Hmm stomme vraag vast, maar ik krijg nergens dat icoontje, my bluetooth places te zien
Dat kan afhangen van welke bluetooth drivers je gebruikt. Als je bijvoorbeeld die van Microsoft zelf gebruikt zal je m niet hebben. Dan ga je gewoon naar je configuratie panel en dan naar bluetooth.
We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher
Anoniem: 28603
Ik gebruik de drivers van de bluetooth dongle zelf.
maar goed, het zal waarschijnlijk liggen aan mijn gehele omgeving. Ik zal de boel eens geheel opnieuw installeren.
maar goed, het zal waarschijnlijk liggen aan mijn gehele omgeving. Ik zal de boel eens geheel opnieuw installeren.
Ik heb een groot probleem met FMA!
De eerste keer dat ik 't opstart krijg ik ongeveer 8 a 9 errors te zien dat er .vbs files niet gevonden kunnen worden. Deze errors klik k allemaal weg en FMA werkt gewoon supertjes.\
Als ik dan bv. de dag erna weer FMA wil opstarten krijg ik deze errors niet te zien en krijg ik gelijk de melding dat FMA niet kan worden opgestart? Ik heb die files al in de volgens mij goede folder enzo gezet, maar 't werkt telkens maar niet?
Kan iemand mij nou duidelijk uitleggen hoe ik iets moet instellen zodat FMA elke keer goed werkt en ik 't niet elke keer dat ik 't wil gebruiken opnieuw moet installeren!?
De eerste keer dat ik 't opstart krijg ik ongeveer 8 a 9 errors te zien dat er .vbs files niet gevonden kunnen worden. Deze errors klik k allemaal weg en FMA werkt gewoon supertjes.\
Als ik dan bv. de dag erna weer FMA wil opstarten krijg ik deze errors niet te zien en krijg ik gelijk de melding dat FMA niet kan worden opgestart? Ik heb die files al in de volgens mij goede folder enzo gezet, maar 't werkt telkens maar niet?
Kan iemand mij nou duidelijk uitleggen hoe ik iets moet instellen zodat FMA elke keer goed werkt en ik 't niet elke keer dat ik 't wil gebruiken opnieuw moet installeren!?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Na installatie open je het bestand 'fma-scripting-framework.vbs', staat in de map 'sframework'CLB schreef op maandag 17 januari 2005 @ 12:40:
Dan zoek je volgende code op:
code:
1
2
| Dim ScriptFolder ScriptFolder = "C:\Programme\Fma\Script\fma\" |
Als je hier de juiste path naar je scriptfolder opgeeft, zul je geen last meer hebben van start-up errors.
De instelling zoals ik hem gebruik
code:
1
2
| Dim ScriptFolder ScriptFolder = "c:\Program Files\Fma\sframework\" |
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Ik kan deze file niet openen. Hij geeft dan ook die 8 a 9 .vbs file errors aan en zegt uiteindelijk dat ik 'm dus niet kan openen. Ik heb FMA opnieuw geinstalleerd en gelijk via FMA de laatste update uitgevoerd, maar dit werkt ook niet!? De tweede keer dat ik FMA opstart krijg ik weer gelijk die melding dat FMA niet werkt!? Somebody can help me?Peedjeeh schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:01:toon volledige bericht
[...]
Na installatie open je het bestand 'fma-scripting-framework.vbs', staat in de map 'sframework'
Dan zoek je volgende code op:
code:
1 2 Dim ScriptFolder ScriptFolder = "C:\Programme\Fma\Script\fma\"
Als je hier de juiste path naar je scriptfolder opgeeft, zul je geen last meer hebben van start-up errors.
De instelling zoals ik hem gebruik
code:
1 2 Dim ScriptFolder ScriptFolder = "c:\Program Files\Fma\sframework\"
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Open het bestand in notepad en bewerk m zoals Peedjeeh voorsteld. Toch beinvloeden deze errors niet FMA zelf, alleen het scripting gedeelte. Het tweede probleem waar je het over hebt is dan ook een ander probleem. Het klinkt als een bug die wel al opgelost hebben. Verwijder de /data directory, start FMA en kies eerst voor de webupdate. Of probeer de beta versie.
In 't begin staat er dit:
Dim ScriptFolder
'ScriptFolder = "C:\Programme\Fma\Script\fma\"
ScriptFolder = "c:\Program Files\Fma\script\"
Moet ik er dan dit van maken:
Dim ScriptFolder
ScriptFolder = "c:\Program Files\Fma\sframework\"
???
en LordLarry hoe verwijder ik de data directory?
EDIT: ik ben er wel achter dat als ik alleen de data directory verwijder en ik dan weer FMA opstart (voor tweede keer) hij 't wel weer doet, maar hij dan wel die 8 a 9 errors van .vbs files blijft geven.
EDIT II: Ik heb wat lopen kloten met die Dim ScriptFolder enzo en toen ik 'm daarna connecte met FMA kwam er in 't beeldscherm van m'n K700i 'FMA LOADED' te staan onder m'n Providernaam. Dit had ik ook nog nooit gezien!?!???? Als ik naar opties ging kon ik opeens allerlei dingen opstarten ofzo via FMA. Gelijk weer FMA afgesloten en de tweede keer kon hij weer niet connecten!? Ik begrijp er niks meer van
Dim ScriptFolder
'ScriptFolder = "C:\Programme\Fma\Script\fma\"
Moet ik er dan dit van maken:
Dim ScriptFolder
ScriptFolder = "c:\Program Files\Fma\sframework\"
???
en LordLarry hoe verwijder ik de data directory?
EDIT: ik ben er wel achter dat als ik alleen de data directory verwijder en ik dan weer FMA opstart (voor tweede keer) hij 't wel weer doet, maar hij dan wel die 8 a 9 errors van .vbs files blijft geven.
EDIT II: Ik heb wat lopen kloten met die Dim ScriptFolder enzo en toen ik 'm daarna connecte met FMA kwam er in 't beeldscherm van m'n K700i 'FMA LOADED' te staan onder m'n Providernaam. Dit had ik ook nog nooit gezien!?!???? Als ik naar opties ging kon ik opeens allerlei dingen opstarten ofzo via FMA. Gelijk weer FMA afgesloten en de tweede keer kon hij weer niet connecten!? Ik begrijp er niks meer van
[ Voor 51% gewijzigd door CLB op 17-01-2005 15:48 ]
Als je scripts goed laden krijg je idd die melding op het scherm van je telefoon. Je kan dan je pc besturen via je telefoon. Als je dat niet wilt kan je de scripts uitschakelen in de opties van FMA.
Zoals ik al zei heb je hier met meerdere problemen te maken. Het niet kunnen opstarten hangt niet samen met de vbs errors, maar met een bug. Upgrade FMA via de webupdate in FMA zodra je FMA opstart. Dan heb je niet meer het probleem dat je FMA niet start. Het verwijderen van de /data directory zorgt er voor dat FMA weer start als je nog last hebt van de bug.
Als hij niet kan connecten staan de instellingen in Windows of FMA niet correct. Bekijk die instellingen nogmaals. Als het verbinden dan nog niet lukt moet je even vertellen wat voor soort verbinding je hebt (bluetooth/ir/cable/etc), wat je ingesteld hebt en zou ik graag een debug log zien. Dat debug log kan je vinden als je de Debug versie van FMA uit je menu opstart en dan het debug log venster opend in FMA.
Zoals ik al zei heb je hier met meerdere problemen te maken. Het niet kunnen opstarten hangt niet samen met de vbs errors, maar met een bug. Upgrade FMA via de webupdate in FMA zodra je FMA opstart. Dan heb je niet meer het probleem dat je FMA niet start. Het verwijderen van de /data directory zorgt er voor dat FMA weer start als je nog last hebt van de bug.
Als hij niet kan connecten staan de instellingen in Windows of FMA niet correct. Bekijk die instellingen nogmaals. Als het verbinden dan nog niet lukt moet je even vertellen wat voor soort verbinding je hebt (bluetooth/ir/cable/etc), wat je ingesteld hebt en zou ik graag een debug log zien. Dat debug log kan je vinden als je de Debug versie van FMA uit je menu opstart en dan het debug log venster opend in FMA.
Welke versie van FMA gebruik je?
Ik heb zo juist de FMA versie 2.1.0.53 beta1 Reloaded geinstalleerd, tijdens installatie gekozen voor de compacte installatie en alleen de sound opties erbij aangevinkt.
Als het goed is heb je dan ook geen probleem met start-up errors.
Ik heb zo juist de FMA versie 2.1.0.53 beta1 Reloaded geinstalleerd, tijdens installatie gekozen voor de compacte installatie en alleen de sound opties erbij aangevinkt.
Ik zit weer achter de pc nog steeds met m'n probleem van FMA. Maar ik ga er weer ff naar kijken. Ikzelf gebruik nu versie 1.1.16 Stable en heb net de webupdate gedaan! Ik zal zo m'n bevindingen plaatsen!Peedjeeh schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:33:
Welke versie van FMA gebruik je?
EDIT: Ik heb FMA 2 gedownload van hun site (volgens mij wel beta-versie) en deze met een compacte installatie geinstalleerd. Volgens mij werkt alles nu perfect, want hij is al een paar keer achter elkaar opgestart. Met FMA 2 kun je ook alles wat je wilt maar synchen (ook notities / bookmarks/ kalender enzo) dus is zeker een aanrader. Ik hoop dat 't nu zo goed blijft werken en dan is eindelijk alles perfect! Wel onwijze dank voor jullie hulp!!!!!
[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 17-01-2005 21:33 ]
Ey, mooi om te horen dat dit opgelost is.CLB schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:58:
[...]
EDIT: Ik heb FMA 2 gedownload van hun site (volgens mij wel beta-versie) en deze met een compacte installatie geinstalleerd. Volgens mij werkt alles nu perfect, want hij is al een paar keer achter elkaar opgestart. Met FMA 2 kun je ook alles wat je wilt maar synchen (ook notities / bookmarks/ kalender enzo) dus is zeker een aanrader. Ik hoop dat 't nu zo goed blijft werken en dan is eindelijk alles perfect! Wel onwijze dank voor jullie hulp!!!!!
Ben net ook even met de synching van de kalender bezig geweest, alleen weet FMA niet wat hij met de winter- en zomertijd functie aan moet. Heb je K700i ingesteld op wintertijd, dan komen alle afspraken een uur te vroeg in kalender te staan. Stel je em in op zomertijd, dan komen alle afspraken wel correct in de kalender te staan.
Dus let hier op bij het synchroniseren van afspraken
Wanneer fixt FMA nou die bluetooth met Bluesoleil!!
[ Voor 3% gewijzigd door vanpeltje op 19-01-2005 18:21 ]
vanpeltje
Wanneer gaan vanpeltje en een aantal anderen het topic lezen? Drie weken geleden heb ik je het antwoord hier reeds gegeven. Blijkbaar voor niets dus, want na jou zijn er nog een aantal geweest met dezelfde vragen. Voor degenen met een te korte aandachtsspanne voor een uitgebreide post (zucht) kort samengevat:
1.Bluesoleil heb je niet nodig om FMA met je telefoon te verbinden (iig. met de K700i)
2.Zorg dat andere programma's (bijv. SE's software) niet gelijktiijdig met FMA in verbinding staan (danwel hebben gestaan) voordat je FMA opstart. FMA kan moeilijk contact met je gsm maken als de comport reeds bezet is door een ander programma.....
En boos kijken naar software die a) jou gratis wordt aangeboden door een groep enthousiaste hobbyisten en b) nog niet 'af' is
Ja idd is wel relaxed dat 't nu werkt en ook dat ik gewoon m'n agenda enzo kan synchen met FMA 2. Nogmaals onwijs bedankt voor je hulp (compacte installatie)! Als ik mijn agenda sync komen ze goed te staan dus m'n telefoon zal wel op zomertijd staan!Peedjeeh schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 17:45:
[...]
Ey, mooi om te horen dat dit opgelost is.
Ben net ook even met de synching van de kalender bezig geweest, alleen weet FMA niet wat hij met de winter- en zomertijd functie aan moet. Heb je K700i ingesteld op wintertijd, dan komen alle afspraken een uur te vroeg in kalender te staan. Stel je em in op zomertijd, dan komen alle afspraken wel correct in de kalender te staan.
Dus let hier op bij het synchroniseren van afspraken
eeeuh Clem, ik wil niet lastig doen maar ik wil juist dat Bluesoleil samenwerkt met FMA omdat de oorspronkelijke WinXP Sp2 slecht werken met die dongle, kijk maar naar Externe besturing, daar vraagt ie om de 3 seconden naar en met Bluesoleil niet, het is gewoon in het algemeen een handig programma. In ieder geval bedankt voor je advies van een tijdje geleden.. het was mij niet eens opgevallen! Ik zal binnenkort maar nog 1x alles ff uinstallen om te kijken welke resultaat hij geeft.clem schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 02:11:
[...]
Wanneer gaan vanpeltje en ....door een ander programma.....
vanpeltje
ik snap iets niet met fma. als ik fma connect met mijn telefoon (s700i) zag ik de eerste keer wel al mijn smsjes die ik ontvangen heb. die heb ik opgeslagen en daarna gedelete. maar als ik nu weer fma connect aan mijn telefoon komen de smsjes die nu op me telefoon staan niet in beeld. weet iemand wat ik fout doe?
Als je de smsjes die nu op je telefoon staan weer in je FMA wil laten zien, moet je op 'synchronize' drukken bij je inbox in het programma van FMA! Dan haalt hij alle nieuwe berichten weer uit je telefoon en laat ze zien in FMA!McBBvB schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 16:50:
ik snap iets niet met fma. als ik fma connect met mijn telefoon (s700i) zag ik de eerste keer wel al mijn smsjes die ik ontvangen heb. die heb ik opgeslagen en daarna gedelete. maar als ik nu weer fma connect aan mijn telefoon komen de smsjes die nu op me telefoon staan niet in beeld. weet iemand wat ik fout doe?
Anoniem: 134672
wat ik ook probeer ik krijg mijn t610 niet aangesloten op fma
heb 1.1.16 geupdate
werk met XP pro sp1
en een bta-3100 adapter
huluuuup wat gaat er vout
heb 1.1.16 geupdate
werk met XP pro sp1
en een bta-3100 adapter
Je moet 'eerst seriel port connection' maken en dan deze seriele poort aanwijzen bij FMA. Ik kan 't niet zo 1 2 3 uitleggen maar er staat een walkthrough in de openingspost. Als je deze volgt moet 't gewoon lukken (is mij zelfs gelukt en wat dat betreft ben ik een leek)Anoniem: 134672 schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:25:
wat ik ook probeer ik krijg mijn t610 niet aangesloten op fma![]()
heb 1.1.16 geupdate
werk met XP pro sp1
en een bta-3100 adapter
Ik weet niet of het al genoemd is, maar zo niet: misschien dat andere mensen er wat aan hebben. Hoe simpel het ook is...
Geef bij de Windows opties voor de Bluetooth-verbinding met je SE NIET aan dat het ook een Inbelmodem is
Anders ben je ineens verbonden met 1 of ander duur spyware-nummer in het buitenland zonder dat je het doorhebt.
Geef bij de Windows opties voor de Bluetooth-verbinding met je SE NIET aan dat het ook een Inbelmodem is
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Zie het begin van dit topic of http://www.mobileagent.info/forums/index.php?showtopic=32Anoniem: 134672 schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:25:
wat ik ook probeer ik krijg mijn t610 niet aangesloten op fma
ik heb sinds kort een vaag probleem met mijn t610 en fma.
ik kan nog steeds vanalles versturen via BT maar plaatjes komen op de een of andere manier niet lekker aan, het enige wat ik te zien krijg is een rood kruisje (en niet het gebruikelijke zandlopertje).
Eerst had ik dit niet en het ligt ook niet aan het bestand op mijn pc, want als ik een oude pic weghaal uit mijn tel en precies dezelfde nog is stuur krijg ik een mooi kruisje.
geluiden en games etc werken wel, het lijkt alleen de plaatjes aan te tasten.
de oude plaatjes die er al op stonden doen het nog wel gewoon dus het lijkt me niet echt aan de telefoon te liggen maar eerder aan fma of de verbinding
ik kan nog steeds vanalles versturen via BT maar plaatjes komen op de een of andere manier niet lekker aan, het enige wat ik te zien krijg is een rood kruisje (en niet het gebruikelijke zandlopertje).
Eerst had ik dit niet en het ligt ook niet aan het bestand op mijn pc, want als ik een oude pic weghaal uit mijn tel en precies dezelfde nog is stuur krijg ik een mooi kruisje.
geluiden en games etc werken wel, het lijkt alleen de plaatjes aan te tasten.
de oude plaatjes die er al op stonden doen het nog wel gewoon dus het lijkt me niet echt aan de telefoon te liggen maar eerder aan fma of de verbinding
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
niemand met een oplossing hiervoor?
Zou je een debug log kunnen laten zien van FMA wanneer je deze bug hebt?
nouja het is niet echt een bug, er gaat volgens FMA niks mis en het bestand word ook gewoon verstuurd en ontvangen maar zodra ik op mijn tel wil kijken is het bestand er wel maar word weergegeven als een kruisje
maar hier is de activity log:
18:28:58:322 Key Buffer: [[:R:J]*:Jv<:J:Jc
18:28:58:322 Script: Calling OnKeyPress
18:28:58:322 [Script] Debug: EventManager: Event KeyPress triggered
18:28:58:322 [Script] Debug: EventManager: Executing KeyManager.OnKey "c", "1" for event KeyPress
18:28:58:322 [Script] Debug: KeyManager: Key c pressed
18:28:58:322 [Script] Debug: KeyManager: Key c has no registered keys in it's chain
18:28:58:494 Script: Calling OnKeyPress
18:28:58:510 [Script] Debug: EventManager: Event KeyPress triggered
18:28:58:510 [Script] Debug: EventManager: Executing KeyManager.OnKey "", "0" for event KeyPress
18:28:58:510 [Script] Debug: KeyManager: Key c released
18:28:58:510 [Script] Debug: KeyManager: Key c has no registered keys in it's chain
18:28:59:619 Key Buffer: [[:R:J]*:Jv<:J:Jc[
18:28:59:619 Script: Calling OnKeyPress
18:28:59:619 [Script] Debug: EventManager: Event KeyPress triggered
18:28:59:635 [Script] Debug: EventManager: Executing KeyManager.OnKey "[", "1" for event KeyPress
18:28:59:635 [Script] Debug: KeyManager: Key [ pressed
18:28:59:635 [Script] Debug: KeyManager: Key [ has no registered keys in it's chain
18:28:59:729 Script: Calling OnKeyPress
18:28:59:729 [Script] Debug: EventManager: Event KeyPress triggered
18:28:59:729 [Script] Debug: EventManager: Executing KeyManager.OnKey "", "0" for event KeyPress
18:28:59:744 [Script] Debug: KeyManager: Key [ released
18:28:59:744 [Script] Debug: KeyManager: Key [ has no registered keys in it's chain
18:29:15:088 Script: Calling MenuStack.Top.Quit
18:29:15:088 [Script] Debug: EventManager: Event MenuClose triggered
18:29:15:088 [Script] Debug: EventManager: Event MenuClose has no registered events in it's chain
18:29:15:088 [Script] Debug: KeyManager: Deregistered command: MenuStack.Top.PrevPage for key <
18:29:15:088 [Script] Debug: KeyManager: Deregistered command: MenuStack.Top.NextPage for key >
18:29:15:104 [Script] Debug: KeyManager: Deregistered all commands for the plugin: Main Menu
maar hier is de activity log:
18:28:58:322 Key Buffer: [[:R:J]*:Jv<:J:Jc
18:28:58:322 Script: Calling OnKeyPress
18:28:58:322 [Script] Debug: EventManager: Event KeyPress triggered
18:28:58:322 [Script] Debug: EventManager: Executing KeyManager.OnKey "c", "1" for event KeyPress
18:28:58:322 [Script] Debug: KeyManager: Key c pressed
18:28:58:322 [Script] Debug: KeyManager: Key c has no registered keys in it's chain
18:28:58:494 Script: Calling OnKeyPress
18:28:58:510 [Script] Debug: EventManager: Event KeyPress triggered
18:28:58:510 [Script] Debug: EventManager: Executing KeyManager.OnKey "", "0" for event KeyPress
18:28:58:510 [Script] Debug: KeyManager: Key c released
18:28:58:510 [Script] Debug: KeyManager: Key c has no registered keys in it's chain
18:28:59:619 Key Buffer: [[:R:J]*:Jv<:J:Jc[
18:28:59:619 Script: Calling OnKeyPress
18:28:59:619 [Script] Debug: EventManager: Event KeyPress triggered
18:28:59:635 [Script] Debug: EventManager: Executing KeyManager.OnKey "[", "1" for event KeyPress
18:28:59:635 [Script] Debug: KeyManager: Key [ pressed
18:28:59:635 [Script] Debug: KeyManager: Key [ has no registered keys in it's chain
18:28:59:729 Script: Calling OnKeyPress
18:28:59:729 [Script] Debug: EventManager: Event KeyPress triggered
18:28:59:729 [Script] Debug: EventManager: Executing KeyManager.OnKey "", "0" for event KeyPress
18:28:59:744 [Script] Debug: KeyManager: Key [ released
18:28:59:744 [Script] Debug: KeyManager: Key [ has no registered keys in it's chain
18:29:15:088 Script: Calling MenuStack.Top.Quit
18:29:15:088 [Script] Debug: EventManager: Event MenuClose triggered
18:29:15:088 [Script] Debug: EventManager: Event MenuClose has no registered events in it's chain
18:29:15:088 [Script] Debug: KeyManager: Deregistered command: MenuStack.Top.PrevPage for key <
18:29:15:088 [Script] Debug: KeyManager: Deregistered command: MenuStack.Top.NextPage for key >
18:29:15:104 [Script] Debug: KeyManager: Deregistered all commands for the plugin: Main Menu
[ Voor 83% gewijzigd door Rubman op 24-01-2005 18:31 ]
Ik zie graag het Debug log en niet het activity log. Zie http://www.mobileagent.info/forums/index.php?showtopic=928 als je niet kan vinden hoe je die krijgt.
ok dit is wat ik krijg met het debug log:
http://www27.brinkster.com/infolinux/db/debug.txt
beetje snel gedaan maar goed te lezen
http://www27.brinkster.com/infolinux/db/debug.txt
beetje snel gedaan maar goed te lezen
De link werkt helaas niet.
ff kopieren en plakken (in nieuwe browser) wil wel helpen
Dat hielp idd. Aan je log is niets vreemds te zien. Weet je wel zeker dat het een jpg is?
Bij fma2 kan ik niet meer dan 2 plaatjes van m'n T630 naar m'n pc uploaden (BT), want dan weet fma2 kennelijk niet meer of het 2e plaatje was opgeslagen en vraagt hij of hij de bestaande moet overschrijven.
Of je nu ja of nee antwoordt, hij stopt met uploaden
Als je 1 of 2 plaatjes upload, dan gaat het wel goed ....
Met fma 0.1.1.16c stable lukt meer dan 2 plaatjes wel
Of je nu ja of nee antwoordt, hij stopt met uploaden

[ Voor 10% gewijzigd door Speedy-Andre op 27-01-2005 22:19 ]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Lekker onzinnige post dit maar toch: FMA 2 is suuuuuuuuuuuupertjes!!!!!!
Bij mij liep de stable versie telkens vast en bij FMA 2 niet. Dus dan maar 1 plaatje per keer sturen :-) (maar bij mij zijn 't vooral spellen en thema's)Speedy-Andre schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:10:
Bij fma2 kan ik niet meer dan 2 plaatjes van m'n T630 naar m'n pc uploaden (BT), want dan weet fma2 kennelijk niet meer of het 2e plaatje was opgeslagen en vraagt hij of hij de bestaande moet overschrijven.
Of je nu ja of nee antwoordt, hij stopt met uploaden![]()
ik ben er zeker van dat het jpg was/is heb het met verschillende plaatjes geprobeerd zelfs een plaatje wat er al opstond eraf gehaald en opnieuw geprobeerd,. niks alleen kruisje
nouja ga fma 2 wel ff proberen dan.
alsnog bedankt voor alle moeite
en kom er door geklooi net achter dat het niet fma is maar waarschijnlijk me tel of de BT dongle, want als ik het via het gewone windows bluetooth pictogram in het systeemvak verzend dan verzend hij ook prima maar herkent me telefoon hem ook niet.
denk dat ik dan voor probleem in t610 topic moet zijn he?
nouja ga fma 2 wel ff proberen dan.
alsnog bedankt voor alle moeite
en kom er door geklooi net achter dat het niet fma is maar waarschijnlijk me tel of de BT dongle, want als ik het via het gewone windows bluetooth pictogram in het systeemvak verzend dan verzend hij ook prima maar herkent me telefoon hem ook niet.
denk dat ik dan voor probleem in t610 topic moet zijn he?
[ Voor 39% gewijzigd door Rubman op 28-01-2005 20:48 ]
Vreemd. Ja, dat topic lijkt me dan beter.
Overigens is net FMA v2.0 Stable uitgekomen. Deze versie heeft wat minder features, maar is wel stabieler dan de v2.1 Beta versie. Zie http://www.mobileagent.info/forums/index.php?showtopic=3438
Overigens is net FMA v2.0 Stable uitgekomen. Deze versie heeft wat minder features, maar is wel stabieler dan de v2.1 Beta versie. Zie http://www.mobileagent.info/forums/index.php?showtopic=3438
Hmm raar dan dat er minder features in zitten als 't wel in de beta zit (of ligt dit aan mij) Hmm bij mij werkt beta nog gewoon supertjes (en ik heb dan die extra features) dus die laat ik er maar op staan!LordLarry schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 20:05:
Vreemd. Ja, dat topic lijkt me dan beter.
Anoniem: 28603
Heeft iemand al ontdekt hoe je archieven vane en vorige versie terug kunt halen? Ik heb namelijk 3 archief bestanden staan welke ik graag zou importeren oid.
en wat zijn archiefbestanden? Hoe maak je die?
Waarschijnlijk is het gewoon een sms-je, dat is opgeslagen in het archief.
Iets anders kan ik er ook niet van maken.
Iets anders kan ik er ook niet van maken.
Anoniem: 132587
Ik heb een probleempje. Ik heb alle topics al doorgespit, maar blijf bij het volgende hangen.
Ik kan connecten met FMA. Ikzelf heb een S700i. Nou geeft hij op mijn telefoon de melding: fma loaded onder mijn providernaam. Wat nu? Ik kan nergens iets vinden waardoor ik b.v. winamp kan controlen of i.d.??
Ik kan connecten met FMA. Ikzelf heb een S700i. Nou geeft hij op mijn telefoon de melding: fma loaded onder mijn providernaam. Wat nu? Ik kan nergens iets vinden waardoor ik b.v. winamp kan controlen of i.d.??
In het menu Connectivity - Accessories op je telefoon vind je dat terug. Het script moet wel goed ingesteld zijn. Zie http://fma.sourceforge.net/docs.php en http://www.mobileagent.in...d99267d901f73&showforum=8
FMA2 full geinstaleerd maar ik kan geen verbinding krijgen?????
wat ik ook probeer met de instellingen steeds geen verbinding.
xp pro sp1
bta-3100 adapter via bleusoleil
wat gaat er vouttttttttttttttttttttttttttttttttttt?????????????
wat ik ook probeer met de instellingen steeds geen verbinding.
xp pro sp1
bta-3100 adapter via bleusoleil
wat gaat er vouttttttttttttttttttttttttttttttttttt?????????????

Bluesoleil werkt niet icm met FMA.
wat moet ik doen om het toch aan het werken te krijgen???LordLarry schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:34:
Bluesoleil werkt niet icm met FMA.
0.1.0.35 RC5 of ouder gebruiken of gebruik gepatchte Widcom drivers. Zie http://www.mobileagent.in...892&view=findpost&p=11328
[ Voor 8% gewijzigd door LordLarry op 02-02-2005 22:50 ]
Hoelang hoort het normaal te duren om de gegevens uit je phonebook (op de telefoon) uit te lezen op een T68i .... de sim gegevens waren in 10 sec binnen ....
De telefoongegevens zelf zijn al 10 min bezig ofzo?
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Bij mij (K700i) duurde dat idd ook een tijdje. Ik denk wel een dikke 5 a 6 minuten. 10 minuten lijkt me wat lang, maar ja misschien moet hij bij jouw wel meer gegevens verwerken (meer contacten dan in mijn lijst)Vidra schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 13:29:
Hoelang hoort het normaal te duren om de gegevens uit je phonebook (op de telefoon) uit te lezen op een T68i .... de sim gegevens waren in 10 sec binnen ....
Hoi,
Gisteren FMA2 gedownload. Ik heb zojuist al mijn afspraken en verjaardagen ingetypt in FMA. Wanneer ik nu wil synchroniseren met met K700i (via bluetooth) krijg ik onmiddellijk op mijn telefoon een melding dat de sessie voltooid is. Als ik echter ga kijken in de kalender van mijn gsm staat er niets in.
Wat doe ik verkeerd?
Gisteren FMA2 gedownload. Ik heb zojuist al mijn afspraken en verjaardagen ingetypt in FMA. Wanneer ik nu wil synchroniseren met met K700i (via bluetooth) krijg ik onmiddellijk op mijn telefoon een melding dat de sessie voltooid is. Als ik echter ga kijken in de kalender van mijn gsm staat er niets in.
Wat doe ik verkeerd?
Anoniem: 117932
Ik heb een waarschijnlijk erg suf probleem:
Ik heb een bluetooth adapter (Sitecom CN-500), een K700, Windos XP home en SP2.
Alles werkte prima tot gisteren, toen kreeg ik geen contact meer met mn pc, laat staan met FMA (2.0 beta - zonder al die 9 foutmeldingen bij het opstarten)
Eerst contact met Sitecom opgenomen en na het navolgen van de manual addendum
(Sitecom USB Bluetooth device ingeschakeld) heb ik weer verbinding, zij het met moeite.
Allen met FMA krijg ik nog steeds geen verbinding.
Dus de inleiding gelezen van dit topic en daar staat:
3: Zodra de GSM 'gepaired' is aan jouw PC kan je de serial port connecten. Als je dat gedaan heb, kan je teruggaan naar 'My Bluetooth Places' en daar kan je links onderaan vinden via welke COM poort jouw GSM verbonden is met jouw PC. (In plaatje via COM 4)
Maar.. bij mij staat er dus bij 'details' alleen de naam van mn telefoon en dat het een mobiele telefoon is (goh) maar geen poort-info.
Nu vind ik wel van zowel mn bluetooth apparaat als van mn telefoon een apparaat-adres van een combi van 12 cijfers en letter, maar bij beiden kan ie geen verbinding maken als ik ze invul bij opties: Native Bluetooth (er gebeurt dan zelfs helemaal niets) (maar misschien is dit dus ook wel een hele suffe actie van mij en slaat het ook helemaal nergens op
)
Als ik in de bluetooth wizard setup de seriele poort (1 en 2) wil configuren dan krijg ik een dropdownbox voor mn com-poorten - maar deze zijn in beide gevallen leeg
(bij opties in FMA - serial port heb ik ook alleen maar de keuze uit com 1 en com 2)
Ik heb echt géén idee meer wat ik bij opties in moet vullen om toch die verbinding tot stand te brengen.
Kan iemand mij helpen of is dit verhaal echt te warrig/incompleet?
Ik heb een bluetooth adapter (Sitecom CN-500), een K700, Windos XP home en SP2.
Alles werkte prima tot gisteren, toen kreeg ik geen contact meer met mn pc, laat staan met FMA (2.0 beta - zonder al die 9 foutmeldingen bij het opstarten)
Eerst contact met Sitecom opgenomen en na het navolgen van de manual addendum
Allen met FMA krijg ik nog steeds geen verbinding.
Dus de inleiding gelezen van dit topic en daar staat:
3: Zodra de GSM 'gepaired' is aan jouw PC kan je de serial port connecten. Als je dat gedaan heb, kan je teruggaan naar 'My Bluetooth Places' en daar kan je links onderaan vinden via welke COM poort jouw GSM verbonden is met jouw PC. (In plaatje via COM 4)
Maar.. bij mij staat er dus bij 'details' alleen de naam van mn telefoon en dat het een mobiele telefoon is (goh) maar geen poort-info.
Nu vind ik wel van zowel mn bluetooth apparaat als van mn telefoon een apparaat-adres van een combi van 12 cijfers en letter, maar bij beiden kan ie geen verbinding maken als ik ze invul bij opties: Native Bluetooth (er gebeurt dan zelfs helemaal niets) (maar misschien is dit dus ook wel een hele suffe actie van mij en slaat het ook helemaal nergens op
Als ik in de bluetooth wizard setup de seriele poort (1 en 2) wil configuren dan krijg ik een dropdownbox voor mn com-poorten - maar deze zijn in beide gevallen leeg
(bij opties in FMA - serial port heb ik ook alleen maar de keuze uit com 1 en com 2)
Ik heb echt géén idee meer wat ik bij opties in moet vullen om toch die verbinding tot stand te brengen.
Kan iemand mij helpen of is dit verhaal echt te warrig/incompleet?
Ehm - ik heb dus FMA 2.0.0.19 (stabiel) (geen beta dus)
en hij kon dus niet connecten met mn serial port, zowel bij 1 als bij 2 keeg ik de melding:
De verbinding serial port (2) is mislukt: onbekende poort
Maar, ik heb mijn oude instellingen weer teruggezet
(dus de tip van sitecom en hun manual addendum ongedaan gemaakt)
Nu heb ik dan zogenaamd wel geen toegang meer tot mn pc (gedeactiveerd bluetooth icoontje in mn taakbalk) maar FMA werkt toch zéker wel!
En dat is toch het allerbelangrijkste
: wát nou: geen apparaat gevonden...
Okay, ik hoef dus geen oplossing meer,
óf iemand moet weten hoe ik het gewoon allemaal normaal functionerend krijg
(En waar het nu aan lag dat het gisteren niet meer werkte, geen idee)
(Excuses voor die 2 lange verhalen in ieder geval
)
en hij kon dus niet connecten met mn serial port, zowel bij 1 als bij 2 keeg ik de melding:
De verbinding serial port (2) is mislukt: onbekende poort
Maar, ik heb mijn oude instellingen weer teruggezet
(dus de tip van sitecom en hun manual addendum ongedaan gemaakt)
Nu heb ik dan zogenaamd wel geen toegang meer tot mn pc (gedeactiveerd bluetooth icoontje in mn taakbalk) maar FMA werkt toch zéker wel!
En dat is toch het allerbelangrijkste
Okay, ik hoef dus geen oplossing meer,
óf iemand moet weten hoe ik het gewoon allemaal normaal functionerend krijg
(En waar het nu aan lag dat het gisteren niet meer werkte, geen idee)
(Excuses voor die 2 lange verhalen in ieder geval

Waar je zo op dit tijdstip mee bezig kunt zijn, maar ik juich net wel, alleen...
de afbeeldingen/themes/video's/geluiden zijn nu verdwenen??
Had maar weer even de oudere versie geïnstalleerd,
maar ook hier waren ze weg, daarom toch weer 'terug' naar 2.0.0.19...
(hoezo bezigheidstherapie)
Dus hier komt toch weer een noodoproep:
Hoe krijg ik mn afbeeldingen enz. weer terug in FMA??
de afbeeldingen/themes/video's/geluiden zijn nu verdwenen??
Had maar weer even de oudere versie geïnstalleerd,
maar ook hier waren ze weg, daarom toch weer 'terug' naar 2.0.0.19...
(hoezo bezigheidstherapie)

Dus hier komt toch weer een noodoproep:
Hoe krijg ik mn afbeeldingen enz. weer terug in FMA??
edit:
Niet goed gekeken, te snel gereageerd en inmiddels opgelost dus
Niet goed gekeken, te snel gereageerd en inmiddels opgelost dus
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 117932 op 12-02-2005 15:34 ]
@ Ludo16
Ik heb net 50 afspraken op allerlei data / jaren/ dagen / tijden in FMA ingevoerd (dus op m'n computer) toen ik ging synchen verliep alles vlotjes. Enkele seconden bezig met synchroniseren en alles stond erin dus waarom 't bij jouw niet werkt. Nu werkelijk geeeeeen idee meer!
Ik moet wel zeggen dat ik wel al mijn afspraken heb neergezet als: 'Miscellaneous' (bij de categorie-keuze) Ik heb niet gekozen voor verjaardagen, om de simpele reden dat je als je zelf een afspraak typt in de K700i je ook niet kan kiezen voor verjaardagen! Misschien ehb jij al je afspraken benoemd met bv: anniversery/ travel en allerlei andere categorieen!?!? Probeer is al je afspraken gewoon 'miscellaneous' te noemen. Als dit ook niet werkt is het einde nabij en begrijp ik er niks meer van wat je er nog aan kan doen
Ik heb net 50 afspraken op allerlei data / jaren/ dagen / tijden in FMA ingevoerd (dus op m'n computer) toen ik ging synchen verliep alles vlotjes. Enkele seconden bezig met synchroniseren en alles stond erin dus waarom 't bij jouw niet werkt. Nu werkelijk geeeeeen idee meer!
Ik moet wel zeggen dat ik wel al mijn afspraken heb neergezet als: 'Miscellaneous' (bij de categorie-keuze) Ik heb niet gekozen voor verjaardagen, om de simpele reden dat je als je zelf een afspraak typt in de K700i je ook niet kan kiezen voor verjaardagen! Misschien ehb jij al je afspraken benoemd met bv: anniversery/ travel en allerlei andere categorieen!?!? Probeer is al je afspraken gewoon 'miscellaneous' te noemen. Als dit ook niet werkt is het einde nabij en begrijp ik er niks meer van wat je er nog aan kan doen

Klopt, maar je kan wel je berichten editten metAnoniem: 117932 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 08:22:
pomtidom..
opties - startup - vinkje uit bij 'do not retrieve file / folders'![]()
(je kunt in dit forum geen berichtjes verwijderen he)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Je hebt wel de Beta versie? De Stable versie heeft deze feature nog niet. En ik neem aan dat je de calender gesynchronizeerd hebt en niet de contacts? Zou je anders een debug log kunnen laten zien?Ludo16 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:22:
Hoi,
Wat doe ik verkeerd?
edit:
(...) Edit gevonden.. was kennelijk gelijk automatisch weer uitgelogd na het versturen van een bericht... te lang niet hier geweest
(...) Edit gevonden.. was kennelijk gelijk automatisch weer uitgelogd na het versturen van een bericht... te lang niet hier geweest
[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 117932 op 12-02-2005 15:37 ]
Ik heb inderdaad de Beta versie? FMA2LordLarry schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:14:
[...]
Je hebt wel de Beta versie? De Stable versie heeft deze feature nog niet. En ik neem aan dat je de calender gesynchronizeerd hebt en niet de contacts? Zou je anders een debug log kunnen laten zien?
Hier de debuglog:
20:48:03:578 Database: Unload all data and clear views...
20:48:03:593 Database: Unload done
20:48:03:593 Loading phone profile database...
20:48:03:593 Database: Load from C:\Documents and Settings\Ludo\Application Data\FMA\K700 series [354007006232307]\dat\
20:48:04:078 Script: Adding FMA enchancements
20:48:04:078 Script: Adding FMA advanced enchancements
20:48:04:265 Script: Loaded OK
20:48:04:281 [Script] Debug: EventManager: Registered "KeyManager.OnKey" for event KeyPress
20:48:04:281 [Script] Debug: EventManager: Registered "KeyManager.EnableOnConnect" for event Connected
20:48:04:281 [Script] Debug: EventManager: Registered "Settings.Load" for event Connected
20:48:04:296 [Script] Debug: EventManager: Registered "Settings.Save" for event Disconnected
20:48:04:296 [Script] Debug: EventManager: Registered "Settings.Save" for event ConnectionLost
20:48:04:296 [Script] Info: Loading Settings
20:48:04:296 [Script] Debug: Importing hash from file C:\Program Files\Fma 2\sframework\fma.settings
20:48:04:359 [Script] Debug: Loading plugin: AutoMenu
20:48:04:359 [Script] Debug: EventManager: Registered "PluginManager("AutoMenu").GotoMenu" for event Connected
20:48:04:359 [Script] Debug: Loading plugin: BramusICQ
20:48:04:359 [Script] Debug: Loading plugin: BSPlayer
20:48:04:359 [Script] Debug: Loading plugin: Camera
20:48:04:375 [Script] Debug: EventManager: Registered "PluginManager("Camera").Init" for event Connected
20:48:04:375 [Script] Debug: Loading plugin: Configurator
20:48:04:375 [Script] Debug: EventManager: Registered "PluginManager("Configurator").Splash" for event Init
20:48:04:375 [Script] Debug: Loading plugin: FileExplorer
20:48:04:375 [Script] Debug: Loading plugin: foobar2000
20:48:04:375 [Script] Debug: Loading plugin: FrameworkMainMenu
20:48:04:390 [Script] Debug: EventManager: Registered "PluginManager("FrameworkMainMenu").Show" for event AMRoot
20:48:04:390 [Script] Debug: Loading plugin: iTunes
20:48:04:390 [Script] Debug: Loading plugin: MasterVolume
20:48:04:390 [Script] Debug: Loading plugin: MediaCenter9
20:48:04:406 [Script] Debug: Loading plugin: MediaPlayer9
20:48:04:406 [Script] Debug: Loading plugin: MediaPlayerClassic
20:48:04:406 [Script] Debug: Loading plugin: MoreTV
20:48:04:421 [Script] Debug: Loading plugin: Mouse
20:48:04:421 [Script] Debug: Loading plugin: MousePlus
20:48:04:421 [Script] Debug: Loading plugin: OnCallPauseWA
20:48:04:421 [Script] Debug: EventManager: Registered "PluginManager("OnCallPauseWA").MuteWinamp" for event MusicMute
20:48:04:421 [Script] Debug: Loading plugin: PluginInfo
20:48:04:421 [Script] Debug: Loading plugin: PowerDVD5
20:48:04:421 [Script] Debug: Loading plugin: Powerpoint
20:48:04:437 [Script] Debug: Loading plugin: StreetAtlas8
20:48:04:437 [Script] Debug: Loading plugin: Tools
20:48:04:453 [Script] Debug: Loading plugin: VLCPLayer
20:48:04:453 [Script] Debug: Loading plugin: Winamp
20:48:04:468 [Script] Debug: Loading plugin: WinDVD
20:48:04:468 [Script] Debug: Loading plugin: WinTV
20:48:04:484 [Script] Debug: Loading plugin: ZoomPlayer
20:48:04:484 Script: Calling OnInit
20:48:04:484 [Script] Info: FMA Scripting Framework loaded!
20:48:04:484 [Script] Debug: EventManager: Event Init triggered
20:48:04:484 [Script] Debug: EventManager: Executing PluginManager("Configurator").Splash for event Init
20:48:04:484 Script: Error at line 0, col 0 "Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object: 'Shell.Exec'"
20:48:04:484 Script: Error at line 0, col 0 "Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object: 'Shell.Exec'"
20:48:04:484 Script: Error at line 145, col 1 "Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object: 'Shell.Exec'"
20:48:05:203 Establishing new connection via Serial.
20:48:05:203 Accessing device (may take a while)...
20:48:06:890 Connecting...
20:48:06:937 [TX] ATE0
20:48:06:968 [RX] ATE0
20:48:06:968 [RX] OK
20:48:07:000 [TX] AT*EBCA=?
20:48:07:062 [RX] *EBCA: (0-1)
20:48:07:062 [RX] OK
20:48:07:078 [TX] AT*EBCA=0
20:48:07:156 [RX] OK
20:48:07:171 Identify phone model
20:48:07:187 [TX] ATI
20:48:07:218 [RX] K700 series
20:48:07:218 [RX] OK
20:48:07:250 [TX] AT+CGMM
20:48:07:281 [RX] AAB-1021041-BV
20:48:07:312 [RX] OK
20:48:07:328 [TX] AT+CGSN
20:48:07:390 [RX] 354007006232307
20:48:07:390 [RX] OK
20:48:07:390 Auto-connect: Prev phone ID: K700 series [354007006232307]
20:48:07:390 Auto-connect: Curr phone ID: K700 series [354007006232307]
20:48:07:390 Opening phone database
20:48:07:390 Database: Saving to C:\Documents and Settings\Ludo\Application Data\FMA\K700 series [354007006232307]\dat\
20:48:07:437 Database: Unload all data and clear views...
20:48:07:468 [TX] AT*EBCA=0
20:48:07:531 [RX] OK
20:48:07:531 Database: Unload done
20:48:07:531 Loading phone profile database...
20:48:07:531 Database: Load from C:\Documents and Settings\Ludo\Application Data\FMA\K700 series [354007006232307]\dat\
20:48:07:937 Connecting...
20:48:07:937 Try switching character set to UTF-8 or Latin-1
20:48:07:968 [TX] AT+CSCS=?
20:48:08:000 [RX] +CSCS: ("GSM","IRA","8859-1","UTF-8")
20:48:08:000 [RX] OK
20:48:08:031 [TX] AT+CSCS="UTF-8"
20:48:08:062 [RX] OK
20:48:08:062 Check for special voice dialing commands (dial) (T68, T610)
20:48:08:093 [TX] AT*EVD=?
20:48:08:125 [RX] OK
20:48:08:125 Check for special voice dialing commands (answer) (T68, T610)
20:48:08:187 [TX] AT*EVA=?
20:48:08:250 [RX] OK
20:48:08:281 Check for special voice dialing commands (hangup) (T68, T610)
20:48:08:296 [TX] AT*EVH=?
20:48:08:359 [RX] OK
20:48:08:359 Check SIM status
20:48:08:390 [TX] AT+CPIN?
20:48:08:421 [RX] +CPIN: READY
20:48:08:437 [RX] OK
20:48:08:468 [TX] AT+COPS=3,0
20:48:08:531 [RX] OK
20:48:08:562 [TX] AT+COPS?
20:48:08:640 [RX] +COPS: 0,0,""
20:48:08:640 [RX] OK
20:48:08:640 Request calling line ident
20:48:08:656 [TX] AT+CLIP=1
20:48:08:718 [RX] OK
20:48:08:718 Request Alpha Tags
20:48:08:750 [TX] AT*EIPS=1,1
20:48:08:828 [RX] OK
20:48:08:859 [TX] AT*EIPS=2,1
20:48:08:906 [RX] OK
20:48:08:921 Enable Call Monitoring
20:48:08:937 [TX] AT*ECAM=1
20:48:09:000 [RX] OK
20:48:09:000 Enable New Msg Notification
20:48:09:031 [TX] AT+CNMI=?
20:48:09:062 [RX] +CNMI: (2),(0,1,3),(0,2),(0,1),(0)
20:48:09:078 [RX] OK
20:48:09:078 New Messages: Class 3 Delivery not supported!
20:48:09:109 [TX] AT+CNMI=2,1,0,1
20:48:09:171 [RX] OK
20:48:09:171 Enable Music Mute Notification
20:48:09:203 [TX] AT*EMIR=1
20:48:09:250 [RX] OK
20:48:09:250 Checking EOBEX Capability
20:48:09:281 [TX] AT*EOBEX=?
20:48:09:312 [RX] OK
20:48:09:312 Obex is OK
20:48:09:312 Obex Build contact structure
20:48:09:343 [TX] AT*EOBEX
20:48:09:375 [RX] CONNECT
20:48:09:375 Obex Session Established
20:48:10:375 Obex Negotiateing...
20:48:10:375 [TX] 80 00 07 10 00 04 00
20:48:10:406 [RX] A0 00 07 10 00 04 00
20:48:10:406 Obex Negotiated: Packet Size = 1024
20:48:10:406 Receiving telecom/pb/info.log
20:48:10:406 [TX] 83 00 2E 01 00 2B 00 74 00 65 00 6C 00 65 00 63 00 6F 00 6D 00 2F 00 70 00 62 00 2F 00 69 00 6E 00 66 00 6F 00 2E 00 6C 00 6F 00 67 00 00
20:48:10:437 [RX] C1 00 03
20:48:10:437 Obex: Aborting...
20:48:10:437 [TX] FF 00 03
20:48:10:453 [RX] A0 00 03
20:48:10:453 Error retrieving telecom/pb/info.log: Unauthorized
20:48:10:468 Operation aborted by user
20:48:10:468 [TX] 81 00 03
20:48:10:484 [RX] A0 00 03
20:48:10:500 Obex Session Ended
20:48:11:312 Obex Build contact by defaults
20:48:11:312 Connecting...
20:48:11:312 Obex Build phone folders
20:48:11:328 [TX] AT*EOBEX
20:48:11:390 [RX] CONNECT
20:48:11:390 Obex Session Established
20:48:12:390 Obex Negotiateing...
20:48:12:390 [TX] 80 00 1A 10 00 04 00 46 00 13 F9 EC 7B C4 95 3C 11 D2 98 4E 52 54 00 DC 9E 09
20:48:12:421 [RX] A0 00 1F 10 00 04 00 CB 00 00 00 37 4A 00 13 F9 EC 7B C4 95 3C 11 D2 98 4E 52 54 00 DC 9E 09
20:48:12:421 Obex Negotiated: Packet Size = 1024
20:48:12:421 Obex Negotiated: Application = Folder Browsing
20:48:12:421 Obex Negotiated: Connection = 55
20:48:12:437 Obex folder going into: /
20:48:12:437 [TX] 85 00 0D 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 03
20:48:12:453 [RX] A0 00 03
20:48:12:453 Obex folder changed to: /
20:48:12:453 Obex folder going into: /
20:48:12:453 [TX] 85 00 0D 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 03
20:48:12:484 [RX] A0 00 03
20:48:12:484 Obex folder changed to: /
20:48:12:484 [TX] 83 00 21 CB 00 00 00 37 42 00 19 78 2D 6F 62 65 78 2F 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 00
20:48:12:546 [RX] A0 01 91 CB 00 00 00 37 49 01 89 3C 3F 78 6D 6C 20 76 65 72 73 69 6F 6E 3D 22 31 2E 30 22 20 65 6E 63 6F 64 69 6E 67 3D 22 55 54 46 2D 38 22 3F 3E 0D 0A 3C 21 44 4F 43 54 59 50 45 20 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 20 53 59 53 54 45 4D 20 22 6F 62 65 78 2D 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 2E 64 74 64 22 3E 0D 0A 3C 21 2D 2D 0D 0A 20 58 4D 4C 20 43 6F 64 65 72 2C 20 4A 75 6C 20 32 36 20 32 30 30 34 2C 20 31 36 3A 30 32 3A 34 30 2C 20 28 43 29 20 32 30 30 31 20 53 6F 6E 79 20 45 72 69 63 73 73 6F 6E 20 4D 6F 62 69 6C 65 20 43 6F 6D 6D 75 6E 69 63 61 74 69 6F 6E 73 20 41 42 20 0D 0A 2D 2D 3E 0D 0A 3C 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 20 76 65 72 73 69 6F 6E 3D 22 31 2E 30 22 3E 3C 66 6F 6C 64 65 72 20 6E 61 6D 65 3D 22 41 66 62 65 65 6C 64 69 6E 67 65 6E 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 6F 6C 64 65 72 20 6E 61 6D 65 3D 22 47 65 6C 75 69 64 65 6E 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 6F 6C 64 65 72 20 6E 61 6D 65 3D 22 54 68 65 6D 61 26 61 70 6F 73 3B 73 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 6F 6C 64 65 72 20 6E 61 6D 65 3D 22 56 69 64 65 6F 26 61 70 6F 73 3B 73 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 6F 6C 64 65 72 20 6E 61 6D 65 3D 22 4F 76 65 72 69 67 22 2F 3E 0D 0A 3C 2F 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 3E 0D 0A
20:48:12:546 Obex folder list complete
20:48:12:546 Obex folder going into: /
20:48:12:546 [TX] 85 00 0D 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 03
20:48:12:578 [RX] A0 00 03
20:48:12:578 Obex folder changed to: /
20:48:12:578 Obex folder going into: /Afbeeldingen
20:48:12:578 [TX] 85 00 27 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 1D 00 41 00 66 00 62 00 65 00 65 00 6C 00 64 00 69 00 6E 00 67 00 65 00 6E 00 00
20:48:12:609 [RX] A0 00 03
20:48:12:609 Obex folder changed to: /Afbeeldingen
20:48:12:609 [TX] 83 00 21 CB 00 00 00 37 42 00 19 78 2D 6F 62 65 78 2F 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 00
20:48:14:328 [RX] A0 02 B2 CB 00 00 00 37 49 02 AA 3C 3F 78 6D 6C 20 76 65 72 73 69 6F 6E 3D 22 31 2E 30 22 20 65 6E 63 6F 64 69 6E 67 3D 22 55 54 46 2D 38 22 3F 3E 0D 0A 3C 21 44 4F 43 54 59 50 45 20 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 20 53 59 53 54 45 4D 20 22 6F 62 65 78 2D 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 2E 64 74 64 22 3E 0D 0A 3C 21 2D 2D 0D 0A 20 58 4D 4C 20 43 6F 64 65 72 2C 20 4A 75 6C 20 32 36 20 32 30 30 34 2C 20 31 36 3A 30 32 3A 34 30 2C 20 28 43 29 20 32 30 30 31 20 53 6F 6E 79 20 45 72 69 63 73 73 6F 6E 20 4D 6F 62 69 6C 65 20 43 6F 6D 6D 75 6E 69 63 61 74 69 6F 6E 73 20 41 42 20 0D 0A 2D 2D 3E 0D 0A 3C 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 20 76 65 72 73 69 6F 6E 3D 22 31 2E 30 22 3E 3C 70 61 72 65 6E 74 2D 66 6F 6C 64 65 72 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 53 63 72 65 65 6E 73 61 76 65 72 2E 6A 70 67 22 20 73 69 7A 65 3D 22 37 30 39 37 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 55 6D 62 72 65 6C 6C 61 73 2E 6A 70 67 22 20 73 69 7A 65 3D 22 31 30 31 35 38 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 50 65 61 63 6F 63 6B 20 46 65 61 74 68 65 72 73 2E 6A 70 67 22 20 73 69 7A 65 3D 22 38 38 38 36 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 49 63 65 20 43 72 61 63 6B 2E 6A 70 67 22 20 73 69 7A 65 3D 22 31 31 34 37 30 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 47 72 65 65 6E 20 50 61 74 74 65 72 6E 2E 6A 70 67 22 20 73 69 7A 65 3D 22 31 32 36 38 37 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 44 6F 6D 69 6E 6F 2E 67 69 66 22 20 73 69 7A 65 3D 22 32 30 39 37 30 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 47 69 66 74 2E 67 69 66 22 20 73 69 7A 65 3D 22 33 32 37 39 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 53 61 64 2E 67 69 66 22 20 73 69 7A 65 3D 22 33 31 33 38 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 53 6F 6E 79 20 45 72 69 63 73 73 6F 6E 2E 67 69 66 22 20 73 69 7A 65 3D 22 36 35 33 30 32 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 6F 6C 64 65 72 20 6E 61 6D 65 3D 22 63 61 6D 65 72 61 5F 73 65 6D 63 22 2F 3E 0D 0A 3C 2F 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 3E 0D 0A
20:48:14:328 Obex folder list complete
20:48:14:328 Obex folder going into: /
20:48:14:328 [TX] 85 00 0D 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 03
20:48:14:359 [RX] A0 00 03
20:48:14:359 Obex folder changed to: /
20:48:14:359 Obex folder going into: /Afbeeldingen
20:48:14:359 [TX] 85 00 27 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 1D 00 41 00 66 00 62 00 65 00 65 00 6C 00 64 00 69 00 6E 00 67 00 65 00 6E 00 00
20:48:14:390 [RX] A0 00 03
20:48:14:390 Obex folder changed to: /Afbeeldingen
20:48:14:390 Obex folder going into: /camera_semc
20:48:14:390 [TX] 85 00 25 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 1B 00 63 00 61 00 6D 00 65 00 72 00 61 00 5F 00 73 00 65 00 6D 00 63 00 00
20:48:14:437 [RX] A0 00 03
20:48:14:437 Obex folder changed to: /camera_semc
20:48:14:437 [TX] 83 00 21 CB 00 00 00 37 42 00 19 78 2D 6F 62 65 78 2F 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 00
20:48:14:468 [RX] A0 01 12 CB 00 00 00 37 49 01 0A 3C 3F 78 6D 6C 20 76 65 72 73 69 6F 6E 3D 22 31 2E 30 22 20 65 6E 63 6F 64 69 6E 67 3D 22 55 54 46 2D 38 22 3F 3E 0D 0A 3C 21 44 4F 43 54 59 50 45 20 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 20 53 59 53 54 45 4D 20 22 6F 62 65 78 2D 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 2E 64 74 64 22 3E 0D 0A 3C 21 2D 2D 0D 0A 20 58 4D 4C 20 43 6F 64 65 72 2C 20 4A 75 6C 20 32 36 20 32 30 30 34 2C 20 31 36 3A 30 32 3A 34 30 2C 20 28 43 29 20 32 30 30 31 20 53 6F 6E 79 20 45 72 69 63 73 73 6F 6E 20 4D 6F 62 69 6C 65 20 43 6F 6D 6D 75 6E 69 63 61 74 69 6F 6E 73 20 41 42 20 0D 0A 2D 2D 3E 0D 0A 3C 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 20 76 65 72 73 69 6F 6E 3D 22 31 2E 30 22 3E 3C 70 61 72 65 6E 74 2D 66 6F 6C 64 65 72 2F 3E 0D 0A 3C 2F 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 3E 0D 0A
20:48:14:484 Obex folder list complete
20:48:14:484 Obex folder going into: /
20:48:14:484 [TX] 85 00 0D 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 03
20:48:14:500 [RX] A0 00 03
20:48:14:500 Obex folder changed to: /
20:48:14:500 Obex folder going into: /Geluiden
20:48:14:515 [TX] 85 00 1F 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 15 00 47 00 65 00 6C 00 75 00 69 00 64 00 65 00 6E 00 00
20:48:14:531 [RX] A0 00 03
20:48:14:531 Obex folder changed to: /Geluiden
20:48:14:546 [TX] 83 00 21 CB 00 00 00 37 42 00 19 78 2D 6F 62 65 78 2F 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 00
20:48:15:312 [RX] A0 02 5F CB 00 00 00 37 49 02 57 3C 3F 78 6D 6C 20 76 65 72 73 69 6F 6E 3D 22 31 2E 30 22 20 65 6E 63 6F 64 69 6E 67 3D 22 55 54 46 2D 38 22 3F 3E 0D 0A 3C 21 44 4F 43 54 59 50 45 20 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 20 53 59 53 54 45 4D 20 22 6F 62 65 78 2D 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 2E 64 74 64 22 3E 0D 0A 3C 21 2D 2D 0D 0A 20 58 4D 4C 20 43 6F 64 65 72 2C 20 4A 75 6C 20 32 36 20 32 30 30 34 2C 20 31 36 3A 30 32 3A 34 30 2C 20 28 43 29 20 32 30 30 31 20 53 6F 6E 79 20 45 72 69 63 73 73 6F 6E 20 4D 6F 62 69 6C 65 20 43 6F 6D 6D 75 6E 69 63 61 74 69 6F 6E 73 20 41 42 20 0D 0A 2D 2D 3E 0D 0A 3C 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 20 76 65 72 73 69 6F 6E 3D 22 31 2E 30 22 3E 3C 70 61 72 65 6E 74 2D 66 6F 6C 64 65 72 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 49 6E 73 74 72 75 6D 65 6E 74 61 61 6C 2E 6D 70 33 22 20 73 69 7A 65 3D 22 32 33 36 38 32 36 30 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 53 74 72 75 67 67 6C 65 2E 6D 69 64 22 20 73 69 7A 65 3D 22 39 34 34 39 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 54 68 69 6E 6B 69 6E 67 20 6F 66 20 79 6F 75 2E 69 6D 79 22 20 73 69 7A 65 3D 22 31 32 38 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 42 61 62 79 2E 6D 70 33 22 20 73 69 7A 65 3D 22 35 31 32 37 39 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 42 6C 75 65 20 48 6F 72 69 7A 6F 6E 2E 6D 70 33 22 20 73 69 7A 65 3D 22 31 31 36 30 33 30 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 47 72 65 65 74 69 6E 67 2E 6D 69 64 22 20 73 69 7A 65 3D 22 33 37 32 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 53 6F 6E 79 20 45 72 69 63 73 73 6F 6E 2E 6D 69 64 22 20 73 69 7A 65 3D 22 31 30 36 30 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 6F 6C 64 65 72 20 6E 61 6D 65 3D 22 4D 75 7A 69 65 6B 22 2F 3E 0D 0A 3C 2F 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 3E 0D 0A
20:48:15:312 Obex folder list complete
20:48:15:312 Obex folder going into: /
20:48:15:312 [TX] 85 00 0D 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 03
20:48:15:343 [RX] A0 00 03
20:48:15:343 Obex folder changed to: /
20:48:15:343 Obex folder going into: /Geluiden
20:48:15:343 [TX] 85 00 1F 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 15 00 47 00 65 00 6C 00 75 00 69 00 64 00 65 00 6E 00 00
20:48:15:375 [RX] A0 00 03
20:48:15:375 Obex folder changed to: /Geluiden
20:48:15:375 Obex folder going into: /Muziek
20:48:15:375 [TX] 85 00 1B 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 11 00 4D 00 75 00 7A 00 69 00 65 00 6B 00 00
20:48:15:406 [RX] A0 00 03
20:48:15:406 Obex folder changed to: /Muziek
20:48:15:406 [TX] 83 00 21 CB 00 00 00 37 42 00 19 78 2D 6F 62 65 78 2F 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 00
20:48:15:437 [RX] A0 01 12 CB 00 00 00 37 49 01 0A 3C 3F 78 6D 6C 20 76 65 72 73 69 6F 6E 3D 22 31 2E 30 22 20 65 6E 63 6F 64 69 6E 67 3D 22 55 54 46 2D 38 22 3F 3E 0D 0A 3C 21 44 4F 43 54 59 50 45 20 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 20 53 59 53 54 45 4D 20 22 6F 62 65 78 2D 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 2E 64 74 64 22 3E 0D 0A 3C 21 2D 2D 0D 0A 20 58 4D 4C 20 43 6F 64 65 72 2C 20 4A 75 6C 20 32 36 20 32 30 30 34 2C 20 31 36 3A 30 32 3A 34 30 2C 20 28 43 29 20 32 30 30 31 20 53 6F 6E 79 20 45 72 69 63 73 73 6F 6E 20 4D 6F 62 69 6C 65 20 43 6F 6D 6D 75 6E 69 63 61 74 69 6F 6E 73 20 41 42 20 0D 0A 2D 2D 3E 0D 0A 3C 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 20 76 65 72 73 69 6F 6E 3D 22 31 2E 30 22 3E 3C 70 61 72 65 6E 74 2D 66 6F 6C 64 65 72 2F 3E 0D 0A 3C 2F 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 3E 0D 0A
20:48:15:437 Obex folder list complete
20:48:15:437 Obex folder going into: /
20:48:15:437 [TX] 85 00 0D 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 03
20:48:15:468 [RX] A0 00 03
20:48:15:468 Obex folder changed to: /
20:48:15:468 Obex folder going into: /Thema's
20:48:15:468 [TX] 85 00 1D 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 13 00 54 00 68 00 65 00 6D 00 61 00 27 00 73 00 00
20:48:15:500 [RX] A0 00 03
20:48:15:500 Obex folder changed to: /Thema's
20:48:15:500 [TX] 83 00 21 CB 00 00 00 37 42 00 19 78 2D 6F 62 65 78 2F 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 00
20:48:15:718 [RX] A0 02 0B CB 00 00 00 37 49 02 03 3C 3F 78 6D 6C 20 76 65 72 73 69 6F 6E 3D 22 31 2E 30 22 20 65 6E 63 6F 64 69 6E 67 3D 22 55 54 46 2D 38 22 3F 3E 0D 0A 3C 21 44 4F 43 54 59 50 45 20 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 20 53 59 53 54 45 4D 20 22 6F 62 65 78 2D 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 2E 64 74 64 22 3E 0D 0A 3C 21 2D 2D 0D 0A 20 58 4D 4C 20 43 6F 64 65 72 2C 20 4A 75 6C 20 32 36 20 32 30 30 34 2C 20 31 36 3A 30 32 3A 34 30 2C 20 28 43 29 20 32 30 30 31 20 53 6F 6E 79 20 45 72 69 63 73 73 6F 6E 20 4D 6F 62 69 6C 65 20 43 6F 6D 6D 75 6E 69 63 61 74 69 6F 6E 73 20 41 42 20 0D 0A 2D 2D 3E 0D 0A 3C 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 20 76 65 72 73 69 6F 6E 3D 22 31 2E 30 22 3E 3C 70 61 72 65 6E 74 2D 66 6F 6C 64 65 72 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 51 30 44 6A 36 34 4A 30 31 7A 2E 74 68 6D 22 20 73 69 7A 65 3D 22 31 36 36 34 30 30 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 32 58 62 30 6E 38 5A 44 65 4A 2E 74 68 6D 22 20 73 69 7A 65 3D 22 35 34 37 38 34 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 46 6C 6F 2E 74 68 6D 22 20 73 69 7A 65 3D 22 31 37 39 37 31 32 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 42 6C 75 62 2E 74 68 6D 22 20 73 69 7A 65 3D 22 31 37 37 36 36 34 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 61 62 73 74 72 61 63 74 31 2E 74 68 6D 22 20 73 69 7A 65 3D 22 32 34 37 32 39 36 22 2F 3E 0D 0A 3C 66 69 6C 65 20 6E 61 6D 65 3D 22 57 61 69 70 2E 74 68 6D 22 20 73 69 7A 65 3D 22 31 38 36 33 36 38 22 2F 3E 0D 0A 3C 2F 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 3E 0D 0A
20:48:15:718 Obex folder list complete
20:48:15:734 Obex folder going into: /
20:48:15:734 [TX] 85 00 0D 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 03
20:48:15:750 [RX] A0 00 03
20:48:15:750 Obex folder changed to: /
20:48:15:750 Obex folder going into: /Video's
20:48:15:765 [TX] 85 00 1D 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 13 00 56 00 69 00 64 00 65 00 6F 00 27 00 73 00 00
20:48:15:796 [RX] A0 00 03
20:48:15:796 Obex folder changed to: /Video's
20:48:15:796 [TX] 83 00 21 CB 00 00 00 37 42 00 19 78 2D 6F 62 65 78 2F 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 00
20:48:15:906 [RX] A0 01 2B CB 00 00 00 37 49 01 23 3C 3F 78 6D 6C 20 76 65 72 73 69 6F 6E 3D 22 31 2E 30 22 20 65 6E 63 6F 64 69 6E 67 3D 22 55 54 46 2D 38 22 3F 3E 0D 0A 3C 21 44 4F 43 54 59 50 45 20 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 20 53 59 53 54 45 4D 20 22 6F 62 65 78 2D 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 2E 64 74 64 22 3E 0D 0A 3C 21 2D 2D 0D 0A 20 58 4D 4C 20 43 6F 64 65 72 2C 20 4A 75 6C 20 32 36 20 32 30 30 34 2C 20 31 36 3A 30 32 3A 34 30 2C 20 28 43 29 20 32 30 30 31 20 53 6F 6E 79 20 45 72 69 63 73 73 6F 6E 20 4D 6F 62 69 6C 65 20 43 6F 6D 6D 75 6E 69 63 61 74 69 6F 6E 73 20 41 42 20 0D 0A 2D 2D 3E 0D 0A 3C 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 20 76 65 72 73 69 6F 6E 3D 22 31 2E 30 22 3E 3C 70 61 72 65 6E 74 2D 66 6F 6C 64 65 72 2F 3E 0D 0A 3C 66 6F 6C 64 65 72 20 6E 61 6D 65 3D 22 63 61 6D 65 72 61 22 2F 3E 0D 0A 3C 2F 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 3E 0D 0A
20:48:15:906 Obex folder list complete
20:48:15:906 Obex folder going into: /
20:48:15:906 [TX] 85 00 0D 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 03
20:48:15:937 [RX] A0 00 03
20:48:15:937 Obex folder changed to: /
20:48:15:937 Obex folder going into: /Video's
20:48:15:937 [TX] 85 00 1D 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 13 00 56 00 69 00 64 00 65 00 6F 00 27 00 73 00 00
20:48:15:968 [RX] A0 00 03
20:48:15:968 Obex folder changed to: /Video's
20:48:15:968 Obex folder going into: /camera
20:48:15:968 [TX] 85 00 1B 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 11 00 63 00 61 00 6D 00 65 00 72 00 61 00 00
20:48:16:000 [RX] A0 00 03
20:48:16:000 Obex folder changed to: /camera
20:48:16:000 [TX] 83 00 21 CB 00 00 00 37 42 00 19 78 2D 6F 62 65 78 2F 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 00
20:48:16:031 [RX] A0 01 12 CB 00 00 00 37 49 01 0A 3C 3F 78 6D 6C 20 76 65 72 73 69 6F 6E 3D 22 31 2E 30 22 20 65 6E 63 6F 64 69 6E 67 3D 22 55 54 46 2D 38 22 3F 3E 0D 0A 3C 21 44 4F 43 54 59 50 45 20 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 20 53 59 53 54 45 4D 20 22 6F 62 65 78 2D 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 2E 64 74 64 22 3E 0D 0A 3C 21 2D 2D 0D 0A 20 58 4D 4C 20 43 6F 64 65 72 2C 20 4A 75 6C 20 32 36 20 32 30 30 34 2C 20 31 36 3A 30 32 3A 34 30 2C 20 28 43 29 20 32 30 30 31 20 53 6F 6E 79 20 45 72 69 63 73 73 6F 6E 20 4D 6F 62 69 6C 65 20 43 6F 6D 6D 75 6E 69 63 61 74 69 6F 6E 73 20 41 42 20 0D 0A 2D 2D 3E 0D 0A 3C 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 20 76 65 72 73 69 6F 6E 3D 22 31 2E 30 22 3E 3C 70 61 72 65 6E 74 2D 66 6F 6C 64 65 72 2F 3E 0D 0A 3C 2F 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 3E 0D 0A
20:48:16:031 Obex folder list complete
20:48:16:031 Obex folder going into: /
20:48:16:031 [TX] 85 00 0D 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 03
20:48:16:062 [RX] A0 00 03
20:48:16:062 Obex folder changed to: /
20:48:16:062 Obex folder going into: /Overig
20:48:16:062 [TX] 85 00 1B 02 00 CB 00 00 00 37 01 00 11 00 4F 00 76 00 65 00 72 00 69 00 67 00 00
20:48:16:093 [RX] A0 00 03
20:48:16:093 Obex folder changed to: /Overig
20:48:16:093 [TX] 83 00 21 CB 00 00 00 37 42 00 19 78 2D 6F 62 65 78 2F 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 00
20:48:16:125 [RX] A0 01 12 CB 00 00 00 37 49 01 0A 3C 3F 78 6D 6C 20 76 65 72 73 69 6F 6E 3D 22 31 2E 30 22 20 65 6E 63 6F 64 69 6E 67 3D 22 55 54 46 2D 38 22 3F 3E 0D 0A 3C 21 44 4F 43 54 59 50 45 20 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 20 53 59 53 54 45 4D 20 22 6F 62 65 78 2D 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 2E 64 74 64 22 3E 0D 0A 3C 21 2D 2D 0D 0A 20 58 4D 4C 20 43 6F 64 65 72 2C 20 4A 75 6C 20 32 36 20 32 30 30 34 2C 20 31 36 3A 30 32 3A 34 30 2C 20 28 43 29 20 32 30 30 31 20 53 6F 6E 79 20 45 72 69 63 73 73 6F 6E 20 4D 6F 62 69 6C 65 20 43 6F 6D 6D 75 6E 69 63 61 74 69 6F 6E 73 20 41 42 20 0D 0A 2D 2D 3E 0D 0A 3C 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 20 76 65 72 73 69 6F 6E 3D 22 31 2E 30 22 3E 3C 70 61 72 65 6E 74 2D 66 6F 6C 64 65 72 2F 3E 0D 0A 3C 2F 66 6F 6C 64 65 72 2D 6C 69 73 74 69 6E 67 3E 0D 0A
20:48:16:125 Obex folder list complete
20:48:16:125 [TX] 81 00 08 CB 00 00 00 37
20:48:16:156 [RX] A0 00 03
20:48:16:156 Obex Session Ended
20:48:17:125 Checking keypad support
20:48:17:156 [TX] AT+CKPD=?
20:48:17:218 [RX] OK
20:48:17:218 Retrieving profiles
20:48:17:250 [TX] AT*EBCA=0
20:48:17:296 [RX] OK
20:48:17:328 [TX] AT*EAPN?
20:48:17:437 [RX] *EAPN: 1,"Normaal"
20:48:17:468 [RX] *EAPN: 2,"Vergadering"
20:48:17:500 [RX] *EAPN: 3,"In auto"
20:48:17:500 [RX] *EAPN: 4,"Buiten"
20:48:17:531 [RX] *EAPN: 5,"Port. handsfree"
20:48:17:531 [RX] *EAPN: 6,"Thuis"
20:48:17:562 [RX] *EAPN: 7,"Kantoor"
20:48:17:562 [RX] *EAPN: 8,"TTY-gesprek"
20:48:17:562 [RX] OK
20:48:17:593 [TX] AT*EAPS?
20:48:17:687 [RX] *EAPS: 1,"Normaal"
20:48:17:687 [RX] OK
20:48:17:703 Retrieving groups
20:48:17:734 [TX] AT*ESGR=?
20:48:17:828 [RX] OK
20:48:17:859 [TX] AT*ESGR
20:48:17:906 [RX] OK
20:48:17:906 Retrieving calls
20:48:17:906 Loading Incoming calls...
20:48:17:937 [TX] AT+CPBS="RC"
20:48:18:000 [RX] OK
20:48:18:031 [TX] AT+CPBR=?
20:48:18:078 [RX] +CPBR: (1-30),80,180
20:48:18:078 [RX] OK
20:48:18:109 [TX] AT+CPBR=1,30
20:48:18:218 [RX] +CPBR: 1,"32472536844",145,"Lydia","2005/02/11,17:06"
20:48:18:218 [RX] +CPBR: 2,"3233603230",145,"E - Deurne Ikke","2005/02/09,13:43"
20:48:18:250 [RX] +CPBR: 3,"3232398258",145,"Sandra","2005/02/06,12:06"
20:48:18:250 [RX] +CPBR: 4,"32486125823",145,"Van Aert, Dirk","2005/02/05,10:50"
20:48:18:281 [RX] +CPBR: 5,"3233260252",145,"Arc","2005/02/04,16:29"
20:48:18:281 [RX] +CPBR: 6,"3233243404",145,"Violin (Rest.)","2005/02/04,12:01"
20:48:18:312 [RX] +CPBR: 7,"32473999342",145,"","2005/02/04,10:40"
20:48:18:343 [RX] OK
20:48:18:343 Loading Outgoing calls...
20:48:18:375 [TX] AT+CPBS="DC"
20:48:18:437 [RX] OK
20:48:18:468 [TX] AT+CPBR=?
20:48:18:562 [RX] +CPBR: (1-30),80,180
20:48:18:562 [RX] OK
20:48:18:609 [TX] AT+CPBR=1,30
20:48:18:734 [RX] +CPBR: 1,"32474880854",145,"Wim","2005/02/12,15:30"
20:48:18:734 [RX] +CPBR: 2,"033254378",129,"Dagbl. Linde Deurne","2005/02/11,12:01"
20:48:18:734 [RX] +CPBR: 3,"033260252",129,"Arc","2005/02/11,11:42"
20:48:18:765 [RX] +CPBR: 4,"32472536844",145,"Lydia","2005/02/10,20:21"
20:48:18:796 [RX] +CPBR: 5,"033243404",129,"Violin (Rest.)","2005/02/10,14:57"
20:48:18:796 [RX] +CPBR: 6,"957203",129,"E - Marleen","2005/02/09,14:22"
20:48:18:796 [RX] +CPBR: 7,"957200",129,"E - Aerts Rudy","2005/02/07,17:34"
20:48:18:796 [RX] +CPBR: 8,"0000",129,"AAAA","2005/02/06,15:20"
20:48:18:828 [RX] +CPBR: 9,"0496917877",129,"Van Aert, Brigitte","2005/02/06,13:57"
20:48:18:828 [RX] +CPBR: 10,"3236668593",145,"Van Aert, Jos","2005/02/06,10:09"
20:48:18:828 [RX] +CPBR: 11,"3236513514",145,"Thuis","2005/02/05,12:33"
20:48:18:828 [RX] +CPBR: 12,"32477982503",145,"","2005/02/05,10:27"
20:48:18:843 [RX] +CPBR: 13,"3236668435",145,"Van Loon, Marc","2005/02/05,10:26"
20:48:18:859 [RX] +CPBR: 14,"32473344779",145,"E - Wauters Bart Nashuatec","2005/02/04,09:08"
20:48:18:859 [RX] +CPBR: 15,"3232653252",145,"Sandra","1970/01/01,00:00"
20:48:18:859 [RX] +CPBR: 16,"32498536871",145,"Sandra","1970/01/01,00:00"
20:48:18:890 [RX] +CPBR: 17,"3232398258",145,"Philippe","1970/01/01,00:00"
20:48:18:890 [RX] OK
20:48:18:906 Loading Missed calls...
20:48:18:937 [TX] AT+CPBS="MC"
20:48:19:015 [RX] OK
20:48:19:046 [TX] AT+CPBR=?
20:48:19:109 [RX] +CPBR: (1-30),80,180
20:48:19:109 [RX] OK
20:48:19:140 [TX] AT+CPBR=1,30
20:48:19:281 [RX] OK
20:48:19:281 Retrieving bookmarks
20:48:19:281 Loading bookmarks...
20:48:19:312 [TX] AT*EWBA?
20:48:19:437 [RX] *EWBA: 1,"http://wap.sonyericsson.com","Sony Ericsson"
20:48:19:437 [RX] *EWBA: 2,"http://wap.sonyfun.be","Sony Fun"
20:48:19:437 [RX] *EWBA: 3,"http://sebe.tfun.nl","m-guide"
20:48:19:437 [RX] OK
20:48:19:437 Retrieving SIM info
20:48:19:468 [TX] AT+CPBS="SM"
20:48:19:531 [RX] OK
20:48:19:546 [TX] AT+CPBR=?
20:48:19:656 [RX] +CPBR: (1-200),80,14
20:48:19:656 [RX] OK
20:48:19:671 SIM: max entries = 200
20:48:19:671 SIM: max tel length = 80
20:48:19:671 SIM: max name length = 14
20:48:19:671 Retrieve Identification Information
20:48:19:703 [TX] AT+CGMI
20:48:19:734 [RX] Sony Ericsson
20:48:19:734 [RX] OK
20:48:19:750 [TX] AT+CGMM
20:48:19:781 [RX] AAB-1021041-BV
20:48:19:812 [RX] OK
20:48:19:843 [TX] AT+CGMR
20:48:19:906 [RX] R2L001 R2L001 prgCXC125821_EU_1_C
20:48:19:921 [RX] OK
20:48:19:953 [TX] AT+CGSN
20:48:20:015 [RX] 354007006232307
20:48:20:015 [RX] OK
20:48:20:015 Checking Battery Capability
20:48:20:046 [TX] AT+CBC=?
20:48:20:078 [RX] +CBC: (0-2),(0-100)
20:48:20:109 [RX] OK
20:48:20:109 Battery connected and supported.
20:48:20:109 Retrieve Battery Status
20:48:20:140 [TX] AT+CBC
20:48:20:218 [RX] +CBC: 0,80
20:48:20:218 [RX] OK
20:48:20:234 Checking Signal Capability
20:48:20:250 [TX] AT+CSQ=?
20:48:20:312 [RX] +CSQ: (0-31,99),(0-7,99)
20:48:20:312 [RX] OK
20:48:20:328 Signal supported
20:48:20:328 Retrieve Signal Status
20:48:20:343 [TX] AT+CSQ
20:48:20:468 [RX] +CSQ: 24,99
20:48:20:468 [RX] OK
20:48:20:468 Synchronizing Phone Clock with PC Clock
20:48:20:500 [TX] AT+CCLK?
20:48:20:578 [RX] +CCLK: "05/02/12,20:48:22+04"
20:48:20:578 CLOCK: Checking status...
20:48:20:578 CLOCK: 05/02/12,20:48:22+04 on Phone
20:48:20:578 CLOCK: 05/02/12,20:48:20+04 on PC
20:48:20:578 CLOCK: OK
20:48:20:578 [RX] OK
20:48:20:625 Connected successfully to K700 series phone.
20:48:20:625 Script: Calling OnConnected
20:48:20:625 [Script] Debug: Initializing accessories menu
20:48:20:625 Scheduling Transmit Command AT*EAM=...
20:48:20:656 Script: Transmit Command...
20:48:20:687 [TX] AT*EAM="FMA"
20:48:20:765 [RX] OK
20:48:20:781 Script: Transmit Done
20:48:20:781 Scheduling Transmit Command AT*EAST...
20:48:20:781 [Script] Debug: EventManager: Event Connected triggered
20:48:20:781 [Script] Debug: EventManager: Executing KeyManager.EnableOnConnect for event Connected
20:48:20:781 [Script] Debug: EventManager: Executing Settings.Load for event Connected
20:48:20:781 [Script] Info: Loading Settings
20:48:20:781 [Script] Debug: Importing hash from file C:\Program Files\Fma 2\sframework\fma.settings
20:48:20:796 [Script] Debug: EventManager: Executing PluginManager("AutoMenu").GotoMenu for event Connected
20:48:20:906 [Script] Debug: MainMenu not added: AutoMenu
20:48:20:906 [Script] Debug: MainMenu added: BramusICQ
20:48:20:921 [Script] Debug: MainMenu added: BSPlayer
20:48:20:921 [Script] Debug: MainMenu added: Camera
20:48:20:921 [Script] Debug: MainMenu added: Configurator
20:48:20:921 [Script] Debug: MainMenu added: FileExplorer
20:48:20:921 [Script] Debug: MainMenu added: foobar2000
20:48:20:921 [Script] Debug: MainMenu added: Tools
20:48:20:937 [Script] Debug: MainMenu added: iTunes
20:48:20:937 [Script] Debug: MainMenu not added: FrameworkMainMenu
20:48:20:937 [Script] Debug: MainMenu added: MasterVolume
20:48:20:937 [Script] Debug: MainMenu added: MediaCenter9
20:48:20:937 [Script] Debug: MainMenu added: MediaPlayer9
20:48:20:937 [Script] Debug: MainMenu added: MediaPlayerClassic
20:48:20:953 [Script] Debug: MainMenu added: MoreTV
20:48:20:953 [Script] Debug: MainMenu added: Mouse
20:48:20:953 [Script] Debug: MainMenu added: MousePlus
20:48:20:953 [Script] Debug: MainMenu not added: OnCallPauseWA
20:48:20:953 [Script] Debug: MainMenu added: PluginInfo
20:48:20:953 [Script] Debug: MainMenu added: PowerDVD5
20:48:20:968 [Script] Debug: MainMenu added: Powerpoint
20:48:20:968 [Script] Debug: MainMenu added: StreetAtlas8
20:48:20:968 [Script] Debug: MainMenu added: VLCPLayer
20:48:20:968 [Script] Debug: MainMenu added: Winamp
20:48:20:968 [Script] Debug: MainMenu added: WinDVD
20:48:20:968 [Script] Debug: MainMenu added: WinTV
20:48:20:984 [Script] Debug: MainMenu added: ZoomPlayer
20:48:21:000 Enable Keypad Event Reporting
20:48:21:000 Script: Transmit Command...
20:48:21:015 [TX] AT*EAST="fma loaded"
20:48:21:109 [RX] OK
20:48:21:109 Script: Transmit Done
20:48:21:109 Scheduling Transmit Command AT+CMER...
20:48:21:109 [Script] Debug: KeyManager: Registered "MenuStack.Top.PrevPage" for key <
20:48:21:125 [Script] Debug: KeyManager: Registered "MenuStack.Top.NextPage" for key >
20:48:21:125 Updating Accessories Menu
20:48:21:156 [TX] AT*EASM="Main Menu",1,1,12,"BramusICQ","BSPlayer","Camera","Configurator","FileExplorer","foobar2000","General tools","iTunes","Master Volume","Media Center 9","Media Player 9","Media Player Classic",0
20:48:21:265 [RX] OK
20:48:21:265 Script: Transmit Command...
20:48:21:296 [TX] AT+CMER=3,2
20:48:21:375 [RX] OK
20:48:21:390 Script: Transmit Done
20:48:21:421 [TX] AT*EASM="Main Menu",1,1,12,"MoreTV","Mouse","Mouse+","Plugin Info","PowerDVD 5","Powerpoint","Street Atlas","VLCPlayer","WinAmp","WinDVD","WinTV","ZoomPlayer",1
20:48:21:609 [RX] OK
20:48:21:609 [Script] Error: PluginManager("AutoMenu"): Couldn't go to menu "FrameworkMainMenu"! The plugin is not loaded.
20:48:21:609 [Script] Debug: EventManager: Executing PluginManager("Camera").Init for event Connected
20:48:21:671 [TX] AT*EBCA=1
20:48:21:703 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-318,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:21:703 [RX] OK
20:48:21:718 [TX] AT+CMER=3,2
20:48:21:750 [RX] OK
20:48:21:750 SIM card found and ready with operator
20:48:22:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-318,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:23:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-318,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:24:812 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-318,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:25:765 [TX] AT+CLCK="CS",2
20:48:25:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-318,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:25:796 [RX] +CLCK: 0
20:48:25:796 [RX] OK
20:48:25:828 [TX] AT*ESIL?
20:48:25:859 [RX] *ESIL: 0
20:48:25:859 [RX] OK
20:48:25:875 [TX] AT*ESMM?
20:48:25:906 [RX] *ESMM: 0
20:48:25:906 [RX] OK
20:48:26:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-318,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:27:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-318,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:28:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-318,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:29:796 [RX] *EBCA: 3896,0,0,-318,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:30:796 [RX] *EBCA: 3896,0,0,-318,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:31:640 [TX] AT+CBC
20:48:31:671 [RX] +CBC: 0,80
20:48:31:671 [RX] OK
20:48:31:796 [RX] *EBCA: 3896,0,0,-318,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:31:921 [TX] AT+CLCK="CS",2
20:48:31:984 [RX] +CLCK: 0
20:48:31:984 [RX] OK
20:48:32:031 [TX] AT*ESIL?
20:48:32:078 [RX] *ESIL: 0
20:48:32:078 [RX] OK
20:48:32:140 [TX] AT*ESMM?
20:48:32:187 [RX] *ESMM: 0
20:48:32:187 [RX] OK
20:48:32:796 [RX] *EBCA: 3896,0,0,-318,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:33:796 [RX] *EBCA: 3896,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:34:796 [RX] *EBCA: 3896,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:35:796 [RX] *EBCA: 3896,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:36:796 [RX] *EBCA: 3896,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:37:828 [RX] *EBCA: 3896,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:38:203 [TX] AT+CLCK="CS",2
20:48:38:296 [RX] +CLCK: 0
20:48:38:296 [RX] OK
20:48:38:343 [TX] AT*ESIL?
20:48:38:406 [RX] *ESIL: 0
20:48:38:406 [RX] OK
20:48:38:453 [TX] AT*ESMM?
20:48:38:515 [RX] *ESMM: 0
20:48:38:515 [RX] OK
20:48:38:796 [RX] *EBCA: 3896,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:39:828 [RX] *EBCA: 3918,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:40:796 [RX] *EBCA: 3918,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:41:703 [TX] AT+CSQ
20:48:41:812 [RX] *EBCA: 3918,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:41:875 [RX] +CSQ: 31,99
20:48:41:875 [RX] OK
20:48:42:796 [RX] *EBCA: 3918,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:43:828 [RX] *EBCA: 3918,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:44:546 [TX] AT+CLCK="CS",2
20:48:44:640 [RX] +CLCK: 0
20:48:44:640 [RX] OK
20:48:44:687 [TX] AT*ESIL?
20:48:44:843 [RX] *EBCA: 3918,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:44:859 [RX] *ESIL: 0
20:48:44:875 [RX] OK
20:48:44:906 [TX] AT*ESMM?
20:48:44:937 [RX] *ESMM: 0
20:48:44:953 [RX] OK
20:48:45:796 [RX] *EBCA: 3918,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:46:828 [RX] *EBCA: 3918,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:47:796 [RX] *EBCA: 3918,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:48:796 [RX] *EBCA: 3918,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:49:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:50:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:50:984 [TX] AT+CLCK="CS",2
20:48:51:078 [RX] +CLCK: 0
20:48:51:093 [RX] OK
20:48:51:125 [TX] AT*ESIL?
20:48:51:187 [RX] *ESIL: 0
20:48:51:203 [RX] OK
20:48:51:234 [TX] AT*ESMM?
20:48:51:312 [RX] *ESMM: 0
20:48:51:328 [RX] OK
20:48:51:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:51:906 [TX] AT+CBC
20:48:52:000 [RX] +CBC: 0,80
20:48:52:015 [RX] OK
20:48:52:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:53:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:54:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:55:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:56:812 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:57:359 [TX] AT+CLCK="CS",2
20:48:57:421 [RX] +CLCK: 0
20:48:57:437 [RX] OK
20:48:57:468 [TX] AT*ESIL?
20:48:57:531 [RX] *ESIL: 0
20:48:57:546 [RX] OK
20:48:57:578 [TX] AT*ESMM?
20:48:57:671 [RX] *ESMM: 0
20:48:57:671 [RX] OK
20:48:57:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:58:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:48:59:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:00:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:01:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:02:031 [TX] AT+CSQ
20:49:02:093 [RX] +CSQ: 31,99
20:49:02:109 [RX] OK
20:49:02:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-829,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:03:703 [TX] AT+CLCK="CS",2
20:49:03:843 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:03:859 [RX] +CLCK: 0
20:49:03:859 [RX] OK
20:49:03:906 [TX] AT*ESIL?
20:49:03:968 [RX] *ESIL: 0
20:49:03:968 [RX] OK
20:49:04:015 [TX] AT*ESMM?
20:49:04:093 [RX] *ESMM: 0
20:49:04:109 [RX] OK
20:49:04:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:05:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:06:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:07:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:08:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:09:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:10:140 [TX] AT+CLCK="CS",2
20:49:10:203 [RX] +CLCK: 0
20:49:10:218 [RX] OK
20:49:10:250 [TX] AT*ESIL?
20:49:10:312 [RX] *ESIL: 0
20:49:10:328 [RX] OK
20:49:10:359 [TX] AT*ESMM?
20:49:10:453 [RX] *ESMM: 0
20:49:10:453 [RX] OK
20:49:10:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:11:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:12:140 [TX] AT+CBC
20:49:12:234 [RX] +CBC: 0,80
20:49:12:234 [RX] OK
20:49:12:812 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:13:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:14:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:15:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:16:484 [TX] AT+CLCK="CS",2
20:49:16:546 [RX] +CLCK: 0
20:49:16:562 [RX] OK
20:49:16:609 [TX] AT*ESIL?
20:49:16:671 [RX] *ESIL: 0
20:49:16:671 [RX] OK
20:49:16:718 [TX] AT*ESMM?
20:49:16:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:16:843 [RX] *ESMM: 0
20:49:16:859 [RX] OK
20:49:17:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:18:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:19:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:20:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:21:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:22:265 [TX] AT+CSQ
20:49:22:328 [RX] +CSQ: 31,99
20:49:22:343 [RX] OK
20:49:22:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:22:875 [TX] AT+CLCK="CS",2
20:49:22:968 [RX] +CLCK: 0
20:49:22:968 [RX] OK
20:49:23:000 [TX] AT*ESIL?
20:49:23:062 [RX] *ESIL: 0
20:49:23:078 [RX] OK
20:49:23:109 [TX] AT*ESMM?
20:49:23:187 [RX] *ESMM: 0
20:49:23:203 [RX] OK
20:49:23:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:24:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:25:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:26:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:27:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:28:812 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:29:218 [TX] AT+CLCK="CS",2
20:49:29:281 [RX] +CLCK: 0
20:49:29:281 [RX] OK
20:49:29:328 [TX] AT*ESIL?
20:49:29:375 [RX] *ESIL: 0
20:49:29:390 [RX] OK
20:49:29:421 [TX] AT*ESMM?
20:49:29:484 [RX] *ESMM: 0
20:49:29:484 [RX] OK
20:49:29:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:30:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:31:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:32:359 [TX] AT+CBC
20:49:32:421 [RX] +CBC: 0,80
20:49:32:437 [RX] OK
20:49:32:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-600,24,23,0,7,568,80,14,9,4860,0
20:49:33:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-331,24,23,0,7,567,79,14,9,4860,0
20:49:34:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-331,24,23,0,7,567,79,14,9,4860,0
20:49:35:515 [TX] AT+CLCK="CS",2
20:49:35:578 [RX] +CLCK: 0
20:49:35:593 [RX] OK
20:49:35:625 [TX] AT*ESIL?
20:49:35:687 [RX] *ESIL: 0
20:49:35:703 [RX] OK
20:49:35:734 [TX] AT*ESMM?
20:49:35:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-331,24,23,0,7,567,79,14,9,4860,0
20:49:35:812 [RX] *ESMM: 0
20:49:35:828 [RX] OK
20:49:36:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-331,24,23,0,7,567,79,14,9,4860,0
20:49:37:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-331,24,23,0,7,567,79,14,9,4860,0
20:49:38:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-331,24,23,0,7,567,79,14,9,4860,0
20:49:39:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-331,24,23,0,7,567,79,14,9,4860,0
20:49:40:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-331,24,23,0,7,567,79,14,9,4860,0
20:49:41:843 [TX] AT+CLCK="CS",2
20:49:41:859 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-331,24,23,0,7,567,79,14,9,4860,0
20:49:41:921 [RX] +CLCK: 0
20:49:41:937 [RX] OK
20:49:41:968 [TX] AT*ESIL?
20:49:42:031 [RX] *ESIL: 0
20:49:42:046 [RX] OK
20:49:42:093 [TX] AT*ESMM?
20:49:42:156 [RX] *ESMM: 0
20:49:42:156 [RX] OK
20:49:42:484 [TX] AT+CSQ
20:49:42:562 [RX] +CSQ: 31,99
20:49:42:578 [RX] OK
20:49:42:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-331,24,23,0,7,567,79,14,9,4860,0
20:49:43:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-331,24,23,0,7,567,79,14,9,4860,0
20:49:44:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-331,24,23,0,7,567,79,14,9,4860,0
20:49:45:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-331,24,23,0,7,567,79,14,9,4860,0
20:49:46:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-331,24,23,0,7,567,79,14,9,4860,0
20:49:47:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-331,24,23,0,7,567,79,14,9,4860,0
20:49:48:203 [TX] AT+CLCK="CS",2
20:49:48:281 [RX] +CLCK: 0
20:49:48:281 [RX] OK
20:49:48:328 [TX] AT*ESIL?
20:49:48:375 [RX] *ESIL: 0
20:49:48:390 [RX] OK
20:49:48:421 [TX] AT*ESMM?
20:49:48:484 [RX] *ESMM: 0
20:49:48:484 [RX] OK
20:49:48:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-331,24,23,0,7,567,79,14,9,4860,0
20:49:49:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-331,24,23,0,7,567,79,14,9,4860,0
20:49:50:828 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-331,24,23,0,7,567,79,14,9,4860,0
20:49:51:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-331,24,23,0,7,567,79,14,9,4860,0
20:49:52:593 [TX] AT+CBC
20:49:52:625 [RX] +CBC: 0,79
20:49:52:640 [RX] OK
20:49:52:796 [RX] *EBCA: 3929,0,0,-331,24,23,0,7,567,79,14,9,4860,0
Ik hoop dat het dit is wat je me vraagt. Alvast bedankt voor de hulp.
kon je niet ergens met dat prog winamp en zo bedienen via je gsm? en hoe doe je dat dan. ik heb gehoord dat je ene pop-up menu ofzo moet krijgen op je gsm ma ik zie niks...
begin eerst eens te vertellen wat voor een mobiel je hebtwilly486 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:26:
kon je niet ergens met dat prog winamp en zo bedienen via je gsm? en hoe doe je dat dan. ik heb gehoord dat je ene pop-up menu ofzo moet krijgen op je gsm ma ik zie niks...
Hier staat wat
goed idee, ik ben dus trotse bezitter van een SE t610.
willy
willy
bron:http://fma.sourceforge.net/index2.htmWinamp Howto (by Zdravko Stoychev)
Using Winamp through your phone is simple*, in few steps**:
- Run command regsvr32 "C:\Program Files\Fma\WinampCOMLib.dll" (skip this if you use setup to install Fma, it's done automaticaly, or check the right path to the dll)
- Run Fma, go to Options and select Carpedi3m script, close Options and Edit Script Code from main menu. Make sure WinAmp path and title/version are correct in the script (do this step only once)
- Connect to phone, go to phone Menu->Connections->Accessoires and then FMA, enter WinAmp and see what is offered there :-)
* You could control other applications as Windows Media Player, PowerPoint, WinDVD, etc. Explore FMA menu under accessories for more information.
** If you are using Scripting Framework scripts instead of Carpedi3m, go to Tools->Script Configurator and set up all Winamp settings from there.
/edit
En kijk in je logs of je geen foutmeldingen in je script hebt.
[ Voor 9% gewijzigd door LordLarry op 13-02-2005 15:05 ]
En heb je nu ook tijdens het maken van het debug log de calender proberen te synchronizeren?Ludo16 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 20:57:
Ik heb inderdaad de Beta versie? FMA2
Hier de debuglog:
[...]
Ik hoop dat het dit is wat je me vraagt. Alvast bedankt voor de hulp.
merci, nu krijg ik wel dat pop-up menu. nu nog gans dat prog werkend krijgen op mijn pentium 1...
Hallo ik heb een vraagje ik ben nieuw met FMA
ik wil files van mijn phone SE S700i downloaden
ik heb dit topic deels doorgelezen en kwam tot de ontdekking dat obex aan moet staan om te kunnen downloaden vanaf je telefoon.
dus dit heb ik aan staan maar helaas lukt het niet om te downloaden
alleen de upload functie werkt
ik gebruik FMA versie 2.0.0.19 stable
iemand enig idee hoe dit werkt of op kan lossen
alvast bedankt
ik wil files van mijn phone SE S700i downloaden
ik heb dit topic deels doorgelezen en kwam tot de ontdekking dat obex aan moet staan om te kunnen downloaden vanaf je telefoon.
dus dit heb ik aan staan maar helaas lukt het niet om te downloaden
alleen de upload functie werkt
ik gebruik FMA versie 2.0.0.19 stable
iemand enig idee hoe dit werkt of op kan lossen
alvast bedankt
| Youtube |
Gebruik je bluetooth, infrarood of een kabel? Bij infrarood gaat het downloaden namelijk niet werken ivm een limitatie van de telefoon. Anders zou je door Refresh te kiezen bij de Files alle bestanden moeten zien en dan kan je via de rechtermuis downloaden. Er is wel een known bug waardoor er soms alleen bestanden uit de hoofd folder gedownload kunnen worden. De bug is inmiddels al opgelost in een volgende versie.
ik gebruik bluetoothLordLarry schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:33:
Gebruik je bluetooth, infrarood of een kabel? Bij infrarood gaat het downloaden namelijk niet werken ivm een limitatie van de telefoon. Anders zou je door Refresh te kiezen bij de Files alle bestanden moeten zien en dan kan je via de rechtermuis downloaden. Er is wel een known bug waardoor er soms alleen bestanden uit de hoofd folder gedownload kunnen worden. De bug is inmiddels al opgelost in een volgende versie.
maar 20.0.19 is toch de nieuwste versie
ik heb nu refresh gedrukt en nu kan ik files opeens wel downloaden (alleen uit hoofdfolder)
THX voor je snelle hulp
| Youtube |
Ik ben blij dat het werkt. Ja, dat is de nieuwste stable versie. Er is nog wel een nieuwere Beta versie waar je o.a. ook de calender met je telefoon kan synchronizeren,
ben der dus aan bezig om dat werkend te krijgen op mijn pentium 1 met winxp. ik installeer dat en zet de com-poorten juist. hij is dan bezig mijn gsm te zoeken, ik krijg dat voortgangsbalkje, maar geen wit blokje daarin. ik zie op mijn gsm dat hij BT activiteit heeft, dus ik veronderstel dat hij hem vind. en het is ook eerst searching, en daarna connecting, waaronder ik afleid dat hij mn mobiel wel vind. moet ik dan gewoon wat langer w8en?
Laat eens een debug log zien
Even een vraagje... Ik vind die scripts echt zo ontzettend handig in fMA! Maar... het zijn er veel te veel. Er zitten een aantal tussen die ik niet gebruik. Dus... ik weet dat het via plugins gaat.. maar waar kan ik zeggen welke plugins ik niet wil gebruiken? Zodat ik bijv. alleen remote control, Winamp, Powerpoint en General Tools heb? iTunes, Foobar2000, etc. etc. heb ik niet nodig!
Je zou zelf de scripts aan kunnen passen. Bij de FMA Options kan je vinden waar het script bestand staat en deze kan je dan openen met de FMA script editor of notepad.
Hallo,
Sinds kort trotse bezitter van een S700i. Uiteraard FMA beta2 gedownload, specifiek om outlook 2003 calender te kunnen sync-en. Float werkt prima, verbinding via bluetooth.
Maar hoe gaat sync-en van calender in z'n werk ? Ik kan voor "sync phone calender" kiezen maar het programma lijkt niets te sync-en. Wie kan mij helpen ? Alvast bedankt voor de hulp !
David.
Sinds kort trotse bezitter van een S700i. Uiteraard FMA beta2 gedownload, specifiek om outlook 2003 calender te kunnen sync-en. Float werkt prima, verbinding via bluetooth.
Maar hoe gaat sync-en van calender in z'n werk ? Ik kan voor "sync phone calender" kiezen maar het programma lijkt niets te sync-en. Wie kan mij helpen ? Alvast bedankt voor de hulp !
David.
Er kan nog alleen gesynced worden tussen de calender van je telefoon en FMA. Het kan nog niet met Outlook. Contacts kunnen wel met Outlook gesynced worden.
Ah shit dat valt tegenLordLarry schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:40:
Er kan nog alleen gesynced worden tussen de calender van je telefoon en FMA. Het kan nog niet met Outlook. Contacts kunnen wel met Outlook gesynced worden.
David.
Er zijn mensen die aangegeven hebben hier aan willen te werken. Zal nog wel even duren voordat het klaar is.
Voor de anderen: in de directory Plugins staan allemaal .vbs bestanden... verwijder (of hernoem) die plugins die je niet nodig hebt.ChrisM83 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:35:
Even een vraagje... Ik vind die scripts echt zo ontzettend handig in fMA! Maar... het zijn er veel te veel. Er zitten een aantal tussen die ik niet gebruik. Dus... ik weet dat het via plugins gaat.. maar waar kan ik zeggen welke plugins ik niet wil gebruiken? Zodat ik bijv. alleen remote control, Winamp, Powerpoint en General Tools heb? iTunes, Foobar2000, etc. etc. heb ik niet nodig!
Ik ben gelukkig!
Anoniem: 137847
Ik heb een vraagje!
Ik heb een SE T630 en bij mij werkt alles prima MAAR:
Zodra FMA met mijn tele connectie maakt komt dat menu van programma's enzo op mijn tele.
Als ik dat menu afsluit dan staat er nog steeds in mijn beeldscherem 'fma loaded'
Maar kan ik nu dat menu weer tevoorschijn halen met mijn telefoon of moet ik weer opnieuw verbinding maken met mijn telefoon VIA de computer:?
DOM DOM DOM ik had wat verder in het forum moeten kijken
gewoon bij verbindingen en dan accessoires!!!
Ik heb een SE T630 en bij mij werkt alles prima MAAR:
Zodra FMA met mijn tele connectie maakt komt dat menu van programma's enzo op mijn tele.
Als ik dat menu afsluit dan staat er nog steeds in mijn beeldscherem 'fma loaded'
Maar kan ik nu dat menu weer tevoorschijn halen met mijn telefoon of moet ik weer opnieuw verbinding maken met mijn telefoon VIA de computer:?
DOM DOM DOM ik had wat verder in het forum moeten kijken

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 137847 op 26-02-2005 20:35 ]
ga in je hoofdmenu naar Verbindingen -> Accessoires -> FMA
heeft mij ook een tijdje gekost, heb ook een T630
edit: over dom gesproken, ik moet een post uitlezen voor ik reply P

[ Voor 28% gewijzigd door ImPrEzA op 27-02-2005 00:28 ]
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Anoniem: 125812
Ik snap het eigenlijk niet. Want als ik op mijn t630 naar het hoofdmenu -> verbindingen -> accesoires dan krijg ik alleen te zien ''er is geen accesoire op de telefoon aangelsoten''ImPrEzA schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:23:
ga in je hoofdmenu naar Verbindingen -> Accessoires -> FMA
Hoe krijg ik dat dan goed???
Ennuh, hoe maak je eigenlijk een backup van je bestanden?
Wat ik bovendien ook enorm lastig vind is dat ik dan mijn telefoon enz connect met fma........
en dan biij pictures, maar als ik dan die wil gaan bekijken, moet ik echt op elke afbeelding rechtermuisknop doen, en dan refresh. Maar ook dan pas krijg ik het plaatje alleen daar in het ''rechtermuisknopscherm'', seg maar.
Is er daarvoor een snellere manier?
(een nederlandse versie van uitleg ensow, uitgebreid, kan ik eigenlijk niet vinden. ook niet via google. Weet iemand misschien een link ofsow daarvoor, of heeft iemand het zelf gemaakt?
Mijn dank is groot
Dit gaat via scripts in FMA. Zorg dat je de scripts goed hebt ingesteld in de FMA Options en zorg dat je de paden en instellingen in de scripts goed hebt gezet.Anoniem: 125812 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 19:27:
Ik snap het eigenlijk niet. Want als ik op mijn t630 naar het hoofdmenu -> verbindingen -> accesoires dan krijg ik alleen te zien ''er is geen accesoire op de telefoon aangelsoten''![]()
Hoe krijg ik dat dan goed???
Connect met je telefoon, refresh de Files tak in FMA, selecteer al de bestanden die je wilt downloaden aan de linker kant en doe rechtermuis Download.Ennuh, hoe maak je eigenlijk een backup van je bestanden?
kan iemand mij vertellen hoe je je memory card kan selecteren om daar jouw file te uploaden, heb een s700i en wil met versie 2.0 Stable een videofile uploaden maar kan niet het juiste geheugen selecteren.....deze moet niet op het telefoongeheugen komen want daar is te weinig ruimte nu moet het op mijn geheugen kaartje.......deze is leeg (128Mb) maar hoe selecteer je dat?
heb ook een DCU-11 USB Cable maar deze gaat via de officiële software van SE zo langzaam....en aangezien het via FloAt's lekker snel gaat......
graag hulp! dank u!
heb ook een DCU-11 USB Cable maar deze gaat via de officiële software van SE zo langzaam....en aangezien het via FloAt's lekker snel gaat......
graag hulp! dank u!
Er is een nieuwe Beta versie van FMA gereleased!
Bron: http://www.mobileagent.info/forums/index.php?showtopic=3845FMA 2.1 Beta 2toon volledige bericht
- Fixed: Calendar time shift in appointments.
- Fixed: Communication to be thread safe.
- Fixed: Outlook Sync is updating Display Name.
- Fixed: Outlook folders small node images.
- Fixed: Edit Outlook category when All checked.
- Fixed: Chat not scrolled on new message.
- Fixed: Web Update wrong target build shown.
- Fixed: BT or IR on connect failure logic.
- Fixed: Contact image not found if deleted.
- Fixed: Could not download from subdirectories.
- Fixed: Select contact image, download failed.
- Fixed: Quit on Windows End Session.
- Fixed: Phonebook DisplayName field format.
- Fixed: Proximity and Connection settings.
- Fixed: Lookup for already connected BT device.
- Fixed: Infrared lookup devices enumeration.
- Fixed: Options pages widgets width aligned.
- Fixed: Options lookup IR devices memory leak.
- Fixed: Disable IRMC Sync option action.
- Fixed: Sanity checks if IRMC is On or Off.
- Fixed: Lookup number by name for SIM book.
- Fixed: Save contact position on number lookup.
- Fixed: Lookup Number from SIM phone book.
- Fixed: New Line usage in all text messages.
- Fixed: Database overriden on second phone usage.
- Fixed: Database upgrade rollback on failure.
- Fixed: Use old database on upgrade failure.
- Fixed: Forced upgrade from single database.
- Fixed: Various dialog font and charset.
- Changed: Warnings only if Options are shown.
- Changed: Merged with Localization branch.
- Changed: Edit contact properties GUI.
- Changed: New Options dialog treeview GUI.
- Changed: New Logging system imeplemented.
- Changed: All Logs are shown in common window.
- Added: Phonebook Sync verbose progress messages.
- Added: Export to Unsupported Import warning.
- Added: Browse web for more languages button.
- Added: Set default DisplayName on new contacts.
- Added: DisplayName default format Options setting.
- Added: Contact postal address support (K700).
- Added: Export contacts to Opera contacts.
- Added: Getting Started Wizard (main menu).
- Added: Blutooth device enumeration by name.
- Added: Auto-sync Calendar on startup option.
- Added: Auto-sync Tasks and Notes preparation.
- Added: Lookup Serial device while connected.
- Added: Phonebook columns visible control.
- Added: Event Viewer view event properties.
- Added: Connection failure friendly messages.
- Added: New wizards image with K700 phone.
- Added: Connecting baloons progress feedback.
- Added: New FMA COM interface object methods.
- Other: Bugfixing and optimizations.
Anoniem: 139637
Ik heb dus hetzelfde probleem met een S700i. Ik heb nu de nieuwste (beta) versie. Maar ook bij stable 2.0 heb ik hetzeflde probleem.Tije schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:22:
Ik weet niet of het echt een bekend probleem is of dat het misschien aan mij zelf ligt.
Ik heb een k700i en het werkt allemaal erg lekker icm met FMA via bluetooth.
Alleen ik heb een probleem met de foto's, hoe kan ik die in godsnaam downloaden van mijn k700 naar mijn pc? Ik krijg het wel voor elkaar via een of andere preview functie, maar ik wil gewoon in een keer alle foto's tegelijk downloaden naar mijn pc.
Weet iemand hier een oplossing voor?
(ik heb de laatste updates, en obex staat aan)
Ik heb iets gevonden waarmee het wel kan: http://k700.hitziger.net en zoek naar dateimanager

Zou met de zojuist uitgebrachte patch toch echt opgelost moeten zijn MasterMileS. Gebruik de WebUpdate functie in FMA. Zie http://www.mobileagent.in...845&view=findpost&p=15886
Vandaag!vanpeltje schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:20:
Wanneer fixt FMA nou die bluetooth met Bluesoleil!!
[ Voor 7% gewijzigd door LordLarry op 18-03-2005 21:21 ]
Ik heb een probleem met de laatste versie (2.1) van de FMA 2 Beta. Als ik de smsjes uit de inbox wil back-uppen lukt dat niet en krijg ik de volgende foutmelding:
Access violation at address 006CAA40 in module 'MobileAgent.exe'. Read of address 00000004.
Iemand een idee om dit te verhelpen?
Verder heb ik nog een opmerking wat betreft het systeem om de smsjes op te halen. Als ik op 'get messages' klik, worden alle smsjes uit de telefoon binnengehaald, behalve de verzonden items. Als ik vervolgens in de phone explorer met de rechtermuisknop op het mapje sent items klik, en vervolgens voor refresh kies, worden de verzonden smsjes wel getoond. In de gewone versie 2 van FMA is dit ook zo.
Access violation at address 006CAA40 in module 'MobileAgent.exe'. Read of address 00000004.
Iemand een idee om dit te verhelpen?
Verder heb ik nog een opmerking wat betreft het systeem om de smsjes op te halen. Als ik op 'get messages' klik, worden alle smsjes uit de telefoon binnengehaald, behalve de verzonden items. Als ik vervolgens in de phone explorer met de rechtermuisknop op het mapje sent items klik, en vervolgens voor refresh kies, worden de verzonden smsjes wel getoond. In de gewone versie 2 van FMA is dit ook zo.
Hoe doe je dat 'back-uppen'? Zou je het log hier eens willen posten waar het in fout gaat?
Met backuppen bedoel ik het in een keer kopiëren van de smsjes uit de inbox naar het archief. Dat lukt niet.
Hier de debuglog:
Hopelijk heb je er wat aan.
Hier de debuglog:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
| Exception class: EAccessViolation Exception message: Access violation at address 006CAA40 in module 'MobileAgent.exe'. Read of address 00000004 Exception address: 006CAA40 ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Stack list, generated 22-3-2005 21:43:07 [006CAA40] Unit1.TForm1.ActionSMSArchiveMsgExecute (Line 4115, "Unit1.pas" + 23) + $3 [00404843] System.@HandleAnyException + $33 [00422ADC] Classes.TThreadList.UnlockList + $4 [00446BA8] Graphics.FreeMemoryContexts + $98 [0049AE94] Controls.TWinControl.MainWndProc + $2C [0049AEA9] Controls.TWinControl.MainWndProc + $41 [0042CF7C] Classes.StdWndProc + $14 [0042C8E7] Classes.TBasicAction.Execute + $F [004B9079] ActnList.TContainedAction.Execute + $31 [004B9D1B] ActnList.TCustomAction.Execute + $4F [0042C7BB] Classes.TBasicActionLink.Execute + $13 [004A64D3] Menus.TMenuItem.Click + $8F [004A780B] Menus.TMenu.DispatchCommand + $13 [004A85C2] Menus.TPopupList.WndProc + $82 [004CBBF9] TntMenus.TTntPopupList.WndProc (Line 1104, "TntMenus.pas" + 33) + $5 [004A8511] Menus.TPopupList.MainWndProc + $1D [0042CF7C] Classes.StdWndProc + $14 [0044A6F2] Contnrs.TComponentList.GetItems + $A [004B4F7F] Forms.TApplication.ProcessMessage + $83 [004B4FB6] Forms.TApplication.HandleMessage + $A [004B51E6] Forms.TApplication.Run + $96 [006F6ED1] MobileAgent.MobileAgent (Line 103, "C:\Projects\cvsroot\fma\MobileAgent.dpr" + 17) + $2 ---------------------------------------------------------------------------------------------------- System : Windows XP Home Edition, Version: 5.1, Build: A28, "Service Pack 2" Processor: AMD, AMD Athlon(tm) XP 2400+, 2000 MHz MMX Display : 1280x1024 pixels, 32 bpp ---------------------------------------------------------------------------------------------------- List of loaded modules: [00400000] C:\Downloads\floAt's Mobile Agent\Fma Beta\Fma 2\MobileAgent.exe 2.1.0.77 - 2.1.0.77 Mobile Agent [01010000] C:\Program Files\Logitech\MouseWare\MouseWare\System\LgWndHk.dll <10000000> 9.79.25.1 - 9.79.025 Logitech Call Window Hook Library [01070000] C:\Program Files\Logitech\iTouch\iTouch\iTchHk.dll <10000000> 1.0.0.0 - 1.0.0 iTouch Hook Library [01080000] C:\Downloads\floAt's Mobile Agent\Fma Beta\Fma 2\UOLPatch.dll <00400000> 1.5.3.2 - 1.5.3.2 UOL Patch Routines [011C0000] C:\Downloads\floAt's Mobile Agent\Fma Beta\Fma 2\isxdl.dll <10000000> 4.0.8.0 - 4, 0, 8, 0 ISX Download DLL [01590000] C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Script Blocking\scrauth.dll <10000000> 1.1.1.131 - 1, 1, 1, 131 ScriptBlocking Authenticator [015C0000] C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Script Blocking\ScrBlock.dll <10000000> 1.1.1.131 - 1, 1, 1, 131 ScriptBlocking [025D0000] C:\Program Files\Common Files\Logitech\Scrolling\LgMsgHk.dll <10000000> 1.1.0.0 - 1.1.0 Logitech Message Hook Library [02820000] C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton Antivirus\ScriptUI.dll <10000000> 10.0.10.13 - 10.00.13 Norton AntiVirus Script Blocking UI [0FFD0000] C:\WINDOWS\system32\rsaenh.dll 5.1.2600.2161 - 5.1.2600.2161 (xpsp.040706-1629) Microsoft Enhanced Cryptographic Provider [10000000] C:\Downloads\MSN plus\MsgPlusH1.dll 3.25.0.106 - 3, 25, 0, 106 Hook DLL [20000000] C:\WINDOWS\system32\xpsp2res.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Service Pack 2-berichten [59100000] C:\WINDOWS\System32\wshNL.DLL 5.6.0.6626 - 5.6.0.6626 Internationale bronnen van Microsoft (r) Windows Script Host [5B190000] C:\WINDOWS\system32\uxtheme.dll 6.0.2900.2180 - 6.00.2900.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) DLL-bestand Microsoft UxTheme [5CD80000] C:\WINDOWS\System32\wshom.ocx 5.6.0.8820 - 5.6.0.8820 Windows Script Host Runtime Library [5F230000] C:\WINDOWS\system32\olepro32.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 [60A30000] C:\WINDOWS\system32\mslbui.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Invoegtoepassing Taalbalk [61E00000] C:\WINDOWS\system32\MFC42LOC.DLL 6.0.8665.0 - 6.00.8665.0 Taalspecifieke bronnen voor MFC [6AA70000] C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccAlert.dll 2.1.3.4 - 2.1.3.4 Common Client Alert and Notification [6AE90000] C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccVrTrst.dll 2.1.3.4 - 2.1.3.4 Common Client Trust Validation Engine [6B980000] C:\Program Files\Microsoft Windows Script\Windows Script Control\msscript.ocx 1.0.0.3929 - 1.0.0.3929 Microsoft (r) Script Control [6FF20000] C:\WINDOWS\system32\netapi32.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Net Win32 API DLL [71A20000] C:\WINDOWS\system32\WS2HELP.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Windows Socket 2.0-helper voor Windows NT [71A30000] C:\WINDOWS\system32\ws2_32.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Windows Socket 2.0 32-Bit DLL [71A50000] C:\WINDOWS\system32\WSOCK32.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Windows Socket 32-bits DLL-bestand [71AA0000] C:\WINDOWS\system32\mpr.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) DLL-bestand voor multiple-providerrouter [72C80000] C:\WINDOWS\system32\msacm32.drv 5.1.2600.0 - 5.1.2600.0 (xpclient.010817-1148) Microsoft-geluidstoewijzing [72C90000] C:\WINDOWS\system32\wdmaud.drv 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) WDM Audio driver mapper [72F70000] C:\WINDOWS\system32\winspool.drv 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Windows Spoolerstuurprogramma [73250000] C:\WINDOWS\system32\RICHED32.DLL 5.1.2600.0 - 5.1.2600.0 (xpclient.010817-1148) Wrapper Dll for Richedit 1.0 [73270000] c:\windows\system32\vbscript.dll 5.6.0.8820 - 5.6.0.8820 Microsoft (r) VBScript [73510000] C:\WINDOWS\System32\scrrun.dll 5.6.0.8820 - 5.6.0.8820 Microsoft (r) Script Runtime [73D40000] C:\WINDOWS\system32\MFC42.DLL 6.2.4131.0 - 6.02.4131.0 MFCDLL Shared Library - Retail Version [746A0000] C:\WINDOWS\system32\MSCTF.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) DLL-bestand voor MSCTF-server [74DB0000] C:\WINDOWS\system32\RICHED20.DLL 5.30.23.1221 - 5.30.23.1221 Rich Text Edit Control, v3.0 [75BF0000] c:\windows\system32\jscript.dll 5.6.0.8820 - 5.6.0.8820 Microsoft (r) JScript [75E30000] C:\WINDOWS\system32\SXS.DLL 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Fusion 2.5 [76330000] C:\WINDOWS\system32\IMM32.DLL 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Windows XP IMM32 API Client DLL [76350000] C:\WINDOWS\system32\comdlg32.dll 6.0.2900.2180 - 6.00.2900.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) DLL voor gedeelde dialoogvensters [76970000] C:\WINDOWS\system32\userenv.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Userenv [76AF0000] C:\WINDOWS\system32\winmm.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) MCI API DLL [76BB0000] C:\WINDOWS\system32\PSAPI.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Process Status Helper [76BF0000] C:\WINDOWS\system32\wintrust.dll 5.131.2600.2180 - 5.131.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) API's voor Microsoft-vertrouwenslijstcontrole [76C50000] C:\WINDOWS\system32\IMAGEHLP.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Windows NT Image Helper [76F90000] C:\WINDOWS\system32\CLBCATQ.DLL 2001.12.4414.258 - 2001.12.4414.258 [77010000] C:\WINDOWS\system32\COMRes.dll 2001.12.4414.258 - 2001.12.4414.258 [770E0000] C:\WINDOWS\system32\oleaut32.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 [77170000] C:\WINDOWS\system32\wininet.dll 6.0.2900.2577 - 6.00.2900.2577 (xpsp_sp2_gdr.041130-1729) Internet-extensies voor Win32 [77390000] C:\WINDOWS\WinSxS\X86_Microsoft.Windows.Common-Controls_6595b64144ccf1df_6.0.2600.2180_x-ww_a84f1ff9\comctl32.dll 6.0.2900.2180 - 6.0 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) User Experience Controls Library [774A0000] C:\WINDOWS\system32\ole32.dll 5.1.2600.2595 - 5.1.2600.2595 (xpsp_sp2_gdr.041130-1729) Microsoft OLE voor Windows [778E0000] C:\WINDOWS\system32\SETUPAPI.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Windows Setup API [77A40000] C:\WINDOWS\system32\CRYPT32.dll 5.131.2600.2180 - 5.131.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Crypto-API32 [77AE0000] C:\WINDOWS\system32\MSASN1.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) ASN.1 Runtime APIs [77BA0000] C:\WINDOWS\system32\midimap.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Microsoft MIDI-mapper [77BB0000] C:\WINDOWS\system32\MSACM32.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Audiofilter voor Microsoft Audiocompressiebeheer [77BD0000] C:\WINDOWS\system32\version.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Version Checking and File Installation Libraries [77BE0000] C:\WINDOWS\system32\msvcrt.dll 7.0.2600.2180 - 7.0.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Windows NT CRT DLL [77D10000] C:\WINDOWS\system32\user32.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) DLL-bestand voor Windows XP USER API-client [77DA0000] C:\WINDOWS\system32\RPCRT4.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Remote Procedure Call Runtime [77E40000] C:\WINDOWS\system32\GDI32.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) GDI Client DLL [77E90000] C:\WINDOWS\system32\SHLWAPI.dll 6.0.2900.2573 - 6.00.2900.2573 (xpsp_sp2_gdr.041130-1729) Shell lichtgewicht hulpprogrammabibliotheek [77F10000] C:\WINDOWS\system32\secur32.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Security Support Provider Interface [77F40000] C:\WINDOWS\system32\advapi32.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) Geavanceerde Windows 32 basis-API [7C000000] C:\WINDOWS\system32\MSVCR70.dll 7.0.9466.0 - 7.00.9466.0 Microsoft® C Runtime Library [7C080000] C:\WINDOWS\system32\MSVCP70.dll 7.0.9466.0 - 7.00.9466.0 Microsoft® C++ Runtime Library [7C800000] C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) DLL-bestand voor Windows NT BASE API-client [7C900000] C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll 5.1.2600.2180 - 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158) DLL-bestand voor NT-laag [7C9C0000] C:\WINDOWS\system32\shell32.dll 6.0.2900.2578 - 6.00.2900.2578 (xpsp_sp2_gdr.041130-1729) Gemeenschappelijk DLL-bestand van Windows Shell ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Active Controls hiearchy: TVirtualStringTree "ListMsg" TfrmMsgView "frmMsgView" TTntPanel "FramePanel" TForm1 "Form1" ---------------------------------------------------------------------------------------------------- |
Hopelijk heb je er wat aan.
Zo te zien komt het door een SMSje die uit verschillende delen bestaat. Kan dat kloppen?
Klopt inderdaad. Het probleem doet zich niet voor bij alle smsjes die uit meer delen bestaan. Het is maar bij een paar.
haha! ff testenLordLarry schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:21:
[...]
Vandaag!Download de laatste 2.1 Beta 2 en gebruik de WebUpdate functie in FMA. Zie http://www.mobileagent.in...845&view=findpost&p=15886
vanpeltje
Er is een nieuwe patch voor 2.1 Beta 2. Gebruik de webupdate feature in FMA.
http://www.mobileagent.info/forums/index.php?showtopic=3845Change log for FMA 2.1.0.77b:toon volledige bericht
- Fixed: New GSM encode/decode routines (EXPERIMENTAL).
- Fixed: Long SMS option in Chat window.
- Fixed: Long SMS button click.
- Fixed: Group member properties now work.
- Fixed: download button was grayed out when in subfolders.
- Fixed: Multiselect and download multiple files from subdirs.
- Fixed: Compile with latest ICS version.
- Fixed: BlueSoleil issue workaround.
- Fixed: OBEX files: download not possible for not registered file types.
- Fixed: Explorer: MultiSelect capability for OBEX files node and subnodes.
- Fixed: Log message with formatting (No argument for format '%0:252F').
- Fixed: Typecast bug.
- Fixed: Long SMS button click.
- Fixed: Deleting a file didn't work in subdirectories.
- Fixed: Assigning an image to a contact didn't work.
- Fixed: Unsafe chars in phone model.
- Added: Log messages can be copied from window.
Weer nieuwe patches. Ditmaal voor de 2.1 Beta EN voor de 2.0 Stable. Er is heel hele belangrijke fix gedaan voor de Widcomm drivers.
http://www.mobileagent.info/forums/index.php?showtopic=4115Change log for FMA 2.0.0.23 Stable:toon volledige bericht
- Fixed: Widcomm drivers BSOD issue!!
- Fixed: GSM encode/decode routines.
- Fixed: Long SMS option in Chat window.
- Fixed: Long SMS button click in Compose Message.
- Fixed: Group member properties now work.
- Fixed: download button was grayed out when in subfolders.
- Fixed: Multiselect and download multiple files from subdirs.
- Fixed: Compile with latest ICS version.
- Fixed: Various Unicode support bugfixes.
- Changed: Contacts DB UFT8 encoding for Unicode characters.
NB! We recommend downloading entire phonebook from phone after update!
Thus please do a sync to phone BEFORE update and download entire book AFTER it.
Change log for FMA 2.1 Beta 2 (updated beta release 2.1.1.2):
- Fixed: Widcomm drivers BSOD issue!!
- Fixed: bug 1143576 Pressing "Reply" to an SMS prompts you to save to drafts.
- Fixed: bug 1170299 Forum URL points to outdated location.
- Fixed: bug 1169960 Access violation while archiving Sent Items.
- Fixed: bug 1166568 Export Messages to Html: spaces shown as %20.
- Fixed: bug 1156924 Bug with sending Long SMS.
- Fixed: bug 1151814 Move to archive failure.
- Fixed: bug 1094364 Cannot personalize FMA phonebook with phone tones/pictures.
- Fixed: bug 1093423 Problems with Outbox.
- Fixed: Explorer Save message to folder routines.
- Fixed: Partial Long SMS stays in Outbox as invisible.
- Fixed: Upload (move) Long SMS to phone.
- Fixed: Upload SMS to phone should clear message details.
- Fixed: Delete error if explorer selection changed meanwhile.
- Fixed: Various routines Unicode support bugfixes.
- Fixed: No status text if message send sanity check failed.
- Fixed: Send message to group member with comma in its name.
- Fixed: Message to group member without number shows error.
- Fixed: Sanity check manualy entered recipient's number.
- Added: Verbose 'Icorrect number specified' error message.
- Changed: Contacts DB UFT8 encoding for Unicode characters.
NB! We recommend downloading entire phonebook from phone after update!
Thus please do a sync to phone BEFORE update and download entire book AFTER it.
Hmm... voor het eerst gebruik ik fma met mijn nieuwe T630, maar ik loop tegen wat lastige dingen aan met Outlook en de contacten.
Ik heb in Outlook mijn contacten staan (duh), ik sync met fma en dan:
1. Niet alles wordt binnen gehaald (sync log: conformation not granted)
In Contacts.SYNC.dat staat het contact wél
2. Van nog niet eens de helft van de contacten wordt een telefoonnummer binnen gehaald, of wordt er alleen een 'p' neergezet
3. Wat ik ook wijzig in de overgetankte gegevens vanuit Outlook, telkens komen de oude gegevens terug in fma, zelfs nadat ik alles in fma heb verwijderd aan contacten.
Het nog vreemdere eraan is dat het bijvoorbeeld om een telefoonnummer gaat dat ik vandaag heb gewijzigd van bijvoorbeeld 200 naar 699 en ik zie 200 in fma?
Dat wijzigen is gegaan door eerst een export naar Excel en vervolgens weer een import terug. Daarvoor was nog een back-up gemaakt naar een pst bestand. Ik snap niet waar fma zijn gegevens vandaan haalt, ik zou haast zeggen uit het back-up-pst bestand...?
4. Tijdens het binnenhalen komen 32 mega oude (12 dagen geleden tot 33 weken) herinneringen van afspraken naar voren en verdwijnen weer (Berichtvenster). Is dit normaal?
Specs:
- Fma 2.0.0.23 stable (ik wil eigenlijk niet naar een unstable uit principe...)
- XP Pro SP2
- Outlook 2003 SP1
- Sync ging via IR (verbinding 58%), nog niet in het bezit van een BT-dongle
Hmm... ik sync natuurlijk met fma, nog niet met de foon zelf
- Connecten ging te simpel voor woorden trouwens
Edit:
Vergeten te melden dat ik dit niet kon terug vinden op het forum van fma
Vergeten te vragen welke specifieke kolommen gesyncd worden van Outlook (dat probeer ik nog op te zoeken op het forum)
Edit2:
Krijg nou toch het <piep vriendelijke verwensing piep>...
Hoe kon ik ooit zo stom zijn: wat een helpdesk altijd als eerste zegt: 'Heeft u al opnieuw opgestart...?' En dat terwijl ik zelf functioneel beheerder ben geweest
Na herstart het volgende:
- Melding dat het de eerste keer is dat er wat van Outlook wordt binnen gehaald, back-up maken wenselijk enz (het is niet de eerste keer, maar goed)
- Het werkt
- Nu komen wel alle contacten binnen
- Het voorbeeld over het telefoonnummer dat niet goed veranderd wordt: dat is nu wel aangepast
- Venster met herinneringen niet gezien
Edit3:
Ik kan echt niet terug vinden welke velden precies worden gesyncd met Outlook, op zich kan ik het wel raden, aangezien sommige velden herkenbaar zijn
Maar wat is het veld 'Other' in Outlook? Dat is namelijk helemaal niet ingevuld...
Edit4:
Ik kom er vandaag achter dat ongeveer 2/3 van mijn contacten overgezet zijn naar mijn telefoon. Ergens in de 'h' reeks tot 'z' is overgezet, alles tussen 'a' en 'h' niet. Kan ook niet terugvinden in de synclog waar het aan ligt, deze is leeg (wordt per sync gedaan?). In de bestanden van de 'data' folder kan ik wel alle namen terugvinden.
Ik heb in Outlook mijn contacten staan (duh), ik sync met fma en dan:
1. Niet alles wordt binnen gehaald (sync log: conformation not granted)
In Contacts.SYNC.dat staat het contact wél
2. Van nog niet eens de helft van de contacten wordt een telefoonnummer binnen gehaald, of wordt er alleen een 'p' neergezet
3. Wat ik ook wijzig in de overgetankte gegevens vanuit Outlook, telkens komen de oude gegevens terug in fma, zelfs nadat ik alles in fma heb verwijderd aan contacten.
Het nog vreemdere eraan is dat het bijvoorbeeld om een telefoonnummer gaat dat ik vandaag heb gewijzigd van bijvoorbeeld 200 naar 699 en ik zie 200 in fma?
Dat wijzigen is gegaan door eerst een export naar Excel en vervolgens weer een import terug. Daarvoor was nog een back-up gemaakt naar een pst bestand. Ik snap niet waar fma zijn gegevens vandaan haalt, ik zou haast zeggen uit het back-up-pst bestand...?
4. Tijdens het binnenhalen komen 32 mega oude (12 dagen geleden tot 33 weken) herinneringen van afspraken naar voren en verdwijnen weer (Berichtvenster). Is dit normaal?
Specs:
- Fma 2.0.0.23 stable (ik wil eigenlijk niet naar een unstable uit principe...)
- XP Pro SP2
- Outlook 2003 SP1
- Sync ging via IR (verbinding 58%), nog niet in het bezit van een BT-dongle
Hmm... ik sync natuurlijk met fma, nog niet met de foon zelf

- Connecten ging te simpel voor woorden trouwens
Edit:
Vergeten te melden dat ik dit niet kon terug vinden op het forum van fma
Vergeten te vragen welke specifieke kolommen gesyncd worden van Outlook (dat probeer ik nog op te zoeken op het forum)
Edit2:
Krijg nou toch het <piep vriendelijke verwensing piep>...

Na herstart het volgende:
- Melding dat het de eerste keer is dat er wat van Outlook wordt binnen gehaald, back-up maken wenselijk enz (het is niet de eerste keer, maar goed)
- Het werkt
- Nu komen wel alle contacten binnen
- Het voorbeeld over het telefoonnummer dat niet goed veranderd wordt: dat is nu wel aangepast
- Venster met herinneringen niet gezien
Edit3:
Ik kan echt niet terug vinden welke velden precies worden gesyncd met Outlook, op zich kan ik het wel raden, aangezien sommige velden herkenbaar zijn
Edit4:
Ik kom er vandaag achter dat ongeveer 2/3 van mijn contacten overgezet zijn naar mijn telefoon. Ergens in de 'h' reeks tot 'z' is overgezet, alles tussen 'a' en 'h' niet. Kan ook niet terugvinden in de synclog waar het aan ligt, deze is leeg (wordt per sync gedaan?). In de bestanden van de 'data' folder kan ik wel alle namen terugvinden.
[ Voor 52% gewijzigd door Motrax op 14-04-2005 08:41 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Hier onder staat hoe de velden gemapped zijn:
Outlook - FMA
Title - Title;
FirstName - Name;
LastName - SurName;
CompanyName - Organization;
Email1Address - Email;
HomeTelephoneNumber - HomePhone;
BusinessTelephoneNumber - WorkPhone;
MobileTelephoneNumber - CellPhone;
HomeFaxNumber - FaxPhone;
OtherTelephoneNumber - OtherPhone;
Het Sync Log wordt per Sync gedaan.
Als je het .xml bestand uit de /data directory wist begint de Synchronisatie met Outlook alsof voor het eerst. Als je dan het Debug Log laat zien kunnen we zien waarom het fout gaat. Het debug log kan je zien door op te starten met -debug. Je krijgt dat een extra menu items waar je het debug log kan openen. Maak wel eerst een backup van je contacts in FMA en Outlook voor de zekerheid.
Outlook - FMA
Title - Title;
FirstName - Name;
LastName - SurName;
CompanyName - Organization;
Email1Address - Email;
HomeTelephoneNumber - HomePhone;
BusinessTelephoneNumber - WorkPhone;
MobileTelephoneNumber - CellPhone;
HomeFaxNumber - FaxPhone;
OtherTelephoneNumber - OtherPhone;
Het Sync Log wordt per Sync gedaan.
Als je het .xml bestand uit de /data directory wist begint de Synchronisatie met Outlook alsof voor het eerst. Als je dan het Debug Log laat zien kunnen we zien waarom het fout gaat. Het debug log kan je zien door op te starten met -debug. Je krijgt dat een extra menu items waar je het debug log kan openen. Maak wel eerst een backup van je contacts in FMA en Outlook voor de zekerheid.
Mja, ik hou er niet van om een bugreport hier op internet te zetten, er staat teveel persoonlijke informatie in. Kan ik het e-mailen? Je kan ook even een e-mail sturen naar m'n adres in mijn profiel, ik zag in de jouwe niks staan 
Het zijn er 5 logs geworden (meer eigenlijk, maar in 5 bestanden opgeslagen)
Eerste debuglog:
Oude situatie (probleemsituatie dus):
In Outlook staan alle contacten
In Fma staan alle die ook in Outlook staan
Actie: Sync met telefoon: niet alle contacten erin
Debug2log
Oude situatie:
In Fma staan alle contacten
Actie: In Fma alle contacten geprobeerd te verwijderen.
Status wordt wel aangepast, maar niet verwijderd, ook niet na contact te leggen met de telefoon
Log3.1
Actie: Nu xml bestand uit /dat weggegooid
Actie: Proberen contacten uit fma te verwijderen
Werkt niet, status wordt wel op verwijderen gezet
Log3.2 (even ctrl+f op log3.2 doen om het terug te vinden)
Actie: Daarna sync met Outlook (melding dat het de eerste keer is, want xml bestand verwijderd)
Nieuwe contacten worden binnengehaald totdat telefoonboek vol zit
Actie: Nieuwe contacten zijn wél te verwijderen, oude nog steeds niet.
Ik vermoed dat het probleem in de IR-verbinding zelf ligt. Ik kan bijvoorbeeld ook geen smsjes verwijderen van de telefoon.
Deze bewering is in debuglog4 op losse poten komen te staan.
Smsjes zijn later wel gewoon te verwijderen/te verplaatsen naar archief
Log4:
Actie: Nu alle contacten verwijderd uit de telefoon zelf (telefoonboek legen)
Actie: Verwijderen van contacten in fma werkt nog steeds niet
Actie: Sync met telefoon
Error met sync
!_Na deze error zijn er ipv 408 nog maar 386 contacten over in Fma_!
Dit betekend dat er dus wel contacten worden verwijderd...
Actie: Nog een keer verwijderen: log4.2
Actie: Dit enkele malen herhaald totdat er nul contacten in Fma stonden.
Log5.1:
Actie: Sync met outlook
Contact x will be deleted from Outlook, no to all
Dan importvraag: yes to all
Actie: Dan sync met telefoon
Helaas: in fma komen nu ongeveer 210 contacten te staan ipv 400, al deze contacten worden wel naar de telefoon doorgezet.
De xml file scheelt ongeveer 20 kb, dus met de sync met Outlook is iets niet lekker gelopen. Ik kan er geen patroon in ontdekken.
MAAR:
Actie: Nieuwe sync met Outlook: nieuwe contacten in fma
Actie: Nieuwe sync met telefoon: alles weer overgezet
Zie log5.2 (ctrl+f op log5.2)
Opmerking: weer gaat het om contacten die bij 'a' beginnen die ontbreken, hoe verder in de alfabetische lijst, hoe minder er ontbreken... Er zat er overigens één bij die met 'a' begon, dus ik zie niet 123 een duidelijke verklaarbare consistentie erin. Dit is het probleem
Nu zitten wél alle contacten erin en klopt de xml file met de oude bestandgrootte toen alle contacten van Outlook wel in fma stonden.
Edit:
Hoe de velden gemapped zijn: heel erg bedankt. Hiermee kom ik een eind. Hoe zit het eigenlijk met welke tekens zijn toegestaan in de velden? Ik heb in Outlook bijvoorbeeld een contact 'Pietje (school)' staan. Ik weet niet meer zijn achternaam, maar wel waar ik hem van ken. Wat tussen haakjes staat wordt niet overgenomen naar fma en dus ook niet naar de telefoon.
Ik ben trouwens bezig om een reeks punten op te schrijven waar ik als nieuwe gebruiker tegen aanloop. Sommige zijn na een tijdje opgelost omdat het de onervarenheid is, maar sommige hebben duidelijk met het programma te maken. Ik zit ook nog even in de bugtracker rond te neuzen. Overigens kan ik mijn probleem niet terug vinden.
Nog een probleem, maar wat ik nog niet voldoende heb getest: het lijkt wel dat smsjes die via Fma zijn verstuurd 2x aankomen. Bij Sent items in Fma komen ze 1x te staan. Aangezien ik Fma nu 3 dagen gebruik en het nog maar van één persoon heb gehoord, moet hier nog het e.e.a. testen.
Het zijn er 5 logs geworden (meer eigenlijk, maar in 5 bestanden opgeslagen)
Eerste debuglog:
Oude situatie (probleemsituatie dus):
In Fma staan alle die ook in Outlook staan
Actie: Sync met telefoon: niet alle contacten erin
Debug2log
Oude situatie:
In Fma staan alle contacten
Actie: In Fma alle contacten geprobeerd te verwijderen.
Status wordt wel aangepast, maar niet verwijderd, ook niet na contact te leggen met de telefoon
Log3.1
Actie: Nu xml bestand uit /dat weggegooid
Actie: Proberen contacten uit fma te verwijderen
Werkt niet, status wordt wel op verwijderen gezet
Log3.2 (even ctrl+f op log3.2 doen om het terug te vinden)
Actie: Daarna sync met Outlook (melding dat het de eerste keer is, want xml bestand verwijderd)
Nieuwe contacten worden binnengehaald totdat telefoonboek vol zit
Actie: Nieuwe contacten zijn wél te verwijderen, oude nog steeds niet.
Ik vermoed dat het probleem in de IR-verbinding zelf ligt. Ik kan bijvoorbeeld ook geen smsjes verwijderen van de telefoon.
Deze bewering is in debuglog4 op losse poten komen te staan.
Smsjes zijn later wel gewoon te verwijderen/te verplaatsen naar archief
Log4:
Actie: Nu alle contacten verwijderd uit de telefoon zelf (telefoonboek legen)
Actie: Verwijderen van contacten in fma werkt nog steeds niet
Actie: Sync met telefoon
Error met sync
!_Na deze error zijn er ipv 408 nog maar 386 contacten over in Fma_!
Dit betekend dat er dus wel contacten worden verwijderd...
Actie: Nog een keer verwijderen: log4.2
Actie: Dit enkele malen herhaald totdat er nul contacten in Fma stonden.
Log5.1:
Actie: Sync met outlook
Contact x will be deleted from Outlook, no to all
Dan importvraag: yes to all
Actie: Dan sync met telefoon
Helaas: in fma komen nu ongeveer 210 contacten te staan ipv 400, al deze contacten worden wel naar de telefoon doorgezet.
De xml file scheelt ongeveer 20 kb, dus met de sync met Outlook is iets niet lekker gelopen. Ik kan er geen patroon in ontdekken.
MAAR:
Actie: Nieuwe sync met Outlook: nieuwe contacten in fma
Actie: Nieuwe sync met telefoon: alles weer overgezet
Zie log5.2 (ctrl+f op log5.2)
Opmerking: weer gaat het om contacten die bij 'a' beginnen die ontbreken, hoe verder in de alfabetische lijst, hoe minder er ontbreken... Er zat er overigens één bij die met 'a' begon, dus ik zie niet 123 een duidelijke verklaarbare consistentie erin. Dit is het probleem
Nu zitten wél alle contacten erin en klopt de xml file met de oude bestandgrootte toen alle contacten van Outlook wel in fma stonden.
Edit:
Hoe de velden gemapped zijn: heel erg bedankt. Hiermee kom ik een eind. Hoe zit het eigenlijk met welke tekens zijn toegestaan in de velden? Ik heb in Outlook bijvoorbeeld een contact 'Pietje (school)' staan. Ik weet niet meer zijn achternaam, maar wel waar ik hem van ken. Wat tussen haakjes staat wordt niet overgenomen naar fma en dus ook niet naar de telefoon.
Ik ben trouwens bezig om een reeks punten op te schrijven waar ik als nieuwe gebruiker tegen aanloop. Sommige zijn na een tijdje opgelost omdat het de onervarenheid is, maar sommige hebben duidelijk met het programma te maken. Ik zit ook nog even in de bugtracker rond te neuzen. Overigens kan ik mijn probleem niet terug vinden.
Nog een probleem, maar wat ik nog niet voldoende heb getest: het lijkt wel dat smsjes die via Fma zijn verstuurd 2x aankomen. Bij Sent items in Fma komen ze 1x te staan. Aangezien ik Fma nu 3 dagen gebruik en het nog maar van één persoon heb gehoord, moet hier nog het e.e.a. testen.
[ Voor 23% gewijzigd door Motrax op 14-04-2005 23:00 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Check je mail.Motrax schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:44:
Mja, ik hou er niet van om een bugreport hier op internet te zetten, er staat teveel persoonlijke informatie in. Kan ik het e-mailen? Je kan ook even een e-mail sturen naar m'n adres in mijn profiel, ik zag in de jouwe niks staan
Dat is het Display Name of File As veld. Die wordt inderdaad niet meegenomen.Hoe de velden gemapped zijn: heel erg bedankt. Hiermee kom ik een eind. Hoe zit het eigenlijk met welke tekens zijn toegestaan in de velden? Ik heb in Outlook bijvoorbeeld een contact 'Pietje (school)' staan. Ik weet niet meer zijn achternaam, maar wel waar ik hem van ken. Wat tussen haakjes staat wordt niet overgenomen naar fma en dus ook niet naar de telefoon.
Laat het me weten, dan kunnen we FMA nog beter maken.Ik ben trouwens bezig om een reeks punten op te schrijven waar ik als nieuwe gebruiker tegen aanloop. Sommige zijn na een tijdje opgelost omdat het de onervarenheid is, maar sommige hebben duidelijk met het programma te maken. Ik zit ook nog even in de bugtracker rond te neuzen. Overigens kan ik mijn probleem niet terug vinden.
Anoniem: 33795
Wat ik me afvraag; als ik met FMA een bluetooth verbinding maak met m'n SE T610 blijft het telefoonbeeldscherm branden met daarin dat gemakkelijke script van hun. Nu heb ik niks tegen dat script maar wel tegen het energieverbruik van dat lampje. Nu weet ik dat ik ook uit dat menu kan en het licht van m'n scherm dan uit gaat. Maar kun je niet voorkomen op een of andere manier dat de beeldschermverlichting niet aan gaat?