Hoofdcategorieën
Topicacties

FloAt's Mobile Agent

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last

Reageer Nieuw Topic
Ik doe maar wat
Reg. datum: 20 juli 2004

Zou ik mijn T630 via FMA kunnen opladen?(met een datakabel uiteraard :9 )
Beugeltje dan maar?

quote:
Erasmo schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:59:
Zou ik mijn T630 via FMA kunnen opladen?(met een datakabel uiteraard :9 )
Als je bedoelt of je de batterij kan bijladen is het antwoord nee, want dan zou dat ook zonder FMA mogelijk moeten zijn. Je kan wel bestanden uploaden naar je T630 via IR, BT of serieel.

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Reg. datum: 12 mei 2000

Ik gebruik nu al een tijdje FMA met mijn K750i, maar er zijn een paar dingen waar ik niet uit kom:

- Hoe stel ik FMA in dat de K750i auto connect zodra de bluetooth in range is?
Ik gebruik WIDCOMM 4.0.1.700 software, maar ik krijg het niet voor elkaar op mijn laptop.

Het gekke is dat het op mijn PC op het werk juist wel werkt, ook met deze WIDCOMM software.
Ik zie dan dat eerst netjes automatisch de Virtuele Com poort word aangemaakt in Bluetooth en dan FMA netjes automatisch update met de K750i.

Moet ik van FMA echt alles installeren? Ook die MS Script Engine en zo?

- Ik krijg echt GEEN fma optie op mijn K750i, maar dat heeft nog nooit gewerkt.
Het lijkt me wel super als je met playlists kan werken via je mobiel :9

iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC 3700

Aut disce aut discede
Reg. datum: 26 juli 2001

In het File menu vindt je een Auto Reconnect optie. Als je die aanvinkt gaat het vanzelf. Daarbij moet ik natuurlijk wel aanmerken dat je telefoon zich wel eerst automatisch bij Windows moet kunnen aanmelden.

Nee, je hoeft de script enginge niet te installeren als je geen scripts wil gebruiken.

Dat menu op je telefoon werkt via scripts. Als je de script enginge nooit installeerd zal je die ook nooit krijgen. Er is ook nog een probleem met de K750 waardoor er op dit moment helemaal geen menu op dit type telefoon getoond kan worden. Als het allemaal zou werken kan je idd bijvoorbeeld je winamp playlist zien en besturen via je telefoon. Ook zou je je powerpoint presentaties kunnen bedienen of je videospeler.

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

Reg. datum: 17 juni 2005

Iemand enig idee of er een toestel is waarop FMA inkomende ussd berichtjes herkent of dat er een andere tool is die op zulke berichtjes reageert?

Ik zit namelijk met een project op m'n werk waarbij we die berichtjes op een of andere manier via de pc willen controleren, maar omdat ze niet binnenkomen als gewone sms berichtjes lijkt float ze helemaal niet te herkennen.

Thanks,
Joris

Aut disce aut discede

Lijkt me zo'n zeer specifiek iets dat het me zou verbazen. FMA ondersteund het iig niet bij geen enkele telefoon. Het zijn aparte commando's die gebruikt moeten worden.

Opel Corsa B GSI

Kun je een back up maken met FMA?
Waar ik wel achter ben gekomen is dat je het wel kan synchroniseren. Maar meer ook niet?

Aut disce aut discede

Je kan alle bestanden van je telefoon downloaden (behalve spelletjes), alle telefoonummers lokaal opslaan evenals de sms berichten. Dit zal je wel allemaal los moeten doen.

Reg. datum: 09 juli 2004

hey,

Zoals eerder gepost door Tije, kan ik eveneens geen bestanden van mijn k700i op mijn pc zetten met FMA. Als ik naar de map ga met de bestanden en aan de rechterkant erop klik met de rechtermuisknop, kan ik bij "send and recieve" enkel de upload functie kiezen NIET de download en ik kan ook enkel 1 bestand selecteren...

Ik kon het antwoord op die vraag niet vinden....

Wie kan er mij uitleggen hoe het moet om meerdere bestanden in 1 keer van Phone naar pc te krijgen...( Obex staat aan...)

Thx...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right.

Reg. datum: 24 april 2004

Damnit :(

Bluetooth werkt prima (kan gsm zien, bestanden verzenden)
GSM werkt prima, zie boven
FMA doet het maar half

GSM: T630 BT: ERGENIC BT Adapter ERT BT-002

De GSM kan ik prima via de bijgeleverde drivers aansluiten op de pc. Ook kan ik de gsm op COM4 (zegt ie althans) laten connecten via dat programma.

Als ik FMA opstart, en dan bij opties de verbinding kies gaat het fout:

Bij BT: doet hij het niet
Bij COM: doet hij het niet, als ik COM4 invul, en op connect duw, crasht FMA :(

Heb ergens in het menu van de drivers gezien dat hij ook COM6 en COM7 gebruikt, misschien die eens proberen.

// Nieuwe versie gedownload, nu werkt ie :D

FMA pwnt, monitor aan/uit, winamp, reboot etc...

_RL wijzigde dit bericht 01-07-2005 13:25 (20%)

Aut disce aut discede

quote:
ramden schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:13:
Zoals eerder gepost door Tije, kan ik eveneens geen bestanden van mijn k700i op mijn pc zetten met FMA. Als ik naar de map ga met de bestanden en aan de rechterkant erop klik met de rechtermuisknop, kan ik bij "send and recieve" enkel de upload functie kiezen NIET de download en ik kan ook enkel 1 bestand selecteren...
Je moet de laatste Beta versie downloaden en de webupdate feature in FMA gebruiken om de laatste patches op te halen. Dan moet het wel lukken.

Reg. datum: 09 juli 2004

hey, bedankt...hij doet het... _/-\o_

Ik heb nog niet veel tijd gehad om het programma goed te leren gebruiken, maar klopt het dat je alles appart moet refreshen zodat je pc en phone correct synchroon zijn?
en ook dit...ik had een paar test fotos genomen en die van phone naar pc gezet, die bekeken en die vervolgens gewist op de phone via de phone, maar die zijn nog steeds te zien in FMA, terwijl die dus niet meer op de phone zijn...en ik kan ze niet verwijderen in programma...normaal of niet? en ik heb al eens "refresh" gedaan...

ramden wijzigde dit bericht 01-07-2005 23:21 (45%)

My opinions may have changed, but not the fact that I am right.

Aut disce aut discede

Ja, maar je kan het ook zo instellen dat alles wordt ververst als je verbind met de telefoon.

Vreemd dat je de gewiste foto's nog ziet. Het kan eigenlijk niet anders of de telefoon zelf geeft aan dat het bestand nog bestaat. FMA cached dat soort dingen niet. Als je de verbinding verbreekt en weer opbouwd of ververs wordt de informatie over de bestanden weer opnieuw opgehaald.

Ik heb sinds een paar dagen een SE k750i. Wat een wereld telefoon _/-\o_ . Mijn vorige was een ouwe nokia 3210. Ik heb nu ook fma v2 geinstalleerd. Ik heb in dit programma mijn contacten ingetypt en deze uploaden naar de tel. Het prog kan mijn tel vinden, maar het synchronatie proces duurt eeuwen en er gebeurt niks. :Z moet ik nog iets instellen in de tel zelf bij 'synchronatie'????

:: BlackiE :: Mijn systeem :: PS Gamer ID: BlackiE_Nl

Aut disce aut discede

Op het moment zijn er enkele problemen bekend tussen de K750 en FMA, waaronder het syncroniseren van contacts en de remote control. Er wordt aan een oplossing gewerkt.

Ik doe maar wat
Reg. datum: 20 juli 2004

quote:
LordLarry schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:54:
Je kan alle bestanden van je telefoon downloaden (behalve spelletjes), alle telefoonummers lokaal opslaan evenals de sms berichten. Dit zal je wel allemaal los moeten doen.
Waarom eigenlijk niet? Ik heb redelijk wat handige apps(niet alleen spelletjes) en het zou erg mooi zijn als ik ze zo zou kunnen uploaden naar de computer.
Aut disce aut discede

Tja, dat zou je aan SonyEricsson moeten vragen. Zij laten het technisch gewoonweg niet toe. Ik vermoed om het kopieeren tegen te gaan.

Reg. datum: 30 maart 2004

Ik heb mijn pc opnieuw geïnstaleerd en van de data uit fma een backup gemaakt, nou heb ik dus bijvoorbeeld "SMSArchive.dat" maar hoe kan ik dit nou weet importeren in het programma. Gewoon kopieëren met het nieuwe SMSArchive.dat bestand werkt niet. Hij vervangt het bij het opnieuw opstarten gewoon weer door een ander bestand en de smsjes krijg ik ook niet te zien.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Aut disce aut discede

Het is wel dezelde telefoon? Dan zou het copieeren van directories gewoon moeten werken. Zorg wel dat je alle bestandjes vervangt.

Reg. datum: 12 november 2004

quote:
LordLarry schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:05:
Op het moment zijn er enkele problemen bekend tussen de K750 en FMA, waaronder het syncroniseren van contacts en de remote control. Er wordt aan een oplossing gewerkt.

is er al oplossing....heb contacten mooi bewerkt op pc met emailadressen ed....lukt me nog altijd niet die op telefoon te krijgen (via kabel)

thx

dan jij!
Reg. datum: 30 september 2000

Ik denk dat we het hier dan wel zouden lezen, aangezien LordLarry zeer nauw betrokken is bij het product :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Aut disce aut discede

We zijn bezig met een oplossing, maar dat is lastig als we nog geen developer hebben met zo'n telefoon :) We hebben een nieuwe ontwikkelaar gevonden die al een test versie heeft gemaakt voor de K750i. Die kan je uitproberen. Zijn wijzigingen werken nog niet goed samen met de K700, dus daar zijn we nog mee aan het werk.

Reg. datum: 12 november 2004

hé nen dikke mercie......nu werkt het wel !

enkel op Todayscherm enkele letters die door elkaar lopen

thx

Reg. datum: 15 september 2001

weet er soms iemand waarom ik niet kan connecteren ... (zonder iets te veranderen) alles blijft steken bij de connectie : "checking voice support"

Aut disce aut discede

Niet als je niet meer informatie geeft. Zorg eerst dat je de Beta 2.1 versie download and de webupdate feature in FMA gebruikt om de laatste patches ta krijgen. Dan gebruik je de getting started wizard om je telefoon te vinden. Als er dan nog iets niet lukt wil ik graag een FMA event log zien daarvan.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: