Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 21 september 2001

Las net op www.gamers.nl :
quote:
Op PlanetCNC is een teaser plaatje verschenen van een nog aan te kondigen Command & Conquer 3 (Tiberian Twilight). Het is dan ook de vraag of we binnenkort iets van EA zullen horen, aangezien het alweer even geleden is sinds de laatste Command & Conquer in de winkels verscheen.
http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200406/small1087749045_0.jpg

Grote versie: http://www.gamer.nl/image...e/200406/1087749045_0.jpg

Zou het dan toch :D Een vervolg op het gigantische succes van Westwood _/-\o_ _/-\o_

AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |

Reg. datum: 20 oktober 2000

Als het originele WW team erachter zit: JA!
Zo niet: :(

Mijn korte bijdrage ;)

Verbaast me niks, hoop het iig wel :D _/-\o_. (zolang ze het maar niet verkrachten :( :X) En ik hoop dat de GDI en NOD er ook weer inzitten.

Zou als het goed is ook een Red Alert 3 komen op de generals engine :)

bAdmuTs wijzigde dit bericht 20-06-2004 19:12 (30%)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties: [view]

Door: Terr Moderator SGD/SPV
Suiker op je patat

quote:
stokkie schreef op 20 juni 2004 @ 19:08:
Als het originele WW team erachter zit: JA!
Zo niet: :(

Mijn korte bijdrage ;)
Het originele WW team bestaat niet meer. En ook al zouden ze ook alleen die mensen aan het werk zetten, EA heeft er zo'n invloed op gekregen dat je eigenlijk al niet meer van de oude vertrouwde kwaliteit uit mag gaan.

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

altijd blijven lachen!

quote:
Terr schreef op 20 juni 2004 @ 19:28:
[...]

Het originele WW team bestaat niet meer. En ook al zouden ze ook alleen die mensen aan het werk zetten, EA heeft er zo'n invloed op gekregen dat je eigenlijk al niet meer van de oude vertrouwde kwaliteit uit mag gaan.
Die mensen werken niet bij EA...99% van die mensen wil helemaal nooit meer niks te maken hebben met EA. Dus die kans is 0.
ik krijg nu welweer trek in Westwood creaties :P

Rrrrr!

Ik hoop echt dat er een C&C 3 komt. Maar dan moeten ze er wel een aantal dingen in verklaren.

- Het rare 'einde' van C&C:TB firestorm.
- Men moet nu het mogelijk maken dat je in eenheden kn stappen (3d) zoals is beloofd in een van de laatste filmpjes van C&C 1

En dan natuurlijk nog zorgen dat de echte C&C feeling terug komt want die heb ik wel gemist bij zero hour etc..

It'ers kennen alleen vraagstukken en uitdagingen geestelijk gehandicapten zijn mensen met een uitdaging alle geestelijk gehandicapten zijn IT'r

* draait nog even: Command & Conquer - Just Do It :Y)

Ik heb er weer zin aan... Nog steeds jammer dat EA met de dikke klauwen Westwood Studios heeft overgenomen verkracht. :X
/offtopic

In C&C Renegade kon je ook al in voertuigen stappen, dus dat komt wel goed hoop ik.

En als je de oude C&C reeks toch nog bagger vindt, luister dan eens voor de gein naar de in-game muziek die Frank Klepacki gemaakt heeft. _/-\o_

T.net Gallery / Doos / Sony VAIO FZ38M
CQ CQ

Turbo Harry
Reg. datum: 19 juni 2001

If team = WW then _/-\o_ else :(
If view = 2d then _/-\o_ else :(

Oftewel: alleen als hij door het oude WW team gemaakt wordt in 2d en niet dat bagger 3d van o.a. Emperor, Generals en consorten.

max wijzigde dit bericht 20-06-2004 19:52 (4%)

Rocco: Fucking... What the fucking fuck! Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks...FUCK!!!
Conner: Well it... certainly illustrates the diversity of the word.

altijd blijven lachen!

quote:
Fire_escape schreef op 20 juni 2004 @ 19:51:
If team = WW then _/-\o_ else :(
If view = 2d then _/-\o_ else :(

Oftewel: alleen als hij door het oude WW team gemaakt wordt in 2d en niet dat bagger 3d van o.a. Emperor, Generals en consorten.

If team = WW then team = Petroglyph

http://www.petroglyphgames.com
got oh got....

och.. semi 3d werkt ook wel (ala generals) moet er alleen wel flink aan de engine geschroeft worden (en niet richting "emperor battle for dune 3d" :r )
originele team = :9~ idd... EA = :X .... zoalng de support ook maar niet door EA gedaan wordt (= geen patches).

Wat ik persoonlijk heerlijk zou vinden is als die gasten hierboven al genoemd een up to date remake van RA1 zouden maken (dus met kewl graphics en beetje minder overpower voor de soviet O-) )

mockingbird wijzigde dit bericht 20-06-2004 19:56 (29%)

even inspiratieloos..

offtopic:
Command & Conquer (1995), Nintendo, Sega, Virgin Interactive Entertainment

Nintendo en Sega :? :?

heb em hier liggen maar zie er geen Nintendo en/of Sega op staan

Hehe, niet echt bij nagedacht |:( :)

bAdmuTs wijzigde dit bericht 20-06-2004 20:02 (38%)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

altijd blijven lachen!

quote:
bAdmuTs schreef op 20 juni 2004 @ 19:56:
offtopic:
Command & Conquer (1995), Nintendo, Sega, Virgin Interactive Entertainment

Nintendo en Sega :? :?

heb em hier liggen maar zie er geen Nintendo en/of Sega op staan

Verschillende platformen slimpie...

http://images-eu.amazon.com/images/P/B00004TNM1.03.MZZZZZZZ.jpg
Hmm, Tib sun was naar mijn mening ook al naadje.
Een derde deel van een ander dev team onder EA kan volgens mij gewoon niks worden. Volgens mij word dit gewoon een gevalletje uitbuiten van een bekende naam om de EA kas nog wat te spekken.

Alles kan natuurlijk, maar ik zou me nergens op verheugen. :/
De korte versie graag...

OW... krijgen we weer Kane, Hand of Nod, Orca, Tiberium Silos, Ion Cannon, Obelisk of Light en de echt geweldige Tower, en de wrede Advanced Guard Tower van de GDI, nog maar niet te spreken over de MRLS, Sam Sites, ...etc..etc..

Hopelijk met de mogelijkheid om weer mooie bases te bouwen, met zandzakken, concrete, etc..

Failing to prepare = Prepare to fail

altijd blijven lachen!

quote:
Gordijnstok schreef op 20 juni 2004 @ 20:08:
OW... krijgen we weer Kane, Hand of Nod, Orca, Tiberium Silos, Ion Cannon, Obelisk of Light en de echt geweldige Tower, en de wrede Advanced Guard Tower van de GDI, nog maar niet te spreken over de MRLS, Sam Sites, ...etc..etc..

Hopelijk met de mogelijkheid om weer mooie bases te bouwen, met zandzakken, concrete, etc..

In elk geval geen Kane...of een andere Kane. Ook Kane (Joe Kucan) is weg bij EA.

en @ Prutz0r, ja ook Frank Klepacki is er weg, die zit nu ook bij Petroglyph.

Westwood Studios bestaat niet meer peepz, live with it. 90% is ontslagen, het gebouw is dicht, de paar man die naar LA zijn verhuis zijn in bijna alle gevallen alweer weg. Het oude team zal nooit meer een C&C maken.
quote:
In C&C Renegade kon je ook al in voertuigen stappen, dus dat komt wel goed hoop ik.
Renegade was een zwaar bagger game.. dus die reken ik niet echt mee tot de CNC wereld.

It'ers kennen alleen vraagstukken en uitdagingen geestelijk gehandicapten zijn mensen met een uitdaging alle geestelijk gehandicapten zijn IT'r

quote:
Webgnome schreef op 20 juni 2004 @ 20:25:
[...]

Renegade was een zwaar bagger game.. dus die reken ik niet echt mee tot de CNC wereld.

;) lol

Die game was best te doen, maar je hebt gelijk, dat instappen kun je niet zien. Alleen de cameraview wordt anders. Renegade is het dieptepunt van de C&C reeks qua gameplay. Je moet 'm immers vergelijken met een FPS.

T.net Gallery / Doos / Sony VAIO FZ38M
CQ CQ

Reg. datum: 25 maart 2002

Mja, grote vraag is natuurlijk is dit echt. Ik heb sterk m'n twijfels of dit plaatje echt is. Maar buiten dat, als EA hem maakt dan krijgen we waarschijnlijk opzich een goede game maar gaat de support vreselijk te wensen overlaten. Iedereen die Generals/Zero Hour nog actief speelt zoals ik, zal weten wat ik bedoel. Het spel zelf is heel goed, en we krijgen ook wat patches in begin maar zodra het geld binnen is wordt de support kraan dichtgedraaid :(.

Maar we zullen wel zien, er komt vast en zeker een nieuwe C&C. C&C is bekend en betekend alleen al vanwege de naam geld in het laatje. Dat kippetje laat EA niet zomaar lopen.

I've noticed you're around, um. I find you very attractive, um. Would you go to bed with me? | DHTML Tetris

quote:
Prutz0r schreef op 20 juni 2004 @ 20:30:
[...]

... Renegade is het dieptepunt van de C&C reeks qua gameplay. Je moet 'm immers vergelijken met een FPS.
* Charly nomineert Tib Sun voor die titel :X
/63 Roeleert!!!

quote:
Charly schreef op 20 juni 2004 @ 21:20:
[...]
* Charly nomineert Tib Sun voor die titel :X

Haha, nee dan is RA2 die titel nog eerder waard. Tibsun hield zich tenminste nog enigzins aan de tijdlijn en de graphics waren ook nog te doen.

Maar om weer ontopic te gaan;
Ik verwacht er niet veel van, 't is dat ik TibSun en RA2+YR zo ongeveer gratis heb gekregen, anders was RA m'n enige C&C spel. IMHO was dat de top van C&C.

NitroX infinity wijzigde dit bericht 20-06-2004 21:30 (4%)

Acties: [view]

Door: Terr Moderator SGD/SPV
Suiker op je patat

quote:
MrRudi schreef op 20 juni 2004 @ 19:30:
[...]

Die mensen werken niet bij EA...99% van die mensen wil helemaal nooit meer niks te maken hebben met EA. Dus die kans is 0.
Ah, ik zie het nu pas. Ik dacht dat iedereen was meegegaan met de vehuizing naar EA Pacific. Nu zie ik het helemaal somber in...

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

Reg. datum: 17 augustus 2001

Als je kijkt naar de vacatures bij Petroglyph Games, dan gaat daar een 3D RTS game uit komen:
Game Programmer (o.a.):
- Strong understanding of 3D mathematics
- PC Real-Time Strategy game programming experience a plus

3D Artist (o.a.):
- Expert in creating effective and efficient low polygon models and textures as demonstrated on your demo reel.
Reg. datum: 25 november 2001

Jullie underraten TS echt erg. Ik vond die game echt meesterlijk. Goede single player en de beste C&C multiplayer. Ik herinner me die modmaps zoals dragonslair nog. Lekker 4vs4en en vliegtuigspammen. The good old days :z

Athlon XP 2600+ | 7VT600P-RZ mobo | 1GB DDR-RAM 400Mhz | Geforce 7600GS 256MB

[insectenseks]
• Die site waar jij dit vandaan hebt is gamerrrrrrrrrrrrrrrr.nl, zonder s ;)
• TS staat voor topicstarter en niet voor Tiberian Sun :+
[/insektenseks]

Deze geruchten lijken me erg reeel, zeker gezien de vacatures maar ook gezien Generals. Met zeer veel mediaspectacel is dat spel gelanceerd. Je kon destijds geen game-site bekijken of men opende wel met Generals op hun frontpage. Achteraf gezien is het een grote blamage geworden. Precieze cijfers heb ik niet, maar ik hoor niets dan onheil over dat spel (zeker ten opzichte van andere spellen uit de C&C reeks; Renegade uitgezonderd). Kan me voorstellen dat ze Generals asap willen vergeten.

Het zal mij benieuwen, ik ga in ieder geval niet opnieuw de fout in, door ook deze C&C game direct te kopen, zonder de demo of andersinds het spel gespeeld te hebben.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws