Reg. datum: 25 mei 2004
Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 208
Als je naar je sms menu gaat en daar op opties klikt en dan naar sms-type gaat, staat hij daar dan wel op tekst??quote:_Supreme schreef op 10 september 2004 @ 17:50:
als ik een sms schrijf, en wil verzenden, en op doorgaan druk, staat er:
emailgateways
-------------------
Nieuwe gateway
hoe kan dit nu weer? ik kan geen sms verzenden
alvast bedankt
quote:Auroortje schreef op 11 september 2004 @ 22:09:
[...]
Als je naar je sms menu gaat en daar op opties klikt en dan naar sms-type gaat, staat hij daar dan wel op tekst??
jah, dat was het probleem!!
bedankt!!
www.tri-state.nl
Reg. datum: 14 februari 2002
Reg. datum: 14 februari 2002
quote:DaFreakhead schreef op 10 september 2004 @ 19:58:
[...]
Je hebt dan denk ik de t-mobile versie, net als ik...
Die heeft dat niet.
Enn de vrije ruimte kun je vinden door op een bestand te gaan staan, en dan op meer drukken, en dan geheugenstatus. Bovenaan zie je dan, na een tijdje, hoevee kb je nog vrij hebt.
Ik heb ook geen my friends, maar wel mijn tabblad.
En het is geen T-Mobile.
Raar... Ik heb wel My Friends, maar geen Mijn Tabblad... Had 't liever andersom eigenlijk...
---==((( Guardian Angels - Aion Legion )))==---
Gigabyte GA-965P-DS4, Intel C2D E6600, Arctic Freezer 7 Pro, MSI GeForce 8800GTX OC, 6Gb Kingston HyperX PC6400 CL4.
Reg. datum: 20 januari 2004
Reg. datum: 20 januari 2004
Ik had liever wel My Friends en niet mijn tabblad. My Friends kun je nergens anders terugvinden, terwijl mijn tabblad gewoon een verzamelplaats is van dingen die jij belangrijk/makkelijk vind, maar die staan ook gewoon in de telefoonmenu's
Misschien dat het al gemeld is hoor..maar ik heb t niet kunnen vinden 
Is het mogelijk om in je Mijn afbeeldingen mappen aan te maken waar je je foto's in kunt plaatsen??
Om het wat overzichtelijker te houden..
Thnx
Is het mogelijk om in je Mijn afbeeldingen mappen aan te maken waar je je foto's in kunt plaatsen??
Om het wat overzichtelijker te houden..
Thnx
Nog niet tegengekomen dat er mappen kunnen worden gemaakt, weet iemand meer?
E-Developing
Nee dat zal niet mogelijk zijn!
Staat namelijk nergens in de manual e.d. !
Misschien dat het met een modje eventueel kan.. maar ik geef je weinig kans!
Staat namelijk nergens in de manual e.d. !
Misschien dat het met een modje eventueel kan.. maar ik geef je weinig kans!
Je weet niet wat je niet weet!
Reg. datum: 13 september 2004
Reg. datum: 13 september 2004
Iemand enig idee of je de providerlogo(bij mij dus vodafone NL) uit kunt schakelen?
Provider logo?
Hoe wat waar?
Tmobile had bij mij ook een logo met opstarten en achtergrond
Maar dat kan je gewoon veranderen door zelf een plaatje te kiezen daarvoor.
Hoe wat waar?
Tmobile had bij mij ook een logo met opstarten en achtergrond
Maar dat kan je gewoon veranderen door zelf een plaatje te kiezen daarvoor.
Je weet niet wat je niet weet!
Reg. datum: 03 augustus 2001
Helemaal blij met mijn nieuwe T630
, dus ik ben maar meteen aan de slag gegaan om er het meeste uit te halen. Heb nu de volgende 'accessoires':
- floAt's Mobile Agent (FMA),
- een bluetooth dongle, en
- een bluetooth headset.
Ik krijg zonder problemen mijn T630 verbonden met de headset en ook krijg ik hem prima verbonden met FMA via de dongle. Het probleem is echter dat ik ze niet allebei tegelijk aan de praat krijg.
Ik kan wel tegelijk verbinding maken met de pc en de headset, maar zodra er twee verbindingen zijn dan loopt al het geluid weer via de telefoon zelf en niet meer via de headset.
Heeft iemand het voor elkaar om via FMA een contact op te bellen en dan via de headset te praten?
- floAt's Mobile Agent (FMA),
- een bluetooth dongle, en
- een bluetooth headset.
Ik krijg zonder problemen mijn T630 verbonden met de headset en ook krijg ik hem prima verbonden met FMA via de dongle. Het probleem is echter dat ik ze niet allebei tegelijk aan de praat krijg.
Ik kan wel tegelijk verbinding maken met de pc en de headset, maar zodra er twee verbindingen zijn dan loopt al het geluid weer via de telefoon zelf en niet meer via de headset.
Heeft iemand het voor elkaar om via FMA een contact op te bellen en dan via de headset te praten?
Trust me - I'm a lawyer!
Ja, maar dan kan je het beter anders doen
Koppel je T630 aan je PC en je BT headset ook aan de PC. Dan kan je je T630 besturen met FMA, en dus dan ook bellen met FMA via je T630. Aangezien je je BT headset aan PC heb gekoppeld, dan kan je de gesprekken doorvoeren naar de BT headset..
Een iets andere constuctie, maar het werkt perfect.
Koppel je T630 aan je PC en je BT headset ook aan de PC. Dan kan je je T630 besturen met FMA, en dus dan ook bellen met FMA via je T630. Aangezien je je BT headset aan PC heb gekoppeld, dan kan je de gesprekken doorvoeren naar de BT headset..
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift
Welke abo is op dit moment het beste voor deze telefoon,iemand tips? 75 minuten p/maand
Ik heb hem 2 weken geleden genomen met nieuw abbo van Orange, Free20 voor 1 jaar. Een bundel van 20 euro waar je alles uit betaalt, sms-mms-wap-alles dus.quote:Thunder00x schreef op 13 september 2004 @ 16:45:
Welke abo is op dit moment het beste voor deze telefoon,iemand tips? 75 minuten p/maand
De foon koste eigenlijk 49.95 maar ik zei dat ik nieuwe klant werd en mijn nummer wou overzetten van T-mobile en dat ik via collega hoorde dat orange wel okée was. Toen kreeg ik dus nog 50,- euro vriendenkorting
Dus misschien intressant voor je. Was wel bij de Orange winkel.
Oh relaxed maar je betaald dus wel 50 euro voor die foon als je die abbo neemt
Ik heb Hi, 15 euro per maand (75 belminuten of 150 smsjes, 2 smsjes is 1 belminuut) en ik kreeg het toestel er gratis bij. Gekocht bij T for Telecom.quote:Thunder00x schreef op 13 september 2004 @ 16:45:
quote:Thunder00x schreef op 13 september 2004 @ 18:03:
Oh relaxed maar je betaald dus wel 50 euro voor die foon als je die abbo neemt
Normaal wel ja, maar als je even doorpraat krijg jij die 50 euro korting ook. Vriend van mij heeft het ook gedaan en kreeg het ook.Hij zei dat ik hem voor niks had en toen pakte de verkoper het boek erbij en zei dat hij hem ook kon aanbieden voor 1 jaar orange Free 20 en niks bijbetalen.
Dus Orange is 1 van de weinige die de foon voor niks geeft bij een 1 jarig abbo. De andere aaanbieders willen dat je minstens een 2 jarig contract neemt. Je moet alleen een beetje op ze inpraten. Jij wil klant worden dus de keus is aan hun. Het werkte bij mij dus moet het bouw jouw ook werken
Maar wel een 2 jarig abbo neem ik aanquote:hinse schreef op 13 september 2004 @ 18:57:
[...]
Ik heb Hi, 15 euro per maand (75 belminuten of 150 smsjes, 2 smsjes is 1 belminuut) en ik kreeg het toestel er gratis bij. Gekocht bij T for Telecom.
Ja, dat wel.quote:
quote:TotallySPY schreef op 08 augustus 2004 @ 15:38:
weet iemand of er ook een t610 frontje op de t 630 past? ik vind de t610 frontjes iets chiller qua knopjes en zo.. dus als iemand ff ja of nee zegt dan weetik genoeg
en zo niet.. (of misschien toch interessant) weet iemand waar ik een wit t630 frontje INCL. toetsenbord kan krijgen?? kheb nu t-mobile versie.. de zwarte.. en ik heb hem heel erg veel keer laten vallen... dus het zou handig zijn alsk een nieuw frontje had.. khoop de t610
aargh nog een probleem: telkens alsik smsjes of notities in een bericht wil intypen, dan weergeeft mijn telefoon dit teken niet : |
zo weet ik niet in een bericht waar ik nou precies ben.. ik heb het wel gehad, maar nu ineens niet
Ik durf niet te zeggen of hij wel of niet past..
T-Mobile heeft inderdaad alleen de zwarte... Je zou eens bij Orange moeten gaan kijken... Zij hebben hem alleen in het wit... Mijn vriend heeft namelijk ook de T630.. In het wit
Een boer is een scheet die de weg niet weet!
De vraag is al eerder voorbij gekomen, maar ik heb geen antwoord hierop kunnen vinden:
Is het mogelijk om een T610 behuizing op een T630 te monteren?
Ik vind die namelijk toch iets mooier, maar ik wil zeker weten of het mogelijk is voordat ik de behuizing aanschaf.
Ik vind die namelijk toch iets mooier, maar ik wil zeker weten of het mogelijk is voordat ik de behuizing aanschaf.
Ja, dat is mogelijk. Daarvoor hen je natuurlijk een T610 behuizing nodig, maar ook een T610 PCB board. (dat is een membraam onder je TB) En natuurlijk ook een T610 aan/uit knopje.quote:TheGladiator schreef op 14 september 2004 @ 23:09:
De vraag is al eerder voorbij gekomen, maar ik heb geen antwoord hierop kunnen vinden:
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift
Reg. datum: 13 oktober 2003
Reg. datum: 13 oktober 2003
ik heb ff een vraagje over bluetooth, als ik een bestand van pc naar t630 wil sture via bluetooth lukt dit maar andersom niet, ik krijg altijd verzenden mislukt. Bluetooth dongle is een van Belkin.
Ja dat kan wel, maar dan zit ik met een ander probleem: elke keer als ik met headset en telefoon op stap wil, moet ik de headset opnieuw aanmelden bij de telefoon. (Of zie ik dat verkeerd?)quote:Ginz schreef op 13 september 2004 @ 13:45:
Trust me - I'm a lawyer!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last