[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 8
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicDr zitten geen fans voor dus zal wel mee vallen. Dr gaat iig veel meer lucht door een blowhole dan door zo'n open window.quote:Danjel schreef op 19 juli 2004 @ 22:09:
ding staat dus lekker stof te happen of niet?
Drive it like you can afford to fix it.
Reg. datum: 19 april 2004
Mijn eerste mod, maar lees en zie de pics op een ander forum, http://www.tweaking-gamer...showtopic=1252&st=170 (mijn nick daar Chewy
euss wijzigde dit bericht 20-07-2004 08:18 (15%)
Reg. datum: 31 januari 2004
fans heb ik alleen 2 stille erin zitten die je los nog amper hoort, en die zitten er alleen om de hete lucht direct bij de cpu/northbridge weg te halen. zoveel airflow heeft dat systeem niet nodig. zonder fans en zonder window ging de temp niet veel omhoog. en stof happen deed die normaal ook al door gaten in de kast/ door de fans, en vantevoren deed ik hem al vaker schoonmaken dusd at is ook geen punt.quote:Sk8OrDie schreef op 20 juli 2004 @ 01:25:
da gaas maakt herrie (fans) enz beter hoorbaar en hapt stof en je air-flow is nu niks meer! Dus ik zal wa plexi gebruiken!
quote:magicM schreef op 20 juli 2004 @ 11:08:
[...]
fans heb ik alleen 2 stille erin zitten die je los nog amper hoort, en die zitten er alleen om de hete lucht direct bij de cpu/northbridge weg te halen. zoveel airflow heeft dat systeem niet nodig. zonder fans en zonder window ging de temp niet veel omhoog. en stof happen deed die normaal ook al door gaten in de kast/ door de fans, en vantevoren deed ik hem al vaker schoonmaken dusd at is ook geen punt.
heel origineel idee!
maar mooi.... dat is wat anders
kan aan mij liggen
Reg. datum: 20 maart 2004
Ik heb verf gebruikt van "'t Stilleven" dat bij de praxis verkrijgbaar is, het kost ongeveer ¤10 per spuitbus.
De gebruikte kleur is "1870 zwart mat"
Voor:

Na:
Andere Kant:
Closeup:
Closeup Powerbutton:
Gelijk maar even me pc opgeruimd, en nieuwe casebadge eropgeplakt.
PPanic wijzigde dit bericht 31-07-2004 01:46 (16%)
Zal soon zijn mini modje ff posten
heel mooi gedaanquote:PPanic schreef op 20 juli 2004 @ 19:09:
Heb vandaag met het mooie weer eens mijn "Iiyama Visionmaster pro 450" gespoten.
Ik heb verf gebruikt van "'t Stilleven" dat bij de praxis verkrijgbaar is, het kost ongeveer ¤10 per spuitbus.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zie geen picquote:
quote:
Zeker wel mooi gedaan. Vraag me af of die verf er nog aan zit na een paar lanparties, of dat de verf echt lekker krasvast is. Zo ja, dan kijkt die monitor van mij wel lief naar mij
In ieder geval, eigenlijk is het nu wel in style als u ook een zwart toetsenbord en muis op de kop tikt, of spuit (tobo wordt moeilijk met die letters).
Ik welquote:Ik zie niks
Reg. datum: 06 april 2000
HOE heb je die gespoten?? (t ziet er namelijk zeer keurig uit, vaker gedaan ook?quote:PPanic schreef op 20 juli 2004 @ 19:09:
Heb vandaag met het mooie weer eens mijn "Iiyama Visionmaster pro 450" gespoten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
1, haal je kappen eraf
2. schuur ze lekker op met "lak schuurpapier"
3. maak ze lekker schoon
4. 1e keer spuiten, dunne laag
5. 2e keer spuiten, dunne laag
6. 3e keer spuiten, dunne laag
7. dunne blanke krasvaste lak erover
en dit is me eerste keer dat ik dit heb gedaan, de lak die ik heb gebruikt is gewoon erg mooi.
PS. wil inderdaad nog nieuw toetsenbord + muis.
PPanic wijzigde dit bericht 20-07-2004 20:00 (9%)
Reg. datum: 21 augustus 2003
Mooi gespoten hoor.
Een tas met fotospullen
top werk
(\_/)
(o.0)
(")(") Muh?!
ik had er 2 nodig
zie et al. helaas dus in amsterdam... einde fietsen dus vanuit leeuwarden
Danjel wijzigde dit bericht 20-07-2004 20:07 (41%)
(\_/)
(o.0)
(")(") Muh?!
quote:
ikga zelf wel ffkes proberen
en ik post dan wel hoe et geworden is... iig morge ff langs de praxis. kehb nog 10 euro tegoed bon liggen namelijk
(\_/)
(o.0)
(")(") Muh?!
lucky youquote:Danjel schreef op 20 juli 2004 @ 20:15:
[...]
ikga zelf wel ffkes proberen![]()
en ik post dan wel hoe et geworden is... iig morge ff langs de praxis. kehb nog 10 euro tegoed bon liggen namelijk
Reg. datum: 06 april 2000
en welke blanke lak bedoel je dan?
Maf wijzigde dit bericht 20-07-2004 20:41 (27%)
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.