Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
Oh dat zou relaxed zijn!!!!
Kmoet maandag/dinsdag naar canada en dan zou het wel erg fijn zijn als je em dan in huis hebt, kheb nog gevraagd of ze er een spoed bestelling van konden maken.
ik kon em ook in de orange shop halen maar dan was ie 435 euro Veeeeeeeeeeel te veeeeeeeeel, maar nu moet ik wachten :(.

ik zie mijn oude spv langzaam aftakelen, tis net of het zielig is, accu leeg= dooi....

groetjesss

[ Voor 14% gewijzigd door ijsbeer910 op 31-08-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze zeiden bij mij binnen 2 weken hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 19:17:
ze zeiden bij mij binnen 2 weken hehe.
5-10 werkdagen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet of ik eigenlijk mijn keyboard van me spv 100 kan gebruiken op de c500?
anders verkoop ik dat keyb wel hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle oude accessoires passen niet meer op de C500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietProem
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-01-2024

PietProem

n/a

Misschien een domme vraag!

Hoe precies heb je het gedaan?
Ben je een contract verlenging aangegaan of heb je het toestel gewoon los gekocht?
Mij boden ze namelijk alleen een contract verlenging aan of een nieuw abonnement!
Silent3k schreef op 31 augustus 2004 @ 15:09:
Ik heb zojuist mijn Orange SPV C500 besteld, via de orange klantenservice, je kan hem dan krijgen voor inkoopsprijs (€273.47). Je moet dan wel een abbonement via orange hebben lopen, want op de volgende factuur wordt het toestel afgerekend.

En nu is het wachten tot ie binnenkomt!!

Greetz
Silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon klantenservice bellen en zeggen dat je een nieuw toestel wilt aanschaffen.
mijn spv 100 was zowieo al beetje rot dus heb dat ook als argument gebruikt.. 2 min en je hebt de c500 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent3k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 21:32
PietProem schreef op 31 augustus 2004 @ 19:55:
Misschien een domme vraag!

Hoe precies heb je het gedaan?
Ben je een contract verlenging aangegaan of heb je het toestel gewoon los gekocht?
Mij boden ze namelijk alleen een contract verlenging aan of een nieuw abonnement!

[...]
Geen contract verlenging, en geen nieuw abo, gewoon niet te vreden met mijn oude SPV E200 (batterij, bluetooth enzo), dus toen gevraagd of ik een nieuwe bij hun kon bestellen, en via de technische dienst van de orange klantenservice was dit geen probleem.

Het wachten is nu op de post! :Y)

Silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik ben overgestapt van de Siemens SX1 naar de C500 en ik moet zeggen dat ik hem geweldig vind :7 Dat piepje waar ik het eerder over had bleek van mijn horloge te zijn 8)7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand vertellen op welk moment je je abbo kan verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje:
kan je divx afspelen op de c500? en hoe groot is zo'n film dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 20:14:
Kan iemand vertellen op welk moment je je abbo kan verlengen.
Dat kan 3 maanden voor het einde van je contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 20:15:
vraagje:
jah kan.. kon ik al op me spv 100.. film verschilt van 100 a 200 mb..

friens episode was 17 mbtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 20:15:
vraagje:
kijk hier maar

[rml]Smarron in "Orange SPV Smartphone [ Deel 3]"[/rml]

http://www.coolsmartphone...0on%20the%20DivX%20player

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst was die SPV c500 dus E 339 los en later E 439,- en via de KS dus maar E 273,40? Dan is het met een cashback ook heel aantrekkelijk geworden.

Is het wel inclusief BTW? omdat t zo'n raar bedrag is? Als je er 19% bij optelt kom je op afgerond 325,-

Wordt de spv weer geleverd met een enkeloordopje ipv 2 oordopjes?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 22:46 . Reden: Btw? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks! :) dus een film op een minisd kaartje van 256 mb gaat gemakkelijk...
en als die op zo ongeveer 25 euro komen kan ik er een paar aanschaffen voor films onderweg. ergens las ik ook dat er wifi voor te krijgen is. weet iemand een prijs daarvan? nu pikt mijn vriending mijn laptop altijd in als ik thuis kom, kan ik alsnog een beetje surfen zonder kabels.. :)

edit:
ik denk dat ik een andere pda/smartphone gezien heb, ik kan NERGEN iets vinden over wifi op de c500... tenminste dat je het als accessoires kan kopen...
hier een draadje over wifi op de c500:
http://smartphone.modaco.com/viewtopic.php?t=113752

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Silent3k schreef op 31 augustus 2004 @ 19:58:
[...]

Geen contract verlenging, en geen nieuw abo, gewoon niet te vreden met mijn oude SPV E200 (batterij, bluetooth enzo), dus toen gevraagd of ik een nieuwe bij hun kon bestellen, en via de technische dienst van de orange klantenservice was dit geen probleem.

Het wachten is nu op de post! :Y)
maar dat kost je € ......?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 22:32:
Wordt de spv weer geleverd met een enkeloordopje ipv 2 oordopjes?
2 dopjes ( IK vind het geluid een stuk beter dan op mijn oude SPV)
De Mediaplayer is ook een stuk sneler. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29

Smarron

The bend

Poster schreef op 31 augustus 2004 @ 20:13:
Dat piepje waar ik het eerder over had bleek van mijn horloge te zijn 8)7 :)
_/-\o_

DivX werkt zowieso prima, wmv ook. Is eigenlijk veel makkelijker om voor elkaar te krijgen. Ik heb trouwens al 1 vastloper gehad :( Wilde een caller-ID instellen en toen deed hij niks meer. Voor de rest ben ik erg tevreden en gaat die batterij echt lang mee!

Internet lijkt wel langzamer dan op de oude SPV.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
Dat Geheugenkaartje is dus niet het zelfde als bij de andere SPV's (SD-kaart) :(
maar watvoor kaartje is had dan?
Uit de beschrijvingen kan ik er niet zo veel uit opmaken eigenlijk B)
en waar kan je die kaartjes kopen.
ff halen voor me foon komt natuurlijk ;)

greetzjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macrony599
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:03
Heb net gebeld met orange en daar werd mij verteld dat ik de SPV los kon kopen voor die 400 zoveel euro. En dus geen 270. Hoe hebben jullie dat gedaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
macrony schreef op 01 september 2004 @ 11:43:
Heb net gebeld met orange en daar werd mij verteld dat ik de SPV los kon kopen voor die 400 zoveel euro. En dus geen 270. Hoe hebben jullie dat gedaan??
Bestellen via de orange hotline, ofwel klanten service, alleen moet je wel een abbo hebben bij orange of deze afsluiten

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Je moet wel een goede klant zijn natuurlijk he. Dus lang bij orange en altijd netjes facturen batalen ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

In Haarlem heb ik hem nog voor 350 zien liggen.. Alleen ik ben een vodafone klant en ik wil hem graag unlocked hebben :) Wat zou dat kosten? Zou het zin hebben hem even te halen en te wachten tot de eerste unlocks op de markt komen?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macrony599
  • Laatst online: 10-09 19:03
Ben echt geen superklant maar nooit problemen of gezeur. En toch een dure spv. Heb ook maar de €20. Heb gebeld naar 777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 20:58
Ik heb mijn c500 sinds dit weekend. Nu heb ik alleen een probleem met alle gprs connecties behalve orange world.

Ik kan dus wel:
Orange world benaderen, bijvoorbeel de verkeersinfo.

Ik kan niet:
Via de browser naar bijv: google, yahoo, etc....
Downloads via het orange menu werken niet
Email via de client lukt niet.
Email via Orange world werkt ook niet

Zijn er meer mensen met dit probleem?

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had klantenservice gebeld of ik niet mijn bestelde spv c500 kon ophalen bij de lokale shop... kon wel maar gelijk 200 euri duurder.. kan je zien hoeveel winst ze maken op die telefoons.. echt ziekelijk.. haal voortaan wel via de KS scheelt gewoon teveel.. snap niet waarom je 2 jaar free 40 moet nemen voor een toestel van 300 euri...

heb um gelukkig los besteld bij de KS en niet in de shop.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

macrony schreef op 01 september 2004 @ 11:51:
Ben echt geen superklant maar nooit problemen of gezeur. En toch een dure spv. Heb ook maar de €20. Heb gebeld naar 777
Net klanten service gebeld, die zeggen dat het mogelijk is een los toestel te kopen. In de shop in Haarlem kreeg ik hem gewoon niet mee. Prijs van een los toestel stond er zelfs bij!!!!! Maar nee.. alleen geldig in combinatie met orange !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

http://www.ora.co.uk/orangeSPV/

Daar kan ie ook besteld worden voor non-orange klanten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Voor de studenten onder ons. Las dit op telecomvergelijker:
@cappie, AIYAH,je bent net voor mij . Ben ik de tweede met een c500. Zojuist opgehaald. Sweet phone . inderdaad 159,95 voor 1jaar 30 free. Ik ben student (ahum), kreeg ik nog 25 euro extra kassakorting (159,95-/-25) EN 20% korting op mijn maandelijkse kosten, 30 euro -/- 20%, niet slecht. Kreeg nog een tas erbij met een plastic drinkbeker, sample koffie, 2 zakken HotPopCorn of zo iets en een form om in te vullen of je 2 bios kaartjes wil of een gratis abo op een tijdschrift. Well chill. Nu de phone uitproberen
Nu zal dit voor veel mensen al lang bekend zijn, maar ik had nog nooit gehoord van de studentenkorting bij Orange. Met die 20% korting op je maandelijkse korting wordt Orange een stuk interessanter, maar het blijft volgens mij verreweg de duurste aanbieder als je veel naar mobiel belt of sms't, zelfs met die korting! :(

Hier trouwens een link naar de actie:
http://www.orange.nl/acti...ashversion=WIN%207,0,14,0

Ik kan hem trouwens niet op een normale manier terugvinden op de site, en zoeken op de site heeft geen zin. Volgens mij is hij alleen te vinden als je met google zoekt...

[ Voor 14% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 01-09-2004 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent3k
Pretorian_ schreef op 01 september 2004 @ 01:10:
[...]

maar dat kost je € ......?
€273.40 zie eerdere post!

Silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar dat elke winkel/medewerker wat anders zegt. Er zijn hier al verschillende bedragen voorbij gekomen. Als ze nou ff duidelijk zijn bij Orange! Misschien krijg met een bepaalde status bij Orange m goedkoper? Maarja weet nog steeds niet wat die precies inhouden. Ik kreeg m voor prijs op website aangeboden... Ben silver-klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op 01 september 2004 @ 15:44:

[...]

Nu zal dit voor veel mensen al lang bekend zijn, maar ik had nog nooit gehoord van de studentenkorting bij Orange. Met die 20% korting op je maandelijkse korting wordt Orange een stuk interessanter, maar het blijft volgens mij verreweg de duurste aanbieder als je veel naar mobiel belt of sms't, zelfs met die korting! :(

Hier trouwens een link naar de actie:
http://www.orange.nl/acti...ashversion=WIN%207,0,14,0

Ik kan hem trouwens niet op een normale manier terugvinden op de site, en zoeken op de site heeft geen zin. Volgens mij is hij alleen te vinden als je met google zoekt...
www.orange.nl/student

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 22:32:
Raar dat elke winkel/medewerker wat anders zegt. Er zijn hier al verschillende bedragen voorbij gekomen. Als ze nou ff duidelijk zijn bij Orange! Misschien krijg met een bepaalde status bij Orange m goedkoper? Maarja weet nog steeds niet wat die precies inhouden. Ik kreeg m voor prijs op website aangeboden... Ben silver-klant.
In de winkel 435 (afgerond) en hij is inderdaad duurder geworden, was 340.

Klanten van Orange hebben de mogelijkheid om een toestel tegen kostprijs aan te schaffen. En dat zal in dit geval zoals ik las rond de 280 zijn.

Met een contractsvernieuwing uiteraard nog goedkoper, maar dat zal jullie ook bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je gaat verlengen betaal je de prijs die op de website staat. In sommige gevallen kan je extra korting in de vorm van een gratis bundel krijgen.

Als je 'm los koopt in de Orange Shop betaal je de hoge prijs van meer dan € 400. Als je al een abonnement bij Orange hebt kan je 'm bij de klantenservice kopen voor minder dan € 300. Dat is bedoeld voor mensen die niet kunnen verlengen en een toch een nieuw toestel nodig hebben in verband met bijvoorbeeld diefstal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op 01 september 2004 @ 15:44:

[...]

Dit stond in de actievoorwaarden:

de aanbieding is geldig in combinatie met de 'actie van de maand' en de 'member gets member' actie, maar niet in combinatie met andere aanbiedingen;

Weet iemand wat dat is?? Die member actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een nieuw abonnement afsluit en een kennis dat ook doet voor 31 december krijg je allebei een maand dubbel na het insturen van een formulier. Dat is de Membet Gets Member actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh cool, tenks voor de info. Had er nog nooit van gehoord. Wel slim van ze, om op die manier klanten te winnen. Ik zal es kijken wie ik nog wat kan aansmeren :-P Dat formulier is zkr in de shop te halen?

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 22:37:
Als je gaat verlengen betaal je de prijs die op de website staat. In sommige gevallen kan je extra korting in de vorm van een gratis bundel krijgen.

Als je 'm los koopt in de Orange Shop betaal je de hoge prijs van meer dan € 400. Als je al een abonnement bij Orange hebt kan je 'm bij de klantenservice kopen voor minder dan € 300. Dat is bedoeld voor mensen die niet kunnen verlengen en een toch een nieuw toestel nodig hebben in verband met bijvoorbeeld diefstal.
Geldt die aanbieding nu voor elke Orange klant? Of alleen voor de zgn goede klanten? En is het ook mogelijk om er dan twee te bestellen? Of kun je na x maanden weer een nieuwe kopen? Vriend van me is namelijk (goede) orange klant, en misschien is het dus interessant om hem via hem te kopen. Maarrr, misschien wil hij er zelf ook 1, vandaar mijn vragen.

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

zou je dat achteraf als nog kunnen krijgen? ik heb in april een abbo afgesloten....en mij is niets verteld

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Verwijderd

Pretorian_ schreef op 02 september 2004 @ 00:22:
zou je dat achteraf als nog kunnen krijgen? ik heb in april een abbo afgesloten....en mij is niets verteld
Deze actie is er pas sinds 1 augustus... Niet mogelijk dus.

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op 02 september 2004 @ 00:20:
Geldt die aanbieding nu voor elke Orange klant? Of alleen voor de zgn goede klanten? En is het ook mogelijk om er dan twee te bestellen? Of kun je na x maanden weer een nieuwe kopen? Vriend van me is namelijk (goede) orange klant, en misschien is het dus interessant om hem via hem te kopen. Maarrr, misschien wil hij er zelf ook 1, vandaar mijn vragen.
Kijk, het is niet bedoeld om er op die manier misbruik van te maken. Het is bedoeld als service voor mensen die geen toestel meer hebben maar nog niet kunnen verlengen, niet om goedkoop aan een nieuw toestel te komen. Als mensen het gaan misbruiken zal de regeling wel weer gaan verdwijnen of aangescherpt worden...

Verwijderd

Ik heb woensdagmiddag net mijn free 40 abbo een jaar verlengd met een C500 erbij. . Kreeg ook nog een maand gratis van die meid, dus dat was wel netjes. Daarna zag ik dat berichtje over die studentenactie. Ik heb gebeld naar de klantenservice maar daar zeiden ze dat die actie al afgelopen was. Nu zie ik toch op de orange site staan dat het vanaf 1 augustus tot 31 december 2004 loopt.

Heb zonet nog eens gebeld naar de klantenservice, kwamen ze natuurlijk aan met de smoes dat de actie alleen geld bij een nieuw abonnement. Ik ga er morgenochtend toch even heen. Is het goedkoper om gewoon mijn abbo af te laten lopen en dan een nieuw abbo bij hun te nemen. Misschien levert het nog wat op :)

• ijsbeer910
Silent3k schreef op 31 augustus 2004 @ 19:04:
[...]

Idd! Hij was op voorraad, dus ik verwacht hem voor het einde van de week binnen te hebben!! :9
En En en? al iets ontvangen cq. gehoord?
Hehehe ik brandt van verlangen B)

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 01:05:
[...]

Kijk, het is niet bedoeld om er op die manier misbruik van te maken. Het is bedoeld als service voor mensen die geen toestel meer hebben maar nog niet kunnen verlengen, niet om goedkoop aan een nieuw toestel te komen. Als mensen het gaan misbruiken zal de regeling wel weer gaan verdwijnen of aangescherpt worden...
Jij maakt er weer van dat het misbruik maken van de regeling is. Misschien vinden ze het bij Orange helemaal niet erg om ook op die manier telefoons te verkopen.

Verwijderd

ik begin toch te twijfelen..
GPRS is belabberd en duur, abo is duur, met gamen kan je niet eens twee knopjes tegelijk drukken ALS de game goed loopt, geen wifi mogelijk...

ik zit toch aan de HP 6310 te denken.. of de Qtek 9090... maar die zijn gelijk weer zo groot!
keuze... keuze...

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Iemand zonder problemen het bluetooth aan de praat gekregen? Ik kan alleen syncen mte de kabel en niet met bluetooth.

Als ik nieuwe COM poorten aanmaak op m'n computer dan kan ik alleen kiezen tussen COM5, COM9, COM10 etc. Maar volgens de C500 communiceert ie op poort 6 en 7 (in / outbound), echter die kan ik dus niet aanmaken in windows. Iemand enig idee hoe dat komt of wat ik nog kan proberen.

Ik kan wel een voice gateway aanmaken via bluetooth maar daar heb je niet zoveel aan.

• ijsbeer910
Yannick schreef op 02 september 2004 @ 15:56:
Iemand zonder problemen het bluetooth aan de praat gekregen? Ik kan alleen syncen mte de kabel en niet met bluetooth.

Als ik nieuwe COM poorten aanmaak op m'n computer dan kan ik alleen kiezen tussen COM5, COM9, COM10 etc. Maar volgens de C500 communiceert ie op poort 6 en 7 (in / outbound), echter die kan ik dus niet aanmaken in windows. Iemand enig idee hoe dat komt of wat ik nog kan proberen.

Ik kan wel een voice gateway aanmaken via bluetooth maar daar heb je niet zoveel aan.
Volgens mij hoeft het niet speciaal com 6/7 te zijn. mijn blue staat op com9 op de pc.
anders laat je de pc via de softeware v.d. bleutooth zoeken naar apparaten, ws. kan je dan wel verbinding maken en er na sync-en

succes

• Silent3k
ijsbeer schreef op 02 september 2004 @ 12:01:
[...]

En En en? al iets ontvangen cq. gehoord?
Hehehe ik brandt van verlangen B)
Ik heb vandaag een confirmatie van mijn Orange Bestelling binnen gehad. ik verwacht hem morgen in de post!

Greetz
Silent

Silent

• ijsbeer910
Silent3k schreef op 02 september 2004 @ 16:56:
[...]

Ik heb vandaag een confirmatie van mijn Orange Bestelling binnen gehad. ik verwacht hem morgen in de post!

Greetz
Silent
ohh die confer...dinges heb ik gisteren gekregen, maarre nog geen pakje VOOR MIJ tenminste, wel voor me ma en weet ik het wie grrr... er frustrerend.
ik hoop echt op morgen anders wordt het toch een beetje kritisch :S
groetjes sebas

Verwijderd

Die studentenactie is idd alleen bij een nieuw abbo. Grr :) Jammer, maar helaas.

Overigens, als ik met pockettv zo'n sample filpmje van hun site (geoptimaliseerd voor smartphones dus) download en afspeel, dan hapert ie als de nete. Kan de telefoon gewoon niet beter of ligt dat aan een bepaalde instelling?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 17:38:
Overigens, als ik met pockettv zo'n sample filpmje van hun site (geoptimaliseerd voor smartphones dus) download en afspeel, dan hapert ie als de nete. Kan de telefoon gewoon niet beter of ligt dat aan een bepaalde instelling?
Probeer eens bij: Menu > Option > Settings > Haal bij "Fast video" het vinkje weg.
Bij mij werkte dat

• Smarron

Smarron

The bend

ff een simpele tip wat betreft filmpjes verkleinen in wmv-formaat:

Via Windows Moviemaker film inladen en dan saven als: Video voor PocketPC (218Kbps). Perfecte filmpjes fullscreen met 20fps zonder haperingen !!

Om te finetunen, kun je Windows Media Encoder gebruiken met bovenstaande instellingen als basis, aangezien Moviemaker er standaard stereogeluid van maakt wat zonde van de ruimte is.

Verwijderd

heb ook vandaag brief gehad van orange dat ik de c500 had besteld.. dus zal me benieuwen morgen in de post! ga zowiezo een sitescom usb bluetooth morgen scoren alvast:)

Verwijderd

Hier misschien wat leuke info. Via GSMeasy.nl kan je de SPV C500 bestellen icm Orange voor:

Verlengen 1jr 20 -> E 124,-
1jr 30 -> E 46,-
1jr 40 -> E -7,-
1jr 60 -> E -43,-
1jr 80 -> E -43,-

Veel goedkoper dan via Orange dus, daar zijn de bedragen tussen 249 euro en 95 euro bij 1 jr abo's.

Dus ik weet nu wel waar ik hem kan bestellen! ( is het misschien een nadeel dat als de C500 kuren heeft dat ie dan naar GSM easy opgestuurd wordt, of gaat dat toch allemaal via Orange?)

www.gsmeasy.nl

Trouwens http://www.gsmstunts.nl/info.php?eci=9 kan je de SPV ook los bestellen of icm een abo! Lijkt me een aanrader!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 22:16 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 22:08:
Hier misschien wat leuke info. Via GSMeasy.nl kan je de SPV C500 bestellen icm Orange voor:

Verlengen 1jr 20 -> E 124,-
1jr 30 -> E 46,-
1jr 40 -> E -7,-
1jr 60 -> E -43,-
1jr 80 -> E -43,-

Veel goedkoper dan via Orange dus, daar zijn de bedragen tussen 249 euro en 95 euro bij 1 jr abo's.

Dus ik weet nu wel waar ik hem kan bestellen! ( is het misschien een nadeel dat als de C500 kuren heeft dat ie dan naar GSM easy opgestuurd wordt, of gaat dat toch allemaal via Orange?)

www.gsmeasy.nl

Trouwens http://www.gsmstunts.nl/info.php?eci=9 kan je de SPV ook los bestellen of icm een abo! Lijkt me een aanrader!
Vreemde toko, volgens hun sommetje kan die telefoon voor 10 euro meenemen met een eenjarig orange 20?
Orange SPV c 500 locked € 0.00
Orange Free 20 (12 maanden, verlenging)
Aansluitkosten (€ 0.00) € 124.00
Verzendkosten € 10.00

--------------------------------------------------------------------------------

Te betalen/ontvangen (incl. 19% BTW) € 134.00

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik zie hier http://www.gsmstunts.nl/c500.html dat hij los voor 319,- te koop is. Vraag is dan alleen of hij dan ook simlockvrij is. Weet iemand dat?

Volgens shopservey van telecomvergelijker is de zaak overigens te vertrouwen:
http://www.telecomvergelijker.nl/shop/153

Ze hebben ook nog een datasheet staan:
http://www.gsmstunts.nl/C500factsheet.pdf

Ook daar wordt weer gesproken over de 256MB SD card limiet :( Maar zaf dat Yannick hem al wel met 512mb werkend had. Dus misschien hangt het af van het merk dat je gebruikt. :)

@bwe:
Waar haal je eigenlijk de info vandaan dat je bij gamen niet twee knoppen tegelijk in kan drukken? Is dat omdat de knoppen te dicht op elkaar zitten, of reageert hij dan gewoon niet?

[ Voor 82% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 03-09-2004 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier:
http://smartphone.modaco....s=0&postorder=asc&start=0
ff zoeken, zat ergens achteraan volgens mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
Marzman schreef op 02 september 2004 @ 22:33:
[...]

Vreemde toko, volgens hun sommetje kan die telefoon voor 10 euro meenemen met een eenjarig orange 20?

[...]
Ik kom niet verder dan 149 euro. Maar bij 2 jaar orange 20 krijg je 126 euro terug. Heb hem dus net gekocht voor +75 euro bij de orange shop. Dat is een verschil van 200 euro. Dat is wel erg bizar. Heb ik misschien bedenktijd bij Orange. Of zijn er goede redenen voor zo een prijsverschil (zoals geen mini SD kaart)?

[ Voor 3% gewijzigd door Not_Disclosed op 03-09-2004 11:18 . Reden: bedacht me dat sd-kaart niet genoemd wordt bij gsmeasy ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Not_Disclosed schreef op 03 september 2004 @ 11:10:

Ik kom niet verder dan 149 euro. Maar bij 2 jaar orange 20 krijg je 126 euro terug. Heb hem dus net gekocht voor +75 euro bij de orange shop. Dat is een verschil van 200 euro. Dat is wel erg bizar. Heb ik misschien bedenktijd bij Orange. Of zijn er goede redenen voor zo een prijsverschil (zoals geen mini SD kaart)?
volgens de wet "kopen-op-afstand" heb je een bedenktermijn van 8 dagen :)

hoe ervaart iedereen de standbytijd van het toestel, is dit net zo
dramatisch als bij de SPV en SPV E100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
koen schreef op 03 september 2004 @ 12:00:
[...]

volgens de wet "kopen-op-afstand" heb je een bedenktermijn van 8 dagen :)

hoe ervaart iedereen de standbytijd van het toestel, is dit net zo
dramatisch als bij de SPV en SPV E100?
Niet als je hem bij Orange in de winkel hebt gehaald. :(

De standby tijd is best redelijk. Ik haal 3 dagen met redelijk intensief gebruik (hij is net nieuw ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
Yesss ik heb em binnnen :D

kga em meteen uit proberen

doeiii :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool dude.. ik had um een dag later dan jou besteld dus heb um hopelijk morgen dan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Als je hem bij gsmstunts los koopt dan heeft hij ook nog een simlock :/

Zou het probleem dat je niet meerdere knopppen tegelijk in kan drukken eventueel een software probleem kunnen zijn?

Las net in dit topic:
http://smartphone.modaco.com/viewtopic.php?t=113869

Dat het bij dat spel wel mogelijk is. Als die jongen gelijk heeft dan is het dus misschien een software probleem :)

[ Voor 81% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 03-09-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Hebben jullie deze al gezien? Ik vermoed dat dit de spv c500 opvolger wordt zoals de e100 de opvolger was van canary

http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=3355

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 02 september 2004 @ 20:20:
ff een simpele tip wat betreft filmpjes verkleinen in wmv-formaat:

Via Windows Moviemaker film inladen en dan saven als: Video voor PocketPC (218Kbps). Perfecte filmpjes fullscreen met 20fps zonder haperingen !!

Om te finetunen, kun je Windows Media Encoder gebruiken met bovenstaande instellingen als basis, aangezien Moviemaker er standaard stereogeluid van maakt wat zonde van de ruimte is.
De kwaliteit is zeker goed.
Maar je kunt ze alleen afspelen met de Mediaplayer.
Daarmee kan je kan niet voor- of achteruit spoelen. :(

..
Iemand al Mapopolis geprobeerd met een bluetooth gps muis ?

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op 03 september 2004 @ 16:03:
Als je hem bij gsmstunts los koopt dan heeft hij ook nog een simlock :/

Zou het probleem dat je niet meerdere knopppen tegelijk in kan drukken eventueel een software probleem kunnen zijn?

Las net in dit topic:
http://smartphone.modaco.com/viewtopic.php?t=113869

Dat het bij dat spel wel mogelijk is. Als die jongen gelijk heeft dan is het dus misschien een software probleem :)
Volgens mij hebben ze altijd een simlock, ofjem nou bij orange of op internet besteld. Je kan m trouwens ook bij gsmeasy kopen voor 296 euro! Maarja met een cashback ben ik duurder uit dan icm een verlengen via internet.
Ik ga m dus maar bestellen via GSM easy.

Trouwens volgens mij krijg je bij GSMeasy er ook een mini sd kaart met try software bij hoor, ze kopen het toch gewoon bij ORange in? Ik zal ze wel es mailen. Woensdag gaan de bonussen weer omhoog, dus misschien wordt t allemaal nog goedkoper :*)

Las ook op internet dat het een software probleem is dat je niet tegelijk die knoppen kan gebruiken.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snack Clip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-05-2021
Hoe kan ik een mp3 als beltoon selecteren (SPV C500). Ik heb een mp3 in een directory van mijn storagecard gezet, maar ik weet niet hoe ik deze als beltoon kan laten functioneren??
Wie o Wie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
Volgens mij kan dat niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan alleen WAV files als ringtone gebruiken. Even door een MP3 to WAV converter halen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
Het toestel is echt gaaf!!!
alleen het smssen is drama. hij kent bijna alle woorden niet die langer zijn dan 3 tekens en het "nederlandse taal boek" staat toch echt aan.
misschien is het wel een kwestie van wennen, maar toch

groetjes een spv 500c rijker man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 18:27:
Iemand al Mapopolis geprobeerd met een bluetooth gps muis ?
Ik hoop deze aan het einde van de maand te kunnen bestellen. Dan laat ik zeker een berichtje achter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
ijsbeer schreef op 04 september 2004 @ 03:27:
Het toestel is echt gaaf!!!
alleen het smssen is drama. hij kent bijna alle woorden niet die langer zijn dan 3 tekens en het "nederlandse taal boek" staat toch echt aan.
misschien is het wel een kwestie van wennen, maar toch

groetjes een spv 500c rijker man :D
Tgggg |:( 8)7 :( 8)
Of je zet je sms taal op Nederlands ipv timboektokaans ofzo,
Hij werkt Prima :)
Weet iemand waar je trouwens van die kleine SD cart kan halen?
Groetjes IJsbeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
Kijk eens in de pricewatch :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocke
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08-2021

Psylocke

De Utregse Kudde

Ik heb donderdag middag de c500 gehaald, en vrijdag ochtend was de camera al kaduuk, zit een of andere vlek op.
Daarnaast is de batterij binnen 1 dag leeg terwijl ik er eigenlijk niks mee heb gedaan :( (de nacht kwam hij niet door met twee van de vier streepjes :()

Ga maandag dus maar eens terug naar de Orange Shop.

PS. Horen op die MiniSD kaart demo's e.d. te staan?

[ Voor 14% gewijzigd door Psylocke op 04-09-2004 10:27 ]

DUK | RC5-64 #42 | OGR-25 #59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijsbeer schreef op 04 september 2004 @ 09:39:
[...]

Weet iemand waar je trouwens van die kleine SD cart kan halen?
Groetjes IJsbeer
Ik heb hem hier besteld en ontvangen.

http://pocketpcclub.interngeheugen.com/index1.html

Sandisk MiniSD 256MB (incl. adapter) voor 45 euro.

Afbeeldingslocatie: http://www.examedia.nl/computerx/pics/minisd.jpg
Smarron schreef op 04 september 2004 @ 07:58:
[...]
Ik hoop deze aan het einde van de maand te kunnen bestellen. Dan laat ik zeker een berichtje achter!
Graag, Welke ga je bestellen?
Hier een paar reviews
http://mobile.pocketpc-cl...x.php?type=2&categorie=37

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 10:44:
[...]

Ik heb hem hier besteld en ontvangen.

http://pocketpcclub.interngeheugen.com/index1.html

Sandisk MiniSD 256MB (incl. adapter) voor 45 euro.

[afbeelding]
Bedankt!
alleen moet ik eigenlijk een winkel hebben, kmoet dinsdag naar noorwegen (werken) en voor die tijd moet ie dus al binnen zijn. ik zat em al aardig te knijpen dat ik het toestel optijd binnen zou hebben maaarre :D. kheb uitgevonden dat ze de kaartjes bij belcompany ook hebben, via de site tenminste. kga er zo ff langs trappen :)

groet ijsbeerr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoodlum2000 schreef op 03 september 2004 @ 17:33:
Hebben jullie deze al gezien? Ik vermoed dat dit de spv c500 opvolger wordt zoals de e100 de opvolger was van canary

http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=3355
En als je doorklikt zie je dan ook dat T-Mobile met die phone gaat komen!
http://www.smartphone-web.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Oscar Mopperkont schreef op 04 september 2004 @ 11:22:
lol, ook maar ff verlengen bij T-Mobile dan. Zit ik met 2 C500's 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Smarron op 04-09-2004 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

45 € voor 256 is niet duur....
die gewone SD's zijn duurder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oscar Mopperkont schreef op 04 september 2004 @ 11:22:
[...]

als je goed kijkt zijn het niet hetzelfde telefoons, ze zien er allebij anders uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocke
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08-2021

Psylocke

De Utregse Kudde

Ben vandaag naar de orange shop geweest en dinsdag of woensdag kan ik een nieuwe komen halen, dan maar hopen dat dat wel een goede is.

Ik heb vandaag trouwens een 512MB miniSD kaartje binnen gehad van PDAShop.nl en die werkt wel :) (Merk KingMAX voor 86 euro)

DUK | RC5-64 #42 | OGR-25 #59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 13:31:
[...]

als je goed kijkt zijn het niet hetzelfde telefoons, ze zien er allebij anders uit :)
Ze zien er idd iets anders uit. Maar toch staat inmiddels ook op die site dat T-Mobile als eerste met dt model op de markt zal komen. Het ontwerp is dus licht gewijzigd voor T-Mobile, maar de T-Mobile versie is dus qua hardware waarschijnlijk iedentiek aan de QTEK 8020 :)

En de Qtek 8020 wijkt ook weer waarsch nauwelijks af van de 8010.

Update
Las op coolsmartphone dat er geruchten zijn dat ook Vodafone met die Qtek 8020 of misschien 8010 op de markt gaat komen :) Zeer interessant nieuws, daar niet iedereen Orange wil hebben, omdat ze zo giganisch mega superduur zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 04-09-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog bugs ontdekt in de C500? Er is een buglist van de UK versie maar misschien is de NL rom anders? Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei heb um ook vanmorgen binnen gehad! vraag me af of er een optie is voor auto connect bluetooth. moet nu steeds zelf connectie maken op de phone.. zou mooi zijn als ie zodra ik in bereik ben gaat connecten!
voor de rest super fast die c500! was nog een spv 100 gewent.. dis echt bl00dy fast:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 20:46:
Heeft iemand nog bugs ontdekt in de C500? Er is een buglist van de UK versie maar misschien is de NL rom anders? Wat zijn jullie ervaringen?
In ieder geval is nog geen enkele game vastgelopen! Dit zou een reden zijn om de phone niet te kopen, maar ik heb er tot nu toe geen last van gehad.

Verder nog geen bugs ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Laatst online: 22-01 23:56
Weet iemand hoe het precies zit met de kosten van Orange Mail? Ik heb weetikhoeveel topics na zitten lezen over Orange World en de kosten ervan; de rode draad daarin blijkt "Orange Mail (username@orange.nl) ophalen via het Orange World portal is gratis" en "Orange Mail ophalen via de mailclient in je telefoon gaat van je 2mb af".

Nou zit er in de SPV c500 standaard een afdeling "Orange Mail" in het message centre. Moet ik dit nou zien als een zogenaamd handige snelkoppeling naar een mailclient die gebruik maakt van mn 2mb dataverkeer, of juist niet?

Ik zit wat te klieren door mailtjes naar mezelf te sturen op @orange.nl - met attachments - het leek eerst dat het gewoon van mn data-tegoed af ging. Nou is de pagina met verbruik soms wat traag met updaten, maar ik heb net weer een zootje testmailtjes gestuurd en opgehaald via Orange Mail (client, niet de OW portal) en er is geen dataverbruik bijgekomen.

Ik heb nog nooit iets van een melding "Pas op! Dit kost geld!" oid gezien, ik kan ook gewoon in het wilde weg http pagina's gaan openen in explorer, dat laadt allemaal prima. Gaat uiteraard wel (zonder waarschuwing!) van het tegoed af. Ook een paar van de links die in mn favorieten zitten, bv windowsmedia.com, kosten gewoon data imho :/

Weet iemand hoe het nou precies zit? Is het ophalen van mailtjes via Orange Mail op de SPV c500 gratis? Betaal je wel voor het downloaden van attachments? Of heb ik misschien ergens een instelling scheef zitten?

[ Voor 3% gewijzigd door phAn op 05-09-2004 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmms tel heeft sinds gisteren 14:00 aangestaan en als ik bij batterij info kijk is die blauwe balk nogsteeds vol? althans er is een wit streepje van denk 1 mm hehe. lijkt me sterk toch? denk dat er iets mis is met mijn phone of?
of is de batterij gewoon zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

De batterij is zo goed. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hij pleurde net uit.. en gaat niet meer aan:( zit weer op de lader nu..
als ik hem aanzet met de lader eraan zie ik het orange scherm, dan 2 secs later valt ie weer uit en brand het lampje 4 sec oranje en dan weer groen dat ie vol is..
maar haal ik de adapter er af dan gaat ie niet aan.
gaat lekker.. heb gewoon een rot toestel dus.. just my luck

edit 302: en hij laad ook niet via de usb cable wat wel zou moeten kunnen

[ Voor 159% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 11:35:
Nou hij pleurde net uit.. en gaat niet meer aan:( zit weer op de lader nu..
als ik hem aanzet met de lader eraan zie ik het orange scherm, dan 2 secs later valt ie weer uit en brand het lampje 4 sec oranje en dan weer groen dat ie vol is..
maar haal ik de adapter er af dan gaat ie niet aan.
gaat lekker.. heb gewoon een rot toestel dus.. just my luck

edit 302: en hij laad ook niet via de usb cable wat wel zou moeten kunnen
zo dat is shit man!!!, zit je accu niet los ofzo
net zei je nog dat ie zolang mee ging de accu dan..
verder vink het nog steeds een tegek toestel!! dat smssen met predict T9

ik hoeft alleen "groe" in te typen en maakt meteen de zin af :D lauw. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja hij deed het perfect tot dat ik vanmorgen keek wat ik al vaag vond dat de batterijmeter nog op bijna 100% stond.
half uur later hoor ik active sync disconnecten en is me phone uit.
hij gaat dus nu gewoon niet meer aan.. en adapter erin brand lampie gelijk groen dat accu vol is.. vind dit echt ruk. heb denk een rotte accu ofzo. want kan herrinneren toen ik um uit de doos haalde dat het lampie ook al gelijk groen werd.
maar nu is de accu leeg denk ik. vandaar dat ie ook steed 100% aan gaf denk ik.
arg word morgen de KS bellen.. wil een nieuwe asap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 13:05:
tja hij deed het perfect tot dat ik vanmorgen keek wat ik al vaag vond dat de batterijmeter nog op bijna 100% stond.
half uur later hoor ik active sync disconnecten en is me phone uit.
hij gaat dus nu gewoon niet meer aan.. en adapter erin brand lampie gelijk groen dat accu vol is.. vind dit echt ruk. heb denk een rotte accu ofzo. want kan herrinneren toen ik um uit de doos haalde dat het lampie ook al gelijk groen werd.
maar nu is de accu leeg denk ik. vandaar dat ie ook steed 100% aan gaf denk ik.
arg word morgen de KS bellen.. wil een nieuwe asap
wat raar joh :( beter gaat ie het snel weer doen, en als je de accu er af haal en dan lader er in dan moet je denk ik wel je toestel aan kunnen zetten, als dat lukt heb je denk een kortsluiting in je accu, zo niet, kan het miss ook je toestel wel zijn :S

succes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmms zonder accu gaat toestel ook niet aan!!!
arg heb denk een maandag ochtend toestel..
heb ik dit weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
Bla bla bla

rare dingen gebeuren hier.
maargoed ik heb het geprobeerd zonder accu aan de lader maar dan gaat de foon niet aan, ook geen enkel geludje of lampje

er us dus nog hoop!!!

success

[ Voor 214% gewijzigd door ijsbeer910 op 05-09-2004 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe dan denk ik toch dat de accu rot is.. bel morgen wel de td

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
der werdt toch ook gezegd dat er en fm radio in zat ofzo?

kheb em nog niet kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er niet in.. was foutje van orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
hmm foutjes..

in de orange shop wist iemand mij te vertellen dat de mini SD niet groter was dan 128 MB via internet dus wel :P

belcompany is de enige (sommige filialen) die die mini sdtjes heeft, aardig aan de orijs ook 128Mb 38 eurie
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.