Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 11 december 2005

quote:
Peedjeeh schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:35:
Kan het kloppen dat het een bug is dat de charge counter niet verder gaat dan 99 in FMA. Of kan de K700I zelf niet verder tellen dan 99.
Bij mij gaat ie wel op 100% :9 (ik heb ook een k700i)

52 30 N, 5 45 E

Yezz, dat gebeurt bij mij ook wel :D Je hebt er misschien overheen gelezen, maar ik had het echt over de charge counter, dus een teller die telt hoe vaak je de batterij hebt opgeladen.

Ik gebruik FMA 2.1.2.17 Beta 3

The Tweaker Pin Show | Bjusterbaarlik lekker

Reg. datum: 11 december 2005

quote:
Peedjeeh schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:29:
Yezz, dat gebeurt bij mij ook wel :D Je hebt er misschien overheen gelezen, maar ik had het echt over de charge counter, dus een teller die telt hoe vaak je de batterij hebt opgeladen.

Ik gebruik FMA 2.1.2.17 Beta 3

8)7 oh zo :P

maar zo'n charge counter heb ik niet (FMA 2.0.0.23) ;)

Reg. datum: 20 december 2005

hoe krijg ik die FMA script dingen op me k750 dan?

Iemand enig idee?

Aut disce aut discede

Voor de K750 werkt dat pas met de laatste Beta versie van FMA. Zorg dat je script is ingesteld in de FMA options en dat FMA geen fouten logt.

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

Ik doe maar wat

Als ik mijn K750i probeer te verbinden krijg ik de volgende error:

http://img379.imageshack.us/img379/513/error7oz.jpg

Erg irritant, want zo kan ik niet bij mijn bestanden... Weet iemand de oplossing?
Aut disce aut discede

Laat eens het FMA event log zien.

Ik gebruik het al een tijdje maar ik wist niet dat er op got ook een topic over liep :)

ik heb me T630 gepaired met me bluetooth dongle en ik gebruik fma via native bluetooth, werkt perfect. Maar zodra ik fma connect werkt me bluetooth headset niet meer (Bluetrek G2)

Ligt dit aan me telefoon of fma ?

ViperŽ - Amd XP2500+ Barton@190x11.0=2,09ghz 1024 Samsung DDR380, XFX 6800le @ 16x1.6vp @ 350/840

Ollie, bunny of terror!
Reg. datum: 17 december 2000

quote:
Viper_74 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:46:
Ik gebruik het al een tijdje maar ik wist niet dat er op got ook een topic over liep :)

ik heb me T630 gepaired met me bluetooth dongle en ik gebruik fma via native bluetooth, werkt perfect. Maar zodra ik fma connect werkt me bluetooth headset niet meer (Bluetrek G2)

Ligt dit aan me telefoon of fma ?
dit ligt aan je telefoon die maar 1 verbinding simultaan kan.

Toestellen zoals K750i en W800 kunnen er wel meer ?

Erg vervelend, gebruik me headset voor het bellen en op het moment dat ik op kantoor me fma connect met me telefoon via bluetooth werkt me headset dus niet meer. Je krijgt wel mooi incomming calls en je kan terugbellen, alleen zonder headset, zeer jammer.

iemand T630 hebben _O-

ViperŽ wijzigde dit bericht 03-01-2006 11:57 (74%)

ViperŽ - Amd XP2500+ Barton@190x11.0=2,09ghz 1024 Samsung DDR380, XFX 6800le @ 16x1.6vp @ 350/840

Profileert
Reg. datum: 25 februari 2004

Pas mijn pc opnieuw geinstalleerd, map data overgezet, zonder problemen al mijn smsjes weer terug. Sync logs e.d. moet ik nog testen, maar mijn adressenboek is ook in z'n geheel overgezet.

Ik wilde het even melden voor het geval dat er misschien mensen waren die met hetzelfde zaten ;)

| Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert |
Werken in Tilburg bij een leuke, kleine IT-afdeling? Dat kan! Meer info per DM.

Had ik ook al een keer gehad ja. Moest fma uninstallen, ik denk al me data weg. Maar die slaat die apart op in je mijn documenten/je profiel.

handig dat sms archive :)

Ben van plan een t-mobile mda pro (qtek 9000/imate jasjar) te nemen. Kan ik hiermee dan wel tegelijk syncen met fma BT en bellen met me BT headset ?

ViperŽ wijzigde dit bericht 03-01-2006 15:10 (31%)

Reg. datum: 12 januari 2003

quote:
Niles schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:03:
Ik heb nog wel een vraag over dit floAt's. Ik moest m'n SE K750i master resetten om de nederlandse taal terug te krijgen. Ik had m'n contacten op SIM gezet en nu weer netjes terug gezet maar ik had floAt's gebruik om m'n smsjes te bewaren en daarna (na de master reset) deze weer terug te zetten. Ik snap alleen de ballen van het programma, ik heb het voor elkaar gekregen om de smsjes op de computer te laden, en ik heb ze opgeslagen in een .CVS file (is dit nodig?). Maar verder dan dat kom ik niet. Als ik deze .CVS file upload weet de telefoon er geen raad mee (komt in de map overige). Ik hoop toch dat er wel een mogelijkheid is om de opgeslagen SMS'jes terug te sturen naar je telefoon?

Ik moet trouwens zeggen dat de 'stable' versie (2.0.0.19) érg instabiel is. Voor de kleinste verwerking loopt het programma al vast.

Is het al gelukt om de smsjes terug naar je telefoon te sturen?
Vond t al zo vreemd dat heel me inbox bijna leeg was :X

--edit--

Hmm t is me al n beetje gelukt door ze eerst te verplaatsen naar de map archive en dan upload to > phone sms folders

Alleen komt dan de datum en tijd van wanneer je ze naar de telefoon stuurt :(

Iemand die een goede oplossing weet ??

Kneep wijzigde dit bericht 04-01-2006 16:38 (13%)

Reg. datum: 12 januari 2003

quote:
Kneep schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:18:
Hmm t is me al n beetje gelukt door ze eerst te verplaatsen naar de map archive en dan upload to > phone sms folders

Alleen komt dan de datum en tijd van wanneer je ze naar de telefoon stuurt :(

Iemand die een goede oplossing weet ??
Iemand die t wel goed werkend krijg?

Citroën DS 23 IE

quote:
Motrax schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:25:
Pas mijn pc opnieuw geinstalleerd, map data overgezet, zonder problemen al mijn smsjes weer terug. Sync logs e.d. moet ik nog testen, maar mijn adressenboek is ook in z'n geheel overgezet.

Ik wilde het even melden voor het geval dat er misschien mensen waren die met hetzelfde zaten ;)
Vreemd, ik heb het al enkele malen geprobeerd, en ik slaag er maar niet in 8)7

colijn.be Nikon D70s - 18-70 kitlens - 70-210 Nikkor zoom

Aut disce aut discede

quote:
Viper_74 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:09:
Ben van plan een t-mobile mda pro (qtek 9000/imate jasjar) te nemen. Kan ik hiermee dan wel tegelijk syncen met fma BT en bellen met me BT headset ?
FMA werkt niet met die telefoons.

hallo
ik heb eenv raagje..

me ouwe toestel K700i. heb ik geconnect met FMA...

alles werkt goed. telefoon lijst etc.. met bluetooth stick..

maar als ik sms klik.. is het LEEG.. maar in de tel. zit nog 80+ smsjes..

wat voor fout heb ik gemaakt?/ dat ik ze niet kan kopieren naar me pc??

kan iemand mij helpen:(

Heb je al gesynchroniseerd?

Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30

quote:
hij is geconnect met pc en Fma... kan alles doen met FMA .. alleen SMS is die leeg?? :?

Als je in het sms scherm zit moet je handmatig synchroniseren, of je moet instellen dat het automagisch gaat. Linksbovenin staat een mooi refresh knopje, klik daar eens op.

Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30

Aut disce aut discede

Er zijn weer veel nieuwe updates geweest van FMA waarin weer vele bugs zijn gefixed. Zie http://www.mobileagent.info/forums/index.php?showtopic=6262

Hoi, ik had ook een paar vraagjes...ik heb een k700i en heb geen problemen om te conecten enzo, maar ik zoek dus een manier om mijn telefoonnummers af te printen...en ook hoe ik in een bestand al mijn simkaart kan opslaan, die ik dan ergens anders kan opslaan en openen zonder fma...

Wie kan mij helpen...

ramden wijzigde dit bericht 16-03-2006 18:21 (49%)

My opinions may have changed, but not the fact that I am right.

quote:
ramden schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:16:
Hoi, ik had ook een paar vraagjes...ik heb een k700i en heb geen problemen om te conecten enzo, maar ik zoek dus een manier om mijn telefoonnummers af te printen...en ook hoe ik in een bestand al mijn simkaart kan opslaan, die ik dan ergens anders kan opslaan en openen zonder fma...

Wie kan mij helpen...
Je kan toch exporteren naar een xml of ander bestand en deze bekijken (en printen).

If your right hand is causing you pain. Cut it off, cut it off
last.fm | my movies | Llowlife

quote:
Graham schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:38:
[...]

Je kan toch exporteren naar een xml of ander bestand en deze bekijken (en printen).

sorry, maar dat is chinees voor mij...hoe doe ik dat?

ik heb zelf zitten zoeken waar het bestand zich bevindt met alle nummers van mijn simkaart, maar kon diezelf niet vinden...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right.

quote:
ramden schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:45:
[...]

sorry, maar dat is chinees voor mij...hoe doe ik dat?

ik heb zelf zitten zoeken waar het bestand zich bevindt met alle nummers van mijn simkaart, maar kon diezelf niet vinden...
Nogal lastig voor mij op dit moment omdat ik FMA niet op mijn pc heb.

Het is sowieso niet één bestand op je telefoon natuurlijk. Je browsed met FMA eerst naar je telefoonboek of sim en sync deze voor de zekerheid. Hierna selecteer je alle contacten dan kan je volgens mij in Tools > Import/Export je contacts exporteren naar een gewenst formaat.

Daarna kan je dus dat bestand open en uitprinten.

If your right hand is causing you pain. Cut it off, cut it off
last.fm | my movies | Llowlife

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws