http://www.digitpress.com/
Die mag trouwens echt niet ontbreken in de startpost vind ik! Als je jezelf serieus neemt qua retro gaming dan is dat dé site om eens te bezoeken. Game rooms, zeldzaamheids ratings, forums, en nog véél meer. Ik ben er geregeld te vinden. Vind het echt leuk om topics te lezen over dit onderwerp.
Misschien dat er trouwens ergens een mooie layout "gepikt" kan worden om de startpost wat meer uitstraling te geven? Zou best vet zijn denk ik. Meestal is het trouwens zo dat, hoe mooier de startpost, des te meer interesse voor het topic word getoond.
Ik heb gisteren trouwens een leuke emulator aan de gang gekregen. Eentje waar mee je de gehele serie Amiga computers mee kunt emuleren. Echt cool! Ik denk niet dat ik de naam en zo mag noemen hier. Weet het eigenlijk niet precies, weet namelijk niet echt wat er in de regels van GOT staat over dit onderwerp. Maar goed, hij doet het in ieder geval en het bevalt me echt! Misschien dat ik zo'n Amiga nog wel eens een keer koop. Ben er in ieder geval al eens voor aan het rond kijken op Marktplaats en zo. Vroeger speelde ik altijd op de Commodore 64, maar die Amiga 500/1200 das toch wel ff hele andere koek! Daar konden de PC gamertjes alleen maar van dromen in die tijd. Amiga was echt de ultieme gaming bom toen der tijd! En nu nog zijn de games erg vet vind ik.