Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie & Meuker
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
Fisico9 schreef op 21 augustus 2004 @ 15:19:
Overzetten sms-woordenboek gegevens.

Ik heb momenteel een T68i. Na wat initiële problemen nu heel tevreden over (veel features en Ericsson menu en
shortcuts zijn geweldig). Ik gebruik de sms-woordenboek en vul die dan ook
constant aan.

Bij overschakeling naar een SonyEricsson T630 of gelijkaardig, kan je de
aangevulde woordenboek dan op je nieuwe telefoon overzetten. De telefoonnr's
kan je opslaan op je simkaart of naar je pc zenden, maar lukt dit ook met je
woordenboek-data.

Dus m.a.w. als je een nieuwe T630 koopt, begin je dan van
scratch? Txs
Voor zover ik weet is dit helaas niet mogelijk

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift

Reg. datum: 15 oktober 2002

quote:
CS_maDDog schreef op 11 augustus 2004 @ 12:06:
de onderste rij knopjes van mijn T630 zitten vast... ze zijn alleen met veel geweld nog in te drukken. de rest maakt nog wel gewoon een klikgeluid en doen het dus nog gewoon. hoe dit nou weer is gekomen is me een raadsel. :(

nu probeer ik dus mn T630 open te maken, maar ik krijg dat kleine klepje boven de camera er niet vanaf. als ik druk zet met een schroevedraaier breekt zowat het plastic.
wat is de beste manier om dit te doen?
Ik heb hem nog geen week en heb nu al dit probleem. :( Heb er niets geks mee gedaan. Dit verwacht je toch niet van een nieuwe telefoon. Morgen ga ik naar belcompany dit toestel omruilen, denk niet dat het weer een SE wordt. |:(

P4 3.0GHz HT / ASUS P4P800 / 1024MB Kingston CAS 2.5/ RADEON X800VE

Wanna see my batteries?

Ik krijg het niet voor elkaar om WAP en MMS tegelijk te laten werken.
Ik heb van Telfort 2 profielen gekregen, "Telfort MMS" en "Telfort WAP" (via de website aangevraagd).

- Als ik Telfort MMS selecteer kan ik wel MMSen maar niet wappen.
- Toen heb ik in Telfort MMS ingesteld dat ik wil verbinden via Telfort WAP. Dan kan ik wel wappen maar krijg ik een communicatiefout als ik een MMSje probeer te versturen.
- Met alleen Telfort WAP kan ik alleen wappen, niet MMSen

Wat is de juiste manier om MMS en WAP te laten werken?

QuarK wijzigde dit bericht 23-08-2004 10:41 (5%)

"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."

Trek 6500 powered

quote:
tvelferen schreef op 23 augustus 2004 @ 00:50:
[...]

Ik heb hem nog geen week en heb nu al dit probleem. :( Heb er niets geks mee gedaan. Dit verwacht je toch niet van een nieuwe telefoon. Morgen ga ik naar belcompany dit toestel omruilen, denk niet dat het weer een SE wordt. |:(

Dat probleem hoor ik vaker. Moet door SonyEricsson heel simpel te verhelpen zijn. Als je jouw T630 binnen 8 dagen geleden gekocht heb, dan kan hij waarschijnlijk omgeruild worden. Buiten de 8 dagen zal ik opgestuurd moeten worden. Gelukkig gaat dat momenteel erg snel. Circa 1 week.

Ik hoop niet dat jij gelijk een heel merk laat vallen omdat jij één toestel met probleem(pjes) heb. Dan zal je namelijk waarschijnlijk over een paar jaar geen enkel toestel meer kunnen nemen. Nokia, Samsuns en Siemens hebben namelijk ook zo hun kleine en grotere problemen.

-
Onwetendheid is een gift

E-Developing

quote:
QuarK schreef op 23 augustus 2004 @ 10:40:
Ik krijg het niet voor elkaar om WAP en MMS tegelijk te laten werken.
Ik heb van Telfort 2 profielen gekregen, "Telfort MMS" en "Telfort WAP" (via de website aangevraagd).

- Als ik Telfort MMS selecteer kan ik wel MMSen maar niet wappen.
- Toen heb ik in Telfort MMS ingesteld dat ik wil verbinden via Telfort WAP. Dan kan ik wel wappen maar krijg ik een communicatiefout als ik een MMSje probeer te versturen.
- Met alleen Telfort WAP kan ik alleen wappen, niet MMSen

Wat is de juiste manier om MMS en WAP te laten werken?

Ja telfort MMS en WAP heb ik enorm veel problemen mee gehad. Ik heb telfort tot 5x toe gebeld en de laatste keer werd ik teruggebeld door een persoon die met ij 30 min. alles heeft doorgelopen. Ik zou zeggen bel Telfort en vraag het hen. De naam van de persoon ben ik vergeten die mij heeft geholpen, maar die wist feilloos de instellingen. Het gaat erom om alle profielen te verwijderen en maar 1 profiel neer te zetten bij verbindingen-wap-profielen. IPadres = 193.113.200.195. GEavanceerde instellingen daar:
wijz. homepage "telfort wap"
Gebruikersid: o2nl
wachtwoord: (ben ik vergeten ******** staat er)

Ga je naar berichten - MMS - opties
MMS-server: ms.telfort.nl:8002
wap-profiel (selecteer profiel van hierboven)

Moet lukken zo, zoniet, dan hoor ik het wel

E-Developing

Schreeuwen en Nibbits eten!
Reg. datum: 01 juli 2002

iets wat ik erg mis is de mogelijkheid snel een profiel te selecteren... iemand de shortcut key daarvoor?

To beer or not to beer........
Reg. datum: 15 december 2000

quote:
Batsies schreef op 23 augustus 2004 @ 12:42:
[...]

*snip*

het wachtwoord: "password"

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
Abit KT-7, K7@1365, 786 MB SD, WD 80gb, 200gb, Gforce 4mx400, 17"+15"

Everything's Tweakable!

Is onlangs nog gezegd, de joystick naar links bewegen is een shortcut naar de functie die je zelf bovenaan zet op "Mijn tabblad".

---==((( Guardian Angels - Aion Legion )))==---

Gigabyte GA-965P-DS4, Intel C2D E6600, Arctic Freezer 7 Pro, MSI GeForce 8800GTX OC, 6Gb Kingston HyperX PC6400 CL4.

Ik heb een T68i en een Nokia Ck-1W Bluetooth carkit. Nou hoort degene die belt zichzelf in een enorme echo! Speaker etc is goed geplaatst, met een nokia 6310i wertk het nl. wel goed :?
Nu denk ik, neem wel een T630, maar ik heb er 1tje om het uit te proberen, guess what, zelfde probleem :(
Is er ergens een geheime setting of een oplossing hiervoor? Tis BT, het moet normaal met elkaar kunnen werken lijkt mij :'(
Wanna see my batteries?

quote:
Batsies schreef op 23 augustus 2004 @ 12:42:
[...]

Ja telfort MMS en WAP heb ik enorm veel problemen mee gehad. Ik heb telfort tot 5x toe gebeld en de laatste keer werd ik teruggebeld door een persoon die met ij 30 min. alles heeft doorgelopen. Ik zou zeggen bel Telfort en vraag het hen. De naam van de persoon ben ik vergeten die mij heeft geholpen, maar die wist feilloos de instellingen. Het gaat erom om alle profielen te verwijderen en maar 1 profiel neer te zetten bij verbindingen-wap-profielen. IPadres = 193.113.200.195. GEavanceerde instellingen daar:
wijz. homepage "telfort wap"
Gebruikersid: o2nl

Check, nu werkt het! MMSen en WAPen! Bedankt!
Tenminste... dat denk ik. Als ik nu op het 'online' knopje druk dan zie ik niet meer dat hij inbelt naar een 06 nummer, maar ik kom wel online.
Wat voor soort verbinding maakt hij dan?

"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."

quote:
Jaydee schreef op 23 augustus 2004 @ 13:17:
Is onlangs nog gezegd, de joystick naar links bewegen is een shortcut naar de functie die je zelf bovenaan zet op "Mijn tabblad".
mijn held _/-\o_

Trek 6500 powered

quote:
Solosmots schreef op 23 augustus 2004 @ 14:27:
Ik heb een T68i en een Nokia Ck-1W Bluetooth carkit. Nou hoort degene die belt zichzelf in een enorme echo! Speaker etc is goed geplaatst, met een nokia 6310i wertk het nl. wel goed :?
Nu denk ik, neem wel een T630, maar ik heb er 1tje om het uit te proberen, guess what, zelfde probleem :(
Is er ergens een geheime setting of een oplossing hiervoor? Tis BT, het moet normaal met elkaar kunnen werken lijkt mij :'(

Ja, normaal gesproken wel.
Maar ik ben van mening om weer eens te melden dat het Bluetooth protocol wat Nokia hanteerd nog steeds niet is wat het hoort te zijn, 100% open.

-
Onwetendheid is een gift

Reg. datum: 13 maart 2004

Op het moment is er voor o.a. de t630 een inkoopactie met frontjes:

Xandrios wijzigde dit bericht 24-08-2004 18:04 (22%)

Reg. datum: 21 augustus 2004

quote:
rjongen schreef op 23 augustus 2004 @ 19:46:
En voor de helft goedkoper: www.funtoko.com

Xandrios wijzigde dit bericht 24-08-2004 18:04 (9%)

BMW M5, APPLE POWERBOOK G4, SONY MD MZ-N510, SONY MD MZ-N10, SONY DSC-P8, SE T610, SE T630, NEC N223I, SWING 200

ff gezocht op google maar niks kunnen vinden, niemand die weet hoe je die irritante klok er uit mietert? Ik weet dat 't slimmer is enzo qua batterij, maar wil zelf iets moois kunnen bouwen =)

Reg. datum: 16 april 2004

Wel mooi al die frontjes die ik daar allemaal zie staan. Maar ik wil gewoon het originele frontje van de T630. Die is toch echt stukke mooier dan de namaak frontjes die op de bovengenoemde sites staan. Weet iemand waar ik de originele frontjes kan bestellen?

Everything's Tweakable!

In Duitsland zijn ze vrij goedkoop te koop bij http://www.ozzy.be

---==((( Guardian Angels - Aion Legion )))==---

Gigabyte GA-965P-DS4, Intel C2D E6600, Arctic Freezer 7 Pro, MSI GeForce 8800GTX OC, 6Gb Kingston HyperX PC6400 CL4.

Reg. datum: 16 april 2004

Heb jij daar toevallig al een keer wat bestelt? Volgens mij moet je het toetsenbord er nog appart bijbestellen of zie ik dat helemaal verkeerd? Ginz jij hebt geen originele in jouw inkoopactie?

Vinnie86 wijzigde dit bericht 24-08-2004 16:28 (63%)

E-Developing

quote:
QuarK schreef op 23 augustus 2004 @ 14:56:
[...]

Check, nu werkt het! MMSen en WAPen! Bedankt!
Tenminste... dat denk ik. Als ik nu op het 'online' knopje druk dan zie ik niet meer dat hij inbelt naar een 06 nummer, maar ik kom wel online.
Wat voor soort verbinding maakt hij dan?
GPRS misschien?

E-Developing

Wanna see my batteries?

quote:
Daar zat ik ook aan te denken, maar da's toch fscking duur? Dan gebruik ik liever gewoon wap door in te bellen... dan gaat het alleen van m'n belminuten af.

quote:
rjongen schreef op 23 augustus 2004 @ 19:46:
Het is niet de bedoeling je IA te promoten hier, gelieve dat te laten vanaf nu.

Xandrios wijzigde dit bericht 24-08-2004 18:04 (7%)

Reg. datum: 27 maart 2002

he dus net dit telefoontje gehaald. nu vind ik het een erg mooi toestel. ik probeer alleen een dagelijks terugkerende afspraak in te voeren en dit lukt me niet. kan hem wel netjes invoeren voor 1 dag. daarna kopieren maar dat is ook maar voor 1 dag. weet iemand hoe ik een dagelijk terugkerende afspraak in kan plannen?????

wie het laatst lacht..... is traag van begrip

2015-2020
Reg. datum: 27 januari 2000

Volgens mij kan dat niet (een terugkerende afspraak).

nog even voor apNia, over snel een profiel selecteren.
Je komt met vier stappen bij de profielenlijst, namelijk menu (rechts/enter), #, 3, selecteren.
Dat gaat redelijk snel, in plaats van dat je met 't joystickje door het menu heen loopt.
Maar dat is meer de manier hoe je snel door het menu heen kunt gaan naar de keuzemogelijkheden.

Eegee >> inderdaad the good old numbers werken, maar zoals Jaydee zei, in je Mijn Tabblad kletteren en links op je joystickje does the job voor mij =)
Moest maar ff 1 ding toevoegen...

Zo eens kijken hoe Float en ik ff creatief kunnen doen ;)

Partypassion.net

Ik kan in mijn tabblad maar 1 'snelkoppeling' zetten.

Op de T68i van mijn vriendin kun je er meerdere zetten.

Is het niet op de een of andere manier mogelijk om in mijn tabblad meerdere snelkoppelingen te plaatsen?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: