Hoofdcategorieën
Topicacties

[MP3/Ogg] iRiver H-3x0 serie

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 04 februari 2004

Zo ff besteld bij mp3spelers.nl gisteren met een Card reader erbij (mijn camera wordt niet ondersteund) en net binnen...ga hem ook eens even nader inspecteren. De PMX60 klinkt in ieder geval geweldig op mijn andere mp3speler.

THEOtherss

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
flitserke schreef op 15 juli 2004 @ 15:36:
fm-radio niet slecht, maar heb toch al beter gehoord.
Heeft er nu al iemand een cardreader getest(smartmedia)?

Ik heb succesvol een dane-elec zmate smartmedia cardreader aangesloten. Nu heb ik de compact flash variant ervan besteld om via een omweg toch m'n canon camera erop aan te sluiten.

possstema: hoe ziet de h3x0 die 6in1 reader? Kun je alleen het eerste slot gebruiken, of herkent hij toch de meerdere media?

Reg. datum: 07 juli 2004

Woei!!! Ze sturen me de H340! (voor maar 489,- >:) )
't was eerst nog spannend of ze voor de 16e (dan gaat easy-com met vakantie :() de H340 binnen zouden hebben, maar ze hebben em vandaag naar me opgestuurd. Misschien heb ik em morgen binnen (hoop ik), maar ik verwacht em eigenlijk pas zaterdag (levert de tpg dan ook pakjes af?) of maandag.

De pinspot ziet er op de foto's trouwens wel beter uit dan de fractal, alhoewel die ook wel zijn charme heeft.
Naja, we zullen zien.

Nikon D70 | 18-70 mm

Reg. datum: 07 juli 2002

quote:
bjorn schreef op 15 juli 2004 @ 20:52:
possstema: hoe ziet de h3x0 die 6in1 reader? Kun je alleen het eerste slot gebruiken, of herkent hij toch de meerdere media?
Toevallig is CF het eerste slot, links boven, maar volgens mij is het zo dat hij gewoon het slot gebruikt waar een kaartin zit, dus ik denk ook dat je maar 1 kaart tegelijk kan grbuiken. Het is btw een 8 in 1 lezer zie ik net. Als je een foto wil hebben hoe hij eruit ziet mail maar ff. Me email staat wel ergens eerder in dit topic of in me profiel :) .

J-Bay/St. Francis

heerlijk als je thuiskomt en er ligt een pakketje met daarin de h340 op je te wachten :)

wat is ie klein zeg, had 'm veel groter verwacht, ben heel erg benieuwd straks als ie klaar is met opladen....

flickr | 40d | 17-40L | 70-300 IS USM | Lumix FX07 | iPod 80GB

quote:
Possstema schreef op 15 juli 2004 @ 21:35:
[...]
Toevallig is CF het eerste slot, links boven, maar volgens mij is het zo dat hij gewoon het slot gebruikt waar een kaartin zit, dus ik denk ook dat je maar 1 kaart tegelijk kan grbuiken. Het is btw een 8 in 1 lezer zie ik net. Als je een foto wil hebben hoe hij eruit ziet mail maar ff. Me email staat wel ergens eerder in dit topic of in me profiel :) .

Morgen komt als het goed is m'n cf zmate aan. Zo'n 8in1 reader is niet bepaald een wonder kwa compactheid, dus da's sowieso geen optie ;) Ik vroeg me alleen af hoe de h3x0 omgaat met meerdere driveletters die een apparaat kan hebben.

Iemand al een externe hd (eventueel met meerdere partities) aangesloten? Ziet hij dan alleen de eerste partitie, of kun je toch door de partities browsen?

quote:
bjorn schreef op 15 juli 2004 @ 22:05:
[...]

Morgen komt als het goed is m'n cf zmate aan. Zo'n 8in1 reader is niet bepaald een wonder kwa compactheid, dus da's sowieso geen optie ;) Ik vroeg me alleen af hoe de h3x0 omgaat met meerdere driveletters die een apparaat kan hebben.

Iemand al een externe hd (eventueel met meerdere partities) aangesloten? Ziet hij dan alleen de eerste partitie, of kun je toch door de partities browsen?
Hij ziet niet echt een letter, maar gewoon DEVICE, en als je dat opent zit je gelijk in de CF, maare ik heb de reader ff opgemeten en hij is maar 9.5 cm breed, 6.5 cm lang en maar 1.5 cm dik :), klinkt misschien groot, maar hij is nauwlijks groter dan een pinpas.

Zie maar:

http://download.jspdesign.nl/IMG_2052.JPG

Btw, volgens mij zie je dat lelijke struktuurje alleen omdat er een felle flit op staat van de cam, want in normaal licht heb je dat nie.

Possstema wijzigde dit bericht 15-07-2004 22:39 (14%)

hoe duur was die medion en wanneer heb je hem gekocht? bij de aldi neem ik aan? :Y)

Oost west, Groningen best!

Reg. datum: 05 juni 2000

Wat wel frustrerend aan die apparaten is, is dat als je je camera of externe harddisk of whatever gekoppeld hebt, maar maximaal 1 bestand of map tegelijkertijd kan kopieeren...

Als je dan een map kopieert dan doet 'ie het gelukkig wel met inhoud, maar je kunt de naam van de map niet aanpassen. En de naam van de map op m'n SD kaartje van mijn camera is altijd hetzelfde, dus ik kan niet twee keer achter elkaar de hele map kopieeren.. Beetje jammer :|

Reg. datum: 27 maart 2003

Is voordat je op vakantie gaat mappen maken misschien een oplossing? :P

quote:
Elefante schreef op 15 juli 2004 @ 22:47:
hoe duur was die medion en wanneer heb je hem gekocht? bij de aldi neem ik aan? :Y)
Idd bij aldi, en was rond de 6 a 7 euro, 6,95 volgens mij.

Heeft iemand hier last van explorer.exe die crasht wanneer je de DB update? Of ben ik de enige gelukkige winnaar hiervan }:O

quote:
EmRuTToY schreef op 16 juli 2004 @ 00:27:
Heeft iemand hier last van explorer.exe die crasht wanneer je de DB update? Of ben ik de enige gelukkige winnaar hiervan }:O
Ik gebruik geen van die software, gewoon explorer voor bestanden overplaatsen. DB update doe ik gewoon op apparaat zelf.

Toch maar even manual lezen :*)

Edit: Je hebt een optie om de DB feature aan te zetten, bij instellingen, maar niet om te scannen (zoals op de PC). Als ik het verkeerd heb, verbeter me graag. Het gaat trouwens om de ID3-tag DB Scan.

Update 2: Ik heb een proggie gevonden, dat hetzelfde doet als de iRiver Manager, maar sneller, en hij kan ook nog es veel meer (playlists maken ed.) Ik zou zeggen probeer het uit, het hielp mij in ieder geval met mijn probleem. De link is http://tdt.sourceforge.net

EmRuTToY wijzigde dit bericht 16-07-2004 00:54 (121%)

Enjoy the silence!
Reg. datum: 07 februari 2003

H340 gescoord bij direqt.nl in Rotterdam. Had ze vandaag binnen gekregen (stuk of 6). Besteld en vanmiddag (donderdag) afgehaald.

Wat eerste indrukken:
• Een ware accessoires-heaven. Ben vooral blij met 4xAA-battery-'rugzak' Mijn camera werkt ook op penlites. Kan nu met mijn gigantische voorraad NiMH-batterijen gaan kamperen. Mogelijk zelfs zonder mijn lader te hoeven gebruiken.
• Apparaat is iets dikker dan ik me had voorgesteld. 40GB-schijfjes hebben dan ook 2 platters t.o.v. 1 bij kleinere, las ik in C'T 2004/08.
• Mooi, scherp schermpje
• Foto's worden subliem vertoond: mijn 5-megapixel foto's (ca 1,3 MB) met 3:2-verhoudiigen worden perfect in beeld gebracht: over de volle breedte van het scherm, met zwarte balkjes boven en onder. Dus maximale grootte zonder vervorming of uitrekken.
• Laden van genoemde foto's duurt wel enkele seconden (langer dan op mijn camera.)
• In ca/ 45 minuten 20 GB aan OGG-files overgepompt via USB2.0-connectie. Apparaat reageert ook snel als je hem via de PC benadert als harde schijf.

http://picserver.org/view_image.php/1K3UN33IO416

Compatibiliteit USB to go:

Geen succes met:
• Casio QV-R51 (met Sandisk Ultra II SD-kaartje), camera springt wel in dezelfde modus als bij een pc-connectie, maar de iRiver toont in filemenu rechtsonder niet 'DEVICE' naast 'HOST'
• Medion MD41067 (Aldi, op foto rechts) met Sandisk Ultra II SD-kaartje. Zelfde verhaal: kaarlezer toont wel ledje, H340 geeft geen sjoege. Opvallend, omdat Possstema hierboven wel succes had met een CF-kaarjte in dezelfde doorzichtige kaarlezer.

Gelukkig wel succes met:
• Apacer Steno MG820 (EUR 15,= bij MyCom, op foto links) met Sandisk Ultra II SD-kaartje. Met deze kaartlezer verscheen bij mij voor het eerste "DEVICE" rechtsonder in het file-menu van de iRiver. Met de A-B-button kon ik vervolgens overschakelen naar de SD-kaart.

http://picserver.org/view_image.php/6690PH18CMGL

Als ik het goed begrijp is met de H340 kopieren in 2 richtingen mogelijk. Van camera of ander UMS-device naar de H340, maar ook weer terug. Dit dankzij de UI en klembord-achtige commando's van de iRiver, zoals copy en paste, voor zowel de HOST als de externe DEVICE.

Dat biedt interessante mogelijkheden. Bijvoorbeeld selectief foto's overzetten naar iemand anders zijn geheugenkaartje.

Mogelijkheden die met een gewone HDD/USM-speler + Syncbox of 2Copy2 niet kunnen, of niet zo verfijnd. omdat daar een UI ontbreekt (zie ook GoT-thread).

UnderClock wijzigde dit bericht 16-07-2004 01:50 (3%)

quote:
UnderClock schreef op 16 juli 2004 @ 01:49:
Compatibiliteit USB to go:

Geen succes met:

• Medion MD41067 (Aldi, op foto rechts) met Sandisk Ultra II SD-kaartje. Zelfde verhaal: kaarlezer toont wel ledje, H340 geeft geen sjoege. Opvallend, omdat Possstema hierboven wel succes had met een CF-kaarjte in dezelfde doorzichtige kaarlezer.
Dat is idd zeer raar, hoe doe jij het. Ik doe eerst kaartje in lezer, dan lezer aanluiten op H340 en dan met h340 browsen en dan doet ie het, zal anders wel aan SD disk liggen.
quote:
EmRuTToY schreef op 16 juli 2004 @ 00:35:
Toch maar even manual lezen :*)

Edit: Je hebt een optie om de DB feature aan te zetten, bij instellingen, maar niet om te scannen (zoals op de PC). Als ik het verkeerd heb, verbeter me graag. Het gaat trouwens om de ID3-tag DB Scan.

Update 2: Ik heb een proggie gevonden, dat hetzelfde doet als de iRiver Manager, maar sneller, en hij kan ook nog es veel meer (playlists maken ed.) Ik zou zeggen probeer het uit, het hielp mij in ieder geval met mijn probleem. De link is http://tdt.sourceforge.net
Jij hebt gelijk, ik wist helemaal niet dat dat zo kon, en idd, je zet het op de device alleen maar aan. Dat krijg je he als je geen manual leest en cd's installd :) .

Possstema wijzigde dit bericht 16-07-2004 10:34 (41%)

Enjoy the silence!
Reg. datum: 07 februari 2003

quote:
Possstema schreef op 16 juli 2004 @ 10:31:
[...]
Dat is idd zeer raar, hoe doe jij het. Ik doe eerst kaartje in lezer, dan lezer aanluiten op H340 en dan met h340 browsen en dan doet ie het, zal anders wel aan SD disk liggen.

Heb allebei gedaan, dacht ik. Dus:
• kaartje erin als laatste stap
• realiseren USB-host aansluiting als laatste stap

Ik kan dit weekend nog meer tests, doen. Zo heb ik ook nog een ander type SD-kaartje om mee te testen.

Voor mensen (met SD) die nog geen kaartlezer hebben is de Apacer dus een goed (betaalbaar en goedwerkend) alternatief, terwijl de Medion maar enkele dagen te krijgen was bij de Aldi.

Zowel de Apacer als de Medion zijn trouwens moderne (o.a. ondersteuning MemoryStick Pro) USB 2.0 kaartlezers. Ze hebben dus veel overeenkomsten.

Reg. datum: 24 augustus 2002

dat is pas balen: had woensdag een cardreader voor memory stick besteld, heb hem vandaag nog steeds niet ontvangen (en zàl hem ook niet meer krijgen) maar 'k vertrek morgen op vakantie |:(
zal dus niet te veel kiekjes mogen schieten ...

Reg. datum: 12 juli 2004

Zou de Sandisk Imagemate CF kaartlezer werken? Iemand toevallig al getest?

Zojuist de dane-elec zmate cf cardreader binnen gekregen. Werkt perfect!

Reg. datum: 14 november 2003

Ik lees net op mp3spelers.nl dat de afstandsbediening van de iHP140 ook op de H320/340 past alleen dat enkele functies nog niet werken. Dat is toch wel mooi zo'n LCD afstandsbediening:

Lees: http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=2&id=65

~~Elektrify the worlD~~
Reg. datum: 21 januari 2004

Staat in het begin van het topic al ergens ;) . (die van de IHP 120 overigens ook)

Binnenkort komt er 'waarschijnlijk' een firmware uit voor de H3X0, waarmee je de afstandsbediening van de H1X0 kan gebruiken, met alle functies. Maar die afstandsbediening kost ook iets van ¤30,-. Ik vind dit eigenlijk heel min van iRiver. Ten eerste past de design van de H1X0 ab gewoonweg niet bij de H3X0, en ten tweede, hadden ze net zo goed, een betere ab kunnen meeleveren (eventueel met LCD, als er later toch een firmware voor uitkomt). Bad iRiver!

Ben alsnog blij met mijn H340 daar niet van :) Enige minpunt is de dikte, en dat je hem niet echt in je broekzak kunt stoppen, tenzij je een skater/alto bent.

~~Elektrify the worlD~~
Reg. datum: 21 januari 2004

quote:
EmRuTToY schreef op 16 juli 2004 @ 14:42:
...tenzij je een skater/alto bent.

Heb ik weer geluk :P

quote:
Door Frigolamptje - Tuesday 06 July 2004 18:09

"We will supply new firmware for H300 in the end of July. With this new firmware we can use full function on the LCD remote controller."

Net gezien op de site van Iriver.
Had ze toch liever ineens afstandsbediening met LCD standaard zien maken.
Als je geen afstandsbediening bezit van een vorige versie, daar sta je dan.
Was je net ietsje voor. })

Frigolamptje wijzigde dit bericht 16-07-2004 14:50 (58%)

Reg. datum: 12 juli 2004

Ik ga vandaag bij MMport de h340 bestellen, maar is het eigenlijk mogelijk om foto's te bekijken op de h340 en dan tegelijkertijd muziek luisteren? Dit zat ik me al een tijdje af te vragen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: