Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
TeamBVD

Die keuze lijkt me snel gemaakt...
Kijk maar eens naar de 6610i; persoonlijk vind ik hem qua design 3x niks. Verder heeft deze geen BT en een 4096 kleuren scherm. De fotos die je met dat ding kan maken, kan je dus maar slecht bekijken op je telefoon.
De 6220 heeft eigenlijk dezelfde tekortkomingen. Verder heeft een collega van mij deze telefoon een tijd gehad, maar ging die al snel (meerdere malen) stuk.
De menubediening van de T630 is trouwens prima :)

Bluetooth en het scherm zijn de grootste voordelen van de T630. Verder telt voor mij nog het design en het feit dat het geen Nokia is waar de halve wereld al mee loopt...
Reg. datum: 03 november 2001

quote:
GFM schreef op 27 augustus 2004 @ 09:22:
Die keuze lijkt me snel gemaakt...
Kijk maar eens naar de 6610i; persoonlijk vind ik hem qua design 3x niks. Verder heeft deze geen BT en een 4096 kleuren scherm. De fotos die je met dat ding kan maken, kan je dus maar slecht bekijken op je telefoon.
De 6220 heeft eigenlijk dezelfde tekortkomingen. Verder heeft een collega van mij deze telefoon een tijd gehad, maar ging die al snel (meerdere malen) stuk.

Bluetooth en het scherm zijn de grootste voordelen van de T630. Verder telt voor mij nog het design en het feit dat het geen Nokia is waar de halve wereld al mee loopt...
Vergeet ook niet de connectiviteit, ieder bestandje (hiermee doelend op ringtones, themas, foto's) in T610/630 kan worden verzonden via infra-rood, blue-tooth, email of MMS. Met nokia zit je vast aan wat hun voor je bepalen wat je mag sturen.

People would make far better pictures if they spent time learning how to make great photos with what they already own instead of worrying about their tools

Reg. datum: 30 december 2000

Oke ik ben al bijna overtuigd ;)
quote:
GFM schreef op 27 augustus 2004 @ 09:22:
Het menu is dus net zo snel als het menu van een Nokia?

Je n'ai pas un idée!

Reg. datum: 03 november 2001

quote:
Dirk J schreef op 27 augustus 2004 @ 12:34:
Oke ik ben al bijna overtuigd ;)

[...]

Het menu is dus net zo snel als het menu van een Nokia?
Ga naar de winkel en test het uit zou ik zeggen, klant is koning! Als jij een mobieltje wilt kopen dan zul je echt wel de kans krijgen om er even mee te spelen.

People would make far better pictures if they spent time learning how to make great photos with what they already own instead of worrying about their tools

quote:
Miki schreef op 27 augustus 2004 @ 12:38:
Ga naar de winkel en test het uit zou ik zeggen, klant is koning! Als jij een mobieltje wilt kopen dan zul je echt wel de kans krijgen om er even mee te spelen.

Ja das een goed idee :)
Ik ga richting de stad, bedankt voor de reacties.

Je n'ai pas un idée!

Reg. datum: 05 november 2003

quote:
Jaydee schreef op 18 augustus 2004 @ 14:39:
[...]

Wil net voor je kijken, zijn ineens al mijn smsjes gewist!! :( :(
Dat hoort toch nie zomaar te gebeuren dacht ik zo!? :?

[...]

dit gebeurde bij mij:
(accu uit telefoon halen)
andere SIM erin
sms-geheugen is ineens leeg
oude SIM terug
sms-geheugen blijft leeg

beetje jammer inderdaad
maar het gebeurd alleen als je een andere SIM erin hebt gehad
bij mij..weet iemand waarom dit precies is?

Beter een 2 rijden dan helemaal geen!

dus je zou eigenlijk moeten kunnen kiezen om sms in telefoon op te slaan ipv SIM ofzo, zoals dat bij sommige telefoons kan...maar kan op de 630 de instelling niet echt vinden....iemand?

Everything's Tweakable!

T630 slaat standaard in het telefoongeheugen op, tenzij je handmatig kiest in de SIM op te slaan!
Dat is nu net het vreemde aan de hele situatie...

---==((( Guardian Angels - Aion Legion )))==---

Gigabyte GA-965P-DS4, Intel C2D E6600, Arctic Freezer 7 Pro, MSI GeForce 8800GTX OC, 6Gb Kingston HyperX PC6400 CL4.

ik kan niet eens vinden waar je dat kan kiezen
waar kan dat dan?

Everything's Tweakable!

"Postvak In" zijn binnengekomen SMSjes, deze worden opgeslagen in het telefoongeheugen. Kies je daar bij een bericht "Meer" en dan "Opslaan in archief" wordt het SMSje verplaatst naar de map "SIM-archief" en raad eens waar het berichtje dan staat ;)

Gigabyte GA-965P-DS4, Intel C2D E6600, Arctic Freezer 7 Pro, MSI GeForce 8800GTX OC, 6Gb Kingston HyperX PC6400 CL4.

Schreeuwen en Nibbits eten!
Reg. datum: 01 juli 2002

vertel het antwoord! :(

oke bedankt, had ik nog niet gevonden, heb em net

maar ja, probleem van verliezen sms blijft, iemand hier SE al over ingelicht of informatie over gekregen?

Ik heb toch ook maar een T630 gekocht :)
De Bluetooth werkt echt geweldig i.c.m. FMA, maar volgens mij moet je persé outlook gebruiken om de kalender te synchroniseren, of niet?

Je n'ai pas un idée!

Schreeuwen en Nibbits eten!
Reg. datum: 01 juli 2002

dacht 't wel ja... misschien dat er 3rd party tools zijn die dat kunnen veranderen hoor Dirk

@11.437 rpm

quote:
aaso schreef op 30 augustus 2004 @ 12:47:
oke bedankt, had ik nog niet gevonden, heb em net

maar ja, probleem van verliezen sms blijft, iemand hier SE al over ingelicht of informatie over gekregen?
ik heb ook gehad dat toen ik met iemand van sim wisselde ik al mijn smsjes kwijt was... heel erg irritant :(

| specs |

Reg. datum: 11 september 2003

Ik heb net een nieuwe T630 en druk bezig met alles instellen.
Maar nu staat er steeds een oranje envelop te knipperen in me scherm. In de gebruiksaanwijzing staat dat het een MMS bericht zou moeten zijn. Ik heb de instellingen opgevraagd bij T-mobile en wap instellingen en die heb ik in de foon gezet. Maar als ik nu naar het menu van MMS ga zie ik niet dat er nieuwe berichten zijn. In het menu van sms staan ook geen nieuwe berichten.

Wie kan mij helpen met dit :?

edit:
Heb het al gevonden, foon gaf 100% aan bij sms berichten op me sim kaartje. Toen ik er een paar had verwijderd was het envelopje weg.

Auroortje873 wijzigde dit bericht 30-08-2004 17:30 (16%)

Reg. datum: 14 februari 2004

Ik heb nu een telfort simkaart en foon, maar telfort bied geen ruk aan qua leuke nieuwe pre pay foontjes. :( Wil wel een t630, die zwarte bij dixons voor 220. Die is van t-mobile. Maar kan je ook je nummer omzetten naar de t-mobile sim-kaart. Anders moet ik iedereen doorgeven dat mn nummer anders is. En daar heb ik ook geen zin in :P

[EDIT] soz formulering was net niet goed.

escalante wijzigde dit bericht 30-08-2004 17:55 (25%)

Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
escalante schreef op 30 augustus 2004 @ 16:44:
Ik heb nu een telfort simkaart, maar telfort bied geen ruk aan qua leuke pre pay foontjes. :( Wil wel een t630, die zwarte bij dixons voor 220. Maar kan je ook je nummer omzetten. Niet je provider maar je nummer. Anders moet ik iedereen doorgeven dat mn nummer anders is.
Ik vind je vraag een beetje raar, maar als je bedoelt dat je een nieuwe sim wilt met het oude nummer kan dat wel, kost iets van 15 euro, maar dat moet je bij telfort maar effe checken, ik neem aan dat die daar meer van weten.

quote:
CS_maDDog schreef op 30 augustus 2004 @ 14:58:
[...]
ik heb ook gehad dat toen ik met iemand van sim wisselde ik al mijn smsjes kwijt was... heel erg irritant :(

heb vanmiddag gebeld met iemand van SE
na enig geblaat omdat ze het niet begreep, bleef
ze hameren op het feit dat je sms moet opslaan
in het archief om ze te houden..alleen zei ik dan
dat het exacte probleem lag na het wisselen van
SIM.

toen ging ze bij iemand navragen kwam ze terug:
"ja dat is normaal bij het toestel"

ook fijn :p

Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
aaso schreef op 30 augustus 2004 @ 18:44:
[...]

heb vanmiddag gebeld met iemand van SE
na enig geblaat omdat ze het niet begreep, bleef
ze hameren op het feit dat je sms moet opslaan
in het archief om ze te houden..alleen zei ik dan
dat het exacte probleem lag na het wisselen van
SIM.

toen ging ze bij iemand navragen kwam ze terug:
"ja dat is normaal bij het toestel"

ook fijn :p
Maar het is eigenljik ook wel logisch dat die smsjes gewist worden bij een sim wissel, omdat je anders smsjes gekregen lijkt te hebben op die 2e sim zeg maar, terwijl ze op je 1e sim zijn binnengekomen... Begrijp je het nog? 8)7

Everything's Tweakable!

Ja, kort samengevat als je ze wil bewaren opslaan op de SIM dus... :P

Reg. datum: 11 september 2003

Heb even lopen zoeken hier maar kon niks vinden.
Vraag is dus:
Kan je ook andere tonen op je foon zetten voor sms berichten?

*zucht*

quote:
Auroortje schreef op 30 augustus 2004 @ 22:31:
Heb even lopen zoeken hier maar kon niks vinden.
Vraag is dus:
Kan je ook andere tonen op je foon zetten voor sms berichten?
Neen, dat kan niet. Kort maar krachtig :P.

Hey pssst! ......Fiets kopen?!

Reg. datum: 14 februari 2004

ff dom vraagje, ik ga denk ik de t-mobile t630 kopen. Pre pay wel te verstaan, maar ik kan er zeker niet mn oude telfort sim-kaart in proppen, dan kan ik via postbank opwaarderen enzo :) en zelfde nummer. Is die t-mobile simlocked?

[EDIT] laat maar hij is locked vind ik niet zo'n groot probleem. EN het was dom :)

escalante wijzigde dit bericht 30-08-2004 23:26 (17%)

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie & Meuker
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

Nee, tuurlijk kan dat niet.

Als je `m met T-Mobile koop, dan kan je er natuurlijk geen Telfort SIM in stoppen, dan gaat namelijk het hele verhaal van een gesubsidiëerde telefoon niet meer op, en verdient T-Mobile niet aan jou, maar maken ze verlies. En dan is natuurlijk niet de bedoeling.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: