[PC] rFactor "The Future of Race Simulation"

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:
  • 66.710 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Zamorano schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 23:38:
[...]Lol, dat zal wel meevallen denk ik. Ik zie amper bekende toppers iig, maar ze zullen ongetwijfeld snel zijn. :)

De league ziet er wel goed uit, maar ik ken die hele FSR mod niet. Is het niet gewoon een skinpack voor de standaard formule-wagens?
De kans is vrij groot dat ze meegereden hebben maar nu ondertussen iets anders rijden. De FSR mod is niet los te dl. Je moet wel gaan rijden voor 1 vd teams in de 4 klassen wil je de FSR mod verkrijgen.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
seamus21 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 23:51:
[...]
De kans is vrij groot dat ze meegereden hebben maar nu ondertussen iets anders rijden. De FSR mod is niet los te dl. Je moet wel gaan rijden voor 1 vd teams in de 4 klassen wil je de FSR mod verkrijgen.
Das geen antwoord op mijn vraag. ;)

Als ik het zo lees is het geen mod, maar een skinpack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 09:29

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Zamorano schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 23:38:
[...]

Lol, dat zal wel meevallen denk ik. Ik zie amper bekende toppers iig, maar ze zullen ongetwijfeld snel zijn. :)

De league ziet er wel goed uit, maar ik ken die hele FSR mod niet. Is het niet gewoon een skinpack voor de standaard formule-wagens?
ik heb voornamelijk met ace meegeraced waar ik me eerste race zelfs 2e werdt ^^ een paar world championships races ook gedaan zelfs hehe. maar zoek goed zijn die mods van hun ook niet is gewoon jatwerk en dan eigen wagens en moddels. weet niet op wat ze nu rijden gebaseerd maar toen ik reedt eerst de formula champions 1.05 en 1.06 mod daarna de bmw van isi zelfd oude reedt voor geen meter. daarom ben ik ook gestopt. daarna gingen ze op ctdp 2005.

beste formula 1 wagens voor rfactor is tot nu toe de BMW07 van hun zelf. komt echt geen een van die mods bij in de buurt zeker niet kwa gevoel. en verder is het wachten op ctdp2006. dat wordt de beste f1 mod voor rfactor! (ctdp heeft ook voornamelijk aan die bmw07 van isi meegewerkt)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Pfff waarom neemt men niet eerst de moeite tegenwoordig om iets te lezen of te bekijken. Als ik in mijn eerste post schrijf dat het een mod is en in tweede instantie niet op je vraag in ga wordt het dan niet duidelijk dat er een mod bedoeld wordt?

FSR omvat veel meer dan alleen andere skins. Er zit een heel competatief verhaal omheen met eigen teams, drivers, sponsors, livestreams, trainingen, commentators, managers, etc...Het wordt profi aangepakt. FSR zit sinds 2005 enorm in de lucht. Sommige drivers in de WC worden betaald en hebben contracten. En krijgen betaald als ze punten binnenhalen etc... Een mod staat of valt niet bij de wagens of physics. De community eromheen maakt of breekt iets.

[ Voor 7% gewijzigd door seamus21 op 30-09-2007 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
seamus21 schreef op zondag 30 september 2007 @ 01:02:
Pfff waarom neemt men niet eerst de moeite tegenwoordig om iets te lezen of te bekijken. Als ik in mijn eerste post schrijf dat het een mod is en in tweede instantie niet op je vraag in ga wordt het dan niet duidelijk dat er een mod bedoeld wordt?
Nee, dat is blijkbaar niet duidelijk. Anders vraag ik het ook niet.

Luister, je hebt het hier niet tegen je opoe. Ik ga al een jaartje of 6 mee in het simracen en weet heus wel een beetje hoe en wat. ;) De FSR mod ken ik niet, en daarom vraag ik wat het precies inhoudt. Ik heb dus wel op de website gekeken, en zie alleen dat men het heeft over downloaden van de liveries (skins dus).
FSR omvat veel meer dan alleen andere skins. Er zit een heel competatief verhaal omheen met eigen teams, drivers, sponsors, livestreams, trainingen, commentators, managers, etc...Het wordt profi aangepakt. FSR zit sinds 2005 enorm in de lucht. Sommige drivers in de WC worden betaald en hebben contracten. En krijgen betaald als ze punten binnenhalen etc... Een mod staat of valt niet bij de wagens of physics. De community eromheen maakt of breekt iets.
Dat zal allemaal best. Maar met een mod bedoelt men niet een league en de community eromheen, maar enkel het stukje software wat je toevoegt aan het originele spel.

Ik wil puur weten of het een mod is die ik niet ken, maar als het een skinpack is verdoe ik mijn tijd.
Snappie 't nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Het is een mod. Auto's, physics, tracks, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Weet iemand waar die A1 GP mod te downloaden is? Neem aan dat het mag omdat het "gecanceled" is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MuSeLive schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 14:19:
Weet iemand waar die A1 GP mod te downloaden is? Neem aan dat het mag omdat het "gecanceled" is?
De download links zijn overal verwijderd omdat het nu juist niet mocht. Usenet lijkt me zowat de enige mogelijkheid voor het verkrijgen van de mod.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
hardware-lover schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:20:
[...]

De download links zijn overal verwijderd omdat het nu juist niet mocht. Usenet lijkt me zowat de enige mogelijkheid voor het verkrijgen van de mod.
Naja ik heb de ASRWC mod maar gedownload. erg vermakelijk, maar ben er nog niet achter hoe je boosts kunt gebruiken

Kwam er net achter dat mijn stuur niet goed ingesteld stond. Bij rfactor moet je voor logitech stuurtjes je FFB een negatief cijfer geven. Dit rijd dus echt 100x beter :D

[ Voor 18% gewijzigd door MuSeLive op 01-10-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 19:54

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Vanavond even weer een paar races met de Megane Cup gedaan... Heerlijk racen en uiteindelijk de laaste race 1e geworden. Mooi om te zien, een veld van 35 auto's op de startgrid. :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flubke01250
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09-2021
SideSwipe schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:59:
Vanavond even weer een paar races met de Megane Cup gedaan... Heerlijk racen en uiteindelijk de laaste race 1e geworden. Mooi om te zien, een veld van 35 auto's op de startgrid. :)
Gave MOD niet ... Ben daar zelf ook vakk op te vinden ... Heerlijk om met 35 man tegelijk T1 in te duiken !! En iedereen maar denken dat in die eerste bocht de winst ligt .. <NOT>

Maar OK, tot eergisteren kon ik super online gamen met rFactor, maar is ineens afgelopen ..
Zodra ik op JOIN klik blijft het angstig LEEG !!
Iemand enig idee ??
Of is de server al over naar 1.2.55 ??? Ik zit nl. nog op 1.2.5.0 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Zou probleempje met matchmaker (de master server van ISI) kunnen zijn. Het maakt niet uit welke versie server gebruikt wordt. Versie 1.255 wordt amper gebruikt.

Ik heb zelf nog geen hinder ondervonden vanavond.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 19:54

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Geen idee eigenlijk... Ik ben al wel over gegaan naar 1.2.5.5... Weet niet zozeer of dat problemen geeft? :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:45
Hi,

Ik speel RFactor al vrij lang, maar nu ben ik tegen iets aangelopen waar ik niet uit kom. Ik had tot op heden een dynamisch IP adres, en joinde online tal van games/servers en zo, en dat ging allemaal prima. Omdat dynamisch IP en port forwarding niet echt samen gaan, heb ik onlangs een Statisch IP Adres aangemaakt zodat ik zelf ook kan hosten. Dus, ik heb op mijn Sweex routertje 192.168.2.15 aangemaakt, 255.255.255.0 als subnet, en het IP adres van mijn router als default gateway 192.168.1.2 geloof ik.

Ik kan nog steeds spellen joinen (alles werkt gewoon als voorheen), maar als ik een spel aanmaakt (zij het 'in-game' , zij het via Dedicated Server) dan komt mijn spel niet in de lijst van Racecast te staan. Anderen kunnen 'mijn spel' dus ook niet zien. Ik heb zowel in game als bij Dedicated Server de beide vinkjes aanstaan dat de game gepost moet worden op Racecast en geannounced moet worden bij MatchMaker.

Wat mis ik hier?

ps: versie 1250....

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:32
SideSwipe schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:59:
Ik rij normaal altijd FSONE en CTDP2005 en heb heb gister eventjes die Megane cup gedownload en installed.

AI op 120% en ik rij nog steeds makkelijk naar poletijd op Spa (lees: secondes verschil met de nummer 2)
Is die AI niet nog hoger te zetten door een of andere ini file handmatig aan te passen?

Iemand die me daar iets over kan vertellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Je rijdt makkelijk naar pole met AI op 120%? Hmmm, da's netjes. Probeer eens alle aids af te zetten, dan gaat het een stuk lastiger kan ik je vertellen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Kan ook aan de baan liggen natuurlijk. Als er geen fatsoenlijke aiw file is, gaat de AI niet zo hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Sandrioni schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:49:
Je rijdt makkelijk naar pole met AI op 120%? Hmmm, da's netjes. Probeer eens alle aids af te zetten, dan gaat het een stuk lastiger kan ik je vertellen!!!
Ik heb alle aids uit staan.

Op andere banen heb ik niet getest omdat ik Spa gewoon de tofste baan allertijden vind en misschien al meer dan 1000 rondes heb gereden daar. Welliswaar met verschillende games (GTR2, rFactor en GP4, maargoed, die baan ken ik op mijn duimpje :)

Andere banen vlieg ik er vaak keihard af :P
Zamorano schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:51:
Kan ook aan de baan liggen natuurlijk. Als er geen fatsoenlijke aiw file is, gaat de AI niet zo hard.
Kan ik in zo'n file handmatig iets aanpassen dat de AI beter dan 120% rijdt? :)

[ Voor 20% gewijzigd door vosss op 29-10-2007 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Gaat zo'n AIW file ook niet over de lijnen die men rijdt en zo? Alleen maar 1 waarde aanpassen lijkt me niet afdoende dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Geen idee, vandaar mijn vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Iemand ervaring met de 1255 patch? Ik lees her en der dat het niet bepaald een verbetering is of zo, maar soms lees je ook weer iets over 'huge performance boosts'. Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldt000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-04 17:43
*knip*
/spam

[ Voor 98% gewijzigd door Crash op 30-10-2007 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldt000
de 1.255 F!!! patch werkt goed.
de laad-tijden zijn een stuk minder als de vorige 1.255 patches EN zelfs minder als 1.250 :)

ik heb inderdaad ook gehoord over performance boost wat betreft framerates, maar dat kan ik niet bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Eerst een [schaamteloze] recrutering van tweakers en dan na 2 uur al omhoog schoppen door een vraag die al uren eerder gepost was?
Je kunt gebruik maken van de edit, staat wat chiquer. ;)
Persoonlijk vind ik het niet zo erg om een league onder de aandacht te brengen maar doe het dan wat subtieler. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Laatst online: 15:55

DaWaN

'r you wicked ??

Sandrioni schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:18:
Iemand ervaring met de 1255 patch? Ik lees her en der dat het niet bepaald een verbetering is of zo, maar soms lees je ook weer iets over 'huge performance boosts'. Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb gisteren de 1.255 van de DVD versie geinstalleerd, laadtijden zijn korter bij mij maar niet zo heel schokkend, het switchen van mods gaat wel veel sneller en dat is wel weer erg fijn. Ingame performance was in principe altijd goed bij mij en het is iig niet slechter dus :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

De F versie van de 1.255 patch verbetert met name het validatieprocess met Trymedia voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldt000
excuses..

vond de berichten twee verschillende dingen.
en sinds wanneer is een antwoord geven die al wel uren geleden is gepost verkeerd!?!? ;)

en recruteren is al spam zie ik...
spam vind ik wel een groot woord. Iemand vragen of die mee doet aan een gratis league, geen kosten geen verplichtingen.

maar goed dit was alweer offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
veldt000 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:15:
excuses..

vond de berichten twee verschillende dingen.
en sinds wanneer is een antwoord geven die al wel uren geleden is gepost verkeerd!?!? ;)
Tuurlijk niet maar het was die recrutering vooraf dat deed voorkomen dat je de boel omhoog schopte door een vraag die al ver voor die post was gevraagd te beantwoorden. ;)
en recruteren is al spam zie ik...
spam vind ik wel een groot woord. Iemand vragen of die mee doet aan een gratis league, geen kosten geen verplichtingen.
Tja, Got is een grote comunity en wordt wel vaker "misbruikt" goedwillend of kwaadwillend.
Het een voedt het ander vandaar dat ik zei dat je beter je post kunt editen met het antwoord op de vorige vraag. ;)
maar goed dit was alweer offtopic.
yup. :+

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Ik heb de 1255 F patch ook geinstalleerd. Zie zo op het eerste oog geen/weinig verschil. Nou ja, prima, nu kan ik iig joinen bij de meeste online games (geen mismatches meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb 1250 patch van de website geïnstalleerd, dat is de versie die je minimaal nodig zou moeten hebben voor TV Style Display 0.9.
Ik heb hem geïnstalleerd, maar krijg niet echt veel in beeld te zien.
Enige wat ik te zien krijg, is brake als ik rem en links komt (mits ik een tijd heb gereden) een zwart blokje te zien.

Voor de rest werkt de revmeter ook niet, iemand enig idee hoe ik de TV Style Display kan laten werken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldt000
misschien zou je hier eens kunnen kijken:

http://www.dinix-project.net/dblog/

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Thnx voor de link, heb er net even gekeken, maar word er niet veel wijzer van.
Ik kom bijvoorbeeld ook geen forum of zo tegen, waar ik het dus zou kunnen vragen.

Wat ik overigens ook wel vreemd vind...
Ik heb van die site 2 tutorial filmpjes gedownload.
In het eerste filmpje, zie je op een gegeven moment bij een preview rechts onderin 2 knoppen staan. Die zijn bij mij gewoon zwart, zonder ook maar iets aan tekst te hebben... ;)

Zou dat op een instelling in bestandlocaties kunnen duiden? :?

Ik heb even een screenshot gemaakt van hetgeen wat ik zie:
Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/nfactor_f1rft.PNG
Dit is overigens bij de eerste bocht op Sepang, met F1RFT mod (inclusief de tracks van hun), heb namelijk nog geen FS One 2007 gezien...

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 03-11-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldt000
ik kan je nu ook niet verder helpen met de tv-style display.

wat ik je wel kan vertellen is dat FsOne2007 nog niet uit is.
Als we geluk hebben dan is die er in januari (bron: forum Fsone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

veldt000 schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:49:
ik kan je nu ook niet verder helpen met de tv-style display.

wat ik je wel kan vertellen is dat FsOne2007 nog niet uit is.
Als we geluk hebben dan is die er in januari (bron: forum Fsone)
Ja klopt, ik had ook al gezien dat FS One 2007 nog niet uit is.
Het is wel een mod waar ik enorm naar uit kijk... :) Gewoon het complete 2007 seizoen, met alle tracks en dergelijke... :)

Heb ik nu ook wel, met de F1RFT mod van een of andere Hongaarse site, maar toch trekt FS One me meer eigenlijk... :) Op die mod had ik tenminste ook die TV Style Display werkend gezien... ;)
Andere mods deden het ook, maar nu opeens niet meer, vreemd genoeg... Maar ja, dan maar zonder... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Wat moet ik doen als ik de pits in moet omdat ik schade heb (vleugeltje eraf oid), maar er NIET moet worden getankt? Wat er nu gebeurt is dat mijn pitcrew de auto bommetje vol gooit (100L oid), maar dat wil ik helemaal niet. Kost me zeeen van tijd! Hoe kan ik dat tanken overslaan, of op zijn minst aanpassen?

Let wel, het gaat hier om ongeplande pitstops!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Sandrioni schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:28:
Wat moet ik doen als ik de pits in moet omdat ik schade heb (vleugeltje eraf oid), maar er NIET moet worden getankt? Wat er nu gebeurt is dat mijn pitcrew de auto bommetje vol gooit (100L oid), maar dat wil ik helemaal niet. Kost me zeeen van tijd! Hoe kan ik dat tanken overslaan, of op zijn minst aanpassen?

Let wel, het gaat hier om ongeplande pitstops!
met de enter-toets kun je tijdens de race het pitstop-menu tevoorschijn toveren (op je display), daar kun je instellen wat er zoal gedaan mag worden tijdens een pitstop. Daar kun je dus aangeven dat er geen brandstof bij moet (door een aantal liters onder je huidige tankinhoud te kiezen, er zal niets worden af- of bijgetankt) en of er wel of niet banden moeten worden vervangen, welke schade moet worden gerepareerd etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik heb nu een HD2600Pro256 (oftewel: een DX10-kaart), hiervoor een X800XL256 (DX9 SM2.0B). Nu zag ik in talloze screenshots op RFactorCentral mooie ingame shots waarbij HDR eigenlijk onmiskenbaar gebruikt is. Mijn vraag: hoe enable je dit? Met welke settings?

Ergens op internet had ik namelijk begrepen dat de RFactor-engine HDR ondersteunt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Ja, dat weet ik. Volgens mij komt het menu standaard al tevoorschijn zodra je een pitstop request hebt gedaan. Vraag is, hoe pas ik die waarde aan (Standaard 100 L oid). Met de pijltjes niet, en op enter drukken helpt ook niet, want dan verspringt het scherm weer naar rondetijden/bandentemperaturen oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Jejking schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:58:
Ik heb nu een HD2600Pro256 (oftewel: een DX10-kaart), hiervoor een X800XL256 (DX9 SM2.0B). Nu zag ik in talloze screenshots op RFactorCentral mooie ingame shots waarbij HDR eigenlijk onmiskenbaar gebruikt is. Mijn vraag: hoe enable je dit? Met welke settings?

Ergens op internet had ik namelijk begrepen dat de RFactor-engine HDR ondersteunt :?
Mooi hè, screenshots die bewerkt zijn in Photoshop? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldt000
Sandrioni schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:59:
Ja, dat weet ik. Volgens mij komt het menu standaard al tevoorschijn zodra je een pitstop request hebt gedaan. Vraag is, hoe pas ik die waarde aan (Standaard 100 L oid). Met de pijltjes niet, en op enter drukken helpt ook niet, want dan verspringt het scherm weer naar rondetijden/bandentemperaturen oid
bij mij kun je het wel met de pijltjes toetsen aanpassen (niet numeriek).
even bij je controller settings kijken... daar staat vast de knoppen toewijzing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:05

Smarron

The bend

Je kunt een pitstop request aanvragen. Dan zal in eerste instantie de strategie aanstaan die je voordat de race is begonnen hebt ingesteld. Je kunt tijdens die ronde inderdaad alles nog wijzigen. Brandstof, banden etc.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zamorano schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:04:
[...]

Mooi hè, screenshots die bewerkt zijn in Photoshop? ;)
Bagger, heb ik daar nou die HD2600Pro voor gekocht?

Oh nee, dat was voor de Diehard Overclocking Contest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:09

Harrie

NederVlaming

Ik kan voor 40euro een (2ehands) logitech driving force pro kopen, is dit een goede keuze voor rfactor? Op zich leek me dit wel iets omdat ik toch een goed stuur wil maar niet de G25 wil betalen. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Smarron,

welke moet ik hebben?

Default Key Map
ACTION DEFAULT KEY DEFAULT CONTROLLER
Accelerate A Axis Y (-)
Brake Z Axis Y (+)
Steer Left , Axis X (-)
Steer Right . Axis (+)
Shift Up Left Alt B1
Shift Down Right ALT B2
Neutral N/A
Clutch Q
LCD Mode ENTER
Request/Cancel Pit Stop S
LCD Up UP arrow
LCD Down DOWN arrow
LCD Increase RIGHT arrow
LCD Decrease LEFT arrow
TC Override O
Launch Control /
RPM Limiter L
Brake Bias (Forward) [
Brake Bias (Rear) ]
Look Left V
Look Right N
Look Behind B
Steering Assistance F1
Opposite Lock Assistance F2
Braking Point Assistance F3
Stability Assistance F4
Spin Recovery F5
Invulnerablity F6
Auto Shifting F7
Traction Control F8
Anti-Lock Brakes F9
Pit Lane Assistance F10
Clutch Assistance F11
Take Screenshot F12
Cockpit Cameras INSERT
Onboard Cameras HOME
Swingman Cameras PAGE UP
Circuit Cameras PAGE DOWN
Bounce to Vehicles Ahead Keypad +
Bounce to Vehicles Behind Keypad -
Image Space Incorporated Page 53 7/27/2006
Instant Replay R
Display Driver Details TAB
Pause P
Restart Race Y
End Session/Race ESC
Pan Up Keypad 8
Pan Down Keypad 2
Rotate L Keypad 4
Rotate R Keypad 6
Zoom In Keypad 9
Zoom Out Keypad 7
Display Vehicle Labels TAB
Toggle AI control I
Driver Hot Swap W
Passenger Select P
Increment Boost UNMAPPED
Decrement Boost UNMAPPED
Temporary Boost UNMAPPED
Toggle Free Move UNMAPPED
Zero Free Move UNMAPPED
Ignition UNMAPPED
Starter UNMAPPED
Horn UNMAPPED
Headlights H
Handbrake UNMAPPED
Look Up UNMAPPED
Look Down UNMAPPED
Look Roll Left UNMAPPED
Look Roll Right UNMAPPED
Adjust Seat Fore UNMAPPED
Adjust Seat Aft UNMAPPED
Adjust Seat Up UNMAPPED
Adjust Seat Down UNMAPPED
Time Acceleration UNMAPPED
Toggle Mirrors NUM_3
Toggle HUD Stats Bar NUM_4
Toggle HUD Tachometer NUM_5
Cycle HUD MFD’s NUM_6
Toggle Overlays NUM_7
Real-time Chat T
Quick Chat #1 UNMAPPED
Quick Chat #2 UNMAPPED
Quick Chat #3 UNMAPPED
Quick Chat #4 UNMAPPED
Quick Chat #5 UNMAPPED
Quick Chat #6 UNMAPPED
Quick Chat #7 UNMAPPED
Quick Chat #8 UNMAPPED
Quick Chat #9 UNMAPPED
Quick Chat #10 UNMAPPED
Image Space Incorporated Page 54 7/27/2006
Quick Chat #11 UNMAPPED
Quick Chat #12 UNMAPPED
External Signal Up UNMAPPED
External Signal Down UNMAPPED
External Signal Left UNMAPPED
External Signal Right UNMAPPED
External Signal Select UNMAPPED
External Signal Cancel UNMAPPED
Camera Slow Move
Camera Move Forward UNMAPPED
Camera Move Backward UNMAPPED
Camera Move Left UNMAPPED
Camera Move Right UNMAPPED
Camera Move Up UNMAPPED
Camera Move Down UNMAPPED
Camera Tilt Up UNMAPPED
Camera Tilt Down UNMAPPED
Camera Tilt Left UNMAPPED
Camera Tilt Right UNMAPPED
Camera Turn Left UNMAPPED
Camera Turn Right UNMAPPED
Camera Zoom In UNMAPPED
Camera Zoom Out UNMAPPED
Toggle Use of Hardware Plugin
UNMAPPED
Push to Talk Control for Voice
Chat UNMAPPED
Push to Change Camera View UNMAPPED
Reset FFB UNMAPPED
Standard Display UNMAPPED
Pit Display UNMAPPED
Driving Aids UNMAPPED
Vehicle Status UNMAPPED
Extra Info UNMAPPED
Race Info UNMAPPED
Standings Display UNMAPPED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:05

Smarron

The bend

Harrie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:47:
Ik kan voor 40euro een (2ehands) logitech driving force pro kopen, is dit een goede keuze voor rfactor? Op zich leek me dit wel iets omdat ik toch een goed stuur wil maar niet de G25 wil betalen. Wat denken jullie?
Echt doen, ik vind het een superstuur, in elke racegame, maar nu speel ik alleen nog rFactor en hij werkt echt perfect.
Sandrioni schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:49:
Smarron,

welke moet ik hebben?

hele lange lijst
Deze:

Request/Cancel Pit Stop S
LCD Up UP arrow
LCD Down DOWN arrow
LCD Increase RIGHT arrow
LCD Decrease LEFT arrow

Door een pitstop aan te vragen zal je onderin het scherm een menu krijgen. Met de up en down scroll je verticaal, ben je aanbeland bij brandstof kies je voor horizontaal en kun je je brandstof aanpassen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldt000
veldt000 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:45:
[...]
bij mij kun je het wel met de pijltjes toetsen aanpassen (niet numeriek).
even bij je controller settings kijken... daar staat vast de knoppen toewijzing :)
tja... inderdaad ook gewoon de pijltjestoetsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
TX!

Het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
..... maar nog niet helemaal. Ik kan het inderdaad aanpassen, bv in een practice sessie, maar als ik aan het racen ben kan ik de fuel niet aanpassen? Banden wel (replace, do not replace etc ), en damage: body only, all, none (zoiets). Maar, fuel blijft op 100L staan? Hoe kan dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldt000
misschien afhankelijk van welke mod je speelt???

mag er getankt worden in de race???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Zjin er hier mensen die ervaring hebben met head mouse? Hiermee kan je met behulp van een goedkope webcam een soort trackIR maken. Je kan dan met hoofdbewegingen de muis (en dus de in-game camera's!) bewegen. Op zich werkt het wel goed, vergt wel enige moeite om er gewend aan te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
wow, als dat een zou werken!
Waarschijnlijk is het zon nét niet gadget wat na verloop van tijd alleen maar irritant word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-01-2023
anders moet je hier eens kijken

http://freetrack.online.fr/english/

trackir achtige tool, je moet er wel even een pet met wat ledjes voor maken maar dan werkt het echt vrij goed.

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldt000
een gadget welke gaat vervelen zou ik de trackIr niet noemen.

kijk hier maar eens:

http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?f=849

• Sandrioni
Hoi,

Voor degenen die de plugin van Dinix-project geïnstalleerd hebben (rev meter, standings etc etc): is er een manier om de logo's van RF1 (linksonder) en 'Italian Factory' (rechtsboven) weg kunnen krijgen?

Daarnaast, weet iemand hoe ik de rev meter van Dinix-project IN PLAATS VAN de Rev-meter van Rfactor kan plaatsen? Ik kan wel de revmeter van Dinix project aanzetten, en die van RFactor uit, maar ik wil dat die van Dinix op de plek van de Rfactor revmeter komt. Weet iemand anders de exact coördinaten van de RFactor revmeter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethan..1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-05 11:05
Is er iemand die weet of er een proggie bestaat voor de ideale racelijnen en rempunten die je kan volgen met testen........... btw blijft een kicke spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
ethan..1 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:44:
Is er iemand die weet of er een proggie bestaat voor de ideale racelijnen en rempunten die je kan volgen met testen........... btw blijft een kicke spel.
Volg de AI?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Zou je kunnen doen. Ik spiek ook wel eens in een multiplayer race bij degene die onze asskickt. Gewon on-board ff bij hem meekijken.... watch&learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ow shit!

Ik heb toevallig vorige week mn minder legale versie geactiveerd met een legale key.
Ik vond dat het toch maar eens tijd was om hem aan te schaffen, maar nu ben ik dus compleet vergeten dat je met de legale versie ook online kan racen! :D

Ik weet al wat ik vanavond ga doen :) !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205911

Mischien een keer tijd voor een nieuwe geupdate OP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158000

Heeft soms iemand ook problemen met de framerate na het installeren van de laatste FFDshow codecs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182156

heb je het dan over je framerate ingame , of bij het bekijken van je race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:08
Voor degenen die freetrack willen gebruiken om hoofdbewegingen te simuleren, is hier een youtube filmpje die helemaal uitlegt hoe je het moet maken.

http://www.youtube.com/watch?v=MNstobEAado

Dat is wel erg leuk.
Ik ga proberen een setup te maken :)

vele malen goedkoper dan trakIr , en ik denk nog leuk ook om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158000

Ik heb het over de framerate in game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-05 22:57
Hoi mensen

Ik heb een probleem, ik heb Rfactor, maar als ik stil sta, dan verspringt de versnellingsbak van bijv. 1 naar neutraal, en weer terug. Dit doet hij de hele tijd? Is dit een bekend probleem? En is er een oplossing voor?
Ik speel het met een Logitech G25
Alvast bedankt voor de hulp!
---------------------------------------------
Laat maar, is al opgelost |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Thomas312 op 17-02-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Voor problemen en vragen hebben we Spielerij - Problemen & Vragen, maar lees wel eerst even de FAQ door daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Anoniem: 182156 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 20:27:
Dat is wel erg leuk.
Ik ga proberen een setup te maken :)

vele malen goedkoper dan trakIr , en ik denk nog leuk ook om te maken.
Inderdaag, simpel en goedkoop om te maken. Ik heb mijn goedkope Trust webcam al van zijn IR filter ontdaan, vanmiddag eens kijken of ik nog tijd heb om langs de electroboer te gaan voor wat LED's en weerstanden. Met alle info op de Freetrack site moet dat zelfs voor een soldeer noob als ik nog wel te doen zijn. :)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
Hoi, nog een vraag, ik vind dat de force feedback niet goed aansluit met het spel. Dat doet het al helemaal niet, als ik wheel selecteer bij force feedback. Hoe kan ik de force feedback zo realistisch mogelijk instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Voor logitech stuurtjes moet je de kracht negatief instellen, heb je dat al gedaan? Anders ff zoeken op google naar settings of profiles voor de G25, die vind je vrij veel op internet.

[ Voor 37% gewijzigd door Harrie op 18-02-2008 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

En mijn eerste prototype headtracker is af. Eén IR ledje op een petje en een gemodde webcam is al genoeg om headtracking te hebben in rFactor! :D

Het Freetrack programma werkt ook erg goed. Dit programma in de achtergrond laten draaien was al genoeg voor rFactor om de headtracking te activeren. Ik heb alleen nog last van een kleine reflectie die zo nu en dan in beeld komt, daardoor verspringt de camera wel eens. Zal wel iets op de lens van de webcam zijn.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Harrie schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:13:
Voor logitech stuurtjes moet je de kracht negatief instellen, heb je dat al gedaan? Anders ff zoeken op google naar settings of profiles voor de G25, die vind je vrij veel op internet.
Negatief = reverse force feedback effects?
Het is mij niet helemaal duidelijk wanneer je en of je dat moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
@Mod: Ik heb daar gezocht, en gezien de oplossing dichtbij is, start ik daar geen onderwerp, dit lijkt mij prima??

Waar kan je die switch dan maken? Ik had er al naar gezocht, maar ik zie dat nergens staan, van "positief" naar "negatief"
Ik wil namelijk graag de controls verder zelf instellen, als er niks anders opzit, zal ik die downloaden (t profile dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:17
Ik weet niet meer welke het precies was, maar het is altijd óf een knop "Inverse" of je moet de balk van +100% naar -100% slepen. (ingame)

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 18-02-2008 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Joss schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:52:
Ik weet niet meer welke het precies was, maar het is altijd óf een knop "Inverse" of je moet de balk van +100% naar -100% slepen. (ingame)
Het is idd het balkje force feedback strength naar de negatieve kant slepen... Dus -100 of -80% ofzo.

Afbeeldingslocatie: http://img127.imageshack.us/img127/3263/screennf0.th.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Harrie op 18-02-2008 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
Joss schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:52:
Harrie schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:56:
[...]

Het is idd het balkje force feedback strength naar de negatieve kant slepen... Dus -100 of -80% ofzo.

[afbeelding]
Super bedankt, het is gelukt, speelt meteen een stuk beter/lekkerder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
Hoi mensen,
Heeft iemand hier ook de rFactor Drift Revolution 1.0 ? Zo ja, hoe kan je er voor zorgen dat je ook op de andere circuits kan rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ondertussen een Free-Track headtracksysteem gemaakt. camera omgebouwd en 3 ledjes in een petje verwerkt. werkt echt supergoed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
Help!
Mijn toerenteller + km teller is weg. Niet die "geintregeerd" is in de auto's, maar die je over bij elke camerapositie hebt. Wat kan ik hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Laatst online: 03-05 16:14
heb je als eens de 4,5,6 in gedrukt op je toetsenbord ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
Dat was het geval, en het is verholpen, bedankt!!

Edit: Hoe werkt Launch controll eigenlijk?

[ Voor 31% gewijzigd door Thomas312 op 25-02-2008 16:20 ]

• Thomas312
Nog een bump, hoop dat mensen dit wel weten, dat van launch controll is opgelost!
Maar als ik ingame mijn H-shifter in zn neutraal heb staan, staat hij nog ingame in de laatste versnelling! Hoe is dit in te stellen, dat als mn H-shifter in neutraal staat, dat dat ingame ook is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:04
Nog niemand hier hem geinstalleerd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ja, ik vind 'm wel aardig. Alleen het geluid is hetzelfde als m'n grasmaaier.

Er schijnen sound en psychics patches in de maak te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bolk schreef op zondag 02 maart 2008 @ 16:32:
Ja, ik vind 'm wel aardig. Alleen het geluid is hetzelfde als m'n grasmaaier.

Er schijnen sound en psychics patches in de maak te zijn.
Soundfix is al beschikbaar.

[ Voor 14% gewijzigd door hardware-lover op 02-03-2008 20:03 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 13-05 21:02

seninha

god's right foot

Waar te halen :?

[ Voor 92% gewijzigd door seninha op 02-03-2008 20:15 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb de link toegevoegd.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 13-05 21:02

seninha

god's right foot

Schrok al . Dacht eerst dat ik het over het hoofd gezien had ;) Thanks

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ze hebben hem weer offline gehaald.
v2.0 komt binnenkort en tot die tijd moet je het met de serverversie doen, mocht je v1.0 net gemist hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

vosss schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:21:
Ze hebben hem weer offline gehaald.
v2.0 komt binnenkort en tot die tijd moet je het met de serverversie doen, mocht je v1.0 net gemist hebben
Beide links werken op de pagina, hoezo offline gehaald?
Anders deze link maar gebruiken; Linkje voor de liefhebbers. Ik vind deze MOD wel oké.

[ Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 07-03-2008 18:14 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
Hoe heet dat knopje ook al weer dat de bestuurder met zijn hoofd mee de bocht in kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171371

Weet iemand toevallig ook of rFactor SLI ondersteuning biedt? Ik haal namelijk dezelfde FPS met één kaart als met twee 8800GTX kaarten. Dit terwijl het nVidia profiel staat op AFR en dus zou moeten werken.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 171371 op 15-03-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
Thomas312 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:31:
Nog een bump, hoop dat mensen dit wel weten, dat van launch controll is opgelost!
Maar als ik ingame mijn H-shifter in zn neutraal heb staan, staat hij nog ingame in de laatste versnelling! Hoe is dit in te stellen, dat als mn H-shifter in neutraal staat, dat dat ingame ook is?
in je controller.ini kijken in userdata/username/

deze regel

code:
1
Gear Select Button Hold="1" // Enable this option if using a gear select device that holds down a joystick button while in a gear and releases all buttons in neutral (such as the Act-Labs USB Shifter)
Thomas312 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:22:
Hoe heet dat knopje ook al weer dat de bestuurder met zijn hoofd mee de bocht in kijkt?
de look ahead slider bedoel je waarschijnlijk, bij rates in control settings

Nog een ander opmerking.
Wie rijd er nu met de formula Nippon 2.0 mod. Mischien leuk om met wat GoTers in weekendje samen op een server te gaan rijden.

[ Voor 62% gewijzigd door NiTrO-EXILE- op 01-04-2008 17:22 ]

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Ik zie daar een videootje van MMG91 ofzo, wat een geluid :o , super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
http://www.rfactorcentral...pon%202007%20%28FN2007%29

Daar is de formule nippon te vinden, zeer relaxte mod, goed met realfeel. Mooi close racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
NiTrO-EXILE- schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:12:
[...]

in je controller.ini kijken in userdata/username/

deze regel

code:
1
Gear Select Button Hold="1" // Enable this option if using a gear select device that holds down a joystick button while in a gear and releases all buttons in neutral (such as the Act-Labs USB Shifter)

[...]

de look ahead slider bedoel je waarschijnlijk, bij rates in control settings
Super bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hier een voorproefje van de aankomende 1967 MOD.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Laatst online: 00:05
NiTrO-EXILE- schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:36:
http://www.rfactorcentral...pon%202007%20%28FN2007%29

Daar is de formule nippon te vinden, zeer relaxte mod, goed met realfeel. Mooi close racen.
ik doe zeker mee, ik hoor wel wanneer

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste