De HTC Typhoon (Orange SPV C500)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.359 views sinds 30-01-2008

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:09

Smarron

The bend

Oscar Mopperkont schreef op 25 september 2004 @ 00:18:
Ik dacht dat filmpjes op fullscreen formaat konden. Blijkbaar toch niet dus?
Als je trouwens film erop kijkt, dan hou je de tel neem ik aan overdwars? Dat formaat komt beter overeen dan als je tel rechtop hebt.
Volgens mij bedoelt hij het opnemen van film met de camera. Die resolutie is idd lager dan bij de E200.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

VisaRider schreef op 25 september 2004 @ 10:41:
[...]

Ik zie dat niet op de site van Belcompany, of kijk ik verkeerd? Ik zie alleen de C200 staan. 49.99 icm een 30 euro abo is inderdaad een mooie deal...
Ik werk er zelf, we hadden zelfs nog geen prijzen.
En toestel is gister pas binnengekomen (BC site is niet uptodate)

• PostbodeSiemen
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08-2024
bmwman schreef op 25 september 2004 @ 01:45:
[...]

Nee mp3 niet maar is vrij simpel te converteren naar wav, en dat gaat uitstekend ;)
Of wma dat werkt ook en is wat kleiner. Gaat makkelijk met windows media encoder

[ Voor 1% gewijzigd door PostbodeSiemen op 25-09-2004 12:13 . Reden: typo ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:20

TheVMaster

Moderator WOS
VisaRider schreef op 25 september 2004 @ 10:41:
[...]

Ik zie dat niet op de site van Belcompany, of kijk ik verkeerd? Ik zie alleen de C200 staan. 49.99 icm een 30 euro abo is inderdaad een mooie deal...
GSMEasy had een actie....die ongeveer overeenkomt met de Belcompany.... ik heb hem daar gehaald icm telfort 300 abo (heb zelf nog een Orange Sim) 1 jarig...voor 45 euro!!

• Sedat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 14:19

Sedat

Tweaker...

Kom net terug van de belcompany... :) SPV C500 voor 49 euro...orange free 30 abbo... ik moet zeggen ziet er ECHT gaaf uit..ik zat nog te twijfelen of ik op de opvolger moest wachten.. toen ik hem in mijn handen had.. heb ik de knoop doorgehakt...

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 13:23

404error

Page Not Found

Sedat schreef op 25 september 2004 @ 14:00:
Kom net terug van de belcompany... :) SPV C500 voor 49 euro...orange free 30 abbo... ik moet zeggen ziet er ECHT gaaf uit..ik zat nog te twijfelen of ik op de opvolger moest wachten.. toen ik hem in mijn handen had.. heb ik de knoop doorgehakt...
Hoezo op de opvolger, dit toestel is een maand of zo uit. Er komt voorlopig hooguit een andere behuizing (SDA van T-Mobile). Intern zal het hetzelfde blijven (Als de SPV en E100)

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Verwijderd

Jo guys,

heb een 1 week oude zwarte SPV C500 compleet met usb bluetooth dongel van sitecom (100m bereik) voor 300 euro te koop!
en is helees NIET simlock vrij!
doe um weg omdat ik de spv m2000 heb kunnen bemachtigen:) en moet zeggen die is erg super :D

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 20:02 ]

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 14:52:
Jo guys,

heb een 1 week oude zwarte SPV C500 compleet met usb bluetooth dongel van sitecom (100m bereik) voor 300 euro te koop!
en is simlock vrij!
doe um weg omdat ik de spv m2000 heb kunnen bemachtigen:) en moet zeggen die is erg super :D
http://www.tweakers.net/aanbod

Verwijderd

staat ie al;) maar omdat een spv 500 thread is ff een mark:)

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Ik heb nog een bug ontdekt. Als ik met registry editor een zoekactie pleeg reboot de telefoon

Hoewel dit kan ook wel aan PHM liggen

• Sedat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 14:19

Sedat

Tweaker...

404error schreef op 25 september 2004 @ 14:36:
[...]

Hoezo op de opvolger, dit toestel is een maand of zo uit. Er komt voorlopig hooguit een andere behuizing (SDA van T-Mobile). Intern zal het hetzelfde blijven (Als de SPV en E100)
Ik bedoel de Qtek 8020... als opvolger.

• Randal
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-08 09:55
De T-Mobile SDA MUSIC zal een stereo uitgang hebben voor mp3
zie: http://www.mobilegazette.com/t-mobile-sda.htm

Even een paar vraagjes mbt Orange SPV:
1. Zit er op de SPV geen stereo uitgang dan? (Indien wel, is deze anders?)
2. Wordt er nu een hoofdtelefoon bijgeleverd of niet? (Zoja wat is de kwaliteit)

Verwijderd

1. Ja, er zit een stereouitgang op.
2. Ja, er zit een stereoheadset bij, en deze is van hele goede kwaliteit.

• Smarron

Smarron

The bend

De stereo-uitgang is niet de standaard 3,5mm, maar 2,5mm. De koptelefoon vind ik persoonlijk wel ok, lijkt beter dan die bij de SPV Classic zat, maar ik luister nog steeds liever met mijn eigen koptelefoon mbv een convertor.

Verwijderd

Wat een flikkers bij orange. had mijn c500 gekocht en ze zeiden dat ie simlock vrij was.. nou heb ik um al eens rma gestuurt en nu net blijkt dus dat het toestel niet simlock vrij is. dus ik bel orange en krijg vrolijk het 8 cijferige sim unlock code voor de sim lock. aleen heb geen idee waar ik deze moet toepassen zodat de simlock weg is?
dus ik belde weer orange, krijg een andere man aan de tel en ik leg het uit.
zegt deze pino dat geen enkele c500 simlock vrij word geleverd, ja voor 700 los of 160 euro unlock kosten! dus vertelde dat een collega van hem al een code had gemailed en die gozer begint te flippen op die gene die mij de code stuurde en ze wilde mij niet verder helpen bij het unlocken lol.

maar jah nu heb ik een code en nog geen unlockte phone.. :/

• 404error

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 20:02:
Wat een flikkers bij orange. had mijn c500 gekocht en ze zeiden dat ie simlock vrij was.. nou heb ik um al eens rma gestuurt en nu net blijkt dus dat het toestel niet simlock vrij is. dus ik bel orange en krijg vrolijk het 8 cijferige sim unlock code voor de sim lock. aleen heb geen idee waar ik deze moet toepassen zodat de simlock weg is?
dus ik belde weer orange, krijg een andere man aan de tel en ik leg het uit.
zegt deze pino dat geen enkele c500 simlock vrij word geleverd, ja voor 700 los of 160 euro unlock kosten! dus vertelde dat een collega van hem al een code had gemailed en die gozer begint te flippen op die gene die mij de code stuurde en ze wilde mij niet verder helpen bij het unlocken lol.

maar jah nu heb ik een code en nog geen unlockte phone.. :/
Simmetje van een ander netwerk erin doen en dan vraagt hij vanzelf naar de code...

• Smarron

Smarron

The bend

404error schreef op 25 september 2004 @ 20:18:
Simmetje van een ander netwerk erin doen en dan vraagt hij vanzelf naar de code...
offtopic:
Volgens mij heeft iemand een zo goed als dezelfde icon als jij 404error. Zie o0-Bianca-0o

Verwijderd

404error schreef op 25 september 2004 @ 20:18:
[...]

nope krijg dan een sim error met een 6 cjiferige code

• 404error

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 20:48:
[...]

nope krijg dan een sim error met een 6 cjiferige code
Dat is gewoon de pin van de simkaart. Waarschijnlijk had je dan geen simlock. Kwam ook voor bij de eerste generatie SPV (ik spreek uit ervaring ;))

offtopic:
Het is dan ook een heel leuk pixar-filmpje waar mijn icon uit komt

[ Voor 14% gewijzigd door 404error op 25-09-2004 21:06 ]

Verwijderd

ja maar waarom werkt het dan niet als ik een andere sim erin knal? krijg ook de melding van sim locked als ik me toestel weer uitzet..

Verwijderd

Ja maarja die toestellen hebben nou eenmaal simlock, als dat er niet was kon je niet voor zo weinig geld of gratis een telefoon erbij krijgen toch? Ik snap best dat zonder lock wel fijner is maarja inj Belgie ofzo is het verboden en dan betaalje meer voor je toestel.

Verder is het wel goedkoop 50 euro voor 1 jr 30 bij BC. Nu hopen dat dit toestel een succes wordt, lijkt me wel! Hij veel beter dan de vorige SPV's. Iemand nog tips voor apps op je spv c500??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Laatst online: 11-09 11:05
Mijn C500 owned echt als de ziekte!! 8) Heb vanmiddag Bleutooth dongle gehaalt, kan nu door ons hele huis gratis internetten, mailen én natuurlijk msnen (al is dat wel wat lastig :+ ). Maar ben er heel blij mee :)

Wat is btw een goed programma dat ik op me foon kan zetten en waarmee ik via Bluetooth bestanden kan verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.binarys.com/SmartExplorer_en.asp hier is een andere file explorer die al eens voorbij is gekomen. Daarmee kan je verz. via Bluet. (volgens mij issie wel gratis?) Maak je dan via Bluet. gebruik van je modem van je pc? Moet je dan je SPV op pass trough verbinding ofzo zetten? Ook zonder bluetooth is het nog nooit gelukt om via pc modem te internetten en msn'n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Laatst online: 12:11
Kzit echt te twijfelen tussen de C500 en SDA :/

Kvind de SDA mooier en heeft joystick
C500 is al uit en is nog goedkoop te krijgen.

[ Voor 117% gewijzigd door XoReP op 28-09-2004 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Geen stof hierzo, maar ik heb ook geen enkel krasje zitten op mijn SPV Classic (sinds april 2003 in bezit), ben echt behoorlijk zuinig op mijn phones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theshatter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:38
M3ga_Man schreef op 26 september 2004 @ 00:26:
Mijn C500 owned echt als de ziekte!! 8) Heb vanmiddag Bleutooth dongle gehaalt, kan nu door ons hele huis gratis internetten, mailen én natuurlijk msnen (al is dat wel wat lastig :+ ). Maar ben er heel blij mee :)

Wat is btw een goed programma dat ik op me foon kan zetten en waarmee ik via Bluetooth bestanden kan verzenden.
Zou jij dan kunnen uitleggen hoe je dat hebt gedaan. Ik heb de indeknelmetjetoestel.nl handleiding gevolgd, en ik krijg het niet werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
theshatter3 schreef op 26 september 2004 @ 14:05:
[...]

Zou jij dan kunnen uitleggen hoe je dat hebt gedaan. Ik heb de indeknelmetjetoestel.nl handleiding gevolgd, en ik krijg het niet werkend.
Nee klpt, die is ook niet helemaal volledig. Je moet namelijk nog veel meer instellen om het goed wekerd te krigjen. Daar had ik het eerst ook mee geprobeert, maar ben er toen ook niet uitgekomen. Vriend van me gekomen en die heeft hem toen aan de praat gekregen.

Als je even beetje gaat googlen vind je wel wat...

[ Voor 8% gewijzigd door Criminelis op 26-09-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
Super telefoon! (via nieuwemobiel.nl spotgoedkoop kunnen bemachtigen). Weet iemand trouwens of de simlock er af te halen is? Wel zo handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen last van stof onder mijn scherm. Ik heb hem nou al meer dan een week en hij is elke dag meegegaan naar school in mijn broekzak en hij gaat heel vaak rond in de klas ;), maar ik zie er nog geen enkel stofje onder.

offtopic:
ik klop dit wel even af onder tafel, anders zul je zien dat ik morgen meteen stof der onder krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus wel last van stof onder m;n scherm...(nog) niet zo veel maar het is er wel....

ik heb trouwens bij memoryshop.nl gekeken voor die 512MB mini-sd kaartjes...ze zijn nog steeds niet op voorraad en de prijs is ondertussen gestegen naar 149 euri

ik heb ze gemaild dat het een week geleden nog 69 euri kostten.....kreeg ik een mailtje terug dat de kaartjes altijd 149 euro gekost hebben :(

dus nu moet ik veel geld uit gan geven voor m;n kaartje :(

weet iemand anders nog een goedkopere shop voor een 512MB mini-sd kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 23:05:
ik heb dus wel last van stof onder m;n scherm...(nog) niet zo veel maar het is er wel....

ik heb trouwens bij memoryshop.nl gekeken voor die 512MB mini-sd kaartjes...ze zijn nog steeds niet op voorraad en de prijs is ondertussen gestegen naar 149 euri

ik heb ze gemaild dat het een week geleden nog 69 euri kostten.....kreeg ik een mailtje terug dat de kaartjes altijd 149 euro gekost hebben :(

Op ebay zijn ze €99, maar dat is nog steeds 3x zo duur als een 256Mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 23:05:

Dan liegen ze dus mooi he. Ze waren echt wel € 69,- !! Matennaaiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Smarron schreef op 24 september 2004 @ 16:29:
[...]
Alleen tomtom mobile dus.
Vergeet Mapopolis niet! Stuk goedkoper en op zich prima (hoewel ik het niet met tomtom heb kunnen vergelijken nog).
www.mapopolis.com
Oh lees net hier: http://www.msmobiles.com/news.php/3109.html dat er weer een nieuwe is: Co-Pilot GPS

[ Voor 16% gewijzigd door Yannick op 27-09-2004 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freemann
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Freemann

CO2 Warmtepomp + VentilatieWTW

Ok ben sinds 2 dagen de trotse eigenaar van deze foon en zit met een B.T. probleem.

Wat is het probleem:
Ik heb een B.T. stick van Sitecom(cn-500) waarmee ik verbinding met me foon kan maken. Voicegateway enzz.. .werkt maar ActiveSync(A.S.) werkt niet. Wat ik ook doe ik krijg geen verbinding. Het vreemde is ook dat ik in A.S. alleen maar com. 1,2 of 3 kan kiezen en mijn com. poorten van B.T. zitten op 16 en 17. Ik kan dus met geen mogelijkheid de juiste poorten kiezen :S .

Nu heb ik ook nog een laptop waar ik de situatie op na heb gebootst en wat denk je daar werkt het allemaal wel. Netjes de B.T. poorten op 4 en 5 welke ik vervolgens ook weer in A.S. kan kiezen. Snap er geen jota meer van....

Is er iemand die dit probleem kent en/of mij op weg kan helpen naar een oplossing? Mijn laptop gebruik ik niet altijd en wil graag op me werkstation gewoon kunnen sync-en.

Ik draai XPpro-SP2 met de nieuwste Sitecom drivers (1.4.2.8) en A.S. 3.7.1

https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Yannick schreef op 27 september 2004 @ 02:01:
Vergeet Mapopolis niet! Stuk goedkoper en op zich prima (hoewel ik het niet met tomtom heb kunnen vergelijken nog).
www.mapopolis.com
Oh lees net hier: http://www.msmobiles.com/news.php/3109.html dat er weer een nieuwe is: Co-Pilot GPS
Die gebruik ik ook al een tijdje, alleen ging de vraag daar niet over. Ben zelf een uiterst tevreden gebruiker van mapopolis, alleen ben ik wel zeer benieuwd in hoeverre Tomtom zich gaat meten met mapopolis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Niels stond nog ingelogd op deze computer, en ik ben ZaeK dus delete deze post maar ;)

[ Voor 82% gewijzigd door Criminelis op 27-09-2004 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Net een losse C500 besteld :9
KKan niet wachten totdat ik hem binnenkrijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
Ik heb nu mijn SPV c500 in combinatie met een Vodafone Abo.

De volgende dingen krijg ik maar niet goed ingesteld:

GPRS Verbinding (voor verbinding POP3 mail, internet explorer en msn)
MMS

Eigenlijk zo'n beetje alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

pluisman schreef op 27 september 2004 @ 12:20:

MMS

Ik denk dat je daarvoor bij Vodafone moet zijn voor de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pluisman schreef op 27 september 2004 @ 12:20:

MMS

hoe heb je dat dan? verkopen ze em ergens simlock vrij? of heb je hem laten unlocken via orange (das toch harstikke duur? :r )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 12:30:
[...]

hoe heb je dat dan? verkopen ze em ergens simlock vrij? of heb je hem laten unlocken via orange (das toch harstikke duur? :r )
www.google.nl >:)
Niet gratis, wel snel geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
bij gsmstunts is de SPV C500 gratis bij een 2 jarig free 20 abbo, + je krijgt €130 bonus. Maar wat houd die bonus precies in?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
Speedfight schreef op 27 september 2004 @ 14:38:
bij gsmstunts is de SPV C500 gratis bij een 2 jarig free 20 abbo, + je krijgt €130 bonus. Maar wat houd die bonus precies in?
De €130 zal binnen 10 werkdagen op je rekening gestort worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theshatter
Freemann schreef op 27 september 2004 @ 02:11:
Ok ben sinds 2 dagen de trotse eigenaar van deze foon en zit met een B.T. probleem.

Wat is het probleem:
Ik heb een B.T. stick van Sitecom(cn-500) waarmee ik verbinding met me foon kan maken. Voicegateway enzz.. .werkt maar ActiveSync(A.S.) werkt niet. Wat ik ook doe ik krijg geen verbinding. Het vreemde is ook dat ik in A.S. alleen maar com. 1,2 of 3 kan kiezen en mijn com. poorten van B.T. zitten op 16 en 17. Ik kan dus met geen mogelijkheid de juiste poorten kiezen :S .

Nu heb ik ook nog een laptop waar ik de situatie op na heb gebootst en wat denk je daar werkt het allemaal wel. Netjes de B.T. poorten op 4 en 5 welke ik vervolgens ook weer in A.S. kan kiezen. Snap er geen jota meer van....

Is er iemand die dit probleem kent en/of mij op weg kan helpen naar een oplossing? Mijn laptop gebruik ik niet altijd en wil graag op me werkstation gewoon kunnen sync-en.

Ik draai XPpro-SP2 met de nieuwste Sitecom drivers (1.4.2.8) en A.S. 3.7.1
Ik zit met hetzelfde probleem, ik heb inmiddels alle tutorials doorgewerkt, maar het werkt nog niet.
Ik zit inderdaad met het "com poorten" probleem !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pluisman schreef op 27 september 2004 @ 14:41:
[...]

De €130 zal binnen 10 werkdagen op je rekening gestort worden.
Was het maar zo'n feest. Tis maximaal binnen 10 weken bij hun. Zo staat t op de site althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pluisman schreef op 27 september 2004 @ 13:01:
[...]

www.google.nl >:)
Niet gratis, wel snel geregeld
als je het via die manier doet (die dus ook op modaco wordt vermeld) vervalt je garantie dan niet? (net zoals je het "gratis" zou doen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 15:35:
[...]

Was het maar zo'n feest. Tis maximaal binnen 10 weken bij hun. Zo staat t op de site althans.
Hmm, inderdaad 10 weken. Ik zal wel gelezen hebben wat ik op dat moment wilde lezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de SPC C500 met een vodafone kan bestellen? :? :? Ik zoek me een breuk! Niks hierover bij gsmstunts, niks te vinden bij vodafone.nl. Heet hij anders bij vodafone? Kan iemand me een linkje geven? Ik zie diverse mensen in dit draadje die het aangeschaft hebben, dus het moet bestaan, maar waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een RM-player bestaat voor windows mobile (dus die rm bestanden kan afspelen)? OP Symbian zit vast de Realone Player ingebouwd, maar deze werkt niet op de c500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theshatter3 schreef op 27 september 2004 @ 14:43:
[...]

Ik zit met hetzelfde probleem, ik heb inmiddels alle tutorials doorgewerkt, maar het werkt nog niet.
hmms geen problemen hier gehad.. eerst bluetooth van sitecom installed. en dan maak je connectie vanaf je tel door eerst een trust te maken dus pair bonding.
key invoeren en gaan met die banaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freemann
  • Niet online

Freemann

theshatter3 schreef op 27 september 2004 @ 14:43:
[...]

Wat voor een hardware heb jij in je PC?
Heb het idee dat bepaalde IRQ adressen bezet/gereserveerd zijn en dat de hoge com-poort aanwijzingen verklaard.

https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 16:03:
Weet iemand hoe ik de SPC C500 met een vodafone kan bestellen? :? :? Ik zoek me een breuk! Niks hierover bij gsmstunts, niks te vinden bij vodafone.nl. Heet hij anders bij vodafone? Kan iemand me een linkje geven? Ik zie diverse mensen in dit draadje die het aangeschaft hebben, dus het moet bestaan, maar waar?
Orange heeft het alleenrecht op de SPV C500. De simlock vrije versie is van QTek en heet de 8010 maar die komt pas over een jaartje ofzo uit. Oplossing: Neem een losse C500, unlock hem en gooi je vodafone kaartje erin ;)

BTW Me SPV is klaar voor verzending hoorde ik

[ Voor 4% gewijzigd door XoReP op 27-09-2004 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theshatter
Freemann schreef op 27 september 2004 @ 16:18:
[...]

Wat voor een hardware heb jij in je PC?
Heb het idee dat bepaalde IRQ adressen bezet/gereserveerd zijn en dat de hoge com-poort aanwijzingen verklaard.
Er zit bij mij alleen een AGP kaart in, verder een asrock mobo.
Bij mij begint ie met com43, terwijl ik bij AS alleen com1 kan selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ZaeK schreef op 27 september 2004 @ 17:35:
[...]

Orange heeft het alleenrecht op de SPV C500. De simlock vrije versie is van QTek en heet de 8010 maar die komt pas over een jaartje ofzo uit. Oplossing: Neem een losse C500, unlock hem en gooi je vodafone kaartje erin ;)

BTW Me SPV is klaar voor verzending hoorde ik
Of neem bij gsmeasy gewoon een spvc500 met een goedkoop abo van bv Telfort (heb ik ook gedaan) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freemann
  • Niet online

Freemann

theshatter3 schreef op 27 september 2004 @ 18:18:
[...]

Er zit bij mij alleen een AGP kaart in, verder een asrock mobo.
Bij mij begint ie met com43, terwijl ik bij AS alleen com1 kan selecteren.
hmmm dus niet echt wat specials.... Jammer.
Heb zelf namelijk een Athlon 64 met een boel randapparatuur enz....
Dacht misschien dat iets daarvan in de weg zit. Maar dat lijkt me dan minder aannemelijk.

iemand nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Wat ik nog steeds niet snap is.........waarom heeft geen een SPV de mogelijkheid om gesprekken op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostbodeSiemen
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08-2024
Freemann schreef op 27 september 2004 @ 18:33:
[...]

hmmm dus niet echt wat specials.... Jammer.
Heb zelf namelijk een Athlon 64 met een boel randapparatuur enz....
Dacht misschien dat iets daarvan in de weg zit. Maar dat lijkt me dan minder aannemelijk.

iemand nog ideeen?
Het enige wat ik kan zeggen is dat ik dezelfde BT dongel heb. Ik gebruik niet de sitecom drivers maar de gewone die bij XP SP2 zitten. Sitecom drivers deden het bij mij niet goed. Kon meestal pas na een hoop geklooi syncen. Met de windows drivers doet hij het bij mij veel constanter.

Om een indruk te geven hoe dat er bij mij een beetje uit ziet heb ik een Word documentje in elkaar geflanst met een zooitje screenprints hoe het bij mij er uit ziet. Misschien heb je er wat aan?!

http://fivelingo.demon.nl/tweakers/bt.doc

[ Voor 10% gewijzigd door PostbodeSiemen op 27-09-2004 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je ringtone + trillen tegelijk kan laten afgaan als iemand belt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theshatter
PostbodeSiemen schreef op 27 september 2004 @ 21:37:
[...]

Het enige wat ik kan zeggen is dat ik dezelfde BT dongel heb. Ik gebruik niet de sitecom drivers maar de gewone die bij XP SP2 zitten. Sitecom drivers deden het bij mij niet goed. Kon meestal pas na een hoop geklooi syncen. Met de windows drivers doet hij het bij mij veel constanter.

Om een indruk te geven hoe dat er bij mij een beetje uit ziet heb ik een Word documentje in elkaar geflanst met een zooitje screenprints hoe het bij mij er uit ziet. Misschien heb je er wat aan?!

http://fivelingo.demon.nl/tweakers/bt.doc
Super !!! ik loop morgen alles rustig een keer na, en installeer nu het zooitje met de xp drivers.( ga nu slapen, zwaar weekend gehad)
Ik laat wel horen of het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381-avatar.jpg Bluetooth op je SPV C500

Dit stukje heb ik gekopieerd van de smartphone-club
Het is geschreven door Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/forum/image.php?u=2343&dateline=1093820895 rademaar _/-\o_

Bluetooth op je SPV C500
In dit artikel probeer ik iedereen die een C500 heeft een beetje wegwijs te maken in het bluetooth gebeuren, ik ben geen expert en uiteraard zijn jullie aanvullingen welkom.

Wil je de bluetooth functie op je C500 gebruiken zal, ook op je desktop deze functie aanwezig moeten zijn. Dit kan middels een reeds aanwezige Bluetooth module in je PC of met een bluetooth dongle (USB).

De hier gebruikte usb bluetooth dongle is van de fabrikant MSI, en toen ik hem aangeschaft heb koste die 39 euro.
Veel goedkope bluetooth dongles worden vaak geleverd met slechte drivers en zijn ook vaak beperkt in het aantal services die ze ondersteunen. De MSI die ik hier gebruik heeft al gewerkt met een iPAQ 2210, MDA II, Motorola 525, SE P900, N-gage, Nokia 6230, SE Ti68, SE T610 en natuurlijk de SPV_C500. Ik kan deze dus eigenlijk wel aanraden lijkt me voor als je nog op zoek bent naar een goede bluetooth dongle.

Als de bluetooth hardware op je pc is geïnstalleerd kunnen we van start. Ik ga hier niet bespreken hoe je dit moet doen daarvoor zijn er ook tal van andere goede websites maar dan voor de PC. Pok de handleiding kan uitkomst bieden of eventueel de website van de fabrikant.

Je kunt met je toestel eigenlijk op twee manieren contact maken met je desktop. Via activesync om te browsen op je folders van je c500, en te synchroniseren of direct met je desktop door middels van de bluetooth services.

Na de installatie van je bluetooth hardware heb je een snelkoppeling op je bureau blad genaamd My Bluetooth places. Dubbel klik hier op en je komt in het volgende scherm.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_1.png

Zorg dat je bluetooth op je SPV C500 aanstaat en is ingesteld op identificeerbaar. Je kan dit activeren onder de optie instellingen te kiezen voor Bluetooth.

Toets:
- Begin
- 4 (instellingen)
- 8 (bluetooth)
- 1 (bluetooth)

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_10.png

Zorg dat je de optie identificeerbaar selecteert en klik dan op gereed.

Klik links op je desktop scherm op "search for devices in range". Op je desktop zie je nu je telefoon verschijnen als SPV_C500. Geef een rechtermuisklik op dit icoon en kies voor de optie "pair devices".

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_2.png

Kies nu een 4 cijferige code bijvoorbeeld "0000" Op de telefoon wordt nu ook een code gevraagd om in te toetsen en hier moet je deze dezelfde cijferreeks invoeren en dit te bevestigen.

Kies vervolgens een naam voor je desktop op je C500 en toets weer op gereed. Ik heb voor de standaard naam (in mijn situatie) bluetooth gekozen om dat een andere naam bij mij problemen gaf met activesync.

Nu krijg je op je pc het volgende scherm.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_3.png

Klik weer met de rechter muisknop op het icoon SPV_C500 en je krijgt het volgende scherm.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_4.png

Kies voor het tabblad "authorization". En plaats vervolgens overal een vinkje.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_5.png

Klik op "ok", en dubbelklik nu op weer het SPV_C500 icoon op je desktop en je krijgt het volgende te zien.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_6.png

Je ziet nu de 4 services die door je telefoon ondersteund worden.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_7.png

Dial-up networking is voor je desktop om via je telefoon een GPRS of GSM verbinding te maken. Klik hierop

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_8.png

Je vult hier een telefoon nummer of een string in en voor meer informatie kun je kijken deze link waar meer informatie over dit onderwerp is te vinden.

De tweede service OBEX object push kun je gebruiken om business cards te versturen. Rechterklik op deze optie voor de instellingen.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_9.png

Wat veel gebruikers niet weten dat je er nog iets mee kunt, namelijk bestanden van en naar je desktop met de SPV_C500 zenden.

Sleep een bestand bijvoorbeeld een plaatje of ringtone naar dit icoon en hij wordt direct naar je telefoon verstuurd via bluetooth. Je kunt dit bestand dan terug vinden in de map My Documents op je telefoon.

De derde service op je telefoon is de serial poort. Normaal kun je die gebruiken voor randapparatuur zoals een GPS ontvanger, etc. Ik ben er nog niet echt uit wat ik er op de desktop mee kan maar deze poort wordt in ieder geval ook door Activesync gebruikt maar hierover later meer.

De vierde service is de voice gateway op je C500. Wat je hiermee kan wordt duidelijk als je er met de rechtermuisknop op klikt en kiest voor connect audio gateway. Alle geluiden die je nu op je C500 hoort hoor je ook op je desktop :-)
Dus je kan nu een telefoon gesprek via je desktop laten lopen en je geluiden van je C500 op je pc horen. Ik ben benieuwd of strakjes dit ook mogelijk is met TomTom mobile en je carkit zou wel mooi zijn.

Als je nu op je telefoon vanuit het home screen het volgende intoetst.

- Begin
- 4 (instellingen)
- 8 (bluetooth)
- 1 (bluetooth)
-menu 1 (apparaten)
- menu 4 (als hands-free instellen)

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_11.png

Nu zal je desktop automatisch de functie krijgen van handsfree set.

Nu we de mogelijkheden besproken hebben van de diverse services, over naar de veel besproken connectie optie, Activesync.

Het programma Activesync wordt bij de C500 op cd-rom geleverd en stelt je instaat om te synchroniseren met outlook op je desktop. Ook kun browsen in de mappen op je C500 en er bestanden verwijderen of verplaatsen en natuurlijk naar toe kopiëren. Ook stelt het je in staat de pass-true verbinding van Activesync te gebruiken om op de bank via bluetooth het forum te bekijken of het laatste journaal oftewel je kan dan Internetten via een bestaande internetverbinding op je PC.

Op de hieronder beschreven manier lukte mij dit op 2 van de 3 pc’s in huis. De pc waar dit niet op wilde lukken is denk ik te veel vervuild met andere programma’s die voor verschillende Symbian telefoons in het verleden heb gebruikt. Uit ervaring weet ik dat activesync via bluetooth of in één keer werkt of je bent dagen bezig ondanks de vele sites die er al een uitleg over gegeven hebben.

Zorg er allereerst voor dat je Activesync juist geïnstalleerd hebt en minstens een keer met je usb kabel verbinding gehad hebt met je C500. Ook wil het installeren van de laatste versie helpen als deze niet op de CD mocht staan.

Ook op je C500 moet je nog een instelling maken. Vanuit je Home screen moet je weer de volgende toetsen indrukken:

- Begin
- 9 (meer)
- 9 (meer)
- 5 (configuraties)
- 2 (bluetooth serial setup)

Als je al software geïnstalleerd hebt kan het derde scherm er iets anders uit zien of je moet zelfs doorklikken naar het vierde scherm naar configuraties.

Je komt nu in het volgende scherm:

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_12.jpg

Vink hier beide com poorten aan en klik op "done" en ga nu weer terug naar je Home screen.

Nu gaan we de activesync verbinding vanuit de C500 opstarten. Zorg ervoor dat geen van de services van de bluetooth op je desktop actief zijn. Dus geen seriële poort verbinding maken dit moet vanuit je telefoon gebeuren.

Toets:

- Begin
- 9 (meer)
- 7 (activesync)
- menu
- 4 (connect via bluetooth)

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_13.jpg

Als het goed is gaat je C500 nu synchroniseren met je desktop. Het plaatjes hierboven is niet helemaal juist ik was namelijk al verbonden om de screendumps te kunnen maken.

Je hebt nu de zelfde opties met Activesync als met een USB connectie. Om via deze bluetooth verbinding op het Internet te komen met de verbinding van je desktop moet je nog twee instellingen maken.

Eén in Activesync en één in de gegevens instellingen van je telefoon. Open Activesync en kies in in de menubalk "options". Neem de instellingen bij Pass Through over.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_14.png

Op je C500:

- Begin
- 4 (instellingen)
- 9 (meer)
- 2 (gegevensverbinding)

Zorg dat de Internet verbinding op automatisch staat en klik op gereed. Je kunt nu het Internet op met je C500

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_15.jpg

Enkele voorbeelden:

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_16.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_17.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_18.jpg

Zorg er wel voor als je gewone http:// sites bekijkt je deze opties selecteert.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_19.pngAfbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_20.png

Je hoeft nu niet meer te scrollen van links naar recht kijk naar onderstaande plaatjes voor het verschil.
Opera is dus niet echt nodig op de smartphone.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_21.pngAfbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_23.png

Uiteraard kun je ook gebruik maken van de geoptimaliseerde websites voor je Smartphone en hiervoor kun je terecht op mobile.smartphone-club.nl waar je de optie Mobile Links aantreft en je dus diverse handige sites kunt vinden.

Voor meer vragen, kun je ook op het forum van de de Smartphone-club kijken Bluetooth op je C500
Wel even inloggen :9

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freemann
  • Niet online

Freemann

Alle bedankt!
Maar het .doc-je kan ik niet neerhalen(het adres bestaat niet).

De aangehaalde manual/howto kende ik al en bracht mij geen oplossing.

Waar ik nu wel achter ben gekomen is dat het een XP probleem is. Als ik namelijk mijn com1 op een andere com poort wil zetten dan staat er dood leuk in de picklist dat 1-16 "(in use)" zijn.......

Heb al alles op de gok wat maar enigsinds ermee te maken heeft uit mijn register gegooid maar dat mag ook niet helpen.

Denk dat ik het verder op een ander sub-forum ga proberen. Misschien dat daar nog wat compoorten kennis te vinden is.

Ik blijf de boel in de gaten houden en als ik iets meer weet dan laat ik het hier zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Polletje:
Poll: Heb jij last van stof onder je scherm?
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=19613&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ik had trouwens ergens gelzen dat een stofzuiger kan helpen stof te verwijderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ga ik ook eens proberen.

Maar weet iemand met welk programma die screenies gemaakt zijn.

Ik bedoel deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_12.jpg

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ik wil toch maar de SPV C500 bestellen.... (ik heb nu een 3510i met orange sim van de gratis Free 20 actie)
Ik heb het eens even berekend en als je 2 jaar neemt ben je voordeliger uit dan als je 1 jaar neemt. Het eniste waar ik nog een beetje mee zit is dat je er dan 2 jaar aan vast zit, als er dan eens een leuke sim only actie voorbij komt dan zit ik aan mijn abbo vast.

@GSMstunts
1 jaar Free 20: Toestel €139 + 12 x €20 = €379 Totaal
2 jaar Free 20: Toestel €0 + 24 x €20 - €130 = €350 Totaal

Of weet iemand waar ik dit toestel nog goedkoper kan krijgen in combo met het liefst een 1 jarig abbo, want ik wil niet het toestel los kopen.

En dan nog een ander vraagje: Klasgenoten van mij hebben pocket pc's met buetooth, kunnen hun lestijden en huiswerk enz. naar mij overzenden?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Nou goed ik heb hem ook binnen... enige probleem is nu nog dat ik in het buitenland werk en me telefoon in nederland is aangekomen ;P

ff wachten dus.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht ook al een tijdje.. sinds vorige week zaterdag.. winkel; gsmeasy :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:58

SeatRider

Hips don't lie

Speedfight schreef op 28 september 2004 @ 08:30:
En dan nog een ander vraagje: Klasgenoten van mij hebben pocket pc's met buetooth, kunnen hun lestijden en huiswerk enz. naar mij overzenden?
Was het niet de bedoeling dat je je huiswerk zelf maakt? :-)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
VisaRider schreef op 28 september 2004 @ 10:22:
[...]

Was het niet de bedoeling dat je je huiswerk zelf maakt? :-)
:P Ik bedoel wat je normaal in je agenda schrijft en dat hun dus het rooster kunnen overzenden. Ik heb zelf wel een Palm (Clie sl10) met infrarood, ik kan daarmee wel datebook items naar ppc's verzenden. Ik neem aan dat dit ook met de SPV c500 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
GVD Net ontvangen... heeft hij een iritante dooie subpixel :(

Voor de rest machtig mooi ding :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Nog even speciaal voor Pamas. Ik heb die houder besteld vanuit Engeland die je kan bevestigen in de gleuven van de ventilator. Werkt echt perfect!

Afbeeldingslocatie: http://homepage.cistron.nl/~rmangenois/Other/Carkit.jpg

Niet moeilijk doen met plakken of boren (Er zat overigens wel een plakdeel bij. Maar het is 1 bevestigingapparaat, waar je 2 stukjes op kan zetten, via het plakken of via het klemmen zoals hierboven). Tevens universeel doordat je via dat rode knopje brede tot smalle apparaten in kunt doen. Even lekker strak aanduwen en dan zit het erg stevig vast!

Het enige probleem was dat de draaigleuf een beetje ging hangen vanwege het gewicht, maar een klein stukje karton of een paperclip ertussen doet wonderen. :z Ik krijg de klemmen trouwens ook niet meer uit de gleuven, gelukkig zaten ze in 1 keer op de goede hoogte. 8)7

Nu wordt GPS pas echt leuk !!

offtopic:
Let niet op de auto, het is mijn 1e en tot op heden heeft deze me nog nooit in de steek gelaten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 28 september 2004 @ 16:13:
Nog even speciaal voor Pamas. Ik heb die houder besteld vanuit Engeland die je kan bevestigen in de gleuven van de ventilator. Werkt echt perfect!...........

Nu wordt GPS pas echt leuk !!

offtopic:
Let niet op de auto, het is mijn 1e en tot op heden heeft deze me nog nooit in de steek gelaten. :D
Ziet er goed uit.
Ik denk dat ik die houder ook maar ga bestellen.
Zaterdag ga ik eerst nog even in de stad kijken of ik iets kan vinden.

offtopic:
* Is niks mis mee toch, met je auto.
Er zit navigatie in en hij ruikt lekker. Wat wil je nog meer. :9

Welk homescreen heb jij eigenlijk?
Ziet er wel aardig uit.

offtopic:
Ik heb het Orange logo van mijn C500 verwijderd door er met een suikerklontje overheen te gaan.
Werkt perfect en geen krassen.

Afbeeldingslocatie: http://www.massop.nl/sugar.JPG

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:59
hmm. wat een stof onder de displays. De frontjes zijn niet verwisselbaar of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theshatter
Ik krijg bluetooth nooit meer aan de gang, want ik heb inmiddels uit frustratie:

Computer in de vijver gegooid
Monitor met voorhamer bewerkt
Toetsenbord doormidden geschopt
En telefoon aan hond gevoerd.

Ik heb inmiddels ALLES geprobeerd en dan ook nog 3 x over, en het wil gewoon niet.
Het BT icoontje licht groen op wanneer ik connectie wil maken, dus de verbinding werkt.
Ik geeft het even op en probeer het over een paar dagen nog wel eens.
Het ligt trouwens bijna zeker weten aan de com poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 18:35:
[...]

Ziet er goed uit.

offtopic:

offtopic:
Ik heb het Orange logo van mijn C500 verwijderd door er met een suikerklontje overheen te gaan.

[afbeelding]
lol _/-\o_ ziet er goed uit!
Dus gewoon met een suikerklontje er overheen wrijven neem ik aan?

Ik heb vandaag mijn 2 jarig contract naar gsmstunts.nl gestuurt :*) , heeft iemand
een idee wanneer ik mijn toestel kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedfight schreef op 28 september 2004 @ 19:50:
[...]
Ik heb vandaag mij 2 jarig contract naar gsmstunts.nl gestuurt, heeft iemand
Ja, gewoon er over heen krassen.
Wel even je speakertje afplakken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ziet er goed uit.

offtopic:

Welk homescreen heb jij eigenlijk?
Ziet er wel aardig uit.

offtopic:

[afbeelding]
Yo, dat ziet er mooi uit! Ik zat toevallig zonder te lezen ff die pic te bekijken en dacht dat het met de pixels ofzo te maken had. Het viel me niet eens op dat het logo was verdwenen! Echt heel mooi gedaan!

Ja, het werkt echt prima. Net nog ff een route aan mijn broer laten zien. Hij vond het erg gaaf! Auto ruikt idd lekker. :D

Ik heb de volgende skin van coolsmartphone.com:
Celsons Skins (zip format)
Dan de bovenste (Skin for dark backgrounds), die heet geloof ik Timewise. Dan heb ik er een eigen backdrop onder gezet, Longhorn. Ik weet alleen niet waar ik die vandaan heb, moet je maar ff mailen als je hem wilt hebben. En het kleurenschema op bliss (Ik heb Engels) gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCasemod
  • Laatst online: 03-06 07:06
ZaeK schreef op 28 september 2004 @ 01:33:
Polletje:
Poll: Heb jij last van stof onder je scherm?
Ja
Nee
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Ik had trouwens ergens gelzen dat een stofzuiger kan helpen stof te verwijderen ;)
offtopic
kunnen we die poll niet steeds onderaan houden ofzo????
offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 28 september 2004 @ 20:24:
[...]
Ik heb de volgende skin van coolsmartphone.com:
Celsons Skins (zip format)
Dan de bovenste (Skin for dark backgrounds), die heet geloof ik Timewise. Dan heb ik er een eigen backdrop onder gezet, Longhorn. Ik weet alleen niet waar ik die vandaan heb, moet je maar ff mailen als je hem wilt hebben. En het kleurenschema op bliss (Ik heb Engels) gezet.
Ik heb hem, thnx.
Ik heb geen kleurschema Engels, alleen Ierland. :?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 08:17

ko9

Speedfight schreef op 28 september 2004 @ 19:50:
[...]

Ik heb vandaag mijn 2 jarig contract naar gsmstunts.nl gestuurt :*) , heeft iemand
ik heb donderdag contracten naar gsmstunts gestuurd, gisteren mailtje dat alles oke was en dat pakket verzonden was. Vanmiddag kwam postbode :)

Overigens, heeft 1 van jullie het al voor elkaar gekregen AvantGo op deze telefoon te installeren? of wordt deze foon nog niet ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 21:44:
Ik heb hem, thnx.
Ik heb geen kleurschema Engels, alleen Ierland. :?
Sorry, Ierland is in dit geval de Nederlandse vertaling voor Bliss. ;) Ik bedoelde dat ik mijn telefoon op de Engelse lay-out heb staan vandaar dat ik Bliss zei.

Je moet die andere skin van coolsmartphone ook ff downen, die is heel vet voor donkere achtergrondjes, verder hetzelfde qua lay-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCasemod
Echt mooi die suikerklontjes truk ga dat ook maar eens doen! :D
superjoost schreef op 28 september 2004 @ 19:03:
hmm. wat een stof onder de displays. De frontjes zijn niet verwisselbaar of niet?
Je kunt de foon zelf niet openmaken dus ook geen ruber tussen doen dit is echt een probleempje. Een stuk terug in het forum dat iemand een nieuwe foon gehad maar was weer precies het zelfde probleem :S

[ Voor 76% gewijzigd door DjCasemod op 28-09-2004 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netjes! Kon je daarna het suikerklontje nog gebruiken? :+

Mijn contract verloopt pas april volgend jaar maar ik kan haast niet wachten om deze SPV te hebben :X

ach... geduld isch eenen schoone zaeck B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Laatst online: 11-09 13:28

nIghtorius

Poef!

Dat ik nog niemand heb gevonden die over de "ClearType" functie is begonnen..

cleartype owned.. vooral op smartphones. En wel te bedenken dat deze SPV C500 het nog ook ondersteunt.

Toepassing om ClearType te enablen & nieuwe icoontjes voor de shell

om cleartype te activeren ga naar.

begin->meer->meer->bureau-accesiores->Shell Config

reboot phone.. en geniet van de stuk leesbaardere en rustigere ogende beeld.

[ Voor 12% gewijzigd door nIghtorius op 28-09-2004 23:51 ]

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

• Smarron

Smarron

The bend

nIghtorius schreef op 28 september 2004 @ 23:50:
Dat ik nog niemand heb gevonden die over de "ClearType" functie is begonnen..

cleartype owned.. vooral op smartphones. En wel te bedenken dat deze SPV C500 het nog ook ondersteunt.

Toepassing om ClearType te enablen & nieuwe icoontjes voor de shell

om cleartype te activeren ga naar.

begin->meer->meer->bureau-accesiores->Shell Config

reboot phone.. en geniet van de stuk leesbaardere en rustigere ogende beeld.
ff uitgeprobeerd, maar kon er met WinXP al niet aan wennen. Ook nu vind ik het niet lekker werken. Het beeld wordt onscherp en de letters lijken dikker. Niks voor mij in ieder geval.

Verwijderd

Smarron schreef op 28 september 2004 @ 23:15:
[...]
Je moet die andere skin van coolsmartphone ook ff downen, die is heel vet voor donkere achtergrondjes, verder hetzelfde qua lay-out.
Die skin voor voor lichte achtergrondjes heb ik nu ook. (Voor donkere had ik dus al. :9 )
Op het voorbeeld plaatje staat er ook nog een icoontjes balk aan de onderkant.
Op mijn gedownloade homescreen niet. :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 07:40 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

offtopic:

[afbeelding]
Yeah..dat werkt ..heb het net onder de vergadering ook ff zitten doen ;)

• Speedfight
  • Niet online
Weet iemand of de infrarood poort van de c500 sterk genoeg is om te gebruiken als remote control met een app om bijvoorbeeld een tv op een paar meter afstand te bedienen? Ik las wel dat die van de spv200 niet sterk genoeg was.

Verwijderd

Smarron schreef op 28 september 2004 @ 16:13:
Nog even speciaal voor Pamas. Ik heb die houder besteld vanuit Engeland die je kan bevestigen in de gleuven van de ventilator. Werkt echt perfect!

[afbeelding]

offtopic:
heb je een link waar je hem besteld hebt kan hem niet vinden

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SHIiiiiiiiiit...ik zit dus net ff streaming het nos journaal te kijken op me SPV C500...wauw..en gewoon ook echt redelijk vloeiend :) owhaj..ik heb Orange World :p

Verwijderd

ehm.. dat gaat toch wél van je 2mb af ?

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 16:05:
ehm.. dat gaat toch wél van je 2mb af ?
:p jah...heb ook maar 10 sec (32kbps= 4Kb/sec) gekeken..dus 40 Kb :p

Verwijderd

das dan lekker duur grapje om zo je journaal te bekijken :P

• DjCasemod
Speedfight schreef op 29 september 2004 @ 14:43:
Weet iemand of de infrarood poort van de c500 sterk genoeg is om te gebruiken als remote control met een app om bijvoorbeeld een tv op een paar meter afstand te bedienen? Ik las wel dat die van de spv200 niet sterk genoeg was.
Volgens mij is het een heel ander soort infrarood heb namelijk niks aan software kunnen vinden

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 15:12:
heb je een link waar je hem besteld hebt kan hem niet vinden
http://www.mobilefun.co.uk/product/1378.htm
TheVisionMaster schreef op 29 september 2004 @ 16:08:
:p jah...heb ook maar 10 sec (32kbps= 4Kb/sec) gekeken..dus 40 Kb :p
Goed dat ik 10mb heb. :9 Ik heb vorige maand ook het complete journaal gekeken. Was wel grappig idd!
DjCasemod schreef op 29 september 2004 @ 17:00:
Volgens mij is het een heel ander soort infrarood heb namelijk niks aan software kunnen vinden
Klopt als een bus. De Ir van de SPV's zijn andere soorten dan die van ab-en.

• Speedfight
  • Niet online
DjCasemod schreef op 29 september 2004 @ 17:00:
[...]

Ok, toch bedankt :)
Ik was ook ff bij belcompany aan het kijken en daar hebben ze nu een Palm M130 voor 29 euro en een HP5450 voor 249 euro! Ik heb dus meteen maar ff een Palm M130 besteld en dan gebruik ik daar de infrarood wel van :P (ik had een Sony SL-10)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 16:12:
das dan lekker duur grapje om zo je journaal te bekijken :P
idd...maar het feit dat dat tegenwoordig kan op je mobieltje ;) shit..da's wel STRAK!

Verwijderd

Iemand enig idee waar ik zon ding kan halen in de buurt van arnhem? Vage volk van Orange laat me alleen maar 2 jaar verlengen... zit ik niet zo op te wachten.

Iemand een tip waar ze hem op voorraad hebben en ik me abo voor 1 jaar kan laten verlengen?

Verwijderd

Hier een coole demo (flash) van een programma waarmee je je homescreen enzo kan aanpassen, echt heel simpel!

http://www.ruttensoft.com/smartphone/demo.html

programmaatje kost $12,-
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.