PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 10
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 08 mei 2004
Jesus, wat voor werk doe jijquote:garmtz schreef op 19 juli 2004 @ 15:54:
Nouja, dan ook maar even wat plaatjes van de hele kamer dan. De projector is vervangen door een Barco Cine 8, de subwoofer door een SVS CS-Ultra en de MartinLogan Logos door een MartinLogan Theater i. Worden binnenkort wel weer nieuwe foto's gemaakt misschien. Sorry van de kabelbende...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stond jouw home cinema niet in de Trouw? Helemaal dat eerste plaatje meen ik uit de krant te herkennenquote:garmtz schreef op 19 juli 2004 @ 15:54:
Nouja, dan ook maar even wat plaatjes van de hele kamer dan. De projector is vervangen door een Barco Cine 8, de subwoofer door een SVS CS-Ultra en de MartinLogan Logos door een MartinLogan Theater i. Worden binnenkort wel weer nieuwe foto's gemaakt misschien. Sorry van de kabelbende...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Simon schreef op 19 juli 2004 @ 16:03:
[...]
Stond jouw home cinema niet in de Trouw? Helemaal dat eerste plaatje meen ik uit de krant te herkennen
Dat klopt, hij stond in de Trouw...
En ik heb nooit de loterij gewonnen en heb een normale baan...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ook een erg stijlvolle HT. Hooguit jammer dat je scherm een beetje "tussen je speakers gepropt zit". Maar waarschijnlijk klonk het gewoon het beste op deze manier
Liefst, want nofi, maar deze hebben we al wel gezienquote:garmtz schreef op 19 juli 2004 @ 15:54: Worden binnenkort wel weer nieuwe foto's gemaakt misschien.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
quote:TomSwinnen schreef op 19 juli 2004 @ 16:24:
[...]
Liefst, want nofi, maar deze hebben we al wel gezien
Ach, dit hele topic hangt zowat van de herhaling aan elkaar... Sure, er komt af en toe eens wat extra's bij, maar er komt zoveel langs wat al eens een keer geshowd is!
Niet dat ik het erg vind, maar ga dan niet een persoon daarop afrekenen
Maar het een een geweldig mooie (Home)Theatre
voodooless wijzigde dit bericht 19-07-2004 16:31 (9%)
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Reg. datum: 17 november 2003
quote:garmtz schreef op 19 juli 2004 @ 15:54:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jummie.
Meer kan ik er niet op zeggen
Reg. datum: 03 februari 2004
Wat is het dan, er moet iets zijn. Wacht even, of ben je soms vrijgezel??quote:garmtz schreef op 19 juli 2004 @ 16:07:
[...]
Dat klopt, hij stond in de Trouw...Dat komt omdat de foto's zijn gemaakt door een vriend van mij die fotograaf is. Soms worden die foto's gebruikt door kranten etc.
En ik heb nooit de loterij gewonnen en heb een normale baan...
Van die kamer vind ik die belichting niet mooi. Kan dat ook komen door de foto?
Toendertijd wel ja...quote:maandagochtend schreef op 19 juli 2004 @ 16:47:
[...]
Wat is het dan, er moet iets zijn. Wacht even, of ben je soms vrijgezel??
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Reg. datum: 08 mei 2004
quote:maandagochtend schreef op 19 juli 2004 @ 16:47:
[...]
Wat is het dan, er moet iets zijn. Wacht even, of ben je soms vrijgezel??
Hij woont in dat huis met voor de deur een Daihatsu bouwjaar 1981, de andere kamers zijn onderverhuurd
Hoeveel jaar heeft het je gekost om dit bij elkaar te scharrelen?
Wij zien die foto in 1 keer en denken WOW maar dit zal niet binnen 1 week klaar geweest zijn
quote:malle jopie schreef op 19 juli 2004 @ 16:56:
[...]
Hij woont in dat huis met voor de deur een Daihatsu bouwjaar 1981, de andere kamers zijn onderverhuurd![]()
Al dat gezeik over geld altijd...
quote:Hoeveel jaar heeft het je gekost om dit bij elkaar te scharrelen?
Jaar of 6, maar het grootste deel binnen 2 jaar gekocht.
Als je rijk bent, waarom niet? Maarja, die gasten gaan echt niet op zo'n nerdenforum als GoT posten...quote:Wij zien die foto in 1 keer en denken WOW maar dit zal niet binnen 1 week klaar geweest zijn
quote:garmtz schreef op 19 juli 2004 @ 17:20:
Al dat gezeik over geld altijd...Ik rij een Mazda MX-5 als je het wilt weten...
![]()
Precies! En reken eens uit wat je het afgelopen jaar in de kroeg hebt uitgegeven...... Leuk bedrag he! En ga nu eens eerder naar huis, of ga de helft minder! Ga dan eens kijken wat je al meer had kunnen kopen!
Geen gelul over geld aub meer, daar is dit topic niet voor. Je hebt nu eenmaal mensen die werken en mensen die studeren. Daar zit in de regel een verschil in inkomen tussen. Daarnaast is je leefstijl belangrijk. Ik ken mensen die gaan nooit op vakantie. Die geven het geld aan HT uit. Dan lijkt het heel wat, maar het net hoe je het bekijkt!
1 game pc en 4 kantoor pc's
quote:Blue Eyes schreef op 19 juli 2004 @ 17:28:
[...]
Precies! En reken eens uit wat je het afgelopen jaar in de kroeg hebt uitgegeven...... Leuk bedrag he! En ga nu eens eerder naar huis, of ga de helft minder! Ga dan eens kijken wat je al meer had kunnen kopen!
Laat ik nou de laatste tijd nu ik geen vrijgezel meer ben veel vaker uit eten/naar het café gaan en dus ook minder tijd/geld hebben voor HT/hifi...
Zo is dat!quote:Geen gelul over geld aub meer, daar is dit topic niet voor. Je hebt nu eenmaal mensen die werken en mensen die studeren. Daar zit in de regel een verschil in inkomen tussen. Daarnaast is je leefstijl belangrijk. Ik ken mensen die gaan nooit op vakantie. Die geven het geld aan HT uit. Dan lijkt het heel wat, maar het net hoe je het bekijkt!
Budget, met een goeie prijs/kwaliteit-verhouding.
Yamaha RX-V450RDS (zwart)
2x Mission M-73 (zwart)
Voorlopig dient dit nog alleen om er muziek mee op mijn kamer te luisteren. Als ik mijn appartementje niet meer hoef te delen, is dit natuurlijk een mooi begin van een home-cinema.
Ik gebruik voorlopig een oude Philips CD-speler, totdat ik eruit ben of ik een CD-speler of een DVD-speler erbij koop (en of het een wisselaar wordt of niet).
Een ding waar ik me op verheug is de koppeling met mijn computer met een Terratec Aureon Space....
Dat moet lekker filmpjes kijken worden en vooral: MP3'tjes luisteren.
Pics van de set komen deze week als de set bezorgd is. Misschien ook nog wat pics van angstig kijkende buren omdat die nog nooit zo mee hebben mogen genieten van mijn Slayer-albums.
||| "Re-pu-bliek Dor-duh-recht!" ||| Open the pod bay doors, HAL ||| Digitale cinefilie |||
| jfeelders' budget homecinema setup |
| • DVD-speler: NEC DVD-rom met PowerDVD 5 via SPDif en S-Video uit • CD-speler: Sony CDP-XE310 • Amp: Sony STR-DE485e (DD, DTS, DCS) • Speakers (stereo): Eltax Symphony 6 • Speakers (surround): Eltax Millennium Centre & Eltax Mini Surround • TV: Cosmel 9910 (50cm) • Bekabeling: QED Qunex1, Cambridge Audio Pacific, Hirschmann Koka 799 Digital Coax, VLS Optistan, CableTalk 3.1 (biwired) • Meubel: zelfbouw op basis van Target Beta-series • Besturing: PowerDVD via zelfbouw IR-ontvanger |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jfeelders wijzigde dit bericht 19-07-2004 22:30 (9%)
Kleine wereld
Garmtz: heb jij geen aparte HT kamer waar je al die mooie apparatuur hebt staan? Dat is toch niet de huiskamer of wel?
quote:
YEP!
Dat is wel degelijk de 'huiskamer'...quote:Garmtz: heb jij geen aparte HT kamer waar je al die mooie apparatuur hebt staan? Dat is toch niet de huiskamer of wel?
Een TAG McLaren cd loopwerk. Mijn huidige cd speler heeft een schop gekregen dit omdat de DAC van de PRE een stukje beter is. Aangezien ik dan toch de DAC van de PRE ga gebruiken, is de huidige player wat overbodig geworden. Ik heb dan liever iets wat daar voor gemaakt is: cd loopwerk. Toevallig liep ik tegen een enorm koopje op E-Bay aan, goedkoop en 100% ideaal: TAG, met sync link.
Maar goed, hier een plaatje:

Het gave is inderdaad de sync-link met de Tag pre/pro. Mooi man!quote:Blue Eyes schreef op 19 juli 2004 @ 17:58:
Toevallig liep ik tegen een enorm koopje op E-Bay aan, goedkoop en 100% ideaal: TAG, met sync link.
Maar goed, hier een plaatje:
[afbeelding]
quote:
Wat dacht je van WouterNeyn?
p.s. Garmt: je hebt PM op HTforum
quote:
Aha! Ken ik!
Gelezen... Zal je even replyen...quote:p.s. Garmt: je hebt PM op HTforum
O ja, en bedankt nog. Ik zal de volgende keer de TAG wel meenemen.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.