
Tactical Mastery Rank 5
Anger Management Rank 1
Arms Total: 18
Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60
Fury Mastery
Cruelty Rank 5
Unbridled Wrath Rank 3
Piercing Howl Rank 1
Blood Craze Rank 3
Improved Execute Rank 2
Enrage Rank 5
Death Wish Rank 1
Flurry Rank 5
Bloodthirst Rank 1
Arms Mastery
Deflection Rank 5
Improved Charge Rank 2
Tactical Mastery Rank 5
Anger Management Rank 1
Total
[ Voor 3% gewijzigd door BitByter op 09-05-2005 15:27 ]
Ja, ze hadden het ook over groene items, en dat het allemaal level 31/32 was. Ik was van plan dan ook niet voor mijn eigen gear te gaan, maar puur om alles wat ik vind op de AH te gooien. Ik vond in de catacombs onder raven cemetary ook op 5 minuten tijd 2 axe drops die voor bijna 2g weggegaan zijn op de AH.Kaap schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:10:
[...]
Voor rogues dropt er amper wat in SM. Mischien wat leuke groene items maar zeker geen blauwe. En farmen zal lastig worden daar op jouw level
Ik ben nu helemaal op grinden en farmen bezig omdat ik wat vettere items wil kopen. Heb nu al best veel armor voor een 31 rogue, schijnbaar (vergeleken met stats en pics op wow fora) en wil nu nog even een goeie dolk zien te halen. Gnomegeran kan ik nog steeds niet doen omdat ik geen party kan vinden.
Gisteravond zag ik een LFM melding van ene Ganky, toen ik in IF was. Ik whisper hem met de melding 'Count me in' . Krijg ik de melding terug, 'we don't want u' .
Ik vraag waarom, zegt ie 'blow off please'. Ik vraag weer waar hij mee bezig is (
'Please STFU and go away'
Ik /who die gast even, hij is een 28 gnome rogue

Ik zie dus geen reden waarom iemand die ik nog nooit gezien'/gehoord heb zo asociaal hoeft te doen, hij deed nota bene zelf de LFM melding.
Anyway, ik moet dus nog steeds Gnomegeran binnen, niet voor de quests, die kunnen me gestolen worden, maar omdat daar blijkbaar goeie drops (toxic revenger) te krijgen zijn.
beste PVP setup is 31/20BitByter schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:05:
Cruelty Rank 5
Unbridled Wrath Rank 3
Piercing Howl Rank 1
Blood Craze Rank 3
Improved Execute Rank 2
Enrage Rank 5
Death Wish Rank 1
Flurry Rank 5
Bloodthirst Rank 1
Arms Mastery
Deflection Rank 5
Improved Charge Rank 2
Tactical Mastery Rank 5
(31 arms je moet mortal stike hebben), en 20 punten in fury
PVE zou ik gaan voor 31/5/15 tenzij je Maintank bent in Molten core ofzo
Ps. voor iemand die de ultimate pijn van een wipe wil zien, dit was onze guild gisteren bij ragnaros : http://wow-mom.com/Trash/ragnaros-wipe.avi
Ik weet dat de meeste Warriors die pvp specced zijn in ieder geval Mortal Strike en Axe spec hebben.BitByter schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:05:
Cruelty Rank 5
Unbridled Wrath Rank 3
Piercing Howl Rank 1
Blood Craze Rank 3
Improved Execute Rank 2
Enrage Rank 5
Death Wish Rank 1
Flurry Rank 5
Bloodthirst Rank 1
Arms Mastery
Deflection Rank 5
Improved Charge Rank 2
Tactical Mastery Rank 5
Wij hadden een PvP specced warrior als MT in MC. Ging best goed als vervanging van onze GL die even niet aanwezig was (Die gast is MC/Onyxia build zeg maarTerence(x) schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:27:
[...]
beste PVP setup is 31/20
(31 arms je moet mortal stike hebben), en 20 punten in fury
PVE zou ik gaan voor 31/5/15 tenzij je Maintank bent in Molten core ofzo
Ps. voor iemand die de ultimate pijn van een wipe wil zien, dit was onze guild gisteren bij ragnaros : http://wow-mom.com/Trash/ragnaros-wipe.avi
Yeh schijnt dat er best getankt kan worden in MC door een 31/20 warrior.. Denk alleen dat je het tanken dan echt onder de knie moet hebben aangezien prot tree behoorlijk helpt met tankenVinnieWeiss schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:30:
[...]
Wij hadden een PvP specced warrior als MT in MC. Ging best goed als vervanging van onze GL die even niet aanwezig was (Die gast is MC/Onyxia build zeg maar)
Anyway, waar zijn de verschillende guilds van de mensen hier op GoT nu in MC?
De guild waar ik in zit is nu @ Magmadar.. Schijnt mis te gaan door mensen die niet luisteren/foutjes maken tho, maar het gaat steeds beter
(Zelf nog niet mee aangezien ik pas weer net bij die guild terug ben en ervoor van server heb moeten switchen(opnieuw beginnen dus
[ Voor 31% gewijzigd door bcd87 op 09-05-2005 15:40 ]
Dit is gewoon een
Als je schilden draagt, dan _moet_ je deze hebben. Hij is minimaal level 39 en bruikbaar tot ongeveer level 49. Dan beginnen de groene beter te worden. Het kostte mij 4x cathedral om hem te krijgen (nu totaal 6x gedaan en altijd dropte hij). Maar ik ben nu lvl 50 en heb em nog steeds, want op de AH zie ik nu tijdelijk geen betere schilden.
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Die beesten die de revenger droppen moet je toch wel (bijna) kunnen solo-en.HTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:27:
[...]
Ja, ze hadden het ook over groene items, en dat het allemaal level 31/32 was. Ik was van plan dan ook niet voor mijn eigen gear te gaan, maar puur om alles wat ik vind op de AH te gooien. Ik vond in de catacombs onder raven cemetary ook op 5 minuten tijd 2 axe drops die voor bijna 2g weggegaan zijn op de AH.
Ik ben nu helemaal op grinden en farmen bezig omdat ik wat vettere items wil kopen. Heb nu al best veel armor voor een 31 rogue, schijnbaar (vergeleken met stats en pics op wow fora) en wil nu nog even een goeie dolk zien te halen. Gnomegeran kan ik nog steeds niet doen omdat ik geen party kan vinden.
Gisteravond zag ik een LFM melding van ene Ganky, toen ik in IF was. Ik whisper hem met de melding 'Count me in' . Krijg ik de melding terug, 'we don't want u' .
Ik vraag waarom, zegt ie 'blow off please'. Ik vraag weer waar hij mee bezig is ()
Ik zie dus geen reden waarom iemand die ik nog nooit gezien'/gehoord heb zo asociaal hoeft te doen, hij deed nota bene zelf de LFM melding.
Anyway, ik moet dus nog steeds Gnomegeran binnen, niet voor de quests, die kunnen me gestolen worden, maar omdat daar blijkbaar goeie drops (toxic revenger) te krijgen zijn.
Waarschijnlijk wou die je niet meenemen omdat hij ook een rogue is. Gnomeregan is best pittig en dus wil men mage/priest/rogue/pala/warrior doen. Kan ook omdat hij zelf de rogue drops wil hebben.HTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:27:Gisteravond zag ik een LFM melding van ene Ganky, toen ik in IF was. Ik whisper hem met de melding 'Count me in' . Krijg ik de melding terug, 'we don't want u' .
Ik vraag waarom, zegt ie 'blow off please'. Ik vraag weer waar hij mee bezig is ()
2 vrienden van me spelen al heel lang mmorpg's en samen willen we straks op 60 raids gaan doen. 2 van ons 3 zijn rogue. We zullen dus andere rogues weren omdat we dan zelf de rogue drops kunnen houden.
Anyway, die Toxic Revenger kon je 2 levels geleden al soloén.
hmmz,VinnieWeiss schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:28:
[...]
Ik weet dat de meeste Warriors die pvp specced zijn in ieder geval Mortal Strike en Axe spec hebben.
bij ons op de server is het zo dat crossroads onderhand continue bezet word door alliance
het leek mij handig om juist super snel en doeltreffend te zijn, als je tegen een grote groep moet vechten
dat je in ieder geval 1 iemand mee kan nemen, als er een hele groep op je staat in te hakken
never die alone zullen we maar zeggen.
geen rogue drops in sm wat dacht je van de hypnotic blade !
die heb ik al warrior lekker gebruikt maar oke.
Enige hints? Ik kan dus gewoon het beste naar binnen sneaken en gewoon een beest afmaken dat die dagger dropt? Welk beest moet ik hebben? En waar ongeveer moet ik die vinden? Krijg ik dan geen 20 gnome eikeltjes in mijn nek?Kaap schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:50:
[...]
Waarschijnlijk wou die je niet meenemen omdat hij ook een rogue is. Gnomeregan is best pittig en dus wil men mage/priest/rogue/pala/warrior doen. Kan ook omdat hij zelf de rogue drops wil hebben.
2 vrienden van me spelen al heel lang mmorpg's en samen willen we straks op 60 raids gaan doen. 2 van ons 3 zijn rogue. We zullen dus andere rogues weren omdat we dan zelf de rogue drops kunnen houden.
Anyway, die Toxic Revenger kon je 2 levels geleden al soloén.
Anoniem: 114195
Dat is mijn interface niet, maar van m'n guild leaderAnoniem: 85278 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:16:
[...]
Netjes, en je doet aardig wat damage zie ik aan de rechterkant
Ben wel helemaal geil op hoe je indeling eruit ziet, zou je mischien aan kunnen geven wat er allemaal voor add-ons ed op je computer staan ?
Dit ben ik:

Anoniem: 136675
Ik had die Trash Blade al op lvl 49...is ie werkelijk nog nuttig op level 60?Mijn gear is ook goed voor 60 en daarna, Trash blade...
Anoniem: 114195
Je loopt naar binnen, ontwijkt wat mobs, jump recht naar beneden op een van die gears onder je, dan wacht je netjes totdat er een soort Water Elemental jouw kant op komt (ontwijk de rest). Dwing m in een hoekje, met m neer en hoop dat je dagger droptHTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:09:
[...]
Enige hints? Ik kan dus gewoon het beste naar binnen sneaken en gewoon een beest afmaken dat die dagger dropt? Welk beest moet ik hebben? En waar ongeveer moet ik die vinden? Krijg ik dan geen 20 gnome eikeltjes in mijn nek?
Op Thottbot.com vindt je welke mob die dagger dropt en ook hoe je erbij kunt komen.HTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:09:
[...]
Enige hints? Ik kan dus gewoon het beste naar binnen sneaken en gewoon een beest afmaken dat die dagger dropt? Welk beest moet ik hebben? En waar ongeveer moet ik die vinden? Krijg ik dan geen 20 gnome eikeltjes in mijn nek?
Dropt zelden. Ik heb hem nog nooit zien droppen en ik heb zeker 20 keer SM geruntMantaMania schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:06:
http://www.thottbot.com/?n=395036Kaap schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:13:
[...]
Op Thottbot.com vindt je welke mob die dagger dropt en ook hoe je erbij kunt komen.
Idd. Als ik straks thuisben zal ik voor mezelf eens even 2 van die revengers gaan regelen
Dit roept weer een geweldige discussie opMantaMania schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:06:
WAT moet ene rogue met hypnotic blade?
http://www.thottbot.com/?i=4015
+8 intellect
+3 spirit
Ik heb in SM ruzie gehad met een rogue over dit ding (ik ben NE-shadowpriest) die vondt dat hij hem beter kon gebruiken dan mij

Ik: "Dude.... ik ben priest, ik *leef* op int en spir, dit ding is ideaaaalll voor solo bij mij"
hij: "jij moet gewoon staff pakken, ik wil die dagger want de dps is zo goed..."
ik: ":/ tuurlijk... de specs komen voor mij 100x beter uit maar omdat dit ding 0.5dps meer doet mag de rogue er aanspraak op maken...?"
eind: "rogue wint roll..."
Conclusie deze dagger is speciaal voor de magic-classes erin gedaan... er zijn *betere* te vinden voor rogues. Shaman en Priest kunnen dit ding vele malen beter gebruiken.
Overigens hetzelde als met deze daggers:
http://www.thottbot.com/?i=19491
http://www.thottbot.com/?i=35846
Rogues die zulke daggers willen hebben voor de DPS, komen bij mij gelijk op de no00b/ignore list...

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Hij's unique en dus kan je er maar 1 van hebben.HTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:19:
[...]
http://www.thottbot.com/?n=395036
Idd. Als ik straks thuisben zal ik voor mezelf eens even 2 van die revengers gaan regelen
Anoniem: 118730
Je kan per persoon maar 1 revenger hebbenHTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:19:
[...]
De kans op de hypnotic blade is gewoon 1/3 geloof ik, samen met de andere items. Dus dan heb je wel heel veel pech gehadKaap schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:14:
[...]
Dropt zelden. Ik heb hem nog nooit zien droppen en ik heb zeker 20 keer SM gerunt
Wij hebben hem 3x gekilled destijds voor dagger en staff, en hadden 2x staff en 1x dagger.
http://www.thottbot.com/?n=605851
Anoniem: 138505
Weet iemand nog een leuke horde guild op bloodscalp met wat oudere gamers ?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 138505 op 09-05-2005 16:26 ]
Aegis of the Scarlet Commander heeft bij mij tot lvl 51 uitgehouden. Tegen die stats en dat armor valt echt lang niks te doen. Dat ding heeft mij menig klap bespaard.
Tanken met cookiecutter warrior build is te doen. Defensive warrior is beter, maar zelfs zonder 31 punten in defense kun je best voor de dag komen met je agro management skills, krijgt alleen net iets mee damage en je priest moet net iets harder werken op sommige "oh no we're all gonna die" momenten. Defensive spec'd scheelt ongeveer 10% damage van mobs geloof ik, solo is alleen een stuk lastiger als je niet MS hebt. Die instant extra attack en healing killer zijn meestal een gamebreaker voor mij als ik tegen dingen vecht die hoger in level zijn dan mij.
Drie keer Sm gedaan twee keer hypnotic blade. Vreselijk zonde als die gedropt wordt
Tanken met cookiecutter warrior build is te doen. Defensive warrior is beter, maar zelfs zonder 31 punten in defense kun je best voor de dag komen met je agro management skills, krijgt alleen net iets mee damage en je priest moet net iets harder werken op sommige "oh no we're all gonna die" momenten. Defensive spec'd scheelt ongeveer 10% damage van mobs geloof ik, solo is alleen een stuk lastiger als je niet MS hebt. Die instant extra attack en healing killer zijn meestal een gamebreaker voor mij als ik tegen dingen vecht die hoger in level zijn dan mij.
Drie keer Sm gedaan twee keer hypnotic blade. Vreselijk zonde als die gedropt wordt
[ Voor 8% gewijzigd door Yellow|A op 09-05-2005 16:27 ]
|{ brrr }] |
Anoniem: 51661
In Sunken Temple dropt de eind dragon boss (lvl 55 elite) een nog beter schild, met +6 en +7 op alle statsnhimf schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:43:
[...]
Dit is gewoon een![]()
schild.
Als je schilden draagt, dan _moet_ je deze hebben. Hij is minimaal level 39 en bruikbaar tot ongeveer level 49. Dan beginnen de groene beter te worden. Het kostte mij 4x cathedral om hem te krijgen (nu totaal 6x gedaan en altijd dropte hij). Maar ik ben nu lvl 50 en heb em nog steeds, want op de AH zie ik nu tijdelijk geen betere schilden.
Heb m al 3x gevonden, en maak er ook lekker gebruik van
Let wel: Die endboss is echt nasty! Heb m iets van 10 keer gedaan, awarvan we 5 keer gewhiped zijn (mede door slechte party's en lui die zomaar off gaan natuurlijk). Tot nu toe vind ik dat de moeilijkste boss so far, heb m alle keren gedaan op lvl 53 en 54
heel makkelijk te vinden. De beesten die je moet hebben lijken op slakken. Dezelfde mobs als rond Ironbeard's Tomb in the Wetlands zitten. Je moet zodra je de instance binnengaat gewoon de weg volgen en dan kom je wat van die trolls tegen. Precies daar moet je naar beneden springen op idd een in de grond zittend tandwiel. Anders verlies je waarschijnlijk teveel health, of je krijgt meteen aggro. Daar kun je dan even healen of je voorbereiden en de mobs daar aanvallen. Zullen wel allemaal lvl 29 tot 31 elites zijn.HTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:19:
[...]
Oh, maakt niet uit, de Dagger die ik nu main hand heb word dan vervangen voor de Toxic Rev. Heb nu in mijn off hand een 29 dmg 1,50 dagger, die hou ik dan voor poison.
[ Voor 10% gewijzigd door HTT-Thalan op 09-05-2005 16:31 ]
CheapAss ClanAnoniem: 138505 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:24:
Grootste gedeelte is 20+ (ikzelf 25)
Als dat ouder is voor je
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Mja, dan ben ik benieuwd of ik dat overleef, een 31 eliteAnoniem: 82860 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:27:
[...]
heel makkelijk te vinden. De beesten die je moet hebben lijken op slakken. Dezelfde mobs als rond Ironbeard's Tomb in the Wetlands zitten. Je moet zodra je de instance binnengaat gewoon de weg volgen en dan kom je wat van die trolls tegen. Precies daar moet je naar beneden springen op idd een in de grond zittend tandwiel. Anders verlies je waarschijnlijk teveel health, of je krijgt meteen aggro. Daar kun je dan even healen of je voorbereiden en de mobs daar aanvallen. Zullen wel allemaal lvl 29 tot 31 elites zijn.

Rogues staan er om bekend dat ze rond dat lvl elites van een paar lvls hoger dan zijzelf aankunnen, dus als dat niet lukt...HTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:30:
[...]
Mja, dan ben ik benieuwd of ik dat overleef, een 31 elite

Anoniem: 109468
ok ik heb vandaag voor 100g bid en 200g buyout Dreamwalker Armor in de AH van Gadgezan gezet, omdat het Shaman armor is en ik NE ben. Het is minimaal 200g waard blijkt, dus grijp je kans! 
TB link: http://www.thottbot.com/?i=25619
Sorry als je hier geen dingen mag verkopen, maar dit leek me de enige manier om het kwijt te kunnen aangezien er bijna niemand de AH in Gadgetzan checkt.
Sorry als je hier geen dingen mag verkopen, maar dit leek me de enige manier om het kwijt te kunnen aangezien er bijna niemand de AH in Gadgetzan checkt.
Idd een hele mooie heb hem pas ingeruild toen ik in Maraudon deze kreeg.nhimf schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:43:
[...]
Dit is gewoon een![]()
schild.
Momenteel heb ik deze in gebruik
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
lijjkt me handig om de server erbij te zetten, als het inderdaad al magAnoniem: 109468 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:37:
ok ik heb vandaag voor 100g bid en 200g buyout Dreamwalker Armor in de AH van Gadgezan gezet, omdat het Shaman armor is en ik NE ben. Het is minimaal 200g waard blijkt, dus grijp je kans!
Je hebt het over de Crest of SupremacyAnoniem: 51661 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:26:
[...]
In Sunken Temple dropt de eind dragon boss (lvl 55 elite) een nog beter schild, met +6 en +7 op alle statsDat ding heet crest of supremacy ofzo...
Heb m al 3x gevonden, en maak er ook lekker gebruik van![]()
Let wel: Die endboss is echt nasty! Heb m iets van 10 keer gedaan, awarvan we 5 keer gewhiped zijn (mede door slechte party's en lui die zomaar off gaan natuurlijk). Tot nu toe vind ik dat de moeilijkste boss so far, heb m alle keren gedaan op lvl 53 en 54
Laatst nog met een pickup groep gekilled met een party van een lvl 53 Mage / Priest / Warrior en een lvl 56 Shaman, met z'n 4'en dus, vrij goed volgens mij. Had ik eindelijk m'n Rod of Corrosion
Anoniem: 51661
Kan hier op mn werk niet op thottbot, dus konnie linken, bedanktQlimaX schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:42:
[...]
Je hebt het over de Crest of Supremacy
Laatst nog met een pickup groep gekilled met een party van een lvl 53 Mage / Priest / Warrior en een lvl 56 Shaman, met z'n 4'en dus, vrij goed volgens mij. Had ik eindelijk m'n Rod of Corrosion
Mages doen veel damage... maar zijn weer rete zwak (kwa armor) en kunnen niet healen. Je moet dan ook samen werken om succesvol te zijn.Anoniem: 133314 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 16:05:
Hmm, tja ik weet dan niet of ik nog wel zin heb in mijn pala. Als ik later echt zo bar weinig damage doe, lijkt het me heel saai worden en PVP word dan denk ik ook lastig.. Vind het alleen wel heel zonde om opnieuw te beginnen. Lvl 29 vind ik toch al best wat en ik ben het hoogst van mijn guild en guild master (ja iedereen is pas net begonnen met spelen). Ook heb ik op het moment een equip waar ik lange tijd aan heb besteed (veel lastige quests en dergelijke).
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
Dat is een goeie pvp buildBitByter schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:26:
je hebt gelijk, ik had nog punten over !(erg blij mee)
Fury Mastery
Cruelty Rank 5
Unbridled Wrath Rank 3
Piercing Howl Rank 1
Blood Craze Rank 3
Improved Execute Rank 2
Enrage Rank 5
Death Wish Rank 1
Flurry Rank 5
Bloodthirst Rank 1
Arms Mastery
Deflection Rank 5
Improved Charge Rank 2
Tactical Mastery Rank 5
Anger Management Rank 1
Total
Hmm voor alle rogues:
http://www.ascentguild.com/phpnuke/
Kijk een naar de dmg output van de ragnaros kill. Alleen maar rogues bovenaan
Er is hoop endgame.
PS dit is de Rogue in kwestie:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?99285 (leuke spulletjes)
Kijk een naar de dmg output van de ragnaros kill. Alleen maar rogues bovenaan
Er is hoop endgame.
[ Voor 24% gewijzigd door SiNisTrAD op 09-05-2005 16:58 ]
Ja, sinds ik KS en stunlock heb is het 'gewone' werk wel heel makkelijk geworden, maar toen ik nog 29 was weet ik wel dat ik enorm veel moeite had met een 31 elite dark iron dwarf, moet op een gegeven moment toch hard rennenAnoniem: 82860 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:36:
[...]
Rogues staan er om bekend dat ze rond dat lvl elites van een paar lvls hoger dan zijzelf aankunnen, dus als dat niet lukt...
Misschien valt het allemaal wel mee
Zo, de Startpost eens grondig onder handen genomen, dingen wat logischer ingedeeld. Linkjes hier en daar geupdate, verwijderd & toegevoegd. Retail info ook aangepast, Beta info verwijderd. Betalings info ook samengevat en extra duidelijk CC/GC vermeld (alhoewel ik gok op nog geen 30 posts voordat de volgende die onder een steen woont zich boos meld hier over het feit dat Blizzard in 2005 om een CC durft te vragen bij account activaitie
).
Aan- en opmerkingen gaarne hier of op IRC. Verzoekje ook aan de mensen die nieuwe delen openen om #wow te joinen zodat wanneer er tussentijds wat veranderd dient te worden dit wat makkelijker te regelen is.
Aan- en opmerkingen gaarne hier of op IRC. Verzoekje ook aan de mensen die nieuwe delen openen om #wow te joinen zodat wanneer er tussentijds wat veranderd dient te worden dit wat makkelijker te regelen is.
Anoniem: 138505
oke bedankt ga ik eens proberenm0nk schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:30:
[...]
CheapAss Clan
Grootste gedeelte is 20+ (ikzelf 25)
Als dat ouder is voor je
Top!keldon schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:59:
Zo, de Startpost eens grondig onder handen genomen
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Anoniem: 133314
Ja ik twijfel echt enorm. Ik zit nu te twijfelen tussen een nieuwe rogue of mage, of verder met me pala. Maar die dingen die ik over pala hoor stemmen me nogal negatief (ik snap ook niet dat iemand het echt fantastisch vind om een vleesschild en halfgare healer te zijn.) Ik dacht eerst rogue te worden maar nu lees ik weer dat die aan het einde ook een stuk zwakker worden..Mage lijkt me opzich ook wel wat, maar dat lijkt me weer lastig PVE, aangezien een monster je een stuk makkelijker om zeep kan helpen.mbooij schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:48:
[...]
Mages doen veel damage... maar zijn weer rete zwak (kwa armor) en kunnen niet healen. Je moet dan ook samen werken om succesvol te zijn.
Grappig. Die Hunter, Jalexia, post behoorlijk veel op de fora daarAnoniem: 114195 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:10:
Dat is mijn interface niet, maar van m'n guild leader
Dit ben ik:
[afbeelding]
https://niels.nu
Lol kom er net achter dat ik zelfde talent tree heb als persoon paar posts terug
dacht dat ik het al weer veranderd had. Maar goed gebruik de volgende weapons
1h http://www.thottbot.com/?i=10591
1h http://www.thottbot.com/?i=37158
2h http://www.thottbot.com/?i=9023
Geen verkeerde weapons al zeg ik het zelf
ze hebben alle 3 de Crusader enchant
1h http://www.thottbot.com/?i=10591
1h http://www.thottbot.com/?i=37158
2h http://www.thottbot.com/?i=9023
Geen verkeerde weapons al zeg ik het zelf
Er is nogal een verschil tussen een Elite net onder je level, en eentje er net boven. Op monsters boven je mis je veel vaker, en bovendien heb je in verhouding gewoon te weinig HPs.HTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:58:
Ja, sinds ik KS en stunlock heb is het 'gewone' werk wel heel makkelijk geworden, maar toen ik nog 29 was weet ik wel dat ik enorm veel moeite had met een 31 elite dark iron dwarf, moet op een gegeven moment toch hard rennen
Zijn er nog mensen die naar Kor'Gall gaan volgende week ? Ik heb nu pas een horde char aangemaakt op Burning Legion maar die is me toch nog wat te druk. En ik zit toch niet in een guild met dat char
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Anoniem: 109468
Als je nog snel iets toe te voegen hebt, dan kan je je bericht editten
[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-05-2005 18:00 ]
Heathen Stench, is ook zo'n beetje 20+. Oudste is rond de 56 als ik het goed heb.Anoniem: 138505 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:24:
Ik wil je pala niet nog verder de grond in boren, maar zonder engineering ga je je straks enorm ergeren aan het gebrek aan ranged. Ik snap zelf sowieso nooit waar een paladin in een instance voor nodig is. Leuke vervanger voor een warrior, maar ik heb toch liever een warrior. En een echte healer kan je het ook niet noemen.Anoniem: 133314 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:17:
[...]
Ja ik twijfel echt enorm. Ik zit nu te twijfelen tussen een nieuwe rogue of mage, of verder met me pala. Maar die dingen die ik over pala hoor stemmen me nogal negatief (ik snap ook niet dat iemand het echt fantastisch vind om een vleesschild en halfgare healer te zijn.) Ik dacht eerst rogue te worden maar nu lees ik weer dat die aan het einde ook een stuk zwakker worden..Mage lijkt me opzich ook wel wat, maar dat lijkt me weer lastig PVE, aangezien een monster je een stuk makkelijker om zeep kan helpen.
Mages zijn juist heel erg leuk in PvE omdat je met area attacks kan grinden. Helaas moet je wel altijd je health in de gaten houden, maar je hebt ook verdedigingsmiddelen:
- Frost Nova (de beste root in de game)
- Blink (als het je iets te warm wordt, teleporteer je gewoon weg en ren je daarna uit range)
- Dampen Magic (vermindert alle damage die je neemt)
- Ice Armor en Frost Armor
- Mage Armor
- Mana Shield
- Fire en Frost Wards
niet echt moeilijk he dat het de beste root ingame isAnoniem: 82860 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:48:
[...]
Ik wil je pala niet nog verder de grond in boren, maar zonder engineering ga je je straks enorm ergeren aan het gebrek aan ranged. Ik snap zelf sowieso nooit waar een paladin in een instance voor nodig is. Leuke vervanger voor een warrior, maar ik heb toch liever een warrior. En een echte healer kan je het ook niet noemen.
Mages zijn juist heel erg leuk in PvE omdat je met area attacks kan grinden. Helaas moet je wel altijd je health in de gaten houden, maar je hebt ook verdedigingsmiddelen:
- Blink (als het je iets te warm wordt, teleporteer je gewoon weg en ren je daarna uit range)
- Mage Armor
- Mana Shield
- Fire en Frost Wards
volgens mij heb je maar 2 roots op spelers in het spel?
Entangling roots van een druid en Frost nova van een mage?
Shackle undead en banish kan je niet mee rekenen, (alhoewel banish end game stukken bruikbaarder is). Verder kan entangle niet binnen gebruikt worden en heeft het een cast time
Btw, paladins zijn inzetbaar van alles, dat maakt ze juist zo sterk. Ze hebben goede buffs die bruikbaar zijn voor elke class, aura's die voor elke situatie inzetbaar zijn, leven lang genoeg om als backup healer te kunnen dealen en vooral tot level 50 kunnen ze ook nog als tank dienen. (mits je party er rekening mee houd). Als ik in een MC run zit, wil ik zeker weten een paar paladins mee nemen, al is het alleen al voor de anti whipe mogelijkheden en de buffs.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Geen probleem hoor, ik vind het juist fijn dat je eerlijk bent, daar heb ik echt wat aan. Mage klinkt nu erg aanlokkelijk. PVP kunnen ze volgens mij ook wel redelijk wat als je het tactisch speelt, tenminste dit heb ik gemerkt in Raids. Ik neem aan dat met de mage de kracht niet erg gaat afnemen naarmate de lvls toenemen en het einde nadert? Welke stats zijn trouwens het belangrijkst voor mages?Anoniem: 82860 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:48:
[...]
Ik wil je pala niet nog verder de grond in boren, maar zonder engineering ga je je straks enorm ergeren aan het gebrek aan ranged. Ik snap zelf sowieso nooit waar een paladin in een instance voor nodig is. Leuke vervanger voor een warrior, maar ik heb toch liever een warrior. En een echte healer kan je het ook niet noemen.
- Mage Armor
- Mana Shield
- Fire en Frost Wards
Ik trek altijd de aggro van een Paladin, zelfs als ik alleen autoshot gebruik. Paladins zijn helemaal geen goeie tanks. De buffs zijn nice, maar ze doen weinig damage, en echt goed healen kunnen ze ook niet.Wiebbe schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:56:
. Ze hebben goede buffs die bruikbaar zijn voor elke class, aura's die voor elke situatie inzetbaar zijn, leven lang genoeg om als backup healer te kunnen dealen en vooral tot level 50 kunnen ze ook nog als tank dienen.
En hoe kom je erbij dat ze anti-wipe mogelijkheden hebben? Wel eens geprobeerd weg te rennen in een instance? De enige classes die anti-wipe protecten bieden zijn warlocks (soulstone), shamans (selfres) en rogues en hunters met engineering.
[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 09-05-2005 18:05 ]
Veel paladins weten niet hoe ze aggro kunnen houden, ik geef toe het is niet makkelijk en als party member moet je er rekening mee houden. Het is moeilijk dan met een warrior die gewoon ff taunt aan klikt en de aggro kan houden. Je kan met Justice of Fury en dan Seal of Command aardig goed aggro blijven houden.
Je hebt mij ook niet zien zeggen dat een paladin een perfecte tank is, maar vergeleken met alle andere classes is een paladin de perfect vervanging voor een tank. Het is de enige andere class die ook plate kan dragen naast een warrior en heeft veel defensive skills.
Als ik het over end game heb, praat ik niet over een 5 man groep die ff Scholo gaat doen ofzo, maar over de grote raid groepen naar vooral MC en Onyxia (in mindere mate).
Antiwhipe is vooral de Devine Intervention die ook echt alleen daar voor gebruikt kan worden. Deze skill sacrificed de paladin en houd 1 persoon foor 30 seconden lang uit combat. Zodra hij terug komt kan de resser iedereen weer ressen.
Het is inderdaad geen Soulstone of Selfres. Maar het komt hetzelfde neer als de combat res van een druid. Zeker als je in MC komt bijv dan krijg je als beginners daar aardig wat whipejes bij een boss voor de eerste keer. Na 1x is de soulstone van de warlocks echt wel op. (aangezien bij ons leve l0 warlocks aardig zeldzaam zijn) Dan is de devine intervention erg handig aangezien je al vaak van te voren weet of het een whipe word of niet.
De heals zijn ook vooral als backup en echt niet als main healer. Maar juist omdat ze veel kunnen kan je ze inzetten wat de party nodig heeft. Wij hebben gemerkt in MC dat de mage en hunter groepen het makkelijk met 1/2 paladins kunnen doen, terwijl de echte healers (druids/priests) de main tanks kunnen healen. Als zij ook moeten rekening houden met de sub groepen dan is het snel OOM.
[edit]
Trouwens, anti whipe zijn: Battle Res, Soulstone, Self Res en Devine intervention. Op engineering kan je gewoon niet rekenen omdat er een 10 min cooldown op zit, en meer kans heeft om te failen dan te succeeden.
Je hebt mij ook niet zien zeggen dat een paladin een perfecte tank is, maar vergeleken met alle andere classes is een paladin de perfect vervanging voor een tank. Het is de enige andere class die ook plate kan dragen naast een warrior en heeft veel defensive skills.
Als ik het over end game heb, praat ik niet over een 5 man groep die ff Scholo gaat doen ofzo, maar over de grote raid groepen naar vooral MC en Onyxia (in mindere mate).
Antiwhipe is vooral de Devine Intervention die ook echt alleen daar voor gebruikt kan worden. Deze skill sacrificed de paladin en houd 1 persoon foor 30 seconden lang uit combat. Zodra hij terug komt kan de resser iedereen weer ressen.
Het is inderdaad geen Soulstone of Selfres. Maar het komt hetzelfde neer als de combat res van een druid. Zeker als je in MC komt bijv dan krijg je als beginners daar aardig wat whipejes bij een boss voor de eerste keer. Na 1x is de soulstone van de warlocks echt wel op. (aangezien bij ons leve l0 warlocks aardig zeldzaam zijn) Dan is de devine intervention erg handig aangezien je al vaak van te voren weet of het een whipe word of niet.
De heals zijn ook vooral als backup en echt niet als main healer. Maar juist omdat ze veel kunnen kan je ze inzetten wat de party nodig heeft. Wij hebben gemerkt in MC dat de mage en hunter groepen het makkelijk met 1/2 paladins kunnen doen, terwijl de echte healers (druids/priests) de main tanks kunnen healen. Als zij ook moeten rekening houden met de sub groepen dan is het snel OOM.
[edit]
Trouwens, anti whipe zijn: Battle Res, Soulstone, Self Res en Devine intervention. Op engineering kan je gewoon niet rekenen omdat er een 10 min cooldown op zit, en meer kans heeft om te failen dan te succeeden.
[ Voor 6% gewijzigd door Wiebbe op 09-05-2005 18:16 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Kijk ook welke spullen die gast aan heeft. Das niet gezond johSiNisTrAD schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:56:
Hmm voor alle rogues:
Kijk een naar de dmg output van de ragnaros kill. Alleen maar rogues bovenaan![]()
Er is hoop endgame.
ARG! Ik kan niet meer spelen omdat ik zogenaamd niet betaald heb.Het geld is wel afgeschreven. Probeer ik blizzard te bellen,is het zo druk dat ze niet meer mensen in de queue accepteren.
Ok dan maar mailen,alles ingevuld op dat web-forum,druk op submit,http error. Goed bezig blizzard!
Ok dan maar mailen,alles ingevuld op dat web-forum,druk op submit,http error. Goed bezig blizzard!
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Nou overnieuw beginnen wordt het zeker, alleen twijfel ik nog tussen een rogue en een mage. Mijn eerste indruk gaat toch naar een rogue maar als ik dan weer hoor dat ze een stuk minder zijn op het eind, twijfel ik weer. Is dit overdreven of word een rogue gewoon echt een stuk minder?
eelco v,
Ik speel een frostmage (lvl47 atm) dus hier kort mijn kijk erop:
Mages zijn al vroeg in het spel erg sterk en dit bouwt alleen maar op, vooral firemages kunnen in een korte tijd erg veel damage doen. Ik ben zelf frost mage (33/18 pvpbuild) en doe minder damage dan een firemage maar ik houd het qua mana wat langer uit. Aan jou de keuze dus welke kant je opgaat.
Endgame kun je een mooie arcanist set bij elkaar sparen. Het is op dit moment nog wel een beetje de vraag hoe blizzard mages na lvl60 de mogelijkheid geeft om beter te worden. Warriors kunnen bijvoorbeeld een beter wapen pakken en zodoende meer damage doen. Voor mages zou dat bijvoorbeeld clothes kunnen zijn die +damage geven maar die komen nog niet heel veel voor en er is nog wat onduidelijkheid over.
Overigens hebben frostmages atm last van een aantal bugs. Namelijk IAM die niet goed werkt, frostnova en frostbolt die bugged zijn doordat het, zodra je tegenstander losbreekt uit de slow, lijkt alsof je tegenstander ineens naast je staat terwijl dat niet zo is. Irritant maar er is wel mee te spelen. Maar hopen dat ze het binnenkort fixen.
Oja, als je mage wordt dan is intellect, daarna stamina en als spirit het belangrijkst voor je. Int bepaalt je max mana en je crit kans, sta = health en spirit je regenrates.
Oja, als mage kan je sheepen
Eerste keer dat je het doet lig je eerst krom van het lachen voordat je weer verder gaat met aanvallen 
Overigens ben je imho als roque ook wat minder gewild op instances dan een mage
Mages zijn al vroeg in het spel erg sterk en dit bouwt alleen maar op, vooral firemages kunnen in een korte tijd erg veel damage doen. Ik ben zelf frost mage (33/18 pvpbuild) en doe minder damage dan een firemage maar ik houd het qua mana wat langer uit. Aan jou de keuze dus welke kant je opgaat.
Endgame kun je een mooie arcanist set bij elkaar sparen. Het is op dit moment nog wel een beetje de vraag hoe blizzard mages na lvl60 de mogelijkheid geeft om beter te worden. Warriors kunnen bijvoorbeeld een beter wapen pakken en zodoende meer damage doen. Voor mages zou dat bijvoorbeeld clothes kunnen zijn die +damage geven maar die komen nog niet heel veel voor en er is nog wat onduidelijkheid over.
Overigens hebben frostmages atm last van een aantal bugs. Namelijk IAM die niet goed werkt, frostnova en frostbolt die bugged zijn doordat het, zodra je tegenstander losbreekt uit de slow, lijkt alsof je tegenstander ineens naast je staat terwijl dat niet zo is. Irritant maar er is wel mee te spelen. Maar hopen dat ze het binnenkort fixen.
Oja, als je mage wordt dan is intellect, daarna stamina en als spirit het belangrijkst voor je. Int bepaalt je max mana en je crit kans, sta = health en spirit je regenrates.
Oja, als mage kan je sheepen
[ Voor 3% gewijzigd door Stealth2000 op 09-05-2005 19:13 ]
@ stealth2000
ik ben nu een lvl 10 mage, en moet zeggen dat de dmg is veel beter geregeld is dan bij een paladin. Ik polymorphte een koe, i klag echt dubbel
.
Die fireballs, hoe groot zijn die ongv op je lvl 60? nu zit ik op lvl 10 en het begint al aardig wat te worden. Ik ben nu bezig met alch en herb, verdient nog niet, heb pas 20 skill in beide. Later gaat het wel goed verdienen door de frost oil enzo. Als ik niet genoeg geld heb spring ik met me paladin wel ff bij. Ik heb me 49 pally maar ff in de wacht gezet, maar 3x per weer mee spelen met rested, pallies worden saai na 45
Wat i kwel een nadeel vind is dat je als mage gewoon vet snel dood bent als je een paar mobs op je dak krijgt. Ik heb nog geen blink, frost nova heb ik al wel, maar dat vergeet ik steeds
Als pally had je daar geen last van, ik kon mezelf healen, maar dat kan nu niet
Anyway, ik vind me mage nu al veel leuker dan me pally. Ik ben nu ook in elwynn forest bezig, veel leuker daar
ik ben nu een lvl 10 mage, en moet zeggen dat de dmg is veel beter geregeld is dan bij een paladin. Ik polymorphte een koe, i klag echt dubbel
Die fireballs, hoe groot zijn die ongv op je lvl 60? nu zit ik op lvl 10 en het begint al aardig wat te worden. Ik ben nu bezig met alch en herb, verdient nog niet, heb pas 20 skill in beide. Later gaat het wel goed verdienen door de frost oil enzo. Als ik niet genoeg geld heb spring ik met me paladin wel ff bij. Ik heb me 49 pally maar ff in de wacht gezet, maar 3x per weer mee spelen met rested, pallies worden saai na 45
Wat i kwel een nadeel vind is dat je als mage gewoon vet snel dood bent als je een paar mobs op je dak krijgt. Ik heb nog geen blink, frost nova heb ik al wel, maar dat vergeet ik steeds

Anyway, ik vind me mage nu al veel leuker dan me pally. Ik ben nu ook in elwynn forest bezig, veel leuker daar
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Gisteren in Dire Maul getanked, eerst samen met warrior, maar die moest naar bed, dus daarna alleenHydra schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:03:
Ik trek altijd de aggro van een Paladin, zelfs als ik alleen autoshot gebruik. Paladins zijn helemaal geen goeie tanks. De buffs zijn nice, maar ze doen weinig damage, en echt goed healen kunnen ze ook niet.
En mocht het even te ruig worden doe je gewoon ook nog Seal of Fury
Kijk, we zijn geen main-tank, maar like I said > Een prettig team is imo: Priest, mage, warrior, druid, paladin. Zo heb je de main-classes en 2 hybrid backups, waarbij 1 voornamelijk healer is en de ander voornamelijk tank. Tja, een goede vervanging voor de mage heb je dan niet, maar als je mage gewiped is heb je hopelijk al een boel damage gedaan, anders had die nooit zoveel aggro kunnen trekken
Kijk, een paladin is niet perfect, verre van. Maarja, een hybrid class is best handig om bij je te hebben. En ik word nog steeds gevraagd voor instances (BRS, BRD, Scholo, Stratholme, DM) dus blijkbaar ben ik redelijk geliefd
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Sorry hoor maar DI in MC is echt niet nodig. Wij hebben nu alles gecleared tot Majordomo, welke we helaas niet kunnen spawnen nog.Wiebbe schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:15:
Veel paladins weten niet hoe ze aggro kunnen houden, ik geef toe het is niet makkelijk en als party member moet je er rekening mee houden. Het is moeilijk dan met een warrior die gewoon ff taunt aan klikt en de aggro kan houden. Je kan met Justice of Fury en dan Seal of Command aardig goed aggro blijven houden.
[edit]
De enige keer dat we DI gebruikt hebben was bij Garr omdat we na het herstellen van een wipe weer aggro kregen (o deed ik Blink

Voor de rest hebben wij standaard een "rezzbot" in MC. Een pala weet bij ons altijd uit combat te blijven, alleen bij Onyxia niet en een enkele boss in MC, weet niet meer welke.
Voor de rest 3-4 warlocks is toch wel een must in MC zowiezo, alleen al vanwege Garr.
Woensdag weer MC en deze keer kunnen we dan wel Majordomo gaan spawnen. Gister voor de 3e keer Onyxia gekilled. Dus vandaag en morgen niks te doen.
Oh en over die screenie van Onyxia. Lekker slim Master Loot aan.

Bug is nog steeds niet gefixxed. Wij werken gewoon met FFA bij grote bosses.
Als je dan auto released ben en daarna geressed kan je dan tenminste nog looten. Anders hadden we gister Nemesis kunnen disenchanten.
Bedankt voor de reactieStealth2000 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:12:
eelco v,
Oja, als mage kan je sheepenEerste keer dat je het doet lig je eerst krom van het lachen voordat je weer verder gaat met aanvallen
De damage is inderdaad om U tegen te zeggen en blijft tot 60 stijgen. Dan kan je je gear pas echt goed samenstellen en zorgen dat je er zoveel mogelijk damage uitperst en zovaak mogelijk crit.jarnotjuh schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:25:
@ stealth2000
ik ben nu een lvl 10 mage, en moet zeggen dat de dmg is veel beter geregeld is dan bij een paladin. Ik polymorphte een koe, i klag echt dubbel.
Snel dood... als je de frost tree pakt dan heb je nog een paar truckjes om wat beter te overleven. Bovendien helpt blink al een heleboel dus wacht maar tot je die hebt
Ik heb zelf overigens ook alchemy/herbalism en verdien goed aan frost oil, superior heal, superior mana en andere minder voorkomende potions. Check allakazham maar eens voor de prijzen per potion.
Ik ben zelf een level 48 human mage, heb m'n talents 0 \ 38 \ 0, wat dus alles op vuur is, het bevalt me zeer goed. Ik doe met Combustion aan (spell om te zorgen dat je volgende vuurspel een gegarandeerde crit is) zo'n 1000 dmg, en dan nog 25% DOT van die crit + de pyroblast firedamage, dat is dus VEEL..
Enige probleem is, ik heb altijd alle aggro te pakken, gelukkig heb ik goede hunters in mijn guild die distractive shot goed kunnen gebruiken =)
Solo-en is een beetje minder met een mage, zeker als 2 mobs op je zitten.
Enige probleem is, ik heb altijd alle aggro te pakken, gelukkig heb ik goede hunters in mijn guild die distractive shot goed kunnen gebruiken =)
Solo-en is een beetje minder met een mage, zeker als 2 mobs op je zitten.
Nou ben ik echt link 
5 Keer geprobeerd, eerste 3 keer dood, 4e keer had ik hem, krijg ik van die verrotte boots, 5e keer is hij nergens meer te vinden. Ik ging dood, dus die onzin van doodgaan = reset instance is dus ook dikke bs
Bah
5 Keer geprobeerd, eerste 3 keer dood, 4e keer had ik hem, krijg ik van die verrotte boots, 5e keer is hij nergens meer te vinden. Ik ging dood, dus die onzin van doodgaan = reset instance is dus ook dikke bs
Bah
Maar de 4de keer met die boots was je niet dood hé?HTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 21:21:
Nou ben ik echt link
Bah
Wat werd er gedropt?
En zelf nog iets gekregen?
Alone at last
Just nostalgia and I
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16915
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17106
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18817
heb zelf daar niks van gekregen
maar dat maakt niet uit, ik heb bijna full epic gear ^^
Anoniem: 75805
Holy fuck de armor van dat schild
perfect voor een shammy of pala
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 75805 op 10-05-2005 00:05 ]
Anoniem: 56386
Is er eigenlijk interese in warlocks voor mc-raids en end game pvp? Ik vind nu zelf warlocks erg kut vooral door die stupide soulshards die nergens op slaan. waarom moeten wij soulshards gebruiken voor spells die minder goed zijn dan die van mage's of andere classes
wij hebben 4 warlocks, en bij Garr spelen ze een grote rol en in de eerste wave van sons of flame banishen ze er 3 ong, verder natuurlijk healthstones, Soulstones zeer belangrijk.
Idd, zowiezo in alle raids is een Warlock wel handig, vooral vanwege de Soulstones.Terence(x) schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 00:13:
wij hebben 4 warlocks, en bij Garr spelen ze een grote rol en in de eerste wave van sons of flame banishen ze er 3 ong, verder natuurlijk healthstones, Soulstones zeer belangrijk.
Mijn droomschildTerence(x) schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:59:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16915

[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 10-05-2005 01:51 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
haha, best lekker gedaan vandaag 
vanochtend was ik 1% na lvl 55, nu 0.5% na lvl 57
vanochtend was ik 1% na lvl 55, nu 0.5% na lvl 57
Pfff gisteravond anderhalf uur in IF gestaand LFG. Er zijn echt gewoon teveel rogues in dit spel. Probleem is dat ik 59 ben en een LBRS/UBRS/DM/STRAT group net zo goed een level 60 rogue mee kan nemen want die zijn er ook zat met LFG. 
Ach, ik wist het 10 levels geleden al, maar goed, ik ga echt niet rerollen in de laatste 10 levels.

Ach, ik wist het 10 levels geleden al, maar goed, ik ga echt niet rerollen in de laatste 10 levels.

Mijn account is morgen afgelopen en ik ben van plan om deze voor de komende maand niet te verlengen in verband met m'n examens. Maar als ik 'Cancel recurring subscription plan' doe, blijft m'n Account nog wel bestaan? Uiteraard lijkt het me van wel, maar heb het nergens echt zien staan en ik wil het toch wel zeker weten
Frost/Arcane mage, nu lvl 33
en het schiet gewoon niet op
ben nu pas aan de Hillsbrad quests begonnen, omdat het lager gewoon niet te doen is imv gankfest
all lvl 30-40 gebieden zijn gewoon onquestbaar, Desolace is nog wel te doen, dwz daar wordt het minste ge-honour farmed.
nog 2 lvls en dan kan ik gelukkig tot aan lvl 40 in SM grinden/farmen, en daarna maar direct naar badlands, sla STV wel over voorlopig

ben nu pas aan de Hillsbrad quests begonnen, omdat het lager gewoon niet te doen is imv gankfest
all lvl 30-40 gebieden zijn gewoon onquestbaar, Desolace is nog wel te doen, dwz daar wordt het minste ge-honour farmed.
nog 2 lvls en dan kan ik gelukkig tot aan lvl 40 in SM grinden/farmen, en daarna maar direct naar badlands, sla STV wel over voorlopig
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
nou...WeAreLegion schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:50:
[...]
Dat is een goeie pvp buildik ben nu maandje lvl 60 ofzo en heb verschillende geprobeerd. Deze beviel me erg goed. Mag ik vragen wat voor weapons je gebruikt me deze build?
Ik ben eigenlijk een dual wielder.
http://www.thottbot.com/?profile=Axioma.Stormrage
(let op, dit profiel is al 7 dagen oud)
ik merkte alleen, dat de eerste slag altijd van je offhand is ?!?
dan is bloodthirst ook geen ruk meer waard
voorlopig gebruik ik dus 1h + shield (wat me eigenlijk erg goed bevald zo)
Gisteren wat felcloth gegrind
de demons zijn voor 50% dood als ik de eerste keer crit met bloodthirst
er is eigenlijk 1 ding wat ik niet helemaal begrijp
Als ik een truesilverchampion (voor mijn level bagger, ik weet het) vasthoud, heb ik zo, 105 dps
als ik een 1hand vasthoud, en een schild, heb ik op m'n mainhand 100 dps
het lijkt erop, dat die dualwield misschance, niet echt geld als ik alleen het zwaard in m'n mainhand vast heb, en daarbij dus een schild gebruik.
waarom??!? zou ik dan in godsnaam voor een 2hander gaan ?
[ Voor 17% gewijzigd door BitByter op 10-05-2005 08:22 ]
Bloodscalp? Ik heb gister ook van 18:30 tot 19:30 een group gezocht als Lv60 rogue, Strat/Scholo/LBRS/UBRS maar ook ik vond niets, iedereen zocht tanks of healers.Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 07:55:
Pfff gisteravond anderhalf uur in IF gestaand LFG. Er zijn echt gewoon teveel rogues in dit spel. Probleem is dat ik 59 ben en een LBRS/UBRS/DM/STRAT group net zo goed een level 60 rogue mee kan nemen want die zijn er ook zat met LFG.
Anoniem: 118730
Zelf ook met mn alternate char bezig, op dit moment een lv 27 fire/arcane mage.-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 08:06:
Frost/Arcane mage, nu lvl 33
Heb zelf in Hillsbrad niet zoveel last van ganken. De 'lv ??' hebben het drukker met de hogere lv's van onze kant. Altijd even de raid groepen ontwijken en dna lukt het voorderest wel aardig. Ashenvale daarentegen wordt ik helemaal gek van het ganken. De hoge lv's die daar rondlopen willen je zelfs pakken als je halfdood met een mob aant vechten bent..
In booty bay ook even de warsong supplies gehaald, ook geen pretje. Werd onder het laden op het schip van ratchet naar booty al voor het eerst gekilled. Klein stukje booty in voor de supplies en werd nog 2x gepakt.
Ben ook van plan STV voor een groot deel te passen
Neej Burning Legion, maar ook high pop.Purechaos schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 08:23:
[...]
Bloodscalp? Ik heb gister ook van 18:30 tot 19:30 een group gezocht als Lv60 rogue, Strat/Scholo/LBRS/UBRS maar ook ik vond niets, iedereen zocht tanks of healers.
Ik denk dat ik op korte termijn maar reroll op een PVE server.
Fireballs eindigen volgens mij in de 700+ dmg per stuk zonder crits of ignite. Pyroblast zal dan wel 100/200 hoger liggen. Geloof mij dat tikt hard aan als je ook nog burst damage zoals fireblast hebt.jarnotjuh schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:25:
@ stealth2000
ik ben nu een lvl 10 mage, en moet zeggen dat de dmg is veel beter geregeld is dan bij een paladin. Ik polymorphte een koe, i klag echt dubbel.
Welke 'chest' armor voor een warrior zouden jullie kiezen?
Turtle: armor 311 lvl20
of
Hulking: armor 192 +5 strenght +8 stamina lvl23
Turtle: armor 311 lvl20
of
Hulking: armor 192 +5 strenght +8 stamina lvl23
Nee, volgens mij niet nee. Als je met een party bent kun je resetten door een andere party te joinen weer opbreken, maar hoe doe je dat dan als je solo speelt? Ik wil in mijn eentje dus die toxic revenger dagger hebben. Ik kan mits ik juist speel die Fallout in mijn eentje vermoorden, maja, dan de drop. Een paar domme 11 silver boots, van cloth.QlimaX schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:01:
[...]
Maar de 4de keer met die boots was je niet dood hé?
Dit topic is gesloten.