no problem, heb em vaak genoeg in m'n jas zitten, en dan stuitert ie ook op en neer door m'n knie als ik fiets, werkt gewoon goed, geen problemen.
Ik heb de Iriver al sinds het begin van dit schooljaar, en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. (even afkloppen)
Wel ben ik er heel voorzichtig mee, iedereen zal dat wel zijn met een speeltje van 500 euro. Maar er gebeurd wel eens een ongelukje mee natuurlijk. Voorbeeld: mp3-speler zit in mijn zak (aan) en ik sta op en dan stoot de mp3 speler hard tegen te tafel aan. Wel draag ik het beeldscherm naar mijn been toe, want van een van mijn telefoons is het display doorgebrand toen ik tegen een tafelhoek aanstootte (dronken).
Ook de trein halen is geen probleem
Ook is het vaak zo dat alleen mensen met problemen komen klagen maar mensen zonder problemen niet komen zeggen dat ie zo goed is. Misschien een ideetje voor een poll, alhoewel die waarschijnlijk ook een vertekend beeld zal geven.
Wel ben ik er heel voorzichtig mee, iedereen zal dat wel zijn met een speeltje van 500 euro. Maar er gebeurd wel eens een ongelukje mee natuurlijk. Voorbeeld: mp3-speler zit in mijn zak (aan) en ik sta op en dan stoot de mp3 speler hard tegen te tafel aan. Wel draag ik het beeldscherm naar mijn been toe, want van een van mijn telefoons is het display doorgebrand toen ik tegen een tafelhoek aanstootte (dronken).
Ook de trein halen is geen probleem
Ook is het vaak zo dat alleen mensen met problemen komen klagen maar mensen zonder problemen niet komen zeggen dat ie zo goed is. Misschien een ideetje voor een poll, alhoewel die waarschijnlijk ook een vertekend beeld zal geven.
Anoniem: 136060
Vandaag h340 ontvangen en direct op zoek gegaan naar een bijpassende remote. Heb die gevonden op volgende duitse site:Anoniem: 135769 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:16:
Hallo mede h3x0 gebruikers,
ik heb mijn h320 vanochtend opgestuurd gekregen en ben erg tevreden. Mijn enige probleem is het ontbreken van een AB, ik wist dat deze er niet bij zou zitten maar dacht het wel ergens aan te kunnen schaffen, dit is niet gelukt, heb op veel nederlandse en buitenlandse sites gekeken maar geen verkoopbare h300 AB kunnen vinden.
Misschien is een van jullie dat wel gelukt, post dan AUB een site waar ze vooradig zijn, en naar Nederland verschepen, of natuurlijik een winkel in NL die ze verkoopt alhoewel ik mij dat niet voor kan stellen.
Alvast bedankt, Joost Meyer!
http://www.preissuchmasch...d/main.asp?produkt=339472
38 eurotjes + verzendingskosten (8 eurotjes)
Ik ben op zoek naar de FM-transmitter (AFT-100) van iRiver. Iemand die weet of hij reeds in Europa voorhanden is en waar? Op een amerikaanse site gevonden maar shippingkosten zijn evenveel als wat het apparaatje waard is.
Bedankt
Gaaf!! dan zou dus eeeindelijk die remote verkrijgbaar zijn. op mp3spelers.nl staat ie ook al een tijdje maar zonder leverdatum. Als ik jou was zou ik wel ff mailen of ze em ook echt kunnen leveren in 3/4 week f dat t er gewoon bijstaat omdat ze het "denken" binnen te hebben dan.
Ik heb een h320 besteld bij 4launch maandag, en gister(woensdag) al binnen gekregen.
Echt superding is t
. Direct 5gig aan mp3s en films op gepleurd. Alleen die radio, hoe ontvangt die eigenlijk? gaat dat via je koptelefoonsnoer of zit er een soort antenne in de h320 zelf? Ik woon op kamers in leeuwarden, en k heb hier niet al te veel ontvangst.. id-t nu slam fm kan ik maar net ontvangen. Zou het ontvangst beter worden als er die nieuwe remote er op aangesloten zit?
Ik heb een h320 besteld bij 4launch maandag, en gister(woensdag) al binnen gekregen.
Echt superding is t
Ja, gaat volgens mij via koptelefoonsnoer. Ik woon btw ook in lwd, maar ik heb overal wel aardig goed ontvangst, miss zit je net achter een gebouw met dikke betonnen muren oid.Archimond schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 12:27:
Gaaf!! dan zou dus eeeindelijk die remote verkrijgbaar zijn. op mp3spelers.nl staat ie ook al een tijdje maar zonder leverdatum. Als ik jou was zou ik wel ff mailen of ze em ook echt kunnen leveren in 3/4 week f dat t er gewoon bijstaat omdat ze het "denken" binnen te hebben dan.
Echt superding is t. Direct 5gig aan mp3s en films op gepleurd. Alleen die radio, hoe ontvangt die eigenlijk? gaat dat via je koptelefoonsnoer of zit er een soort antenne in de h320 zelf? Ik woon op kamers in leeuwarden, en k heb hier niet al te veel ontvangst.. id-t nu slam fm kan ik maar net ontvangen. Zou het ontvangst beter worden als er die nieuwe remote er op aangesloten zit?
Anoniem: 119768
Ik denk dat je pech kunt hebben zoals ik. Ik heb in een half jaar tijd nog maar 4 uur gebruik kunnen maken van het apparaat. Ik ben aan mijn derde toe. iedere keer moet ik erg lang wachten en er telkenmale achtereen. Ook heb ik nu tot twee keer toe IRiver ge-emailed, waarna ze zeggen zo spoedig mogelijk ermee bezig te gaan, maar zoals altijd. Men wil wel verkopen, maar service homaar. Tot op heden niets gehoord. Ditmaal wil ik de data recoveren, maar krijg van leverancier/IRiver dus geen uitsluitsel.Blackpanter schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:28:
ik ben van plan om zo'n mooi dingetje te kopen.
aleen lees ik nu dat er eigenlijk best veel kapot gaan.
of valt dat eigenlijk wel mee?
Wat mij betreft zoek ik dus maar wat anders en meer betrouwbaar. Weg geld
Ben mijn net binnengekomen Iriver H 320 nu aan het opladen.Krijg echter geen laadiconen te zien op mijn display.Alleen een verlicht display.Hij heeft er al een uur aangehangen en nog steeds alleen maar een verlicht display met verder er niks op.
Is dit normaal,of is ie al gewoon kapot?
dit is niet normaal!,Bluto schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 17:34:
Ben mijn net binnengekomen Iriver H 320 nu aan het opladen.Krijg echter geen laadiconen te zien op mijn display.Alleen een verlicht display.Hij heeft er al een uur aangehangen en nog steeds alleen maar een verlicht display met verder er niks op.
normaal staat er een grote batterij in beeld, en als hij klaar is staat er complete!
staat hij uit, zit de stekker er goed in?
Anoniem: 76022
Hatsa, opgeladen en wel wordt er op dit moment zooi op mijn h320 gepleurd! Hij is ZO vet, ik ben echt blij dat ik hem heb.
Toen ik hem net open maakte heb ik in mijn enthousiasme al die stickertjes op de achterkant er af gehaald, maar zoals altijd blijft er dan van die ranzige zooi op achter, en mijn ervaring is dat van die sticker verwijderaar het plastic ontzettend lelijk maakt, dus ik hoop dat dat er vanzelf een keer afsluit, al vrees ik het ergste.
Met welk programma kon je er ook alweer video's op afspelen? Moet je die dan als plaatje erop zetten, en ook bekijken alsof het een plaatje is?
Toen ik hem net open maakte heb ik in mijn enthousiasme al die stickertjes op de achterkant er af gehaald, maar zoals altijd blijft er dan van die ranzige zooi op achter, en mijn ervaring is dat van die sticker verwijderaar het plastic ontzettend lelijk maakt, dus ik hoop dat dat er vanzelf een keer afsluit, al vrees ik het ergste.
Met welk programma kon je er ook alweer video's op afspelen? Moet je die dan als plaatje erop zetten, en ook bekijken alsof het een plaatje is?
Hij staat inderdaad uit als ik hem aansluit,ik kan hem niet eens aanzetten.Denk dat ie dus gewoon kapot is.Begint lekker...edgarf28 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 17:42:
[...]
dit is niet normaal!,
normaal staat er een grote batterij in beeld, en als hij klaar is staat er complete!
staat hij uit, zit de stekker er goed in?
Dat is de remote voor de H1x0 serie. Werkt wel op de H3x0 serie dus dat is geen probleem. De specifieke H3x0 LCD remote komt voorlopig niet. Tenzij je vrinden in Korea hebt want daar is ie alleen maar te koop. Het schijnt dat er problemen mee zijn (klikkend geluid als je de knopjes indrukt, weet ook niet meer). Ze gaan het oplossen en dan pas komt ie. iRiver kennende zal dat nog wel een tijdje duren.Anoniem: 136060 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 11:20:
[...]
Vandaag h340 ontvangen en direct op zoek gegaan naar een bijpassende remote. Heb die gevonden op volgende duitse site:
http://www.preissuchmasch...d/main.asp?produkt=339472
38 eurotjes + verzendingskosten (8 eurotjes)
Met de H1x0 remote kun je ook gewoon alles doen dus dat is een goede vervanger. Ik doe het denk ik wel.
[edit]
Check voordat je bestelt heel goed wat de levertijd is. Het ding namelijk nergens meer leverbaar hoor ik links en rechts. Mensen verkopen hun nieren voor zo'n ding, vooral omdat ie ook op de H3x0 werkt. Bij 1 van de shops in je link zag ik beschikbaarheid op 'rood' staan en een andere had het over 3-4 weken. Dat wil zeggen dat ze het ook niet weten en dat het rustig langer kan duren.
Heeft niemand een lijntje naar Korea ofzo?
[ Voor 21% gewijzigd door mphilipp op 03-02-2005 19:16 ]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Anoniem: 128070
Je moet ze omzetten met pocketdivxencoder of virtual dub en je speelt ze gewoon af in de muziek mode. Je kan het beste even een kijkje nemen op het forum over de H3X0 op www.misticriver.net, daar staan uitgebreide faqs en handleidingen over video enzo.Anoniem: 76022 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 18:21:Met welk programma kon je er ook alweer video's op afspelen? Moet je die dan als plaatje erop zetten, en ook bekijken alsof het een plaatje is?
Anoniem: 130805
Tub. Gamma lijmverwijderaar werkt goe: lijm eraf en platsic niet beschadigd. Zou de sticker met typeno niet weggooien, heb je nodig als er wat is.
Waarom vind je op de verschillende iriver sites zulke verschillende info ??
Hier info over accesoires vanaf iriveramerica:
https://secure1.nexternal...39782130&Count2=556922554
Hier info over accesoires vanaf iriveramerica:
https://secure1.nexternal...39782130&Count2=556922554
Het is zeker niet mogelijk hem aan de PC op te laden en tegelijkertijd de bestanden kunnen benaderen? Want wanneer hij op connected staat zuipt ie heel de accu leeg

heb vandaag mijn h340 binnen gekregen. Maar zodra ik hem aanstuit op mijn pc slaat mijn pc acuut vast en kan ik helemaal niks meer dus is alleen de reset knop nog een opthie
. Het enigste wat ik denk dat het zou kunnen zijn is dat ik geen driver heb geinstalleerd voor Intel 82801DB LPC Interface Controller - 24C0. Deze heb ik ook gebprobeerd te installeren met Intel INF Update Utility 6.1.0.1008 maar het rare is als ik deze installeer dan zie ik hem later ook nergens tussen software staan (dus zie nergens zoiets als Intel INF)
[ Voor 47% gewijzigd door maxjuh op 04-02-2005 16:11 ]
Echt veel problemen hier de laatste tijd. Het is gewoon een plug en play device dus je pc zou er niet van vast moeten lopen. En met andere usb apparaten heb je geen problemen?
Als je speler op connected staat kan je wel opladen, maar waarschijnlijk gebruik je meer stroom dan dat erbijkomt. Want ik zie altijd wel het batterij ikoontje opladen.
Als je speler op connected staat kan je wel opladen, maar waarschijnlijk gebruik je meer stroom dan dat erbijkomt. Want ik zie altijd wel het batterij ikoontje opladen.
Ik denk het toch wel. Het icoontje rechtsboven wijst aan dat de batterij toch wel opgeladen wordt en bij mij ook eens helemaal is opgeladen. Het zal wel niet zo snel gaan, maar uiteindelijk zal de batterij toch helemaal opgeladen geraken.benchMarc schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 14:37:
Het is zeker niet mogelijk hem aan de PC op te laden en tegelijkertijd de bestanden kunnen benaderen? Want wanneer hij op connected staat zuipt ie heel de accu leeg
Das toch alleen in de cradle?pisart schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:17:
[...]
Ik denk het toch wel. Het icoontje rechtsboven wijst aan dat de batterij toch wel opgeladen wordt en bij mij ook eens helemaal is opgeladen. Het zal wel niet zo snel gaan, maar uiteindelijk zal de batterij toch helemaal opgeladen geraken.
nope... Ik ben er nu muziek aan het opzetten via een andere computer die de muziek weer via het netwerk van mijn pc haalt (maar dat gaat nu wel erg lang duren met USB 1.1)victenn schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:15:
Echt veel problemen hier de laatste tijd. Het is gewoon een plug en play device dus je pc zou er niet van vast moeten lopen. En met andere usb apparaten heb je geen problemen?
Ik dacht van niet, gewoon via usb aangesloten. Ik kan nu het niet zien.
Kan iemand het eens proberen?
Even uitgeprobeerd, en als je hem alleen via usb hebt aangesloten hebt dan kan ie niet laden als ie aan staat. Waarschijnlijk geeft de usb niet genoeg spanning. In de cradle werkt het wel gewoon maar daar krijgt ie ook nog netspanning.
Heb 'm vanavond succesvol aan m'n ouwe USB1.1 Typhoon 6-in-1 cardreader (LiDL, enkele jaren geleden), weliswaar enkel op de CF-poort (heb geen sd of ander flashmem voor handen atm)...
Leuk zo 'n 20 gig (niet-echt-een)ImageTank(maar-lekker-toch-wel
)
Alleen best wel stom dat hij bij dezelfde directorynaam vanaf m'n cf niet wou copyen...
M'n Canon A80 lsaat z'n pics per 100 op in ***CANON dirs...
Dus de tip over even vooraf wat dumpdirectory's aanmaken op je PC is echt 'n aanrader...
Gelukkig had 'k m'n trusty Ipaq mee, snel ff dirname veranderd
Heerlijk als al je gadgets op 1 of andere manier met elkaar om kunnen
Voor de rest heb 'k nu de laatste firmware 1.27 (
NrG_82 )...
Enige nadeel eraan is dat-ie niet meer zo hard kan.... (Idiote Fransen
)
Heb 'm tot nu toe getest op Sennheiser MX500 en Sennheiser 2270 en moet zeggen, klinkt vet
Meer doppen/headphones volgen nog...
Maarre, waar kan je je user preset voor de EQ e.d. vinden?
Heb me al rotgezocht ernaar...
Enkel de videofunctie moet 'k nog proberen, maar da's voor later, nu slapen
Leuk zo 'n 20 gig (niet-echt-een)ImageTank(maar-lekker-toch-wel
Alleen best wel stom dat hij bij dezelfde directorynaam vanaf m'n cf niet wou copyen...
Dus de tip over even vooraf wat dumpdirectory's aanmaken op je PC is echt 'n aanrader...
Voor de rest heb 'k nu de laatste firmware 1.27 (
Enige nadeel eraan is dat-ie niet meer zo hard kan.... (Idiote Fransen
Heb 'm tot nu toe getest op Sennheiser MX500 en Sennheiser 2270 en moet zeggen, klinkt vet

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Je kunt ook de Koreaanse firmware nemen. Verschilt verder geen bal, alleen staat ie default op Koreaans (duh!) en de radioregio ook. Kun je gewoon veranderen en die taal snap ik toch niet, want ik zie altijd alleen maar Engels, ook al staat ie op Koreaans.dodge_911 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 05:41:
Voor de rest heb 'k nu de laatste firmware 1.27 (NrG_82 )...
Enige nadeel eraan is dat-ie niet meer zo hard kan.... (Idiote Fransen)
Heb 'm tot nu toe getest op Sennheiser MX500 en Sennheiser 2270 en moet zeggen, klinkt vetMeer doppen/headphones volgen nog...
User settings voor EQ kun je in het Sound menu vinden. Op User EQ zetten of Users WOW en op NAV drukken zodat je in het menu komt. Ergens onderin heb je dan Sound en daar kun je die dingen instellen. Treble en Bass boost geldt alleen voor User EQ en zodra je aan SRS settings gaat zitterm schiet ie vanzelf naar User WOW.
Je moet voor de gein eens naar de Koss KSC50 luisteren. Dat zijn van die schelpjes die je aan je oor hangt (ik heb ook nog de 55 liggen met de neckband). Je hebt nog nooit zulke mooie headphones gehoord. Echt waanzinnig natuurgetrouw geluid. Is de eerste opmerking die ik hoor van mensen aan wie ik het laat horen. En er zitten echte audiofielen tussen...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Nog beter dan de Sony Mdr-E888 of ex71 SL? Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn mp3-speler, maar sinds ik de nwe. 1.27 driver had opgezet, is hij nu al 2 x vast gelopenmphilipp schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 11:12:
[...]
Je kunt ook de Koreaanse firmware nemen. Verschilt verder geen bal, alleen staat ie default op Koreaans (duh!) en de radioregio ook. Kun je gewoon veranderen en die taal snap ik toch niet, want ik zie altijd alleen maar Engels, ook al staat ie op Koreaans.
User settings voor EQ kun je in het Sound menu vinden. Op User EQ zetten of Users WOW en op NAV drukken zodat je in het menu komt. Ergens onderin heb je dan Sound en daar kun je die dingen instellen. Treble en Bass boost geldt alleen voor User EQ en zodra je aan SRS settings gaat zitterm schiet ie vanzelf naar User WOW.
Je moet voor de gein eens naar de Koss KSC50 luisteren. Dat zijn van die schelpjes die je aan je oor hangt (ik heb ook nog de 55 liggen met de neckband). Je hebt nog nooit zulke mooie headphones gehoord. Echt waanzinnig natuurgetrouw geluid. Is de eerste opmerking die ik hoor van mensen aan wie ik het laat horen. En er zitten echte audiofielen tussen...
Ken de Sony niet, maar ik heb een Sony MDR-G73SP (te koop overigens) en die is ook erg goed. De Sennheiser PMX60 waar een hoop mensen lyrisch over zijn vond ik bar tegenvallen.Chuckiej schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 23:18:
[...]
Nog beter dan de Sony Mdr-E888 of ex71 SL? Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn mp3-speler, maar sinds ik de nwe. 1.27 driver had opgezet, is hij nu al 2 x vast gelopenHij reageert dan niet meer (moet je hem weer resetten en toen had ik ook geen naald ofzow iets
)
Geen problemen met de 1.27 firmware hier tot nu toe (Koreaanse versie).
Anoniem: 122496
Kheb de Sennheiser PMX60 koptelefoon. Bevalt mij prima, merkt wel verschill tussen de EU-versie en de Koreaanse die ik er nu op heb staan zeg
Kan lekker hard nu. Nadeeltje is dat de hele omgeving met deze koptelefoon (Sennheiser) mee kan genieten... Mr hij zit prima en cker voor op de fiets ideaal want blijft mooi achter je oorschelpen hangen.

Anoniem: 122762
Haha, ik heb die ook ja
Maar jij hebt dus de koreaanse, en die kan harder? Om eerlijk te zijn wil ik niet dat mijn Sennheiser PMX60 niet harder KAN
Hij kan atm. als harder dan mijn laptop-speakers

nee... hij bedoelt de koreaanse firmware, die kan harder dan de eu versie! (vanwege een franse wet!)
niet de koptelefoon!
niet de koptelefoon!
[ Voor 10% gewijzigd door edgarf28 op 06-02-2005 12:29 ]
Anoniem: 122496
Ja indd. Ik (btw een vrouwtje
) heb de Koreaanse Firmware erop gezet en dat merk je wel in geluid. ♪♪♪ De Sennheiser komt bij Raff (Amsterdam) vandaan. (BCC heeft hem trouwens voor ruim 10,- euro goedkoper liggen... grrr)
Verder heb ik gelukkig nog geen klachten over mijn speler zoals de meeste op dit forum inmiddels wel hebben. *klop klop*
Als ik mijn Iriver (340) op mijn stereo aansluit dan slurpt hij alleen wel echt super veel batterijen. Is er een manier om dat ook maar een béétje tegen te gaan? (backlight staat al op 3 sec en de brightness ook laag).
Verder heb ik gelukkig nog geen klachten over mijn speler zoals de meeste op dit forum inmiddels wel hebben. *klop klop*
Niet om 'm af te kraken hoor, maar loop voor de gein eens een zaak binnen en probeer die Koss. Net of je naar echte speakers luistert. Wél natuurlijk de treble/bass of SRS settings aanpassen, want dat is anders voor elke phone.Anoniem: 122496 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 11:56:
Kheb de Sennheiser PMX60 koptelefoon.
Ik had de Senn beluisterd ná de Koss 55 en ik was dus al meteen verpest. Bass is echt veeeel beter (echter, niet alleen maar hard) en meer dynamiek. Is natuurlijk ook persoonlijk.
Voeding?Anoniem: 122496 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 12:46:Als ik mijn Iriver (340) op mijn stereo aansluit dan slurpt hij alleen wel echt super veel batterijen. Is er een manier om dat ook maar een béétje tegen te gaan? (backlight staat al op 3 sec en de brightness ook laag).
Heb 'n gisterennacht voor de eerste keer gebruikt voor 'n liverip, had 'm aan de mengtafel gehangen in de discotheek waar 'k 'werk'...
Ik mis eigenlijk wel een line-in VU meter bij de recorder, want 'n groot deel is 'n beetje clipped opgenomen
(en met m'n oordopjes kon 'k niet echt goed monitoren)...
Ook viel me op dat hij 't na 117 minuten voor bekeken hield met recorden, en het lag niet aan de batterij, want die was nog vol (kan ook human error geweest zijn hoor
)
Ik mis eigenlijk wel een line-in VU meter bij de recorder, want 'n groot deel is 'n beetje clipped opgenomen

Ook viel me op dat hij 't na 117 minuten voor bekeken hield met recorden, en het lag niet aan de batterij, want die was nog vol (kan ook human error geweest zijn hoor
Aan de 320/340 gebruikers.
Ik sta op t punt een nieuwe mp3-player te kopen. Voor mij issie ook erg belangrijk als imagetank. Dus hoe is de USB on the go ervaring bij jullie?
Ik wil er zelf een sony en een panasonic camera aan kunnen hangen... (MMS / SD)
Ik sta op t punt een nieuwe mp3-player te kopen. Voor mij issie ook erg belangrijk als imagetank. Dus hoe is de USB on the go ervaring bij jullie?
Kijk even op de site van iRiver voor een lijstje met compatible camera's.BrBuggyB schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:13:
Aan de 320/340 gebruikers.
Ik weet uit mn hoofd dat Sony niet gaat werken (heb zelf ook een Sony Camera)
Ja, die had ik al bekeken, maar daar staat maar een heel klein lijstje. Is de vuistregel dat als je geen spftware hoeft te installeren om m te gebruiken, ie t waarschijnlijk wel doet op de Iriver?_RoD_ schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:24:
[...]
Kijk even op de site van iRiver voor een lijstje met compatible camera's.
Ik weet uit mn hoofd dat Sony niet gaat werken (heb zelf ook een Sony Camera)
Wat is de ervaring van de gebruikers....?
Hmm, waarschijnlijk is een te groot woordBrBuggyB schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:31:
[...]
Ja, die had ik al bekeken, maar daar staat maar een heel klein lijstje. Is de vuistregel dat als je geen spftware hoeft te installeren om m te gebruiken, ie t waarschijnlijk wel doet op de Iriver?
Er is ergens een lijstje met camera's die we/niet compatible zijn, kijk anders eens op google
Hoi,dodge_911 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 05:41:
Heb 'm vanavond succesvol aan m'n ouwe USB1.1 Typhoon 6-in-1 cardreader (LiDL, enkele jaren geleden), weliswaar enkel op de CF-poort (heb geen sd of ander flashmem voor handen atm)...
Leuk zo 'n 20 gig (niet-echt-een)ImageTank(maar-lekker-toch-wel)
Voor de rest heb 'k nu de laatste firmware 1.27 (NrG_82 )...
Enige nadeel eraan is dat-ie niet meer zo hard kan.... (Idiote Fransen)
Heb 'm tot nu toe getest op Sennheiser MX500 en Sennheiser 2270 en moet zeggen, klinkt vetMeer doppen/headphones volgen nog...
Heeft het zin om 1.27 erop te zetten qua extra features/functionaliteiten? Als geluid zachter wordt hoeft het voor mij niet. Wat vind jij nu het voordeel t.o.v. de vorige keer zonder 1.27?
Ergens in dit topic staat ook een lijstje met compatible cardreaders, op basis van gebruikerservaringen. Er zijn er dus nog veel meer die wel/niet compatible zijn, maar 't is iig iets.
Aha hier is ie: dit bericht
[edit]
Heb je trouwens je iRiver alweer tot leven kunnen brengen en de foto's kunnen redden?
[edit]
Er zitten een paar bugfixes in, waardoor de batterij langer mee zou moeten gaan. Ook zou het probleem met de spinnende HD opgelost moeten zijn, maar dat schijnt niet helemaal het geval te zijn. Maar als je geen zachter geluid wilt, zou je dus ook de Koreaanse versie erop kunnen zetten.Anoniem: 119768 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:08:
[...]
Hoi,
Heeft het zin om 1.27 erop te zetten qua extra features/functionaliteiten? Als geluid zachter wordt hoeft het voor mij niet. Wat vind jij nu het voordeel t.o.v. de vorige keer zonder 1.27?
Heb je trouwens je iRiver alweer tot leven kunnen brengen en de foto's kunnen redden?
[ Voor 56% gewijzigd door NrG_82 op 07-02-2005 19:16 ]
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
'k Heb zelf geen ervaring met oudere firmwares, aangezien ik m'n iriver nog geen week hebAnoniem: 119768 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:08:
Ik vind 't volume na een aantal dagen gebruik best goed meevallen (met de v1.27 EU komende van de v1.06)...
On another note, heb 'm ondertussen ook nog kunnen testen met de sennheiser MX400, en ik merk echt weinig verschil met de MX500...
Maar, ik heb m'n ouwe favoriete doppen teruggevonden, Sony MDR-ED238...
Sony Fontopia dingen, met zo 'n bass-uitstulping, die benaderen nog het meest het geluid dat ik ervaar met m'n eV 2270... En qua pasvorm ben ik nog geen betere dopjes tegengekomen.
Ik ben aan het denken om ofwel de Sony MDR-EX71SL of de Shure E2c doppen te kopen (eBay)....
Ik hoor over die Sony's hele goeie reacties, maar vooral van iPod gebruikers.
De Shure earphones zijn qua bouw (denk ik) ongeveer gelijk aan de etymotics reeks (die een stuk duurder is) (Of is dit meer iets voor in Wat zijn goede oordopjes? Deel 4 ?)
Heb ook nog 'n leuke case besteld, want de meegeleverde case zuigt, en de iRiver case krijgt niet echt goeie reacties op misticriver...
Heb nu deze gevonden en besteld in .uk :
Klik voor meer info >

Kost wat meer dan de iRiver case, maar is een stuk cheaper dan de (imho minder handige) vaja case...
[ Voor 67% gewijzigd door dodge_911 op 08-02-2005 00:05 ]
Als ie niet rechtstreeks werkt, kun je het altijd nog proberen met een multi-card reader. Die dingen kosten tegenwoordig niet veel meer. Bijkomend voordeel: je slurpt je camera accu niet leeg met het overhalen, maar alleen je iRiver (wat je toch al zou doen). Hoef je alleen nog maar je rivertje op te laden. Of je lèg 'm aan de voeding.BrBuggyB schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:31:
[...]
Ja, die had ik al bekeken, maar daar staat maar een heel klein lijstje. Is de vuistregel dat als je geen spftware hoeft te installeren om m te gebruiken, ie t waarschijnlijk wel doet op de Iriver?
Maw: het gaat altijd werken, linksom of rechtsom.
Goede tip. Kost een paar centen, maar is zeer zeker een goede case. Is alleen out of stock en komt pas 21 feb weer binnen. Hopelijk hoor ik bij de gelukkigen en krijgen ze genoeg binnen dan. Ik heb er meteen een LCD remote van de H100 serie bij gedaan. Ook out of stock maar wie weet...dodge_911 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:12:
[...]
Heb ook nog 'n leuke case besteld, want de meegeleverde case zuigt, en de iRiver case krijgt niet echt goeie reacties op misticriver...
Heb nu deze gevonden en besteld in .uk :
Klik voor meer info >[afbeelding]
Kost wat meer dan de iRiver case, maar is een stuk cheaper dan de (imho minder handige) vaja case...
Neen, helaas, heb reactie teruggehad van IRiver dat ik de reset moest gebruiken, maar dat hielp niet, geen enkele ractie, dood als een pier.NrG_82 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:11:
Ergens in dit topic staat ook een lijstje met compatible cardreaders, op basis van gebruikerservaringen. Er zijn er dus nog veel meer die wel/niet compatible zijn, maar 't is iig iets.
[edit]
[...]
Er zitten een paar bugfixes in, waardoor de batterij langer mee zou moeten gaan. Ook zou het probleem met de spinnende HD opgelost moeten zijn, maar dat schijnt niet helemaal het geval te zijn. Maar als je geen zachter geluid wilt, zou je dus ook de Koreaanse versie erop kunnen zetten.
Heb mijn mijn leverancier in Rotterdam contact opgenomen om eregens in Nederland iemand te zoeken die de data kan restoren, want als ie terggaat naar weet ik waar, dan weet ik het wel, dan krijg ik weer een nieuwe en dat wil ik niet. De garantie ben ik dan kwijt, maar goed, punt 1 kon ik hem toch al niet gebruiken de meeste tijd en inmiddels ga ik het risico toch niet meer aan met de H340; had hem met name gekocht voor mijn reizen om de wereld. Denk dat ik overstap naar Archos.
Ik breng de H340 tussendoor naar wat bedrijfjes in Apeldoorn om te kijken of ze er wat mee kunnen. De 1e is al afgehaakt. Deze week hoor ik waarschijnlijk of het andere bedrijf er wat mee kan. Er schijnt een normale notebook schijf in te zitten, maar wel een klein formaat, dus dat zou een makkelijke klus moeten zijn, maar bij mij zal er wel weer iets bijzonders zijn, waardoor dit alles niet werkt.
Als je geinteresseerd bent hou ik je wel op de hoogte.
sja dat kan nog een duur grapje worden maarja, heb je iig je fotos terug.
De mijne is ondertussen door easy-com naar de fabrikant gestuurd voor garantie, maar kan dus wel paar weken duren voordat ik die weer terug heb..
Zit nu een beetje te twijfelen, kan een goedkoop stickie halen van 256mb bij de blokker voor 44 euro (zag ik net in krantje staan
) of een creative V200 kopen (1024mb voor 155 euro)..
Moet wel muziek hebben de komende weken natuurlijk maarja is toch hoop geld
De mijne is ondertussen door easy-com naar de fabrikant gestuurd voor garantie, maar kan dus wel paar weken duren voordat ik die weer terug heb..
Zit nu een beetje te twijfelen, kan een goedkoop stickie halen van 256mb bij de blokker voor 44 euro (zag ik net in krantje staan

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Anoniem: 105909
je kan zelf ook even een 80 pins naar (40pins?) laptop formaat kopen, scheeld weer.Anoniem: 119768 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:27:
[...]
Neen, helaas, heb reactie teruggehad van IRiver dat ik de reset moest gebruiken, maar dat hielp niet, geen enkele ractie, dood als een pier.
Heb mijn mijn leverancier in Rotterdam contact opgenomen om eregens in Nederland iemand te zoeken die de data kan restoren, want als ie terggaat naar weet ik waar, dan weet ik het wel, dan krijg ik weer een nieuwe en dat wil ik niet. De garantie ben ik dan kwijt, maar goed, punt 1 kon ik hem toch al niet gebruiken de meeste tijd en inmiddels ga ik het risico toch niet meer aan met de H340; had hem met name gekocht voor mijn reizen om de wereld. Denk dat ik overstap naar Archos.
Ik breng de H340 tussendoor naar wat bedrijfjes in Apeldoorn om te kijken of ze er wat mee kunnen. De 1e is al afgehaakt. Deze week hoor ik waarschijnlijk of het andere bedrijf er wat mee kan. Er schijnt een normale notebook schijf in te zitten, maar wel een klein formaat, dus dat zou een makkelijke klus moeten zijn, maar bij mij zal er wel weer iets bijzonders zijn, waardoor dit alles niet werkt.
Ik heb/had dezelfde probleem. Rma gestuurd mijn iRiver en toen geen muziek.intuliegend schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:10:
sja dat kan nog een duur grapje worden maarja, heb je iig je fotos terug.
Zit nu een beetje te twijfelen, kan een goedkoop stickie halen van 256mb bij de blokker voor 44 euro (zag ik net in krantje staan) of een creative V200 kopen (1024mb voor 155 euro)..
Ik heb me gewoon een 128mb stickje gekocht, wat ga je doen met een 1gb stick nadat je je iRiver terug hebt
Anoniem: 103205
Heb nu een probleem met me H340.
Er is opeens slecht contact tussen de oordopjes en de speler zelf. Ook als ik de afstandsbediening gebruik (die je maar op een manier in de mp3 speler kunt doen) is er slecht contact. All het hoog valt helemaal weg. Het ligt niet aan de oordopjes, heb al drie paar geprobeerd. Nooit eerder problemen mee gehad.
Ook flipte ie daarnet, liep zomaar vast en liep daarna meteen vast bij het opstarten. Pas toen ik em in de dockingstation stopte deed ie het weer... Heeft iemand al eerder soortegelijke ervaring gehad?
Er is opeens slecht contact tussen de oordopjes en de speler zelf. Ook als ik de afstandsbediening gebruik (die je maar op een manier in de mp3 speler kunt doen) is er slecht contact. All het hoog valt helemaal weg. Het ligt niet aan de oordopjes, heb al drie paar geprobeerd. Nooit eerder problemen mee gehad.
Ook flipte ie daarnet, liep zomaar vast en liep daarna meteen vast bij het opstarten. Pas toen ik em in de dockingstation stopte deed ie het weer... Heeft iemand al eerder soortegelijke ervaring gehad?
Hebben mensen hier al gemerkt dat 1.27 EU versie betere batterijduur geeft (16 hr)? Heb mijn H340 een week, 1.27 EU erop gezet en kom niet in de buurt van de 16 hr. Ik weet niet of dat nou de batterij is of de firmware. Wil graag weten dat batterij OK is
Heb er niet op gelet eigenlijk. Hoe gebruik je de speler? Want hoe meer het display aanstaat, hoe meer je shuffled en hoe meer de HDD spint, hoe korter de batterij meegaat. Op hoeveel uur kom je wel? Ik heb het zelf eigenlijk nog niet getest, ben meestal wel in de buurt van een lader lang voordat hij leeg is.
Let er dus bijvoorbeeld eens op dat je HDD niet blijft spinnen nadat je via de NAV-knop naar de file-tree bent gegaan, en daar zonder een nieuw nummer te kiezen weer uit bent gegaan (door op stop de blijven drukken, of één keer op a/b te drukken). Ook schijnt de batterij sneller leeg te gaan wanneer je veel .Ogg-bestanden afspeelt, omdat deze moeilijker te decoderen zijn dan mp3's.
[edit]
Gaat Omni trouwens een nieuwe startpost maken? We zitten al bijna op de 1000 posts.
Let er dus bijvoorbeeld eens op dat je HDD niet blijft spinnen nadat je via de NAV-knop naar de file-tree bent gegaan, en daar zonder een nieuw nummer te kiezen weer uit bent gegaan (door op stop de blijven drukken, of één keer op a/b te drukken). Ook schijnt de batterij sneller leeg te gaan wanneer je veel .Ogg-bestanden afspeelt, omdat deze moeilijker te decoderen zijn dan mp3's.
Ben er inderdaad wel nieuwsgierig naar ja. Maar misschien kunnen andere gebruikers er in de toekomst ook nog wat aan hebben, mocht je een oplossing vinden.Anoniem: 119768 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:27:
[...]
Neen, helaas, heb reactie teruggehad van IRiver dat ik de reset moest gebruiken, maar dat hielp niet, geen enkele ractie, dood als een pier.
[edit]
Gaat Omni trouwens een nieuwe startpost maken? We zitten al bijna op de 1000 posts.
[ Voor 3% gewijzigd door NrG_82 op 08-02-2005 22:28 ]
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Ik denk het niet, ik heb hem wel eens wat gevraagd maar nooit reactie gehad. Volgens mij komt the_Omniscient hier niet meer, in ieder geval niet met die account.NrG_82 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:27:
Ik ben overigens nog steeds erg tevreden met mijn H340. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, dus zeker niet iedereen heeft troubles met dit apparaat.
[ Voor 18% gewijzigd door De_Klusjesman op 08-02-2005 23:40 ]
@NrG_82 zo'n uur of 4 à 5 denk ik (display staat op 10 sec. aan bij batterij en USB/laden), maar dat is veel database beheer tijd: verwijderen en toevoegen files en TDT'en van de nieuwe verzameling. Nu ik "klaar" ben met volproppen en finetunen van de bestanden wordt 'ie opgeladen en ga 'm dan met display off leeg laten lopen terwijl 'ie alleen mp3 files afspeelt.
Wat is redelijke werktijd voor mp3's van 192-320 kB ? Ik hoop inderdaad dat dat schrijven en deleten veel van de batterij vraagt.
Dat scherm lijkt trouwens wel een vuurtoren: brightness 1 is meer dan genoeg.
Wat is redelijke werktijd voor mp3's van 192-320 kB ? Ik hoop inderdaad dat dat schrijven en deleten veel van de batterij vraagt.
Dat scherm lijkt trouwens wel een vuurtoren: brightness 1 is meer dan genoeg.
Ik heb zonet mijn H320 besteld van www.4launch.com
Ik heb al eens gekeken op de site qua accesoires maar ik vroeg me toch af of ik er nu een remote bij zou krijgen? Is dat normaal gezien zo?
Ik heb al eens gekeken op de site qua accesoires maar ik vroeg me toch af of ik er nu een remote bij zou krijgen? Is dat normaal gezien zo?
Ik heb er daar zondag toevallig ook een besteld, hij komt vandaag binnen.Guust-Fi schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 10:33:
Ik heb zonet mijn H320 besteld van www.4launch.com
Helaas komt er geen afstandsbediening, battery pack en dock bij.
Is er al een shop in NL gesignaleerd waar ie al met alle accessoires wordt geleverd? Ik wil m waarschijnlijk gaan kopen, maar dan wel met batterypack en liefst remote...
dan nog een vraag:
Is hier iemand het al gelukt een Memory Stick (standaard) op de H3*0 aansluiten?
dan nog een vraag:
Is hier iemand het al gelukt een Memory Stick (standaard) op de H3*0 aansluiten?
[ Voor 54% gewijzigd door BrBuggyB op 09-02-2005 14:48 ]
Ik heb nu hetzelfde probleem!Bluto schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 18:45:
[...]
Hij staat inderdaad uit als ik hem aansluit,ik kan hem niet eens aanzetten.Denk dat ie dus gewoon kapot is.Begint lekker...
Als ik hem aansluit op de voeding gaat het scherm uit en als ik hem weer loskoppel blijft het scherm grijs en hij gaat niet meer uit.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
[ Voor 9% gewijzigd door mstx op 09-02-2005 14:44 . Reden: typfoutje ]
Ja, er gebeurde niks.pisart schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:58:
Heb je al geprobeerd te resetten?
Als ik heb A-B knopje indruk of dat knopje erboven wordt het scherm iets lichter en als ik ze allebei tegelijk indruk wordt het nog lichter.
En als ik hem via de USB poort op mijn PC aansluit hoor ik wel het standaard belletje van windows maar er komt geen schijf bij.
[ Voor 116% gewijzigd door mstx op 09-02-2005 19:18 ]
Anoniem: 135693
ik ben van plan om een H320 te kopen maar dan had ik 2 vragen;
-bij www.mp3cdspeler.nl kan je een afstandsbediening kopen met scherm, maar vreet dat geen stroom? of valt dat wel mee?
- en wat kost een battery pack??
-bij www.mp3cdspeler.nl kan je een afstandsbediening kopen met scherm, maar vreet dat geen stroom? of valt dat wel mee?
vandaag stond ik in media markt de keuze te maken tussen deze mp3 speler en de ipod, ben voor de ipod gegaan omdat ik schrok van de afmetingen van de h320 
hij is echt groot, ipod past er 2x in zo ongeveer (in de breedte)
tis wel een mooie speler maar hij is gewoon te groot voor mij.
zo wie zo is hij ook 30 euro duurder en zwaarder.
de iriver heeft wel meer functies magoed, wanneer gebruik je dat nou. alleen de foto overzet functie kan je nog wel is gebruiken.

de iriver heeft wel meer functies magoed, wanneer gebruik je dat nou. alleen de foto overzet functie kan je nog wel is gebruiken.
Anoniem: 38087
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een mp3 speler en zit er sterk aan te denken om een h320 te halen. Maar ik wil hem graag eerst een keer in het echt zien, zeker nu jij aangeeft dat hij groter is dan verwacht. Alleen is hij hier bij geen enkele winkel (meer) te krijgen lijkt het wel.Anoniem: 105909 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:59:
vandaag stond ik in media markt de keuze te maken tussen deze mp3 speler en de ipod, ben voor de ipod gegaan omdat ik schrok van de afmetingen van de h320
- MediaMarkt hier(rijswijk) zei dat ze iRiver uit het assortiment hadden gehaald en hem niet meer hadden en ook niet konden bestellen.
- Dixons, had hem niet meer op voorraad en kreeg hem ook niet meer binnen, was alleen nog bij een ander filiaal als restpartij te krijgen.
en ga zo maar door.
Iemand die toevallig weet bij welke winkel hij nog te zien is in de omgeving Den Haag?
Gelijk nog een vraag: Zijn er mensen die hem veel gebruiken om filmpjes op te kijken? het lijkt me namelijk niet echt praktisch op zo'n klein schermpje (zoals eerder gezegd heb ik hem nog niet in het echt gezien dus mischien is het scherm wel groter dan ik verwacht)
Stroomverbruik schijnt mee te vallen. Maar maak je geen illusies over die remote...die is er voorlopig niet. MP3CDSpelers hebben er ook bij staan dat ie er niet is, maar op Mistycriver heb ik gelezen dat ie er voorlopig niet komt door problemen. Hij is wel in Korea te koop. Je zou proberen of je aan een remote voor de H100 serie kunt komen. Die past ook en werkt prima. Alles is te bedienen met dat model. De nieuwe is alleen iets anders geworden. iRiver kennende duurt het nog wel een paar maanden voor de H300 remote komt.Anoniem: 135693 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 21:37:
ik ben van plan om een H320 te kopen maar dan had ik 2 vragen;
Ik zou dit eigenlijk ook wel willen weten.... Iemand?BrBuggyB schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:33:
........
dan nog een vraag:
Anoniem: 93576
In den haag centrum mediamarkt kan je het bekijken (showmodellen staan uitgestald), de H340 dan. Was gisteren ook nog effe geweest en ik vond het ook nogal een groot ding, dik vooral. Qua breedte en lengte is wel wat groter dan ipod, maar niet overdreven dat ie niet in je broekzak past, maak me alleen een beetje zorgen over dikte. Daarnaast lagen er iaudio's en das nogal een verschil.Anoniem: 38087 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:15:
[...]
Iemand die toevallig weet bij welke winkel hij nog te zien is in de omgeving Den Haag?
Gelijk nog een vraag: Zijn er mensen die hem veel gebruiken om filmpjes op te kijken? het lijkt me namelijk niet echt praktisch op zo'n klein schermpje (zoals eerder gezegd heb ik hem nog niet in het echt gezien dus mischien is het scherm wel groter dan ik verwacht)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 93576 op 09-02-2005 23:48 ]
Als je een passende cardreader kunt aansluiten maakt het toch niet uit wat daar in gaat? Ik denk gewoon dat het werkt. Er zijn zat mensen die een x-in-1 USB cardreader hebben en dat werkt gewoon.Roelos schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:25:
[...]
Ik zou dit eigenlijk ook wel willen weten.... Iemand?
Alle twijfelaars over de H340, de H340 is inderdaad 2x zo dik als een iPod. Ik denk dat je je af moet vragen waar en wanneer je zo^n HDD MP3 speler gaat gebruiken.
Wat mij betreft is ie niet gemaakt om op de fiets of tijdens joggen mee te nemen; meer als je in een stoel oid zit en dan wil luisteren. Dan maakt grootte niet uit, integendeel, dit formaat vind ik beter in de hand liggen dan een iPod. Voor andere momenten dat je een MP3 speler wil hebben heeft iRiver ook hele mooie: N10 of ifp995 oid. met goede firmware kan je de N10 laden vanaf de H340.
Ik vind de gebruikersvrijheid van de H340 doorslaaggevend: je kan je muziek (maar ook foto's en video) precies zo organiseren, opslaan en terughalen als je wilt. De spelers past trouwens prima in borstzakje overhemd, korte draadje Sony ..71 erbij, perfect. Trouwens FM radio, en (voice) record werkt ook prima.
Momenteel de batterij aan het testen, maar net gelezen dat je er anders ook een 1900/200 batterij in kan stoppen voor zo'n 25 uur muziek, yeesss
Wat mij betreft is ie niet gemaakt om op de fiets of tijdens joggen mee te nemen; meer als je in een stoel oid zit en dan wil luisteren. Dan maakt grootte niet uit, integendeel, dit formaat vind ik beter in de hand liggen dan een iPod. Voor andere momenten dat je een MP3 speler wil hebben heeft iRiver ook hele mooie: N10 of ifp995 oid. met goede firmware kan je de N10 laden vanaf de H340.
Ik vind de gebruikersvrijheid van de H340 doorslaaggevend: je kan je muziek (maar ook foto's en video) precies zo organiseren, opslaan en terughalen als je wilt. De spelers past trouwens prima in borstzakje overhemd, korte draadje Sony ..71 erbij, perfect. Trouwens FM radio, en (voice) record werkt ook prima.
Momenteel de batterij aan het testen, maar net gelezen dat je er anders ook een 1900/200 batterij in kan stoppen voor zo'n 25 uur muziek, yeesss
De sony P71 is dus compatible met de iriver h3x0? Dat zou mooi zijn...Anoniem: 130805 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:19:
...... korte draadje Sony ..71 erbij, perfect.....
30 euro duurder dan een iPod? De enige iPod die ik kan vinden voor €270 is de iPod mini. Dat is geen eerlijke vergelijking IMO, je zou hem dan moeten vergelijken met de iRiver H10 en niet met de H320.Anoniem: 105909 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:59:
Volgens mij bedoeld Barney-two de MDR-EX71SL, en dat zijn oordopjes.Roelos schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:53:
[...]
De sony P71 is dus compatible met de iriver h3x0? Dat zou mooi zijn...
[ Voor 8% gewijzigd door De_Klusjesman op 10-02-2005 11:08 ]
Ai.....verkeert begrepen,,,,,jammer, jammer..De_Klusjesman schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 11:05:
[...]
Volgens mij bedoeld Barney-two de MDR-EX71SL, en dat zijn oordopjes.
Waar heb je dat gelezen? En volgens mij heb je dan geen garantie meer...is dat het waard? Om de ene dag op zijn dock leggen als je naar bed gaat is toch niet zo erg?Anoniem: 130805 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:19:
Hier wat links (allemaal een pot nat eigenlijk) die laten zien dat je een Ionity LiP385585 in een H340 kan "proppen", plus info over bestelmogelijkheden. Dapstore levert ook USB data/charge kabel en externe batterijpack:
Winkel: www.dapstore.de (ook een .com versie)
Forum met foto's: http://forum.iriverlounge.de/viewtopic.php?t=284
En site: www.iriverlounge.de (ook .com versie)
@Roelos: ik bedoelde inderdaad die oordopjes
@mphilipp: ik heb gemerkt dat als je veel met het scherm werkt, bestanden bekijkt etc. dat je batterijlevensduur dan hard terugloopt. Zoals eerder gepost: met veel gebruik zo'n 5 uur, terwijl de speler het nu al 14 uur volhoudt met uitsluitend afspelen van 128-320 mp3's. Kortom 1900/2000 mAh kan geen kwaad.
Wat ik ook voordeel van H340 vind is dat je elke 3.5 mm jack koptelefoon kan gebruiken itt (volgens mij) iPod die proprietary stekkertjes voor de koptelefoon heeft.
Winkel: www.dapstore.de (ook een .com versie)
Forum met foto's: http://forum.iriverlounge.de/viewtopic.php?t=284
En site: www.iriverlounge.de (ook .com versie)
@Roelos: ik bedoelde inderdaad die oordopjes
@mphilipp: ik heb gemerkt dat als je veel met het scherm werkt, bestanden bekijkt etc. dat je batterijlevensduur dan hard terugloopt. Zoals eerder gepost: met veel gebruik zo'n 5 uur, terwijl de speler het nu al 14 uur volhoudt met uitsluitend afspelen van 128-320 mp3's. Kortom 1900/2000 mAh kan geen kwaad.
Wat ik ook voordeel van H340 vind is dat je elke 3.5 mm jack koptelefoon kan gebruiken itt (volgens mij) iPod die proprietary stekkertjes voor de koptelefoon heeft.
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 130805 op 10-02-2005 12:43 ]
Hmm kan iemand vertellen wat er nu precies mogelijk is met de H300 serie mbt het kijken van filmpjes? Hiermee bedoel ik dan fileformaat en fps etc; is hij bijvoorbeeld geschikt om er een divxje op te kijken, ook al staat dit niet bij de features van het apparaat op iRiver.com?
zit zo'n hele handige Quicksearch bovenaan de pagina rechts naast het Tweakers logootje.ravenger schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:38:
Hmm kan iemand vertellen wat er nu precies mogelijk is met de H300 serie mbt het kijken van filmpjes? Hiermee bedoel ik dan fileformaat en fps etc; is hij bijvoorbeeld geschikt om er een divxje op te kijken, ook al staat dit niet bij de features van het apparaat op iRiver.com?
Nee, het moet xvid zijn aan 10fps en 176*220, maar daar heb je de handige programma PocketDivXEncoder voor. Redelijk vlug een film omgezet met dat progje. Staat hier nog ergens in het topic.
Ik kreeg net antwoord op mijn support-aanvraag:
Ik vraag het hier maar even want ik heb eigenlijk niet zo'n zin om tot maandag te wachten.
Ik doe dus kennelijk iets verkeerd, heeft iemand een idee wat?Dat is vaag. We hadden vorige week ook iemand anders die dat had, maar toen heeft mijn collega er naar gekeken en die kreeg hem gewoon aan. U doet net iets verkeerd, maar wat weet ik helaas niet. Mijn collega is volgende week terug van vakantie. Als u dan even belt kunnen we het waarschijnlijk snel oplossen.
Ik vraag het hier maar even want ik heb eigenlijk niet zo'n zin om tot maandag te wachten.
volgens mij doe je nix verkeerd, klinkt alsof de verbinding naar het lcd scherm los is geschoten ofzo... Ik zou em gewoon terug sturen want dit hoort niet.mstx schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:55:
Ik kreeg net antwoord op mijn support-aanvraag:
[...]
Ik doe dus kennelijk iets verkeerd, heeft iemand een idee wat?![]()
Hier nogmaals het linkje voor de liefhebbers (scheelt weer zoeken) PocketDivXEncoderpisart schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:51:
Nee, het moet xvid zijn aan 10fps en 176*220, maar daar heb je de handige programma PocketDivXEncoder voor. Redelijk vlug een film omgezet met dat progje. Staat hier nog ergens in het topic.
Anoniem: 135769
Ik heb mijn h320 nu een week en het is echt een te vet masjientje! In ieder geval 10 keer beter dan de aldi mp3 speler waar elke debiel mee rond gaat lopen. Maar ik heb twee kleine vragen over de netvoeding, is het mogelijk de batterij te verknallen door het apparaat dagelijks (halfvol) op te laden, ik denk van wel omdat het met de meeste van die dingen zo is of is het net als een laptop die je de eerste 4 a 5 keer helemaal moet leeg laten lopen voor je het vaker op kan laden? En als dit zo is, is het misschien mogelijk om de speler aan de netstroom te laten spelen zonder op de laden, voor als je thuis muziek luisterd oid?
tnx, Joost
tnx, Joost
ik heb hem in zwolle vergeleken, tis daar in de media markt nu wel een zootje door verbouwingen enz magoed.Anoniem: 38087 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:15:
[...]
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een mp3 speler en zit er sterk aan te denken om een h320 te halen. Maar ik wil hem graag eerst een keer in het echt zien, zeker nu jij aangeeft dat hij groter is dan verwacht. Alleen is hij hier bij geen enkele winkel (meer) te krijgen lijkt het wel.
- MediaMarkt hier(rijswijk) zei dat ze iRiver uit het assortiment hadden gehaald en hem niet meer hadden en ook niet konden bestellen.
- Dixons, had hem niet meer op voorraad en kreeg hem ook niet meer binnen, was alleen nog bij een ander filiaal als restpartij te krijgen.
en ga zo maar door.
trouwens films zijn er amper op te kijken, schermpje is VEEL te klein
de ipod was uitverkocht dus ik heb hem bij de v&d daar gekocht voor 330 euro.mstx schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:58:
[...]
30 euro duurder dan een iPod? De enige iPod die ik kan vinden voor €270 is de iPod mini. Dat is geen eerlijke vergelijking IMO, je zou hem dan moeten vergelijken met de iRiver H10 en niet met de H320.
en de iriver was daar 360 of 370 weet ik niet meer zeker.
dat was wel met docking station enzo volgens mij maar dat weet ik ook niet zeker want dat stond er niet bij.
ik wil gewoon 20 gig op de fiets en dan kan ik niet met zo'n grote iriver rond gaan lope, hoe mooi het ding ook is.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 105909 op 10-02-2005 13:50 ]
Ah oke, ik ging er even vanuit dat een H320 €300 was.Anoniem: 105909 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:48:
[...]
de ipod was uitverkocht dus ik heb hem bij de v&d daar gekocht voor 330 euro.
en de iriver was daar 360 of 370 weet ik niet meer zeker.
dat was wel met docking station enzo volgens mij maar dat weet ik ook niet zeker want dat stond er niet bij.
ik wil gewoon 20 gig op de fiets en dan kan ik niet met zo'n grote iriver rond gaan lope, hoe mooi het ding ook is.
jamstx schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:56:
[...]
Ah oke, ik ging er even vanuit dat een H320 €300 was..
t blijft een cool ding hoor
Anoniem: 103205
Iemand?Anoniem: 103205 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 18:21:
Heb nu een probleem met me H340.
Dit probleem heb ik ook, maar ik heb zelf een Archos Gmini 400.
Heb ook slecht contact tussen oordopjes/AB en de speler zelf.
Bij mij helpt het als ik de oordopjes/AB er wat harder indruk, dan heb ik weer gewoon goed geluid.
EDIT: is het niet tijd voor een nieuw topic?
[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 10-02-2005 18:11 ]
mischien zit er stof in ofzo.
het contact van de dopjes met een vochtig doekje afnemen?
het contact van de dopjes met een vochtig doekje afnemen?
Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.
Je hebt helemaal gelijk wat die accu betreft. Alleen zet ik toch wat vraagtekens bij de inbouw van de nieuwe batterij. Allereerst gaat je garantie eraan, en aangezien dit soort machientjes toch enigzins fragiel zijn ben ik benieuwd of je nog zo vrolijk bent als ie over 4 maanden ineens kapot is en je geen nieuwe kan krijgen.Anoniem: 130805 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:37:
Hier wat links (allemaal een pot nat eigenlijk) die laten zien dat je een Ionity LiP385585 in een H340 kan "proppen", plus info over bestelmogelijkheden.
@mphilipp: ik heb gemerkt dat als je veel met het scherm werkt, bestanden bekijkt etc. dat je batterijlevensduur dan hard terugloopt. Zoals eerder gepost: met veel gebruik zo'n 5 uur, terwijl de speler het nu al 14 uur volhoudt met uitsluitend afspelen van 128-320 mp3's. Kortom 1900/2000 mAh kan geen kwaad
Een ander punt is de inbouw zelf. Aangezien die nieuwe batterij nauwelijks past, moet je het rubber matje dat tussen de HD en de accu zit verwijderen. Anders zit het veel te strak. Hij zegt zelf dat het misschien wel moet, maar dat snap ik niet goed....zijn er spelers met meer ruimte? Evengoed, dat rubber heeft misschien ook wel een functie voor wat betreft demping van vibraties van de HD en/of van buiten (juist ter bescherming van de HD). Dat matje zit er niet voor de sier in. Ik vraag me dus sterk af of je het apparaat niet kwetsbaarder maakt door zo'n ombouw.
Ik ben misschien een beetje pietluttig in dat soort dingen, maar bij mij gaat tenminste ook nooit wat kapot (touch wood). En ik heb dat wel mijn 340 voor een prikkie over kunnen nemen, ik vindt €275 toch teveel geld om weg te gooien...
Ja, eigenlijk wel. Maar the_Omniscient, de originele startposter, komt hier nooit meer.
Ik zou het op zich wel willen doen, maar heb er eigenlijk geen tijd voor. Als écht niemand het wil doen, kijk ik wel ff of ik tijd kan vinden (vast wel wat..).
Hoe zit dat eigenlijk, kun je gewoon delen uit Omni's startpost gebruiken en zijn pics enzo gebruiken?
Anoniem: 59232
overnemen heeft volgens mij weinig zin, aangezien er intussen al veel dingen veranderd zijn.
In de startpost staat bevoorbeeld niets over de SE, filmpjes afspelen, lcd remote en waarschijnlijk nog meer. Er wordt dus best een nieuwe startpost gemaakt.
Misschien is het een idee om het werk te verdelen?
In de startpost staat bevoorbeeld niets over de SE, filmpjes afspelen, lcd remote en waarschijnlijk nog meer. Er wordt dus best een nieuwe startpost gemaakt.
Misschien is het een idee om het werk te verdelen?
Natuurlijk was ik niet van plan de boel letterlijk over te nemen, er klopt inderdaad een heleboel niet meer en ondertussen is er ook een heleboel info bijgekomen. Maar de geschiedenis blijft natuurlijk min of meer hetzelfde en zo'n tabel ga ik ook niet opnieuw in elkaar flansen als dat niet hoeft. En ik ben nog niet zo heel handig met photoshoppen (tijdgebrek om ermee te klooien) dat ik een mooie nieuwe topicbanner kan maken.
En in ieder geval kan er in de nieuwe startpost een faq en een soort van buglist oid.
En in ieder geval kan er in de nieuwe startpost een faq en een soort van buglist oid.
Anoniem: 59232
Ik heb me daarstraks al even bezig gehouden met een banner. Niet dat het iets speciaal is, maar als je hem wilt gebruiken doe gerust.

edit: nieuwe versie

edit: nieuwe versie
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 59232 op 12-02-2005 10:17 ]
Ik wil ook wel een deel doen, en ik ben ook wel aardig thuis in Photoshop, en er zijn volgens mij maar heeeeel weinig dingen die ik niet weet over de H3x0
Ook dingen als Skinning, USB-Host en Video, voor de rest is het wel aardig basic volgens mij.
Jolos, misschien dat 'x'je wat kleiner?
De x zou idd wel een kleine x mogen zijn, maar verder ziet het er prima uit hoor. Hoeft ook niet super fancy te zijn ofzo. Vind hem iig beter dan de huidige, die is erg wazig (wel met opzet, maar toch..).
Als Possstema de topicstart wil doen, ga je gang! We kunnen je vast wel wat ondersteunen met ideeën enzo, maar jij bent wel goed genoeg thuis in de H3x0 zeg je dus dat komt vast wel goed.
Als Possstema de topicstart wil doen, ga je gang! We kunnen je vast wel wat ondersteunen met ideeën enzo, maar jij bent wel goed genoeg thuis in de H3x0 zeg je dus dat komt vast wel goed.
Ik heb ff heeel snel ( veel Te snel eigenlijk
) een banner in PS gemaakt, zie hier:

Ik wil de startpost wel maken, maar dan moet ik wel de tijd zien te vinden, ik moet vanmiddag een feest organiseren, en morgen ga ik me spullen pakken want maandag gak naar barcelona, maar ik zal eens kijken of ik er morgen tijd voor heb ( vast wel, voor leuke dingen maak ik automatisch tijd maargoed
)

Ik wil de startpost wel maken, maar dan moet ik wel de tijd zien te vinden, ik moet vanmiddag een feest organiseren, en morgen ga ik me spullen pakken want maandag gak naar barcelona, maar ik zal eens kijken of ik er morgen tijd voor heb ( vast wel, voor leuke dingen maak ik automatisch tijd maargoed
Ja ziet er prima uit. Alleen die van Jolos heeft 2 verschillende iRivers, die van jou zijn nagenoeg gelijk. Als de spelers nog wat meer van elkaar verschillen is hij prima als je het mij vraagt.
Mocht je de startpost morgen niet afkrijgen, dan wil ik hem evt. wel afmaken, heb komende week vakantie (leve HBO
). Maar dat wordt dan de 2e helft van de week.. Maar je krijgt hem vast wel af morgen. Als je niet te brak bent van je feest...
Mocht je de startpost morgen niet afkrijgen, dan wil ik hem evt. wel afmaken, heb komende week vakantie (leve HBO
Anoniem: 136956
Goeiemiddag,
Wie kan mij vertellen of de H320 op de tv kan worden aangesloten zodat ik de foto's op de tv kan bekijken?
En aansluiten op een stereo installatie?
Alvast bedankt, Henk
Wie kan mij vertellen of de H320 op de tv kan worden aangesloten zodat ik de foto's op de tv kan bekijken?
Alvast bedankt, Henk
Hmmm zie dat dit je eerste bericht is op GOT, dus welkomAnoniem: 136956 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:39:
Goeiemiddag,
Alvast bedankt, Henk
Maar lees aub even de faq door, hier wordt eerst zelf gezocht naar een antwoord, dan pas vragen.
Je kunt in de startpost en op de site van iriver gewoon lezen dat er geen video-out op zit en wel een audio line-out, dus op je tv kan niet maar op de stereo wel (kan zoiezo, want bij bijna elk apparaat kun je jack-->2xtulp kabeltje in de hoofdtelefoon aansluitig steken)
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
En dicht vanwege deel 2
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.