![]() | ||
Specificaties | ||
|
[ Voor 172% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 18:23 ]
![]() | ||
Specificaties | ||
|
[ Voor 172% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 18:23 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Matsie op 25-05-2004 16:12 ]
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
UPDATE - Yes, it's arriving in the UK next month, YES it'll have more versatile bluetooth, longer battery life and even better voice call quality!
[ Voor 66% gewijzigd door Pretorian_ op 08-06-2004 17:15 ]
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Verwijderd
Verwijderd
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
als ik het goed begrijp gaat er mini-sd in.. en dat is dan wel weer jammer aangezien ik voor de spv natuurlijk een normale 256 mb sd kaart heb gekochtVerwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 16:10:
...
- SD geheugenkaart slot (Zit onder de batterij, netzoals bij Nokia symbian toestellen.)
...
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
[ Voor 23% gewijzigd door Le0032 op 17-06-2004 15:59 ]
de originele spv was 60 mhz ofzo ?Word has come in from Orange that the SPV c500 will be sporting Texas Instruments OMAP 730 processor - as exclusively revealed here previously - but we can now confirm it is clocked at a mighty 200mhz!
Sources indicate that the performance is outstanding, and real world usage on pre-release builds is already displaying a battery life of around three days.
[ Voor 26% gewijzigd door whiteguy op 17-06-2004 18:02 ]
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dus in Denemarken komt hij wel met Bluetooth, dan zal dat ook wel zo in Nederland zijn.Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 23:11:
OP de site van Orange Denemarken staat ie al:
http://orange.dk/privat/telefoner/orange/spvc500/
Iemand van Orange NL die het weet?
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 14:42 ]
Verwijderd
Verwijderd
Volgende week donderdag in de Orange Shops!! Prijzen worden ook dan bekend gemaakt!Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 14:42:
Is hij al in nederland te koop ?
Want in de rest van de landen is hij al te koop
Verwijderd
Verwijderd
bronmaandag 23 augustus 2004 16:47
Door: Gonny van der Zwaag
Orange heeft vandaag de SPV C500 gelanceerd. Voorbij is de tijd dat een smartphone eruit zag als een baksteen: de C500 heeft met 108 x 46 x 16 mm de afmetingen van een normale telefoon.
.....
De Orange SPV C500 is gratis verkrijgbaar bij een tweejarig Orange Free 40 abonnement en is verkrijgbaar bij de telecomwinkels en bij de 44 Orange shops.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Welke ingebouwde geheugenkaart ?Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 20:55:
Ja, vandaag nog gezien. Het blijft een klein toestel! Leuk ding, alleen jammer
van die ingebouwde geheugenkaart.
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 20:01 ]
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 21:06 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 21:07 ]
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 21:26 ]
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 21:32 ]
tjezus, dat is goedkoop zeg. wat gaat de spv nu wel niet kosten dan?? daar moest ik in april nog 149 voor neerleggen voor 1 jaar verlenging Orange 40.Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 19:59:
Ik heb vandaag gebeld met de Orange Shop in A'foort.
Hij komt daar eind deze week of begin volgende week binnen.
Dit gaat ie kosten met een 1 jarig abo
Orange Free 20 1 jaar: € 249,95
Orange Free 30 1 jaar: € 159,95
Orange Free 40 1 jaar: € 119,95
Orange Free 60 1 jaar: € 94,95
Ok, snap je nu. Er kan dus zowieso een Mini-SD in, maar die zit helemaal binnenin he toestel. Opzich vind ik dat geen probleem. Het zal behoorlijk wat stofveiliger zijn dan die in de huidige SPV's zat.Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 21:07:
Smarron, de geheugenkaart van het toestel zit in het toestel ingebouwd.
Het is daarnaast mini-SD. Je moet het complete toestel uit elkaar halen.
Dus kap eraf, accu eruit en dan ben je bij de geheugenkaart. Helaas dus
niet hot-swappable. Daarnaast lijkt het erop dat het toestel een andere
BT driver heeft en wat ik nu al meegemaakt heb is dat het toestel amper
leegraakt. Je kan er zo een dag over 4 mee doen. Dat is erg netjes.
[ Voor 66% gewijzigd door Smarron op 24-08-2004 21:46 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 21:46 ]
[ Voor 127% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 25-08-2004 12:40 ]
[ Voor 8% gewijzigd door cosmoOo op 25-08-2004 12:44 ]
volgens mij niet, maar heb hem echt pas net, zet hem net aan en dit is mijn eerste smarthphone dus weet ook niet waar het zou moeten zitten. maar het is iig geen optie net zoals camera e.d.Oscar Mopperkont schreef op 25 augustus 2004 @ 12:44:
En er zit stiekem niet toch wel FM op?
Verwijderd
Ze zijn hetzelfde, alleen de kleur is anders.Smarron schreef op 25 augustus 2004 @ 10:00:
Vanaf vandaag zou de C500 te koop moeten zijn, echter heeft een shop in mijn woonplaats hem nog niet.
De zilveren C500 wordt medio september verwacht.
Ik had van de week een review van zowel de zwarte als de zilveren gelezen, maar kan hem niet meer vinden. Kan iemand mij overtuigen waarom ik op de zilveren zou moeten wachten ?
Snap ik, maar is het materiaal niet net wat anders ofzo ?Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 17:09:
Ze zijn hetzelfde, alleen de kleur is anders.
Ja, ik had eigenlijk niet verwacht dat ze hem zouden leveren zonder abo, het is tenslotte een orange winkel en niet een telecom winkel.Ook schijnt de prijs veranderd te zijn (hoger dan € 339,-), maar cosmoOo heeft hem dus wel voor deze prijs gehaald ??
Verwijderd
Hoe heb je de software-lock verwijderd, of zit die er niet op?cosmoOo schreef op 25 augustus 2004 @ 17:42:
........
mapolis werkt goed, heb hier nog geen bluetooth gps liggen
geluid klint goed, kan alleen geen equalizer vinden maar ook zonder klinkt het iig niet slecht.
video, gaat redelijk (nos journaal stream van pocketpcmedia loopt via bluetooth wel goed (fullscreen) via gprs niet geprobeerd.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 18:24 ]
Hier is nog erg veel te vinden, zowel games, links, turotials welke ook allemaal op de C500 zullen werken:cosmoOo schreef op 25 augustus 2004 @ 18:19:
er zit geen softwarelock op voor simpele programma's, maw programma's die niets zouden kunnen doen op het netwerk van orange. tenminste dat heb ik ergens gelezen. dus alleen programma's die moeten kunnen bellen of een internet verbinding nodig hebben krijg je problemen.
ik kreeg wel een popup met de vraag of ik deze software wilde installeren omdat hij geen certificate had oid.
Wat is een goede site met software voor smartphones ?
Hmm, das vreemd. Ben zeer benieuwd wat ze hier zullen doen. Hopelijk deze week ook die phone en zeker voor die prijs!cosmoOo schreef op 25 augustus 2004 @ 17:42:
Ja, ik had eigenlijk niet verwacht dat ze hem zouden leveren zonder abo, het is tenslotte een orange winkel en niet een telecom winkel.
Maar was verder geen probleem, prijs werd opgezocht in een klapper waar alle prijzen van combinaties in stonden tussen telefoons en abo's.
Ik heb/had wel nog een orange abo lopen en sim kaart gelijk in de telefoon gestopt in de winkel. misschien geven ze hem anders niet zo gauw mee.
Ik heb de SPV en SPV E200 in gebruik en de E200 is al vele malen sneller, dan oogt de SPV al erg traag. Beiden bevatten de 132Mhz cpu. De E200 lijkt dus volkomen geoptimaliseerd en de C500 heeft alle positieve eigenschappen van de E200, maar op alle vlakken nog eens verbeterd. Dit lijkt me echt een supersnelle phone !!Oscar Mopperkont schreef op 25 augustus 2004 @ 18:26:
Ik las in andere topics over de andere Orange Smarthphones dat ze traag zijn. Lijkt me sterk met een 132Mhz proc, maar goed.
Hoe snel is deze in menu's? Want ik heb zelf een T68i en dat ding is zo waardeloos in de snelheid qua menu's en sms typen, dat een nieuwe phone toch echt wel snel moet zijn. Dus gewoon ouderwets, meteen reageren.
[ Voor 24% gewijzigd door Smarron op 25-08-2004 18:32 ]
[ Voor 18% gewijzigd door cosmoOo op 25-08-2004 19:07 ]
Verwijderd
Ik denk dat dat tooltje ook op je C500 zit.cosmoOo schreef op 25 augustus 2004 @ 18:50:
het werkt allemaal lekker snel, zolang je niet vanalles open laat staan. Ik vind dat toch een vreemd idee van microsoft dat je een programma niet zelf (makkelijk) kan afsluiten. ik heb dit zelfde probleem ook op mijn pocketpc, maar daar heb ik een simpel tooltje dat de programma's echt kan afsluiten, eens kijken of er ook zoiets voor smartphones is.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 19:07 ]
ja, die heb ik wel gevonden maar dat werkt toch niet makkelijk. ik heb er al een speed dial aan gekoppeld, zodat ik er sneller bij kan maar dat werkt ook niet echt goed.Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 19:04:
[...]
Ik denk dat dat tooltje wel op je C500 zit.
Het heet "Taskmanager"
Verwijderd
Verwijderd
Dat in- en uitzoemen ging wel lekker snel op je C500 zag ik,cosmoOo schreef op 25 augustus 2004 @ 19:54:
straatnaam zoeken viel nogal tegen, als je eerst postcode gebied geeft gaat het wel snel. maar ik weet niet hoe erg het vroeger was. tomtom gaat op pocketpc altijd ontzettend snel en dat ben ik eigenlijk gewend.
vreemd is ook dat je geen plaatsnaam eerst kan geven.
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 21:08 ]
Wat werkt dat ubersnel zeg !! Ongelooflijk die phone! Daar is de SPV echt een driewieler zonder motor bij.cosmoOo schreef op 25 augustus 2004 @ 18:50:
het werkt allemaal lekker snel, zolang je niet vanalles open laat staan. Ik vind dat toch een vreemd idee van microsoft dat je een programma niet zelf (makkelijk) kan afsluiten. ik heb dit zelfde probleem ook op mijn pocketpc, maar daar heb ik een simpel tooltje dat de programma's echt kan afsluiten, eens kijken of er ook zoiets voor smartphones is.
Verder voelt de telefoon stevig aan maar ik heb nooit een andere spv in mijn handen gehad. De verkoper vond dat hij erg stevig aan voelde, was de eerste keer dat hij hem in zijn handen had want ze waren echt net binnen gekomen.
mapolis ziet er snel uit, rotating e.d. werkt snel en ook naar het volgende punt op de route 'vliegen' gaat niet schokkerig of zo, ook scrollen gaat heel lekker op een 10MB map op het storage kaartje.
misschien toch maar eens een bluetooth gps aanschaffen, al wil ik het meer gebruiken als ik loop. in de auto gebruik ik mijn pocketpc wel.
[edit]
filmpje mapolis (30MB !)
hier een filmpje van mapolis, is wel vrij groot en kwaliteit is niet echt geweldig maar geeft je denk ik wel een idee van de snelheid.
ik maak misschien nog wel betere video's maar dan moet er wel iemand zijn die ze wil hosten, met 5GB per maand kan ik moeilijk een 30MB filmpje hosten
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 17:53 ]
Verwijderd
Ik gebruik de "Haicom Hi 204 S".Smarron schreef op 26 augustus 2004 @ 18:19:
Ik ga hem zo halen. Ze zijn apart gelegd, dus het komt wel goed.
Welke GPS-ontvanger gebruiken jullie (of kan het alleen met die muis ?) en hebben jullie ook al een grotere Mini-SDkaart aangeschaft ?
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 21:19 ]
€ 435,95Oscar Mopperkont schreef op 26 augustus 2004 @ 23:03:
Wat is de prijs nu trouwens van een los toestel geworden? Ik las namelijk dat die fors omhoog waren gegaan?
[ Voor 56% gewijzigd door Smarron op 26-08-2004 23:08 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 07:41 ]
Je hebt inderdaad geluk gehad!cosmoOo schreef op 27 augustus 2004 @ 02:29:
Ik ben blij dat ik hem gelijk heb gekocht, en maar 339,- heb betaald. ben benieuwd of er meer mensen zijn die hem voor deze prijs hebben gekregen.
Zo was het ook bij de oudere SPV's. Maar die gratis service is inderdaad erg handig. Die gebruik ik liever dan continu online zijn.Ik heb trouwens ook eindelijk een verbinding met mijn pocketpc via bluetooth aan de praat gekregen, werkt nog niet echt gemakkelijk (handmatig dial strings invoeren e.d.) maar ben in gesprek met iemand die een programma heeft gemaakt om dit soort dingen te automatiseren.
de email client werkt niet echt geweldig, maar zal wel zo zijn bij alle ms smartphones. ik heb een IMAP verbinding maar als ik emails delete op mijn telefoon blijven ze gewoon op de server, als ik een bericht heb gelezen moet je send/receivce gebruiken om de status op de imap server te updaten. en ik kan alleen kiezen om om de 30min oid mail te checken, imap is toch een verbinding die gewoon altijd open kan blijven via grps ?
Ik heb iig wel nog altijd ingesteld staan dat ik van al mijn mail een sms notificatie krijg (gratis service van orange) dus ik kan dan handmatig de nieuwe mail ophalen en lezen en zolang ik dat niet doe kost het me iig geen dataverkeer.
Wil ik ook graag weten. Bij de E200 kon dit geloof ik wel. Misschien moet de BT-verbinding actief zijn, of had je dat al ? Ik ga ook ff zoeken bij de BT-instellingen.Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 07:32:
Hoe stuur je een afbeelding via Bluetooth naar een andere telefoon?
Als ik een afbeelding wil verzenden staat er alleen maar:
via MMS, infrarood of e-mail.
[ Voor 7% gewijzigd door Smarron op 27-08-2004 11:25 ]
Je zou zeggen dat het wel mogelijk moet zijn, aangezien de oude SPV's het ook ondersteunden, echter is het weer een ander soort kaart .. Ik wilde eigenlijk 512mb bestellen, maar ik ga voor de zekerheid eerst maar naar een winkel toe om het te testen.Oscar Mopperkont schreef op 28 augustus 2004 @ 01:32:
Op nu.nl staat een review van de phone:
http://nu.nl/news.jsp?n=387984&c=131
Nu las ik daarin alleen het teleurstellende bericht dat de telefoon met maximaal (er stond zelfs tot) 256mb uit te breiden is. Nu hebben ze bij NU.nl denk ik weinig verstand van telefoons, maar kan iemand dit weerleggen? Want 512mb zou een stuk rlaxer zijn als je hem ook als mp3 speler wil gaan gebruiken.
Hmm, das wel naaiend. Ik had een aantal skins gedownload die het op zowel mijn oude als deze het prima doen. Hier nog geen probleem mee gehad eigenlijk.Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 09:39:
Ook de zelfgemaakte skins van mijn SPV Classic werken hiet niet op
Verwijderd
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 18:25 ]
Poster schreef op 29 augustus 2004 @ 12:04:
Heeft iemand enig idee hoe je dat piepsignaaltje op de hele uren eruit krijgt?
Ik denk dat hij minder valbestendig is dan de SPV Classic.Oscar Mopperkont schreef op 28 augustus 2004 @ 17:54:
Voelt de telefoon trouwens ook een beetje stuiterbestendig aan? Als iemand die hm flink heeft laten stuiteren?
[ Voor 40% gewijzigd door Smarron op 29-08-2004 12:16 ]
Ik heb net een 512MB miniSD besteld en die komt dinsdag binnen. Laat dan wel even weten of ie werkt.Oscar Mopperkont schreef op 28 augustus 2004 @ 01:32:[...]
Nu las ik daarin alleen het teleurstellende bericht dat de telefoon met maximaal (er stond zelfs tot) 256mb uit te breiden is. Nu hebben ze bij NU.nl denk ik weinig verstand van telefoons, maar kan iemand dit weerleggen? Want 512mb zou een stuk rlaxer zijn als je hem ook als mp3 speler wil gaan gebruiken.
Silent
Beter!!Silent3k schreef op 31 augustus 2004 @ 15:09:
Ik heb zojuist mijn Orange SPV C500 besteld, via de orange klantenservice, je kan hem dan krijgen voor inkoopsprijs (€273.47). Je moet dan wel een abbonement via orange hebben lopen, want op de volgende factuur wordt het toestel afgerekend.
En nu is het wachten tot ie binnenkomt!!
Greetz
Silent
[ Voor 66% gewijzigd door Maite op 31-08-2004 17:50 ]
nee het wordt fijn bij je rekeing opgeteldMaite schreef op 31 augustus 2004 @ 17:49:
gaat niet toevallig van je beltegoed af? heb nog wat over
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 18:18 ]
ik denk verlengen, das meestal goedkoper, dat doe ik tot nu toe steedsVerwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 18:17:
Ik heb een 2 jarig orange 40 abbo. Die loopt in april 2005 af, nu wil ik de c500 kopen of kan ik me abbo.verlengen? Wat is de beste/goedkoopste optie??
Idd! Hij was op voorraad, dus ik verwacht hem voor het einde van de week binnen te hebben!!ijsbeer schreef op 31 augustus 2004 @ 17:40:
[...]
Beter!!
Ik heb em gisteren besteld, kijken wie em eerder krijgt.
ik hoop voor maandag, daarna moet ik werken
Silent
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq