Hoofdcategorieën
Topicacties

FloAt's Mobile Agent

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last

Reageer Nieuw Topic
GSI Zuigt

heb sinds kort een SE k800i en dus ook FMA. leuk programma maar nog niet alles functioneert (weet ik, heb de ST gelezen) maar de beta's, kan ik daarmee ook de bestanden zien die ik op mijn k800i heb? met de stable versie zie ik ze namelijk niet. anders installeer ik het voor niets.
bellen werkt trouwens ook niet en opnemen ook niet. maar dat is niet zo'n probleem. ik ben helemaal blij met de sms functie. scheelt een hoop tijd.

vr6-only wijzigde dit bericht 04-09-2006 17:50 (27%)

Aut disce aut discede
Reg. datum: 26 juli 2001

Ik durf het niet te zeggen, maar het downloaden en installeren kost toch niet zoveel moeite?

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

GSI Zuigt

quote:
LordLarry schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:59:
Ik durf het niet te zeggen, maar het downloaden en installeren kost toch niet zoveel moeite?
precies, toen ik mijn bericht las, dacht ik wat een onzin :/ dus heb het geinstalleerd en helaas geen verandering.
Reg. datum: 15 oktober 2005

zelf gebruik ik FMA 2.1 BETA met mijn K800i en ik moet voordat ik de bestanden kan zien ze downloaden wat geen probleem is.

Bellen heb ik nog niet gedaan, het opnemen van gesprekken heb ik wel gedaan en dat ging zonder problemen. Een smsje sturen ging helemaal lekker.

Verder vind ik het een heerlijk programma, zonder problemen al mijn gegevens van de K750 overgegooit naar de K800.

je n'a pas de durantintit

Is er tegenwoordig al onderstuening voor de P910i? ik zie alleen ergens in 2004 dat er "in de toekomst" wel ondersteuning komt voor deze toestellen.

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
San-Andreas Multiplayer !
www.sa-mp.nl

Aut disce aut discede

Nee. Die 900 series gebruiken symbian en werken daarom heel anders.

« '-_-' »

Ik heb mijn K300i via een USB datakabel verbonden met mijn PC.

De Getting Started Wizard kan mijn telefoon niet vinden, maar als ik naar 'Tools > FMA Options > Connectivity' ga en COM1 wijzig in COM3, vervolgens op 'lookup' klik, dan krijg ik de melding 'found device: K300 series'.

Waarom ziet de Getting Started Wizard mijn telefoon niet?
Reg. datum: 14 februari 2001

quote:
londonertje schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:59:
zelf gebruik ik FMA 2.1 BETA met mijn K800i en ik moet voordat ik de bestanden kan zien ze downloaden wat geen probleem is.

Bellen heb ik nog niet gedaan, het opnemen van gesprekken heb ik wel gedaan en dat ging zonder problemen. Een smsje sturen ging helemaal lekker.

Verder vind ik het een heerlijk programma, zonder problemen al mijn gegevens van de K750 overgegooit naar de K800.
Ik wil de software gaan gebruiken voor het vullen/bijwerken van het adresboek in de K800i. Daar staan op de site ook wat opmerkingen over, hoe is jullie ervaring daarmee?

Reg. datum: 15 maart 2004

hey ik probeer al een tijdje die plugin (of script) aan de praat te krijgen zodat ik winamp, shutdown etc van mijn telefoon kan doen. Ik heb dat ene script geselecteerd (C:\Program Files\FMA 2\CarpeDi3m1687 v3.5b.vbs) maar ik kan alsnog niks kiezen op mijn telefoon. Ik heb een SE K750i, iemand hier ervaring mee? Verder doet FMA het prima, alleen krijg ik dus bij 'accessories' helemaal niks te zien van FMA ofzo :(

Aut disce aut discede

En in het log van FMA staan ook geen fouten?

Reg. datum: 15 juli 2004

quote:
BazzyBazz schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:22:
hey ik probeer al een tijdje die plugin (of script) aan de praat te krijgen zodat ik winamp, shutdown etc van mijn telefoon kan doen. Ik heb dat ene script geselecteerd (C:\Program Files\FMA 2\CarpeDi3m1687 v3.5b.vbs) maar ik kan alsnog niks kiezen op mijn telefoon. Ik heb een SE K750i, iemand hier ervaring mee? Verder doet FMA het prima, alleen krijg ik dus bij 'accessories' helemaal niks te zien van FMA ofzo :(
Kun je niet beter gewoon HID's gebruiken?

Reg. datum: 22 augustus 2001

is er ook een mogelijkheid om float op je PDA (WM5) te krijgen ?

Float kan blijkbaar niet syncen met outlook, tenminste mij lukt het niet en ontwikkeling van het pakket lijkt ook dood te zijn...
Even verder gezocht Kwam net achter dit tooltje: MyPhoneExplorer , zie http://www.fjsoft.at/en/

Kan iig alles wat ik wil en werkt super en ziet er beter uit dan Float... Wellicht een aanrader voor meer mensen!

Mean Machine! ay ?

syncen met outlook doe ik gewoon via de software van sonyericsson
en dan sync ik mn pda weer met mn outlook via activesync

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Aut disce aut discede

quote:
[Tusk]|IA schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 12:08:
is er ook een mogelijkheid om float op je PDA (WM5) te krijgen ?

Nope

quote:
IJsbeer schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:53:
Float kan blijkbaar niet syncen met outlook, tenminste mij lukt het niet en ontwikkeling van het pakket lijkt ook dood te zijn...
Even verder gezocht Kwam net achter dit tooltje: MyPhoneExplorer , zie http://www.fjsoft.at/en/

Kan iig alles wat ik wil en werkt super en ziet er beter uit dan Float... Wellicht een aanrader voor meer mensen!
Float kan zeker wel synchronizeren met outlook. Ik heb het zelf gemaakt :) Je moet wel de Beta versie hebben. De ontwikkeling in het pakket is overigens ook niet gestopt. Zie http://fma.sourceforge.ne...?showtopic=6262&st=15

Weet iemand of het ook kan Syncen met Thunderbird en de Lighning Extensie?

Aut disce aut discede

Nope, dat kan niet

Reg. datum: 02 februari 2002

what about windows Vista?

Ik heb FMA zojuist geprobeerd op Windows Vista, echter bij het openen van het option menu krijg ik een foutmelding. Heeft iemand FMA al op Vista draaien?

Dell Inspirion 6000 x300, 1024 mb Laptopje

</breezah> Impreza

Ik heb net m'n nieuwe k750i met FMA laten verbinden, en het gaat allemaal vlekkeloos. De dat-bestanden van m'n "oude" w800i heb ik in het k750i-mapje gezet, die leest FMA ook keurig in. Maar: hoe krijg ik die contacts op de telefoon? Ik zie namelijk ineens nergens meer de optie "Force as new contact" :-?

Zou wel handig zijn als ik niet alle contacten opnieuw handmatig hoef in te voeren :p

Edit: nevermind, even de automatische updatefunctie gebruiken en voila :)

ImPrEzA wijzigde dit bericht 17-01-2007 17:27 (8%)

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

leend3rs.nl
Reg. datum: 18 oktober 2002

Heb het programma nu ook aan de praat voor mijn W800i via BT, maar vind het nogal buggy werken. Ligt dit aan de naar verhouding "nieuwere" telefoon?

SE W800i powered

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

Buggy? hoedan?

De (intern dezelfde telefoon) K750i werkte bij mij probleemloos...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

leend3rs.nl

Als je de installer doorloopt wil niet alles installeren. Microsoft's Script engine kan niet meer vanaf de lokatie gedownload worden waardoor die installer vastloopt. Ik heb die script engine maar gewoon zelf vanaf de site gedownload. Tijdens de eerste keer draaien kreeg ik binnen no time vastlopers, zelfs m'n gehele laptop was compleet f*cked up.

Na een herstart werkte wel alles okay. Maar naast een externe beheer applicatie van de inbox (alleen sms gezien tot nog toe) vind ik het niet een onwijze toevoeging om te draaien. De email inbox(en) worden totaal niet meegenomen in het overzicht of uberhaubt in het programma. Als ik m'n 2 GB geheugen kaartje erin heb zitten lijkt het een eeuwigheid te duren voordat de telefoon connected is, hij blijft dan hangen bij "building phone folder". Hij gaat uiteindelijk wel door, maar het duurt een minuut ofzo. Niet echt handig, met name als je in je achterhoofd houd dat ik niet echt geïnteresseerd ben om via een relatief trage BT verbinding grote files te verplaatsen.

SE W800i powered

Reg. datum: 02 augustus 2004

M'n vraag gaat niet (rechtstreeks) over FMA maar ik waag het er toch maar op om ze hier te stellen ;) .

Ik zat met volgende vraag. Uit FMA blijkt dat het mogelijk is om spraak rechtstreeks door te sturen naar de pc via bluetooth. Is het dan ook niet mogelijk om een voip-programa te gebruiken in combinatie met een bluetooth-telefoon? Zodat je als het ware gewoon met de telefoon belt, maar het signalen wel voip worden gestuurd en niet via het gewone netwerk. Zijn hier ook java-applets ofzo voor zoals FMA?

Via de search op got heb ik niets (bevredigends) gevonden en op google zie je door de bomen het bos niet meer.

Och ja, ik heb een SE T630 (het is antiek, maar heeft wel bluetooth :) )

Mister B

Aut disce aut discede

FMA doet niets. Dat is je bluetooth stack/driver die dat doet. En nee, ik ken geen telefoon die dat kan. Je kan wel je bluetooth headset gebruiken als mic voor je voip applicatie.

leend3rs.nl

quote:
Mister_B schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:27:
M'n vraag gaat niet (rechtstreeks) over FMA maar ik waag het er toch maar op om ze hier te stellen ;) .

Ik zat met volgende vraag. Uit FMA blijkt dat het mogelijk is om spraak rechtstreeks door te sturen naar de pc via bluetooth. Is het dan ook niet mogelijk om een voip-programa te gebruiken in combinatie met een bluetooth-telefoon? Zodat je als het ware gewoon met de telefoon belt, maar het signalen wel voip worden gestuurd en niet via het gewone netwerk. Zijn hier ook java-applets ofzo voor zoals FMA?

Via de search op got heb ik niets (bevredigends) gevonden en op google zie je door de bomen het bos niet meer.

Och ja, ik heb een SE T630 (het is antiek, maar heeft wel bluetooth :) )
In de meeste telefoons kun je wel je pc met BT dongle als headset aanstellen, andersom niet. Het komt er op neer dat je sound van je pc/laptop word afgespeeld door het gesprek heen. Moet alleen nog ff uitvissen hoe het met de mic zit. Maar het geluid afspelen van de laptop over de speaker van je telefoon heb ik nog niet voor elkaar gekregen....

SE W800i powered

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: