FloAt's Mobile Agent

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 10.821 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefrijn
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 14:01
Ik heb ook een probleempje bij het connecten van mij w800i met FMA. Via USB gaat alles perfect (mooi programma trouwens), maar niet via Bluetooth (terwijl ik daarvoor juist FMA wil).

Ik maak eerst verbinding in Blue Soleil via de seriële poort, hierbij geeft hij weer dat er verbinding is over COM poort 5, dus dit stel ik in in FMA. Dan druk ik op Connect, maar dan blijft FMA hangen :? . Hij loopt gewoon vast, geeft ook geen laadbalkje ofzo, hij doet niks meer.

Ik heb al een aantal variaties geprobeerd met RTS / DTR (niet alle combinaties, maar ik weet ook niet wat het inhoud). Ik heb net ook een update gedaan van Blue Soleil, maar dit hielp ook niet.

Is er iemand die weet wat ik moet doen, of wat ik fout doe? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Je moet de laatste Beta versie eens proberen

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefrijn
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 14:01
LordLarry schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:28:
Je moet de laatste Beta versie eens proberen
Ik installer de Beta 3 versie, en ik selecteer de COM poort, en hij doet het METEEN :7

Bedankt! _/-\o_

edit: Aaargh, ik kom er net achter dat scripts voor de w800i nog niet ondersteund worden :'( . Echt vet balen, want dit lijkt me nou juist zo gaaf aan FMA

[ Voor 25% gewijzigd door Sefrijn op 27-10-2005 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niles
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik heb nog wel een vraag over dit floAt's. Ik moest m'n SE K750i master resetten om de nederlandse taal terug te krijgen. Ik had m'n contacten op SIM gezet en nu weer netjes terug gezet maar ik had floAt's gebruik om m'n smsjes te bewaren en daarna (na de master reset) deze weer terug te zetten. Ik snap alleen de ballen van het programma, ik heb het voor elkaar gekregen om de smsjes op de computer te laden, en ik heb ze opgeslagen in een .CVS file (is dit nodig?). Maar verder dan dat kom ik niet. Als ik deze .CVS file upload weet de telefoon er geen raad mee (komt in de map overige). Ik hoop toch dat er wel een mogelijkheid is om de opgeslagen SMS'jes terug te sturen naar je telefoon?

Ik moet trouwens zeggen dat de 'stable' versie (2.0.0.19) érg instabiel is. Voor de kleinste verwerking loopt het programma al vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Voor de K750 raad ik aan de laaste Beta versie te gebruiken. Je zal de SMSjes weer in FMA moeten importeren, daarna kan je ze mbv FMA weer in je telefoon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

de beta 3 versie laat mijn cpu op 100% load draaien als ik probeer telefoonboek te synchroniseren, en doet vervolgens niets :|

ik heb trouwens een nokia 6230i

//edit

in beta 2 werkt dit dus wel, gaat het alleen maar mis met synchroniseren van agenda :P

[ Voor 24% gewijzigd door woest85 op 11-12-2005 21:56 ]

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:10

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Kan het kloppen dat het een bug is dat de charge counter niet verder gaat dan 99 in FMA. Of kan de K700I zelf niet verder tellen dan 99.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162813

Peedjeeh schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:35:
Kan het kloppen dat het een bug is dat de charge counter niet verder gaat dan 99 in FMA. Of kan de K700I zelf niet verder tellen dan 99.
Bij mij gaat ie wel op 100% :9 (ik heb ook een k700i)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Laatst online: 23:10

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Yezz, dat gebeurt bij mij ook wel :D Je hebt er misschien overheen gelezen, maar ik had het echt over de charge counter, dus een teller die telt hoe vaak je de batterij hebt opgeladen.

Ik gebruik FMA 2.1.2.17 Beta 3

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162813

Peedjeeh schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:29:
Yezz, dat gebeurt bij mij ook wel :D Je hebt er misschien overheen gelezen, maar ik had het echt over de charge counter, dus een teller die telt hoe vaak je de batterij hebt opgeladen.

Ik gebruik FMA 2.1.2.17 Beta 3
8)7 oh zo :P

maar zo'n charge counter heb ik niet (FMA 2.0.0.23) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163716

hoe krijg ik die FMA script dingen op me k750 dan?

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Voor de K750 werkt dat pas met de laatste Beta versie van FMA. Zorg dat je script is ingesteld in de FMA options en dat FMA geen fouten logt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Als ik mijn K750i probeer te verbinden krijg ik de volgende error:

Afbeeldingslocatie: http://img379.imageshack.us/img379/513/error7oz.jpg

Erg irritant, want zo kan ik niet bij mijn bestanden... Weet iemand de oplossing?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Laat eens het FMA event log zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik gebruik het al een tijdje maar ik wist niet dat er op got ook een topic over liep :)

ik heb me T630 gepaired met me bluetooth dongle en ik gebruik fma via native bluetooth, werkt perfect. Maar zodra ik fma connect werkt me bluetooth headset niet meer (Bluetrek G2)

Ligt dit aan me telefoon of fma ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-06 14:25

Sabbi

je denkt aan mij.

Viper_74 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:46:
Ik gebruik het al een tijdje maar ik wist niet dat er op got ook een topic over liep :)

ik heb me T630 gepaired met me bluetooth dongle en ik gebruik fma via native bluetooth, werkt perfect. Maar zodra ik fma connect werkt me bluetooth headset niet meer (Bluetrek G2)

Ligt dit aan me telefoon of fma ?
dit ligt aan je telefoon die maar 1 verbinding simultaan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Toestellen zoals K750i en W800 kunnen er wel meer ?

Erg vervelend, gebruik me headset voor het bellen en op het moment dat ik op kantoor me fma connect met me telefoon via bluetooth werkt me headset dus niet meer. Je krijgt wel mooi incomming calls en je kan terugbellen, alleen zonder headset, zeer jammer.

iemand T630 hebben _O-

[ Voor 74% gewijzigd door Viper® op 03-01-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Pas mijn pc opnieuw geinstalleerd, map data overgezet, zonder problemen al mijn smsjes weer terug. Sync logs e.d. moet ik nog testen, maar mijn adressenboek is ook in z'n geheel overgezet.

Ik wilde het even melden voor het geval dat er misschien mensen waren die met hetzelfde zaten ;)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Had ik ook al een keer gehad ja. Moest fma uninstallen, ik denk al me data weg. Maar die slaat die apart op in je mijn documenten/je profiel.

handig dat sms archive :)

Ben van plan een t-mobile mda pro (qtek 9000/imate jasjar) te nemen. Kan ik hiermee dan wel tegelijk syncen met fma BT en bellen met me BT headset ?

[ Voor 31% gewijzigd door Viper® op 03-01-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Laatst online: 31-01-2024
Niles schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:03:
Ik heb nog wel een vraag over dit floAt's. Ik moest m'n SE K750i master resetten om de nederlandse taal terug te krijgen. Ik had m'n contacten op SIM gezet en nu weer netjes terug gezet maar ik had floAt's gebruik om m'n smsjes te bewaren en daarna (na de master reset) deze weer terug te zetten. Ik snap alleen de ballen van het programma, ik heb het voor elkaar gekregen om de smsjes op de computer te laden, en ik heb ze opgeslagen in een .CVS file (is dit nodig?). Maar verder dan dat kom ik niet. Als ik deze .CVS file upload weet de telefoon er geen raad mee (komt in de map overige). Ik hoop toch dat er wel een mogelijkheid is om de opgeslagen SMS'jes terug te sturen naar je telefoon?

Ik moet trouwens zeggen dat de 'stable' versie (2.0.0.19) érg instabiel is. Voor de kleinste verwerking loopt het programma al vast.
Is het al gelukt om de smsjes terug naar je telefoon te sturen?
Vond t al zo vreemd dat heel me inbox bijna leeg was :X

--edit--

Hmm t is me al n beetje gelukt door ze eerst te verplaatsen naar de map archive en dan upload to > phone sms folders

Alleen komt dan de datum en tijd van wanneer je ze naar de telefoon stuurt :(

Iemand die een goede oplossing weet ??

[ Voor 13% gewijzigd door Kneep op 04-01-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Laatst online: 31-01-2024
Kneep schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:18:
Hmm t is me al n beetje gelukt door ze eerst te verplaatsen naar de map archive en dan upload to > phone sms folders

Alleen komt dan de datum en tijd van wanneer je ze naar de telefoon stuurt :(

Iemand die een goede oplossing weet ??
Iemand die t wel goed werkend krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-06 18:15
Motrax schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:25:
Pas mijn pc opnieuw geinstalleerd, map data overgezet, zonder problemen al mijn smsjes weer terug. Sync logs e.d. moet ik nog testen, maar mijn adressenboek is ook in z'n geheel overgezet.

Ik wilde het even melden voor het geval dat er misschien mensen waren die met hetzelfde zaten ;)
Vreemd, ik heb het al enkele malen geprobeerd, en ik slaag er maar niet in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Viper_74 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:09:
Ben van plan een t-mobile mda pro (qtek 9000/imate jasjar) te nemen. Kan ik hiermee dan wel tegelijk syncen met fma BT en bellen met me BT headset ?
FMA werkt niet met die telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130171

hallo
ik heb eenv raagje..

me ouwe toestel K700i. heb ik geconnect met FMA...

alles werkt goed. telefoon lijst etc.. met bluetooth stick..

maar als ik sms klik.. is het LEEG.. maar in de tel. zit nog 80+ smsjes..

wat voor fout heb ik gemaakt?/ dat ik ze niet kan kopieren naar me pc??

kan iemand mij helpen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Heb je al gesynchroniseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130171

hij is geconnect met pc en Fma... kan alles doen met FMA .. alleen SMS is die leeg?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Als je in het sms scherm zit moet je handmatig synchroniseren, of je moet instellen dat het automagisch gaat. Linksbovenin staat een mooi refresh knopje, klik daar eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Er zijn weer veel nieuwe updates geweest van FMA waarin weer vele bugs zijn gefixed. Zie http://www.mobileagent.info/forums/index.php?showtopic=6262

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118345

Hoi, ik had ook een paar vraagjes...ik heb een k700i en heb geen problemen om te conecten enzo, maar ik zoek dus een manier om mijn telefoonnummers af te printen...en ook hoe ik in een bestand al mijn simkaart kan opslaan, die ik dan ergens anders kan opslaan en openen zonder fma...

Wie kan mij helpen...

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 118345 op 16-03-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 02-06 09:21
Anoniem: 118345 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:16:
Hoi, ik had ook een paar vraagjes...ik heb een k700i en heb geen problemen om te conecten enzo, maar ik zoek dus een manier om mijn telefoonnummers af te printen...en ook hoe ik in een bestand al mijn simkaart kan opslaan, die ik dan ergens anders kan opslaan en openen zonder fma...

Wie kan mij helpen...
Je kan toch exporteren naar een xml of ander bestand en deze bekijken (en printen).

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118345

Graham schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:38:
[...]

Je kan toch exporteren naar een xml of ander bestand en deze bekijken (en printen).
sorry, maar dat is chinees voor mij...hoe doe ik dat?

ik heb zelf zitten zoeken waar het bestand zich bevindt met alle nummers van mijn simkaart, maar kon diezelf niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 02-06 09:21
Anoniem: 118345 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:45:
[...]

sorry, maar dat is chinees voor mij...hoe doe ik dat?

ik heb zelf zitten zoeken waar het bestand zich bevindt met alle nummers van mijn simkaart, maar kon diezelf niet vinden...
Nogal lastig voor mij op dit moment omdat ik FMA niet op mijn pc heb.

Het is sowieso niet één bestand op je telefoon natuurlijk. Je browsed met FMA eerst naar je telefoonboek of sim en sync deze voor de zekerheid. Hierna selecteer je alle contacten dan kan je volgens mij in Tools > Import/Export je contacts exporteren naar een gewenst formaat.

Daarna kan je dus dat bestand open en uitprinten.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:49

MadEgg

Tux is lievvv

Een paar vraagjes:

- Ik probeerde met FMA SMSjes uit mijn inbox en sentbox te halen. Inbox gaat prima, bij de Sent Box ontbreken echter de datum/tijd waarop ze verstuurd zijn. Kan ik hier iets aan doen?

- Ik heb van mijn oude Nokia nog wat .vmg SMS-jes staan op mijn computer, deze heb ik met convertvmg omgezet in een .csv bestand die ik met FMA zou moeten kunnen importeren, dit lukt mij echter niet. Ik krijg geen foutmelding maar er gebeurd gewoon niets... Hoe kan dit?

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

- Nee, dat is een beperking van de telefoon.

- De inhoud van het CSV bestand is niet wat FMA verwacht? Een CSV bestand zegt iets over de opmaak van het bestand, niet de inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg
  • Laatst online: 08:49

MadEgg

Tux is lievvv

Beperking van de telefoon? Als ik in de Sent Box op mijn telefoon zelf kijk dan staan daar wel datum en tijd bij wanneer dat SMS'je is verstuurd. Kan die info dan niet naar de computer doorgestuurd worden?

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Nee, de telefoon heeft geen mogelijkheid om die datum door te geven naar de pc. Zie ook http://www.mobileagent.info/forums/index.php?showtopic=5479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168588

Hallo,

Heb FMA gedownload, wat een geweldig programma zeg!
Maar ik snap die scripts nog niet.
Ik wil met mijn telefoon (sek700i) graag itunes en dergelijke programma's besturen. Na lang zoeken kwam ik erachter dat je via verbindingen>accesoires in het main menu kon komen, dus ik itunes gekozen. Dan werkt het allemaal goed, maar als ik bijvoorbeeld een zoekopdracht gedaan heb kan ik niet de gevonden resultaten afspelen. Ik kan wel op kiezen drukken maar verder gebeurd er dan niks. Dit heb ik nog veel vaker, oa. bij playlist maar ook gewoon bij volgend/vorige nummer.
Moet ik aanvullende scripts downloaden(wat dat ook mogen zijn??)
En hoe kom ik weer terug in het hoofdmenu van itunes??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31180

Ik heb FMA 2.1.3.22a Beta 3 (patched). Ik heb een SE K300i via een DaVinci USB kabel verbonden met mijn PC.

Als ik naar 'Tools > Connectivity' ga en op 'Lookup' klik, dan krijg ik deze melding 'Found Device : K300 series'.

De 'Getting Started Wizard' (F7) kan mijn telefoon echter niet vinden, hoe kan dat?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 31180 op 14-05-2006 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:44

Tusk

Sticky Bomb likes you!

misschien een groot schopje, maar ik krijg mijn FMA niet zover dat ik via de speakers en mic van mn pc kan bellen. ik heb een k700i

hij gaat wel over op de pc maar zodra er opgenomen wordt hoor ik het alleen op de telefoon. Ook als ik gebeld wordt.

FMA 2.0.0.23

de rest werkt wel prima

[ Voor 26% gewijzigd door Tusk op 07-06-2006 18:44 ]

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Dat is niet iets wat FMA doet. Dat is een feature van je bluetooth driver/stack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ik gebruik een kabel :)

ik hoor dat ie 1 sec ruis over de speakers als ik opneem en daarna valt ie weg en gaat ie op telefoon

en dan raakt FMA disconnected

[ Voor 12% gewijzigd door Tusk op 15-06-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95542

ik heb een vraagje over float namlich,

mijn telefoon (k750i) is gejat in istanbul (doet er verder niet toe), heb alleen nog wel al m'n contacts in outlook staan. nu heb ik tijdelijk van m'n pa een ouwe nokia 6310i gekregen (met bluetooth). na veel gezeik heb ik het dan eindelijk voor elkaar gekregen om float m'n telefoon te laten herkennen, maar als ik nu op telefoonboek klik in float, geeft ie deze error

Command return error or not understood (AT+CMER=3,2).

m'n grote vriend google heeft hier nog nooit van gehoord, evenals de zoekfunctie van GoT en het forum van float zelf doet het ook niet. dus mijn vraag: heeft iemand hier een oplossing voor, zodat ik m'n contacts kan syncen, of zal dit nooit gaan lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Tusk: Dan is het een feature van je kabel. :) Hoe dan ook, er zit geen code daarvoor in FMA. Ik kan het weten, want ik heb meegeholpen met de ontwikkeling van FMA.

joriz88: FMA ondersteund geen nokia's. Wellicht in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

maar hij gaat wel even ruizen, dus hij verbind het wel door naar de pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ik heb hem nu via bluetooh connected
en het is nog precies hetzelfde

ik neem op, ik hoor een halve seconde wat via de speakers van mn pc en daarna raakt ie temporairy disconnected....alleen met FMA en niet van bluetooth....

edit: no disconnect ook bluetooth zelf....

[ Voor 10% gewijzigd door Tusk op 04-07-2006 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69294

Ik krijg em niet connected met een SE W810i, volgens windows device manager zit die op poort 5 of 6, maar die kan ik niet selecteren in FMA, daar kan ik alleen uit 1 of 2 kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Via infrarood, bluetooth of usb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-06 15:46
Hé mensen, misschien een domme vraag hoor, maar ik heb ook nog maar net floAt's Mobile Agent geinstalleerd dus dan mag je wel domme vragen stellen, toch? :9

Komtie:
Kun je ook een wachtwoord zetten op het programma? Er staan nu namelijk SMS-berichten op mijn computer in het programma en ik wil niet dat iedere flapdrol die op mijn computer komt kijken mijn SMS-berichten kan lezen.

EDIT: Nog een vraagje: bij de temperaturen van mijn telefoon e.d. die je bij Mobile Agent Today kunt vinden staan bij mij nog allemaal vraagtekens. Hoe zorg ik dat deze gegevens in het programma verschijnen?

Het is mij wel gelukt om foto's, spelletjes en ringtones te up- en downloaden dus de verbinding werkt goed.

EDIT 2: Inmiddels zijn de temperaturen verschenen dus dat werkt allemaal prima. Ik wil alleen dat van dat wachtwoord nog steeds weten. Iemand?

[ Voor 41% gewijzigd door Sarrr op 29-07-2006 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-06 15:46
Ik heb weer een nieuwe vraag dus ik doe maar even een nieuw bericht, ik hoop dat men dat niet erg vindt. :9

Ik heb dus gisteren floAt's Mobile Agent geinstalleerd en ik heb gelezen dat je daarmee ook je Winamp kunt bedienen. Je moet daarvoor in je telefoon naar 'Verbindingen' en naar 'Accessoires'.
Bij mij staat 'accessoires' echter lichtgedrukt en mijn telefoon geeft aan dat er geen accesoires op de telefoon zijn aangesloten.

Moet ik soms een extra plugin downloaden om Winamp te kunnen bedienen? Of moet ik nog iets aan de verbinding veranderen? (De rest, zoals foto's versturen en smsen enz. gaat wel goed...)

EDIT: Het schijnt ook zo te zijn dat je telefoon moet herkennen dat je FMA aan hebt staan, maar in mijn telefoon is daar geen enkel spoor van te vinden... HELP! :?

EDIT 2: WHOEHOO!!!! Het is me gelukt! Ik moest nog een of ander script activeren en nu werkt het. Voor mensen die er nog problemen mee hebben (zal wel niet, want hoe simpel is het... 8)7 ) zal ik het nog even uitleggen zodat ze niet meer verder hoeven te zoeken:

In FMA: Ga naar Tools, Options, Scripting en dan 'Use custom script file which I will choose' en kies dan deze: C:\Program Files\FMA 2\CarpeDi3m1687 v3.5b.vbs

Activeer die en dan herkent de telefoon het programma als het goed is automatisch.

[ Voor 43% gewijzigd door Sarrr op 29-07-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-06 12:29

dread

Sluwe vlaming

op mijn werk de nieuwe versie geinstalleerd van float's mobile agent. versie 2.0.0.19 stable

Mar je moet dingen meeinstalleren die hij eerst moet downloaden. Ik krijg daar direct een foutmelding mee en kan dus het proggie niet installeren. Maar je kan die dingen ook uitvinken en dan lukt de installatie wel.

Maar wat ik wou vragen is waar je moet uploaden. In een vorige versie (op mijn thuiscomputer) kon dat daaor rechts op het icoontje van FMA in de taakbalk en dan upload te kiezen op een optie in het programma zelf. waar moet dat in deze versie??

ok heb de nieuwe beta geinstalleerd en zie nu wel een upload (bij files) maar die is gewoon blank as in niet aan te klikken

[ Voor 10% gewijzigd door dread op 01-08-2006 09:14 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-06 09:16
Anoniem: 69294 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:13:
Ik krijg em niet connected met een SE W810i, volgens windows device manager zit die op poort 5 of 6, maar die kan ik niet selecteren in FMA, daar kan ik alleen uit 1 of 2 kiezen
Hier is het gisteren gewoon allemaal gelukt :)

Installeren, telefoon aan de pc, via telefoonmodus, vervolgens FMA starten, connecten, en klaar was ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Sarrr schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:21:
Kun je ook een wachtwoord zetten op het programma? Er staan nu namelijk SMS-berichten op mijn computer in het programma en ik wil niet dat iedere flapdrol die op mijn computer komt kijken mijn SMS-berichten kan lezen.
Nee, dat kan FMA niet. Als je de normale Windows bestand rechten gebruikt zou je je gegevens wel kunnen beschermen tegen buitenstaanders.
dread schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 08:48:
Maar wat ik wou vragen is waar je moet uploaden. In een vorige versie (op mijn thuiscomputer) kon dat daaor rechts op het icoontje van FMA in de taakbalk en dan upload te kiezen op een optie in het programma zelf. waar moet dat in deze versie??
Misschien eerst de bestanden op je telefoon bekijken via FMA en daar in de gewenste directory staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-06 21:13
Hi all!
Ik heb een k750i die zou moeten werken met fma. en ik ik heb ook een usbdongle sitecom 502 die werkt met toshiba's bluetooth stack. Ik kan nergens de juiste compoort vinden, en kan fma dus ook niet werkend krijgen.. iemand een idee?

(het liefst deinstalleer ik dat toshiba bluetooth stack maar zonder dat werkt mijn usbdongle niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Je bluetooth stack instellen dat ie een compoort beschikbaar maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-06 21:13
wist ik maar hoe.. dat gaat niet zo makkelijk namelijk (tot op heden nog niet gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184150

Weet iemand hoe ik in FMA de datum bij verzonden sms'jes kan krijgen? Zou wel handig zijn voor het archiveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Niet alle informatie wordt door de telefoon doorgegeven. Deze informatie wordt niet doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:01

vr6-only

Blub Blub

heb sinds kort een SE k800i en dus ook FMA. leuk programma maar nog niet alles functioneert (weet ik, heb de ST gelezen) maar de beta's, kan ik daarmee ook de bestanden zien die ik op mijn k800i heb? met de stable versie zie ik ze namelijk niet. anders installeer ik het voor niets.
bellen werkt trouwens ook niet en opnemen ook niet. maar dat is niet zo'n probleem. ik ben helemaal blij met de sms functie. scheelt een hoop tijd.

[ Voor 27% gewijzigd door vr6-only op 04-09-2006 17:50 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Ik durf het niet te zeggen, maar het downloaden en installeren kost toch niet zoveel moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:01

vr6-only

Blub Blub

LordLarry schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:59:
Ik durf het niet te zeggen, maar het downloaden en installeren kost toch niet zoveel moeite?
precies, toen ik mijn bericht las, dacht ik wat een onzin :/ dus heb het geinstalleerd en helaas geen verandering.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
zelf gebruik ik FMA 2.1 BETA met mijn K800i en ik moet voordat ik de bestanden kan zien ze downloaden wat geen probleem is.

Bellen heb ik nog niet gedaan, het opnemen van gesprekken heb ik wel gedaan en dat ging zonder problemen. Een smsje sturen ging helemaal lekker.

Verder vind ik het een heerlijk programma, zonder problemen al mijn gegevens van de K750 overgegooit naar de K800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 23:11

The Deaken

Nexus

Is er tegenwoordig al onderstuening voor de P910i? ik zie alleen ergens in 2004 dat er "in de toekomst" wel ondersteuning komt voor deze toestellen.

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Nee. Die 900 series gebruiken symbian en werken daarom heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31180

Ik heb mijn K300i via een USB datakabel verbonden met mijn PC.

De Getting Started Wizard kan mijn telefoon niet vinden, maar als ik naar 'Tools > FMA Options > Connectivity' ga en COM1 wijzig in COM3, vervolgens op 'lookup' klik, dan krijg ik de melding 'found device: K300 series'.

Waarom ziet de Getting Started Wizard mijn telefoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Laatst online: 21:34
londonertje schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:59:
zelf gebruik ik FMA 2.1 BETA met mijn K800i en ik moet voordat ik de bestanden kan zien ze downloaden wat geen probleem is.

Bellen heb ik nog niet gedaan, het opnemen van gesprekken heb ik wel gedaan en dat ging zonder problemen. Een smsje sturen ging helemaal lekker.

Verder vind ik het een heerlijk programma, zonder problemen al mijn gegevens van de K750 overgegooit naar de K800.
Ik wil de software gaan gebruiken voor het vullen/bijwerken van het adresboek in de K800i. Daar staan op de site ook wat opmerkingen over, hoe is jullie ervaring daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108959

hey ik probeer al een tijdje die plugin (of script) aan de praat te krijgen zodat ik winamp, shutdown etc van mijn telefoon kan doen. Ik heb dat ene script geselecteerd (C:\Program Files\FMA 2\CarpeDi3m1687 v3.5b.vbs) maar ik kan alsnog niks kiezen op mijn telefoon. Ik heb een SE K750i, iemand hier ervaring mee? Verder doet FMA het prima, alleen krijg ik dus bij 'accessories' helemaal niks te zien van FMA ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

En in het log van FMA staan ook geen fouten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118817

Anoniem: 108959 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:22:
hey ik probeer al een tijdje die plugin (of script) aan de praat te krijgen zodat ik winamp, shutdown etc van mijn telefoon kan doen. Ik heb dat ene script geselecteerd (C:\Program Files\FMA 2\CarpeDi3m1687 v3.5b.vbs) maar ik kan alsnog niks kiezen op mijn telefoon. Ik heb een SE K750i, iemand hier ervaring mee? Verder doet FMA het prima, alleen krijg ik dus bij 'accessories' helemaal niks te zien van FMA ofzo :(
Kun je niet beter gewoon HID's gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33496

is er ook een mogelijkheid om float op je PDA (WM5) te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Niet online
Float kan blijkbaar niet syncen met outlook, tenminste mij lukt het niet en ontwikkeling van het pakket lijkt ook dood te zijn...
Even verder gezocht Kwam net achter dit tooltje: MyPhoneExplorer , zie http://www.fjsoft.at/en/

Kan iig alles wat ik wil en werkt super en ziet er beter uit dan Float... Wellicht een aanrader voor meer mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

syncen met outlook doe ik gewoon via de software van sonyericsson
en dan sync ik mn pda weer met mn outlook via activesync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Anoniem: 33496 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 12:08:
is er ook een mogelijkheid om float op je PDA (WM5) te krijgen ?
Nope
IJsbeer schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:53:
Float kan blijkbaar niet syncen met outlook, tenminste mij lukt het niet en ontwikkeling van het pakket lijkt ook dood te zijn...
Even verder gezocht Kwam net achter dit tooltje: MyPhoneExplorer , zie http://www.fjsoft.at/en/

Kan iig alles wat ik wil en werkt super en ziet er beter uit dan Float... Wellicht een aanrader voor meer mensen!
Float kan zeker wel synchronizeren met outlook. Ik heb het zelf gemaakt :) Je moet wel de Beta versie hebben. De ontwikkeling in het pakket is overigens ook niet gestopt. Zie http://fma.sourceforge.ne....php?showtopic=6262&st=15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Laatst online: 23:16
Weet iemand of het ook kan Syncen met Thunderbird en de Lighning Extensie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Nope, dat kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmRuLeZ
  • Laatst online: 28-05 18:14
what about windows Vista?

Ik heb FMA zojuist geprobeerd op Windows Vista, echter bij het openen van het option menu krijg ik een foutmelding. Heeft iemand FMA al op Vista draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05-2021

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Ik heb net m'n nieuwe k750i met FMA laten verbinden, en het gaat allemaal vlekkeloos. De dat-bestanden van m'n "oude" w800i heb ik in het k750i-mapje gezet, die leest FMA ook keurig in. Maar: hoe krijg ik die contacts op de telefoon? Ik zie namelijk ineens nergens meer de optie "Force as new contact" :-?

Zou wel handig zijn als ik niet alle contacten opnieuw handmatig hoef in te voeren :p

Edit: nevermind, even de automatische updatefunctie gebruiken en voila :)

[ Voor 8% gewijzigd door ImPrEzA op 17-01-2007 17:27 ]

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Heb het programma nu ook aan de praat voor mijn W800i via BT, maar vind het nogal buggy werken. Ligt dit aan de naar verhouding "nieuwere" telefoon?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-06 14:51

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Buggy? hoedan?

De (intern dezelfde telefoon) K750i werkte bij mij probleemloos...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Als je de installer doorloopt wil niet alles installeren. Microsoft's Script engine kan niet meer vanaf de lokatie gedownload worden waardoor die installer vastloopt. Ik heb die script engine maar gewoon zelf vanaf de site gedownload. Tijdens de eerste keer draaien kreeg ik binnen no time vastlopers, zelfs m'n gehele laptop was compleet f*cked up.

Na een herstart werkte wel alles okay. Maar naast een externe beheer applicatie van de inbox (alleen sms gezien tot nog toe) vind ik het niet een onwijze toevoeging om te draaien. De email inbox(en) worden totaal niet meegenomen in het overzicht of uberhaubt in het programma. Als ik m'n 2 GB geheugen kaartje erin heb zitten lijkt het een eeuwigheid te duren voordat de telefoon connected is, hij blijft dan hangen bij "building phone folder". Hij gaat uiteindelijk wel door, maar het duurt een minuut ofzo. Niet echt handig, met name als je in je achterhoofd houd dat ik niet echt geïnteresseerd ben om via een relatief trage BT verbinding grote files te verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120082

M'n vraag gaat niet (rechtstreeks) over FMA maar ik waag het er toch maar op om ze hier te stellen ;) .

Ik zat met volgende vraag. Uit FMA blijkt dat het mogelijk is om spraak rechtstreeks door te sturen naar de pc via bluetooth. Is het dan ook niet mogelijk om een voip-programa te gebruiken in combinatie met een bluetooth-telefoon? Zodat je als het ware gewoon met de telefoon belt, maar het signalen wel voip worden gestuurd en niet via het gewone netwerk. Zijn hier ook java-applets ofzo voor zoals FMA?

Via de search op got heb ik niets (bevredigends) gevonden en op google zie je door de bomen het bos niet meer.

Och ja, ik heb een SE T630 (het is antiek, maar heeft wel bluetooth :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

FMA doet niets. Dat is je bluetooth stack/driver die dat doet. En nee, ik ken geen telefoon die dat kan. Je kan wel je bluetooth headset gebruiken als mic voor je voip applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Anoniem: 120082 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:27:
M'n vraag gaat niet (rechtstreeks) over FMA maar ik waag het er toch maar op om ze hier te stellen ;) .

Ik zat met volgende vraag. Uit FMA blijkt dat het mogelijk is om spraak rechtstreeks door te sturen naar de pc via bluetooth. Is het dan ook niet mogelijk om een voip-programa te gebruiken in combinatie met een bluetooth-telefoon? Zodat je als het ware gewoon met de telefoon belt, maar het signalen wel voip worden gestuurd en niet via het gewone netwerk. Zijn hier ook java-applets ofzo voor zoals FMA?

Via de search op got heb ik niets (bevredigends) gevonden en op google zie je door de bomen het bos niet meer.

Och ja, ik heb een SE T630 (het is antiek, maar heeft wel bluetooth :) )
In de meeste telefoons kun je wel je pc met BT dongle als headset aanstellen, andersom niet. Het komt er op neer dat je sound van je pc/laptop word afgespeeld door het gesprek heen. Moet alleen nog ff uitvissen hoe het met de mic zit. Maar het geluid afspelen van de laptop over de speaker van je telefoon heb ik nog niet voor elkaar gekregen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-04 09:35
Iemand al ervaring met de SE W880i en FMA?

Ik kan de contacten niet syncen: wel binnenhalen, maar wijzigingen wil hij niet opslaan. Krijg een melding: Error updating memory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64665

Excuseer mijne noobheid maar ik zit met een probleem. Ik heb sinds een paar dagen de SE K800i en ik wil met FMA m'n contacten beheren. Maar ik snap niet hoe ik een contact moet toevoegen aan het telefoonboek. Tot nu toe gebruik ik 'New Person', hier vul ik dan alle gegevens in en vervolgens weet ik niet wat ik verder moet doen om het op m'n telefoon te krijgen (hij blijft wel in het scherm staan met het status: 'new', maar verschijnt niet in het telefoonboek zodra ik refresh).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Anoniem: 64665 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:26:
Excuseer mijne noobheid maar ik zit met een probleem. Ik heb sinds een paar dagen de SE K800i en ik wil met FMA m'n contacten beheren. Maar ik snap niet hoe ik een contact moet toevoegen aan het telefoonboek. Tot nu toe gebruik ik 'New Person', hier vul ik dan alle gegevens in en vervolgens weet ik niet wat ik verder moet doen om het op m'n telefoon te krijgen (hij blijft wel in het scherm staan met het status: 'new', maar verschijnt niet in het telefoonboek zodra ik refresh).
Rechts klikken op phone book en refresh kiezen.

Vreemd genoeg kan ik bij nieuwe contacten maar één telefoonnummer invoeren en geen adres etc.
Ik ben er daarom alweer vanaf gestapt en heb MyPhoneExplorer gedownload. Die werkt veel prettiger voor mij.

[ Voor 6% gewijzigd door Molybdenum op 20-04-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

Ik zet mijn schouders even onder dit topic, want dit lijkt mij echt een geweldig programma.
Het probleem is namelijk, het programma wilt echt met geen mogelijkheid verbinden met mijn SonyEricsson M600i.

Alles verder werkt(daar bedoel ik mee SE's sync programma) via bluetooth en USB kabel. Maar dit programma wilt echt niet. Com porten instellen, bluetooth lukt niet.

En wil juist dat het wel werkt(logisch)

Werkt het bij iemand anders wel?

[Edit]

Juist, ik ben een ei.
Ik lees dus hier: http://fma.wiki.sourceforge.net/Supported+devices#IRMC
Dat de M600 pas sinds 2.1 ondersteund is.
En ik had natuurlijk heel slim 2.0 gedownload, omdat daar Stable bij stond.

iig, ik ga het proberen!

En dat werkt natuurlijk binnen 2 seconden.

Mensen, dit programma is echt een aanrader. Werkt echt perfect gewoon! :)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 157420 op 21-06-2007 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
nou... dan quoot ik mezelf nog maar even:
Molybdenum schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:34:
[...]

Vreemd genoeg kan ik bij nieuwe contacten maar één telefoonnummer invoeren en geen adres etc.
Ik ben er daarom alweer vanaf gestapt en heb MyPhoneExplorer gedownload. Die werkt veel prettiger voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:27

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Molybdenum schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 00:28:
nou... dan quoot ik mezelf nog maar even:

[...]
En wat is dan je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
geen, vraag, maar meer de opmerking dat het bij mij dus gewoon NIET werkt. zie eerdere post die ik quoot: ik kan niet de volledige adresgegevens bij een contact invoeren met Float. één tel.nr. verder niks.

was meer een reactie op de post voor mij (jepz)

[ Voor 10% gewijzigd door Molybdenum op 22-06-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:27

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Molybdenum schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:53:
geen, vraag, maar meer de opmerking dat het bij mij dus gewoon NIET werkt. zie eerdere post die ik quoot: ik kan niet de volledige adresgegevens bij een contact invoeren met Float. één tel.nr. verder niks.

was meer een reactie op de post voor mij (jepz)
Dat zag ik even daarna toen ik las waar je op antwoordde ook O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 08:03

CyBeRSPiN

sinds 2001

Anoniem: 64665 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:26:
Hier zelfde probleem, refresh helpt niet. De contacts blijven in FMA maar komen met geen mogelijkheid in mn k800i, ik draai Vista trouwens, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-06 14:51

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ook niet als je gaat syncen?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231074

Beste Lezers,

Ik heb een Sony Ericsson K700i, met een usb drive kry 105 183 r1b.
Het apparaat is reeds geinstalleerd. Helaas zie ik geen USB cable DCU-11 tussen de poorten staan.

Wel staat het apparaat nu als een Prolific USB-to-Serial Bridge ingesteld. (COM poort)
Nog altijd blijft het apparaat offline.

Groet,
Jef

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 231074 op 26-08-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Geen idee wat die usb drive kry is, maar waarschijnlijk een kabel van usb poort naar je foon. Probeer het eens via BT (BlueTooth) te doen, daar zal FMA minder problemen mee hebben als je je foon serieel verbindt met je pc/laptop.

Ik zie ook dat je foon nu via een com poort staat aangesloten. Dat zou op zich geen probleem moeten zijn. Probeer eens in FMA de juiste com-poort in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231074

FMA staat ingesteld op de juiste COM-poort, alleen wanneer ik een verbinding wil starten geeft hij aan geen apparaat te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Heb zelf met nieuwe BT drivers (belkin v5) problemen gehad omdat deze op de één of andere manier geen seriele verbinding wilde opbouwen met de W800i, maar de v4 drivers die voorheen wel werkte bij een vorige windows install bood wel soelaas.

En aangezien FMA zelf geen connecties via BT kan opbouwen helaas weer blijvend terug naar V4...

[ Voor 17% gewijzigd door jules op 27-08-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193665

ik heb de w950i, het lukt wel om bestanden te verzenden naar mijn computer, maar de FMA herkent mijn mobiel niet ... met bluetooth

heb nu wel verbinding via de USB maar daarna krijg ik connection failed

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 193665 op 24-10-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06 13:35
Als ik op de volgens de guide genoemde manier verbinding maak krijg ik een BSOD. Is het niet mogelijk om direct verbinding te maken?

-- Laat maar, fixed in de nieuwe versie. :D

[ Voor 15% gewijzigd door Steephh op 13-11-2007 10:25 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

heb net een ander telefoontjes gekocht omdat mijn k700i is overleden.
ik hoopte dat FMA ook zou werken op mijn nokia 6300...

Als ik op dezelfde wijze connect via bluetooth en hij kan geen verbinding maken met FMA betekent dit dan dat het niet gaat werken of zijn er nog 'work-arrounds' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Iemand nog ideeen op m'n W880i te syncen met FMA?
Hij kan op geen enkele manier contacten, niet via kabeltje, niet via BT.. any suggestions?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1 2 3 4 Laatste