Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 7.928 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 82860 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 08:49:
Waarom zou een druid in leather meer AC moeten hebben dan een andere class in Leather? Je zult echter wel de verschillen zien als diezelfde druid in bear form gaat en zijn warden staff equipped. Hogere AC dan een warrior van hetzelfde lvl. (boven de 40)
Mhm, ik denk dat dat een generalisatie is en geldt tov warriors zonder shield. Ik heb tot nu toe (als paladin) altijd meer armor gehad dan een druid in bearform van hetzelfde lvl. Maar ik heb dan ook al vanaf lvl 1 met shield gespeeld :P Nja, sinds ik een schild vond that is ;) Was gisteren Dire Maul aan het runnen met een druid in de groep & met Gift of the Wild er bovenop zat ik op 7252 armor :D Best ok :D

[ Voor 3% gewijzigd door Okyah op 09-05-2005 09:03 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:56
...knip... forum foutje :P

[ Voor 98% gewijzigd door Bosmonster op 09-05-2005 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
WeAreLegion schreef op maandag 09 mei 2005 @ 01:58:
Hmmm na meer als een maand lvl 60 warrior te zijn, lvl 45 rogue en lvl 30 hunter begint het nu toch een beetje saai te worden :( er is weinig te doen vind ik. Je kan instance runs doen maar das saai omdat 10 keer op een dag te doen en je mot nog geluk hebben ook. PVP is erg leuk maar raids zijn op skullcrusher gewoon niet goed georganiseerd (aan alliance kant that is) dus daar schiet je ok weinig mee op. Dan blijft er helaas vrij weinig over. Erg jammer want heb me zekers vermaakt met dit spel
Ik heb hetzelfde.. lvl 60 is minder leuk dan het lijkt ;)

Geen quests meer, geen character vooruitgang meer dan behalve het beetje in equipment.

Verder is het gewoon een groot grind en farm feest met af en toe een instance tussendoor.. maar na 20x dezelfde instance gezien te hebben wordt ook dat toch echt wel een beetje saai ;)

En dan kan je voor de zoveelste keer de hele boel nog eens over gaan doen, maar daar zit ik ook niet echt op te wachten.. het houdt gewoon een keer op. Voorlopig nog niet, maar jaren spelen zal er bij WoW niet in zitten vrees ik.. daarvoor zit je veel te snel bij de 'endgame' (uberhaupt een belachelijke term als het gaat om mmorpg's imho).

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 09-05-2005 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
He in welk realm zitten jullie?

Ik heb nog geen Royal Lowlanders gezien in Runetotem (<-- die kreeg ik min of meer standaard toegewezen, en ik had niet zo'n goed idee waar ik eigenlijk moest zijn, dus maar laten staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vet, me zelf even quoten.
Linkje naar de bewuste FAQ.
Deze link verwijst ook niet meer naar de juiste info. :)
http://www.rpgforums.net/showthread.php?t=315646

En kunnen deze twee dingen niet samen onder één kopje vallen?
Maandelijkse Kosten
World of Warcraft - Betalingsmogelijkheden
Wordt die link nog eens veranderd????? 8)7 8)7
En waarom worden items over betalingen niet onder één kop gezet? :?

Nou ja, en anders quote ik me weer bij WoW Topic 31. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:38
HTT-Thalan schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:01:
[...]

Ik zit nu (was een kit vergeten) op 931. Maar ik heb voor de gein net een lvl 50 NE druid ge-inspect die bij de AH stond, en ik zal al dat hij er niet veel beter voor stond dan ik qua getallen. Word het stukken minder met het leren armor op hogere levels? Of zijn er echt nog wel vette dingen te krijgen?
Hoogste armorkit is +40, is echt niet de moeite waard. Je kan beter op je armor dan gewoon +agi/sta ofzo laten spellcraften. Je kan 4 items met armor uitrusten, das totaal 160 armor. Dat is echt heel weinig IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
nika schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:14:
He in welk realm zitten jullie?

Ik heb nog geen Royal Lowlanders gezien in Runetotem (<-- die kreeg ik min of meer standaard toegewezen, en ik had niet zo'n goed idee waar ik eigenlijk moest zijn, dus maar laten staan).
Dat staat AFAIK beschreven in de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-05 10:09

BitByter

Prutst dit forum

gisteren eindelijk level 60 geworden :)

nu heb ik echt wel vrijheid
ik kan gaan / staan waar ik maar wil :).

[ Voor 75% gewijzigd door BitByter op 09-05-2005 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Gister met een groepje van 3 de Mallet van Zul'Farrak gehaald (lv46 warrior, lv46 paladin, lv47 rogue)
Was nog vrij pittig, maar we deden gewoon een corpserun naar boven @ Jintha'Alor, beetje clearen rond het altaar en toen de Mallet gemaakt terwijl de priest een beetje weg stond van het altaar.
Was best een uitdaging, en het is gewoon gelukt zonder dood te gaan (behalve toen we bovenaan aankwamen dan :P)
Aggro houden op een mob 5 levels boven je is best pittig kan ik vertellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 18:37

m0nk

16-09-2003 15.15

Kaap schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:28:
[...]
Hoogste armorkit is +40, is echt niet de moeite waard. Je kan beter op je armor dan gewoon +agi/sta ofzo laten spellcraften. Je kan 4 items met armor uitrusten, das totaal 160 armor. Dat is echt heel weinig IMO.
Naja zo'n kit heeft voor mij als druid wel zin, zeker +160 armor. Change naar Direbear en heb er 3.6 x 160 = 576 armor extra bij (als je alleen de armor kits meeneemt) :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

m0nk schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:54:
[...]Naja zo'n kit heeft voor mij als druid wel zin, zeker +160 armor. Change naar Direbear en heb er 3.6 x 160 = 576 armor extra bij (als je alleen de armor kits meeneemt) :)
Ik vind het ook wel handig ja, en als je het niet wil, dan doe je het niet. Zo simpel is het ;).

Ik had wel verwacht eigenlijk dat hogere versie's wat extra's zouden geven voor resistances, maar niet dus ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:03
kEv4h schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:52:
Gister met een groepje van 3 de Mallet van Zul'Farrak gehaald (lv46 warrior, lv46 paladin, lv47 rogue)
Was nog vrij pittig, maar we deden gewoon een corpserun naar boven @ Jintha'Alor, beetje clearen rond het altaar en toen de Mallet gemaakt terwijl de priest een beetje weg stond van het altaar.
Was best een uitdaging, en het is gewoon gelukt zonder dood te gaan (behalve toen we bovenaan aankwamen dan :P)
Aggro houden op een mob 5 levels boven je is best pittig kan ik vertellen :D
Wij hebben laatst ook zul'farak gedaan en daar heb ik eens mijn paladin blessing of sacrifice geprobeerd. Over 4 party members gegooid terwijl we boven aan de trap stonden. En ik mezelf maar healen. En het ging verdomd goed de enige die last had van de klappen was ik :+

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 10:52
Als blizzard wow populair wil houden, moeten ze als meerdan 30% van de totale ' bevolking' (Hangt dus af per realm..) dat ze dan level cap iets hoger zetten, naar level 70 ofzo... kan nog makkelijk met huidige talents, denk ik dan toch. Maar ik kan er ook gods gruwelijk naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:23

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Kaap schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:28:
[...]
Wat is een beetje het gemiddelde armorgehalte van een 60 rogue? Dan weet ik of ik op schema zit :P Als jij 160 niet veel vind doet dat mij vermoeden dat een rogue nog aardig wat kan bereiken, ondanks dat het 'maar' leer is. Ik heb nu meer boost op mijn agility dan ik standaard heb, mijn agi is dus door mijn huidige armorselectie meer dan verdubbeld, lijkt me niet slecht toch. Toch is mijn dodge rate nog vrij laag.

Ik denk dat ik ondanks dat veel mensen het een domme functie vinden toch de expose armor ga nemen, dan heb ik iets meer slagkracht tegen maildragers. Die stunlock heb ik flink geoefend dit weekend, en tegenover een mob lukt hij in principe altijd. Ik ben echter bang dat het in pvp niet zo rooskleurig zal gaan :9 .

Momenteel is het de voorgeschreven methode, saai, maar effectief: Openen met Cheapshot, 4 Seconden lang vrij meppen (met poisons natuurlijk) en dan een gouge. Even wachten op energy, dan een backstab. Als je nog een punt mis gauw een SS en anders gelijk een Kidneyshot (als je de 3 punten op CS haalde) en dan heb je 6 seconden vrij meppen (word 8 met talents).

De dps is niet zo hoog als met een evis maar je kan in de 8 sec van de KS alweer heel wat energy terugwinnen en dus SS spammen tot je alsnog een evis klaar hebt staan voor een goeie crit. Ik maak er nu mobs mee af alsof het niks is, hoef vaak tussen het grinden in niet eens te healen tot ik 50 leer bij elkaar heb om weer naar ah te hearten.

Tis nu gewoon even een uurtje grinden en weer HS naar IF, vliegen, grinden, enz.

[ Voor 29% gewijzigd door HTT-Thalan op 09-05-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
SiLaTroN schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:20:
Als blizzard wow populair wil houden, moeten ze als meerdan 30% van de totale ' bevolking' (Hangt dus af per realm..) dat ze dan level cap iets hoger zetten, naar level 70 ofzo... kan nog makkelijk met huidige talents, denk ik dan toch. Maar ik kan er ook gods gruwelijk naast zitten.
denk dat ze binnenkort wel met een aantal nieuwe dingen komen zoals bijvoorbeeld battlegrounds of andere nieuwe content. Dat hoop ik wel want op doomhammer lopen steeds meer lvl 60's door IF (en de meeste zijn AFK als ik er langsloop...)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Het probleem is dan de cap van alle NPC's. Alle guards zullen dan ook een hogere cap moeten krijgen en natuurlijk alle monsters in de hoogste instances. Verder is het leuk als je lvl omhoog kan naar 70, maar items, en je noemt het zelf al, talents gaan dan nog niet mee. Dan zou de game heel erg unbalanced worden, denk ik.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Webgnome schreef op maandag 09 mei 2005 @ 08:39:
[...]

Nou het is zeker niet op alle servers want op doomhammer ( pve ) valt het allemaal nog wel mee volgens mij wtb raids. Soutshore is wel vaak under attack (meestal gewoon een guardpull festijn ) maar of Xr veel under attack is.. denk het niet want ik zie amper alliance als ik daar aan het rennen ben ( en ben zelf alliance )
Ach, wat is je definitie van raid... maar het gaat er behoorlijk aan toe. Gisteravond nog heerlijk
in Duskwood. Toch een mannetje of 50. Als je het kanaal Worlddefense in de gaten houdt, kun je aardig aan de bak hoor.
dank u voor uw antwoord. Nu nog even gaan bedenken hoeveel ik zal vragen voor deze 'dienst'.. 1g? 1,5g? .. we zullen zien >:)
Ze deden 40 s in IF AH gisteren.(Doomhammer that is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
40 s in de ah? mmm daar gaan we iets aan doen ( 100 mithril in de bank >:) )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:23:
[...]

Wat is een beetje het gemiddelde armorgehalte van een 60 rogue? Dan weet ik of ik op schema zit :P Als jij 160 niet veel vind doet dat mij vermoeden dat een rogue nog aardig wat kan bereiken, ondanks dat het 'maar' leer is. Ik heb nu meer boost op mijn agility dan ik standaard heb, mijn agi is dus door mijn huidige armorselectie meer dan verdubbeld, lijkt me niet slecht toch. Toch is mijn dodge rate nog vrij laag.

Ik denk dat ik ondanks dat veel mensen het een domme functie vinden toch de expose armor ga nemen, dan heb ik iets meer slagkracht tegen maildragers. Die stunlock heb ik flink geoefend dit weekend, en tegenover een mob lukt hij in principe altijd. Ik ben echter bang dat het in pvp niet zo rooskleurig zal gaan :9 .

Momenteel is het de voorgeschreven methode, saai, maar effectief: Openen met Cheapshot, 4 Seconden lang vrij meppen (met poisons natuurlijk) en dan een gouge. Even wachten op energy, dan een backstab. Als je nog een punt mis gauw een SS en anders gelijk een Kidneyshot (als je de 3 punten op CS haalde) en dan heb je 6 seconden vrij meppen (word 8 met talents).

De dps is niet zo hoog als met een evis maar je kan in de 8 sec van de KS alweer heel wat energy terugwinnen en dus SS spammen tot je alsnog een evis klaar hebt staan voor een goeie crit. Ik maak er nu mobs mee af alsof het niks is, hoef vaak tussen het grinden in niet eens te healen tot ik 50 leer bij elkaar heb om weer naar ah te hearten.

Tis nu gewoon even een uurtje grinden en weer HS naar IF, vliegen, grinden, enz.
Expose armor moet je gewoon nemen. In PVE zal je het nooit gebruiken als er een warrior is, je mag het dan ook niet gebruiken. Warrior gebruikt sundering armor wat hetzelfde doet maar ook aggro genereert en dat heeft hij nodig. Als je dus geen warrior in je group hebt dan is het afwegen, kidneyshot of expose armor of rupture. Meestal kidneyshot want stun = minder damage = minder heals = mana besparing. Bosses zijn vaak immune voor stuns en dus kan je hiervoor expose armor kiezen of rupture. Maar goed, vaak heb je wel een warrior mee. Rupture is trouwens een DoT die niet afgewogen wordt tegen de armor van de mob.

In PVP heb je expose armor nodig tegen plate dragers, als je die natuurlijk al aanvalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Webgnome schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:27:
[...]

denk dat ze binnenkort wel met een aantal nieuwe dingen komen zoals bijvoorbeeld battlegrounds of andere nieuwe content. Dat hoop ik wel want op doomhammer lopen steeds meer lvl 60's door IF (en de meeste zijn AFK als ik er langsloop...)
Bij de eerst volgende grote patch worden Batlle Grounds, Zul Gurub en Blackwing Lair toegevoegd als nieuwe content. Dit word door medewerkers van Blizzard bevestigt op het forum.

Als ik het goed heb gelezen word er zelfs getest door Blizzard. En dat is waarschijnlijk zeer snel dat dit word gedaan. Ik zelf verwacht nog voor het eind van deze maand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Alleen denk ik dat binnen week de fanatieke WoW spelers op level 70 staan. Dus veel schiet je niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
m0nk schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:54:
[...]

Naja zo'n kit heeft voor mij als druid wel zin, zeker +160 armor. Change naar Direbear en heb er 3.6 x 160 = 576 armor extra bij (als je alleen de armor kits meeneemt) :)
Dat is ook wel zo maar aangezien het niet stacked met andere enchants lijkt mij een stat enchnat beter.

Anyway, mijn rogue is sinds gister 59. Heb nu unbuffed 3500 hp, met priest stamina buff kom ik dan over de 4000 en als dan druid buff er nog bijkoemt, woei!

Mijn gear is ook goed voor 60 en daarna, Trash blade met Lifeforce dirk in mijn offhand en Barman Shanker dagger voor Ambush en Backstab. Ik heb nu 70% kans dat mijn ambush een crit is, heb ik wel imp Ambush voor moeten speccen. Uiteraard heb ik ook Cold Blood maar die gebruik ik liever voor de finishing eviscerate. En vervolgens heb ik Preperation welke al mijn skill-timers reset.

Praktisch gezien als iemand AFK zou zijn en ik open met Ambush welke meestal crit, vervolgens cold blood+backstab, preperation, cold blood+eviscerate. Een cloth wearer zou dan in ieder geval dood zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:38
Ik heb een probleem, mijn complete account is weg, dus niet alleen van mn char. Ik kan dus niets retrieven en met de volledige procedure opnieuw zegt men dat de key al eens gebruikt is.

Wat heb ik eraan gedaan, 7 keer gemailed naar Blizard onder verschillende typen meldingen, tot nu toch alleen maar FAQ/invul onzin terug gekregen.
Ik heb 28 keer gebeld naar die Nederlandse support lijn, nooit hebben ze tijd en in de que staan kan daar niet.
IK heb nooit gecheat of wat dan ook, alleen heb ik een maandje niet gespeeld wegens geen gamecard en tijdgebrek, nu heb ik dus een gamecard en wilde weer spelen. Dit betekend idd wel dat mijn CC nummer verzonnen was(xxxxxxx), maargoed je had immers geen keus en vrijwel iedereen hanteerde dit.
Verder heb ik nooit iets vernomen van Blizzard via mail of wat dan ook.

Heeft iemand enig idee wat ik nog kan doen, of kan ik de game in de openhaard smijten?

K weet dat dit redelijk offtopic is, maar misschien hebben de WoW guru's enig suggestie :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:36:
[...]
Expose armor moet je gewoon nemen. In PVE zal je het nooit gebruiken als er een warrior is, je mag het dan ook niet gebruiken. Warrior gebruikt sundering armor wat hetzelfde doet maar ook aggro genereert en dat heeft hij nodig. Als je dus geen warrior in je group hebt dan is het afwegen, kidneyshot of expose armor of rupture. Meestal kidneyshot want stun = minder damage = minder heals = mana besparing. Bosses zijn vaak immune voor stuns en dus kan je hiervoor expose armor kiezen of rupture. Maar goed, vaak heb je wel een warrior mee. Rupture is trouwens een DoT die niet afgewogen wordt tegen de armor van de mob.

In PVP heb je expose armor nodig tegen plate dragers, als je die natuurlijk al aanvalt ;)

Expose armor is in pvp.
Nou, ik ben geen laffe rogue, ik val ook wel eens warriors, rogue's en shamans van de horde aan. 1 Keer waren er 2 gasten (Mage + warrior) aan het rondjes lopen bij hillsbrad, toen dacht ik slim te zijn door de warrior te sappen en dan achter de mage aan te gaan. Maar op de mage leg je het af als je niet kan ambushen. Ik kon gelukkig nog een eind richt de GY lopen voor ik eraan ging :P

Tijdje daarna probeerde een 35 UD rogue mij te pakken terwijl ik murlocs aan het pakken was voor een quest. Helaas was de crit-kans op zijn ambush waarschijnlijk net zo hoog als mijn dodgerate, want hij miste en ik was *poef* vanish - weg natuurlijk. Hij heeft het geen 2e keer geprobeerd, dus ik kon lekker doorgaan met grinden.

Wat ik wel heel laf vind, en wat steeds vaker gebeurd, is dat hoog-level horde in Wetlands komt ganken. Gisteren was er een 37 Tauren aanwezig, een vriend van me is 28 warrior, staat daar voor zijn leven te vechten met een Dino. Ik ging gelijk in stealth toen ik rode letters aan de horizon zag. Die vriend had het echt zwaar met de dino maar het leek erop dat het ging lukken. De tauren zwaait naar hem, loopt naar hem toe en geeft de dino een hengst. Ik denk, goh, aardig, hij helpt hem. Maar met de volgende zwaai ligt hij naast zijn dino, dood. Klootzak :(

's Avonds waren er een 30 druid en een 35 shaman (allebei met een dierlijke vorm) aanwezig, die consistent bezig waren de lowbies ertussenuit te pikken. Ik had de 30 druid zelf al te grazen, de Shaman hebben we met zijn alle gedaan. Toen hebben we ze met rust gelaten. Maar na een ress gingen ze gewoon verder met ganken, dus wij maken ze nogmaals af en laten ze weer met rust.

Vervolgens hebben we ze ge cc'ed, want ze wilden het blijkbaar niet leren. Nadat ze nog een paar keer ge cc'ed werden gingen ze er eindelijk vandoor. 1 Gast, genaamd Madbob maakt zich er vaker schuldig aan, hij staat heel vaak in de wetlands lowbies af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:42:
[...]
Dat is ook wel zo maar aangezien het niet stacked met andere enchants lijkt mij een stat enchnat beter.

Anyway, mijn rogue is sinds gister 59. Heb nu unbuffed 3500 hp, met priest stamina buff kom ik dan over de 4000 en als dan druid buff er nog bijkoemt, woei!

Mijn gear is ook goed voor 60 en daarna, Trash blade met Lifeforce dirk in mijn offhand en Barman Shanker dagger voor Ambush en Backstab. Ik heb nu 70% kans dat mijn ambush een crit is, heb ik wel imp Ambush voor moeten speccen. Uiteraard heb ik ook Cold Blood maar die gebruik ik liever voor de finishing eviscerate. En vervolgens heb ik Preperation welke al mijn skill-timers reset.

Praktisch gezien als iemand AFK zou zijn en ik open met Ambush welke meestal crit, vervolgens cold blood+backstab, preperation, cold blood+eviscerate. Een cloth wearer zou dan in ieder geval dood zijn >:)
Maar hoeveel armor heb je nu dan :?

En btw, ik weet dat je je talent points goed moet kiezen, omdat je maar 51 punten te verdelen hebt. Maar die skills, als je genoeg geld hebt, dan neem ik aan dat je gewoon alle skills kunt kopen die de trainer aanbied? Of zit daar ook een limiet aan?

[ Voor 12% gewijzigd door HTT-Thalan op 09-05-2005 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:10
als ze lvl cap @ 70 zetten wordt het zeker unbalanced met talents, omdat je dan 2 trees helemaal tot het einde kan uitwerken.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Carel schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:42:
Ik heb een probleem, mijn complete account is weg, dus niet alleen van mn char. Ik kan dus niets retrieven en met de volledige procedure opnieuw zegt men dat de key al eens gebruikt is.

Wat heb ik eraan gedaan, 7 keer gemailed naar Blizard onder verschillende typen meldingen, tot nu toch alleen maar FAQ/invul onzin terug gekregen.
Ik heb 28 keer gebeld naar die Nederlandse support lijn, nooit hebben ze tijd en in de que staan kan daar niet.
IK heb nooit gecheat of wat dan ook, alleen heb ik een maandje niet gespeeld wegens geen gamecard en tijdgebrek, nu heb ik dus een gamecard en wilde weer spelen. Dit betekend idd wel dat mijn CC nummer verzonnen was(xxxxxxx), maargoed je had immers geen keus en vrijwel iedereen hanteerde dit.
Verder heb ik nooit iets vernomen van Blizzard via mail of wat dan ook.

Heeft iemand enig idee wat ik nog kan doen, of kan ik de game in de openhaard smijten?

K weet dat dit redelijk offtopic is, maar misschien hebben de WoW guru's enig suggestie :)?
je hebt een vals CC nummer gebruikt en jij vraagt je af waaro je account niet meer werkt? :+ Ik zou zeggen, bel nog maar een keer naar de helpdesk ik heb ze 1x gebeld tijdens etenstijd en had vrijwel meteen iemand aan de lijn.. in de quee staan kan er btw wel.

--

als je lvl 60 hebt bereikt dan kun je toch overnieuw beginnen met een andere char? bijv horde of als je hord bent alliance. Dat ben ik in ieder geval van plan.. of mijn profs weggooien en bijvoorbeeld leatherworking enzo gaan leren ipv blacksmitthing.

[ Voor 9% gewijzigd door Webgnome op 09-05-2005 10:54 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:33
Kaap schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:36:
Bosses zijn vaak immune voor stuns en dus kan je hiervoor expose armor kiezen of rupture. Maar goed, vaak heb je wel een warrior mee.
Als je een of meerdere Hunters meehebt helpt Expose erg goed, soms zelfs te goed. Bij een mob met een paar stacked sunders doe ik snel zo veel damage dat de warrior ondanks die sunders geen aggro kan houden.

In PvP zijn armour debuffs echt super. 40% damage mitigation op m'n shots is best veel, is dan vrij hip als dat opeens flink omlaag gaat.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:37

CaDje

Framedrops for life

M1lamb3r schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:48:
[...]

als ze lvl cap @ 70 zetten wordt het zeker unbalanced met talents, omdat je dan 2 trees helemaal tot het einde kan uitwerken.
Idd, zou wel gaaf zijn. kan ik met m'n rogue cold blood, blade flurry en adrenaline rush :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
De levelcap verhogen is ongeveer 10 seconden werk gok ik.

De content erbij maken voor lvl 60-70 gaat ze minimaal een half jaar kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:46:
[...]

Maar hoeveel armor heb je nu dan :?

En btw, ik weet dat je je talent points goed moet kiezen, omdat je maar 51 punten te verdelen hebt. Maar die skills, als je genoeg geld hebt, dan neem ik aan dat je gewoon alle skills kunt kopen die de trainer aanbied? Of zit daar ook een limiet aan?
gewoon allemaal kopen.. er zitten soms weleens skills tussen die je ff kan laten zitten als je geld nodig hebt tho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ja leuk.. heb je allemaal content die voor 10 levels onder je is gedesigned.. where's the challenge? o_O

edit:
oops.. post ipv edit, sorry

[ Voor 7% gewijzigd door bcd87 op 09-05-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

HTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:45:
[...]

Nou, ik ben geen laffe rogue, ik val ook wel eens warriors, rogue's en shamans van de horde aan. 1 Keer waren er 2 gasten (Mage + warrior) aan het rondjes lopen bij hillsbrad, toen dacht ik slim te zijn door de warrior te sappen en dan achter de mage aan te gaan. Maar op de mage leg je het af als je niet kan ambushen. Ik kon gelukkig nog een eind richt de GY lopen voor ik eraan ging :P

Tijdje daarna probeerde een 35 UD rogue mij te pakken terwijl ik murlocs aan het pakken was voor een quest. Helaas was de crit-kans op zijn ambush waarschijnlijk net zo hoog als mijn dodgerate, want hij miste en ik was *poef* vanish - weg natuurlijk. Hij heeft het geen 2e keer geprobeerd, dus ik kon lekker doorgaan met grinden.

Wat ik wel heel laf vind, en wat steeds vaker gebeurd, is dat hoog-level horde in Wetlands komt ganken. Gisteren was er een 37 Tauren aanwezig, een vriend van me is 28 warrior, staat daar voor zijn leven te vechten met een Dino. Ik ging gelijk in stealth toen ik rode letters aan de horizon zag. Die vriend had het echt zwaar met de dino maar het leek erop dat het ging lukken. De tauren zwaait naar hem, loopt naar hem toe en geeft de dino een hengst. Ik denk, goh, aardig, hij helpt hem. Maar met de volgende zwaai ligt hij naast zijn dino, dood. Klootzak :(

's Avonds waren er een 30 druid en een 35 shaman (allebei met een dierlijke vorm) aanwezig, die consistent bezig waren de lowbies ertussenuit te pikken. Ik had de 30 druid zelf al te grazen, de Shaman hebben we met zijn alle gedaan. Toen hebben we ze met rust gelaten. Maar na een ress gingen ze gewoon verder met ganken, dus wij maken ze nogmaals af en laten ze weer met rust.

Vervolgens hebben we ze ge cc'ed, want ze wilden het blijkbaar niet leren. Nadat ze nog een paar keer ge cc'ed werden gingen ze er eindelijk vandoor. 1 Gast, genaamd Madbob maakt zich er vaker schuldig aan, hij staat heel vaak in de wetlands lowbies af te maken.
Als je een mage en warrior tegenkomt, mage sappen en de warrior aanvallen. Tegen de tijd dat de sap weg is, zit je waarschijnlijk al op de mage.

Toen ik nog lvl 44 was teamde ik samen met een 44 warrior. Toen kwam er een lvl 48 rogue langs. Dat liep dus heel fout af. Ik gesapt en de sap was nog niet voorbij of de rogue had de warrior dus al verslagen. Had hij het andersom gedaan, dan was hij binnen een 30 seconden de pijp uit geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

kEv4h schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:02:
[...]

gewoon allemaal kopen.. er zitten soms weleens skills tussen die je ff kan laten zitten als je geld nodig hebt tho :)
Goed, gewoon flink grinden dus :P

Ik heb ontdekt (jaja) dat je op de rotting orchard goed leer kan halen, het loopt er vol met worgens die allemaal wel vrij ver uit elkaar staan, je kan ze dus vrij makkelijk allemaal 1 voor 1 ertussenuit pakken. De eerste keer dat ik er kwam lagen er geloof ik wel 30 lijken, dus dat was easy farmen :D

Ik gooi meestal gelijk 50 of 60 stukken leer per 10 op de ah, en dan 1 of 2 silver onder de meeste andere verkoopprijzen, ik ben de helft meestal al kwijt als ik AH uitloop. Als ik dit nog een tijdje volhou heb ik iig genoeg goud als start voor mijn mount straks. 100G, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 82860 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:05:
[...]

Als je een mage en warrior tegenkomt, mage sappen en de warrior aanvallen. Tegen de tijd dat de sap weg is, zit je waarschijnlijk al op de mage.

Toen ik nog lvl 44 was teamde ik samen met een 44 warrior. Toen kwam er een lvl 48 rogue langs. Dat liep dus heel fout af. Ik gesapt en de sap was nog niet voorbij of de rogue had de warrior dus al verslagen. Had hij het andersom gedaan, dan was hij binnen een 30 seconden de pijp uit geweest.
Bedankt voor de tip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:55:
[...]

Als je een of meerdere Hunters meehebt helpt Expose erg goed, soms zelfs te goed. Bij een mob met een paar stacked sunders doe ik snel zo veel damage dat de warrior ondanks die sunders geen aggro kan houden.

In PvP zijn armour debuffs echt super. 40% damage mitigation op m'n shots is best veel, is dan vrij hip als dat opeens flink omlaag gaat.
Sundering Armor en Expose Armor stacken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05 10:10

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Shiver me timbers and call me Uma Thurman!

Mijn laatste find van Stratholme :D
http://www.thottbot.com/?i=5252

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm vraagje:

Ik zit net naar Nix's PvP Duel wmv's te kijken en ik zie dat First Aid voor mages in sommige situaties toch best handig kan zijn. Aangezien ik mij voornamelijk op PvE richt tot 60, heb ik nooit de moeite genomen om First Aid te trainen. (als je mana moet regennen gaat dat met conjured bread in 1 moeite door) Ik denk dat ik dat vanavond toch maar eens ga doen.

Iemand een idee waar er camps zijn met zeeeer snelle respawn voor linen cloth en silk cloth en een grote hoeveelheid mobs? Ik zit zelf te denken aan de Tunnel Rat Kobolds in Loch Modan (maar die droppen er misschien maar 1 per keer) of de camps in Darkshore met de shamans.
De eerste 2 levels van First Aid moet ik toch wel in een half uurtje kunnen doen met IAE :D

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 09-05-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 82860 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:30:
hmm vraagje:

Ik zit net naar Nix's PvP Duel wmv's te kijken en ik zie dat First Aid voor mages in sommige situaties toch best handig kan zijn. Aangezien ik mij voornamelijk op PvE richt tot 60, heb ik nooit de moeite genomen om First Aid te trainen. (als je mana moet regennen gaat dat met conjured bread in 1 moeite door) Ik denk dat ik dat vanavond toch maar eens ga doen.

Iemand een idee waar er camps zijn met zeeeer snelle respawn voor linen cloth en silk cloth en een grote hoeveelheid mobs? Ik zit zelf te denken aan de Tunnel Rat Kobolds in Loch Modan (maar die droppen er misschien maar 1 per keer) of de camps in Darkshore met de shamans.
De eerste 2 levels van First Aid moet ik toch wel in een half uurtje kunnen doen met IAE :D
Koop de AH leeg zou ik zeggen :+

En het geld dat je daarvoor nodig hebt kun je ook van andere drops verdienen, ik weet dat de dino's op de welgar's excavation site in de wetlands vrij snel spawnen, en de worgens op de rotting orchard ook. En heel veel mensen laten de tooth drops liggen zie ik, terwijl 10 van die kroks of dino tanden toch al 44 silver opbrengen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
hmm vraagje:

Ik zit net naar Nix's PvP Duel wmv's te kijken en ik zie dat First Aid voor mages in sommige situaties toch best handig kan zijn. Aangezien ik mij voornamelijk op PvE richt tot 60, heb ik nooit de moeite genomen om First Aid te trainen. Ik denk dat ik dat vanavond toch maar eens ga doen.

Ik zou gewoon 100 linen van de AH kopen en eerst linen bandage en daarna heavy linen bandage skillen totdat die 100 op is. Dan stapel wool en zelfde trukje. Daarna komt silk bandage en uiteindelijk moet je bij 150 naar Arathi gaan naar die ruined keep, daar is een NPC die je een FA boek geeft en dan kun je met heavy silk en mageweave bandages verder.

Ik had FA al op 300 op lvl 42 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
hmm vraagje:

ga eens naar wetlands en probeer de gnolls daarzo, ook in grote hoeveelheden en droppen linen en ook wool dacht ik.
(Gnolls zitten in zuidelijk wetlands, als je vanuit Loch Modan naar Wetlands loopt, dan rechts van de weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:34:
[...]
Ik zou gewoon 100 linen van de AH kopen en eerst linen bandage en daarna heavy linen bandage skillen totdat die 100 op is. Dan stapel wool en zelfde trukje. Daarna komt silk bandage en uiteindelijk moet je bij 150 naar Arathi gaan naar die ruined keep, daar is een NPC die je een FA boek geeft en dan kun je met heavy silk en mageweave bandages verder.

Zeg, kaap, ga je me nou nog eens vertellen hoeveel armor jij hebt op lvl 59? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hans.Solo schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:25:
Shiver me timbers and call me Uma Thurman!

Mijn laatste find van Stratholme :D
http://www.thottbot.com/?i=5252
1.5 spd, nou niet echt denderend en kwa damage al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:35:
[...]

Zeg, kaap, ga je me nou nog eens vertellen hoeveel armor jij hebt op lvl 59? :p
Ik zit op me werk dus zou het echt niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
hoe kan je enchanting levelen? want in het begin kan je niet veel soeps maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:37:
[...]
Ik zit op me werk dus zou het echt niet weten.
Ik ook, misschien is het een idee om WoW ook op mijn werk te installeren, kan ik af en toe mijn auctions checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

butsj schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:35:
[...]

ga eens naar wetlands en probeer de gnolls daarzo, ook in grote hoeveelheden en droppen linen en ook wool dacht ik.
(Gnolls zitten in zuidelijk wetlands, als je vanuit Loch Modan naar Wetlands loopt, dan rechts van de weg)
Beetje een probleem als je een hoger lvl wordt. Je weet niet meer wanneer iets begint en eindigt met het droppen van bijv. linen. Ik meende namelijk dat in de wetlands al voornamelijk wool cloth (die vergat ik nog :)) en af en toe silk dropte. Maar dan ga ik dat proberen thx :) Ik heb momenteel een probleem met langer dan 5 seconden in IF zijn, (disconnects gvd :( ) dus dat wordt toch zelf harvesten denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:38:
[...]

Ik ook, misschien is het een idee om WoW ook op mijn werk te installeren, kan ik af en toe mijn auctions checken :P
Ik denk dan, dat je snel naar wat anders kan gaan solliciteren. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 130680 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:42:
[...]

Ik denk dan, dat je snel naar wat anders kan gaan solliciteren. :7
Misschien hebben ze bij de Nightwatch in Darkshire nog wel een baantje vrij 8)

[ Voor 7% gewijzigd door HTT-Thalan op 09-05-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

El_Hefe schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:38:
Door groene items te dischanten, en die van die spullen weer dingen gaan enchanten, eigen bracers enzo, dan level je, koop niet skills doe dat tot lvl 250 en dan koop je ze in de ah :) de skills,

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

MrVegeta schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:47:
[...]

Door groene items te dischanten, en die van die spullen weer dingen gaan enchanten, eigen bracers enzo, dan level je, koop niet skills doe dat tot lvl 250 en dan koop je ze in de ah :) de skills,
Ben ik die enige die deze zin niet helemaal snapt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Gewoon doen? Het is niet veel soeps misschien, maar je zult het toch moeten doen om te levelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 13:33
Kaap schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:20:
Sundering Armor en Expose Armor stacken niet.
No shit sherlock.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Webgnome schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:50:

als je lvl 60 hebt bereikt dan kun je toch overnieuw beginnen met een andere char? bijv horde of als je hord bent alliance. Dat ben ik in ieder geval van plan.. of mijn profs weggooien en bijvoorbeeld leatherworking enzo gaan leren ipv blacksmitthing.
Ja dat heb ik gedaan,, en me rogue is nu lvl 45 al en me hunter lvl 30, en wat dan ? als die lvl 60 zijn. Het spel houd een beetje op als je lvl 60 ben er is nog maar zeer weinig te doen helaas.

en horde spelen is geen optie want ik vind horde gewoon niet leuk. Maar goed hopen dat er nog leuke dingen in het verschiet zitten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:48:
[...]

Alleen het laatste stukje van niet skills kopen tot 250 ofzo niet :P

Koop gewoon alles wat je kunt kopen bij de trainers uiteraard. Veel enchanting recipe's zijn echter drops (zo'n beetje alles 250+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Wel een beetje jammer, warriors en rogue's zouden de beste vriendjes worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Sherlock weer in de house? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 09:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Bosmonster schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:08:
[...]

Ik heb hetzelfde.. lvl 60 is minder leuk dan het lijkt ;)

Geen quests meer, geen character vooruitgang meer dan behalve het beetje in equipment.

Verder is het gewoon een groot grind en farm feest met af en toe een instance tussendoor.. maar na 20x dezelfde instance gezien te hebben wordt ook dat toch echt wel een beetje saai ;)

En dan kan je voor de zoveelste keer de hele boel nog eens over gaan doen, maar daar zit ik ook niet echt op te wachten.. het houdt gewoon een keer op. Voorlopig nog niet, maar jaren spelen zal er bij WoW niet in zitten vrees ik.. daarvoor zit je veel te snel bij de 'endgame' (uberhaupt een belachelijke term als het gaat om mmorpg's imho).
Ik ben nog 100k xp verwijderd van level 60 (59-60 is als priest ook niet echt een verschil, vanaf 55 kan je mee naar elke instance die je maar wil). En ik heb toch nog aardig wat te doen, moet heel Dire Maul & Scholomance nog zien/doen. Volgende week maandag begint de guild aan Molten Core runs, dat lijkt me toch ook wel een uitdaging. En dat is een instance die je niet even 20 keer in een maand kan doen (door de 7 dagen save).

Wel vind ik dat de raid farm runs niet echt een uitdaging vormen, een UBRS run stelt zeer weinig voor. Een 5 man Stratholme poging lijkt me ook veel leuker dan de zoveelste 10+ Baron run. Het is maar net of je voor een uitdaging wil gaan of de zoveelste simpele run natuurlijk.

Ik hoop dat ik me niet snel ga vervelen want ik heb echt geen zin om een alt te levellen, sinds de US CB het stuk van 1-35 nou al zovaak gedaan dat dat me echt m'n neus uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
WeAreLegion schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:50:
[...]

Ja dat heb ik gedaan,, en me rogue is nu lvl 45 al en me hunter lvl 30, en wat dan ? als die lvl 60 zijn. Het spel houd een beetje op als je lvl 60 ben er is nog maar zeer weinig te doen helaas.

en horde spelen is geen optie want ik vind horde gewoon niet leuk. Maar goed hopen dat er nog leuke dingen in het verschiet zitten. :D
dan speel je toch een andere class? :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hehehe het gaat niet omde class het gaat om het feit dat je naar lvl 60 toe werkt en er gewoon weinig te doen is. Maar goed ieder zijn ding natuurlijk zo kijk ik er tegen aan. Er zullen er ook genoeg zijn die er anders tegen aan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

HTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:48:
[...]

Sorry, nog ff een keertje uitleggen :).

Je moet groene items dischanten, of blauwe/paarse 8)7 door dat te doen krijg je dusts, essences en shards. Met die shards kun je weer items gaan enchanten +5 dmg op gloves etc. Door dit te doen kun je een skill lvl up krijgen. Een oranje enchant is zeker een skill up, geel mischien, groen onwaarschijnlijk.

Je kan verschillende enchant skills kopen tot lvl 250 ongeveer, daarna kun je ze niet meer kopen bij je enchanter en moet je ze vinden of kopen op de AH.

Op die level begint het wel aardig te lopen met het goud :).
Succes.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben vast niet de eerste die dit opmerkt maar LOL

http://www.thottbot.com/?i=5297

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:19

On_E

Housemusic

hmm vraagje:

Nix's ?

Pffff.... :P

First Aid op 271 nu, als Warlock is het helemaal handig door Life Tap spell. (health ruilen tegen mana)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ik denk dat het ook wel aan je guild ligt of er wat te doen is op lv60 of niet. Molten Core bv is geen instance die je bij de eerste keer haalt, maar waar toch wel bij elke baas een tijd overheen gaat voordat je eindelijk door krijgt hoe je het moet doen :)

Voor de casual players is er geen reet te doen at 60 tho denk ik, maar er is al gezegd dat er binnenkort een 20mans casual raid instance komt dus.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Ook maar eventjes posten tussen het WoWen door :)

Mijn paladin is inmiddels een grote geworden en heeft de lvl 60 bereikt. Daar besloten om mijn build te veranderen naar een holy/prot build, waardoor ik geen damage meer doe. Echter, het bijkomende voordeel is dat ik ook niet meer dood ga.

In duellen heb ik inmiddels warriors, druids, mages en rogues gehad op lvl 60. Mages zijn een enorm probleem, de meeste resistance die ik heb is vooral physical en ze branden toch snel door 4000 hp heen, bovendien maakt 7200 armor dan niet zoveel uit. Warriors en rogues echter zijn een eitje. Warriors doen niet genoeg damage om mij dood te maken voordat ik hen dood maak. Rogues doen genoeg dmg, maar na elke critical strike kunnen ze mijn 5 klappen niet raken omdat ik alles blok (holy shield en nog zon skill), daarnaast kan ik genoeg healen en de nasty poison wegcleansenen om ze te uiteindelijk te killen. Bovendien krijgen zij goede damage voor elke klap die ze mij geven, dus dat telt aardig op. Druids zijn erg grappig... gisteren werd ik uitgedaagd door een lvl 60 druid, die beweerde dat ze alle paladins op lvl 60 binnen 10 minuten kon killen. 35 minuten later (ze begon net aan d'r 2de timer) hebben we het een draw genoemd, aangezien ik nog altijd full hp/mana had door mijn seals. Al met al zal dit, indien beide spelers goed hun ding doen, meestal een draw worden.

In PvE in instances gaat het erg goed. Ik ga vrijwelnooit dood, en blijf vrijwel altijd over om eventuele doden te ressen. Daarnaast heb ik de perfecte party-whipe prevention in Divinie Intervention (learn to master it!), welke indien goed gebruikt heel veel nare problemen kan verhelpen bij een verkeerde pull of whatever. Ik cleanse, heal, buff, en release me een hoedje in de instances en het gaat gewoon erg goed. De groups met paladins erin doen het gewoon een stuk beter dan de andere groups (mijn ervaring na heeel veelinstance runs op stratholme/scholomance en zelfs MC).

Alleen het is een teamspeler. De paladin leidt het team in goede banen. Als de paladin een goede is, dan scheelt dat enorm veel. Dus de boodschap aan alle paladins: leer je blessings, gebruik je heals en cleanses, en vergeet dmg doen. Er zijn zooo ontzettend veel slechte paladins en dat is gewoon zonde. We zijn geen warriors met heals, we zijn geen priests met plate, we zijn een class apart. Leer je class kennen!

Alleen solo is het wat minder. Doodgaan doe ik niet, en elites solo-en kan ik prima, het duurt alleen gewoon ongeveer een eeuwigheid.

Op de momenten dat ik geen instanceruns kan maken ben ik maar begonnen met een alt, in de vorm van een kleine gnome mage. Inmiddels lvl 14 en het is wel grappig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 09:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
http://forums.worldofwarc...995&p=1&tmp=1#post2038995

Even aan het snuffelen geweest naar wat er nog allemaal aan zit te komen qua 'endgame' content, geloof niet echt dat ik me snel ga vervelen wanneer dit een beetje op tijd gefaseerd ingevoerd gaat worden :P

Skyhawk & Zion zal het vanavond even aanpassen in de TS

[ Voor 14% gewijzigd door Ace op 09-05-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
-Skyhawk- schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:16:
Vet, me zelf even quoten.
Wordt die link nog eens veranderd????? 8)7 8)7
En waarom worden items over betalingen niet onder één kop gezet? :?
Nou ja, en anders quote ik me weer bij WoW Topic 31. :P
Mja, wilde het in het vorige topic wijzigen, samen met nog meer requests, dus ik 10 minuten aan het klooien om alles goed te krijgen, wordt ik eruit gegooid, toen was ik het even zat, en daarna niet meer aangedacht, dus sorry voor het niet aanpassen in deeltje 29 :o

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 17:28
Lv31 Paladin hier. (Zenedar realm)

Op dit moment sta ik echt stil met levelen. Ga niet naar Arathi heen omdat ik daar continu door 2-4 hordes wordt gedoodt, dus valt niet te questen daar. Duskwood, wetlands heb ik al gehad. Nu dus maar Ashenvale bezig, maar dat is 24/7 horde raid-gebied, dus valt ook niet te wandelen over de normale paden daar, dus ga ik guerillastyle door ashenvale heen, duurt eeuwen.

Ben nog niet in Stranglethorn geweest, maar heb wel begrepen dat daar ook vol zit met horde die alles wat beweegt doodmaken.

Ben nu dus maar bezig om de quests in gnomeregan te completen...

Iemand nog een tip waar ik misschien redelijk normaal de quests kan uitvoeren zonder dat ik elke 5 minuten wordt afgemaakt door horde?

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Zaagmans schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:43:
Lv31 Paladin hier.

Op dit moment sta ik echt stil met levelen. Ga niet naar Arathi heen omdat ik daar continu door 2-4 hordes wordt gedoodt, dus valt niet te questen daar. Duskwood, wetlands heb ik al gehad. Nu dus maar Ashenvale bezig, maar dat is 24/7 horde raid-gebied, dus valt ook niet te wandelen over de normale paden daar, dus ga ik guerillastyle door ashenvale heen, duurt eeuwen.

Ben nog niet in Stranglethorn geweest, maar heb wel begrepen dat daar ook vol zit met horde die alles wat beweegt doodmaken.

Iemand nog een tip waar ik misschien redelijk normaal de quests kan uitvoeren zonder dat ik elke 5 minuten wordt afgemaakt door horde?
Ik kan in hillsbrad redelijk levelen hoor. Ik word wel es door een eenzame rogue of mage aangevallen, maar niks echt serieus. Ik heb al enkele quests klaar, en volgens mij zijn er zat te krijgen. Alleen het afmaken van enkele UD npc daar moet al genoeg zijn voor wat XP.

Als je op vashj zit, meld het dan, dan gaan we samen :)

-Edit-

Je kan ook nog levelen (miss iets minder snel, maar toch) in lvl 25-35 of 20-30 gebied, ook al ben je lvl 31. Anders ga je boven hillsbrad kijken, of team met iemand naar een 35-40 gebied.

http://www.kaldorei.com/worldmap/

Hier kun je een hoop vinden over de gebieden.

[ Voor 11% gewijzigd door HTT-Thalan op 09-05-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
HTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:45:
[...]

Ik kan in hillsbrad redelijk levelen hoor. Ik word wel es door een eenzame rogue of mage aangevallen, maar niks echt serieus. Ik heb al enkele quests klaar, en volgens mij zijn er zat te krijgen. Alleen het afmaken van enkele UD npc daar moet al genoeg zijn voor wat XP.

Als je op vashj zit, meld het dan, dan gaan we samen :)

-Edit-

Je kan ook nog levelen (miss iets minder snel, maar toch) in lvl 25-35 of 20-30 gebied, ook al ben je lvl 31. Anders ga je boven hillsbrad kijken, of team met iemand naar een 35-40 gebied.

http://www.kaldorei.com/worldmap/

Hier kun je een hoop vinden over de gebieden.
Ok Hillsbrad ga ik ook bekijken. Ben al een keer in Southshore geweest, dus vliegen gaat wel lukken daar naar toe. Bedankt voor de tip.

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

hmm er zijn maar weinig quests in blasted lands of niet? die quests van die dreanai begrijp ik niet helemaal, heb er behoorlijk lopen grinden maar geen kristal gevonden, en aangezien er niet echt mines zijn in het gebied heb ik het er al wel weer een beetje gehad eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iets boven de 30 is naar mijn idee een beetje een dood punt. Net als 45. Daarom gaat het bij mij nu ook ontzettend langszaam. Ik ben dus maar aan het grinden geslagen in the Hinterlands. Je hoeft niet te grinden in de 30. Er moeten wel quests zijn. Maar je bent uiteindelijk zoveel bezig met naar verschillende plaatsen dat je er eigenlijk geen zin in hebt. (ik althans, en ik had dan nog teleport skills)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Misschien ten overvloede, maar toen ik de cursed crew missie in wetlands deed, moest ik uiteindelijk een 'eye of paleth' terugbrengen naar SW om schoon te laten maken. Die quest eindigt daar. Maar achter de persoon waar je hem inlevert, loopt een klein ventje met een quest.

Die quest begint onnozel, je moet naar allerlei mensen om te praten, maar op een gegeven moment word je naar duskwood gestuurd. Er ontrafelt zich een plot, en de naam jaina proudmoore viel enkele keren .... Helaas moet ik op een bepaald punt in de missie 3 lvl 35 gasten bevechten en dat was me nog iets teveel, dus ik ga er later mee verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
HTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:01:
Misschien ten overvloede, maar toen ik de cursed crew missie in wetlands deed, moest ik uiteindelijk een 'eye of paleth' terugbrengen naar SW om schoon te laten maken. Die quest eindigt daar. Maar achter de persoon waar je hem inlevert, loopt een klein ventje met een quest.

Die quest begint onnozel, je moet naar allerlei mensen om te praten, maar op een gegeven moment word je naar duskwood gestuurd. Er ontrafelt zich een plot, en de naam jaina proudmoore viel enkele keren .... Helaas moet ik op een bepaald punt in de missie 3 lvl 35 gasten bevechten en dat was me nog iets teveel, dus ik ga er later mee verder :P
Missing Diplomat quest...daar ben ik ook al mee bezig geweest ;-) Moet nu een lv37 kerel afmaken... beetje moeilijk als ie 2 maatjes heeft en ik ben lv31... sla hem nog geen eens raak met mijn level...

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo

Hans.Solo

Kaap schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:36:
[...]
1.5 spd, nou niet echt denderend en kwa damage al helemaal niet.
Daarom vind ik hem dus ook nie melig :) Ooit Kill Bill gekeken??
Daarnaast , als ik seal of light stack met judge of light, dan regen ik met 1,50 speed aardig snel HP

117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zaagmans schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:43:
Lv31 Paladin hier. (Zenedar realm)

Op 31 kan je ook al naar Stranglethorn Vale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:16:
[...]
Op 31 kan je ook al naar Stranglethorn Vale.
Naaaaaaaaaouw, dat zou ik niet te hard roepen. De eerste 5 meter ja, daarna lopen de levels hard op hoor. Level 38 Gorilla e.d. plus dat het een behoorlijk horde gebied is. Booty bay Bootjes komen immers aan op horde area.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
kEv4h schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:24:
Ik denk dat het ook wel aan je guild ligt of er wat te doen is op lv60 of niet. Molten Core bv is geen instance die je bij de eerste keer haalt, maar waar toch wel bij elke baas een tijd overheen gaat voordat je eindelijk door krijgt hoe je het moet doen :)

Voor de casual players is er geen reet te doen at 60 tho denk ik, maar er is al gezegd dat er binnenkort een 20mans casual raid instance komt dus.. :)
Dat klinkt leuk.. maar hoevaak denk je een MC raid te kunnen doen per week ofzo? ;)

Ik zeg niet dat er geen leuke momenten zijn, maar over het algemeen is het maar farmen voor geld of rep. En af en toe een coole raid of instance run. Er is geen constante bezigheid meer (levelen/char development). In het begin denk je nog 'iedere avond een instance run' etc.. en dat is het ook. Maar op een gegeven moment heb je de normale instances wel gezien en komt het neer op de raid instances.. en daar komt toch een hele organisatie bij kijken en vindt dus niet al te vaak plaats.

En al vind het vaak plaats, dan heb je dat dus ook wel weer gezien na tig keer.

Ik zit overigens in een hele leuke guild met een hele berg lvl 60's ;)

Mensen stellen zich lvl 60 in ieder geval een heel stuk rooskleuriger voor dan het is. Het heet niet voor niks 'endgame'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:38
Webgnome schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:50:
[...]

je hebt een vals CC nummer gebruikt en jij vraagt je af waaro je account niet meer werkt? :+ Ik zou zeggen, bel nog maar een keer naar de helpdesk ik heb ze 1x gebeld tijdens etenstijd en had vrijwel meteen iemand aan de lijn.. in de quee staan kan er btw wel.
In de quest staan kan echt niet, of jij moet een ander nummer bellen?

Ik sta nu ongeveer op 40 keer bellen, het lijkt erop alsof je dr nooit door kan komen, gezien het bandje gelijk door trekt naar het verhaaltje dat er geen que's zijn en er daarom opgehangen gaat worden.
0800203479 is het nummer wat ik probeer te bellen.

dat 090 numemr is hetzelfder, maar dan 20ct/min

Hoe dan ook of ik fout zat of niet dit is echt om te :r
En ik maar denken dat bedrijven zoals Casema/Nuon al hopeloos waren.

[ Voor 14% gewijzigd door Carel op 09-05-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:48

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
gister ook erg leuk in STV, wij waren bezig met de witchdoctor, die summoned een grote aap, maar daarvoor komen eerst een aantal mobs met enraged apen (lvl 42-44) wij (lvl 44 mage & paladin) hadden het er redelijk lastig mee. We waren net met de tweede (van de drie) waves bezig toen we drie rode letters aan de ingang van de valley zagen verschijnen.. wij naar binnen, al vechtend met de laatste mob van de tweede wave, dus wij meteen buffen en wachten op de horde.. die kwamen niet.. we kwam even later de derde wave.. bleek dat die eerst voor ons even de horde had afgemaakt :D

toen we met de laatste mob aan het knokken waren kwamen ze wel weer aanzetten en maakten ze ons nog even af (goh, kunst.. na 5 gorilla's zat ik op 10% hp en 5% mana ofzo). maar toch erg leuk dat ze eerst die apen voor ons hadden bezig gehouden.. naja, geresurrect en teruggelopen, vlak buiten bootybay kwamen we ze weer tegen en even grondig de pan ingehakt als dank voor het gegank :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Ik weet niet of ik de eerste ben die het is opgevallen, maar in de un'goro crater bij de refugee camp (oid) in het noorden heb je een kodo staan met de naam dadaonga. Op zich niets boeiends.
Wat me (vorige week al) wel opviel is dat de kerel er links van zegt dat dadanga dislikes smoke.
Toen ging er een belletje rinkelen en heb ik het even nagekeken. En ja hoor, in The legend of Zelda (deel 1), heb je als eindbaas van level 2 een dino achtig beest met de naam Dodongo. Een oud mannetje in level 2 meld je ook: "Dodongo dislikes smoke". \o/

Altijd leuk dit soort easter eggs, maakt het spel een stuk leuker, net als al die "nutteloze" emotions.
Nu nog lvl 50, dus nog geen endgame, maar jammergenoeg te dicht bij.

[ Voor 3% gewijzigd door nhimf op 09-05-2005 13:29 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
en die kodo die eet die sprouts :P dus als je je altijd lal hebt afgevraagd wta je met die rotzooi moet ga dan naar die kodo :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Bastard Operator From Hell !!! :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Carel schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:19:
[...]

In de quest staan kan echt niet, of jij moet een ander nummer bellen?

Ik sta nu ongeveer op 40 keer bellen, het lijkt erop alsof je dr nooit door kan komen, gezien het bandje gelijk door trekt naar het verhaaltje dat er geen que's zijn en er daarom opgehangen gaat worden.
0800203479 is het nummer wat ik probeer te bellen.

dat 090 numemr is hetzelfder, maar dan 20ct/min

Hoe dan ook of ik fout zat of niet dit is echt om te :r
En ik maar denken dat bedrijven zoals Casema/Nuon al hopeloos waren.
probeer het om een uur of zes nog eens :) eventualy kom je er wel doorheen. Houd er rekening mee dat er best veel mensen die helpdesk proberen te bellen

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Webgnome schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:29:
en die kodo die eet die sprouts :P dus als je je altijd lal hebt afgevraagd wta je met die rotzooi moet ga dan naar die kodo :)
Idd, dat wist ik al.
Ik was voor het eerst in de krater en werd helemaal blij en vredig van al die dingen op de grond, Chrystals, sprouts, dirt. Ik dus alles oppakken als een klein kind :+ Bleek nog nuttig te zijn ook, 3 quests gedaan zonder dat ik ze had :P

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
nhimf schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:35:
[...]

Idd, dat wist ik al.
Ik was voor het eerst in de krater en werd helemaal blij en vredig van al die dingen op de grond, Chrystals, sprouts, dirt. Ik dus alles oppakken als een klein kind :+ Bleek nog nuttig te zijn ook, 3 quests gedaan zonder dat ik ze had :P
ik had ookwat dirt gepakt.. echter wist ik niet wat je er mee moest.. dus ik gooi de zooi weg.. kom ik 5 minuten later in feralas bij zo'n dagtwaalf die die rotzooi nodig had :p Van de powercrystals heb ik er voorlopig genoeg. Een aantal guidlies waren die namelijk op lvl 30 ofzo aan het grinden in de crater . Je moet wel ontzettend gek zijn als je op dat lvl al daar naar binnen gaat.. moet je nagaan in wat voor guild ik zit. Hierdoor heb ik nu ongeveer 50 / 100 stuks van elke kleur :P

[ Voor 23% gewijzigd door Webgnome op 09-05-2005 13:52 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Kaap schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:34:
[...]

Daar kom je er niet mee, je moet tot level 40 komen door gewoon linen bandages te maken, daar heb je er ~50 voor nodig, dan moet je tot 80 komen door heavy linen bandages daar heb je er ~100 voor nodig, dan heb je nog ~50 wool nodig om met woolen bandages tot 115 te komen, en nog eens ~100 wool cloth om met heavy wool bandages tot de 150 te komen....

Dus, koop 150 linen cloth & 150 wool cloth en dan ben je ongeveer op de 150 in skill. (pas bij 150 kan je silk gaan gebruiken)

* zion heeft dit net vanochtend doorlopen met zijn warlock, dus nog vers in het geheugen ;)

defiatie in aantallen komt omdat je niet op elke bandage levelt, dus dat is wat overhead
Door gewoon steeds je eigen bracers te enchanten (en dus [yes] doen als hij zegt dat dat de oude overwrite), in het begin wil niemand wat van je, tenzij je het weggeeft (wat overigens wel goodwill kweekt en daar heb ik wat trouwe klanten aan overgehouden)... Dus weggeven of je eigen spul over en over enchanten, zit weinig anders op ben ik bang voor....

[ Voor 30% gewijzigd door zion op 09-05-2005 13:57 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 18:30
in zuid un'goro start ook de quest waarbij je uiteindelijk Linken's Sword of Mastery en Linken's Boomerang krijgt, ik ben em nu aan het doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:18:
[...]

Naaaaaaaaaouw, dat zou ik niet te hard roepen. De eerste 5 meter ja, daarna lopen de levels hard op hoor. Level 38 Gorilla e.d. plus dat het een behoorlijk horde gebied is. Booty bay Bootjes komen immers aan op horde area.
De tiger/panther/raptor quests zijn allemaal in de range 30-36 en dus te doen. Tevens zijn er de quests met die humanoids.

Je kan dus in het bovenste gedeelte van STV wel degelijk questen. En als je skinner bent is STV ook heel nice om de grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
zion schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:48:
[...]

Daar kom je er niet mee, je moet tot level 40 komen door gewoon linen bandages te maken, daar heb je er ~50 voor nodig, dan moet je tot 80 komen door heavy linen bandages daar heb je er ~100 voor nodig, dan heb je nog ~50 wool nodig om met woolen bandages tot 115 te komen, en nog eens ~100 wool cloth om met heavy wool bandages tot de 150 te komen....

Dus, koop 150 linen cloth & 150 wool cloth en dan ben je ongeveer op de 150 in skill. (pas bij 150 kan je silk gaan gebruiken)

* zion heeft dit net vanochtend doorlopen met zijn warlock, dus nog vers in het geheugen ;)
Anders ga je het even uitrekenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:18:
[...]

Dat klinkt leuk.. maar hoevaak denk je een MC raid te kunnen doen per week ofzo? ;)

Ik zeg niet dat er geen leuke momenten zijn, maar over het algemeen is het maar farmen voor geld of rep. En af en toe een coole raid of instance run. Er is geen constante bezigheid meer (levelen/char development). In het begin denk je nog 'iedere avond een instance run' etc.. en dat is het ook. Maar op een gegeven moment heb je de normale instances wel gezien en komt het neer op de raid instances.. en daar komt toch een hele organisatie bij kijken en vindt dus niet al te vaak plaats.

En al vind het vaak plaats, dan heb je dat dus ook wel weer gezien na tig keer.

Ik zit overigens in een hele leuke guild met een hele berg lvl 60's ;)

Mensen stellen zich lvl 60 in ieder geval een heel stuk rooskleuriger voor dan het is. Het heet niet voor niks 'endgame'...
Ik zie nog wel een hoop uitdagingen op LvL 60, bijvoorbeeld proberen om een epic set bijmekaar te krijgen voor je char. En MC is niet zo makkelijk als het lijkt. Ragnaros is tenminste nog maar 1 keer omgelegd. Als dat geen uitdagingen zijn. :P Dus op LvL 60 valt nog genoeg te doen. En als jij in een grote guild zit van meer dan 40 man en die zijn straks ook allemaal LvL 60 dan word Batlle Grounds ook interresant, want ik denk dat Blizzard hier misschien ook nog wel wat mee gaat doen. Een laddersysteem voor Guilds kan er maar zo inzitten. Dus wie word de beste guild van de week ofzo iets dergelijks.

Maar dat laatste is natuurlijk speculatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:49:
[...]
De tiger/panther/raptor quests zijn allemaal in de range 30-36 en dus te doen. Tevens zijn er de quests met die humanoids.

Je kan dus in het bovenste gedeelte van STV wel degelijk questen. En als je skinner bent is STV ook heel nice om de grinden.
euh?? :? Bangalash is lvl 46 elite of zo? Misschien wel 48? Tethis leg je ook niet 'zomaar' om. Je kunt dus hooguit de panther mastery op een wat lager lvl afmaken. Tiger en Raptor wordt moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Anoniem: 82860 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:20:
[...]

euh?? :? Bangalash is lvl 46 elite of zo? Misschien wel 48? Tethis leg je ook niet 'zomaar' om. Je kunt dus hooguit de panther mastery op een wat lager lvl afmaken. Tiger en Raptor wordt moeilijker.
Lvl 43 elite.

Bangalash en Tethis en Bhagtera zijn zeg maar de endbosses op die quests.
Je hebt eerst young, normaal, etc... Die zijn prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71658

Anoniem: 82860 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:20:
[...]

Dan heb jij het meteen over de eindquests in die reeks van questen. De eerste quest die je daar krijgt zijn namelijk het killen van panters, tijgers en raptors van lvl 30/31. Erg goed te doen dus met een char van lvl 31. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Weet iemand met welke instance ze doelen als ze het over SM hebben op de WoW Fora?

Het schijnt dat die instance vol zit met lvl 31 mobs die dikke items droppen, die vergelijkbaar zouden zijn met elite drops, en dus heel geschikt om te farmen. Ik ben van plan daar eens heen te gaan in dat geval :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Jaja, en wij hebben gisteren eindelijk Onyxia omgelegd! 5de poging, 3de kill op de server (Bladefist) en mensen, wat waren we trots :)

Even wat plaatjes....
Afbeeldingslocatie: http://www.allgunsblazing.net/vash/wow/onyxattend.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.allgunsblazing.net/vash/wow/onyx.jpg

En natuurlijk de bewegende beelden....

ftp://affliction:afflicti...ffliction_onyxia_divx.zip
http://dev.0bit.org/affliction_onyxia_divx.avi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo

Hans.Solo

Maegrim schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:49:
[...]

in zuid un'goro start ook de quest waarbij je uiteindelijk Linken's Sword of Mastery en Linken's Boomerang krijgt, ik ben em nu aan het doen :)
Die's leuk ja :P kun je mooi mobs mee pullen in een instance.
Als je later in Strat komt moet je maar een paar keer de cannon master afslachten voor Cannonball Runner

117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:21
HTT-Thalan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:29:
Weet iemand met welke instance ze doelen als ze het over SM hebben op de WoW Fora?

Het schijnt dat die instance vol zit met lvl 31 mobs die dikke items droppen, die vergelijkbaar zouden zijn met elite drops, en dus heel geschikt om te farmen. Ik ben van plan daar eens heen te gaan in dat geval :9
Scarlet monastry, zit boven de undercity, je moet ongeveer lvl38 zijn om die te kunnen doen. Er is een lagere lvl instance van rond de 30 maar die is dacht ik bedoeld voor horde. De drops daar vallen mee, er zitten bij de bosses soms wat leuke blauwe items tussen, het meeste is echter niet heel erg bruikbaar omdat je al we beter kan krijgen. Absoluut niet te vergelijken met welke epic drop dan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:21
Anoniem: 114195 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:31:
Jaja, en wij hebben gisteren eindelijk Onyxia omgelegd! 5de poging, 3de kill op de server (Bladefist) en mensen, wat waren we trots :)

Even wat plaatjes....
[afbeelding]
[afbeelding]

En natuurlijk de bewegende beelden....

ftp://affliction:afflicti...ffliction_onyxia_divx.zip
http://dev.0bit.org/affliction_onyxia_divx.avi
vetjes, gefeliciteerd :). Hey vraagje, je hebt onder alle items staan 'never seen at auction', is dat een handige plugin om te kijken voor hoeveel een item gemiddeld weggaat? En waar kan ik die downloaden?

Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:37

CaDje

Framedrops for life

DarkShadow schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:36:
[...]

vetjes, gefeliciteerd :). Hey vraagje, je hebt onder alle items staan 'never seen at auction', is dat een handige plugin om te kijken voor hoeveel een item gemiddeld weggaat? En waar kan ik die downloaden?

Alvast bedankt...
auctioneer is dat dacht ik.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.