Bekijk mijn foto's.
This message will selfdestruct...
Rechts klikken op phone book en refresh kiezen.quote:Ins. Gadget schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:26:
Excuseer mijne noobheid maar ik zit met een probleem. Ik heb sinds een paar dagen de SE K800i en ik wil met FMA m'n contacten beheren. Maar ik snap niet hoe ik een contact moet toevoegen aan het telefoonboek. Tot nu toe gebruik ik 'New Person', hier vul ik dan alle gegevens in en vervolgens weet ik niet wat ik verder moet doen om het op m'n telefoon te krijgen (hij blijft wel in het scherm staan met het status: 'new', maar verschijnt niet in het telefoonboek zodra ik refresh).
Vreemd genoeg kan ik bij nieuwe contacten maar één telefoonnummer invoeren en geen adres etc.
Ik ben er daarom alweer vanaf gestapt en heb MyPhoneExplorer gedownload. Die werkt veel prettiger voor mij.
Molybdenum wijzigde dit bericht 20-04-2007 10:34 (6%)
Bekijk mijn foto's.
Reg. datum: 13 oktober 2005
Het probleem is namelijk, het programma wilt echt met geen mogelijkheid verbinden met mijn SonyEricsson M600i.
Alles verder werkt(daar bedoel ik mee SE's sync programma) via bluetooth en USB kabel. Maar dit programma wilt echt niet. Com porten instellen, bluetooth lukt niet.
En wil juist dat het wel werkt(logisch)
Werkt het bij iemand anders wel?
[Edit]
Juist, ik ben een ei.
Ik lees dus hier: http://fma.wiki.sourceforge.net/Supported+devices#IRMC
Dat de M600 pas sinds 2.1 ondersteund is.
En ik had natuurlijk heel slim 2.0 gedownload, omdat daar Stable bij stond.
iig, ik ga het proberen!
En dat werkt natuurlijk binnen 2 seconden.
Mensen, dit programma is echt een aanrader. Werkt echt perfect gewoon!
Jepz wijzigde dit bericht 21-06-2007 22:08 (30%)
JE MAAKT MAAR ZIN.
quote:Molybdenum schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:34:
[...]
Vreemd genoeg kan ik bij nieuwe contacten maar één telefoonnummer invoeren en geen adres etc.
Ik ben er daarom alweer vanaf gestapt en heb MyPhoneExplorer gedownload. Die werkt veel prettiger voor mij.
Bekijk mijn foto's.
En wat is dan je vraag?quote:
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.
was meer een reactie op de post voor mij (jepz)
Molybdenum wijzigde dit bericht 22-06-2007 11:54 (10%)
Bekijk mijn foto's.
Dat zag ik even daarna toen ik las waar je op antwoordde ookquote:Molybdenum schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:53:
geen, vraag, maar meer de opmerking dat het bij mij dus gewoon NIET werkt. zie eerdere post die ik quoot: ik kan niet de volledige adresgegevens bij een contact invoeren met Float. één tel.nr. verder niks.
was meer een reactie op de post voor mij (jepz)
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.
Hier zelfde probleem, refresh helpt niet. De contacts blijven in FMA maar komen met geen mogelijkheid in mn k800i, ik draai Vista trouwens, iemand een idee?quote:Ins. Gadget schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:26:
Excuseer mijne noobheid maar ik zit met een probleem. Ik heb sinds een paar dagen de SE K800i en ik wil met FMA m'n contacten beheren. Maar ik snap niet hoe ik een contact moet toevoegen aan het telefoonboek. Tot nu toe gebruik ik 'New Person', hier vul ik dan alle gegevens in en vervolgens weet ik niet wat ik verder moet doen om het op m'n telefoon te krijgen (hij blijft wel in het scherm staan met het status: 'new', maar verschijnt niet in het telefoonboek zodra ik refresh).
Nikon D80 | Nikon 18-70 3.5-4.5 | 50 1.8 | Tokina 12-24 4 | 100 2.8 macro | SB-600 lampje
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Reg. datum: 26 augustus 2007
Ik heb een Sony Ericsson K700i, met een usb drive kry 105 183 r1b.
Het apparaat is reeds geinstalleerd. Helaas zie ik geen USB cable DCU-11 tussen de poorten staan.
Wel staat het apparaat nu als een Prolific USB-to-Serial Bridge ingesteld. (COM poort)
Nog altijd blijft het apparaat offline.
Groet,
Jef
Kaffa wijzigde dit bericht 26-08-2007 17:08 (24%)
Ik zie ook dat je foon nu via een com poort staat aangesloten. Dat zou op zich geen probleem moeten zijn. Probeer eens in FMA de juiste com-poort in te stellen.
SE W800i powered
Reg. datum: 26 augustus 2007
En aangezien FMA zelf geen connecties via BT kan opbouwen helaas weer blijvend terug naar V4...
jules wijzigde dit bericht 27-08-2007 18:08 (17%)
SE W800i powered
Reg. datum: 19 oktober 2006
heb nu wel verbinding via de USB maar daarna krijg ik connection failed
Dirites wijzigde dit bericht 24-10-2007 16:53 (28%)
Reg. datum: 02 juni 2003
-- Laat maar, fixed in de nieuwe versie.
Steephh wijzigde dit bericht 13-11-2007 10:25 (15%)
ik hoopte dat FMA ook zou werken op mijn nokia 6300...
Als ik op dezelfde wijze connect via bluetooth en hij kan geen verbinding maken met FMA betekent dit dan dat het niet gaat werken of zijn er nog 'work-arrounds' ?
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Hij kan op geen enkele manier contacten, niet via kabeltje, niet via BT.. any suggestions?
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last