De HTC Typhoon (Orange SPV C500)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.357 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 11:05
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 22:05:
Ik heb net een programma genaamd FreeSpace op mijn c500 gezet, maar nou is mijn hele foon fuckt up. Eerst had ik hem verbonden met een of ander programma genaamd app.exe ofzo. Toen ik het programma toen wilde opstarten deed het 't niet meer. Toen heb ik hem verbonden met zichzelf. Toen deed het programma het weer. Maar daarna zat dat programma achter alles. Wat je ook deed (bv. mediaplayer, camera. enz.. echt alles!). Ik kon ook geen verbinding meer maken met mijn pc. Iedere keer komt dat scherm naar voren met de geheugen info. Daarna heb ik de batterij eruit gehaald. (en de sim en de Orange try card). Nou start de telefoon niet eens meer op. Hij komt tot het Windowsscherm en daar blijft hij dan hangen... :( (er is een blauw lampje aan het knipperen (ipv dat groene))

Heeft iemand een idee wat ik kan doen?? Is er een mogelijkheid om te resetten?
Ga ik dat programma dus maar niet installeren :) Was het namelijk wel van plan, iig bedankt voor de tip _/-\o_

wel balen trouwens |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 21:15:
[...]

Die zijn vrijwel overal te koop. Bijvoorbeeld bij Orange voor € 5,95.
Met ventilatie roosterklem?
Want dat zoek ik namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 22:56:
Ga ik idd morgen meteen even kijken! Want ik heb zo goed als geen mooie vlakke ruimte in mijn auto zitten om zo'n houder te plakken. Dat zou echt ideaal zijn!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 22:56:
Ow... Niet op zitten letten, sorry. 8)7
Het is alleen met sticker of schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of de c500 ook prepaid te koop is? En hoeveel hij dan kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 23:13:
Ow... Niet op zitten letten, sorry. 8)7
Het is alleen met sticker of schroeven.
Die zijn er ook zat van bij de Halfords. Ik denk dat ik maar een bestelling ga plegen.
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 23:33:
Weet iemand toevallig of de c500 ook prepaid te koop is? En hoeveel hij dan kost?
Officieel niet als prepaid, wel als los toestel. Zie ook zo'n beetje alle vorige pagina's. De prijzen varieren van € 295,- tot € 435,-. Zoek en gij zult vinden waar. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle info over SPV c500 (ook hard-reset) kijk op http://www.indeknelmetjetoestel.nl.

Groet van Tjeerd

Hmmm, zal voortaan naar de juiste subpagina verwijzen ipv nogmaals de link te posten 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 22:05:
Ik heb net een programma genaamd FreeSpace op mijn c500 gezet, maar nou is mijn hele foon fuckt up. Eerst had ik hem verbonden met een of ander programma genaamd app.exe ofzo. Toen ik het programma toen wilde opstarten deed het 't niet meer. Toen heb ik hem verbonden met zichzelf. Toen deed het programma het weer. Maar daarna zat dat programma achter alles. Wat je ook deed (bv. mediaplayer, camera. enz.. echt alles!). Ik kon ook geen verbinding meer maken met mijn pc. Iedere keer komt dat scherm naar voren met de geheugen info. Daarna heb ik de batterij eruit gehaald. (en de sim en de Orange try card). Nou start de telefoon niet eens meer op. Hij komt tot het Windowsscherm en daar blijft hij dan hangen... :( (er is een blauw lampje aan het knipperen (ipv dat groene))

Heeft iemand een idee wat ik kan doen?? Is er een mogelijkheid om te resetten?
Er zit toch al een "ruimtemaker" op de SPV? Dat progje FreeSpace heb je nie nodig! Maar wel vaag dat alles nu naar de k is. Komt zkr omdat er nu geen software lock meer op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 13:26:Voor alle info over SPV c500 (ook hard-reset) kijk op http://www.indeknelmetjetoestel.nl.
Groet van Tjeerd
Je bent de derde al. :Z
Kijk hier onder maar eens.
Staat op pagina 16 in dit Forum.
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 19:49:Site met wat handige tips voor Spv gebruikers. indeknelmetjetoestel.nl
Druk, op de site, aan de linkerkant op Menu om in het menu te komen :9
en
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 20:55:Eej hoi ik ben nieuw hier. Oja ik las dat mensen wilden weten of je ermee kon internetten via bluetooth
Hier staat de handleiding http://www.indeknelmetjetoestel.nl/C500/bltit.htm

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :*) :*) :*) :*)

Hij doet het weer!!!!! :D

Ik heb zo'n een harde kreet van vreugde geslagen dat onze hond gestopt is met eten! (nou dat betekend heeeeel veel ;) :P )

Ik had eerst een hard reset gedaan, maar te laat op de 0 gedrukt. Daardoor werkte het niet, maar daar stond niks over op indeknelmetjetoestel.nl. Ik las op smartphone-club.nl dat je meteen op de 0 moet drukken. Maar ik kwam pas na 4 uur ofzo weer in dat menu.... na eindeloos proberen. Na de eerste hard-reset kraatke de speaker nog een beetje, maar na de 2e liep alles weer helemaal 'toppiejoppie' ;)

Jeeh, dit is echt een pak van mijn hart.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij BelCompany komt ie als het goed is deze week.

Losse prijs is € 349,99
Abbo prijs kan ik je nog niet vertellen omdat deze nog niet bekend zijn.
Maar vermoet gratis bij € 20,- en €50,- bij free €30,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2021

stylee

blah zeg ik je

Werkt deze telefoon ook gewoon goed als ik hem als losse toestel bestel van gsmeasy.nl en dan gebruik i.c.m. mijn T-Mobile abo? Ik vind de belminuten bij Orange nl te duur om over te stappen maar vind dit toestel wel geweldig (mijn broer heeft hem)?

Natuurlijk laat ik hem eerst unlocken via een programma wat je voor 30 euro kunt aanschaffen op een niet nader te noemen website :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Ik heb ook een mooi C500tje voor mij besteld. Net geld overgemaakt :) Ben benieuwd wanneer ik hem in huis heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep die van mijn vorige week zaterdag bestelt bij GSMeasy en nog steeds niets over opsturen gehoord....vreemde zaak :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:35

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 23:09:
kep die van mijn vorige week zaterdag bestelt bij GSMeasy en nog steeds niets over opsturen gehoord....vreemde zaak :S
Hmm....ik heb vorige week gemaild...ze hebben ze vanaf morgen ofzo (dahcten ze) weer op voorraad. Ik heb vorige week (dus niet afgelopen) vrijdag al een bestelling gedaan ;)

Als je het wilt weten moet je ff bellen of chatten (op de site).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Hoeveel apparaten kan ik gelijktijdig aansluiten op deze telefoon? (Headset, Laptop, GPS enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 23:09:
Het duurt idd even, heb daar ook besteld. Ik denk dat de mijne nu op het postkantoor ligt te wachten, maar weet het niet zeker. Er staat in ieder geval een andere bedrijfsnaam op het briefje dat TPG in de brievenbus heeft gestopt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtthw
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:36
Marzman schreef op 21 september 2004 @ 00:01:
[...]

Het duurt idd even, heb daar ook besteld. Ik denk dat de mijne nu op het postkantoor ligt te wachten, maar weet het niet zeker. Er staat in ieder geval een andere bedrijfsnaam op het briefje dat TPG in de brievenbus heeft gestopt.
Klopt :)
Ze zijn onderdeel van Buntline o.i.d. Bij mij zat er ook een briefje in de bus, dus morgen eindelijk ophalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 19:02:
PocketDivXEncoder werkt ook perfect om filmpjes mee te verkleinen naar Smartphone formaat.
Doet ongeveer 20 min. over een film.
De film is dan zo'n 85 mb. (film van een uur)
Ik gebruik Betaplayer om de filmpjes af te spelen.
Daarmee kun je wel voor of achteruit spoelen in een film.
Met de WindowsMediaPlayer niet.
Zijn beide hier te downloaden.
http://divx.ppccool.com/

[afbeelding]
Programma getest.

1 filmpje, DivX-source (Friends, 47m 06s) omgezet in zowel wmv als met bovenstaand programma naar avi.

Getest op beeldkwaliteit en grootte, het geluidsspoor, fps en bitrate hetzelfde:

wmv: 79,3mb
avi: 86,3mb.

Op de oude SPV had avi een grote voorsprong wat betreft grootte en kwaliteit in vergelijking met wmv. Ik moet zeggen dat wmv de achterstand voor een zeer groot deel heeft goed gemaakt! Toch blijft de kwaliteit van avi beter, vooral bij detail haakt wmv af. Echter is de wmv kleiner in formaat! Bovenstaand encode-programma heeft nog wat meer instellingen om de beeld- en geluidskwaliteit te finetunen.

Overzicht:
- snelheid encoden: wmv
- bestandsgrootte: wmv
- kwaliteit: avi
- instellingen encodeprogramma: avi
- afspeelprogramma: avi

Wil je erg efficient met de ruimte op je kaartje omgaan zou ik wmv nemen (wel encoden met windows media encoder, geen moviemaker), heb je genoeg ruimte en staat kwaliteit voorop zou ik avi nemen. Kortom, ze ontlopen elkaar erg weinig. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik denk dat ik het volgende ga proberen om een SPV C500 te bemachtigen:

Naar een orange shop gaan en mijn huidige Orange Free 20 (1jr) laten verlengen met nog een jaar Orange Free 20, en aangezien ik student ben kan ik van de actie gebruik maken:

Toestel word dan een goede €100 volgens mij. (er gaat €25 studentenkorting af)
en dan heb je 20% korting op de €20 p/maand, dus dat word €16 per maand :)

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Marzman schreef op 21 september 2004 @ 00:01:
[...]

En wanneer heb je besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Kunnen we de (af)lever problemen, tijden en ergenissen even buiten deze thread houden? Niet echt ontopic, en hoort hier dus niet thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedfight schreef op 21 september 2004 @ 10:14:
Ik denk dat ik het volgende ga proberen om een SPV C500 te bemachtigen:

Naar een orange shop gaan en mijn huidige Orange Free 20 (1jr) laten verlengen met nog een jaar Orange Free 20, en aangezien ik student ben kan ik van de actie gebruik maken:

Toestel word dan een goede €100 volgens mij. (er gaat €25 studentenkorting af)
en dan heb je 20% korting op de €20 p/maand, dus dat word €16 per maand :)
De Studentenactie geldt alleen bij nieuwe abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cnsmr
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:31
verlengen met studentenactie kan idd niet, je kunt wel verlengen via gsmstunts.nl krijg je 25% korting over 2 jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
cnsmr schreef op 21 september 2004 @ 13:28:
verlengen met studentenactie kan idd niet, je kunt wel verlengen via gsmstunts.nl krijg je 25% korting over 2 jaar ;)
Ik heb het liefst zo laag mogelijk maandelijkse kosten en ook een éénjarig abbo, want ik vind twee jaar te lang om aan zoiets vast te zitten als je dan eens wat anders wilt enzo...
Ik vind het niet erg om het toestel niet gratis te krijgen dus als ik daarvoor €160 moet betalen is dan niet zo'n probleem.

Wat zal dan het aantrekkelijkst zijn? Via gsmstunts of via de orange shop. Ik heb nu een los sim abbo van de Free 20 actie begin dit jaar, dus ik betaal €0 per maand ipv €20.
En kan ik mijn abbo nu al verlengen als hij in januari pas afloopt??

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedfight schreef op 21 september 2004 @ 15:51:
Wat zal dan het aantrekkelijkst zijn? Via gsmstunts of via de orange shop. Ik heb nu een los sim abbo van de Free 20 actie begin dit jaar, dus ik betaal €0 per maand ipv €20.
En kan ik mijn abbo nu al verlengen als hij in januari pas afloopt??
Je kan 3 maanden van te voren verlengen. Maar als je nu een gratis abonnement hebt zal je waarschijnlijk in een bepaalde klantcategorie (Bronze) vallen en bij Orange zelf alleen met 2 jaar kunnen verlengen. Als je met 1 jaar wil verlengen moet het dus wel via bijvoorbeeld internet, al weet ik niet 100% zeker of het daar dan wel kan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Ok mensen nu even iets anders als abbo vormen e.d. Ik dacht dat de c500 64MB intern had. Maar als ik met taskmanager kijk zie ik dat er maar 22MB intern is en maar 7MB vrij. Of wordt dat intern geheugen gedeeld met de Storage folder.

of ik heb ik misschien wat gemist?

BTW de kaart die met de spv komt is niet leeg. Met de geleverde bestandsbeheer kun je de software niet zien in boom structuur.

O jah: Deze phone ownt

[ Voor 4% gewijzigd door Sayko op 21-09-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCasemod
  • Laatst online: 03-06 07:06
Staat op de rest niet gewoon Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoodlum2000 schreef op 21 september 2004 @ 20:05:
Ok mensen nu even iets anders als abbo vormen e.d. Ik dacht dat de c500 64MB intern had. Maar als ik met taskmanager kijk zie ik dat er maar 22MB intern is en maar 7MB vrij. Of wordt dat intern geheugen gedeeld met de Storage folder.

of ik heb ik misschien wat gemist?

BTW de kaart die met de spv komt is niet leeg. Met de geleverde bestandsbeheer kun je de software niet zien in boom structuur.

O jah: Deze phone ownt
32 mb is ROM en 32 mb is RAM. Maar je kunt in het echt maar iets van 25 mb ofzo gebruiken, want de rest wordt ingenomen door Windows en alle extra programmaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Ik heb eens gekeken naar die camers. De mensen die zeggen dast i eniet goed is met weinig licht hebben het goed mis hoor. Als je hem in nachtmodus zet maakt ie toch zekers wel goede foto?s met weinig licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd op nachtmodus is het een stuk lichter, maar dan moetjem wel goed stil houden. Maarja je raakt eraan gewend. De batterij gaat bijna 5 dagen mee( maar dan doe ik heb 'snachts wel uit!) Maargoed stukken beter dan me oude SPV.

Trouwens via http://www.superdeal.nl/spv/ kanje m nu ook bestellen voor 1 jr 40 gratis met 40 euro extra btg, maar dit is niet veel boeiender dan via Orange zelf. Daar krijg je 25 euro extra btg. Maar verder geen verkeerde prijs voor zo'n nieuwe geavanceerde telefoon!

In Veronica Magazine staat een korte review van de C500,
Ze zeggen dat ie fijn in gebruik is, en veel mogelijkheden heeft en een mooi scherm. Het nadeel is het OS 2003. Opstarten duurt langer dan normaal en hier en daar loopt ie vast, maar gelukkig komt dat niet vaak voor zeggen ze. De pluspunten maken de schoonheidsfoutjes goed.

Nou moet ik zeggen dat ik het OS helemaal niet verkeerd vind. Issie bij jullie al een vastgelopen? Dat opstarten duurt wel lang maarja dat doe je hoogstens 1x per dag normaal gesproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 21:51:
Trouwens via http://www.superdeal.nl/spv/ kanje m nu ook bestellen voor 1 jr 40 gratis met 40 euro extra btg, maar dit is niet veel boeiender dan via Orange zelf. Daar krijg je 25 euro extra btg. Maar verder geen verkeerde prijs voor zo'n nieuwe geavanceerde telefoon!
offtopic:
Dat is zelfs duurder dan in de Orange Shop. Je moet op die website € 25 betalen voor de sim, soort aansluitkosten. Daar tegenover staat slechts € 15 extra beltegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in de e-shop kijk, en ik klik op spv bestellen dan komt daar ook 25 euro voor welkomstpakket bij! Dus Dan is die andere net paar euri's goedkoper, maargoed dan zou ik het lekker via Orange doen, weet je zkr dat t goed zit!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 22:24:
Als ik in de e-shop kijk, en ik klik op spv bestellen dan komt daar ook 25 euro voor welkomstpakket bij! Dus Dan is die andere net paar euri's goedkoper, maargoed dan zou ik het lekker via Orange doen, weet je zkr dat t goed zit!
Die site is gewoon van Orange. Maar bij de gewone, niet online, Orange Shop betaal je die € 25 niet.

• mtthw
Ik heb 'm gisteren opgehaald bij het postkantoor. Lekker mee gespeeld en het is echt een supertoestel. Het enige wat ik me afvraag is hoe ik de toetsblokkering automatisch in werking kan laten treden. Nu moet ik steeds via de on/off knop de toetsblokkering aanzetten, maar ik was gewend dat ik kon instellen dat dit automatisch (bijv. na 30 sec.) zou gebeuren.
Of ik heb niet goed gekeken, óf het zit er gewoon niet op...

edit:
Ik heb nog even goed gezocht en het schijnt dus echt niet te kunnen, je kunt natuurlijk wel de telefoon zelf na een tijdje automatisch locken. Als je dan 1 karakter als wachtwoord neemt om te ontgrendelen is het ook nog te overzien...

[ Voor 24% gewijzigd door mtthw op 22-09-2004 09:47 ]

Verwijderd

ik ben ernstig opzoek naar pocket word en excel ook voor de spv.

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 10:24:
ik ben ernstig opzoek naar pocket word en excel ook voor de spv.
Pakket1
Pakket2
Pakket3

:Y)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ik heb hem BINNEEEEEEEEEEEEhnn!!! :) Wauw..wat een VETTE telefoon!!! :)

Heej is het ook mogelijk om mijn contacts dmv Bluetooth van mijn ipaq naar mijn spv te kopieeren?? :) hier geeft hij aan het dat het niet werkt...terwijl ze wel gepaired zijn.

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 11:01
Heeft iemand al wat meer over de Qtec 8010 gehooord ? (= SPV C500)

• Criminelis
Ben ik ook wel benieuwd naar... Ook wat ie zou gaan kosten.

Verwijderd

nog niets, ga maar uit van oktober (of misschien zelfs november...)

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 11:01
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 12:25:
nog niets, ga maar uit van oktober (of misschien zelfs november...)
Mij werd toch echt verteld dat het eind september zou worden ..?

Verwijderd

Hoi , ik ben opzoek naar een gegevensteller voor mn data.

Want ik wil graag zien hoeveel ik gebruik maak van mn gprs en dergelijke

en hoe weet ik of mn telefoon als die via bluetooth naar mn pc gaat
dat hij dan daadwerkelijk ook die verbinding gebruikt voor het internet ?

want ik heb alles zo staan als op indeknelmetjemobiel.nl enzo maar alsnog vind ik de snelheid vrij traag dus er is vast iets fout?

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 12:32:
Hoi , ik ben opzoek naar een gegevensteller voor mn data.

Want ik wil graag zien hoeveel ik gebruik maak van mn gprs en dergelijke

en hoe weet ik of mn telefoon als die via bluetooth naar mn pc gaat
dat hij dan daadwerkelijk ook die verbinding gebruikt voor het internet ?

want ik heb alles zo staan als op indeknelmetjemobiel.nl enzo maar alsnog vind ik de snelheid vrij traag dus er is vast iets fout?
wsp://wapkiosk.orange.nl/gprsusage

• DjCasemod
3puntjes waar ik over struikel :P

1 bij mij zitten er nu al kleine stofjes op het beeld scherm is dat gebruikelijk? En deze kun je niet zoals bij bijvoorbeeld nokia weghalen.

2 Ik kan de speaker funktie op de telefoon niet vinden, ook niet op inet en de handleiding bestaat hij wel?

3 TinyGPS geeft helemaal geen cel informatie klopt het dat orange dit niet ondersteunt?

[ Voor 23% gewijzigd door DjCasemod op 22-09-2004 16:35 ]

• Psylocke
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08-2021

Psylocke

De Utregse Kudde

punt2: speaker functie zet je aan door de groene tel. effe ingedrukt te houden.

DUK | RC5-64 #42 | OGR-25 #59

• karel01
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 16:12
mtthw schreef op 22 september 2004 @ 09:20:
Ik heb 'm gisteren opgehaald bij het postkantoor. Lekker mee gespeeld en het is echt een supertoestel. Het enige wat ik me afvraag is hoe ik de toetsblokkering automatisch in werking kan laten treden. Nu moet ik steeds via de on/off knop de toetsblokkering aanzetten, maar ik was gewend dat ik kon instellen dat dit automatisch (bijv. na 30 sec.) zou gebeuren.
Of ik heb niet goed gekeken, óf het zit er gewoon niet op...

edit:
Ik heb nog even goed gezocht en het schijnt dus echt niet te kunnen, je kunt natuurlijk wel de telefoon zelf na een tijdje automatisch locken. Als je dan 1 karakter als wachtwoord neemt om te ontgrendelen is het ook nog te overzien...
Als je de rode knop aan de rechterkant 2 sec ingedrukt houd is het toetsenbord ook geblokt. :)

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:54
Ik zit nu te twijfelen over deze telefoon of de Sony Ericsson k700
De features van de SPV lijken me beter dan de k700. Wat zijn nog meer overwegingen om de SPV te nemen? (volgens mij ook een stukje goedkoper)

Verwijderd

Ik heb zondag op interngeheugen.nl een mini-sd kaartje besteld van 256 mb. Meteen ook geld over gemaakt, maar op de site staat nog steeds dat hij nog niet verstuurd is. Er staat al wel dat het geld is overgemaakt. Heeft er iemand hier ervaring met deze site (vast wel ;) ) en duurt het leveren bij hun altijd zo lang?

Verwijderd

yaaay ik heb de telefoon ook besteld.

mn abo bij orange zou aflopen in oktober, en ik heb 'em maar verlengd, gelijk abo verhoogd en deze phone gekozen.

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:23

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 19:58:
Ik heb zondag op interngeheugen.nl een mini-sd kaartje besteld van 256 mb. Meteen ook geld over gemaakt, maar op de site staat nog steeds dat hij nog niet verstuurd is. Er staat al wel dat het geld is overgemaakt. Heeft er iemand hier ervaring met deze site (vast wel ;) ) en duurt het leveren bij hun altijd zo lang?
Ik kom op een site met tuinartikelen? Klopt dat?

http://www.xbmcfreak.nl/

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:54
Is ie trouwens ook met andere kalender-software te synchroniseren dan outlook? En is er ook software om te synchroniseren onder linux?

edit:
of beter: in wat voor bestandsformaat worden dingen als contacts/agenda e.d. opgeslagen?

[ Voor 27% gewijzigd door monkel op 22-09-2004 20:54 ]

• Speedfight
  • Niet online
Erhnam schreef op 22 september 2004 @ 20:06:
[...]

Ik kom op een site met tuinartikelen? Klopt dat?
Hahaha, ik ook 8)7. Maar hij zal wel interngeheugen.com bedoelen ;)

• Erhnam

Erhnam

Speedfight schreef op 22 september 2004 @ 20:15:
[...]

Welke moet je trouwens hebben? Is het deze?

3259 SanDisk Mini-Secure Disk 256Mb + adapter 60 € 36,00 ?

• DjCasemod
Ik voel me echt heel dom maar ik kan zelfs de voicecomandos niet inspreken en ben toch al wel vanaf vrijdag met de foon in de weer !noob!

Druk op lang op de volumeknop naar beneden en hij zal vragen om je voicecommand! ;)

[ Voor 25% gewijzigd door DjCasemod op 23-09-2004 15:13 ]

Verwijderd

Nou het SPV leed achtervolgt me weer... Met mn e100 heb ik enkele maanden sms problemen gehad, nu kan ik als sinds het begin van mijn C500 niet mms'n. Daarnaast hoor ik steeds meer ( niet altijd) dat mensen die mij bellen horen dat dit nummer niet bereikbaar is en probeer t later nog eens. Terwijl ik wel een voicemail heb! De ene keer gaat t prima en de andere keer niet. Me telefoon staat overdag altijd aan,dus beeltje vreemd. Kreeg gelijk een hele rits met codes die ik in moet typen, maar dit belooft niet veel goeds... Hebben meerdere mensen last van MMS problemen met de SPV C500?

• mtthw
karel01 schreef op 22 september 2004 @ 18:46:
[...]

Als je de rode knop aan de rechterkant 2 sec ingedrukt houd is het toetsenbord ook geblokt. :)
Daar was ik ook achter... Maar is ook niet echt wat ik zocht.
Die automatische telefoonlock met wachtwoord werkt ook, zijn uiteindelijk ook maar 2 toetsen voor nodig om te ontgrendelen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 21:19:
Nou het SPV leed achtervolgt me weer... Met mn e100 heb ik enkele maanden sms problemen gehad, nu kan ik als sinds het begin van mijn C500 niet mms'n. Daarnaast hoor ik steeds meer ( niet altijd) dat mensen die mij bellen horen dat dit nummer niet bereikbaar is en probeer t later nog eens. Terwijl ik wel een voicemail heb! De ene keer gaat t prima en de andere keer niet. Me telefoon staat overdag altijd aan,dus beeltje vreemd. Kreeg gelijk een hele rits met codes die ik in moet typen, maar dit belooft niet veel goeds... Hebben meerdere mensen last van MMS problemen met de SPV C500?
Is nu een bekend probleem(had het ook) je moet even de .cab file installeren van de Orange site. Daarvoor moet je echter wel alle verbindingen verwijderen. Daarna even naar menu 4-9-2 dan menu en 1-4-2 en daar even mms-netwerk instellen.

Trouwens bij het mmsen opletten dat je niet de rode knop indrukt. Dan anuleerd ie namelijk de verzending.

Anders even klantenservice bellen en dan 2x optie 3 kiezen. Zij weten er nu van.

Groeten Richard

Verwijderd

Niet zozeer SPV related maar wel goed nieuws voor Smartphones!

Casio shows off a LCD display with the world's highest resolution.

The 2.2 inch LCD display features VGA!! resolution. The Casio innovation has 368ppi (pixels per inch). The power consumption and size is the same as with current QVGA (320x240) displays. Meaning current mobile phone models could directly be upgraded with a VGA display. So we could very soon see 2.2 inch Mobile phones with VGA resolution.

http://www.i4u.com/article2157.html

• DjCasemod
Rest mij nog 1 puntje ;)

Bij mij zitten er nu al kleine stofjes op het beeld scherm is dat gebruikelijk? hebben meer mensen daar last van? En deze kun je helaas niet zoals bij bijvoorbeeld nokia weghalen jammer:(

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
ff voor de mensne die hem zo lelijk vinden :r

Wat is er lelijk aan? Ik snap dat echt niet... Ik vind het juist een heel "neutraal" ding.

Verwijderd

DjCasemod schreef op 23 september 2004 @ 15:18:
Rest mij nog 1 puntje ;)

Bij mij zitten er nu al kleine stofjes op het beeld scherm is dat gebruikelijk? hebben meer mensen daar last van? En deze kun je helaas niet zoals bij bijvoorbeeld nokia weghalen jammer:(
Ja, bij mij zitten er ook al wat stofjes in de linker onderhoek

• theshatter
  • Laatst online: 06:38
Ik krijg hier mijn bleutooth niet aan de praat.
Heb inmiddels namelijk een BT dongle gekocht en geinstalleert. Tot hier gaat alles goed, computer en telefoon zien elkaar, keys uitwisselen gaat ook goed.
Maar....verder niets. Wat doe ik verkeerd, ik heb keurig indeknelmetje.....nl gevolgd ?
Ik wil graag kunnen syncen via bt en internetten

Verwijderd

Ik weet niet of het al in dit topic gevraagd is (heb niet zo'n zin om alles door te gaan lezen), maar is de zwarte versie van de C500 alleen te koop in Nederland of ook de zilvere??

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 12:38

x-man

Proud newbie!

YaY! Heb hem vandaag gehaald bij de Orange Shop. Je kon kiezen tussen zilver en zwart. Heb de zwarte genomen. Erg mooi ding.

Met een 1 jarig 40 euro abbo. Ze hebben nu een studenten actie dat er een jaar lang 20% van je abbo geld afgaat. Dus nu betaal ik 32 euro per maand voor een free40 bundel. Je kan trouwens als dat teveel is nog na 6 maanden 1 stap omlaag naar free30 maar denk niet dat ik dat nog ga doen.

Verder krijg je ook nog 25 euro extra te besteden aan accesoires. Ze hadden helaas niet zoveel nog voor de c500. Heb maar een Bluetooth dongle gehaald met 25 euro korting voor 14,95.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Verwijderd

Speedfight schreef op 22 september 2004 @ 20:15:
[...]

Oepserdepoeps :P haha voudje van mij ;) . Het was idd interngeheugen.com en ja je moet die sandisk Mini-Secure Disk 256 mb+adapter hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 20:03 ]

• PostbodeSiemen
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08-2024
theshatter3 schreef op 23 september 2004 @ 18:35:
Ik krijg hier mijn bleutooth niet aan de praat.
Heb inmiddels namelijk een BT dongle gekocht en geinstalleert. Tot hier gaat alles goed, computer en telefoon zien elkaar, keys uitwisselen gaat ook goed.
Maar....verder niets. Wat doe ik verkeerd, ik heb keurig indeknelmetje.....nl gevolgd ?
Ik wil graag kunnen syncen via bt en internetten
Heb je de standaard windows drivers gebruikt of de van je dongel?
In principe zijn de windows drivers vanaf XP sp2 genoeg en heb je die je bij je dongel krijgt niet nodig geloof ik? Het is wel een geklooi dat klopt. Heb zelf alles een keer of drie geinstalleerd voordat hij het deed.

Vraagje van mij:
Als je de telefoon via de USB aan de computer hangt, als wat wordt hij dan herkend? Ik heb nu een week deze telefoon en vanaf vandaag herkennen zowel mijn computer thuis als op mijn werk mijn telefoon niet meer als ik hem aan de usb hang.

Als ik de telefoon aan de computer hang zegt hij geen drivers te kunnen vinden en hangt hem daarna als unknown device onder de usb-controllers.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 13:23:
[...]

Is nu een bekend probleem(had het ook) je moet even de .cab file installeren van de Orange site. Daarvoor moet je echter wel alle verbindingen verwijderen. Daarna even naar menu 4-9-2 dan menu en 1-4-2 en daar even mms-netwerk instellen.

Trouwens bij het mmsen opletten dat je niet de rode knop indrukt. Dan anuleerd ie namelijk de verzending.

Anders even klantenservice bellen en dan 2x optie 3 kiezen. Zij weten er nu van.

Groeten Richard
Toen ik me SPV kreeg deed Orange World het niet, toen heb ik het cab bestandje erop gezet, en toen werkte het weer, behalve MMS. Nu zijn alle instellingen al nagekeken, en ik wordt teruggebeld. Want toch lukt t niet.( kreeg idd al de tip van KS voor 2x optie 3, das veel sneller anders moet ik het 2x uitleggen :-)

Ik heb onder menu 4-9-2 allen mms netwerk staan en onder toeganspunt mms. Ik heb later zelf nog in dat menu ip ingevuld maar dat helpt niet. Verder staat onder menu 1-1 menu optie 8 en dan account instellen optie 1: orange mms precies het ip en poort en mmsc adres zoals op de orange site. Het blijft dus een raadsel ofniet?

• Erhnam

Erhnam

Afbeeldingslocatie: http://www.strengholt-online.nl/spv-c500/spvc500-klein.jpg

Hij is zo mooi!!!! :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 21:23:
[...]

Toen ik me SPV kreeg deed Orange World het niet, toen heb ik het cab bestandje erop gezet, en toen werkte het weer, behalve MMS. Nu zijn alle instellingen al nagekeken, en ik wordt teruggebeld. Want toch lukt t niet.( kreeg idd al de tip van KS voor 2x optie 3, das veel sneller anders moet ik het 2x uitleggen :-)

Ik heb onder menu 4-9-2 allen mms netwerk staan en onder toeganspunt mms. Ik heb later zelf nog in dat menu ip ingevuld maar dat helpt niet. Verder staat onder menu 1-1 menu optie 8 en dan account instellen optie 1: orange mms precies het ip en poort en mmsc adres zoals op de orange site. Het blijft dus een raadsel ofniet?
Als ik kijk in het menu 4-9-2 gprs/mms kijk dan staat er mms-netwerk en mms als toegangspunt. Verder moet er niks staan ingevuld.
Krijg je ook een melding terug als je probeerd te versturen?
En probeer eens te versturen en kijk dan is of je een g bij het netwerk ziet staan. Dan telefoon wegleggen en opnieuw proberen. Ook proberen berichtje naar je zelf te sturen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 21:50 ]

Verwijderd

Hebben jullie ook weleens dat de camera een beetje raar doet? Dan wil je hem bijvoorbeeld opstarten en dan zegt hij 'Kan niet schakelen naar voorbeeldmodus. Te weinig geheugen' , terwijl je nog meer dan 100 foto's kan maken.
Nog iets raars. Soms maak je wel eens een foto en dan zegt hij iets van 'Kan de foto niet opslaan. Verkeerd verkregen gegevens van de camera' (iets in die trend).
Het gebeurd niet vaak, maar als hett gebeurd is het toch wel even iritant.
Meestal kom je er wel weer in of kun je wel weer een foto maken als je ff een ander programma hebt opgestart, dat weer afsluit en het dan weer probeert.

Verwijderd

Ik krijg gelijk een bericht in me mms box 1 sec na het drukken op verzenden. Met afzender systeembeheerder en dan een rood kruis. Ik heb idd naar mezelf en naar anderen geprobeerd. Nu merkte ik vandaag dat ie wel een gtje geeft bij de dekking rechtsboven maar dan na 2 min dan zegt ie dat weer. Eerst kwam er geen gtje bij dekking. Het vierkantje G tje staat er wel want Orange World doet t wel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 21:58:
Ik krijg gelijk een bericht in me mms box 1 sec na het drukken op verzenden. Met afzender systeembeheerder en dan een rood kruis. Ik heb idd naar mezelf en naar anderen geprobeerd. Nu merkte ik vandaag dat ie wel een gtje geeft bij de dekking rechtsboven maar dan na 2 min dan zegt ie dat weer. Eerst kwam er geen gtje bij dekking. Het vierkantje G tje staat er wel want Orange World doet t wel.
Hmm dit is precies wat ik ook heb gehad. Wat je eigenlijk zal moeten proberen is al je verbindingen verwijderen en dan nogmaals dat .cab bestand installeren. Dat heeft bij mij namelijk wel geholpen. Na dat ik natuurlijk de mms instellingen bij 4-9-2 en dan menu 1-4-2 van beveiligd WAP-netwerk na mms-netwerk had gezet.

Bij werkte het!

Verwijderd

Hij doet t weer!! :o Super man! Wel vaag dat je alles weer eraf moet halen, ookal heb je alles nog volgens fabrieksinstellingen staan, en dat je m van beveiligd netwerk moet halen, en op mms moet zetten. Maar goed, nu werkt MMS weer.
Werk je bij Orange trouwens? Handig dan dat je hier ff rondkijkt :)

Wat wel jammer is dat ik nu zie dat ik deze maand 5 smsjes heb verzonden.... Da klopt nie want ik kon niks verz... naja ik zie t de 13e wel online.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 22:46 . Reden: mms wel betalen ]

Verwijderd

//offtopic// GSMeasy krijgt misschien morgen weer een lading c500's binnen, maar konden ze niet helemaal met zekerheid zeggen :( , w8 er nu al bijna 2 weken op //offtopic//

en dan ontopic: is het mogelijk om ergens via een versie-nr te zien of het nodig is om die cab-file te installeren, of moet je dit gewoon zelf ondervinden door alle gebreken die je foon vertoont icm mms enz?
>:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

DjCasemod schreef op 22 september 2004 @ 16:32:
3puntjes waar ik over struikel :P

1 bij mij zitten er nu al kleine stofjes op het beeld scherm is dat gebruikelijk? En deze kun je niet zoals bij bijvoorbeeld nokia weghalen.

2 Ik kan de speaker funktie op de telefoon niet vinden, ook niet op inet en de handleiding bestaat hij wel?

3 TinyGPS geeft helemaal geen cel informatie klopt het dat orange dit niet ondersteunt?
1 Heb ik ook last van gehad. Heb toen m'n c500 omgeruild bij de orange shop, maar de nieuwe heeft ook al stof.

2 als je aan het bellen bent de groene knop 1 seconde ingedrukt houden.

3 werkt prima bij mij op Orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 13:23

404error

Page Not Found

Vraag 3. Dit kun je in het optiemenu aan of uit zetten!

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Laatst online: 11-09 08:07

SeatRider

Hips don't lie

Ik gebruik een Parrot CK-3000 bluetooth carkit (SW versie 3.00). Weet iemand of dit gaat werken met de SPV-C500? De aanbieding die Orange momenteel doet lijkt me niet slecht (gratis bij 1 jaar Orange Free eur40), maar dan moet ik wel zeker weten of ik niet ook een nieuwe carkit nodig heb :-)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Hmmm bij mij komt er nu ook stof onder het scherm.. Iemand een idee of dit is op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 23:48:
//offtopic// GSMeasy krijgt misschien morgen weer een lading c500's binnen, maar konden ze niet helemaal met zekerheid zeggen :( , w8 er nu al bijna 2 weken op //offtopic//

en dan ontopic: is het mogelijk om ergens via een versie-nr te zien of het nodig is om die cab-file te installeren, of moet je dit gewoon zelf ondervinden door alle gebreken die je foon vertoont icm mms enz?
>:)
offtopic:
Ik heb hem al binnen...ongeveer 1 1/2 week gewacht :)

Maar ehh....heeft iemand al een GPS-muis met kabel gesignaleerd waarmee ik dus ZONDER BT-gps toch gaan navigeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Welke navigatiepakketten draaien er op dit toestel eigenlijk? Ik heb nu nog een iPaq 2210 met Tomtom 3, gaat TomTom het doen op de smartphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theshatter
  • Laatst online: 06:38
Ik heb de drivers geinstalleerd die op de CD stonden van sitecom, de drivers van xp waren idd voldoende. MAar aangezien op indeknelmetjetoestel.nl ook de drivers van sitecom gebruikt zijn heb ik dat ook gedaan. En toch krijg ik hem niet aan het werken.

Aan de USB wordt mijn telefoon herkent als smartphone (in Deze computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VisaRider schreef op 24 september 2004 @ 10:00:
Ik gebruik een Parrot CK-3000 bluetooth carkit (SW versie 3.00). Weet iemand of dit gaat werken met de SPV-C500? De aanbieding die Orange momenteel doet lijkt me niet slecht (gratis bij 1 jaar Orange Free eur40), maar dan moet ik wel zeker weten of ik niet ook een nieuwe carkit nodig heb :-)
Volgens de parrot site wel, check de Support pagina's van Parrot (ze hebben een PDF met overzichten van GSM <> Parrot-functies) om te zien welke functies van je CK-3000 er allemaal ondersteunt wordt.

Ik kan me in ieder geval nog wel herinneren dat ze eerder aangaven dat er geen automatische synchronisatie van je telefoonboek kan plaatsvinden en dat er bij mijn CK-3300 geen Netwerk-naam, signaalsterkte en batterijniveau in het display van de carkit getoond wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 13:23

404error

Page Not Found

Weet er iemand al meer over wanneer TomTom Mobile voor de C500 uit gaat komen?

offtopic:
GSMEasy zegt weer dat de phones vandaag binnen moeten komen, hoor ik al vanaf dinsdag

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Ik weet niet of dit al is besproken of op indeknelmejetoestel staat:

Voor degenen die spraakherkennig niet aan de praat krijgen. Voeg spraak toe aan een app of naam. druk ± 1 sec in het van midden de volume knoppen en spraakbestuur je c500. werkt leuk.

[ Voor 18% gewijzigd door Sayko op 24-09-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Weet iemand of de C500 met meerdere bluetooth apparaten tegelijk verbonden kan zijn? (carkit EN gps bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar op je c500 kun je zien hoeveel geheugen je hebt gebruikt en nog vrij is op je geheugenkaart? Van je flashgeheugen zie je het wel zo, maar van mijn kaart kan ik het nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 16:05:
Waar op je c500 kun je zien hoeveel geheugen je hebt gebruikt en nog vrij is op je geheugenkaart? Van je flashgeheugen zie je het wel zo, maar van mijn kaart kan ik het nergens vinden...
Task manager en dan system info.
VisaRider schreef op 24 september 2004 @ 15:25:
Weet iemand of de C500 met meerdere bluetooth apparaten tegelijk verbonden kan zijn? (carkit EN gps bijvoorbeeld).
Wil ik ook nog steeds weten.
404error schreef op 24 september 2004 @ 14:34:
Weet er iemand al meer over wanneer TomTom Mobile voor de C500 uit gaat komen?

offtopic:
GSMEasy zegt weer dat de phones vandaag binnen moeten komen, hoor ik al vanaf dinsdag
Op coolsmartphone is hij al (positief) getest, dus het lijkt me dat het niet meer lang kan duren. Tomtom.com zegt echter dat het nog niet te koop is helaas.
VisaRider schreef op 24 september 2004 @ 11:35:
Welke navigatiepakketten draaien er op dit toestel eigenlijk? Ik heb nu nog een iPaq 2210 met Tomtom 3, gaat TomTom het doen op de smartphone?
Alleen tomtom mobile dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Woehoe! heb hem binnen >:)

is ook allemaal lekker snel gegaan... Maandag avond overgemaakt en vanmorgen in huis :)

Hijs nu aan het laden en over 2,5 uur kan ik even proberen.... proberen, jah proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCasemod
404error schreef op 24 september 2004 @ 00:44:
Vraag 3. Dit kun je in het optiemenu aan of uit zetten!
Kijk dat was waar ik dus continu overheen keek en door nogmaals rustig te kijken wala !!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 22:44:
Hij doet t weer!! :o Super man! Wel vaag dat je alles weer eraf moet halen, ookal heb je alles nog volgens fabrieksinstellingen staan, en dat je m van beveiligd netwerk moet halen, en op mms moet zetten. Maar goed, nu werkt MMS weer.
Werk je bij Orange trouwens? Handig dan dat je hier ff rondkijkt :)

Wat wel jammer is dat ik nu zie dat ik deze maand 5 smsjes heb verzonden.... Da klopt nie want ik kon niks verz... naja ik zie t de 13e wel online.
Nee werk niet bij orange maar heb wel zelf het probleem opgelost en dit aan orange gemeld. Zij konden er namelijk niet uitkomen. Wel een man of 15 gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erhnam schreef op 24 september 2004 @ 10:53:
Hmmm bij mij komt er nu ook stof onder het scherm.. Iemand een idee of dit is op te lossen?
Heb er ook last van gehad. Na een poosje gebruikt te zijn gaat het stofje bij mij vanzelf weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 18:22:
[...]

Nee werk niet bij orange maar heb wel zelf het probleem opgelost en dit aan orange gemeld. Zij konden er namelijk niet uitkomen. Wel een man of 15 gesproken.
De omgekeerde wereld he :-P In de Orange shop kon ik hun ook een keer uitleggen wat dat 818 smsje was wat orange een keer rondstuurde naar klanten. Hij wist niet wat t was, en ik had t hier op tweakers gelezen!

Det0w: je kan bij instellingen en dan info zien welke versie je hebt. Bij mij werkte t nie bij aankoop GPRS enzo, maar bij de meesten volgens mij wel( lang leve de SPV) dus je merkt t vanzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag op me werk binnenkregen.

Is sneller dan de e200.
Filmpje zijn in kleinere pixel voormaat 176 x 144 (e200: 352 x ???) vindt ik erg jammer.
Wel lekker klein
Windows is uitgebreider dan de std. e200.
Genoeg tools op de SD :)

Toestel kost bij een € 30,- 1jr € 49,99 @ BC

Vindt ik nog wel te doen :)

Joystick is nog ff wennen.

Wil hem misschien kopen. Maar weet het nog niet zeker (heb al een phone 6230) maar de e200 is uitbreidbaarder en zeker niet duur.
Mocht ik hem kopen, dan koop ik hem eerder voor de dingen die je er mee kunt doen.
Internetten, msn, filmpjes kijken e.d.

Moet het nog ff aan zien.

Moet ik het doen of niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCasemod
TheVisionMaster schreef op 24 september 2004 @ 11:07:
[...]
Maar ehh....heeft iemand al een GPS-muis met kabel gesignaleerd waarmee ik dus ZONDER BT-gps toch gaan navigeren ;)
ik heb idd ook al een gps met ps/2 aansluiting en usb A hoop dat ik deze kan blijven gebruiken :S Verloopje zal wel niet gaan werken :P

Op pdashop.nl zijn ze met dat soort dingen meestal erg snel! ff in de gatenhouden dus!

[ Voor 29% gewijzigd door DjCasemod op 24-09-2004 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn 256 mb kaartje binnen gekregen! >:) :*). Echt geweldig! Ik heb er nou de hele film 'Mean Girls' op staan :D
Films kijken gaat er trouwens echt geweldig op!! Helemaal fullscreen met Betaplayer. Echt TOP!!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 21:48:
Vandaag op me werk binnenkregen.

Is sneller dan de e200.
Filmpje zijn in kleinere pixel voormaat 176 x 144 (e200: 352 x ???) vindt ik erg jammer.
Ik dacht dat filmpjes op fullscreen formaat konden. Blijkbaar toch niet dus?
Als je trouwens film erop kijkt, dan hou je de tel neem ik aan overdwars? Dat formaat komt beter overeen dan als je tel rechtop hebt.

• Criminelis
Ownage! >:) Mijn SPVtje werkt uber goed, beetje leuke ringtones erop gezet, filmpjes... en toen zat me kaartje vol :+ dus even 256 mb kaarjte halen :)

Belangrijkste, hij is unlocked!! werkt echt super 8) :Y)

Nog iets... Is het ook mogelijk om MP3s als beltoon te gebruiken?

[ Voor 16% gewijzigd door Criminelis op 25-09-2004 00:39 . Reden: nog vraagje ]

• bmwman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-07 11:40
M3ga_Man schreef op 25 september 2004 @ 00:19:
Nog iets... Is het ook mogelijk om MP3s als beltoon te gebruiken?
Nee mp3 niet maar is vrij simpel te converteren naar wav, en dat gaat uitstekend ;)

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 21:48:
Toestel kost bij een € 30,- 1jr € 49,99 @ BC

Vindt ik nog wel te doen :)
Ik zie dat niet op de site van Belcompany, of kijk ik verkeerd? Ik zie alleen de C200 staan. 49.99 icm een 30 euro abo is inderdaad een mooie deal...

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.