De HTC Typhoon (Orange SPV C500)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.350 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29

Smarron

The bend

Low-Fi schreef op 22 oktober 2004 @ 09:47:
Snap niet dat zo moeilijk gedaan wordt door tomtom? Ze kunnen die software toch op cd gooien en daarbij een gps module doen?

Er is toch ook zat andere windows mobile software die op verschillende telefoons werkt.

:r eikels
Inkomsten he .. :/

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 21 oktober 2004 @ 21:58:
Waarom wil iedereen zonodig updaten? Werkt de telefoon niet goed?
Ik kan juist niet updaten ivm garantie omdat ik geen orange toestel heb. MAar ik vraag me dus af of er een mogelijkheid is om de nederlandse T9 erop te krijgen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:49

Hoicks

Techno!

Ik ga nu een vrij vreemde vraag stellen :P

Als ik een mini usb cable naar female gewoon usb connector doe en ik zou daar een usb stick aanhangen, kun je dan gebruik maken van de USB stick als massive storage device? :P

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoicks schreef op 22 oktober 2004 @ 11:19:
Ik ga nu een vrij vreemde vraag stellen :P

Als ik een mini usb cable naar female gewoon usb connector doe en ik zou daar een usb stick aanhangen, kun je dan gebruik maken van de USB stick als massive storage device? :P
Ik denk het niet, probeer het eens :9

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-07 22:16

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Ik ga nu een vrij vreemde vraag stellen

Als ik een mini usb cable naar female gewoon usb connector doe en ik zou daar een usb stick aanhangen, kun je dan gebruik maken van de USB stick als massive storage device?
nee, telefoon ondersteund geen usb host. een paar pocketpc's kunnen dit wel (oa toshiba)

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:49

Hoicks

Techno!

cosmoOo schreef op 22 oktober 2004 @ 11:37:
[...]

nee, telefoon ondersteund geen usb host. een paar pocketpc's kunnen dit wel (oa toshiba)
Hé! Jammer! :P Anyway ik haal 'm over twee maand. Heb gisteren Vodafone opgezegd :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoicks op 22-10-2004 11:43 ]

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:17
nou goed ze lopen op deze manier dus juist inkomsten mis? In plaats dat ze het nou voor meerdere telefoons aanbieden spreek je toch ook gelijk een grotere doelgroep aan?

vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Heb hem zojuist besteld bij gsmstunts.nl voor 295,- :)

Ik moet geld nog overmaken, dus als jullie een goede reden hebben om het toch niet te doen, wees dan snel! Bijvoorbeeld als hij stiekem ergens anders toch goedkoper is te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 22:20

Blaz0r

:)

Oscar Mopperkont schreef op 22 oktober 2004 @ 20:34:
Heb hem zojuist besteld bij gsmstunts.nl voor 295,- :)

Ik moet geld nog overmaken, dus als jullie een goede reden hebben om het toch niet te doen, wees dan snel! Bijvoorbeeld als hij stiekem ergens anders toch goedkoper is te krijgen.
Wrom zou je geen abo nemen, of heb je dat michien al? Je betaald dan wel wat meer maar daar kan je ook voor bellen.

Als je student bent, hebben ze nu helemaal een mooie actie, 20% korting op je abbonement dan kost het bijvoorbeeld: 12x(40-8)=384 euro dat scheelt 89 euro maar wel een jaar 40 euro bellen in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me headset dus. Alleen nu hetvolgende:

Het voice-dailen werkt alleen via de headset als me foon niet is vergrendeld, maar het moet toch juist ook kunnen als je foon is vergrendeld? Heeft iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 23:13:
[...]

daar is gewoon een programmatje voor (tenminste voor de spv (e100)) waarmee je je spv zich voor kan laten doen als bijv. een nokia of een pocketpc en zodoende alsnog de normale share pagina's kan bekijken :)
Ja klopt die gebruikte ik ook op me SPV, maar jammer dat t nie standaard is. Trouwens ik verdenk dat programma (Web wab select)ervan dat als ik m dan bijv instel op voordoen als imode telefoon oid. dat ik daardoor problemen heb gekregen met smsjes ontvangen. Weet t nie zeker maar trouwens, werkt dat progje wel op WM 2003?

Trouwens Oscar. wat je doet is goede deal, goedkoper kan niet. Maar las wel eerder in dit forum dat je via KS nog iets goedkoper kan, i.t.t. de winkel die veel duurder is.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 23:13:
misschien handig om deze link in de (nieuwe) starterspost op te nemen?
Easy Start Menu :Y)
En is er dan ook iemand die dat op zich wilt nemen?

We zijn namelijk over de 1000 posts heen, en de TSer van deze thread kan in ieder geval de volgende niet maken.

Iemand die deze startpost wilt kopieren, en de belangrijkste punten van de afgelopen 1000 posts erin wilt verwerken? Dat zou leuk zijn.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 21:48:
Trouwens Oscar. wat je doet is goede deal, goedkoper kan niet. Maar las wel eerder in dit forum dat je via KS nog iets goedkoper kan, i.t.t. de winkel die veel duurder is.
KS? Je bedoelt via de klantenservice?
Blaz0r schreef op 22 oktober 2004 @ 20:48:
Wrom zou je geen abo nemen, of heb je dat michien al? Je betaald dan wel wat meer maar daar kan je ook voor bellen.

Als je student bent, hebben ze nu helemaal een mooie actie, 20% korting op je abbonement dan kost het bijvoorbeeld: 12x(40-8)=384 euro dat scheelt 89 euro maar wel een jaar 40 euro bellen in de maand.
Ik heb bij T-Mobile abo afgesloten met 333,- cashback. Daarvan betaal ik de telefoon en het simlockvrij maken :) Dan betaal ik 40 euro per maand en kan ik 300 minuten bellen en 40 sms-jes versturen. Als ik een Orange 40 abo neem dan kan ik lang niet zoveel minuten en sms-jes eruithalen, zelfs niet als ik de 20% korting meeneem en dus de overige 8 euro gebruik. Helemaal niet nu ik ontdekt heb dat Orange starttarieven hanteert. Ook als ze de nieuwe abo's introduceren word ik er niet beter van.
Het beste zou Telfort zijn geweest, maar die willen mij voorlopig niet meer als klant hebben nu ik voortijdig heb opgezegd vanwege hun tariefswijzigingen. Ze waren "not amused"en gingen een aantekening maken dat ik niet weer een nieuw Telfort abo kon nemen (weet niet voor hoe lang, maar direct zal wel te snel zijn :+ ).

Heb trouwens net voor het wijzigen van dit bericht mijn geld overgemaakt. Nu hopen dat hij er snel is, ik kan niet wachten!

[ Voor 63% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 23-10-2004 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Oe, ik heb er ook 1, een zilverkleurige, gewicht en grootte zijn veeeeeeeeeeel beter dan de 1e SPV.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:16
Zal ik maar een deel 2 aanmaken of was iemand al bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Laatst online: 13:23

404error

Page Not Found

ZaeK schreef op 23 oktober 2004 @ 01:55:
Moet je ff in schop een modje aangeven dat je dat gaat doen!

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Niet nodig. Gewoon een nieuwe deel openen.

Dan zal deze automatisch op slot gezet worden, en dan kan je steeds de startpost zelf bijhouden.

Dus Zaek, open maar een nieuw deel

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

ZaeK schreef op 23 oktober 2004 @ 01:55:
Als je een een c500 waardige TS maakt, dan heb je mijn toestemming ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
baseer je maar een beetje op de vernieuwde orange shop :P I like that style 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29

Smarron

The bend

Ginz schreef op 23 oktober 2004 @ 10:44:
Niet nodig. Gewoon een nieuwe deel openen.

Dan zal deze automatisch op slot gezet worden, en dan kan je steeds de startpost zelf bijhouden.

Dus Zaek, open maar een nieuw deel
Rightone is degene die een nieuw topic moet maken, aangezien hij dit deel heeft gemaakt. Alleen in overleg met een modje zou iemand anders dit mogen doen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem vandaag binnen gekregen :) net helemaal aangesloten en aangezet zie ik helaas dat er 2 dode pixels in het beeldscherm zitten ........ meer mensen hier last van gehad ? en is dit te verhelpen ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Smarron schreef op 23 oktober 2004 @ 13:31:
[...]
Rightone is degene die een nieuw topic moet maken, aangezien hij dit deel heeft gemaakt. Alleen in overleg met een modje zou iemand anders dit mogen doen.
Rightone_ is hier niet meer aanwezig, heeft geen mogelijkheid meer dus om een nieuwe TS te maken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-12-2020

souderkeamer

Hobo en Techniek

koen schreef op 23 oktober 2004 @ 12:48:
baseer je maar een beetje op de vernieuwde orange shop :P I like that style 8-)
bedoel je dit? http://shop.orange.nl/productlist.asp?s=free

Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Laatst online: 23:16
Ik heb net een deel 2 aangemaakt. Ik heb tijdelijk nog ff de oude startpost gebruikt omdat ik nog ff bezig ben met de nieuwe.

Denk je iets te hebben dat in de startpost moet dan kun je me mailen op het adres in me profiel of via msn.

Dus vanaf nu kun je post in: Het Orange SPV C500 / Qtek 8010 / HTC Typhoon topic (deel 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:34

Korakal

Up up up!

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.