Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Zou als het goed is ook een Red Alert 3 komen op de generals engine
[ Voor 30% gewijzigd door bAdmuTs op 20-06-2004 19:12 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Anoniem: 12316
Het originele WW team bestaat niet meer. En ook al zouden ze ook alleen die mensen aan het werk zetten, EA heeft er zo'n invloed op gekregen dat je eigenlijk al niet meer van de oude vertrouwde kwaliteit uit mag gaan.stokkie schreef op 20 juni 2004 @ 19:08:
Als het originele WW team erachter zit: JA!
Zo niet:
Mijn korte bijdrage
Anoniem: 2557
Die mensen werken niet bij EA...99% van die mensen wil helemaal nooit meer niks te maken hebben met EA. Dus die kans is 0.Anoniem: 12316 schreef op 20 juni 2004 @ 19:28:
[...]
Het originele WW team bestaat niet meer. En ook al zouden ze ook alleen die mensen aan het werk zetten, EA heeft er zo'n invloed op gekregen dat je eigenlijk al niet meer van de oude vertrouwde kwaliteit uit mag gaan.
- Het rare 'einde' van C&C:TB firestorm.
- Men moet nu het mogelijk maken dat je in eenheden kn stappen (3d) zoals is beloofd in een van de laatste filmpjes van C&C 1
En dan natuurlijk nog zorgen dat de echte C&C feeling terug komt want die heb ik wel gemist bij zero hour etc..
Ik heb er weer zin aan... Nog steeds jammer dat EA met de dikke klauwen Westwood Studios heeft overgenomen verkracht.

/offtopic
In C&C Renegade kon je ook al in voertuigen stappen, dus dat komt wel goed hoop ik.
En als je de oude C&C reeks toch nog bagger vindt, luister dan eens voor de gein naar de in-game muziek die Frank Klepacki gemaakt heeft.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4
If view = 2d then
Oftewel: alleen als hij door het oude WW team gemaakt wordt in 2d en niet dat bagger 3d van o.a. Emperor, Generals en consorten.
[ Voor 4% gewijzigd door max op 20-06-2004 19:52 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
If team = WW then team = PetroglyphFire_escape schreef op 20 juni 2004 @ 19:51:
If team = WW thenelse
If view = 2d thenelse
Oftewel: alleen als hij door het oude WW team gemaakt wordt in 2d en niet dat bagger 3d van o.a. Emperor, Generals en consorten.
http://www.petroglyphgames.com
Anoniem: 63813

originele team =

Wat ik persoonlijk heerlijk zou vinden is als die gasten hierboven al genoemd een up to date remake van RA1 zouden maken (dus met kewl graphics en beetje minder overpower voor de soviet

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 20-06-2004 19:56 ]
Command & Conquer (1995), Nintendo, Sega, Virgin Interactive Entertainment
Nintendo en Sega
heb em hier liggen maar zie er geen Nintendo en/of Sega op staan
Hehe, niet echt bij nagedacht

[ Voor 38% gewijzigd door bAdmuTs op 20-06-2004 20:02 ]
Verschillende platformen slimpie...bAdmuTs schreef op 20 juni 2004 @ 19:56:
offtopic:
Command & Conquer (1995), Nintendo, Sega, Virgin Interactive Entertainment
Nintendo en Sega![]()
heb em hier liggen maar zie er geen Nintendo en/of Sega op staan

Een derde deel van een ander dev team onder EA kan volgens mij gewoon niks worden. Volgens mij word dit gewoon een gevalletje uitbuiten van een bekende naam om de EA kas nog wat te spekken.
Alles kan natuurlijk, maar ik zou me nergens op verheugen.

Anoniem: 14124
Hopelijk met de mogelijkheid om weer mooie bases te bouwen, met zandzakken, concrete, etc..
In elk geval geen Kane...of een andere Kane. Ook Kane (Joe Kucan) is weg bij EA.Anoniem: 14124 schreef op 20 juni 2004 @ 20:08:
OW... krijgen we weer Kane, Hand of Nod, Orca, Tiberium Silos, Ion Cannon, Obelisk of Light en de echt geweldige Tower, en de wrede Advanced Guard Tower van de GDI, nog maar niet te spreken over de MRLS, Sam Sites, ...etc..etc..
Hopelijk met de mogelijkheid om weer mooie bases te bouwen, met zandzakken, concrete, etc..
en @ Prutz0r, ja ook Frank Klepacki is er weg, die zit nu ook bij Petroglyph.
Westwood Studios bestaat niet meer peepz, live with it. 90% is ontslagen, het gebouw is dicht, de paar man die naar LA zijn verhuis zijn in bijna alle gevallen alweer weg. Het oude team zal nooit meer een C&C maken.
Webgnome schreef op 20 juni 2004 @ 20:25:
[...]
Renegade was een zwaar bagger game.. dus die reken ik niet echt mee tot de CNC wereld.
Die game was best te doen, maar je hebt gelijk, dat instappen kun je niet zien. Alleen de cameraview wordt anders. Renegade is het dieptepunt van de C&C reeks qua gameplay. Je moet 'm immers vergelijken met een FPS.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4
Maar we zullen wel zien, er komt vast en zeker een nieuwe C&C. C&C is bekend en betekend alleen al vanwege de naam geld in het laatje. Dat kippetje laat EA niet zomaar lopen.
* Charly nomineert Tib Sun voor die titelPrutz0r schreef op 20 juni 2004 @ 20:30:
[...]
... Renegade is het dieptepunt van de C&C reeks qua gameplay. Je moet 'm immers vergelijken met een FPS.

Haha, nee dan is RA2 die titel nog eerder waard. Tibsun hield zich tenminste nog enigzins aan de tijdlijn en de graphics waren ook nog te doen.
Maar om weer ontopic te gaan;
Ik verwacht er niet veel van, 't is dat ik TibSun en RA2+YR zo ongeveer gratis heb gekregen, anders was RA m'n enige C&C spel. IMHO was dat de top van C&C.
[ Voor 4% gewijzigd door NitroX infinity op 20-06-2004 21:30 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ah, ik zie het nu pas. Ik dacht dat iedereen was meegegaan met de vehuizing naar EA Pacific. Nu zie ik het helemaal somber in...Anoniem: 2557 schreef op 20 juni 2004 @ 19:30:
[...]
Die mensen werken niet bij EA...99% van die mensen wil helemaal nooit meer niks te maken hebben met EA. Dus die kans is 0.
Game Programmer (o.a.):
- Strong understanding of 3D mathematics
- PC Real-Time Strategy game programming experience a plus
3D Artist (o.a.):
- Expert in creating effective and efficient low polygon models and textures as demonstrated on your demo reel.
Anoniem: 41239

• Die site waar jij dit vandaan hebt is gamerrrrrrrrrrrrrrrr.nl, zonder s
• TS staat voor topicstarter en niet voor Tiberian Sun
[/insektenseks]
Deze geruchten lijken me erg reeel, zeker gezien de vacatures maar ook gezien Generals. Met zeer veel mediaspectacel is dat spel gelanceerd. Je kon destijds geen game-site bekijken of men opende wel met Generals op hun frontpage. Achteraf gezien is het een grote blamage geworden. Precieze cijfers heb ik niet, maar ik hoor niets dan onheil over dat spel (zeker ten opzichte van andere spellen uit de C&C reeks; Renegade uitgezonderd). Kan me voorstellen dat ze Generals asap willen vergeten.
Het zal mij benieuwen, ik ga in ieder geval niet opnieuw de fout in, door ook deze C&C game direct te kopen, zonder de demo of andersinds het spel gespeeld te hebben.
Anoniem: 116850
Klopt.Charly schreef op 20 juni 2004 @ 20:08:
Volgens mij word dit gewoon een gevalletje uitbuiten van een bekende naam om de EA kas nog wat te spekken.
Dat deden ze ook met de Need for Speed serie. Ze wilden een graantje meepikken van de Fast/Furious hype, lieten een spel in elkaar draaien en plakten daar het welbekende Need for Speed label op. Dat Underground (en Underground 2 ook) totaal niet in de NFS traditie passen (arcade met realistische invloeden, al varieerde dat per titel) boeide hen niet.
De naam NFS is een cashcow en dat geldt ook voor C&C.
Ik denk dat ze met die formule verder gaan werken. Eerst natuurlijk de Hype omhoog gooien met mooie graphics en een goede singleplayer. Om vervolgens de multiplayer 0,0 diepgang te geven.
Blegh wat word ik hier depri van...
@ Promwarmachine: er staat nergens dat Petroglyph Games aan deze nieuwe C&C gaat werken, of vergis ik me? Die vacatures zullen dan voor een andere game zijn lijkt me.
En ik weet niet waarom ze Generals zo snel zouden willen vergeten. Classic is een topgame. De singleplayer is niks, maar daar lijkt het spel ook niet voor gemaakt. Generals moet je online spelen. Dat de community erg klein geworden is na Zero Hour ligt aan EA zelf....
Die goede singleplayer bestond ook niet bij Generals, dus reken er maar niet op. Ik reken iig puur op flashy graphics en 0.0 gameplay whatsoever zoals we gewend zijn van EA.DeX schreef op 21 juni 2004 @ 07:59:
Koe (Westwood) + Melker (EA) = jonge slappe kaas.
Ik denk dat ze met die formule verder gaan werken. Eerst natuurlijk de Hype omhoog gooien met mooie graphics en een goede singleplayer. Om vervolgens de multiplayer 0,0 diepgang te geven.
Blegh wat word ik hier depri van...
Red Alert 2 komt nog in de buurt met het maken van mods, maar daar houd het ook mee op.
De reden waarom Tiberian Sun wordt underated, is het feit dat heel veel features niet de uiteindelijke versie hebben gehaald. Hierdoor was men nogal teleurgesteld in het spel.
Sometimes human's are...
Inderdaad geweldig spel online. 2vs2 by shoggycow enzo dragonslairAnoniem: 41239 schreef op 21 juni 2004 @ 01:42:
Jullie underraten TS echt erg. Ik vond die game echt meesterlijk. Goede single player en de beste C&C multiplayer. Ik herinner me die modmaps zoals dragonslair nog. Lekker 4vs4en en vliegtuigspammen. The good old days
Echt heel erg lang online gespeeld
Generals is een geweldig spel vind ik nog altijd maar die kut support...grrr...
Daarnaast speelt bijna iedereen die nog generals speelt grotendeels zero hour en laat men classic links liggen terwijl het zoveel beter is
Over dit nieuwe spel heb ik maar mn twijfels. Het zal er wel komen, EA wil toch wel geld verdienen dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken, maar als het hetzelfde gaat als bij generals betekend dat dus ongeveer een half jaar tot driekwart jaar fun en daarna is de support dood en dat vind ik dan niet echt de moeite meer.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Anoniem: 81948
Hulde! Compleet mee eens. Tiberian Sun had gewoon nog het oldskool gevoel net als Tiberian Dawn. Het jammere vond ik gewoon het gebrek aan de oldskool units als de Nod buggy etc in Tiberian Sun.mduijvendijk schreef op 21 juni 2004 @ 09:06:
Na Tiberain Sun is er geen enkel spel geweest waar ik mij zo lang aan heb vermaakt.
Red Alert 2 komt nog in de buurt met het maken van mods, maar daar houd het ook mee op.
De reden waarom Tiberian Sun wordt underated, is het feit dat heel veel features niet de uiteindelijke versie hebben gehaald. Hierdoor was men nogal teleurgesteld in het spel.
Ik vind het een beetje jammer dat de units vanaf Tiberian Sun een beetje "3d" zijn gaan worden. Het hele 3D in de C&C genre haalt de sfeer IMO weg. Ground Control had de units VEEL mooier neer gezet, en daarom pakte dat spel ook meer. Generals faalde hier hard in.
Anyway ik word niet veel wijzer van een screenshot als dit. Zal me niks verbazen dat dit uit een filmpje komt van 3 seconden om de boel nu al te hypen...

Mwoh vond ik niet, het waren gewoon duidelijk 2d dingen maar dan 25% groter dan in voorgaande delen (wat best nog wel relaxt was)
Is het misschien mogelijk dat je complete zinnen probeert te maken, en wat moeite doet om van je posting een geheel te maken, zodat wij, normale mensen, het begrijpen? Het is alsof getypt je 20 breezers achterover hebt geslagen. En nee het is niet l33t.ye-roon schreef op 21 juni 2004 @ 09:36:
cnc3 als dat er komt, HALELUJA. Al moet ik wel het woordje westwood op de cd, en verpakking, en opening filmpje vinden. Want met generlas was het: BAH! geeen side bar, klote EA. maar givz cnc3 en laten we hopen dat westwood er wel achter zit.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 14124 op 21-06-2004 10:34 ]
EA maakt mooi ogende games, brengt een paar patches uit voor echt serieuze bugs en laat daarna gewoon de hele comunity vallen ongeacht verdere bugs, balances en weet ik niet allemaal. Dit gebeurde voor Red Alert 2, Red Alert 2 yuri's revenge, Generals en Generals Zero Hour.
Hoe geil straks c&c 3 mag zijn, ik koop um denk ik niet en anders pas na een half-jaar als ik iets merk aan echte support voor de game. Ik vraag me echt af als EA zo groot wil zijn, waarom zij de community niet respecteren zoals Valve en Blizzard dat wel doen. Nee, EA challenges your pocket!
[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 21-06-2004 10:38 ]
Dat heb ik nog over de modem zelfs gespeeld
Hopelijk wordt het dus welweer btje oldskool, geef mij iig maar lekker 2D veldje...
Lol(13:58:13) (@Aircraftkiller) looks fake
(13:58:19) (+Cypher) Sure it does.
(13:58:48) (@Aircraftkiller) That looks like a lightning storm
(13:58:49) (+Cypher) But yeah. That's right. I made it on my home Max5 and photographed my TV....

Hele discussie of het nou echt of een fake is....ik volg t niemeer
[ Voor 12% gewijzigd door -LA- op 21-06-2004 11:01 ]
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Petroglyph werkt wel aan een RTS maar niet aan een C&C. Zoals ik al zei willen die lui NIKS meer met EA te maken hebben. Aan wat voor RTS ze wel werken kan/wil/ga ik niet zeggen, zoveel weet ik zelf ook nog niet. Ik weet wel dat ze met Michael Legg (Lead programmer C&C en RA) en Joe Bostic (Designer Dune 2, C&C, RA - godfather of RTS), Frank Klepacki (music & sound C&C, RA, RA2) en andere ex-WWS lui als Steve Tall, Greg Hjellstrom, Chuck Kroegel en Ted Morris een zeer geschikt RTS team hebben.Wmm schreef op 21 juni 2004 @ 08:54:
@ Promwarmachine: er staat nergens dat Petroglyph Games aan deze nieuwe C&C gaat werken, of vergis ik me? Die vacatures zullen dan voor een andere game zijn lijkt me.
WESTWOOD BESTAAT NIET MEER!ye-roon schreef op 21 juni 2004 @ 09:36:
maar givz cnc3 en laten we hopen dat westwood er wel achter zit.
*zucht* sorry hoor jongens, maar na drie keer zeggen mag je er toch wel van uitgaan dat ze het snappen
[edit]
* Anoniem: 2557 mept kwartjuh
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 21-06-2004 12:01 ]
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Ik hoop ook dat die petroglyph crew een C&C kloon aan het maken is, die ongetwijfeld gaat rocken.
Dit hoop ik stiekem ook, EA kan en mag gewoon niet alles wegnemen of bezitten. Als Klepacki maar weer voor de muziek zorgt in het nieuwe, noch onbekende project waar hun mee bezig zijn.Anoniem: 14124 schreef op 21 juni 2004 @ 13:01:
Dat maakt niet uit, wie er een de nieuwe C&C werkt. Het echte C&C gevoel dat kunnen alleen de originele developers creeren.![]()
Ik hoop ook dat die petroglyph crew een C&C kloon aan het maken is, die ongetwijfeld gaat rocken.
Nu maar hopen dat ze het verhaal niet verneuken.
Hopelijk doen ze weer acteurs erin, die waren zo vet in RA2.
Wat is er gebeurt met Petroglyph? Maken zij nog spellenHidde schreef op 21 juni 2004 @ 13:33:
Westwood is opgesplitst in : Petroglyph en EA Pacific....
* Anoniem: 9961 is nog altijd fan van de Dune serie, gemaakt door WestWood. Daar is C&C ook uit geboren als ik mij niet vergis
Gamers.nl == Gamer.nlPromWarMachine schreef op 21 juni 2004 @ 01:46:
[insectenseks]
• Die site waar jij dit vandaan hebt is gamerrrrrrrrrrrrrrrr.nl, zonder s
[/insektenseks]
[ Voor 3% gewijzigd door dr snuggles op 21-06-2004 13:51 ]
Begin dit jaar zag ik dat hun gebouw klaar was... dus ze zijn wel ergens mee bezig he.wwillem schreef op 21 juni 2004 @ 13:51:
[...]
Wat is er gebeurt met Petroglyph? Maken zij nog spellen
* Anoniem: 9961 is nog altijd fan van de Dune serie, gemaakt door WestWood. Daar is C&C ook uit geboren als ik mij niet vergis. Het idee achter C&C (Russen vs USA) vond ik nooit zo origineel, het verhaal achter Dune wel. Beide spellen zijn erg verslavend trouwens
.
[...]
Gamers.nl == Gamer.nl
Ja die acteurs erin waren erg vet.Hidde schreef op 21 juni 2004 @ 13:33:
Nu alleen nog hopen dat dit geen fake is.
Vind je ? Ik vond die filmpies van TS veeeeeeeeel vetter. die van red2 waren saai en zat geen aktie in of nixHidde schreef op 21 juni 2004 @ 13:33:
GDI & NOD moeten er sowieso weer in met alle units + nieuwe units.
Sidebar moet ook weer terug komen.
En dat mooie kaartje om je missie te kiezen moet ook weer terug.
Maar ben bang dat dat niet het geval zal zijn
edit: ow ja en die stoere muziek
edit2: heb net c&c gold even geinstalleerd en wat er ook bij zou moeten is dat gegil van untis als ze doodgaan
edit3: en eigenlijk moet EVA ook weer trug, echt een van de mooiste installaties ever
edit4: en de manier hoe de gebouwen gemaakt/geplaatst worden
edit5: en natuurlijk Tiberium moet er ook inzitten anders is het al helemaal geen C&C meer
i'm a mechanical, i'm a mechanical, i'm a mechanical man
draaf een beetje door denk ik
[ Voor 68% gewijzigd door bAdmuTs op 21-06-2004 16:33 ]
amenbAdmuTs schreef op 21 juni 2004 @ 13:56:
Ik wil sowieso als er nog een C&C 3 komt weer van die mooie tussenfilmpjes hebben![]()
, het is geen C&C meer als er niet van die filmpjes inzitten.
Westwood Studios is niet opgesplitst, Westwood Studios is gesloten, en al het personeel is "ontslagen". Dat ontslagen staat tussen aanhalingstekens omdat de meesten meteen een contract kregen aangeboden bij de nieuwe EA LA studio, zowel van Westwood Vegas als Westwood Irvine. Helaas voor EA (gnagna) is bijna niemand op die aanbieding ingegaan. De oude WWS crew is nu aardig verspreid, o.a. bij Dreamworks, Microsoft en Blizzard.Hidde schreef op 21 juni 2004 @ 13:33:
Een paar ex-WWS mensen (Michael Legg, Joe Bostic en Steve Tall) hebben vervolgens Petroglyph opgericht. Het is dus niet echt een afsplitsing van iets dat al niet meer bestond, maar een nieuw bedrijf
Nou ja...af.... *DIT* was de status een maandje geleden...de vloerbedekking werd net gelegd, dus daar zitten ze nu nog niet in volgens mij. Meen me te herinneren dat ze begin juli gingen verhuizen. Dit nieuwe gebouw is zo ongeveer recht tegenover het oude Westwood gebouw trouwensHidde schreef op 21 juni 2004 @ 13:52:
[...]
Begin dit jaar zag ik dat hun gebouw klaar was... dus ze zijn wel ergens mee bezig he.
* itsme voelt een RTS aankomenGame Programmer
* All current programming positions have been filled, but we are gladly accepting portfolios or resumes for consideration of our near future openings.
An ideal programming candidate would have the following skills and experience:
Well-versed in C++
BS/MS in Computer Science (or related field) or equivalent game industry experience.
3 years experience with at least one published PC or console game
Passion for making and playing great games
Working knowledge of DirectX 9
Strong understanding of 3D mathematics
PC Real-Time Strategy game programming experience a plus
Our team is highly experienced, skilled, and fun-loving - and enjoys creating great games together in a casual working environment. Petroglyph is an independently owned company - offering competitive salaries, an excellent benefits package and a generous profit sharing plan.
You may mail us your resume at jobs@petroglyphgames.com.
Nothing to see here
[ Voor 98% gewijzigd door itsme op 21-06-2004 14:53 ]
Nothing to see here
amenbAdmuTs schreef op 21 juni 2004 @ 13:56:
Ik wil sowieso als er nog een C&C 3 komt weer van die mooie tussenfilmpjes hebben![]()
, het is geen C&C meer als er niet van die filmpjes inzitten.
Maar ben bang dat dat niet het geval zal zijn
vergeet ook niet de stoere muziek uit deel 1
39
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat deze persoon niet mee zal werken aan C&C 3
[ Voor 9% gewijzigd door Webgnome op 21-06-2004 16:18 ]
Omdat ie nu dus bij Petro zit en niet bij EA.Webgnome schreef op 21 juni 2004 @ 16:18:
De muziek uit zowel C&C als RA ( 1 ) was echt prachtig. ( vond het in deel 2 van ra ook erg goede muziek ) maar dat komt door Frank Klepacki (als je op zijn site komt kun je veel nummers gewoon luisteren via die flash player )
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat deze persoon niet mee zal werken aan C&C 3
Hoewel ik al 2 jaar de muziek van RA1 op een MD'tje heb, luister ik ook nog even via z'n site.
De remixes zijn echt de moeite waard, 'Workmen' was al een topper, maar de remix:
[ Voor 24% gewijzigd door PD2JK op 21-06-2004 16:39 ]
`Webgnome schreef op 21 juni 2004 @ 16:18:
De muziek uit zowel C&C als RA ( 1 ) was echt prachtig. ( vond het in deel 2 van ra ook erg goede muziek ) maar dat komt door Frank Klepacki (als je op zijn site komt kun je veel nummers gewoon luisteren via die flash player )
You are my hero
/me Is nu echt weer happy en draait nu alleen de Dune 2000 muziek nog
Maar ontopic:
Ik hoop eigenlijk niet dat ze het Generals engine ervoor gaan gebruiken ... ik vind dat engine er niet zo bij passen geen idee waarom ...
Ook de muziek moet weer zijn zoals C&C ooit was ... + alles wat bAdmuTs zei bovenaan deze pagina
/me Gaat vanavond weer Tiberian Sun instaleren
[ Voor 20% gewijzigd door Ikkuh84 op 21-06-2004 16:43 ]
Zelf zou het het wel willen (hij heeft ook samples voor Generals naar EA gestuurd), maar ik heb het idee, dat EA zijn muziek hiet wil.Webgnome schreef op 21 juni 2004 @ 16:18:
Hier is een andere versie van het plaatje, misschien is deze wat duidelijker:
http://www.w3bdevil.com/cnc3.jpg
[ Voor 11% gewijzigd door mduijvendijk op 21-06-2004 17:04 ]
Sometimes human's are...
Anoniem: 90180
Ik hoop liever dat er dus andere bedrijfjes wat coole RTS games maken zodat ik niet afhankelijk hoef te zijn van die klote EA. Want verder worden er weinig goede RTS (oorlog) games uitgebracht.
Anoniem: 105909
tiberian sun en red alert (2) zijn oko nog altyd leuk... ik vind dat het orginele team moet terug komen en dat ea er van af moet blijven
hells marchWebgnome schreef op 21 juni 2004 @ 16:18:
Ik moet eerst nog maar eens zien of het waar is, dat er een nieuwe C&C aan gaat komen. 'k Hoop dat het een meesterlijke game wordt.
Dan moet je dus ook weten dat alleen de Soviets Tesla Coils hebben, NOD heeft de Obelisk.McFlipp schreef op 21 juni 2004 @ 18:33:
[...]
Yup ook mijn all time favorite! Heerlijk gewoon. Btw ik moet zeggen dat RA1 de beste uit de hele serie vind. En ik speelde altijd NOD, want ik houd van Tesla Coils
[ Voor 44% gewijzigd door PD2JK op 21-06-2004 18:41 ]
Yup ook mijn all time favorite! Heerlijk gewoon. Btw ik moet zeggen dat RA1 de beste uit de hele serie vind. En ik speelde altijd NOD, want ik houd van Tesla CoilsAnoniem: 63813 schreef op 21 juni 2004 @ 17:43:
[...]
hells march![]()
zouden ze zulke muziek maar weer eens onder de c&c reeks gooien
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ja, die was er. Hij zat samen met een poster en Dune 2 bij de 'Commemorative edition' van het spelWebgnome schreef op 21 juni 2004 @ 18:48:
De NOD zat niet in RA dat was de USSR![]()
offtopic:
Is het nou waar dat er een audio cd zou zijn van de C&C soundtrack
Ja dat bedoel ikWebgnome schreef op 21 juni 2004 @ 18:48:
De NOD zat niet in RA dat was de USSR![]()
offtopic:
Is het nou waar dat er een audio cd zou zijn van de C&C soundtrack
Alhoewel ik Tib Sun ook origineel heb en daar ook heel veel plezier aan heb beleefd!
Ik hoop iig dat CnC 3 net zo verslavend gaat worden als RA1 dan komt het helemaal goed, maakt me niet uit WIE het maakt als het maar verslavend is
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
heeft iemand enig idee wat er op die cd stond ( dus welke tracks ) en of die cd nog verkocht / te koop is ergens?Anoniem: 12316 schreef op 21 juni 2004 @ 18:55:
[...]
Ja, die was er. Hij zat samen met een poster en Dune 2 bij de 'Commemorative edition' van het spel
Eerder Obelisk of LightAnoniem: 14124 schreef op 21 juni 2004 @ 21:00:
Het enige wat ik echt wil is de GDI Advanced Guard Tower terug
Dat waren nog eens de tijd, ergens in de fog of war .... bzzzzzzzzzz...... pfiew... mannetje dood

of tevergeefst proberen om met een hele horde tanks een muur van obelisks down te krijgenAnoniem: 14124 schreef op 21 juni 2004 @ 21:24:
[...]
Dat waren nog eens de tijd, ergens in de fog of war .... bzzzzzzzzzz...... pfiew... mannetje doodEn dan voorzichtig die fog weghalen om vervolgens met orca's de boel te slopen door sam site vuur heen P
Geen intro, maar een officiele wallpaper van Einstein die Hitler een hand geeft in Landsberg, Duitsland:Anoniem: 63813 schreef op 21 juni 2004 @ 22:21:
Over goede oude tijd gesproken.. iemand enig id waar ik nog de intro van RA1 kan vinden? (dus van "time will tell.. time will tell". Heb cd nog wel ergens liggen.. maar kan ik niet vinden
origineel
Anoniem: 116850
Ja, weer lekker muursegment voor muursegment plaatsen wat je compleet opnieuw moet bouwen als ie beschadigd raakt...Anoniem: 14124 schreef op 20 juni 2004 @ 20:08:
OW... krijgen we weer Kane, Hand of Nod, Orca, Tiberium Silos, Ion Cannon, Obelisk of Light en de echt geweldige Tower, en de wrede Advanced Guard Tower van de GDI, nog maar niet te spreken over de MRLS, Sam Sites, ...etc..etc..

Forget your fears...
...and want to know more...
Ik wil gewoon weer die mijnwagentjes die je had in RA1
Kon je ook leuk mee verdedigen
[ Voor 77% gewijzigd door shuogg op 22-06-2004 08:18 ]
Tevens bevat de C&C uitbreiding 'Covert Operations' audio tracksAnoniem: 12316 schreef op 21 juni 2004 @ 18:55:
[...]
Ja, die was er. Hij zat samen met een poster en Dune 2 bij de 'Commemorative edition' van het spel
Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
Dat was inderdaad klote, maar het had ook wel weer watAetje schreef op 22 juni 2004 @ 08:12:
[...]
Ja, weer lekker muursegment voor muursegment plaatsen wat je compleet opnieuw moet bouwen als ie beschadigd raakt...
Enige waar ik nou echt niets aan vond waren de cyborg commando's of die underground apc in Tiberian Sun. Die namen zoveel plezier weg. Eerst de hele shitzooi vol asfalt leggen, en dan zo snel mogelijk banshees bouwen en maar rushen.
Anoniem: 27493
Are you serious?Anoniem: 41239 schreef op 21 juni 2004 @ 01:42:
Jullie underraten TS echt erg. Ik vond die game echt meesterlijk. Goede single player en de beste C&C multiplayer. Ik herinner me die modmaps zoals dragonslair nog. Lekker 4vs4en en vliegtuigspammen. The good old days
C&C en Red Alert / RA aftermath zijn de enige titels die fatsoenlijk op mijn PC liepen... vanaf Tiberian Sun, Dune 2000, Red Alert 2 en in mindere mate Generals en Zero Hour is de gameplay echt bagger vergeleken met die eerste 2 (en laat dat nou net het omschakelpunt van 2D naar 3D terrain zijn). Aan de andere kant KAN het wel, ze hoeven alleen maar effe in te breken bij Blizzard en wat game-engine's jatten
In de cutscenes zag dat ding er echt meesterlijk uit maar in de game zelf was het maar een log, slap apparaat. (en dan kon je er ook nog maar 1 van bouwen ) En dan heb ik het niet eens over die magnetron achtige tanks die altijd terug moeten komen in C&C games. Daar heb ik zo'n pesthekel aan. In Dune was het leuk en grappig en origineel maar in de latere C&C games deed hij meer goed dan kwaad.
Over domme wapens gesproken, in RA2 had ik ook een hekel aan de tank die kon veranderen in een 'boom'.. Yeah sure. Dat ze in RA2 wat humor wilde stoppen begrijp ik maar dit was gewoon erg ziek en niet leuk. Maar ja zo zijn er nog wel meer wapens in de C&C reeks waar ik een hekel aan heb
wat dat betreft blijft C&C 1 en RA1 gewoon the bomb
Ik vind wel de uitspraak dat alleen het originele team de sfeer van C&C erin kan brengen niet helemaal correct. Als een ander ontwikkelteam die sfeer net zoals wij proeven in het eerste deel, dan kunnen zij dat ook zo maken denk ik. Maar dan moet je wel een ontwikkelteam hebben dat echt kijkt naar C&C en RA, en niet blind een nieuw RTS'je gaat ontwikkelen.
Ik vergeef het EA nooit dat ze WW opgedoekt hebben, EA zuigt.
Saved by the buoyancy of citrus
wat ik zie van het plaatje als ik goed kijk word het echt een vervolg op C&C-tiberian verhalen. alleen nu met 3 kanten denk ik. ik dacht zo aan de gewoone 2 de GDI en NOD maar als ik dat plaatje bekijk lijkt het sterk op een schip van dat alien soort. dat word dan denk ik het 3e soort. EA houd niet van 2 soorten dus. ik denk dat ts verhaal daar dit vervolg een grote val down maakt. er komen te weinig missies en het verhaal is kort uitgebouwd, zo iets verwacht ik van Ea.
ik zal de game waarschijnlijk wel kopen, maar wacht veel meer op wat http://www.petroglyphgames.com/ <---= gaan doen. dat word denk ik C&C reborn met een andere naam en in een ander jasje!
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Anoniem: 110270
Het echte dieptepunt van C&C is Sole Survivor. Dat speel ik dus nooit meer, een schande voor de reeks

Je bent niet de enige die TS wel goed vond, ik vond 'm ook mooiAnoniem: 110270 schreef op 22 juni 2004 @ 12:49:
Ik weet niet waarom jullie allemaal een hekel hebben aan Tiberian Sun. Ik vond het een goed spel. Mooie graphics, leuke missies, alleen sommige units waren een beetje gaar.
Het echte dieptepunt van C&C is Sole Survivor. Dat speel ik dus nooit meer, een schande voor de reeks
Verhoudingsgewijs niet zo geweldig als deel 1 maar dat hoeft ook niet per se, daar tippen niet veel spellen aan vind ik
Dat is geweldig dus, ik ga die ook in de gaten houden.daves2hd schreef op 22 juni 2004 @ 11:26:
het oude westwood team leeft voor een groot deel gewoon weer @ http://www.petroglyphgames.com/ .
---
ik zal de game waarschijnlijk wel kopen, maar wacht veel meer op wat http://www.petroglyphgames.com/ <---= gaan doen. dat word denk ik C&C reborn met een andere naam en in een ander jasje!
Als ze groot genoeg zijn kunnen ze ook proberen de C&C licentie te kopen ofzo (kleine kans, maar 't zou mooi zijn).
Als ze dat niet kunnen hoop ik dat ze een nieuw universum verzinnen. Anders krijg je een soort kloon van C&C met Cane van het Brotherhood of NAD die vecht tegen de Global Defense Organization (GDO) ofzo
Bron: www.gamer.nlEen paar dagen geleden verscheen er een plaatje van Command & Conquer 3 op het internet, het spel dat mogelijk de opvolger van Tiberian Sun zou moeten zijn. Vandaag heeft Electronic Arts wat meer duidelijkheid geschept de vrij wazige foto. Het blijkt hier namelijk niet om de definitieve vorm van het spel te gaan, maar om een stukje concept-art dat op de monitors bij EALA getoond werd, om een beetje te experimenteren met de sfeer en het uiterlijk van het spel:
bWhat Mark said is true. What you saw was a concept / inspirational piece of art that we did over a year ago that displays on our internal EA monitors here at EALA. Concept art is our "What if?" avenue to explore things we may or may not want to do in the future with game content, a certain look, or atmosphere / tone.
FYI, it's an image of a Scrin Primal defending against a GDI attack on a Scrin base. Obviously, the primal is winning. =)
And yes, there are still a bunch of us ex-westwood guys here.
Hieruit valt dus wel te concluderen dat er een derde Command & Conquer in de maak is, maar dat is eigenlijk niet meer dan logisch, net als dat er nog een FIFA, een NHL en een Lord of the Rings zal volgen na hetgeen er nu al aangekondigd is. Het plaatje geeft ons echter helaas nog geen inkijk in hoe het spel er uiteindelijk uit zal gaan zien, maar dat doen zelfs echte screenshots niet altijd.
Ze hebben geen enkele drang of behoefte om zo groot te groeien als Westwood. Veel developers die in een dergelijk groot bedrijf hebben gewerkt vinden het vaak een verademing om weer 'klein' te zijn, zo ook Petro.Cyphax schreef op 22 juni 2004 @ 13:05:
Dat is geweldig dus, ik ga die ook in de gaten houden.
Als ze groot genoeg zijn kunnen ze ook proberen de C&C licentie te kopen ofzo (kleine kans, maar 't zou mooi zijn).
[edit]
Dit naast het feit dat Michael Legg, Joe Bostic en Steve Tall tot persona non grata zijn verklaard door EA
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 22-06-2004 14:03 ]
Westwood was zelf toch ook niet zo groot?Anoniem: 2557 schreef op 22 juni 2004 @ 14:02:
[...]
Ze hebben geen enkele drang of behoefte om zo groot te groeien als Westwood. Veel developers die in een dergelijk groot bedrijf hebben gewerkt vinden het vaak een verademing om weer 'klein' te zijn, zo ook Petro.
[edit]
Dit naast het feit dat Michael Legg, Joe Bostic en Steve Tall tot persona non grata zijn verklaard door EA
Maar we kunnen safe stellen dat de C&C licentie bij EA blijft.
Dat hoeft niet erg te zijn als Petroglyph zelf iets moois op kan zetten. Maar daar heb ik goede hoop op
[ Voor 6% gewijzigd door Cyphax op 22-06-2004 15:56 ]
TS ownde hard. en nogsteeds.Anoniem: 110270 schreef op 22 juni 2004 @ 12:49:
Ik weet niet waarom jullie allemaal een hekel hebben aan Tiberian Sun. Ik vond het een goed spel. Mooie graphics, leuke missies, alleen sommige units waren een beetje gaar.
ik vind het leuke alleen aan dit nieuws dat het niet op de C&C site staat
De kantoren in Las Vegas en Irvine opgeteld toch meer dan 200 man. Het is maar wat je niet groot vind natuurlijk. Maar ik ben ook vol vertrouwen dat het Petroglyph wel lukt om zelf iets moois op poten te zetten. Ik ben ook erg benieuwd wat ze gaan maken, ik mocht er niks van zien...ik mocht niet eens binnen foto's maken zo bang zijn ze dat er iets uitlekt...Michael zei al dat 1 dag nadat ze in hun tijdelijke kantoortje waren getrokken er een stuk in de krant had gestaan over Petroglyph, en nog een dag later liepen er al wat lui de vuilcontainer te doorzoekenCyphax schreef op 22 juni 2004 @ 15:55:
[...]
Westwood was zelf toch ook niet zo groot?
Maar we kunnen safe stellen dat de C&C licentie bij EA blijft.
Dat hoeft niet erg te zijn als Petroglyph zelf iets moois op kan zetten. Maar daar heb ik goede hoop op
vraag me af wat C&C-3 gaat doen, cane is nu eigenlijk al 2x dood gegaan. nu hebben we allemaal gezien dat cabal wel nog een paar clones van cane had staan maar zo kunnen we bezig blijven natuurlijk. ik denk iig aliens in het spel tegen te komen en een war om earth dat die aliens ook tiberian willen en GDI de mensen en aarde probeerd te beschermen en NOD tiberian de wereld en alien technologie probeerd te rippen
pjop pjop.
*That one was left handed
Spoilerdaves2hd schreef op 22 juni 2004 @ 21:01:
vraag me af wat C&C-3 gaat doen, cane is nu eigenlijk al 2x dood gegaan. nu hebben we allemaal gezien dat cabal wel nog een paar clones van cane had staan maar zo kunnen we bezig blijven natuurlijk. ik denk iig aliens in het spel tegen te komen en een war om earth dat die aliens ook tiberian willen en GDI de mensen en aarde probeerd te beschermen en NOD tiberian de wereld en alien technologie probeerd te rippen
Kane blijkt een alien te zijn. Hierdoor zal 1/3 van Nod zich aansluiten bij de aliens. De rest van Nod zal de technologie van de aliens proberen te bemachtigen om hiermee de wereld te veroveren. De aliens zullen dit ook proberen. GDI zal trachten om zowel de Aliens als Nod tegen te hoden
Sometimes human's are...
Het Tiberium komt van aliens right?daves2hd schreef op 22 juni 2004 @ 21:01:
dat die aliens ook tiberian willen
Een komeet inslag volgens mij.... Krijg je mutaties en dus aliens geloof ik.
Dit topic is gesloten.