Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Nee eigenlijk _kan_ het ook gewoon niet, maar het ding lag toch naast me: gewoon ff proberen..

Waar ik trouwens wel eens last van heb: de HDD die blijft spinnen. Als je een nr afspeelt en je gaat via de nav-knop naar de file browser (database functie uit) om bijvoorbeeld even te kijken het hoeveelste nr van de CD dat nr is (als dat niet in de ID3tag staat geeft hij dat niet weer), dan begint de HDD te spinnen. Je kunt dan door op de a-b knop te drukken direct weer terug naar het afspeelscherm, dan kies je dus geen ander nummer maar laat je het huidige nummer gewoon doorspelen. Nu blijft de HDD vervolgens het hele nummer spinnen, pas nadat het volgende nummer een paar seconden loopt stopt hij (zoals hij dat hoort te doen). Vind het maar vaag, lijkt me op te lossen met firmware. Meer mensen hetzelfde 'probleem'? Een echt probleem vind ik het niet, behalve dat je battery life aanzienlijk korter kan worden.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of het lcd-scherm uitkan tijdens het laden. met name als ik de h320 aan de batterypack hang vind ik het zonde dat er veel power verloren gaat aan het lcdscherm.

het lukt me ook niet om de speler aan te zetten als ie aan het chargen is. Ik moet dan eerst het laden onderbreken en de speler aanzetten en dat weer opnieuw aan het stroom. ik ben bang dat als de accu last heeft van het geheugeneffect ik op die manier de accu om zeep help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Je moet bij de display instellingen bij A of B ofzoiets (heb de speler nu ni bij) op 5sec ofzo zetten ipv altijd aanlaten.

Bedoel je voor het connecten met de computer of muziek afspelen terwijl die laadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij stond op 5 sec, nu staat ie op 3 en het werkt!!! heel vreemd maar ben alleen blij dat het werkt.
thanks!!

ik bedoel dat als ik em aan de netspanning heb gehangen, ik em niet meer aan kan zetten. ik kan wel alles doen zolang ie aanstaat, maar zodra ik em uitzet, kan ik er niets meer mee. weet je toevallig op de accu last heeft van het geheugeneffect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Ik heb de speler nu niet (is rma), anders zou ik het proberen.
'Normaal' zou de accu er geen last van hebben, omdat het een lithium accu is, maar ik ben er toch voorzichtig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan om de IRiver 320 te kopen maar kan je ook op de hdd video's bekijken:9~?en hoe lang dan als het dan kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Yep, je kan gewoon video afspelen. Eerst converteren (met een programma, staat in dit topic),dan gewoon kopieren en afspelen met de iRiver. Je moet dan wel firmware 1.20E of nieuwer hebben.
Normaal zo'n 4u volgens iRiver zelf, maar ik heb al langer dan 4u film gekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:15
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 14:20:
...........................

het lukt me ook niet om de speler aan te zetten als ie aan het chargen is. Ik moet dan eerst het laden onderbreken en de speler aanzetten en dat weer opnieuw aan het stroom. ik ben bang dat als de accu last heeft van het geheugeneffect ik op die manier de accu om zeep help.
Als je speler aan de netstroom hangt moet je hem "anders" aanzetten. Normaal moet je de play knop lang indrukken en bij netstroom kort. Ik snap niet waarom ze dit gedaan hebben. Ik wist dit zelf eerst ook niet maar het is al eerder door iemand in dit topc gepost.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik hoop dat ik mijn vraag nu op de juiste wijze/plek plaats.
Ik ben aan mijn 3e H340 toe.Waarom?
Voor de 3e keer achtereen houdt deze ermee op nadat ik ongeveer een tweetal uren heb geluisterd naar Muziek (MP3).
De eerste twee keren gebeurde dit op kantoor op mijn kamer terwijl ik luisterde via aangesloten speakertjes Trust, 50 HZ-0.02 A).
De 3e keer gebeurde vorige week nadat ik een 1,5 uur gewandeld had op het strand in Noorden van Brazilie met een oortelefoon van Philips in.
Deze keer schrok ik erg, want ik heb iedere dag van mijn vakantie foto' s en filmpjes (via camera) erop gezet van mij en medevakantiegangers. 5 dagen voor het eind van mijn vakantie, dus een regelrechte nachtmerrie.
Wat gebeurde er: welnu, de speler stopte er tijdens het afspelen van een liedje gewoon mee uit en was niet meer power on te zetten. Hij was wel opgeladen en uiteraard heb ik geprobeerd (net als de vorige keren) om hem op te laden c.q. op stroom te zetten.
De vorige keren kreeg ik (na lang aandringen en veel mailen en wachten) een nieuwe thuisgestuurd, maar ditmaal ben ik er niet mee, want ik wil uiteraard de info van de schijf terug.

Wie heeft dit wel eens meegemaakt?
Wat moet ik nu doen (afgezien naar mijn huidige leverancier in Rotterdam MP3 (de support afdeling Direct BV), want deze kon de vorige keer niet herstellen kreeg ik te horen.
Ik kan me dat niet voorstellen; wat mij betreft duurt het een tijd als ik maar geholpen wordt.
Wat me opvalt is dat de H340 erg warm wordt altijd; zou dit de reden zijn?
Ik hoop dat iemand me kan helpen
Mocht er meer info gewenst zijn dat hoor ik dit graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mede h3x0 gebruikers,

ik heb mijn h320 vanochtend opgestuurd gekregen en ben erg tevreden. Mijn enige probleem is het ontbreken van een AB, ik wist dat deze er niet bij zou zitten maar dacht het wel ergens aan te kunnen schaffen, dit is niet gelukt, heb op veel nederlandse en buitenlandse sites gekeken maar geen verkoopbare h300 AB kunnen vinden :?.
Misschien is een van jullie dat wel gelukt, post dan AUB een site waar ze vooradig zijn, en naar Nederland verschepen, of natuurlijik een winkel in NL die ze verkoopt alhoewel ik mij dat niet voor kan stellen.

Alvast bedankt, Joost Meyer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Ik zou niet weten hoe het komt dat je speler telkens stuk gaat, maar na het goed lezen van je post zag ik dat je trust speakers hebt. Zijn die magnetisch afgeschermd? Anders zouden die misschien je schijf kunnen beschadigen. (Ik weet niet of dit kan maar het zou een mogelijkheid kunnen zijn)

Verder zeg je dat ie erg warm wordt, bij normaal afspelen valt dat bij mij wel mee.
Er een klasgenoot heeft een keer 30 gb muziek van mijn mp3 speler geleecht aan stuk door. Toen was ie pas echt warm en mijn mp3 speler doet het nog steeds.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Ik vind hem eigenlijk ook nooit echt warm worden. M'n externe Maxtor HD wordt veel warmer en die blijft het ook zonder problemen doen. Met de iRiver ook nooit problemen met vastlopers enzo. Op het gebied van data terugkrijgen van een gecrashte HD ben ik geen expert, misschien dat dit stukje in het Opslagmedia / IO-controllers-faq je verder kan helpen.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NrG_82 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:12:
Nee eigenlijk _kan_ het ook gewoon niet, maar het ding lag toch naast me: gewoon ff proberen..

Waar ik trouwens wel eens last van heb: de HDD die blijft spinnen. Als je een nr afspeelt en je gaat via de nav-knop naar de file browser (database functie uit) om bijvoorbeeld even te kijken het hoeveelste nr van de CD dat nr is (als dat niet in de ID3tag staat geeft hij dat niet weer), dan begint de HDD te spinnen. Je kunt dan door op de a-b knop te drukken direct weer terug naar het afspeelscherm, dan kies je dus geen ander nummer maar laat je het huidige nummer gewoon doorspelen. Nu blijft de HDD vervolgens het hele nummer spinnen, pas nadat het volgende nummer een paar seconden loopt stopt hij (zoals hij dat hoort te doen). Vind het maar vaag, lijkt me op te lossen met firmware. Meer mensen hetzelfde 'probleem'? Een echt probleem vind ik het niet, behalve dat je battery life aanzienlijk korter kan worden.
Hallo TIESTO,

Ik vond iets op het net over spinnen van HDD, zie hieronder de tekst.
Ik hoop dat je erwat aan hebt. Komt van site adres: ttp://www.iriver.com/html/support/forum/sufr_list.asp?categoryIdx=9

I'm not sure that v1.27 is going to fix our battery drain issues !.

Having read a few threads on MisticRiver I've done a few tests on my H340 1.27 EU and it seems it's quite easy to get it in a state where the HDD just keeps spinning for ever.

When playing music if you hit NAVI to browse your files the HDD starts to spin and just keeps going. If you exit back to your song (by pressing NAVI or 'stop' multiple times), and sometimes even if you select another song to play, the HDD just keeps spinning.

A workaround seems to be, stop the current song playing BEFORE pressing NAVI, the HDD still spins for all the time you are in the browser, but once you've selected a song and returned to the 'play' screen the HDD will stop after a few seconds.

Also, if you find the disk is just spinning, pressing stop and then play again (will just carry on from where it left off as long as you have 'resume' turned on) will stop the disk spinning after a few seconds.

There seem to be a few reports of this behaviour on MisticRiver, I didn't notice if this issue was in 1.25, or indeed if this is the 1.25 bug that 1.27 was meant to fix, but it's still an issue (although at least there is a workaround).

Lovely people at iRiver, can we have 1.28 soon please !!!

UPDATE : General view on MisticRiver seems to be this bug has been around for several versions of Firmware, must be a bit of a battery killer though. One guy did some tests and confirmed it did eventually stop spinning after 7 to 12 minutes !!!.

vr. gr. Adry Borghoff (die van de power off)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen maar het staat niet in de startpost en dit topic is beetje te groot om helemaal door te lezen, maar ik wil een 2 extra cradles bestellen voor m'n H340 zodat ik hem ook op m'n werk en in m'n auto kan gebruiken, maar ik kan geen shop vinden waar die dingen los te koop zijn.
Ook de site van iriver bied geen uitkomst en google komt alleen met een berg webshops..waar je ze ook weer niet los kunt kopen..

Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan vinden??

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 16:14:

I'm not sure that v1.27 is going to fix our battery drain issues !.

Having read a few threads on MisticRiver I've done a few tests on my H340 1.27 EU and it seems it's quite easy to get it in a state where the HDD just keeps spinning for ever.

When playing music if you hit NAVI to browse your files the HDD starts to spin and just keeps going. If you exit back to your song (by pressing NAVI or 'stop' multiple times), and sometimes even if you select another song to play, the HDD just keeps spinning.

A workaround seems to be, stop the current song playing BEFORE pressing NAVI, the HDD still spins for all the time you are in the browser, but once you've selected a song and returned to the 'play' screen the HDD will stop after a few seconds.

Also, if you find the disk is just spinning, pressing stop and then play again (will just carry on from where it left off as long as you have 'resume' turned on) will stop the disk spinning after a few seconds.

There seem to be a few reports of this behaviour on MisticRiver, I didn't notice if this issue was in 1.25, or indeed if this is the 1.25 bug that 1.27 was meant to fix, but it's still an issue (although at least there is a workaround).

Lovely people at iRiver, can we have 1.28 soon please !!!

UPDATE : General view on MisticRiver seems to be this bug has been around for several versions of Firmware, must be a bit of a battery killer though. One guy did some tests and confirmed it did eventually stop spinning after 7 to 12 minutes !!!.

vr. gr. Adry Borghoff (die van de power off)
Lijkt me idd hetzelfde probleem als het mijne. Ik heb firmware 1.20EU er nog op staan, dus het is niet alleen bij 1.25 of 1.27 een probleem. Hopelijk lossen ze het op met 1.28. Ondertussen zou ik er iig een beetje op letten, als het dan gebeurd kun je ff op stop en weer op start drukken, gaat het iig niet ten koste van je batterij.

Trouwens, welkom op GoT. Wij op GoT groeten elkaar voortdurend door een bericht te plaatsen. Je hoeft dus niet apart te groeten onder je bericht.. ;)

@Intuliegend: ik heb ze nog nergens te koop gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owwwwwwwwwwww ja, hij is onderweg.

Ik heb net de mail gehad dat hij verstuurd is, de voorpret is ondragelijk.

Bedankt voor al jullie antwoorden op mijn vragen, mijn vertrouwen in Tweakers bleek niet ongegrond.

Ga nu mijn cd'tjes vast rippen. Twijfel alleen nog tussen ogg en mp3. Waarschijnlijk wordt het mp3 want ik krijg 20 gig toch niet vol voordat ik dit ding mol/behoefte heb aan een nieuwere versie. En dan is het wel handig dat mp3 zelfs onder de grootste malloten bekend is, anders krijg je dat weer.

Maar vooral bedankt dus voor alle hulp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Goede keuze!

Zelf heb ik al mijn cd geript en met EAC icm LAME en gecodeerd naar mp3 192kbps. Ogg kan dan iets kleiner zijn (bij dezelfde kwaliteit) maar als je 40GB tot je beschikking hebt maakt dat niet zo veel uit.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

En met Ogg schijnt je batterij sneller leeg te gaan, omdat het moeilijker te decoderen is voor de speler. En als je de 20/40gb toch niet vol krijgt, zou ik voor de beste battery life kiezen.

Veel plezier ermee, zal vast wel lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Heb de mijne vanmiddag binnengekregen....
Zondagnacht besteld bij 4launch...
Hij ligt nu aan de adapter, voor z'n eerste laadbeurt...

Godzijdank dat ik nu moet gaan werken, anders was 't wachten geblazen tot hij geladen was :)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 12:34:
Wie heeft dit wel eens meegemaakt?
Wat moet ik nu doen (afgezien naar mijn huidige leverancier in Rotterdam MP3 (de support afdeling Direct BV), want deze kon de vorige keer niet herstellen kreeg ik te horen.
Ik kan me dat niet voorstellen; wat mij betreft duurt het een tijd als ik maar geholpen wordt.
Wat me opvalt is dat de H340 erg warm wordt altijd; zou dit de reden zijn?
Ik hoop dat iemand me kan helpen
Mocht er meer info gewenst zijn dat hoor ik dit graag
Ik denk dat het aardig moeilijk wordt zonder je garantie kwijt te raken, want de hd zal waarschijnlijk naar een recovery bedrijf (wat trouwens ook nog ontzettend duur is). Misschien kun je het zelf wel, maar daarvoor zul je hem wel los moeten maken, en dan vervalt je garantie ook. Ik kan me voorstellen dat je ontzettend baalt. Ik had met mijn iriver ook een probleem tijdens de vakantie (geen scandisk uitvoeren op dat ding!), maar gelukkig heb ik alle foto's nog wel. Inmiddels is mijn iriver ook terug naar de fabriek want de HD was gewoon brak / traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Hij's geladen :)
Zit nog met FW 1.06E atm, en wou dat eens gaan updaten...
Maar op de guide op misticriver.net staat het volgende :
Connect your player via a usb port to your pc then drag and drop the .hex file into the top (Root) directory of your pc. Then disconnect your player.
Hier kan ik even niet volgen, imho bedoelt hij de root van de h3x0....
Of zie ik dat verkeerd?

Ik heb 'm net, dus ben nog compleet n00b, hoewel 'k dit topic al ettelijke keren heb doorgespit :)

Dus, ouwe rotten in het h3X0-onderhoud, even graag jullie hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:52:
[...]

Ik denk dat het aardig moeilijk wordt zonder je garantie kwijt te raken, want de hd zal waarschijnlijk naar een recovery bedrijf (wat trouwens ook nog ontzettend duur is). Misschien kun je het zelf wel, maar daarvoor zul je hem wel los moeten maken, en dan vervalt je garantie ook. Ik kan me voorstellen dat je ontzettend baalt. Ik had met mijn iriver ook een probleem tijdens de vakantie (geen scandisk uitvoeren op dat ding!), maar gelukkig heb ik alle foto's nog wel. Inmiddels is mijn iriver ook terug naar de fabriek want de HD was gewoon brak / traag.
Als mijn H340 naar een recovery bedrijf moet dan moet dat maar; als het geld kost dan ook maar; alles beter dan dat ik de foto'' s en films kwijt ben (de reis opnieuw doen is ook duur) en ik denk ook aan de foto'' s van mijn medereizigers. Waar ik nog het meest van baal is dat ik, omdat ik de MP3 player niet vetrouw vanwehe eerdere problemen, een discman met muziek heb meegenomen en trouw gebruikt en de H340 om iedere avond de foto'' s op te zetten......totdat ik 5 dagen voor het einde denk...kom ik ga een eene eindje langs het strand wandelen en toch de mp3 spelers gebruik met alle gevolgen van dien. Maar goed als jij of iemand anders een bedrijf weet, want mijn leverancier uit Rotterdam kan geen uitsluitsel geven. Ik heb de reset knop trouwens nog niet gebruikt, want ik ben bang dat ik de gegevens dan kwijt ben, howel ik op internet en via leverancier heb gehoord dat alles bewaard zou moeten blijven. ik weet natuurlijk niet of dit uberhaupt werkt, maar als ik van niemand reactie hoor zal ik dit ook eens uitproberen. Ik heb trouwens ook nog een mail verstuurd aan de supportgroep van IRiver, maar daar hoor ik maar niets van, vreemd van zo'n bedrijf wat die dingen aanprijst.

Eindelijk bericht van IRiver. Ze vragen waar ik woon zodat ze een plek kunnen aangeven waar ik heen kan voor reparatie. Ben benieuwd. Inmiddels heb ik hem van de week gewoon naar de winkel bij ons op het winkelcentrum gebracht naar een computerzaak; heb net vanochtend bericht gekregen dat ze er niets mee kunnen, want het schijfje is nog kleiner dan 2,5 inch en daar hebben ze de apparatuur niet voor. Dus maar weer verder zoeken.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

dodge_911 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 16:35:
Hij's geladen :)
Zit nog met FW 1.06E atm, en wou dat eens gaan updaten...
Maar op de guide op misticriver.net staat het volgende :

[...]

Hier kan ik even niet volgen, imho bedoelt hij de root van de h3x0....
Of zie ik dat verkeerd?

Ik heb 'm net, dus ben nog compleet n00b, hoewel 'k dit topic al ettelijke keren heb doorgespit :)

Dus, ouwe rotten in het h3X0-onderhoud, even graag jullie hulp :)
Gewoon in de root gooien ja. En dan via menu firmware update kiezen en klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Ja en toen was het gebeurd...mijn H340 is overleden :( :( :(
Als ik op m'n werk veel achter de pc zit neem ik altijd m'n cradle mee en luister naar m'n muziek via winamp (met usb herkennings plug-in)
Nu zette ik hem in de cradle en het display werd ineens heel licht, alsof contrast op 10 stond, en hij reageerde gewoon niet meer.. kon hem niet uitzetten of wat..
Dus even het reset knopje ingeduwd met een paperclip en toen ging hij wel uit maar nu wil hij niet meer aan... en als ik de adapter eraan hang wordt de accu veel warmer als normaal. (gewoon originele lader)

Dus nu moet tie met RMA terug naar de leverancier.. (speler is gekocht bij easy-com.nl btw)
Maar dat kan dus wel een maandje duren.. en heb geen reserve mp3/cd speler dus zit nu maand zonder muziek of draagbare hdd :'(

Snap echt niet hoe dit komt, is nooit wat mee aan de hand geweest.. nooit gevallen of gestoten ofzo, ben er echt super zuinig op geweest :/

Naja ga nog even stil in een hoekje zitten huilen en mail sturen naar easy-com...................

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
intuliegend schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:56:
Ja en toen was het gebeurd...mijn H340 is overleden :( :( :(
Als ik op m'n werk veel achter de pc zit neem ik altijd m'n cradle mee en luister naar m'n muziek via winamp (met usb herkennings plug-in)
Nu zette ik hem in de cradle en het display werd ineens heel licht, alsof contrast op 10 stond, en hij reageerde gewoon niet meer.. kon hem niet uitzetten of wat..
Dus even het reset knopje ingeduwd met een paperclip en toen ging hij wel uit maar nu wil hij niet meer aan... en als ik de adapter eraan hang wordt de accu veel warmer als normaal. (gewoon originele lader)

Dus nu moet tie met RMA terug naar de leverancier.. (speler is gekocht bij easy-com.nl btw)
Maar dat kan dus wel een maandje duren.. en heb geen reserve mp3/cd speler dus zit nu maand zonder muziek of draagbare hdd :'(

Snap echt niet hoe dit komt, is nooit wat mee aan de hand geweest.. nooit gevallen of gestoten ofzo, ben er echt super zuinig op geweest :/

Naja ga nog even stil in een hoekje zitten huilen en mail sturen naar easy-com...................
sterkte!! ;(

het lijkt wel er op of je steeds meer gaat horen dat de irver h3xx kapot gaat!
of ligt dit aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:32
ik ben van plan om zo'n mooi dingetje te kopen.
aleen lees ik nu dat er eigenlijk best veel kapot gaan.
of valt dat eigenlijk wel mee?

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 13:01

mphilipp

Romanes eunt domus

Blackpanter schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:28:
Alles kan kapot. Het is een heel klein computertje met een aantal kwetsbare onderdelen: LCD en een mini-HD. Die dingen kunnen wel eens stuk gaan. Ik denk dat het risico bij zo'n beetje alle hi-tech speeltjes gelijk is. De race om de populairste speler speelt ook een rol (time-to-market enzo) dus is het hopen dat de fabrikanten de goede kant van de balans kwaliteit/verkoopcijfers kiezen. Gaan ze tè makkelijk kapot, verkopen ze over een tijdje niets meer. iRiver verkoopt al een poos MP3-apparaatjes en hebben een aardige naam opgebouwd. Ik denk dus dat het wel snor zit. Je hebt ook nog zoiets als garantie.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:32
maar... kan ik er wel gewoon een eindje mee rennen als ik de bus moet halen bijvoorbeeld?

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

no problem, heb em vaak genoeg in m'n jas zitten, en dan stuitert ie ook op en neer door m'n knie als ik fiets, werkt gewoon goed, geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Ik heb de Iriver al sinds het begin van dit schooljaar, en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. (even afkloppen)

Wel ben ik er heel voorzichtig mee, iedereen zal dat wel zijn met een speeltje van 500 euro. Maar er gebeurd wel eens een ongelukje mee natuurlijk. Voorbeeld: mp3-speler zit in mijn zak (aan) en ik sta op en dan stoot de mp3 speler hard tegen te tafel aan. Wel draag ik het beeldscherm naar mijn been toe, want van een van mijn telefoons is het display doorgebrand toen ik tegen een tafelhoek aanstootte (dronken).
Ook de trein halen is geen probleem :)

Ook is het vaak zo dat alleen mensen met problemen komen klagen maar mensen zonder problemen niet komen zeggen dat ie zo goed is. Misschien een ideetje voor een poll, alhoewel die waarschijnlijk ook een vertekend beeld zal geven.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:16:
Hallo mede h3x0 gebruikers,

ik heb mijn h320 vanochtend opgestuurd gekregen en ben erg tevreden. Mijn enige probleem is het ontbreken van een AB, ik wist dat deze er niet bij zou zitten maar dacht het wel ergens aan te kunnen schaffen, dit is niet gelukt, heb op veel nederlandse en buitenlandse sites gekeken maar geen verkoopbare h300 AB kunnen vinden :?.
Misschien is een van jullie dat wel gelukt, post dan AUB een site waar ze vooradig zijn, en naar Nederland verschepen, of natuurlijik een winkel in NL die ze verkoopt alhoewel ik mij dat niet voor kan stellen.

Alvast bedankt, Joost Meyer!
Vandaag h340 ontvangen en direct op zoek gegaan naar een bijpassende remote. Heb die gevonden op volgende duitse site:
http://www.preissuchmasch...d/main.asp?produkt=339472
38 eurotjes + verzendingskosten (8 eurotjes)

Ik ben op zoek naar de FM-transmitter (AFT-100) van iRiver. Iemand die weet of hij reeds in Europa voorhanden is en waar? Op een amerikaanse site gevonden maar shippingkosten zijn evenveel als wat het apparaatje waard is. :?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archimond
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 07:52

Archimond

Lopende Helpdesk

Gaaf!! dan zou dus eeeindelijk die remote verkrijgbaar zijn. op mp3spelers.nl staat ie ook al een tijdje maar zonder leverdatum. Als ik jou was zou ik wel ff mailen of ze em ook echt kunnen leveren in 3/4 week f dat t er gewoon bijstaat omdat ze het "denken" binnen te hebben dan.
Ik heb een h320 besteld bij 4launch maandag, en gister(woensdag) al binnen gekregen.
Echt superding is t _/-\o_ . Direct 5gig aan mp3s en films op gepleurd. Alleen die radio, hoe ontvangt die eigenlijk? gaat dat via je koptelefoonsnoer of zit er een soort antenne in de h320 zelf? Ik woon op kamers in leeuwarden, en k heb hier niet al te veel ontvangst.. id-t nu slam fm kan ik maar net ontvangen. Zou het ontvangst beter worden als er die nieuwe remote er op aangesloten zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
Archimond schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 12:27:
Gaaf!! dan zou dus eeeindelijk die remote verkrijgbaar zijn. op mp3spelers.nl staat ie ook al een tijdje maar zonder leverdatum. Als ik jou was zou ik wel ff mailen of ze em ook echt kunnen leveren in 3/4 week f dat t er gewoon bijstaat omdat ze het "denken" binnen te hebben dan.
Ik heb een h320 besteld bij 4launch maandag, en gister(woensdag) al binnen gekregen.
Echt superding is t _/-\o_ . Direct 5gig aan mp3s en films op gepleurd. Alleen die radio, hoe ontvangt die eigenlijk? gaat dat via je koptelefoonsnoer of zit er een soort antenne in de h320 zelf? Ik woon op kamers in leeuwarden, en k heb hier niet al te veel ontvangst.. id-t nu slam fm kan ik maar net ontvangen. Zou het ontvangst beter worden als er die nieuwe remote er op aangesloten zit?
Ja, gaat volgens mij via koptelefoonsnoer. Ik woon btw ook in lwd, maar ik heb overal wel aardig goed ontvangst, miss zit je net achter een gebouw met dikke betonnen muren oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackpanter schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:28:
Ik denk dat je pech kunt hebben zoals ik. Ik heb in een half jaar tijd nog maar 4 uur gebruik kunnen maken van het apparaat. Ik ben aan mijn derde toe. iedere keer moet ik erg lang wachten en er telkenmale achtereen. Ook heb ik nu tot twee keer toe IRiver ge-emailed, waarna ze zeggen zo spoedig mogelijk ermee bezig te gaan, maar zoals altijd. Men wil wel verkopen, maar service homaar. Tot op heden niets gehoord. Ditmaal wil ik de data recoveren, maar krijg van leverancier/IRiver dus geen uitsluitsel.
Wat mij betreft zoek ik dus maar wat anders en meer betrouwbaar. Weg geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Laatst online: 28-06 11:38
Ben mijn net binnengekomen Iriver H 320 nu aan het opladen.Krijg echter geen laadiconen te zien op mijn display.Alleen een verlicht display.Hij heeft er al een uur aangehangen en nog steeds alleen maar een verlicht display met verder er niks op.
Is dit normaal,of is ie al gewoon kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Bluto schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 17:34:
Ben mijn net binnengekomen Iriver H 320 nu aan het opladen.Krijg echter geen laadiconen te zien op mijn display.Alleen een verlicht display.Hij heeft er al een uur aangehangen en nog steeds alleen maar een verlicht display met verder er niks op.
Is dit normaal,of is ie al gewoon kapot?
dit is niet normaal!,
normaal staat er een grote batterij in beeld, en als hij klaar is staat er complete!

staat hij uit, zit de stekker er goed in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hatsa, opgeladen en wel wordt er op dit moment zooi op mijn h320 gepleurd! Hij is ZO vet, ik ben echt blij dat ik hem heb.

Toen ik hem net open maakte heb ik in mijn enthousiasme al die stickertjes op de achterkant er af gehaald, maar zoals altijd blijft er dan van die ranzige zooi op achter, en mijn ervaring is dat van die sticker verwijderaar het plastic ontzettend lelijk maakt, dus ik hoop dat dat er vanzelf een keer afsluit, al vrees ik het ergste.

Met welk programma kon je er ook alweer video's op afspelen? Moet je die dan als plaatje erop zetten, en ook bekijken alsof het een plaatje is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Laatst online: 28-06 11:38
edgarf28 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 17:42:
[...]

dit is niet normaal!,
normaal staat er een grote batterij in beeld, en als hij klaar is staat er complete!

staat hij uit, zit de stekker er goed in?
Hij staat inderdaad uit als ik hem aansluit,ik kan hem niet eens aanzetten.Denk dat ie dus gewoon kapot is.Begint lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 11:20:
[...]
Vandaag h340 ontvangen en direct op zoek gegaan naar een bijpassende remote. Heb die gevonden op volgende duitse site:
http://www.preissuchmasch...d/main.asp?produkt=339472
38 eurotjes + verzendingskosten (8 eurotjes)
Dat is de remote voor de H1x0 serie. Werkt wel op de H3x0 serie dus dat is geen probleem. De specifieke H3x0 LCD remote komt voorlopig niet. Tenzij je vrinden in Korea hebt want daar is ie alleen maar te koop. Het schijnt dat er problemen mee zijn (klikkend geluid als je de knopjes indrukt, weet ook niet meer). Ze gaan het oplossen en dan pas komt ie. iRiver kennende zal dat nog wel een tijdje duren.
Met de H1x0 remote kun je ook gewoon alles doen dus dat is een goede vervanger. Ik doe het denk ik wel.

[edit]
Check voordat je bestelt heel goed wat de levertijd is. Het ding namelijk nergens meer leverbaar hoor ik links en rechts. Mensen verkopen hun nieren voor zo'n ding, vooral omdat ie ook op de H3x0 werkt. Bij 1 van de shops in je link zag ik beschikbaarheid op 'rood' staan en een andere had het over 3-4 weken. Dat wil zeggen dat ze het ook niet weten en dat het rustig langer kan duren.

Heeft niemand een lijntje naar Korea ofzo?

[ Voor 21% gewijzigd door mphilipp op 03-02-2005 19:16 ]

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 18:21:Met welk programma kon je er ook alweer video's op afspelen? Moet je die dan als plaatje erop zetten, en ook bekijken alsof het een plaatje is?
Je moet ze omzetten met pocketdivxencoder of virtual dub en je speelt ze gewoon af in de muziek mode. Je kan het beste even een kijkje nemen op het forum over de H3X0 op www.misticriver.net, daar staan uitgebreide faqs en handleidingen over video enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tub. Gamma lijmverwijderaar werkt goe: lijm eraf en platsic niet beschadigd. Zou de sticker met typeno niet weggooien, heb je nodig als er wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom vind je op de verschillende iriver sites zulke verschillende info ??

Hier info over accesoires vanaf iriveramerica:

https://secure1.nexternal...39782130&Count2=556922554

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
Het is zeker niet mogelijk hem aan de PC op te laden en tegelijkertijd de bestanden kunnen benaderen? Want wanneer hij op connected staat zuipt ie heel de accu leeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
heb vandaag mijn h340 binnen gekregen. Maar zodra ik hem aanstuit op mijn pc slaat mijn pc acuut vast en kan ik helemaal niks meer dus is alleen de reset knop nog een opthie :S. Het enigste wat ik denk dat het zou kunnen zijn is dat ik geen driver heb geinstalleerd voor Intel 82801DB LPC Interface Controller - 24C0. Deze heb ik ook gebprobeerd te installeren met Intel INF Update Utility 6.1.0.1008 maar het rare is als ik deze installeer dan zie ik hem later ook nergens tussen software staan (dus zie nergens zoiets als Intel INF)

[ Voor 47% gewijzigd door maxjuh op 04-02-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Echt veel problemen hier de laatste tijd. Het is gewoon een plug en play device dus je pc zou er niet van vast moeten lopen. En met andere usb apparaten heb je geen problemen?

Als je speler op connected staat kan je wel opladen, maar waarschijnlijk gebruik je meer stroom dan dat erbijkomt. Want ik zie altijd wel het batterij ikoontje opladen.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
benchMarc schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 14:37:
Het is zeker niet mogelijk hem aan de PC op te laden en tegelijkertijd de bestanden kunnen benaderen? Want wanneer hij op connected staat zuipt ie heel de accu leeg :/
Ik denk het toch wel. Het icoontje rechtsboven wijst aan dat de batterij toch wel opgeladen wordt en bij mij ook eens helemaal is opgeladen. Het zal wel niet zo snel gaan, maar uiteindelijk zal de batterij toch helemaal opgeladen geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Laatst online: 10:49
pisart schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:17:
[...]

Ik denk het toch wel. Het icoontje rechtsboven wijst aan dat de batterij toch wel opgeladen wordt en bij mij ook eens helemaal is opgeladen. Het zal wel niet zo snel gaan, maar uiteindelijk zal de batterij toch helemaal opgeladen geraken.
Das toch alleen in de cradle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
victenn schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:15:
Echt veel problemen hier de laatste tijd. Het is gewoon een plug en play device dus je pc zou er niet van vast moeten lopen. En met andere usb apparaten heb je geen problemen?
nope... Ik ben er nu muziek aan het opzetten via een andere computer die de muziek weer via het netwerk van mijn pc haalt (maar dat gaat nu wel erg lang duren met USB 1.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
DJ Randall schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:36:
[...]

Das toch alleen in de cradle?
Ik dacht van niet, gewoon via usb aangesloten. Ik kan nu het niet zien.
Kan iemand het eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Even uitgeprobeerd, en als je hem alleen via usb hebt aangesloten hebt dan kan ie niet laden als ie aan staat. Waarschijnlijk geeft de usb niet genoeg spanning. In de cradle werkt het wel gewoon maar daar krijgt ie ook nog netspanning.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Heb 'm vanavond succesvol aan m'n ouwe USB1.1 Typhoon 6-in-1 cardreader (LiDL, enkele jaren geleden), weliswaar enkel op de CF-poort (heb geen sd of ander flashmem voor handen atm)...
Leuk zo 'n 20 gig (niet-echt-een)ImageTank(maar-lekker-toch-wel >:) )

Alleen best wel stom dat hij bij dezelfde directorynaam vanaf m'n cf niet wou copyen...
M'n Canon A80 lsaat z'n pics per 100 op in ***CANON dirs...
Dus de tip over even vooraf wat dumpdirectory's aanmaken op je PC is echt 'n aanrader...
Gelukkig had 'k m'n trusty Ipaq mee, snel ff dirname veranderd ;)
Heerlijk als al je gadgets op 1 of andere manier met elkaar om kunnen :7

Voor de rest heb 'k nu de laatste firmware 1.27 ( _/-\o_ NrG_82 )...
Enige nadeel eraan is dat-ie niet meer zo hard kan.... (Idiote Fransen :( )
Heb 'm tot nu toe getest op Sennheiser MX500 en Sennheiser 2270 en moet zeggen, klinkt vet :) Meer doppen/headphones volgen nog...

Maarre, waar kan je je user preset voor de EQ e.d. vinden?
Heb me al rotgezocht ernaar...

Enkel de videofunctie moet 'k nog proberen, maar da's voor later, nu slapen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

dodge_911 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 05:41:
Heb 'm tot nu toe getest op Sennheiser MX500 en Sennheiser 2270 en moet zeggen, klinkt vet :) Meer doppen/headphones volgen nog...

Je kunt ook de Koreaanse firmware nemen. Verschilt verder geen bal, alleen staat ie default op Koreaans (duh!) en de radioregio ook. Kun je gewoon veranderen en die taal snap ik toch niet, want ik zie altijd alleen maar Engels, ook al staat ie op Koreaans.

User settings voor EQ kun je in het Sound menu vinden. Op User EQ zetten of Users WOW en op NAV drukken zodat je in het menu komt. Ergens onderin heb je dan Sound en daar kun je die dingen instellen. Treble en Bass boost geldt alleen voor User EQ en zodra je aan SRS settings gaat zitterm schiet ie vanzelf naar User WOW.

Je moet voor de gein eens naar de Koss KSC50 luisteren. Dat zijn van die schelpjes die je aan je oor hangt (ik heb ook nog de 55 liggen met de neckband). Je hebt nog nooit zulke mooie headphones gehoord. Echt waanzinnig natuurgetrouw geluid. Is de eerste opmerking die ik hoor van mensen aan wie ik het laat horen. En er zitten echte audiofielen tussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
mphilipp schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 11:12:
[...]

Je kunt ook de Koreaanse firmware nemen. Verschilt verder geen bal, alleen staat ie default op Koreaans (duh!) en de radioregio ook. Kun je gewoon veranderen en die taal snap ik toch niet, want ik zie altijd alleen maar Engels, ook al staat ie op Koreaans.

User settings voor EQ kun je in het Sound menu vinden. Op User EQ zetten of Users WOW en op NAV drukken zodat je in het menu komt. Ergens onderin heb je dan Sound en daar kun je die dingen instellen. Treble en Bass boost geldt alleen voor User EQ en zodra je aan SRS settings gaat zitterm schiet ie vanzelf naar User WOW.

Je moet voor de gein eens naar de Koss KSC50 luisteren. Dat zijn van die schelpjes die je aan je oor hangt (ik heb ook nog de 55 liggen met de neckband). Je hebt nog nooit zulke mooie headphones gehoord. Echt waanzinnig natuurgetrouw geluid. Is de eerste opmerking die ik hoor van mensen aan wie ik het laat horen. En er zitten echte audiofielen tussen...
Nog beter dan de Sony Mdr-E888 of ex71 SL? Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn mp3-speler, maar sinds ik de nwe. 1.27 driver had opgezet, is hij nu al 2 x vast gelopen :( Hij reageert dan niet meer (moet je hem weer resetten en toen had ik ook geen naald ofzow iets :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Chuckiej schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 23:18:
[...]
Nog beter dan de Sony Mdr-E888 of ex71 SL? Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn mp3-speler, maar sinds ik de nwe. 1.27 driver had opgezet, is hij nu al 2 x vast gelopen :( Hij reageert dan niet meer (moet je hem weer resetten en toen had ik ook geen naald ofzow iets :( )
Ken de Sony niet, maar ik heb een Sony MDR-G73SP (te koop overigens) en die is ook erg goed. De Sennheiser PMX60 waar een hoop mensen lyrisch over zijn vond ik bar tegenvallen.

Geen problemen met de 1.27 firmware hier tot nu toe (Koreaanse versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb de Sennheiser PMX60 koptelefoon. Bevalt mij prima, merkt wel verschill tussen de EU-versie en de Koreaanse die ik er nu op heb staan zeg :) Kan lekker hard nu. Nadeeltje is dat de hele omgeving met deze koptelefoon (Sennheiser) mee kan genieten... Mr hij zit prima en cker voor op de fiets ideaal want blijft mooi achter je oorschelpen hangen.

Afbeeldingslocatie: http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm.nsf/resources/D4FC41C357825D39C1256F7000457A22/$File/PMX_60_pro2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ik heb die ook ja :) Maar jij hebt dus de koreaanse, en die kan harder? Om eerlijk te zijn wil ik niet dat mijn Sennheiser PMX60 niet harder KAN :P Hij kan atm. als harder dan mijn laptop-speakers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
nee... hij bedoelt de koreaanse firmware, die kan harder dan de eu versie! (vanwege een franse wet!)
niet de koptelefoon!

[ Voor 10% gewijzigd door edgarf28 op 06-02-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja indd. Ik (btw een vrouwtje ;) ) heb de Koreaanse Firmware erop gezet en dat merk je wel in geluid. ♪♪♪ De Sennheiser komt bij Raff (Amsterdam) vandaan. (BCC heeft hem trouwens voor ruim 10,- euro goedkoper liggen... grrr)

Verder heb ik gelukkig nog geen klachten over mijn speler zoals de meeste op dit forum inmiddels wel hebben. *klop klop* :) Als ik mijn Iriver (340) op mijn stereo aansluit dan slurpt hij alleen wel echt super veel batterijen. Is er een manier om dat ook maar een béétje tegen te gaan? (backlight staat al op 3 sec en de brightness ook laag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 11:56:
Kheb de Sennheiser PMX60 koptelefoon.
Niet om 'm af te kraken hoor, maar loop voor de gein eens een zaak binnen en probeer die Koss. Net of je naar echte speakers luistert. Wél natuurlijk de treble/bass of SRS settings aanpassen, want dat is anders voor elke phone.
Ik had de Senn beluisterd ná de Koss 55 en ik was dus al meteen verpest. Bass is echt veeeel beter (echter, niet alleen maar hard) en meer dynamiek. Is natuurlijk ook persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 12:46:Als ik mijn Iriver (340) op mijn stereo aansluit dan slurpt hij alleen wel echt super veel batterijen. Is er een manier om dat ook maar een béétje tegen te gaan? (backlight staat al op 3 sec en de brightness ook laag).
Voeding? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Heb 'n gisterennacht voor de eerste keer gebruikt voor 'n liverip, had 'm aan de mengtafel gehangen in de discotheek waar 'k 'werk'...

Ik mis eigenlijk wel een line-in VU meter bij de recorder, want 'n groot deel is 'n beetje clipped opgenomen :/ (en met m'n oordopjes kon 'k niet echt goed monitoren)...

Ook viel me op dat hij 't na 117 minuten voor bekeken hield met recorden, en het lag niet aan de batterij, want die was nog vol (kan ook human error geweest zijn hoor :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
  • Laatst online: 03-09 16:43
Aan de 320/340 gebruikers.
Ik sta op t punt een nieuwe mp3-player te kopen. Voor mij issie ook erg belangrijk als imagetank. Dus hoe is de USB on the go ervaring bij jullie?
Ik wil er zelf een sony en een panasonic camera aan kunnen hangen... (MMS / SD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
BrBuggyB schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:13:
Aan de 320/340 gebruikers.
Ik sta op t punt een nieuwe mp3-player te kopen. Voor mij issie ook erg belangrijk als imagetank. Dus hoe is de USB on the go ervaring bij jullie?
Ik wil er zelf een sony en een panasonic camera aan kunnen hangen... (MMS / SD)
Kijk even op de site van iRiver voor een lijstje met compatible camera's.
Ik weet uit mn hoofd dat Sony niet gaat werken (heb zelf ook een Sony Camera)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
_RoD_ schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:24:
[...]

Kijk even op de site van iRiver voor een lijstje met compatible camera's.
Ik weet uit mn hoofd dat Sony niet gaat werken (heb zelf ook een Sony Camera)
Ja, die had ik al bekeken, maar daar staat maar een heel klein lijstje. Is de vuistregel dat als je geen spftware hoeft te installeren om m te gebruiken, ie t waarschijnlijk wel doet op de Iriver?
Wat is de ervaring van de gebruikers....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
BrBuggyB schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:31:
[...]

Ja, die had ik al bekeken, maar daar staat maar een heel klein lijstje. Is de vuistregel dat als je geen spftware hoeft te installeren om m te gebruiken, ie t waarschijnlijk wel doet op de Iriver?
Hmm, waarschijnlijk is een te groot woord :P
Er is ergens een lijstje met camera's die we/niet compatible zijn, kijk anders eens op google :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 05:41:
Heb 'm vanavond succesvol aan m'n ouwe USB1.1 Typhoon 6-in-1 cardreader (LiDL, enkele jaren geleden), weliswaar enkel op de CF-poort (heb geen sd of ander flashmem voor handen atm)...
Leuk zo 'n 20 gig (niet-echt-een)ImageTank(maar-lekker-toch-wel >:) )

Alleen best wel stom dat hij bij dezelfde directorynaam vanaf m'n cf niet wou copyen...
M'n Canon A80 lsaat z'n pics per 100 op in ***CANON dirs...
Dus de tip over even vooraf wat dumpdirectory's aanmaken op je PC is echt 'n aanrader...
Gelukkig had 'k m'n trusty Ipaq mee, snel ff dirname veranderd ;)
Heerlijk als al je gadgets op 1 of andere manier met elkaar om kunnen :7

Enkel de videofunctie moet 'k nog proberen, maar da's voor later, nu slapen :Z
Hoi,

Heeft het zin om 1.27 erop te zetten qua extra features/functionaliteiten? Als geluid zachter wordt hoeft het voor mij niet. Wat vind jij nu het voordeel t.o.v. de vorige keer zonder 1.27?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Ergens in dit topic staat ook een lijstje met compatible cardreaders, op basis van gebruikerservaringen. Er zijn er dus nog veel meer die wel/niet compatible zijn, maar 't is iig iets.

Aha hier is ie: dit bericht

[edit]
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:08:
[...]

Hoi,

Heeft het zin om 1.27 erop te zetten qua extra features/functionaliteiten? Als geluid zachter wordt hoeft het voor mij niet. Wat vind jij nu het voordeel t.o.v. de vorige keer zonder 1.27?
Er zitten een paar bugfixes in, waardoor de batterij langer mee zou moeten gaan. Ook zou het probleem met de spinnende HD opgelost moeten zijn, maar dat schijnt niet helemaal het geval te zijn. Maar als je geen zachter geluid wilt, zou je dus ook de Koreaanse versie erop kunnen zetten.
Heb je trouwens je iRiver alweer tot leven kunnen brengen en de foto's kunnen redden?

[ Voor 56% gewijzigd door NrG_82 op 07-02-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:08:
'k Heb zelf geen ervaring met oudere firmwares, aangezien ik m'n iriver nog geen week heb :)
Ik vind 't volume na een aantal dagen gebruik best goed meevallen (met de v1.27 EU komende van de v1.06)...

On another note, heb 'm ondertussen ook nog kunnen testen met de sennheiser MX400, en ik merk echt weinig verschil met de MX500...
Maar, ik heb m'n ouwe favoriete doppen teruggevonden, Sony MDR-ED238...
Sony Fontopia dingen, met zo 'n bass-uitstulping, die benaderen nog het meest het geluid dat ik ervaar met m'n eV 2270... En qua pasvorm ben ik nog geen betere dopjes tegengekomen.

Ik ben aan het denken om ofwel de Sony MDR-EX71SL of de Shure E2c doppen te kopen (eBay)....
Ik hoor over die Sony's hele goeie reacties, maar vooral van iPod gebruikers.
De Shure earphones zijn qua bouw (denk ik) ongeveer gelijk aan de etymotics reeks (die een stuk duurder is) (Of is dit meer iets voor in Wat zijn goede oordopjes? Deel 4 ?)

Heb ook nog 'n leuke case besteld, want de meegeleverde case zuigt, en de iRiver case krijgt niet echt goeie reacties op misticriver...
Heb nu deze gevonden en besteld in .uk :
Klik voor meer info >Afbeeldingslocatie: http://outro.co.kr/shopping/product/pro_photo/h320_b_1_400.jpg
Kost wat meer dan de iRiver case, maar is een stuk cheaper dan de (imho minder handige) vaja case...

[ Voor 67% gewijzigd door dodge_911 op 08-02-2005 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

BrBuggyB schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:31:
[...]
Als ie niet rechtstreeks werkt, kun je het altijd nog proberen met een multi-card reader. Die dingen kosten tegenwoordig niet veel meer. Bijkomend voordeel: je slurpt je camera accu niet leeg met het overhalen, maar alleen je iRiver (wat je toch al zou doen). Hoef je alleen nog maar je rivertje op te laden. Of je lèg 'm aan de voeding.
Maw: het gaat altijd werken, linksom of rechtsom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

dodge_911 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:12:
[...]
Heb ook nog 'n leuke case besteld, want de meegeleverde case zuigt, en de iRiver case krijgt niet echt goeie reacties op misticriver...
Heb nu deze gevonden en besteld in .uk :
Klik voor meer info >[afbeelding]
Kost wat meer dan de iRiver case, maar is een stuk cheaper dan de (imho minder handige) vaja case...
Goede tip. Kost een paar centen, maar is zeer zeker een goede case. Is alleen out of stock en komt pas 21 feb weer binnen. Hopelijk hoor ik bij de gelukkigen en krijgen ze genoeg binnen dan. Ik heb er meteen een LCD remote van de H100 serie bij gedaan. Ook out of stock maar wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NrG_82 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:11:
Ergens in dit topic staat ook een lijstje met compatible cardreaders, op basis van gebruikerservaringen. Er zijn er dus nog veel meer die wel/niet compatible zijn, maar 't is iig iets.

Aha hier is ie: dit bericht

[edit]

[...]

Er zitten een paar bugfixes in, waardoor de batterij langer mee zou moeten gaan. Ook zou het probleem met de spinnende HD opgelost moeten zijn, maar dat schijnt niet helemaal het geval te zijn. Maar als je geen zachter geluid wilt, zou je dus ook de Koreaanse versie erop kunnen zetten.
Heb je trouwens je iRiver alweer tot leven kunnen brengen en de foto's kunnen redden?
Neen, helaas, heb reactie teruggehad van IRiver dat ik de reset moest gebruiken, maar dat hielp niet, geen enkele ractie, dood als een pier.
Heb mijn mijn leverancier in Rotterdam contact opgenomen om eregens in Nederland iemand te zoeken die de data kan restoren, want als ie terggaat naar weet ik waar, dan weet ik het wel, dan krijg ik weer een nieuwe en dat wil ik niet. De garantie ben ik dan kwijt, maar goed, punt 1 kon ik hem toch al niet gebruiken de meeste tijd en inmiddels ga ik het risico toch niet meer aan met de H340; had hem met name gekocht voor mijn reizen om de wereld. Denk dat ik overstap naar Archos.
Ik breng de H340 tussendoor naar wat bedrijfjes in Apeldoorn om te kijken of ze er wat mee kunnen. De 1e is al afgehaakt. Deze week hoor ik waarschijnlijk of het andere bedrijf er wat mee kan. Er schijnt een normale notebook schijf in te zitten, maar wel een klein formaat, dus dat zou een makkelijke klus moeten zijn, maar bij mij zal er wel weer iets bijzonders zijn, waardoor dit alles niet werkt.
Als je geinteresseerd bent hou ik je wel op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

sja dat kan nog een duur grapje worden maarja, heb je iig je fotos terug.

De mijne is ondertussen door easy-com naar de fabrikant gestuurd voor garantie, maar kan dus wel paar weken duren voordat ik die weer terug heb..
Zit nu een beetje te twijfelen, kan een goedkoop stickie halen van 256mb bij de blokker voor 44 euro (zag ik net in krantje staan :9 ) of een creative V200 kopen (1024mb voor 155 euro)..
Moet wel muziek hebben de komende weken natuurlijk maarja is toch hoop geld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:27:
[...]

Neen, helaas, heb reactie teruggehad van IRiver dat ik de reset moest gebruiken, maar dat hielp niet, geen enkele ractie, dood als een pier.
Heb mijn mijn leverancier in Rotterdam contact opgenomen om eregens in Nederland iemand te zoeken die de data kan restoren, want als ie terggaat naar weet ik waar, dan weet ik het wel, dan krijg ik weer een nieuwe en dat wil ik niet. De garantie ben ik dan kwijt, maar goed, punt 1 kon ik hem toch al niet gebruiken de meeste tijd en inmiddels ga ik het risico toch niet meer aan met de H340; had hem met name gekocht voor mijn reizen om de wereld. Denk dat ik overstap naar Archos.
Ik breng de H340 tussendoor naar wat bedrijfjes in Apeldoorn om te kijken of ze er wat mee kunnen. De 1e is al afgehaakt. Deze week hoor ik waarschijnlijk of het andere bedrijf er wat mee kan. Er schijnt een normale notebook schijf in te zitten, maar wel een klein formaat, dus dat zou een makkelijke klus moeten zijn, maar bij mij zal er wel weer iets bijzonders zijn, waardoor dit alles niet werkt.
je kan zelf ook even een 80 pins naar (40pins?) laptop formaat kopen, scheeld weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
intuliegend schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:10:
sja dat kan nog een duur grapje worden maarja, heb je iig je fotos terug.

De mijne is ondertussen door easy-com naar de fabrikant gestuurd voor garantie, maar kan dus wel paar weken duren voordat ik die weer terug heb..
Zit nu een beetje te twijfelen, kan een goedkoop stickie halen van 256mb bij de blokker voor 44 euro (zag ik net in krantje staan :9 ) of een creative V200 kopen (1024mb voor 155 euro)..
Moet wel muziek hebben de komende weken natuurlijk maarja is toch hoop geld :X
Ik heb/had dezelfde probleem. Rma gestuurd mijn iRiver en toen geen muziek.
Ik heb me gewoon een 128mb stickje gekocht, wat ga je doen met een 1gb stick nadat je je iRiver terug hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een probleem met me H340.
Er is opeens slecht contact tussen de oordopjes en de speler zelf. Ook als ik de afstandsbediening gebruik (die je maar op een manier in de mp3 speler kunt doen) is er slecht contact. All het hoog valt helemaal weg. Het ligt niet aan de oordopjes, heb al drie paar geprobeerd. Nooit eerder problemen mee gehad.
Ook flipte ie daarnet, liep zomaar vast en liep daarna meteen vast bij het opstarten. Pas toen ik em in de dockingstation stopte deed ie het weer... Heeft iemand al eerder soortegelijke ervaring gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen hier al gemerkt dat 1.27 EU versie betere batterijduur geeft (16 hr)? Heb mijn H340 een week, 1.27 EU erop gezet en kom niet in de buurt van de 16 hr. Ik weet niet of dat nou de batterij is of de firmware. Wil graag weten dat batterij OK is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Heb er niet op gelet eigenlijk. Hoe gebruik je de speler? Want hoe meer het display aanstaat, hoe meer je shuffled en hoe meer de HDD spint, hoe korter de batterij meegaat. Op hoeveel uur kom je wel? Ik heb het zelf eigenlijk nog niet getest, ben meestal wel in de buurt van een lader lang voordat hij leeg is.
Let er dus bijvoorbeeld eens op dat je HDD niet blijft spinnen nadat je via de NAV-knop naar de file-tree bent gegaan, en daar zonder een nieuw nummer te kiezen weer uit bent gegaan (door op stop de blijven drukken, of één keer op a/b te drukken). Ook schijnt de batterij sneller leeg te gaan wanneer je veel .Ogg-bestanden afspeelt, omdat deze moeilijker te decoderen zijn dan mp3's.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:27:
[...]

Ben er inderdaad wel nieuwsgierig naar ja. Maar misschien kunnen andere gebruikers er in de toekomst ook nog wat aan hebben, mocht je een oplossing vinden.

[edit]
Gaat Omni trouwens een nieuwe startpost maken? We zitten al bijna op de 1000 posts. :)

[ Voor 3% gewijzigd door NrG_82 op 08-02-2005 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Niet online
NrG_82 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:27:
Gaat Omni trouwens een nieuwe startpost maken? We zitten al bijna op de 1000 posts. :)
Ik denk het niet, ik heb hem wel eens wat gevraagd maar nooit reactie gehad. Volgens mij komt the_Omniscient hier niet meer, in ieder geval niet met die account.

Ik ben overigens nog steeds erg tevreden met mijn H340. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, dus zeker niet iedereen heeft troubles met dit apparaat.

[ Voor 18% gewijzigd door De_Klusjesman op 08-02-2005 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Volgens mij is de startpost van dit topic een van de laatste berichten die ik van hem heb gezien hier op got. Van het HDD-based mp3 speler topic zou hij ook nog een deel drie maken. En tot op heden heb ik die ook niet gezien.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@NrG_82 zo'n uur of 4 à 5 denk ik (display staat op 10 sec. aan bij batterij en USB/laden), maar dat is veel database beheer tijd: verwijderen en toevoegen files en TDT'en van de nieuwe verzameling. Nu ik "klaar" ben met volproppen en finetunen van de bestanden wordt 'ie opgeladen en ga 'm dan met display off leeg laten lopen terwijl 'ie alleen mp3 files afspeelt.

Wat is redelijke werktijd voor mp3's van 192-320 kB ? Ik hoop inderdaad dat dat schrijven en deleten veel van de batterij vraagt.

Dat scherm lijkt trouwens wel een vuurtoren: brightness 1 is meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guust-Fi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-05 20:37
Ik heb zonet mijn H320 besteld van www.4launch.com
Ik heb al eens gekeken op de site qua accesoires maar ik vroeg me toch af of ik er nu een remote bij zou krijgen? Is dat normaal gezien zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Niet online
Guust-Fi schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 10:33:
Ik heb zonet mijn H320 besteld van www.4launch.com
Ik heb al eens gekeken op de site qua accesoires maar ik vroeg me toch af of ik er nu een remote bij zou krijgen? Is dat normaal gezien zo?
Ik heb er daar zondag toevallig ook een besteld, hij komt vandaag binnen. _/-\o_ .
Helaas komt er geen afstandsbediening, battery pack en dock bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
Is er al een shop in NL gesignaleerd waar ie al met alle accessoires wordt geleverd? Ik wil m waarschijnlijk gaan kopen, maar dan wel met batterypack en liefst remote...

dan nog een vraag:
Is hier iemand het al gelukt een Memory Stick (standaard) op de H3*0 aansluiten?

[ Voor 54% gewijzigd door BrBuggyB op 09-02-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Niet online
Bluto schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 18:45:
[...]

Hij staat inderdaad uit als ik hem aansluit,ik kan hem niet eens aanzetten.Denk dat ie dus gewoon kapot is.Begint lekker...
Ik heb nu hetzelfde probleem! :( .
Als ik hem aansluit op de voeding gaat het scherm uit en als ik hem weer loskoppel blijft het scherm grijs en hij gaat niet meer uit. :( .
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

[ Voor 9% gewijzigd door mstx op 09-02-2005 14:44 . Reden: typfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Heb je al geprobeerd te resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Niet online
pisart schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:58:
Heb je al geprobeerd te resetten?
Ja, er gebeurde niks.
Als ik heb A-B knopje indruk of dat knopje erboven wordt het scherm iets lichter en als ik ze allebei tegelijk indruk wordt het nog lichter.

En als ik hem via de USB poort op mijn PC aansluit hoor ik wel het standaard belletje van windows maar er komt geen schijf bij.

[ Voor 116% gewijzigd door mstx op 09-02-2005 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan om een H320 te kopen maar dan had ik 2 vragen;
-bij www.mp3cdspeler.nl kan je een afstandsbediening kopen met scherm, maar vreet dat geen stroom? of valt dat wel mee?
- en wat kost een battery pack??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag stond ik in media markt de keuze te maken tussen deze mp3 speler en de ipod, ben voor de ipod gegaan omdat ik schrok van de afmetingen van de h320 :/
hij is echt groot, ipod past er 2x in zo ongeveer (in de breedte)
tis wel een mooie speler maar hij is gewoon te groot voor mij.
zo wie zo is hij ook 30 euro duurder en zwaarder.
de iriver heeft wel meer functies magoed, wanneer gebruik je dat nou. alleen de foto overzet functie kan je nog wel is gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:59:
vandaag stond ik in media markt de keuze te maken tussen deze mp3 speler en de ipod, ben voor de ipod gegaan omdat ik schrok van de afmetingen van de h320 :/
de iriver heeft wel meer functies magoed, wanneer gebruik je dat nou. alleen de foto overzet functie kan je nog wel is gebruiken.
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een mp3 speler en zit er sterk aan te denken om een h320 te halen. Maar ik wil hem graag eerst een keer in het echt zien, zeker nu jij aangeeft dat hij groter is dan verwacht. Alleen is hij hier bij geen enkele winkel (meer) te krijgen lijkt het wel.

- MediaMarkt hier(rijswijk) zei dat ze iRiver uit het assortiment hadden gehaald en hem niet meer hadden en ook niet konden bestellen.
- Dixons, had hem niet meer op voorraad en kreeg hem ook niet meer binnen, was alleen nog bij een ander filiaal als restpartij te krijgen.
en ga zo maar door.

Iemand die toevallig weet bij welke winkel hij nog te zien is in de omgeving Den Haag?

Gelijk nog een vraag: Zijn er mensen die hem veel gebruiken om filmpjes op te kijken? het lijkt me namelijk niet echt praktisch op zo'n klein schermpje (zoals eerder gezegd heb ik hem nog niet in het echt gezien dus mischien is het scherm wel groter dan ik verwacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 21:37:
ik ben van plan om een H320 te kopen maar dan had ik 2 vragen;
-bij www.mp3cdspeler.nl kan je een afstandsbediening kopen met scherm, maar vreet dat geen stroom? of valt dat wel mee?
- en wat kost een battery pack??
Stroomverbruik schijnt mee te vallen. Maar maak je geen illusies over die remote...die is er voorlopig niet. MP3CDSpelers hebben er ook bij staan dat ie er niet is, maar op Mistycriver heb ik gelezen dat ie er voorlopig niet komt door problemen. Hij is wel in Korea te koop. Je zou proberen of je aan een remote voor de H100 serie kunt komen. Die past ook en werkt prima. Alles is te bedienen met dat model. De nieuwe is alleen iets anders geworden. iRiver kennende duurt het nog wel een paar maanden voor de H300 remote komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
BrBuggyB schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:33:
........

dan nog een vraag:
Is hier iemand het al gelukt een Memory Stick (standaard) op de H3*0 aansluiten?
Ik zou dit eigenlijk ook wel willen weten.... Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:15:
[...]

Iemand die toevallig weet bij welke winkel hij nog te zien is in de omgeving Den Haag?

Gelijk nog een vraag: Zijn er mensen die hem veel gebruiken om filmpjes op te kijken? het lijkt me namelijk niet echt praktisch op zo'n klein schermpje (zoals eerder gezegd heb ik hem nog niet in het echt gezien dus mischien is het scherm wel groter dan ik verwacht)
In den haag centrum mediamarkt kan je het bekijken (showmodellen staan uitgestald), de H340 dan. Was gisteren ook nog effe geweest en ik vond het ook nogal een groot ding, dik vooral. Qua breedte en lengte is wel wat groter dan ipod, maar niet overdreven dat ie niet in je broekzak past, maak me alleen een beetje zorgen over dikte. Daarnaast lagen er iaudio's en das nogal een verschil. :/ Twijfel nog steeds.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 23:48 ]

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Roelos schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:25:
[...]
Ik zou dit eigenlijk ook wel willen weten.... Iemand?
Als je een passende cardreader kunt aansluiten maakt het toch niet uit wat daar in gaat? Ik denk gewoon dat het werkt. Er zijn zat mensen die een x-in-1 USB cardreader hebben en dat werkt gewoon.

Verwijderd

Alle twijfelaars over de H340, de H340 is inderdaad 2x zo dik als een iPod. Ik denk dat je je af moet vragen waar en wanneer je zo^n HDD MP3 speler gaat gebruiken.

Wat mij betreft is ie niet gemaakt om op de fiets of tijdens joggen mee te nemen; meer als je in een stoel oid zit en dan wil luisteren. Dan maakt grootte niet uit, integendeel, dit formaat vind ik beter in de hand liggen dan een iPod. Voor andere momenten dat je een MP3 speler wil hebben heeft iRiver ook hele mooie: N10 of ifp995 oid. met goede firmware kan je de N10 laden vanaf de H340.

Ik vind de gebruikersvrijheid van de H340 doorslaaggevend: je kan je muziek (maar ook foto's en video) precies zo organiseren, opslaan en terughalen als je wilt. De spelers past trouwens prima in borstzakje overhemd, korte draadje Sony ..71 erbij, perfect. Trouwens FM radio, en (voice) record werkt ook prima.

Momenteel de batterij aan het testen, maar net gelezen dat je er anders ook een 1900/200 batterij in kan stoppen voor zo'n 25 uur muziek, yeesss

• Roelos
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:19:
...... korte draadje Sony ..71 erbij, perfect.....
De sony P71 is dus compatible met de iriver h3x0? Dat zou mooi zijn...

• mstx
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:59:
30 euro duurder dan een iPod? De enige iPod die ik kan vinden voor €270 is de iPod mini. Dat is geen eerlijke vergelijking IMO, je zou hem dan moeten vergelijken met de iRiver H10 en niet met de H320.

• De_Klusjesman
  • Niet online
Roelos schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:53:
[...]

De sony P71 is dus compatible met de iriver h3x0? Dat zou mooi zijn...
Volgens mij bedoeld Barney-two de MDR-EX71SL, en dat zijn oordopjes.

[ Voor 8% gewijzigd door De_Klusjesman op 10-02-2005 11:08 ]

• Roelos
  • Niet online
De_Klusjesman schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 11:05:
[...]

Volgens mij bedoeld Barney-two de MDR-EX71SL, en dat zijn oordopjes.
Ai.....verkeert begrepen,,,,,jammer, jammer.. :'(

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:19:
Momenteel de batterij aan het testen, maar net gelezen dat je er anders ook een 1900/200 batterij in kan stoppen voor zo'n 25 uur muziek, yeesss
Waar heb je dat gelezen? En volgens mij heb je dan geen garantie meer...is dat het waard? Om de ene dag op zijn dock leggen als je naar bed gaat is toch niet zo erg?

Verwijderd

Hier wat links (allemaal een pot nat eigenlijk) die laten zien dat je een Ionity LiP385585 in een H340 kan "proppen", plus info over bestelmogelijkheden. Dapstore levert ook USB data/charge kabel en externe batterijpack:

Winkel: www.dapstore.de (ook een .com versie)
Forum met foto's: http://forum.iriverlounge.de/viewtopic.php?t=284
En site: www.iriverlounge.de (ook .com versie)

@Roelos: ik bedoelde inderdaad die oordopjes
@mphilipp: ik heb gemerkt dat als je veel met het scherm werkt, bestanden bekijkt etc. dat je batterijlevensduur dan hard terugloopt. Zoals eerder gepost: met veel gebruik zo'n 5 uur, terwijl de speler het nu al 14 uur volhoudt met uitsluitend afspelen van 128-320 mp3's. Kortom 1900/2000 mAh kan geen kwaad.

Wat ik ook voordeel van H340 vind is dat je elke 3.5 mm jack koptelefoon kan gebruiken itt (volgens mij) iPod die proprietary stekkertjes voor de koptelefoon heeft.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 12:43 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.