nee , helaas nog niet.
Ik ben op het ogenblik veel bezig met de nippon_2007 mod.
maar ik ga 'm zeker even testen
Ik ben op het ogenblik veel bezig met de nippon_2007 mod.
maar ik ga 'm zeker even testen
Anoniem: 182156
[ Voor 14% gewijzigd door NiTrO-EXILE- op 11-04-2008 12:40 ]
G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Of je weet welke site dat is?Joss schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:26:
En wat is je vraag nu dan?
Voor LFS heb je ook genoeg leuke leagues.Rpol schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:53:
wordt er nog veel online geraced bij dit spel? Ik speel LFS maar daar zijn nog maar een paar actieve servers. Hoe zit het bij rFactor?
[ Voor 46% gewijzigd door Marzman op 12-04-2008 10:56 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik heb mn verhaal nogmaals gelezen (misscien dat ik iets vergeten was) maar volgens mij kun je duidelijk er uit halen wat ik zoekJoss schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:26:
En wat is je vraag nu dan?
meestal rijden we wel ja , maar op een prive server omdat we dan aan het trainen zijn voor ons eigen kampioenschap....vat je 'm nog?Frunz schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:58:
@HEADmarx, ik zelf rij ook voornamelijk nippon, rijden jullie ook in het weekend?
zo ja, misschien kunnen we een keer samen racen
Bedoel je www.pilsbierbude.de? die is voor gtr2, echt een geweldige serverseninha schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 08:37:
Misschien dat iemand mij ff kan helpen.
Ik heb kwam pas geleden via een of ander topic bij een Duitse site (jammer genoeg adres niet bewaard) welke wedstrijden organiseerd voor Rfactor
Voordeel van deze site was dat je om helemaal up to date te zijn alleen een script moest downloaden.
Deze zorgt er weer voor dat je alles vanzelf binnen haalt wat je nodig heb om te kunnen racen.
ja, ik vat em...zelf rij ik alleen in het weekend (zie dat jullie races altijd op dinsdag zijn) met o.a. NiTrO en wie er nog meer mee doetAnoniem: 182156 schreef op zondag 13 april 2008 @ 16:56:
[...]
meestal rijden we wel ja , maar op een prive server omdat we dan aan het trainen zijn voor ons eigen kampioenschap....vat je 'm nog?![]()
http://rfactor.head-clan.nl/
laat anders eens een berichtje achter in de shoutbox.
www.head-clan.nl
mss kunnen we een keer rijden
www.Bockbierbude.de voor rfactorMuSeLive schreef op zondag 13 april 2008 @ 17:24:
[...]
Bedoel je www.pilsbierbude.de? die is voor gtr2, echt een geweldige server
[ Voor 8% gewijzigd door Shva op 13-04-2008 19:49 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Frunz op 13-04-2008 21:13 ]
Settings -> rules -> number of opponentskuwerti schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:06:
Hallo,
Ik speel de _PilotesOnline F12008 MOD. In de game (bij een F1 race) Heb ik echter maar 9 tegenstanders. Weet iemand waar ik dat aan kan passen??
Jaaaa, dat zijn ze. THANKSShva schreef op zondag 13 april 2008 @ 19:48:
[...]
www.Bockbierbude.de voor rfactor
www.altbierbude.de voor gt legends
hele goeie servers, met heel veel tracks en cars.
Volgens mij was dat al een tijdje bekend. Ik heb het iig een aantal maanden terug al eens op RSC gelezen.Bolk schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:56:
Einde dit jaar komt er waarschijnlijk een nieuwe rFactor versie uit. Dat heeft de lead devver door laten schemeren in een email aan me.
Vertel is wat meer over die mod als je wil...kuwerti schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:06:
Hallo,
Ik speel de _PilotesOnline F12008 MOD. In de game (bij een F1 race) Heb ik echter maar 9 tegenstanders. Weet iemand waar ik dat aan kan passen??
Sorry, was ff een tijdje offline. Die mod: tja., het ziet er wel cool uit. Het nadeel is dat ik niet echt vergelijkend materiaal heb. Ben sinds een weekje weer aan het F1-en en heb daarvoor zeker een jaar geen stuurtje (van de pc dan) aangeraakt.GJ-tje schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 14:53:
[...]
Vertel is wat meer over die mod als je wil...
Heb je URL? Hoe zijn jouw ervaringen tot nu toe?
Defunctus Deo Juvente
Helemaal geweldig die mod! Zoveel gevoel in die auto!HappyFun schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 18:10:
GP2 mod heeft laatst een upgrade gekregen (hier te bekijken)! Iemand al uitgeprobeerd?
May the force be with you!!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
If you do not change direction, you may end up where you are heading
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 171349
The GRC Championship can today announce the closure of the deal to broadcast 15 events this season live on PSRTV.com
The deal will mean that all 9 Division 1 events will be broadcast as well as 6 events from Division 2 including the season opener on Monday and the final 3 events of the season.
The deal was secured from funding by the title sponsors of the two divisions. Ultranet Networks will sponsor Division 1 and http://www.RedShiftNews.com will sponsor Division 2. Both companies will have logos on all of the broadcasts.
The broadcast team for Division 1 will consist of Michael Lam and Sean Yoder returning once again to do the commentary with Neil Wood assisting with the camera work.
Division 2 will have the camera work carried out by Simon Melhuish and the commentary being provided by Mike Wrightson, Robert Fakes and Alex Sawczuk.
Both divisions are also likely to benefit from guest commentators through out the season.
You can catch the first race of the RedShiftNews D2 Challenge at Montreal on Monday at 8.15pm GMT+1 live at one of the below links:
mms://psrtv.com/LiveRacing
http://www.prosimracing.com/chat/index.php
Gjon Camaj has released another screenshot of ISI’s upcoming rFactor 2 simulation, showing the yet unnamed oval track from another perspective, including some pretty stunning grandstand details.
Despite the fact that it looks like there will be no shortage of eye candy in rFactor 2, ISI is working hard on making sure the performance will also be improved as their last twitter message shows:
“Simulation has been split into multiple threads, immediately resulted in increased framerate of approximately 15-25%”
Even though we still haven’t even seen a complete feature list or full-resolution screenshots yet, rFactor 2 looks more and more promising with every screenshot and every tiny bit of info released.
Gjon Camaj & ISI have released two new preview screenshots of their upcoming rFactor 2 simulation, showing an unidentified race track at dusk.
These are by far the most impressive screenshots yet from a graphical point of view, featuring great lightning and shadows. In similar news, Gjon Camaj has also confirmed that the team is currently busy modelling and animating special characters, adding some life to the deserted rFactor grids.
ik heb bij online / tests (alleen) nooit fps drops maar zodra ik met computers ga spelen krijg ik steeds fps drops dus ik neem aan dat de AI te zwaar is (om de een of andere reden), en dat nog wel terwijl die slecht isPhusebox schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 12:39:
Iemand hier die dit nog speelt?
Ik krijg deze game echt niet lekker aan het draaien... Enorme framedrops en graphics om van te huilen.
Software:
- Vista Ultimate 64 bit
- rfactor volledig geupdate
- mod; maakt niet uit, geen van allen draait
- fullproc optie aan
Hardware:
- Intel Core i7 920
- Radeon 4650 512mb
- 6gb ddr3 @ 1600mhz
Settings:
- 1280x800 (monitor is 1680x1050)
- AA op 1x
- Trilinear filtering
- Graphics alles op full behalve shadows op high
Als ik een race start en ook tijdens een race met een paar auto's in beeld mag ik blij zijn als ik 20fps haal. Ook al zit ik alleen op de baan en schiet ie naar 80fps dan nog voelt het haperend aan. Heb al geprobeerd met vsync aan en uit, andere resoluties etc etc...
Hmm AI dus zelfs te zwaar voor een Core i7 920? Dan is het wel erg slecht geprogrammeerd.Nowad schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:58:
[...]
ik heb bij online / tests (alleen) nooit fps drops maar zodra ik met computers ga spelen krijg ik steeds fps drops dus ik neem aan dat de AI te zwaar is (om de een of andere reden), en dat nog wel terwijl die slecht is
Beslist niet te zwaar. Ik heb rFactor voorheen gedraaid onder XP met een P4 3Ghz en 7900GTX met alles op hoog (custom settings) in 1680x1050. Nu onder Vista (32b) draai ik (vanzelfsprekend) nog steeds alles op hoog in dezelfde resolutie met een Q9550 en 260GTX (voorheen 8800GTX). Niets te merken van framedrops o.i.d..Phusebox schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 13:13:
[...]
Hmm AI dus zelfs te zwaar voor een Core i7 920? Dan is het wel erg slecht geprogrammeerd.
Helaas ken ik geen andere sim met dergelijke F1 mods...
Testing, one, two ...
Dan moet ik em eens starten zonder mods, kijken wat ie dan doet.hardware-lover schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 13:54:
[...]
Beslist niet te zwaar. Ik heb rFactor voorheen gedraaid onder XP met een P4 3Ghz en 7900GTX met alles op hoog (custom settings) in 1680x1050. Nu onder Vista (32b) draai ik (vanzelfsprekend) nog steeds alles op hoog in dezelfde resolutie met een Q9550 en 260GTX (voorheen 8800GTX). Niets te merken van framedrops o.i.d..
rFactor is prima geprogrammeerd maar het kan wel zo zijn dat sommige MOD's flink aan je framerate trekken.
Normaal gesproken draait alles als een tierelier.
Dat is niet waar ik op doel, het verwijderen van MOD's e.d. geeft enkel een opstart_verbetering (lees minder tijd nodig). Mijn huidige rFactor installatie is inmiddels gegroeid naar 60GB en dat beïnvloed alleen de programma start maar niet de framerate tijdens het spelen.Phusebox schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 16:39:
[...]
Dan moet ik em eens starten zonder mods, kijken wat ie dan doet.
Testing, one, two ...
Ik bedoel dus starten in de standaard mode, en niet een mod starten.hardware-lover schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 16:57:
[...]
Dat is niet waar ik op doel, het verwijderen van MOD's e.d. geeft enkel een opstart_verbetering (lees minder tijd nodig). Mijn huidige rFactor installatie is inmiddels gegroeid naar 60GB en dat beïnvloed alleen de programma start maar niet de framerate tijdens het spelen.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Anoniem: 300031
Probeer is Rfactor op te starten en dan te alt-tabben naar de Taskmanager. In de TM even rfactor.exe op 1 core te zetten. dat zal waarschijnlijk helpenPhusebox schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 15:11:
Hmm geprobeerd op standaard tracks en zonder mods maar draait nog steeds voor geen meter
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Anoniem: 95931
Dat auto's kopen snap ik niet echt. Ik start altijd gewoon een single player game, dan even in het chatvenster ISI_BABYFACTORY typen en tada, je hebt alle auto's.Anoniem: 95931 schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:53:
Ik heb rfactor gedownload om eens te proberen (als het wat is koop ik origineel).maar heb een paar vragen.
Moet je altijd wagens kopen of kan je dat uitschakelen?
Kan je met alle wagens op elk circuit rijden of horen bepaalde auto's bij bepaalde circuits. (dus met de champcar mod kan je ook op f1mod circuits rijden?)
Anoniem: 95931
Klik...Anoniem: 95931 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 20:00:
Wat is de AI ??
Testing, one, two ...
Haha, ja dat is een standaard kwaaltje bij rFactor. In de garage staat er altijd een bepaalde hoeveelheid laps bij je fuel, maar daar klopt meestal helemaal niets van. Misschien wel als je netjes bij 2000rpm overschakelt maarja het blijft een racesim hèFuelke schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:16:
Formula BMW race tegen de AI op Toban Short, achteraan starten en dan langzaam naar voor proberen rijden. 41 Tegenstanders, 30 ronden. Op 4 ronden van het einde op plaats 1 gekomen, en dan in de laatste ronde, met nog 3 bochten te gaan ... val ik zonder benzine
Volgens mij moet je TAB gebruiken maar weet het niet zeker.Smarron schreef op zondag 21 juni 2009 @ 11:27:
Misschien een hele stomme vraag, maar ik heb sinds kort namen boven de auto's hangen met een verticale streep. Hoe krijg ik deze weer weg ? Het ziet er niet uit en is heel irritant om naar te kijken.Zal wel een toetsenbordinstelling zijn, maar volgens mij heb ik alle toetsen al een keer ingedrukt, maar ze gaan niet weg. Ik weet ook niet hoe ik ze tevoorschijn heb gehaald.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Daar heb ik ook altijd last van als ik even uit rFactor ALT-TAB, kwestie van nog een keertje op TAB drukkenSmarron schreef op zondag 21 juni 2009 @ 11:27:
Misschien een hele stomme vraag, maar ik heb sinds kort namen boven de auto's hangen met een verticale streep. Hoe krijg ik deze weer weg ? Het ziet er niet uit en is heel irritant om naar te kijken.Zal wel een toetsenbordinstelling zijn, maar volgens mij heb ik alle toetsen al een keer ingedrukt, maar ze gaan niet weg. Ik weet ook niet hoe ik ze tevoorschijn heb gehaald.
Anoniem: 317196
Als league owner en rFactor reseller heb ik redelijk veel contact met ISI. Ga er maar van uit dat het nog minimaal een half jaar duurt voordat de volgende versie komt. Ze hebben net de Superleage series uitgebracht...Dutchie01 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:28:
en dan laatste vraag ; Ik kan beter even wachtten met deze te kopen zeker, want er kan een nieuwe uitkomen zeggen ze. ?
[ Voor 23% gewijzigd door BruceLee op 16-12-2009 17:22 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
[ Voor 35% gewijzigd door BruceLee op 01-02-2010 16:17 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
De indruk die ik krijg van ISI is dat we moeten denken aan Q3 2010. Maar iets concreets is er nog niet.Ik probeer het af en toe bij ISI los te peuteren maar op af en toe een hint na krijg je geen info. Hetgene dat zij zeggen is: 'binnenkort, wij moeten ook kunnen eten'.Marzman schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:33:
Hoelang verwachten jullie dat het nog duurt voor rFactor2 komt? Ik speel nu voornamelijk LFS maar dat ook niet veel meer omdat ik een beetje verveeld ben (heb het ook al sinds 2006 dus dat is ook niet zo gek). rFactor lijkt me wel leuk met alle mods, in ieder geval genoeg variatie en veel tourwagens en bekende tracks maar als dan over een maand rFactor2 uitkomt zou ik liever daar op wachten.
is ie ook ergens te vinden op rfactorcentral?BruceLee schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:17:
Hier is de eerste testrelease van de lotus 111r dan!
http://www.mediafire.com/?twjmjtwyyjm
[ Voor 43% gewijzigd door BruceLee op 13-02-2010 12:37 ]
[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 10-03-2010 17:03 ]
Testing, one, two ...
Wel leuk ja, alleen die reacties van een aantal idioten daar op GS.hardware-lover schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 17:03:
Deze lijkt me eerlijk gezegd stukken leuker...
[video]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
[ Voor 22% gewijzigd door Jejking op 12-04-2010 01:19 ]
Ik heb nog maar weer eens een poging gewaacht met rfactor, anders staat mijn Momo force hier ook maar wat te verstoffen.BruceLee schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:51:
Hier nog een leuke video van sebastian vettel op de redbull f1 simulator rFactor based @ ctdp bahrain 2010 track
[video]
Hmm en Rfactor Pro is nergens voor consumenten te krijgen zeg maar?triskele10 schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:35:
Alles vind je hier http://www.rfactorcentral.com/ ( F1 2009 en Bahrain) maar het circuit en auto van Redbull komt van Rfactor Pro, dus niet voor ons.
Vaag... hoe zoek je dan precies?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb me tot nu toe dit weekend vermaakt met de officiele BMW "mod" die erbij zat op de DVD die ik heb. Die werkt erg goed moet ik zeggen.BM schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:28:
Heb tijd terug eens geprobeerd om een F1-mod te installeren, en daarbij een in-helmet cam. Het zou heel eenvoudig moeten zijn, maar kwam er toch ook nietu it
Wellicht met bovenstaande linkjes nog eens proberen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq