Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 25 mei 2004
Ik gebruik zelf een lader van een T28s, en die doet het ook perfect! De andere gebruik ik voor als ik effe weg ga ofzo... handugggggquote:CS_maDDog schreef op 08 september 2004 @ 13:36:
[...]
mijn pa heeft de T200 en die lader werkt ook bij mij, dus werkt wel.
Als dat zo is, iemand geef nu een gil want ik ga 't zo proberen
quote:hinse schreef op 09 september 2004 @ 12:26:
Ik heb ook een T630, maar ik ben niet zo bedreven in het aansluiten ervan op de pc. De USB datakabel die ik had werkte niet (is retour gestuurd, ik krijg een nieuwe), maar Bluetooth lijkt me een stuk handiger om te gebruiken. Welk BT product raden jullie me aan? Wat is het verschil tussen een Dongle en een Adapter? Of is het hetzelfde?
Geen verschil.
Lees de startpost maar eens, daar staat veel informatie over bluetooth dongles. Daar staan zelfs links naar de pricewatch waar je kan zien waar je ze het goedkoopst kan krijgen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift
Systeemspecs
foreach($bar as $fles => $inhoud){ if (0<$inhoud) { drink($fles); } else { klaag('barkeeper', "De $fles is leeg, sukkel!"); }
ik heb mijn T630 net ontvangen, simkaart erin gedaan en in de lader gestopt.
moet ik echt de hele 4 uur wachten totdat hij goed is opgeladen, voordat ik ermee kan spelen?
is het echt nodig voor de levensduur van de batterij?
www.tri-state.nl
---==((( Guardian Angels - Aion Legion )))==---
Gigabyte GA-965P-DS4, Intel C2D E6600, Arctic Freezer 7 Pro, MSI GeForce 8800GTX OC, 6Gb Kingston HyperX PC6400 CL4.
maar hoe zet ik de toetsenblokkering aan
ik kan het niet vinden in handleiding ---
www.tri-state.nl
Reg. datum: 18 mei 2004
"C" ingedrukt houdenquote:_Supreme schreef op 09 september 2004 @ 21:37:
jah het groene batterijtje is nu helemaal vol
maar hoe zet ik de toetsenblokkering aan![]()
ik kan het niet vinden in handleiding ---
http://www.sjefbax.nl
quote:
Dan heb jij de T-Mobile versie
Voor de mensen die niet de T-Mobile versie hebben:
'Meer'
'*'
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift
Asus A7V880 |Barton 3200+ @ 2,2Ghz | Corsair twinx 3200-512C2 | Audigy Soundblaster | Geforce4 Ti4200 | WD 80Gb 8Mb cache | Sony DRU530a
ja dat heb ik dus ook, komt denk door vuil op de contactjes. beetje blazen en rommelen helpt. dit is samen met de vastzittende knopjes nu de problemen die ik heb. toch jammer dat zoiets binnen een half jaar gebeurd. mag je dan tegenwoordig echt niet meer van een telefoon verwachten dat ie langer dan een jaar meegaat vraag je je dan afquote:Firestyler schreef op 09 september 2004 @ 23:41:
pfff ik heb wel het probleem met mij lader dat deze niet direct wil laden maar eerst wat aan het kabeltje foefelen vooraleer ie begint te laden... en dan stopt ie soms nog met laden...... ik had dat ook met T68i...
| specs |
Heb ik nu ook, ik druk dan goed aan totdat je echt een tijdje het 'bezig met opladen' schermpje ziet en dan voorzichtig 't kabeltje loslatenquote:CS_maDDog schreef op 09 september 2004 @ 23:50:
[...]
ja dat heb ik dus ook, komt denk door vuil op de contactjes. beetje blazen en rommelen helpt. dit is samen met de vastzittende knopjes nu de problemen die ik heb. toch jammer dat zoiets binnen een half jaar gebeurd. mag je dan tegenwoordig echt niet meer van een telefoon verwachten dat ie langer dan een jaar meegaat vraag je je dan af
geen vastzittende knopjes
Systeemspecs
foreach($bar as $fles => $inhoud){ if (0<$inhoud) { drink($fles); } else { klaag('barkeeper', "De $fles is leeg, sukkel!"); }
Reg. datum: 03 juli 2002
edit: abbo en pre-paid omgedraaid
Flippie Flink wijzigde dit bericht 12-09-2004 10:55 (16%)
ik heb nog een paar vraagjes...
ik heb de optie "mijn vrienden" helemaal niet in het menu staan... hoe kan dit?
als ik een sms schrijf, en wil verzenden, en op doorgaan druk, staat er:
emailgateways
-------------------
Nieuwe gateway
hoe kan dit nu weer? ik kan geen sms verzenden
en waar kan ik zien hoeveel ruimte ik nog vrij heb van die 2 mb?
alvast bedankt
www.tri-state.nl
ik heb mijn bluetooth dongle uitgeprobeerd, maar mijn pc
laat geen 'local services' zien. Ook zet ie de ingevoerde
gegevens (instellingen) niet vast. Iemand?
Reg. datum: 25 mei 2004
quote:_Supreme schreef op 10 september 2004 @ 17:50:
hoi,
ik heb nog een paar vraagjes...
ik heb de optie "mijn vrienden" helemaal niet in het menu staan... hoe kan dit?
als ik een sms schrijf, en wil verzenden, en op doorgaan druk, staat er:
emailgateways
-------------------
Nieuwe gateway
hoe kan dit nu weer? ik kan geen sms verzenden![]()
en waar kan ik zien hoeveel ruimte ik nog vrij heb van die 2 mb?
alvast bedankt
Je hebt dan denk ik de t-mobile versie, net als ik...
Die heeft dat niet.
Enn de vrije ruimte kun je vinden door op een bestand te gaan staan, en dan op meer drukken, en dan geheugenstatus. Bovenaan zie je dan, na een tijdje, hoevee kb je nog vrij hebt.
DaFreakhead wijzigde dit bericht 10-09-2004 20:00 (16%)
quote:Conan schreef op 10 september 2004 @ 21:30:
is het mogelijk om dat 'tring' geluid uit te zetten dat je net voor je gekozen beltoon hoort wanneer je gebeld wordt??
nee (zie eerdere delen). En ik schreef eerder ergens dat ik geen tring had, maar ik heb het wel.
edit: hee, waar is deel 2 gebleven? Alle links in de startpost van deel 2 openen deel 3, en ook de link in de sluitpost in deel 1 opent deel 3
edit2: hmm dan heb ik iets gemist geloof ik
Eegee wijzigde dit bericht 11-09-2004 22:38 (42%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last