Ook maar eventjes posten tussen het WoWen door
Mijn
paladin is inmiddels een grote geworden en heeft de lvl 60 bereikt. Daar besloten om mijn build te veranderen naar een holy/prot build, waardoor ik geen damage meer doe. Echter, het bijkomende voordeel is dat ik ook niet meer dood ga.
In
duellen heb ik inmiddels warriors, druids, mages en rogues gehad op lvl 60. Mages zijn een enorm probleem, de meeste resistance die ik heb is vooral physical en ze branden toch snel door 4000 hp heen, bovendien maakt 7200 armor dan niet zoveel uit. Warriors en rogues echter zijn een eitje. Warriors doen niet genoeg damage om mij dood te maken voordat ik hen dood maak. Rogues doen genoeg dmg, maar na elke critical strike kunnen ze mijn 5 klappen niet raken omdat ik alles blok (holy shield en nog zon skill), daarnaast kan ik genoeg healen en de nasty poison wegcleansenen om ze te uiteindelijk te killen. Bovendien krijgen zij goede damage voor elke klap die ze mij geven, dus dat telt aardig op. Druids zijn erg grappig... gisteren werd ik uitgedaagd door een lvl 60 druid, die beweerde dat ze alle paladins op lvl 60 binnen 10 minuten kon killen. 35 minuten later (ze begon net aan d'r 2de timer) hebben we het een draw genoemd, aangezien ik nog altijd full hp/mana had door mijn seals. Al met al zal dit, indien beide spelers goed hun ding doen, meestal een draw worden.
In
PvE in instances gaat het erg goed. Ik ga vrijwelnooit dood, en blijf vrijwel altijd over om eventuele doden te ressen. Daarnaast heb ik de perfecte party-whipe prevention in Divinie Intervention (learn to master it!), welke indien goed gebruikt heel veel nare problemen kan verhelpen bij een verkeerde pull of whatever. Ik cleanse, heal, buff, en release me een hoedje in de instances en het gaat gewoon erg goed. De groups met paladins erin doen het gewoon een stuk beter dan de andere groups (mijn ervaring na heeel veelinstance runs op stratholme/scholomance en zelfs MC).
Alleen het is een
teamspeler. De paladin leidt het team in goede banen. Als de paladin een goede is, dan scheelt dat enorm veel. Dus de boodschap aan alle paladins: leer je blessings, gebruik je heals en cleanses, en vergeet dmg doen. Er zijn zooo ontzettend veel slechte paladins en dat is gewoon zonde. We zijn geen warriors met heals, we zijn geen priests met plate, we zijn een class apart. Leer je class kennen!
Alleen
solo is het wat minder. Doodgaan doe ik niet, en elites solo-en kan ik prima, het duurt alleen gewoon ongeveer een eeuwigheid.
Op de momenten dat ik geen instanceruns kan maken ben ik maar begonnen met een alt, in de vorm van een kleine gnome mage. Inmiddels lvl 14 en het is wel grappig