De HTC Typhoon (Orange SPV C500)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.356 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

check de duitse ebay eens, ik zie ze voor 10 euro.

Verwijderd

Nieuwe prijzen in de Orange Shop: gratis bij 2 jaar Free €20 of 1 jaar Free € 40!

Verwijderd

Ik heb inmiddels mijn bluetooth usb dongle. Heb gekozen voor een sitecom en niet voor de msi omdat die bij Paradigit maar 29 euro kost en een bereik heeft van 100 meter (i.p.v. 39 euro en 10 meter). D'r zit ook een hele stoere antenne op de dongle 8)

Na installatie heb ik de procedure van de vorige pagina gevolgd om op de c500 via bluetooth gebruik te kunnen maken van mijn ADSL verbinding. Deze dus:

http://www.indeknelmetjetoestel.nl/C500/bltit.htm

Ik heb inmiddels een activesync connectie via bluetooth maar als ik vervolgens op de C500 Internet probeer te gebruiken (de Explorer opstart) dan krijg ik na verloop van tijd een time-out. Het lijkt veel op een fout die je krijgt als je PC de DNS server niet kan vinden omdat het IP nummer van de DNS server niet klopt.

Wat mij opvalt is dat ik bovenin het schermpje van de telefoon ook een G zie verschijnen. Die zie ik normaal gesproken alleen als ik via een GPRS verbinding probeer te internetten. Dit lukt trouwens ook prima, alleen nu heb ik d'r even een pre-paid orange sim kaartje zonder GPRS in geplaatst om er zeker van te zijn dat bluetooth wordt gebruikt. Ik zie dan dus toch het GPRS symbool.

De vraag is dus nu: wat doe ik fout? Moet ik bij de Gegevensverbindingen van de C500 wellicht nog iets aanpassen (hoewel deze instellingen op http://www.indeknelmetjetoestel.nl/C500/bltit.htm staan beschreven en alles zo is ingesteld). Ik verdenk het toestel er dus van de GPRS willen gebruiken terwijl ie dat niet moet doen.

Iemand de oplossing?

Verwijderd

Nog een nieuwtje: de zilvere versie is vanaf nu ook verkrijgbaar voor dezelfde prijs als de zwarte.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 20:26:
Nog een nieuwtje: de zilvere versie is vanaf nu ook verkrijgbaar voor dezelfde prijs als de zwarte.
Waar verkrijgbaar???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 20:16:
Ik heb inmiddels mijn bluetooth usb dongle........

.........Iemand de oplossing?
Ik heb alle stappen nog een keer gevolgd en nu werkt het plotseling wel...

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:35

TheVMaster

Moderator WOS
hmm..ik hoop dat ik de zwarte krijg :)

Verwijderd

In ieder geval bij de Orange Shops.

Verwijderd

Vandaag gezien. Geinige kleur, maar ik vind de zwarte toch mooier.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 20:02:
Nieuwe prijzen in de Orange Shop: gratis bij 2 jaar Free €20 of 1 jaar Free € 40!
Oeh dan zijn ze net te laat :-) Heb m net via gsmstunts. Maar mijn instellingen voor GPRS en MMS staan standaard niet goed. Heb nu het cab bestandje van de orange site gedownd en nu werkt GPRS wel weer goed, maar MMS nog niet. Ik kan geen mms ontvangen en verzenden. Alle instellingen zijn doorgelopen, en die kloppen. Nu wordt t bij netwerkenafdeling nagekeken... Waarom wil t nie in een keer goed :-( Hebben jullie dit ook soms?

Verder vind ik de camera toch beter dan gedacht, is vaak wel donker maar is nog wel acceptabel. Wat ik alleen niet snap is hoe ik een bestandje via Bluetooth kan verzenden, via multimediaalbum en bestandsbeheer heb je niet een snelle optie van verzenden via bluetooth. Alleen mms of email.

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 15:50
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 20:02:
Uhhh... waar zie je dat? Als ik bij de online shop van orange kijk, zie ik toch echt andere prijzen...

Verwijderd

Modbreak:Niet spammen.

[ Voor 95% gewijzigd door intoxicated op 23-09-2004 14:57 ]

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 11:01
Ik hoor net dat eind deze maand de Qtec 8010 versie uitkomt. Simlock vrij en klaar voor mijn abbo dus. :9
Dit is nog beter dan de Qtec 8060 die ik eerst op het oog had ! _/-\o_

• Snack Clip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-05-2021
iemand die misschien al weet hoe ik het volume van het gesprek harder kan zetten, ik bedoel dan niet handsfree door tijdens het bellen op de groene hoorn te drukken, want het gesprek geluid bij mij is nog steeds drama.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 21:06:
[...]

Wat ik alleen niet snap is hoe ik een bestandje via Bluetooth kan verzenden, via multimediaalbum en bestandsbeheer heb je niet een snelle optie van verzenden via bluetooth. Alleen mms of email.
Ben er nu wel achter dat dat dus via infrarood verzenden moet via bestandsbeheer. Raar dat je dat niet vanuit je album met filmpjes en fotos kan doen. (Staat verder niks in handleiding hoe dit werkte...)
Even ter info: KS zei dat er idd geen content op de sd trycard zit, omdat deze niet door Orange NL is goedgekeurd. Ze zei dat het problemen kan geven op de C500, en vandaar dat ze ervoor gekozen hebben om dit niet te leveren. (hadden ze beter de handleiding kunnen aanpassen)

Snackclip: Volgens mij kan je gewoon de volumeknopjes aan de zijkant van je toestel gebruiken om het gespreksvolume te verhogen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2004 22:05 ]

Verwijderd

K-2SO schreef op 15 september 2004 @ 21:28:
Ik hoor net dat eind deze maand de Qtec 8010 versie uitkomt. Simlock vrij en klaar voor mijn abbo dus. :9
8020 bedoel je?...

Verwijderd

Waar kun je bij deze telefoon je firmware laten updaten? Ik las dat een aantal mensen last hebben van een 'donkere' camera. Dat zou dan wellicht opgelost kunnen worden.
Zijn er eigenlijk almeer bugs ontdekt op dit toestel? Okee, na even zoeken vond ik dus zelf al deze buglist.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2004 23:47 ]

• Joozt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 09:11
Weet iemand hoe je de wekker kunt instellen? Je kunt wel bij de profielen het geluid voor de wekker instellen, maar de wekker zelf krijg ik niet gevonden.

Beetje maf om alleen daarvoor mijn oude telefoon nog te gebruiken.

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Sinds een paar dagen mijn spv c500 binnen in combinatie met een vodafone abbo. De telefoon komt van gsmstunt en via het internet (zie modaco) heb ik mijn telefoon laten unlocken. Het toestel is zeer snel en oogt zeer goed. Ook de standby is ten opzichte van de spv e200 stukken verbeterd!

http://www.xbmcfreak.nl/

Verwijderd

ygma!l schreef op 15 september 2004 @ 21:09:
Uhhh... waar zie je dat? Als ik bij de online shop van orange kijk, zie ik toch echt andere prijzen...
De prijzen zijn pas laat in de middag veranderd. De online shop zal waarschijnlijk morgen aangepast worden.

• K-2SO
Neej, dit is de Qtec 8020:

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphone-web.com/modules/wysiwyg_editor/upload/8020_logo.jpg

En dit is de Qtec 8010:

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphone-web.com/modules/wysiwyg_editor/upload/qtek8010_logo.jpg

En bij Orange noemen ze die de Orange SPV C500:

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphone-web.com/modules/wysiwyg_editor/upload/SPV_C500.jpg

En de Qtec 8010 moet ik dus hebben omdat ik geen Orange abbo heb. ;)

• K-2SO
Erhnam schreef op 16 september 2004 @ 00:00:
Sinds een paar dagen mijn spv c500 binnen in combinatie met een vodafone abbo. De telefoon komt van gsmstunt en via het internet (zie modaco) heb ik mijn telefoon laten unlocken. Het toestel is zeer snel en oogt zeer goed. Ook de standby is ten opzichte van de spv e200 stukken verbeterd!
Gaat dit unlocken direct via de webstore ?

• theshatter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:38
Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van de c500.
Maar ik snap eigenlijk niet goed hoe ik een applicatie afsluit. Want door enkele keer op de back knop te drukken kom je steeds weer terug bij het programma.
Ook merk ik dat het werkgeheugen al snel bina vol zit. Wat doe ik verkeerd ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 20:16:
Ik heb inmiddels mijn bluetooth usb dongle. Heb gekozen voor een sitecom en niet voor de msi omdat die bij Paradigit maar 29 euro kost en een bereik heeft van 100 meter (i.p.v. 39 euro en 10 meter). D'r zit ook een hele stoere antenne op de dongle 8)

Na installatie heb ik de procedure van de vorige pagina gevolgd om op de c500 via bluetooth gebruik te kunnen maken van mijn ADSL verbinding. Deze dus:

http://www.indeknelmetjetoestel.nl/C500/bltit.htm

Ik heb inmiddels een activesync connectie via bluetooth maar als ik vervolgens op de C500 Internet probeer te gebruiken (de Explorer opstart) dan krijg ik na verloop van tijd een time-out. Het lijkt veel op een fout die je krijgt als je PC de DNS server niet kan vinden omdat het IP nummer van de DNS server niet klopt.

Wat mij opvalt is dat ik bovenin het schermpje van de telefoon ook een G zie verschijnen. Die zie ik normaal gesproken alleen als ik via een GPRS verbinding probeer te internetten. Dit lukt trouwens ook prima, alleen nu heb ik d'r even een pre-paid orange sim kaartje zonder GPRS in geplaatst om er zeker van te zijn dat bluetooth wordt gebruikt. Ik zie dan dus toch het GPRS symbool.

De vraag is dus nu: wat doe ik fout? Moet ik bij de Gegevensverbindingen van de C500 wellicht nog iets aanpassen (hoewel deze instellingen op http://www.indeknelmetjetoestel.nl/C500/bltit.htm staan beschreven en alles zo is ingesteld). Ik verdenk het toestel er dus van de GPRS willen gebruiken terwijl ie dat niet moet doen.

Iemand de oplossing?
je moet in active sync de connectie op internet zetten en in je phone op pass trough.
werkt prima hier adsl over bluetooth naar me phone.. zelfs streaming radeo van 192 kbit speelt ie perfect af.

Verwijderd

je moet in active sync de connectie op internet zetten
Waarschijnlijk was dit de reden waarom ie het in het begin niet deed. Ik kwam hier zelf al achter en staat niet in de "handleiding".
in je phone op pass trough.
Die staat nu op automatic. Werkt kennelijk ook.

Bedankt voor je reactie. Hopelijk hebben anderen hier ook nog wat aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 09:57 ]

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
K-2SO schreef op 15 september 2004 @ 21:28:
Serieus? Dan is mijn volgende GSM ook duidelijk, ik mot geen Orange namelijk.
Hoe weet je dat, en weet je al wie hem gaat verkopen? eXpansys verkoopt wel een UK versie maar ik wil uiteraard graag in combinatie met een Vodafone abbo kopen.

• K-2SO
THEVGE schreef op 16 september 2004 @ 10:23:
[...]

Serieus? Dan is mijn volgende GSM ook duidelijk, ik mot geen Orange namelijk.
Hoe weet je dat, en weet je al wie hem gaat verkopen? eXpansys verkoopt wel een UK versie maar ik wil uiteraard graag in combinatie met een Vodafone abbo kopen.
Op eXpansys heet deze GSM dus zo inderdaad.

Ik kreeg dit te horen via GSMSTUNTS.nl, hou deze site dus voorlopig even in de gaten voor de Qtec 8010.

[ Voor 11% gewijzigd door K-2SO op 16-09-2004 10:33 ]

• Erhnam

Erhnam

K-2SO schreef op 16 september 2004 @ 09:10:
[...]

Gaat dit unlocken direct via de webstore ?
Nee op modaco staat hier meer info over (even zoeken op het internet)

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29

Smarron

The bend

theshatter3 schreef op 16 september 2004 @ 09:20:
Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van de c500.
Maar ik snap eigenlijk niet goed hoe ik een applicatie afsluit. Want door enkele keer op de back knop te drukken kom je steeds weer terug bij het programma.
Ook merk ik dat het werkgeheugen al snel bina vol zit. Wat doe ik verkeerd ?
Ik zou altijd de taskmanager gebruiken. Veel programma's hebben wel een exit-functie waardoor het programma werkelijk sluit, maar ook een aantal niet. Met de taskmanager kill je gewoon al je programma's. Conclusie: Meer werkgeheugen, dus blijft je phone lekker snel. Ook de levensduur van je batterij gaat erop vooruit. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• theshatter
Met de teaskmanager werkt perfect, maar ik heb nog meer vragen:
Ik heb me netjes aangemeld voor Orange world, en de instellingen in de telefoon geladen, echter geen internet of msn. Het gprs blokje verschijnt wel, en uiteindelijk krijg ik de melding: kan geen verbinding maken.
Wat doe ik verkeerd ?

• DjCasemod
  • Laatst online: 03-06 07:06
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 10:05:
Ik heb al het nodige over bluetooth usb dongles gelezen in dit en andere topics. Klopt het dat deze:

http://silverapp1.mycom.n...uctID=35060&productType=1

een bereik heeft van meer dan 10 meter? Kan iemand dat bevestigen in combinatie met de C500? Kan iemand wellicht vertellen op welke afstand de verbinding begint weg te vallen?
Ik hoop mijn C500 morgen te krijgen dan zal ik de mycom dongel ff testen >:)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
theshatter3 schreef op 16 september 2004 @ 14:19:
Ik heb me netjes aangemeld voor Orange world, en de instellingen in de telefoon geladen, echter geen internet of msn. Het gprs blokje verschijnt wel, en uiteindelijk krijg ik de melding: kan geen verbinding maken.
Wat doe ik verkeerd ?
Volgens mij staat er een update op de site van Orange..het is in dit topic al eerder naar voren gekomen geloof ik ;) iets over een cab file met gprs en mms settings...
DjCasemod schreef op 16 september 2004 @ 14:58:
[...]

Ik hoop mijn C500 morgen te krijgen dan zal ik de mycom dongel ff testen >:)
Ook bij GSM easy besteld?! ;) hmm..ik heb ze net eens ff gebeld...maar ehh....SPV's zijn niet op voorraad :( en er is nog geen bestelling binnen gekomen BAH!!!

[ Voor 27% gewijzigd door TheVMaster op 16-09-2004 15:24 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[dubbelpost]

[ Voor 96% gewijzigd door TheVMaster op 16-09-2004 15:25 ]

• mtthw
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 22:14
TheVisionMaster schreef op 16 september 2004 @ 15:22:
[...]
Ook bij GSM easy besteld?! ;) hmm..ik heb ze net eens ff gebeld...maar ehh....SPV's zijn niet op voorraad :( en er is nog geen bestelling binnen gekomen BAH!!!
Hmm... dat is niet zo mooi. Ruim twee weken geleden besteld i.c.m. een Orange verlenging, kreeg gisteren een reactie op een mailtje van mijn kant waarin stond dat ze vandaag of morgen de C500 binnenkregen...
Ik hoop niet dat ze me te lang aan het lijntje houden.

[ Voor 18% gewijzigd door mtthw op 16-09-2004 15:27 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
mtthw schreef op 16 september 2004 @ 15:26:
[...]

Hmm... dat is niet zo mooi. Ruim twee weken geleden besteld i.c.m. een Orange verlenging, kreeg gisteren een reactie op een mailtje van mijn kant waarin stond dat ze vandaag of morgen de C500 binnenkregen...
Dan krijg je hem wel....hmm...me buurman heeft hem vorige week maandag besteld met een Orange 20 abo. Hij heeft de foon sinds dinsdag in huis :)

• DjCasemod
[offtopic] neej bij gsmsstunts hij ging vandaag op de post :D [offtopic]

Ik ben al een tijdje aan het zoeken om bluetooth devince bijvoorbeeld de C500 via wifi het internet op te krijgen. Hotspots genoeg, normaal zou dit moeten kunnen door een sdkaartje met wifi erin bijvoorbeeld.

Dit is ivm met de mini sd voorlopig nog niet mogenlijk en het gaat van je geuheugen af :( omdat er maar 1 kaartje inpast dit is niet het geval bij de meeste pdas. WiFi verschranst ook baterijen dus extern is een voordeel.

De Vraag:
Weet iemand of er een extern kastje is wat een schakel tussen bluetooth en wifi maakt? })

(na het raadplegen van oome google en het forum ben ik niks wijzer geworden.)

• DjCasemod
quote:
DjCasemod schreef op 16 september 2004 @ 14:58:
[...]

Ik hoop mijn C500 morgen te krijgen dan zal ik de mycom dongel ff testen

De C500 heeft bluetooth classe 2 dus is zelf maar voor 10 meter geschikt :(

http://www.phonescoop.com/phones/phone.php?p=585

Verwijderd

theshatter3 schreef op 16 september 2004 @ 14:19:
Met de teaskmanager werkt perfect, maar ik heb nog meer vragen:
Wat doe ik verkeerd ?
Geef het toestel eens een hardreset. Dat doet meestal wonderen.

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
niemand zei wat over de startpost :'(

• theshatter
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 19:07:
[...]

Geef het toestel eens een hardreset. Dat doet meestal wonderen.
Ik heb het al voor elkaar, ik moest de telefoon eerst een keer uit zetten, nadat World ingesteld was, alles behalve MSN werkt nu

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 19:08:
offtopic:
niemand zei wat over de startpost :'(
Prachtig, geweldig, hiermee heb je GoT geschiedenis geschreven, mooiste startpost ooit!!

offtopic:
Dit moet je toch opbeuren he ;) :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 19:19:
[...]

Prachtig, geweldig, hiermee heb je GoT geschiedenis geschreven, mooiste startpost ooit!!

offtopic:
Dit moet je toch opbeuren he ;) :P
_/-\o_

• Smarron

Smarron

The bend

Anders neem je nog ff wat info over uit dit topic: [rml]Orange SPV Smartphone [ Deel 5][/rml]

De links, utils, guides etc. etc. werken ook allemaal op deze phone. Veel vragen die in dit topic waren gesteld, zijn bijna allemaal al beantwoord in bovenstaand topic en de voorgaande delen.

Mooie openingspost, ik vind hem persoonlijk alleen een beetje magertjes.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik ben nog steeds op zoek naar de juiste woorden die mijn waardering voor deze geweldige startpost tot uiting te brengen B)

Verwijderd

Topicstarter
Smarron schreef op 16 september 2004 @ 20:45:
Anders neem je nog ff wat info over uit dit topic: [rml]Orange SPV Smartphone [ Deel 5][/rml]

De links, utils, guides etc. etc. werken ook allemaal op deze phone. Veel vragen die in dit topic waren gesteld, zijn bijna allemaal al beantwoord in bovenstaand topic en de voorgaande delen.

Mooie openingspost, ik vind hem persoonlijk alleen een beetje magertjes.
ja maar:

1 ik heb die telefoon niet
2 iemand anders mag hem maken, maar ik ga geen 1 dag aan besteden :)

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 21:01:
ja maar:

1 ik heb die telefoon niet
2 iemand anders mag hem maken, maar ik ga geen 1 dag aan besteden :)
Ok. :)

1) De C500 is hetzelfde als de SPV, alleen 10x sneller en wat uitgebreider.
2) Ik zal eens kijken of ik er tijd voor heb, dan heb ik evt. wel interesse.

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 10:05:
Ik heb al het nodige over bluetooth usb dongles gelezen in dit en andere topics. Klopt het dat deze:

http://silverapp1.mycom.n...uctID=35060&productType=1

een bereik heeft van meer dan 10 meter? Kan iemand dat bevestigen in combinatie met de C500? Kan iemand wellicht vertellen op welke afstand de verbinding begint weg te vallen?
ja deze werkt super met de C500

http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=3381

Verwijderd

mtthw schreef op 16 september 2004 @ 15:26:
[...]

Ben ik blij dat ik m via gsmstunts heb besteld. Vrijdag besteld en dinsdag alles in huis, incl verlenging abo Orange.

TheShatter3: Ik had eerst ook problemen, en na het cab bestand geinstalleerd te hebben was alles ok. Ook me msn, bij jou nog steeds niet? Toestel wel ff aan en uit gehad denk ik he? Wel vreemd dat t niet vanaf fabriek al gelijk werkt, niet echt gebruiksvriendelijk. (ookal is dat voor tweakers verder geen groot probleem, maar toch)

Verwijderd

llpineapple schreef op 15 september 2004 @ 09:05:
[...]

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je geen usb-hub kan gebruiken als je de telefoon ook op wil laden. Probeer dus eens een andere usb poort.
Dat was het dus :9
Ik heb hem nu gewoon aan een usb poort gehangen en hij werkt weer perfect.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 22:05:
[...]

Ben ik blij dat ik m via gsmstunts heb besteld. Vrijdag besteld en dinsdag alles in huis, incl verlenging abo Orange.
Ja idd, top die gsmstunts.nl, ik heb hem maandag besteld en krijg hem morgen al binnen. Maarre weet hier iemand waar je je firmaware kan laten updaten? Ik las namelijk dat sommige mensen de cam wat donker vonden. Dat zou dan uiterraard opgelost kunnen worden.

Verwijderd

Ik vind/vond de cam ook donker. Nu valt me alleen op dat t buiten erg mee valt en binnen moet je goed licht hebben, alleen 'savond binnen, blijft lastig. Hoe bedoel je nieuwe firmware dan? Er is toch niet nu al nieuwe software?

Verwijderd

Topicstarter
Smarron schreef op 16 september 2004 @ 21:41:
[...]
Ok. :)

1) De C500 is hetzelfde als de SPV, alleen 10x sneller en wat uitgebreider.
2) Ik zal eens kijken of ik er tijd voor heb, dan heb ik evt. wel interesse.
mail me dan daarover :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 22:23:
Ik vind/vond de cam ook donker. Nu valt me alleen op dat t buiten erg mee valt en binnen moet je goed licht hebben, alleen 'savond binnen, blijft lastig. Hoe bedoel je nieuwe firmware dan? Er is toch niet nu al nieuwe software?
Bij veel telefoons (vooral smartphones) komt er al heel snel nieuwe software uit die de kleine bugs oplossen. Kijk maar naar de SX1 en de s65 van Siemens (s65 is dan geen smartphone maar toch ;)) Maarre heeft iemand een idee waar je die dan zou moeten downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCasemod
^^^^^Wilt er iemand nog eens naar mijn vraag hierboven kijken^^^^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Gisteren mapopolis icm de GPS-ontvanger eens uitgebreid getest. Ik moet zeggen dat ik er zeer over te spreken ben! Alles wordt zeer duidelijk aan gegeven en ik ben expres verkeerd gereden. In eerste instantie moet ik omkeren (wat niet echt gaat als ik de snelweg op rij), daarna wordt er direct een alternatieve route ingepland. Echt gaaf! Als je nu nog verdwaalt, ben je volgens mij echt niet goed wijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

De toestellen zijn binnen bij GSMeasy.nl. Ik denk dat ik zo de trein maar eens pak naar Breda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoodlum2000 schreef op 17 september 2004 @ 11:57:
De toestellen zijn binnen bij GSMeasy.nl. Ik denk dat ik zo de trein maar eens pak naar Breda
ken je dat ergens op hun site zien? ik zie het nl nergens staan? Hoop dat het klopt, ik wil het toestelletje nu ook weleens ontvangen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Smarron schreef op 17 september 2004 @ 08:54:
Gisteren mapopolis icm de GPS-ontvanger eens uitgebreid getest. Ik moet zeggen dat ik er zeer over te spreken ben! Alles wordt zeer duidelijk aan gegeven en ik ben expres verkeerd gereden. In eerste instantie moet ik omkeren (wat niet echt gaat als ik de snelweg op rij), daarna wordt er direct een alternatieve route ingepland. Echt gaaf! Als je nu nog verdwaalt, ben je volgens mij echt niet goed wijs!
hoe kom je aan zo'n GPS ontvanger? ik heb zelf een SPV e200 en vraag me af of hier ook GPS ontvangers voor bestaan.

oh ja over tinyGPS is er ook nieuws: http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=3401

[ Voor 8% gewijzigd door Pretorian_ op 17-09-2004 14:00 ]

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Hoe ga je naar een nieuwe regel als je een e-mail of notitie typt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YOOO HIJS BINNEN!!!!!!!!! :*) :*) Ik heb er al ff mee gespeelt en ik vind de camera echt super. Helemaal niet donker, maar super scherp. Nou hangt hij de komende 3 uur eerst maar ff aan de lader. Hulde voor gsmstunts voor de zo snelle levering _/-\o_

Ik zag net op interngeheugen.com dat ze een Sandisk mini-SD+adapter (256 mb) hebben voor 36 Euro. Das een hele mooie prijs, maar weet hier iemand of deze kaartjes ook door de c500 worden herkent?
Ik zie net dat die orange try card, die meegeleverd wordt, ook van Sandisk is, dus de foon ziet dus Sandisk kaartjes :)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik vroeg mij trouwens af waarom de T-Mobile SDA 20mm dik is en de SPV c500 16mm dik. Dat scheelt 4mm, wat toch 25% is. Behoorlijk wat. Nu was ik gister echter bij de Orange shop en vergeleek de c500 met mijn t68i en ze waren net zo dik. En mijn t68i is volgens de specs 20mm dik. Nu heb ik het niet onder een loep gelegt natuurlijk, maar nu snap ik denk ik wel waarom het verschil tussen de SDA en c500 zo groot is, want ik heb het vermoeden dat het dus gewoon een stuk minder is. Die 16mm zal wel te optimistisch zijn en die 20mm te pessimistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mopperkont: Mijn C500 is ook geen 100 gram maar 104 :)

Maar King beetje:

De camera is buiten en met veel licht wel goed, maar ik vind m 'savonds binnen met licht aan, aardig donker. (of het moet aan mn C500 liggen, maar hoop van nie)
Ik heb op mijncamera.nl een mini sd besteld maar de levertijd is min 14 dgn :-(
Trouwens die try-card is bij jou toch ook leeg? Jammer dat Orange ons niet een paar leuke progjes cadeau doet! Naja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erhnam schreef op 16 september 2004 @ 00:00:
Ernham weet jij hoe je je MMS moet instellen voor vodafone?
ik heb al de instellingen geprobeerd die op modaco te vinden zijn maar nog geen geluk. Heb jij dit al aan de praat gekregen, gewoon GPRS werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Pretorian_ schreef op 17 september 2004 @ 13:56:
hoe kom je aan zo'n GPS ontvanger? ik heb zelf een SPV e200 en vraag me af of hier ook GPS ontvangers voor bestaan.

oh ja over tinyGPS is er ook nieuws: http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=3401
www.pdashop.nl

En hij (Rikaline 6030) is compatible met jouw phone ;)

Verwijderd

En paar vraagjes:
Wat doet die lichtsensor eigenlijk?
En hoe krijg ik mijn toetsenbod verlichting aan?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 07:34 . Reden: Ik weet het al, die lichtsensor zet je toetsenbord verlichting aan als het donker is. ]

Verwijderd

Smarron schreef op 17 september 2004 @ 08:54:
Ik heb met de autolader van de Rikaline muis geprobeerd om mijn C500 op te laden.
Daarbij gebruikte ik de USB kabel van de C500, maar dat werkt helaas niet. :'(

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 00:22:
Ik heb met de autolader van de Rikaline muis geprobeerd om mijn C500 op te laden.
Daarbij gebruikte ik de USB kabel van de C500, maar dat werkt helaas niet. :'(
Volgens mij is dat ook een andere spanning, dus ook niet aan te raden. In het ergste geval kun je de accu ermee kapot krijgen. Hoelang gaat jouw GPS-device ongeveer mee voordat je hem op moet laden?

Btw, de mapopolis mappen van Duitsland zijn gewoon niet te tellen zoveel! Is toch zowat onmogelijk om die allemaal op je telefoon te krijgen?!

* Smarron wacht stiekem toch geduldig tot TomTom met z'n mobile versie komt.

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:50
Toestel gisteren verstuurd, baal verschikkelijk dat zaterdag geen zendingen onder rembours worden aangeboden, maandag ben ik niet thuis dus het wordt pas dinsdag...... argggggg

• Silent3k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 21:32
Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 00:01:
En paar vraagjes:
Wat doet die lichtsensor eigenlijk?
En hoe krijg ik mijn toetsenbod verlichting aan?
Je beantwoord met je tweede vraag de eerste! ;) De lichtsensor bepaald of de toetsenbord verlichting wel of niet aangaat.

Greetz
Silent

Silent

• Criminelis
  • Laatst online: 11-09 11:05
Ik wil de C500 ook gaan bestellen, maar wil hem unlocken. Kan ik daar evnt. op een of andere manier nog problemen met krijgen? Als ik gebruik maar van Orange functies oid?

[update]
Vond ook nog wat over unlocken van Orange telefoons...

Hiero!

Staat alleen niet bij hoelang ik telefoon moet hebben en/of in gebruik moet hebben. Kan me niet voorstellen dat ik nieuwe C500 koop met orange lock, even nummer bel en meteen unlock code krijg... Weet iemand hoelang ik hem (in gebruik) moet hebben?

[ Voor 53% gewijzigd door Criminelis op 18-09-2004 16:33 ]

• Erhnam

Erhnam

M3ga_Man schreef op 18 september 2004 @ 16:27:
Ik wil de C500 ook gaan bestellen, maar wil hem unlocken. Kan ik daar evnt. op een of andere manier nog problemen met krijgen? Als ik gebruik maar van Orange functies oid?

[update]
Vond ook nog wat over unlocken van Orange telefoons...

Hiero!

Staat alleen niet bij hoelang ik telefoon moet hebben en/of in gebruik moet hebben. Kan me niet voorstellen dat ik nieuwe C500 koop met orange lock, even nummer bel en meteen unlock code krijg... Weet iemand hoelang ik hem (in gebruik) moet hebben?
1 jaar of even een unlock code zoeken op het internet ;)

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Voor zover ik weet word unlocken van de spv c500 nog niet echt op grote schaal aangeboden. Dus het kan ff duren voordat je wat vind. Het heeft overigens verder geen zin om er hier naar te gaan vragen (als je het illegaal zou doen), kan je namelijk een waarschuwing opleveren :)

• Criminelis
Ik vraag toch niet waar ik het kan laten doen, vraag alleen of ik er problemen mee kan krijgen...

Maarja, komt wel goed... Heb iig wel zin in me nieuwe foontje, echt een ownage ding :D

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

M3ga_Man schreef op 18 september 2004 @ 17:21:
Ik vraag toch niet waar ik het kan laten doen, vraag alleen of ik er problemen mee kan krijgen...

Maarja, komt wel goed... Heb iig wel zin in me nieuwe foontje, echt een ownage ding :D
Nee, weet ik. Zo bedoelde ik mijn opmerking niet! Maar lees hem nu terug en zo kwam het wel over idd. Maar ik dacht voorkomen is beter dan genezen! Zo was ie dus bedoeld.

Verwijderd

FF vraagje: Wat zijn volgens jullie nu de must-have apps op je SPV? Standaard issie nu vrij compleet, maar wat raden jullie nog aan?

Verwijderd

Is het ook mogelijk om SMSíes te schrijven op je comp in activesync, en dan via je telefoon te versturen? Ik heb namenlijk niet van die SMS-vingers :P

en wat is echt absolute must-have software voor op je smartphone? (8>
edit: ooops dubbelpost :O (met zelfde woordkeus)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 18:00 ]

Verwijderd

PocketDivXEncoder werkt ook perfect om filmpjes mee te verkleinen naar Smartphone formaat.
Doet ongeveer 20 min. over een film.
De film is dan zo'n 85 mb. (film van een uur)
Ik gebruik Betaplayer om de filmpjes af te spelen.
Daarmee kun je wel voor of achteruit spoelen in een film.
Met de WindowsMediaPlayer niet.
Zijn beide hier te downloaden.
http://divx.ppccool.com/

Afbeeldingslocatie: http://www.pdaclub.pl/images/screenshot/PocketDivXEncoder.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 19:33 ]

• Criminelis
Oscar Mopperkont schreef op 18 september 2004 @ 17:32:
[...]

Nee, weet ik. Zo bedoelde ik mijn opmerking niet! Maar lees hem nu terug en zo kwam het wel over idd. Maar ik dacht voorkomen is beter dan genezen! Zo was ie dus bedoeld.
Geeft niet hoor! :)

Bij welke winkels kan je de C500 los kopen? Tot nu toe heb ik alleen GSMStunts.nl gevonden, verder eigelijk nergens. Ben wel nieuwschierig in verband met prijsverschil.

Bij GSMStunts.nl is die 295 euro incl. BTW en incl. verzendkosten. Wel op vooruitbetaling, anders komt er 10 euro bij.

Nog een vraagje... Als je DivX filmpie op je telefoontje zet, kan je dan ook luisteren via je headset?

[ Voor 9% gewijzigd door Criminelis op 18-09-2004 19:33 ]

Verwijderd

M3ga_Man schreef op 18 september 2004 @ 19:28:
[...]Nog een vraagje... Als je DivX filmpie op je telefoontje zet, kan je dan ook luisteren via je headset?
Ja, dat kan.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Hoe is het geluid eigelijk al je DivX filmpie @ foon zet? Bij Nokia 6230 is het geluid echt tering hels...

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 21:18:
Mopperkont: Mijn C500 is ook geen 100 gram maar 104 :)

Maar King beetje:

De camera is buiten en met veel licht wel goed, maar ik vind m 'savonds binnen met licht aan, aardig donker. (of het moet aan mn C500 liggen, maar hoop van nie)
Ik heb op mijncamera.nl een mini sd besteld maar de levertijd is min 14 dgn :-(
Trouwens die try-card is bij jou toch ook leeg? Jammer dat Orange ons niet een paar leuke progjes cadeau doet! Naja.
Ja klopt wat je zegt. De camera heeft idd veel licht nodig. In donkere ruimtes wordt het beeld al gauw zwart. En mijn Orange Try card was ook leeg, maar goed dat vind ik niet zo'n ramp.

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ik eigen opgenomen filmpjes wel helemaal fullscreen kan kijken, maar filmpjes die ik erop zet om in Windows mediaplayer te spelen niet. Hij kantelt het beeld wel, maar het is lang niet fullscreen. Ook krijg ik avi bestanden niet aan het spelen, en dat vind ik raar, want hij neemt zelf ook filmpjes op in avi. Ik hoop dat iemand me hier wat uitleg kan geven? Heb het allemaal al draaiende gekregen :*)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 19:02:
PocketDivXEncoder werkt ook perfect om filmpjes mee te verkleinen naar Smartphone formaat.
Doet ongeveer 20 min. over een film.
De film is dan zo'n 85 mb. (film van een uur)
Ik gebruik Betaplayer om de filmpjes af te spelen.
Daarmee kun je wel voor of achteruit spoelen in een film.
Met de WindowsMediaPlayer niet.
Zijn beide hier te downloaden.
http://divx.ppccool.com/

[afbeelding]
Zeer mooi programmaatje zeg! De kwaliteit is compleet naar eigen smaak in te stellen, zowel video als geluid. En supersimpel. Het mooiste is dat je direct van DVD-bestanden je film kunt encoden en er is zelfs een 2-pass optie om een nog betere kwaliteit te krijgen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Heb een vraagje over Mapopolis. Als ik kaarten bekijk van 7MB dan gaat alles goed. Echter bij grotere kaarten (9MB) wordt de applicatie zeer traag en reageert het amper. Iemand hier ook last van? Heb ik te weinig geheugen of heeft de C500 misschien moeite om de 512MB SD kaart te lezen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Yannick schreef op 19 september 2004 @ 01:28:
Heb een vraagje over Mapopolis. Als ik kaarten bekijk van 7MB dan gaat alles goed. Echter bij grotere kaarten (9MB) wordt de applicatie zeer traag en reageert het amper. Iemand hier ook last van? Heb ik te weinig geheugen of heeft de C500 misschien moeite om de 512MB SD kaart te lezen??
Ik heb alle maps van Nederland op mijn SD-kaart staan. Geen probleem kunnen ontdekken wat betreft vertraging. Aan de 512MB zou het ook niet mogen liggen. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt gister mn toestel bezorgd ben ik niet thuis :{

nu kan ik hem pas maandag om 13:30 bij het postkantoor halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3ga_Man schreef op 18 september 2004 @ 19:28:
[...]

Geeft niet hoor! :)

Bij welke winkels kan je de C500 los kopen? Tot nu toe heb ik alleen GSMStunts.nl gevonden, verder eigelijk nergens. Ben wel nieuwschierig in verband met prijsverschil.

Bij GSMStunts.nl is die 295 euro incl. BTW en incl. verzendkosten. Wel op vooruitbetaling, anders komt er 10 euro bij.

Nog een vraagje... Als je DivX filmpie op je telefoontje zet, kan je dan ook luisteren via je headset?
www.gsmeasy.nl heeft m ook! voor E 296,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Gisteren besteld voor wel geteld 0 euro free 60 1 jaar verlengen :)

Ben vooral benieuwd naar gps gebeuren enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij free 60? Hijs nu toch gratis met free 40 jr via de orange shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 16:06:
Bij free 60? Hijs nu toch gratis met free 40 jr via de orange shop?
Hij kan toch gewoon een Free 60 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 16:07:
[...]

Hij kan toch gewoon een Free 60 hebben?
kan wel, maar hij is al gratis bij 1 jaar free40 of 2 jaar free20. Dus als je ff verder zoekt ken je hem met free60 nog wel met extra abbo korting krijgen lijkt me.

vraagje: weet al iemand of je sms op je comp ken maken, en dan via active sync kan zorgen dat je foon ze stuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
mijn telefoon rekening schommelt altijd zon beetje tussen de 30 euro en de 200 (zit veel in buitenland).. daarvan heb ik het gemiddelde genomen ongeveer en vond dat ik bij 60 uitkwam.. dus vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 00:08:
[...]

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ik eigen opgenomen filmpjes wel helemaal fullscreen kan kijken, maar filmpjes die ik erop zet om in Windows mediaplayer te spelen niet. Hij kantelt het beeld wel, maar het is lang niet fullscreen. Ook krijg ik avi bestanden niet aan het spelen, en dat vind ik raar, want hij neemt zelf ook filmpjes op in avi. Ik hoop dat iemand me hier wat uitleg kan geven? Heb het allemaal al draaiende gekregen :*)
hoe heb je dat draaiend gekregen ?? heb hier ook last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk maar naar de reply van Pamas. Je moet Betaplayer downloaden voor op je telefoon en je moet ook die pocketdivxencoder downloaden, voor op je pc. Je kunt dan veel formaten naar avi encoden. Maar let wel: Alles moet door dat pocketdivxencoder gaan. Ook al is het al een avi file, hij moet eerst doordat programma geecodeert worden (of hoe je het ook schrijft ;) ) voordat hij door de telefoon gezien kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
€296.- is zonder verzendkosten... er komt dan nog eens 10 euro bij. GSMStunts.nl is 295 euro incl. verzendkosten. Toch bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarbij dan wel het volgende aantekenen:

Alleen in september hanteren we de speciale actieprijs van EUR 295,- inclusief BTW en verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Correct, ook gelezen :) daarom ga ik hem zo bestellen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die TTmobile op de C500 of E200 willen draaien:

http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=114620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 11 september 2004 @ 19:05:
[...]
Haha, ik bedoelde eigenlijk je telefoon. Waar heb je die staan? Carkit ofzo? Want daar moet ik dan ook nog ff een oplossing voor verzinnen.
Dit is ook wel een leuk houdertje,
kun je ook aan je ventilatie rooster klemmen.
Link

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilefun.co.uk/graphics/misc/holder.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 21:11:
Dit is ook wel een leuk houdertje,
kun je ook aan je ventilatie rooster klemmen.
Link
Die zijn vrijwel overal te koop. Bijvoorbeeld bij Orange voor € 5,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een programma genaamd FreeSpace op mijn c500 gezet, maar nou is mijn hele foon fuckt up. Eerst had ik hem verbonden met een of ander programma genaamd app.exe ofzo. Toen ik het programma toen wilde opstarten deed het 't niet meer. Toen heb ik hem verbonden met zichzelf. Toen deed het programma het weer. Maar daarna zat dat programma achter alles. Wat je ook deed (bv. mediaplayer, camera. enz.. echt alles!). Ik kon ook geen verbinding meer maken met mijn pc. Iedere keer komt dat scherm naar voren met de geheugen info. Daarna heb ik de batterij eruit gehaald. (en de sim en de Orange try card). Nou start de telefoon niet eens meer op. Hij komt tot het Windowsscherm en daar blijft hij dan hangen... :( (er is een blauw lampje aan het knipperen (ipv dat groene))

Heeft iemand een idee wat ik kan doen?? Is er een mogelijkheid om te resetten?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 22:10 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.