Hmm... Ik mis een beetje een verzameltopic Landschappen en natuur. Dus niet foto's van beestjes, maar mooie plekjes bij jou in de buurt!
Laat ik meteen maar aftrappen. Een mooie morgen in de Achterhoek gaf de volgende resultaten
1. Stukje landbouwgrond dat teruggegeven is aan de natuur

2. Vergezicht over het weidelandschap

3. Oud bruggetje dat vroeger door mijn opa en oma ooit al eens werd gebruikt om met hun vee over de beek te komen

4. Deze beek bedoel ik dan

5. Vervelend steekplantje waarvan ik de naam even ben vergeten

6. Idem

7. Agrarier aan het werk op zijn land

8. Dit had een mooi plaatje kunnen worden voor het vogelverzameltopic, maar ze hadden me helaas te vroeg door

Nou, hopelijk is dit het begin van nog veel meer mooie plaatjes van de Nederlandse landschappen en natuurlijke omgevingen.
Laat ik meteen maar aftrappen. Een mooie morgen in de Achterhoek gaf de volgende resultaten
1. Stukje landbouwgrond dat teruggegeven is aan de natuur

2. Vergezicht over het weidelandschap

3. Oud bruggetje dat vroeger door mijn opa en oma ooit al eens werd gebruikt om met hun vee over de beek te komen

4. Deze beek bedoel ik dan

5. Vervelend steekplantje waarvan ik de naam even ben vergeten

6. Idem

7. Agrarier aan het werk op zijn land

8. Dit had een mooi plaatje kunnen worden voor het vogelverzameltopic, maar ze hadden me helaas te vroeg door

Nou, hopelijk is dit het begin van nog veel meer mooie plaatjes van de Nederlandse landschappen en natuurlijke omgevingen.