"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift
Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicHet lijkt er dus op dat dit model gevoelig is voor grove stofdeeltjes tussen/onder je toetsen
Dan te bedenken dat ik 2 weken ervoor mijn T630 heb weggebracht omdat mijn rechter menu toetsje het niet meer deed
Dus voor allen waarbij de toetsten vast zitten probeer hard te blazen of probeer voorzichtig de stofzuiger erop te zetten.
People would make far better pictures if they spent time learning how to make great photos with what they already own instead of worrying about their tools
Ik denk toch echt dat dit een fout is in de productie van de nieuwe T630 PCB boards.
Uit ervaring weet ik wel dat het opsturen en laten repararen van een T630 ongeveer 1 week gaat duren momenteel, dat is dus lekker snel momenteel.
-
Onwetendheid is een gift
Weten jullie of er een mooi, niet te dik en volledig transparant hoesje te koop is?
Niet zo'n lelijk leren geval..
"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."
Dat zijn dunne hoesjes die je telefoon niet meteen dik en log maken..
[img] bodyglove_scuba_t610.jpg [/img]
Ze zijn rond de 19 euro....
Kheb er zelf ook een
MatJan
lamaar, plaatjes misluktquote:Matjan schreef op 25 augustus 2004 @ 14:56:
Ga naar TforTelecom, daar hebben ze hoesjes van BodyGlove...
Dat zijn dunne hoesjes die je telefoon niet meteen dik en log maken..
[afbeelding]
Ze zijn rond de 19 euro....
Kheb er zelf ook een
MatJan
Anyway, even voor de zekerheid: er wordt toch niets gewist van de telefoon als ik de simkaart eruit haal (als ie uitstaat natuurlijk)?
Ik moet het nummertje achterop de kaart hebben, kan ik veilig de simkaart eruit halen zonder dat de gegevens van de telefoon zelf gewist worden?
"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."
---==((( Guardian Angels - Aion Legion )))==---
Gigabyte GA-965P-DS4, Intel C2D E6600, Arctic Freezer 7 Pro, MSI GeForce 8800GTX OC, 6Gb Kingston HyperX PC6400 CL4.
Werkt wel als je leert hoe je een link moet makenquote:

Voor de duidelijkheid
Batsies wijzigde dit bericht 25-08-2004 20:42 (132%)
E-Developing
edit: [offtopic] haha dat bodyglove logo dat tekende ik 10 jaar geleden toen ik 12 was helemaal suf
apNia wijzigde dit bericht 25-08-2004 20:48 (21%)
http://www.myt30.netquote:apNia schreef op 25 augustus 2004 @ 20:45:
is er nergens een leuke gratis community die themes, beltonen etc aanbiedt? en dan niet zo'n JAMBA gevoel waar ik KELIS en J-LO kan downloaden (DEAR GOD al zou 't gratis zijn nog niet!) maar echt een beetje de sourceforge vibe van jongens die serieus bezig zijn met dingen =)
edit: [offtopic] haha dat bodyglove logo dat tekende ik 10 jaar geleden toen ik 12 was helemaal suf[/offtopic]
ligt 't aan mij of is dat alsnog van die nare WAPmeuk? Wil gewoon themes met FMA er op knallen if joe noow was i mien =)quote:
---==((( Guardian Angels - Aion Legion )))==---
Gigabyte GA-965P-DS4, Intel C2D E6600, Arctic Freezer 7 Pro, MSI GeForce 8800GTX OC, 6Gb Kingston HyperX PC6400 CL4.
Ik heb de driver van de T610 geprobeerd, maar dan klaagt m'n palm dat het niet het goede model is.
De driver zou moeten werken aangezien de 610 en de 630 grotendeels hetzelfde zijn...
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Dan gaat iedereen natuurlijk SMS-en via GPRS. Dan kost het je namelijk gewoon maar een paar centen per SMS. Dat hebben de provider dus helaas uitgeschakeld.quote:apNia schreef op 26 augustus 2004 @ 11:23:
Hoorde trouwens dat het mogelijk is via GPRS te SMSen naar iemand (uiteraard) kosteloos. Maarja was bij een nokia phone die geflashed werd... ff uitvogelen of dat met de t630 kan...
-
Onwetendheid is een gift
SMSen over bluetooth? Dude, die 10 meter kun je toch ook wel anders overbruggen.. gewoon met elkaar praten bijvoorbeeld..quote:
Ik heb idd ook dit probleem al gehad toen ik het toestel pas een paar dagen had. Nu inmiddels twee weekjes geleden.quote:Miki schreef op 25 augustus 2004 @ 13:24:
Hier wat vreemds opgevallen, gisteren zat me onderste rij toetsen vast en instinctief heb lopen blazen op de toetsen. Tot mijn grote verbazing deden de toetsen het weer!
Het lijkt er dus op dat dit model gevoelig is voor grove stofdeeltjes tussen/onder je toetsen![]()
Dan te bedenken dat ik 2 weken ervoor mijn T630 heb weggebracht omdat mijn rechter menu toetsje het niet meer deed![]()
Dus voor allen waarbij de toetsten vast zitten probeer hard te blazen of probeer voorzichtig de stofzuiger erop te zetten.
"Er is veel werk te doen en er is geen tijd te verliezen." [H.K.M. Koningin Beatrix]
Reg. datum: 12 juni 1999
Welke dat is... ehh.. weet ik even niet
Ik heb trouwens nog een bug gevonden: als je naar meerdere personen een hetzelfde smsje heb verzonden dan staat er in je verzonden lijst maar 1 persoon, en ook krijg je alleen maar van die persoon een ontvangstbevestiging!
Site voor ringtones:
http://www.phunkyphones.net/polyphonic/index.asp
have phun
Je weet niet wat je niet weet!
Ik leen nu een T230 van iemand maar die is echt retetraag en ik vind de menu's voor WAP en SMS heel vervelend vergeleken met de menu's van Nokia, maar dat zal vast verbeterd zijn bij de T630
Ik twijfel dus ook nog of ik een T630 of een Nokia 6610i of 6220 ga kopen (hoewel die laatste twee geen bluetooth hebben...)
Dirk J wijzigde dit bericht 27-08-2004 03:44 (92%)
Je n'ai pas un idée!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last