Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
MichelBosma schreef op 17 augustus 2004 @ 08:07:
Ik had nog een cole trick gevonden!

Iedereen heeft een heel erg mooie online knop aan de zijkant zitten die je eigenlijk niet of nauwelijks gebruikt!
Nu kan je em gebruiken als een shortcut om een sms te schrijven.
Ga naar Verbindingen --> WAP-opties --> WAP-profielen --> kies een profiel en bewerk deze --> geavanceerd --> wijzig homepage --> vul een naam in --> en nu het belangrijke!!!! vul bij het adres in: "mailto:"
En als je veel sms't naar 1 nummer kan dit ook nog anders!
namelijk : waar je net mailto: invulde vul je nu "wtai://wp/mc;06nummer" in.

Dit vond ik wel een handige "tweak" >:)

Mzzls!
Hah goeie tweak! Kun je eens iets doen met die knop, anders dan geld door de plee spoelen door telkens maar op internet te gaan...

Reg. datum: 14 oktober 2003

quote:
War Lord schreef op 15 augustus 2004 @ 23:09:
Hallo allemaal,

ik heb zonet geprobeerd om via bluetooth en een 12move inbelverbinding op het internet te komen maar krijg dit niet voor elkaar. Als ik probeer verbinding te maken zie ik op mijn telefoon dat er geprobeerd word te bellen en dan is het schermpje op m'n telefoon ineens pleite en krijg ik op m'n computer de melding dat de computer aan de andere lijn niet reageerd( al heb ik het idee dat er totaal niet eens gebeld word ).

Nou heb ik ook geprobeerd om via de computer te bellen en dat deed hij zonder problemen.

Dus iemand een id wat hieraan te doen valt?

owja OS is win98 misschien wat oudbakken maar het is maar een testmachine.
niemand?

Powered By Mozilla

Kun je nog meer met die online knop doen, dus zoals DaFreakhead al een goed idee had met mailto en die andere code. BV bluetooth aanzetten ofzo, of zijn hier egt geen codes voor, misschien een domme vraag maar mischien heeft iemand een leuk idee ofzo. ;)

de leven is hard

Powered By Mozilla

ah ik vond nog wat vets :D
moet je 1 van deze codes als homepage doen. ff een aanvulling :*)

wtai://wp/mc Make a call
wtai://wp/sd Send DTMF Tones
wtai://wp/ap Add a new phonebook entry
wtai://vc/sc Setup a new call
wtai://vc/ac Accept an incoming call
wtai://vc/rc Release a call
wtai://vc/sd Send DTMF Tones
wtai://vc/cs Retrieve parameters for a specific call
wtai://vc/lc Retrieve identities for all calls

kweet niet cker of ze werken wnt ze waren voor de k700i

Kaspers wijzigde dit bericht 18-08-2004 07:38 (7%)

de leven is hard

Powered By Mozilla

quote:
KASPERS schreef op 17 augustus 2004 @ 18:24:
ah ik vond nog wat vets :D
moet je 1 van deze codes als homepage doen. ff een aanvulling :*)

wtai://wp/mc Make a call
wtai://wp/sd Send DTMF Tones
wtai://wp/ap Add a new phonebook entry
wtai://vc/sc Setup a new call
wtai://vc/ac Accept an incoming call
wtai://vc/rc Release a call
wtai://vc/sd Send DTMF Tones
wtai://vc/cs Retrieve parameters for a specific call
wtai://vc/lc Retrieve identities for all calls
kan iemand hier ook ff een NL versie van maken, ik snap de helft trouwens maar

de leven is hard

E-Developing

quote:
MichelBosma schreef op 17 augustus 2004 @ 08:07:
Ik had nog een cole trick gevonden!

Iedereen heeft een heel erg mooie online knop aan de zijkant zitten die je eigenlijk niet of nauwelijks gebruikt!
Nu kan je em gebruiken als een shortcut om een sms te schrijven.
Ga naar Verbindingen --> WAP-opties --> WAP-profielen --> kies een profiel en bewerk deze --> geavanceerd --> wijzig homepage --> vul een naam in --> en nu het belangrijke!!!! vul bij het adres in: "mailto:"
En als je veel sms't naar 1 nummer kan dit ook nog anders!
namelijk : waar je net mailto: invulde vul je nu "wtai://wp/mc;06nummer" in.

Dit vond ik wel een handige "tweak" >:)

Mzzls!
Te gek cool, is even kijken wat het is

E-Developing

quote:
Jaydee schreef op 16 augustus 2004 @ 23:18:
maar je moet de headset dus in een speciale modus zetten waarin hij zich "laat" vinden door andere BT apparaten. Dan zoek je met de telefoon en moet deze hem vinden.
Dit bleek het inderdaad te zijn. In de handleiding stond dat je het aan-knopje 4-5 sec moet indrukken. Doe je dat, dan gaat 'ie blauw knipperen. Maar ik heb nu ontdekt, je moet hem nog iets langer indrukken, dan gaat 'ie blauw-rood knipperen! En dan lukt het wel.

pisanggoreng
Reg. datum: 13 maart 2004

ja!

ff snel: gratis ringtone sites gevonden:

http://www.free-polyphoni...olyphonic-ring-tones.html
http://www.free-polyphoni...yphonic-ringtones-0-9.php

gratis ringtones...zorg er wel ff voor dat je *.MID download en geen *.MP3 d0h

offtopic:
dit is niet als reclame bedoeld, serieus...

Silverline wijzigde dit bericht 18-08-2004 02:18 (26%)

Wanna see my batteries?

Ik heb m'n T630 net ontvangen (Telfort abo) en zit nu lekker te spelen.
Ik heb nu gelijk al een paar vragen waar ik tot nu toe nog geen antwoord op heb gevonden... kunnen jullie helpen?

- Hoe kan ik een smsje van het archief (sim) verplaatsen naar het telefoongeheugen?
- Hoe kan ik het totale aantal karakters van een smsje laten zien tijdens het tikken? Niet alleen bij de laatste 20 dus.
- Weten jullie nog goede sites voor (gratis bij voorkeur) themes? Ik ben op zoek naar een (ja heel origineel) Matrix theme..

QuarK wijzigde dit bericht 18-08-2004 12:28 (21%)

"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."

Powered By Mozilla

http://www.myt610.net/t630/
Daar mag je die Matrix theme zoeke.

http://myt630.lasyk.net/subsearch.php?q=matrix&c=2
Help ik je ook nog verder.

Kaspers wijzigde dit bericht 18-08-2004 11:13 (40%)

de leven is hard

Everything's Tweakable!

quote:
QuarK schreef op 18 augustus 2004 @ 10:33:
- Hoe kan ik een smsje van het archief (sim) verplaatsen naar het telefoongeheugen?

Wil net voor je kijken, zijn ineens al mijn smsjes gewist!! :( :(
Dat hoort toch nie zomaar te gebeuren dacht ik zo!? :?

quote:
- Hoe kan ik het totale aantal karakters van een smsje laten zien tijdens het tikken? Niet alleen bij de laatste 20 dus.
Gaat niet, alleen de laatste 20 geeft ie weer.

---==((( Guardian Angels - Aion Legion )))==---

Gigabyte GA-965P-DS4, Intel C2D E6600, Arctic Freezer 7 Pro, MSI GeForce 8800GTX OC, 6Gb Kingston HyperX PC6400 CL4.

Reg. datum: 03 november 2001

Mijn T630 is al terug van reparatie, de telefoon is niet opgestuurd geweest. Het probleem was dat mijn rechter menu knopje het niet meer deed. Kleine 1,5 week is wel netjes!

_/-\o_ SE servicepoint Kinkerstraat Amsterdam _/-\o_

People would make far better pictures if they spent time learning how to make great photos with what they already own instead of worrying about their tools

morgen weer?
Reg. datum: 12 maart 2004

mja valt inderdaad wel mee.. maar hoe veel kost het nou.. zown kleine reparatie? of valt het gewoon onder garantie.. want wat mij betreft.. heeft zown winkel er niets mee te maken, met de garantie

There's NO life without MUSIC!

morgen weer?
Reg. datum: 12 maart 2004

quote:
Jaydee schreef op 18 augustus 2004 @ 14:39:
[...]

Wil net voor je kijken, zijn ineens al mijn smsjes gewist!! :( :(
Dat hoort toch nie zomaar te gebeuren dacht ik zo!? :?

[...]

Gaat niet, alleen de laatste 20 geeft ie weer.
ik denk dat al die smsjes zijn gewist doordat je je SIM-kaart uit de telefoon hebt gehaald.. een keer.

There's NO life without MUSIC!

Wanna see my batteries?

quote:
TotallySPY schreef op 18 augustus 2004 @ 20:36:
[...]
ik denk dat al die smsjes zijn gewist doordat je je SIM-kaart uit de telefoon hebt gehaald.. een keer.
Ho wacht! Dat zal toch niet waar zijn? Alle smsjes moeten gewoon bewaard worden, op sim en op het geheugen van de telefoon..

"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."

quote:
TotallySPY schreef op 18 augustus 2004 @ 20:35:
mja valt inderdaad wel mee.. maar hoe veel kost het nou.. zown kleine reparatie? of valt het gewoon onder garantie.. want wat mij betreft.. heeft zown winkel er niets mee te maken, met de garantie

Tis gratis natuurlijk, het eerste jaar garantie. Let wel op dat dit natuurlijk niet betekend dat waterschade en valschade kosteloos gerepareerd wordt.
Het gaat hier echt om gebreken waaraan je zelf niks aan kan doen en duidelijk gebreken zijn van sony ericsson zelf, zoals mijn kapotte rechter menu knopje.

People would make far better pictures if they spent time learning how to make great photos with what they already own instead of worrying about their tools

Edem Kleetun

Ik heb sinds vandaag een HBH-20 Bluetooth headsetje. Bij mijn vorige (Standaard) headset, met draad, sprong de telefoon automatisch bij verbinden met de headset op een profiel. Weten jullie of je het ook zo kan instellen dat ie dat automatisch doet als je telefoon met de headset paired? Of andersom, dat de telefoon automatisch de headset zoek bij instellen van een profiel?

-edit-

Goed zo Dandy, eerst proberen dan vragen.

Ben er inmiddels achter :)

Dandelion wijzigde dit bericht 21-08-2004 09:13 (11%)

Partypassion.net

quote:
Ginz schreef op 16 augustus 2004 @ 23:30:
[...]

Ja, I'll correct you :P

Bij mij werkt het allemaal lekker. Gewoon eigenlijk MSN.

Ik zou ook graag dat myfriends aan de praat willen krijgen. Kan alleen geen site vinden waar ik me moet aanmelden en waar de configuratie gegevens staan.

Hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Reg. datum: 21 augustus 2004

De t630 is toch 10 minimeter groter dan de t610?

BMW M5, APPLE POWERBOOK G4, SONY MD MZ-N510, SONY MD MZ-N10, SONY DSC-P8, SE T610, SE T630, NEC N223I, SWING 200

Reg. datum: 14 mei 2004

quote:
partypas schreef op 20 augustus 2004 @ 17:03:
[...]

Ik zou ook graag dat myfriends aan de praat willen krijgen. Kan alleen geen site vinden waar ik me moet aanmelden en waar de configuratie gegevens staan.

Hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
kijk maar in dit topic, Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel

Maite wijzigde dit bericht 21-08-2004 12:01 (33%)

I-Phone 3GS | Wii | Digitenne |

quote:
Sony Ericsson schreef op 21 augustus 2004 @ 11:57:
De t630 is toch 10 minimeter groter dan de t610?

Ik zie dat je net hebt aangemeld. Hier op tweakers.net wordt een beetje zelf uitzoek werk zeer op prijs gesteld. Als je de openingsposten van de T610 en T30 bekijkt zul je de afmetingen tegenkomen.

Ginz in "Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel..." en Ginz in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel..."

Volgende keer ff wat meer snuffelen ;)

Ik heb m'n T630 nu wel aardig onder controle, behalve 1 dingetje. Als ik een mms verstuur, komt er bij de ontvangende partij standaard de naam van de foto, die ik verstuur, te staan ... da's niet de bedoeling, daar moet m'n naam staan! ;(

Uiteraard sta ik bij die persoon in de contacten en ik heb (voor zover dat nodig is bij mms) nummerherkenning gewoon aan staan.

Ehm...help? :)

quote:
Miki schreef op 21 augustus 2004 @ 12:01:
[...]

Ik zie dat je net hebt aangemeld. Hier op tweakers.net wordt een beetje zelf uitzoek werk zeer op prijs gesteld. Als je de openingsposten van de T610 en T30 bekijkt zul je de afmetingen tegenkomen.

Ginz in "Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel..." en Ginz in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel..."

Volgende keer ff wat meer snuffelen ;)
Executeert u mij.

BMW M5, APPLE POWERBOOK G4, SONY MD MZ-N510, SONY MD MZ-N10, SONY DSC-P8, SE T610, SE T630, NEC N223I, SWING 200

Overzetten sms-woordenboek gegevens.

Ik heb momenteel een T68i. Na wat initiële problemen nu heel tevreden over (veel features en Ericsson menu en
shortcuts zijn geweldig). Ik gebruik de sms-woordenboek en vul die dan ook
constant aan.

Bij overschakeling naar een SonyEricsson T630 of gelijkaardig, kan je de
aangevulde woordenboek dan op je nieuwe telefoon overzetten. De telefoonnr's
kan je opslaan op je simkaart of naar je pc zenden, maar lukt dit ook met je
woordenboek-data.

Dus m.a.w. als je een nieuwe T630 koopt, begin je dan van
scratch? Txs

quote:

Eh... ik ga je echt niet neer schieten hoor :D

Maar even terugkomend op jou vraag, op tweakers.net en dan doelend op GoT worden heel veel vragen gesteld en daarop heel veel antwoorden gegeven. Heel vaak is het vinden van de oplossing voor jou vraag zo gepiept middels een gerichte "search" (zoek) aktie. Jou vraag had ik dus binnen 1 minuut gevonden, door de mooie openingsposten van Ginz te bekijken. Jou vraag was dus een beetje overbodig, en voor de andere leest het vervelend vanwege onnodige vervuilling zeg maar.
Maar voor ieder is er een begin, kijk gewoon goed om je heen en je zult zien hoe hier de cultuur in elkaar steekt. Men houdt hier van schone topics op een beetje niveau O-)

Lees aub: http://gathering.tweakers.net/forum/faq deze regels ook even door, staan ook handige dingen in enzo.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: