Voor de studenten onder ons. Las dit op telecomvergelijker:
quote:
@cappie, AIYAH,je bent net voor mij . Ben ik de tweede met een c500. Zojuist opgehaald. Sweet phone . inderdaad 159,95 voor 1jaar 30 free. Ik ben student (ahum), kreeg ik nog 25 euro extra kassakorting (159,95-/-25) EN 20% korting op mijn maandelijkse kosten, 30 euro -/- 20%, niet slecht. Kreeg nog een tas erbij met een plastic drinkbeker, sample koffie, 2 zakken HotPopCorn of zo iets en een form om in te vullen of je 2 bios kaartjes wil of een gratis abo op een tijdschrift. Well chill. Nu de phone uitproberen
Nu zal dit voor veel mensen al lang bekend zijn, maar ik had nog nooit gehoord van de studentenkorting bij Orange. Met die 20% korting op je maandelijkse korting wordt Orange een stuk interessanter, maar het blijft volgens mij verreweg de duurste aanbieder als je veel naar mobiel belt of sms't, zelfs met die korting!
Hier trouwens een link naar de actie:
http://www.orange.nl/acti...ashversion=WIN%207,0,14,0
Ik kan hem trouwens niet op een normale manier terugvinden op de site, en zoeken op de site heeft geen zin. Volgens mij is hij alleen te vinden als je met google zoekt...
Oscar Mopperkont wijzigde dit bericht 01-09-2004 20:53 (14%)