Hoofdcategorieën
Topicacties

FloAt's Mobile Agent

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last

Reageer Nieuw Topic
Iemand al ervaring met de SE W880i en FMA?

Ik kan de contacten niet syncen: wel binnenhalen, maar wijzigingen wil hij niet opslaan. Krijg een melding: Error updating memory.

Bekijk mijn foto's.

Pratsjmeister...

Excuseer mijne noobheid maar ik zit met een probleem. Ik heb sinds een paar dagen de SE K800i en ik wil met FMA m'n contacten beheren. Maar ik snap niet hoe ik een contact moet toevoegen aan het telefoonboek. Tot nu toe gebruik ik 'New Person', hier vul ik dan alle gegevens in en vervolgens weet ik niet wat ik verder moet doen om het op m'n telefoon te krijgen (hij blijft wel in het scherm staan met het status: 'new', maar verschijnt niet in het telefoonboek zodra ik refresh).

This message will selfdestruct...

quote:
Ins. Gadget schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:26:
Excuseer mijne noobheid maar ik zit met een probleem. Ik heb sinds een paar dagen de SE K800i en ik wil met FMA m'n contacten beheren. Maar ik snap niet hoe ik een contact moet toevoegen aan het telefoonboek. Tot nu toe gebruik ik 'New Person', hier vul ik dan alle gegevens in en vervolgens weet ik niet wat ik verder moet doen om het op m'n telefoon te krijgen (hij blijft wel in het scherm staan met het status: 'new', maar verschijnt niet in het telefoonboek zodra ik refresh).
Rechts klikken op phone book en refresh kiezen.

Vreemd genoeg kan ik bij nieuwe contacten maar één telefoonnummer invoeren en geen adres etc.
Ik ben er daarom alweer vanaf gestapt en heb MyPhoneExplorer gedownload. Die werkt veel prettiger voor mij.

Molybdenum wijzigde dit bericht 20-04-2007 10:34 (6%)

Bekijk mijn foto's.

Reg. datum: 13 oktober 2005

Ik zet mijn schouders even onder dit topic, want dit lijkt mij echt een geweldig programma.
Het probleem is namelijk, het programma wilt echt met geen mogelijkheid verbinden met mijn SonyEricsson M600i.

Alles verder werkt(daar bedoel ik mee SE's sync programma) via bluetooth en USB kabel. Maar dit programma wilt echt niet. Com porten instellen, bluetooth lukt niet.

En wil juist dat het wel werkt(logisch)

Werkt het bij iemand anders wel?

[Edit]

Juist, ik ben een ei.
Ik lees dus hier: http://fma.wiki.sourceforge.net/Supported+devices#IRMC
Dat de M600 pas sinds 2.1 ondersteund is.
En ik had natuurlijk heel slim 2.0 gedownload, omdat daar Stable bij stond.

iig, ik ga het proberen!

En dat werkt natuurlijk binnen 2 seconden.

Mensen, dit programma is echt een aanrader. Werkt echt perfect gewoon! :)

Jepz wijzigde dit bericht 21-06-2007 22:08 (30%)

JE MAAKT MAAR ZIN.

nou... dan quoot ik mezelf nog maar even:
quote:
Molybdenum schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:34:
[...]

Vreemd genoeg kan ik bij nieuwe contacten maar één telefoonnummer invoeren en geen adres etc.
Ik ben er daarom alweer vanaf gestapt en heb MyPhoneExplorer gedownload. Die werkt veel prettiger voor mij.

Bekijk mijn foto's.

Beugeltje dan maar?

quote:
Molybdenum schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 00:28:
nou... dan quoot ik mezelf nog maar even:

[...]
En wat is dan je vraag?

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

geen, vraag, maar meer de opmerking dat het bij mij dus gewoon NIET werkt. zie eerdere post die ik quoot: ik kan niet de volledige adresgegevens bij een contact invoeren met Float. één tel.nr. verder niks.

was meer een reactie op de post voor mij (jepz)

Molybdenum wijzigde dit bericht 22-06-2007 11:54 (10%)

Bekijk mijn foto's.

Beugeltje dan maar?

quote:
Molybdenum schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:53:
geen, vraag, maar meer de opmerking dat het bij mij dus gewoon NIET werkt. zie eerdere post die ik quoot: ik kan niet de volledige adresgegevens bij een contact invoeren met Float. één tel.nr. verder niks.

was meer een reactie op de post voor mij (jepz)
Dat zag ik even daarna toen ik las waar je op antwoordde ook O-)

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

sinds 2001
Reg. datum: 24 februari 2001

quote:
Ins. Gadget schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:26:
Hier zelfde probleem, refresh helpt niet. De contacts blijven in FMA maar komen met geen mogelijkheid in mn k800i, ik draai Vista trouwens, iemand een idee?

Nikon D80 | Nikon 18-70 3.5-4.5 | 50 1.8 | Tokina 12-24 4 | 100 2.8 macro | SB-600 lampje

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

Ook niet als je gaat syncen?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Reg. datum: 26 augustus 2007

Beste Lezers,

Ik heb een Sony Ericsson K700i, met een usb drive kry 105 183 r1b.
Het apparaat is reeds geinstalleerd. Helaas zie ik geen USB cable DCU-11 tussen de poorten staan.

Wel staat het apparaat nu als een Prolific USB-to-Serial Bridge ingesteld. (COM poort)
Nog altijd blijft het apparaat offline.

Groet,
Jef

Kaffa wijzigde dit bericht 26-08-2007 17:08 (24%)

leend3rs.nl
Reg. datum: 18 oktober 2002

Geen idee wat die usb drive kry is, maar waarschijnlijk een kabel van usb poort naar je foon. Probeer het eens via BT (BlueTooth) te doen, daar zal FMA minder problemen mee hebben als je je foon serieel verbindt met je pc/laptop.

Ik zie ook dat je foon nu via een com poort staat aangesloten. Dat zou op zich geen probleem moeten zijn. Probeer eens in FMA de juiste com-poort in te stellen.

SE W800i powered

Reg. datum: 26 augustus 2007

FMA staat ingesteld op de juiste COM-poort, alleen wanneer ik een verbinding wil starten geeft hij aan geen apparaat te vinden.

leend3rs.nl
Reg. datum: 18 oktober 2002

Heb zelf met nieuwe BT drivers (belkin v5) problemen gehad omdat deze op de één of andere manier geen seriele verbinding wilde opbouwen met de W800i, maar de v4 drivers die voorheen wel werkte bij een vorige windows install bood wel soelaas.

En aangezien FMA zelf geen connecties via BT kan opbouwen helaas weer blijvend terug naar V4...

jules wijzigde dit bericht 27-08-2007 18:08 (17%)

SE W800i powered

Reg. datum: 19 oktober 2006

ik heb de w950i, het lukt wel om bestanden te verzenden naar mijn computer, maar de FMA herkent mijn mobiel niet ... met bluetooth

heb nu wel verbinding via de USB maar daarna krijg ik connection failed

Dirites wijzigde dit bericht 24-10-2007 16:53 (28%)

Reg. datum: 02 juni 2003

Als ik op de volgens de guide genoemde manier verbinding maak krijg ik een BSOD. Is het niet mogelijk om direct verbinding te maken?

-- Laat maar, fixed in de nieuwe versie. :D

Steephh wijzigde dit bericht 13-11-2007 10:25 (15%)

Mean Machine! ay ?

heb net een ander telefoontjes gekocht omdat mijn k700i is overleden.
ik hoopte dat FMA ook zou werken op mijn nokia 6300...

Als ik op dezelfde wijze connect via bluetooth en hij kan geen verbinding maken met FMA betekent dit dan dat het niet gaat werken of zijn er nog 'work-arrounds' ?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

Iemand nog ideeen op m'n W880i te syncen met FMA?
Hij kan op geen enkele manier contacten, niet via kabeltje, niet via BT.. any suggestions?

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: