De HTC Typhoon (Orange SPV C500)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.360 views sinds 30-01-2008

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 20:31
De Qtek 8010 is al enige tijd te koop in Duitsland. Kijk bijvoorbeeld eens op www.handit.de

De prijs van EUR 459,- is wel veel hoger dan de SPV-C500! Je krijgt voor dat geld echter wel een simlockvrije en ook provider-instelling-vrije phone.

Ik ga zelf voor de Qtek 8020. Vind ik er nog mooier uit zien. Ook de joystick en de verbeterde toetsen spreken me meer aan. Wie weet echter wanneer deze uitkomt?

[ Voor 56% gewijzigd door nathalia op 30-09-2004 15:04 ]

Mazda MX-30

Verwijderd

bij expansys issie binnenkort ook verkrijgbaar voor 2 tientjes minder ;)

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 11:05
Is het ook mogenlijk om je woordenboek aan te passen? Gewoon via een bestandje ofzo... Vind dat die standaart woorden echt zuigen! Zitten zoveel onzinnige woorden bij, en woorden die je vaak gebruikt zitten er niet in.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:09

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 14:50:
Iemand enig idee waar ik zon ding kan halen in de buurt van arnhem? Vage volk van Orange laat me alleen maar 2 jaar verlengen... zit ik niet zo op te wachten.

Iemand een tip waar ze hem op voorraad hebben en ik me abo voor 1 jaar kan laten verlengen?
Waarom niet via internet verlengen?
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 14:54:
Hier een coole demo (flash) van een programma waarmee je je homescreen enzo kan aanpassen, echt heel simpel!

http://www.ruttensoft.com/smartphone/demo.html

programmaatje kost $12,-
Daar zijn toch ook gratis oplossingen voor. :/
M3ga_Man schreef op 30 september 2004 @ 17:58:
Is het ook mogenlijk om je woordenboek aan te passen? Gewoon via een bestandje ofzo... Vind dat die standaart woorden echt zuigen! Zitten zoveel onzinnige woorden bij, en woorden die je vaak gebruikt zitten er niet in.
Woorden die je handmatig invoert worden zowieso al opgeslagen. Is ff veel werk, maar na een tijdje heb je toch een mooi woordenboek naar eigen smaak. Ik geloof dat er in de andere SPV-topics wel iets stond over bestandjes, maar weet het niet zeker.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 13:23

404error

Page Not Found

M3ga_Man schreef op 30 september 2004 @ 17:58:
Stuur een e-mailtje met alle woorden die je toe wil voegen naar je SPV, stuur deze door en ze staan in je geheugen. Alle woorden die hij verzend slaat hij op! Dit werkte al bij de oude SPV

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

• Criminelis
404error schreef op 30 september 2004 @ 18:23:
[...]

Stuur een e-mailtje met alle woorden die je toe wil voegen naar je SPV, stuur deze door en ze staan in je geheugen. Alle woorden die hij verzend slaat hij op! Dit werkte al bij de oude SPV
Oke... bedankt, maar het is dus niet mogelijk om somme kansloze woorden uit het woordenboek te verwijderen?

• 404error

404error

Page Not Found

M3ga_Man schreef op 30 september 2004 @ 18:36:
[...]

Oke... bedankt, maar het is dus niet mogelijk om somme kansloze woorden uit het woordenboek te verwijderen?
Volgens mij is er een progje voor...

Moet je even zoeken op Modaco.com...

Heb niet zo'n zin om zelf te zoeken... :Z

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Download T9editor.
Kopieer T9AW.UDB uit je Application Data naar je pc en voeg woorden toe met T9editor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
Speedfight schreef op 29 september 2004 @ 14:43:
Weet iemand of de infrarood poort van de c500 sterk genoeg is om te gebruiken als remote control met een app om bijvoorbeeld een tv op een paar meter afstand te bedienen? Ik las wel dat die van de spv200 niet sterk genoeg was.
Het moet mogelijk zijn. Er bestaat zoiets voor symbian-based smartphones: http://www.psiloc.com/index.html?id=152

Ik heb onlangs een vraag gesteld in een forum van Vitoremote, maken voornamelijk spul voor pocket pc's enzo. Zie hier mijn vraag en antwoord:

http://vitotechnology.com...um/read.php?FID=3&TID=365

Kwestie van geduld, dus.

[ Voor 32% gewijzigd door phAn op 01-10-2004 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 14:50:
Iemand enig idee waar ik zon ding kan halen in de buurt van arnhem? Vage volk van Orange laat me alleen maar 2 jaar verlengen... zit ik niet zo op te wachten.

Iemand een tip waar ze hem op voorraad hebben en ik me abo voor 1 jaar kan laten verlengen?
www.gsmeasy.nl of gsmatunts heb ik het gedaan kon daar wel met 1 jaar verlengen kost het toesten 49 euro of zo met orange 30

bij orange zelf moest het 2 jaar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep mijn c500 net via de post gekregen, na 3 weken via gsmeasy. Maar ik heb um nu dus eindelijk, vanmiddag maar eens flink mee spelen :)

edit: ben soms niet bereikbaar voor andere, en mms probleem enz. ben ik 8er. maar waar kan ik die .cab file van de orange site vinden, ik zoek me gek :(

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManOfWar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-03 18:52
Weet iemand mischien waar je de IPSM directory van je c500 kan vinden ?? ik zie hem nergens staan :?
Ik wil namelijk een andere boot screen plaatsen, want die van Orange vind ik maar niks...maar dan moet ik eerst de IPSM directory vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en msn bij wie werkt dat hij komt er bij mij niet doorheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManOfWar
MSN doet het bij mij prima....soms valt het uit maarja ....maar opzich doet dat het goed bij mij nadat ik orangeworld had geactiveerd.
Het enige wat ik nog niet kan doen is mms versturen :? , wel ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ManOfWar schreef op 01 oktober 2004 @ 21:58:
Weet iemand mischien waar je de IPSM directory van je c500 kan vinden ?? ik zie hem nergens staan :?
Ik wil namelijk een andere boot screen plaatsen, want die van Orange vind ik maar niks...maar dan moet ik eerst de IPSM directory vinden
IPSM is Storage geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om te verbinden met een (eigen) IMAP server? De Orange wizard default hier naar POP3. Verder is het wel een erg gaaf toestel; dat beeldscherm is erg mooi. Jammer dan Windows hier binnen 24 uur al een harde reset nodig had (dag instellingen en downloads :( )

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Laatst online: 12:11
IK HEB HEM :P

Echt über vet ding !!! :9~
Ik mis alleen een hoesje :7

Laden jullie hem eigenlijk meteen op als hij uit de doos komt?
Ik heb hem natuurlijk metten in gebruik genomen (wie doet dat niet ;) ) en merk dat de batterij helemaal vol is, dus het lijkt me beter als ik hem eerst helemaal leeg maak toch?

[ Voor 63% gewijzigd door XoReP op 02-10-2004 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

ZaeK schreef op 02 oktober 2004 @ 00:02:

Ik heb hem natuurlijk metten in gebruik genomen (wie doet dat niet ;) ) en merk dat de batterij helemaal vol is, dus het lijkt me beter als ik hem eerst helemaal leeg maak toch?
Ik heb hem ook meteen in gebruik genomen en merk geen negatieve invloed op de batterij. De batterij wordt trouwens ook opgeladen als je hem aasnluit via het usb-kabeltje wat wel handig is. Die kabeltjes zijn universeel dus ik laat er gewoon eentje in de pc op mijn werk zitten zodat ik daar ook altijd een oplader heb :)
Spider.007 schreef op 01 oktober 2004 @ 23:14:
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om te verbinden met een (eigen) IMAP server? De Orange wizard default hier naar POP3. Verder is het wel een erg gaaf toestel; dat beeldscherm is erg mooi. Jammer dan Windows hier binnen 24 uur al een harde reset nodig had (dag instellingen en downloads :( )
De mijne hing vandaag ook even. Dat hij opneiuw opgestart moet worden om de zo veel dagen blijf je waarschijnlijk hebben, een harde reset heb ik gelukkig nog niet nodig gehad.

[ Voor 31% gewijzigd door Marzman op 02-10-2004 05:40 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:49

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik heb wormsworldparty hier liggen.. Klopt het dat er een software lock op zit? Zo ja weet iemand hoe die er af te halen?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Erhnam schreef op 02 oktober 2004 @ 11:02:
Ik heb wormsworldparty hier liggen.. Klopt het dat er een software lock op zit? Zo ja weet iemand hoe die er af te halen?
Ja, er zit een softwarelock op maar deze is niet zoals bij de oude SPV's. Deze blokeert namelijk veel minder. JE kunt een programma'tje gebruiken dat AEConfig heet dacht ik CMIIAW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Ik heb Mapopolis op me C500 geinstalleerd, met me telefoon mijn EMTAC Bleutooth GPS gezocht, gevonden en verbinding mee gemaakt. Maar het lijkt wel op Mapopolis die ontvanger niet vind oid. Ik kan iig geen verbinding krijgen, hij blijft maar zoeken.

Wat moet ik doen!? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 22:28:
en msn bij wie werkt dat hij komt er bij mij niet doorheen?
Doet het hier ook prima.
ManOfWar schreef op 01 oktober 2004 @ 22:39:
MSN doet het bij mij prima....soms valt het uit maarja ....maar opzich doet dat het goed bij mij nadat ik orangeworld had geactiveerd.
Het enige wat ik nog niet kan doen is mms versturen :? , wel ontvangen
MMS versturen doet het hier eveneens prima.
ZaeK schreef op 02 oktober 2004 @ 00:02:

Orange toestellen hoeven in principe niet meer opgeladen te worden. Orange doet dit bij alle toestellen vooraf, als service. Zowieso via de Orange-shops, maar aangezien dit ook een Orange-toestel betreft waren ze al opgeladen voordat ze naar de internetwinkels gingen.
M3ga_Man schreef op 02 oktober 2004 @ 12:35:
Ik heb Mapopolis op me C500 geinstalleerd, met me telefoon mijn EMTAC Bleutooth GPS gezocht, gevonden en verbinding mee gemaakt. Maar het lijkt wel op Mapopolis die ontvanger niet vind oid. Ik kan iig geen verbinding krijgen, hij blijft maar zoeken.

Wat moet ik doen!? ;)
BT op discoverable in je instellingen. In mapopolis port op COM7, baud rate op 19200. Zo zou hij het moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk anders even op pagina 15 van dit Topic :O
Hier dus: Instellingen Mapopolis

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Als ik de instellingen volgens de tutorial doe, vind hij niets :'(

[ Voor 93% gewijzigd door Criminelis op 02-10-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Kreeg net van een vriend wel handige sneltoets te horen. Rode telefoontje ingedrukt houden is toetsblokkering :)

Misschien is het oud nieuws... maar ik wist het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook niet bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Ik was trouwens de tipgever O-) :X

Welke killer app hebben jullie eigenlijk op je C500 draaien?

[ Voor 3% gewijzigd door XoReP op 03-10-2004 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stond al paar pagina's terug , maar had er zelf ook niet op gekomen, heb nl altijd de neiging te denken dat me foon dan uitgaat. maar ckr wel relaxte optie, gebruik um veel.

verder:

aan/uit toest kort ingedrukt houden brengt je in een soort van profielen menu, waar je dus ook de optie "vliegtuig-modus" kan kiezen, dan behoud je alle agenda functies, maar geen BT of GSm mogelijkheid, kan handig weze, maar er zijn dus ook ook opties zoals "stil", vond ik zelf ook wel een uitvinding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

ZaeK schreef op 03 oktober 2004 @ 02:04:
Ik was trouwens de tipgever O-) :X

Welke killer app hebben jullie eigenlijk op je C500 draaien?
Volgens mij was de handleiding de tipgever, maar goed. Dit was al sinds de SPV Classic bekend. Boekje lezen helpt ook veel. :Z

Ik gebruik btw gewoon de ingebouwde task manager. Doet het prima om alle zooi in 1x te killen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Smarron schreef op 03 oktober 2004 @ 08:09:
[...]
Volgens mij was de handleiding de tipgever, maar goed. Dit was al sinds de SPV Classic bekend. Boekje lezen helpt ook veel. :Z

Ik gebruik btw gewoon de ingebouwde task manager. Doet het prima om alle zooi in 1x te killen. :)
Inderdaad; ik wilde net zeggen; kan ik ook zoveel mensen een nieuwtje vertellen door wat random quotes uit de gebruiksaanwijzing te halen? :P

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn mensen die eerst lekker op eigen houtje gaan lopen pielen, voordat ze het 120 pagina's dikke boekje erbij pakken ^^ (me included) ... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 11:56:
er zijn mensen die eerst lekker op eigen houtje gaan lopen pielen, voordat ze het 120 pagina's dikke boekje erbij pakken ^^ (me included) ... >:)
Ik dus ook :Y) . Gisteravond toch ff de gebruiksaanwijzing doorgelezen (khad niks te lezen ;) ) om te kijken of het er misschien ook in stond (en dat stond het ook) ;)

BTW Mijn batterij houd het trouwens met intensief gebruik en bluetooth enabled ruim 3 dagen vol :P (en dat terwijl de batterij nog ingewerkt moet worden ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batt. doet het bij mij ook super, vrijdag ochtend direct uit verpakking in me foon gestopt, staat nu nog op 1/3e terwijl ik dus al sinds vrijdag constant met die foon in de weer ben...

gratis smsén is ook wel geinig, ken alleen geen tellertje vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 13:59:
kep mijn c500 net via de post gekregen, na 3 weken via gsmeasy. Maar ik heb um nu dus eindelijk, vanmiddag maar eens flink mee spelen :)

edit: ben soms niet bereikbaar voor andere, en mms probleem enz. ben ik 8er. maar waar kan ik die .cab file van de orange site vinden, ik zoek me gek :(
Op pagina 23 van dit draadje staat de oplossing, deze werkte heel goed! Ik had dat probleem ook :-(

Rklunder:
Hmm dit is precies wat ik ook heb gehad. Wat je eigenlijk zal moeten proberen is al je verbindingen verwijderen en dan nogmaals dat .cab bestand installeren. Dat heeft bij mij namelijk wel geholpen. Na dat ik natuurlijk de mms instellingen bij 4-9-2 en dan menu 1-4-2 van beveiligd WAP-netwerk na mms-netwerk had gezet.

Dus eerst bij instellingen en dan gegevensverbindingen, dan menu, verbinding bewerken en dan bij gprs verbindingen alles weghalen. Dan het cab. bestandje installeren en dan zet ie alles er goed in. Dan wel weer zoals hierboven staat de instellingen van beveiligd wapnetwerk halen en op mms netwerk zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtthw
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:03
Ik heb mijn C500 een hard reset moeten geven, want er kwamen geen smsjes meer binnen... Verder werkte alles nog probleemloos.
Meer mensen die dit probleem gehad hebben?
Ik hoop niet dat het te vaak gaat gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit alleen gehad met me e100 eindeloos... Alleen daar hielp harde reset maar fftjes. Naja je moet ff afwachten, dan weet je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word gek van die bluetooth

ik heb een bleutooth usb stick class 1 van sitecom en als ik verbinding maak heb ik als enige service inbelnetwerk dun met windows stadaard meuk sp2
verder niks
dus ik denk dan install ik me drivers wel gedaan
maar windows herkent me bleutooth zo snel dat sitecom hem niet ziet ARGG!
EDIT: NA VEEL GEKLOOT WERKT HET HANDMATIG ALLES INSTALLEN

nog 1 vraag als je 2 pc synct gaat die om je mail zeuren heeft iemand daar een oplossing voor want het is het zelfde mail adress

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Weet iemand waar ik kan vinden hoe ik de bootscreen kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Ik heb geprobeerd met de standaard bestandsmanager bestanden te versturen via bluetooth, maar als ik hem op infrarood apparaten laat zoeken dan loopt hij eruit en vind geen bluetooth apparaten en als ik het nog een keer probeer dan loopt hij er niet uit maar vind ook geen bluetooth apparaten.

Hij vind wel een of ander raar ding die zijn MAC als naam heeft maar daar kun je niks mee. Als ik normaal zoek vind ik 9 a 10 apparaten hier die bluetooth aan hebben.

Hoe kan ik nou dus bestanden versturen via bluetooth (zonder betaalde software te gebruiken)?

[ Voor 10% gewijzigd door XoReP op 04-10-2004 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is een tooltje voor ik heb het ergens gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 14:09:
is een tooltje voor ik heb het ergens gelezen
Ik denk dat je Smart Explorer bedoelt. Maar helaas is dat geen gratis programma :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Ik ben op zoek naar mooi programma om MP3tjes af te spelen. Zowiets als Winamp maar dan voor SPV. Windows Media Player kan je geen playlists mee maken, en dat vind ik dus echt zuigen.

Iemand ideeen ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
M3ga_Man schreef op 04 oktober 2004 @ 22:12:
Ik ben op zoek naar mooi programma om MP3tjes af te spelen. Zowiets als Winamp maar dan voor SPV. Windows Media Player kan je geen playlists mee maken, en dat vind ik dus echt zuigen.

Iemand ideeen ;) ?
http://www.pocketmind.com/pocketmusicsp.htm ;)

[ Voor 9% gewijzigd door XoReP op 04-10-2004 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maksietje
  • Laatst online: 05-03 11:45

Maksietje

Keer je om en kijk vooruit

Heel stom, het staat hier in het topic, maar ik kan het niet meer vinden.
Hoe reboot ik mijn telefoon ook alweer??

Life is all about priorities!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Powerbutton 1 a 1,5 seconden ingedrukt houden terwijl je beide zwarte buttons ingedrukt houd. Let wel; dit is een harde reboot en je bent alles kwijt :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al 538 op de tel gehad via bleutooth? ik kan steets niks openen of heb ik dan een andere player nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

ManOfWar schreef op 01 oktober 2004 @ 22:39:
[...]
MSN verbreekt de verbinding zodra je je toetsblokkering aanzet of een gesprek voert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Vorige week maandagavond mijn C500 met orange abbo bij gsmstunts.nl bestelt, maar nog steeds niets binnen.
Ik had afgelopen vrijdag al gebelt maar toen hadden ze al wel het abbo geactiveerd maar omdat ze het zo druk hadden gingen ze maandag pas versturen.
Morgen nog maar weer eens bellen hoe lang het nog duurt. Zijn er nog meer mensen op hun bestelling aan het wachten bij gsmstunts?

En voor de mensen die hem al hebben: Is hij ook nog een beetje te gebruiken als oraganizer voor afspraken en dan dus ook het invoeren of kan ik beter daarvoor mijn Palm M130 gebruiken?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK kreeg m bij GSMstunts op dinsdag, en ik had m vrijdag besteld. Je kan de SPV goed gebruiken als organizer vind ik, je kan herinnering instellen en uitgebreid dingen erin zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit wel een agenda functie op, deze is makkelijk te syncen met outlook wat erbij wordt geleverd.

maar zoals ook voor de pocket pc's geldt. Het agenda programma wat erop zit is nogal wat standaard. Maar sommige mensen vinden dat juist prettig... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManOfWar
Kent iemand een goed werkende SNES emulator voor de SPV C500 ??

Ik heb alleen PocketSNES gevonden maar deze doet het alleen met
smartphones win 2002...en niet met win 2003. Heb het namelijk geprobeerd, maar liep iedere keer vast. :(

Ik hoor het graag als iemand een goed werkende snes emulator voor de SPV C500 kent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bleutooth nu in huis met quick sync dan is alles gratis maar als ik naar de keuken ga is me bereik weg maar die zoekt die niet vanzelf erug dan moet ik weer eerst verbinding maken heeft iemand dit zo dat het vanzelf gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 18:41:
iemand al 538 op de tel gehad via bleutooth? ik kan steets niks openen of heb ik dan een andere player nodig
hmm...nog niet via BlueTooth :) wel via GPRS :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
ManOfWar schreef op 06 oktober 2004 @ 03:10:Ik hoor het graag als iemand een goed werkende snes emulator voor de SPV C500 kent. ;)
Ik heb SmartNES erop staan, en die werkt met mn c500. Ik moet het eerste echt leuke spelletje nog vinden alleen, kweetniet, ik ben niet echt van de nintendo generatie :p Plus dat al die actiespelletjes maar bar lastig te doen zijn op de foon. Maar de emulator werkt wel aardig, niet super overigens - zeker niet als je ook nog het geluid aanzet.

edit:
linkje er ook maar bij dan hè:
http://smartphone.modaco.com/viewtopic.php?t=4149

Je kunt ook nog gnuboy proberen, een gameboy (color) emulator. Die werkt nog sneller dan SmartNES, alleen locked ie de boel als ik het geluid aanzet.
Ook daarvoor heb ik weinig leuke spelletjes gevonden so far.. Prince of Persia staat erop, die is best lollig, alleen t zwaardvechten is wat tricky.
[http://www.surrealservices.co.uk/]

Als iemand suggesties heeft voor non-actie roms (als die BESTAAN) met iets van puzzeltjes ofzo.. gewoon iets dat je niet na twee tellen af bent... Pinball op gnuboy werkt leuk, alleen is dan het gemis van geluid weer zo jammer.

[ Voor 9% gewijzigd door phAn op 06-10-2004 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 13:28

nIghtorius

Poef!

phAn schreef op 06 oktober 2004 @ 12:08:
[...]
Ik heb SmartNES erop staan, en die werkt met mn c500. Ik moet het eerste echt leuke spelletje nog vinden alleen, kweetniet, ik ben niet echt van de nintendo generatie :p Plus dat al die actiespelletjes maar bar lastig te doen zijn op de foon. Maar de emulator werkt wel aardig, niet super overigens - zeker niet als je ook nog het geluid aanzet.

edit:
linkje er ook maar bij dan hè:
http://smartphone.modaco.com/viewtopic.php?t=4149

Je kunt ook nog gnuboy proberen, een gameboy (color) emulator. Die werkt nog sneller dan SmartNES, alleen locked ie de boel als ik het geluid aanzet.
Ook daarvoor heb ik weinig leuke spelletjes gevonden so far.. Prince of Persia staat erop, die is best lollig, alleen t zwaardvechten is wat tricky.
[http://www.surrealservices.co.uk/]

Als iemand suggesties heeft voor non-actie roms (als die BESTAAN) met iets van puzzeltjes ofzo.. gewoon iets dat je niet na twee tellen af bent... Pinball op gnuboy werkt leuk, alleen is dan het gemis van geluid weer zo jammer.
over dat GNUBOY.. Ik heb 'm er ook opstaan. en met dat vastlopen van het geluid had ik ook.. gewoon koppig zijn en continu proberen.. opeens wil het wel en blijft het ook gewoon goed doen :?..

wel klote continu die accu eruit halen en opnieuw instoppen

[ Voor 3% gewijzigd door nIghtorius op 06-10-2004 13:45 ]

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 12:38

x-man

Proud newbie!

Argh probeer een concertvideo van 180MB op mijn nieuwe 256 MB kaart te krijgen, maar ActiveSync wil niet meewerken. Copy paste werkt niet want halverwege de transfer begint hij weer opnieuw met copieren.

Moet ik nu echt weer een cardreader gaan kopen?

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer
  • Laatst online: 23-12-2020

souderkeamer

Hobo en Techniek

Ik ga binnekort een c500 kopen, alleen dan de silver etition. die heeft nog niemand. ;)

Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer

souderkeamer

Hobo en Techniek

kan er eigenlijk ook een gewone sd kaartje in want het zou echt balen zijn als ik mijn oude sd kaartje uit mijn oude spv niet meer kon gebruiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man

x-man

Proud newbie!

masterofoboe schreef op 06 oktober 2004 @ 20:54:
kan er eigenlijk ook een gewone sd kaartje in want het zou echt balen zijn als ik mijn oude sd kaartje uit mijn oude spv niet meer kon gebruiken :?
Nee kan niet..en je bent niet de enige met de silver edition;)

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer

souderkeamer

Hobo en Techniek

bij orange waren ze net binnen en volgens hun waren ze heeeeeeeeeel zeltzaam O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

masterofoboe schreef op 06 oktober 2004 @ 21:31:
bij orange waren ze net binnen en volgens hun waren ze heeeeeeeeeel zeltzaam O-)
Ze zijn niet zeldzaam, ze zijn alleen later op de markt gekomen. En je bent inderdaad echt niet de enige. Ik heb er al verscheidene gezien. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Als ik probeer de directorie My Documents te openen op mijn miniSD kaartje dan zegt hij dat ik geen goede rechten heb :/ Hoort dit?

Ik heb trouwens een 16MB kaartje en een 256MB kaartje en allebij doen ze dat.

P.S. Volgens mij zijn de zwarte zeldzamer over het algemeen omdat Orange daar nu een alleen recht op zou hebben :/ (zoiets had ik gelzen). Nu is alleen maar de zwarte te verkrijgen in NL dus in NL is iig de zwarte dominerend.

P.P.S. Wat me trouwens opvalt is dat hij niet meer los te koop is :/

[ Voor 43% gewijzigd door XoReP op 06-10-2004 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 12:03
Via www.gsmeasy.nl kan je dus deze mobiel met een ander abbonement afsluiten, maar dan is het niet mogelijk om gebruik te maken van de online diensten begrijp ik. Want ik vind het toch een stukje aantrekkelijker om een Hi 20 abbo te nemen ipv een gelijkwaardig orange abbo. Maarja MSN'en op school is ook wel weer grappig :).

Valt me op hoe goedkoop deze mobiel trouwens is als je het gaat vergelijken met andere mobieltjes, terwijl deze toch zo gigantisch veel meer biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frennek schreef op 06 oktober 2004 @ 21:43:
Via www.gsmeasy.nl kan je dus deze mobiel met een ander abbonement afsluiten, maar dan is het niet mogelijk om gebruik te maken van de online diensten begrijp ik. Want ik vind het toch een stukje aantrekkelijker om een Hi 20 abbo te nemen ipv een gelijkwaardig orange abbo. Maarja MSN'en op school is ook wel weer grappig :).

Valt me op hoe goedkoop deze mobiel trouwens is als je het gaat vergelijken met andere mobieltjes, terwijl deze toch zo gigantisch veel meer biedt.
Ja hij is inderdaard relatief goedkoop, dat kan je wel zeggen! Alleen heeft ie wel een simlock, weetje zeker dat dat kan bij gsmeasy? Er staat wel bij dat ie locked is nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Ik heb hem bij GSMEasy besteld en heb er nu een Telfort kaartje inzitten (erg fout, er staat nog O2-NL op het display?!?). Maar als je ze daar koopt hebben ze een simlock.

Ik maak trouwens ook gewoon gebruik van de GPRS van Telfort.

Met een Hi-kaartje kun je er ook i-mode pagina's op kijken omdat die html zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man

x-man

Proud newbie!

Oh dit is echt perfect!!

Nooit meer saaie OV tripjes. Heeft de trein vertraging? Maakt niet uit..ben toch een film aan het kijken op mijn telefoon!

IPod? Jongen dat is toch al zooo 2003..ik kijk nu videoclips en concerten op mijn telefoon.

En dit programmaatje is zo makkelijk. Je kiest gewoon 2 films die je de volgende dag op je telefoon wilt zien. Zet hem aan en gaat slapen. En nu is die trip naar Tante Bertha uit Limburg helemaal geen nachtmerrie meer, maar juist leuk.

Ik ben zo gelukkig! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

404error schreef op 06 oktober 2004 @ 22:17:
Ik heb hem bij GSMEasy besteld en heb er nu een Telfort kaartje inzitten (erg fout, er staat nog O2-NL op het display?!?). Maar als je ze daar koopt hebben ze een simlock.

Ik maak trouwens ook gewoon gebruik van de GPRS van Telfort.

Met een Hi-kaartje kun je er ook i-mode pagina's op kijken omdat die html zijn...
Wil dat nu zeggen dat je wel kan bellen etc met een ander sim dan een orange sim? Ondanks dat ie gelocked is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 00:02:
[...]

Wil dat nu zeggen dat je wel kan bellen etc met een ander sim dan een orange sim? Ondanks dat ie gelocked is? :?
Simlock kan er zoals elke simlock af! Maar daar ga ik verder niet op in aangezien dat niet mag op dit forum (ondanks het op legale wijze is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
Maar alleen met orange kan je dus diensten zoals MSN gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

404error schreef op 07 oktober 2004 @ 00:04:
Simlock kan er zoals elke simlock af! Maar daar ga ik verder niet op in aangezien dat niet mag op dit forum (ondanks het op legale wijze is)
offtopic:
Je doelt op de zeer makkelijk via google te vinden site, dat die legaal zou zijn? Ben wel benieuwd naar je redenatie :) En jij hebt het dus op die, volgens jou legale, wijze gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

frennek schreef op 07 oktober 2004 @ 09:07:
Maar alleen met orange kan je dus diensten zoals MSN gebruiken?
In principe niet. Als je GPRS-service werkt van een andere provider zal MSN het ook gewoon moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Oscar Mopperkont schreef op 07 oktober 2004 @ 09:13:
[...]

offtopic:
Je doelt op de zeer makkelijk via google te vinden site, dat die legaal zou zijn? Ben wel benieuwd naar je redenatie :) En jij hebt het dus op die, volgens jou legale, wijze gedaan?
offtopic:
Zolang er niet geflashed wordt is het legaal, het toestel is jouw eigendom! Pas als je andere software er op flashed wordt het illegaal ivm copyright. Daarom zijn er ook winkels die het gewoon doen! En ja, ik heb het zo gedaan: €30 en in 5 minuten klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag in een eerder post dat je WMA's als ringtone kunt instellen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit dan zou moeten doen? Ik kan het namelijk niet vinden... :?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar, ik heb het inmiddels al gevonden! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

404error schreef op 07 oktober 2004 @ 11:19:
[...]

offtopic:
Zolang er niet geflashed wordt is het legaal, het toestel is jouw eigendom! Pas als je andere software er op flashed wordt het illegaal ivm copyright. Daarom zijn er ook winkels die het gewoon doen! En ja, ik heb het zo gedaan: €30 en in 5 minuten klaar
vervalt je garantie dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
Beetje jammer dat GSMEasy geen vodafone abbo's levert, maar alleen via debitel. Anders wist ik wel wat ik zou doen. Maar wat je verbruikt met vodafone live, gaat dat van je bundel af? Of komt dat buiten je bel bundel, net zoals je sms bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frennek ga een naar de site toen en zoek het uit ik vind dat het vragen gehalte echt te laag word niemand zoekt wat uit en er zijn zo veel post dat je niks terug kan vinden

antwoord het gaat van je apparte data bundel af

ik doel niet op de mensen met een c500 maar de mensen zonder
zoals beweren dat je als enige een silveren gaat kopen :S

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 12:25:
[...]

vervalt je garantie dan niet?
Volgens mij niet....als je een hardreset doet is dan je simlock btw niet weer terug? :) Nee dat lijkt me ook niet ..laat maar onnodige vraag :)

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 07-10-2004 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 22:20

Blaz0r

:)

Ik heb een paar vraagjes,

Hoe bevalt bij jullie het batterij verbruik?

En hoe zit het met de kosten van orange world bij msn gebruik?
Betaal je gewoon per verbruikte bytes of moet je bij elke keer connecten ook extra betallen?

Je hebt 2MB "tegoed" bij orange world Dit zou dus niet zomaar op gaan met alleen msn-en aangezien mijn chatlogs op de pc per maand onder de 1MB liggen en ik toch redelijk intensief msn (of gebruik msn veel meer dan alleen de text?)

[ Voor 7% gewijzigd door Blaz0r op 07-10-2004 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man

x-man

Proud newbie!

Blaz0r schreef op 07 oktober 2004 @ 18:30:
Ik heb een paar vraagjes,

Hoe bevalt bij jullie het batterij verbruik?
De batterijgebruik is erg goed. Paar uurtjes onderweg muziek zitten luisteren en filmpjes kijken. En dat ding was meer dan 3-kwart vol.

Ik was trouwens vandaag een film aan het kijken onderweg in de metro en een gast naast me had niks door. Tot de metro een tunnel doorging en je duidelijk alleen het scherm zag. Je voelde hem echt kijken met een WTF blik! :D

Deze telefoon heeft een lekker groot"kijk mij eens cool patsen gehalte". 8) :7 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

x-man schreef op 07 oktober 2004 @ 18:43:
[...]

De batterijgebruik is erg goed. Paar uurtjes onderweg muziek zitten luisteren en filmpjes kijken. En dat ding was meer dan 3-kwart vol.

Ik was trouwens vandaag een film aan het kijken onderweg in de metro en een gast naast me had niks door. Tot de metro een tunnel doorging en je duidelijk alleen het scherm zag. Je voelde hem echt kijken met een WTF blik! :D

Deze telefoon heeft een lekker groot"kijk mij eens cool patsen gehalte". 8) :7 >:)
Heb jij extra geheugen gehaald om de films op te slaan? zo ja welke?

in de specs staat max 256mb, is meer niet mogelijk, iemand geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

512 van kingmax werkt ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Blaz0r schreef op 07 oktober 2004 @ 18:59:
[...]

Heb jij extra geheugen gehaald om de films op te slaan? zo ja welke?

in de specs staat max 256mb, is meer niet mogelijk, iemand geprobeert?
Op die 256 Mb past al 3 uur film, maar 512 Mb schijnt soms ook te werken idd.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Ik probeer me EMTAC GPS ontvanger te laten werken met Mapopolis, maar ik krijg het echt niet aan de praat :( . Heb al de instructies gevolgt zoals ze hier in het topic staan, maar zodra ik dan ga scannen op COM7 zegt hij dat de COM7 poort niet available is. Als ik hem op Auto-Detect zet, komt ie (volgens mij) niet verder dan COM0 en COM1 :? Hij springt van COM0 naar COM1 en dan meteen weer terug naar COM0, enz.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Of zijn er mensen waarbij het WEL werkt. Ik heb de EMTAC Bleutooth GPS ontvanger. Model: D1598

Zo ziet ie eruit:
Afbeeldingslocatie: http://www.handit.de/_gif/bilder/emtac_BT-gps_1_180.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

M3ga_Man schreef op 08 oktober 2004 @ 11:04:
Ik probeer me EMTAC GPS ontvanger te laten werken met Mapopolis, maar ik krijg het echt niet aan de praat :( . Heb al de instructies gevolgt zoals ze hier in het topic staan, maar zodra ik dan ga scannen op COM7 zegt hij dat de COM7 poort niet available is. Als ik hem op Auto-Detect zet, komt ie (volgens mij) niet verder dan COM0 en COM1 :? Hij springt van COM0 naar COM1 en dan meteen weer terug naar COM0, enz.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Of zijn er mensen waarbij het WEL werkt. Ik heb de EMTAC Bleutooth GPS ontvanger. Model: D1598

Zo ziet ie eruit:
[afbeelding]
Mapopolis moet je al instellen op COM7, niet op autodetect. Je moet hem idd op discoverable zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Smarron schreef op 08 oktober 2004 @ 12:18:
[...]
Mapopolis moet je al instellen op COM7, niet op autodetect. Je moet hem idd op discoverable zetten.
Dat heb ik allemaal al gedaan. Maar als ik in Mapopolis in GPS settings hem op COM7 zegt ie dat ie niet available is, hij zoekt ook niet eens.

Ik ben ook alle poorten al afgegaan. COM1, COM2, COM3, enz enz. Maar bij geen elke poort vind hij wat.

[ Voor 14% gewijzigd door Criminelis op 08-10-2004 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of ik de SPV C500 zo kan instellen dat ik hem als een standaard USB stick zou kunnen gebruiken. Ik heb hem in een XP SP2 doos gestoken en die herkent hem niet. Ik weet dat je ActiveSync hiervoor kan gebruiken, maar dat kan ik niet op elke PC zetten waar ik wel eens achter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

Bij orange hebben ze nu een mooie studenten actie: (gewoon in de shop)

1 jaar 20% korting op je abonnementskosten
25 euro toestel korting (of korting op acc. als toestel gratis is)

Verder krijg je standaart zoiezo al 15 euro toegoed op de simkaart en de eerste maand 25 euro extra.

offtopic:
Ik ben hem vandaag gaan halen 2 jaar 20e (1e jaar dus 16e),
en van men 25e heb ik voor 15 extra een bt dongle gehaald

[ Voor 8% gewijzigd door Blaz0r op 08-10-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
bij werkt de kingmax 512MB ook :) Mp3 speler erbij hoppa ;P

Dat pocketmusic gebeuren doet het trouwens niet bij mij.. ik gebruik nu maar music box...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

M3ga_Man schreef op 08 oktober 2004 @ 13:06:
Dat heb ik allemaal al gedaan. Maar als ik in Mapopolis in GPS settings hem op COM7 zegt ie dat ie niet available is, hij zoekt ook niet eens.

Ik ben ook alle poorten al afgegaan. COM1, COM2, COM3, enz enz. Maar bij geen elke poort vind hij wat.
Vreemd. En je hebt al de serial port setup gedaan en vinkjes gezet enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
kan je eigenlijk contacts van sim naar telefoon copieren? zo ja dan zit het iig niet op een logische plaats :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtthw
  • Laatst online: 13:03
Low-Fi schreef op 08 oktober 2004 @ 17:19:
kan je eigenlijk contacts van sim naar telefoon copieren? zo ja dan zit het iig niet op een logische plaats :@
Dat kan met de SIM Manager (onder Bureau-accessoires) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Smarron schreef op 08 oktober 2004 @ 16:40:
[...]

Vreemd. En je hebt al de serial port setup gedaan en vinkjes gezet enzo?
Jah, heb alles gedaan wat er ook in dit topic staat. Helemaal nix werkt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3ga_Man schreef op 08 oktober 2004 @ 17:51:
[...]
Jah, heb alles gedaan wat er ook in dit topic staat. Helemaal nix werkt :/
Doe dit eens.

Ga naar Begin> instellingen> verzenden
zet een vinkje bij "inkomende stralen ontvangen"
druk daarna op gereed.

Ik denk dat het dan werkt.

edit:
Dit is het waarschijnlijk ook niet, bij mij werkt het ook met het vinkje uit

Verwijder Mapopolis anders eens en installeer het opnieuw,
soms wil dat ook nog wel eens helpen.
Volg daarna deze instellingen.

[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom krijg ik mmsjes in de vorm van een smsje met een website adres ?of hoort dit zo ?

en waarom kan ik geen mms versturen en krijg ik dan systeembeheerder berichtej

ik kan die cabfile bij orange.nl niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 20:20:
Waarom krijg ik mmsjes in de vorm van een smsje met een website adres ?of hoort dit zo ?

en waarom kan ik geen mms versturen en krijg ik dan systeembeheerder berichtej

ik kan die cabfile bij orange.nl niet vinden?
Staat je MMS wel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

Ik heb een beetje met BT zitten proberen maar ik krijg mijn c500 niet bij: Mijn bleutooth locaties. Ik kan hem wel toevoegen via apparaat toevoegen maar weer niet aan PAN. Heeft iemand dit wel eens vaker geprobeert met een sitecom usb Dongle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
C500 ondersteund geen PAN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

ZaeK schreef op 08 oktober 2004 @ 21:35:
C500 ondersteund geen PAN ;)
Maar, hoe krijg ik hem in mijn bt locaties?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.