De HTC Typhoon (Orange SPV C500)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.358 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:50
Blaz0r schreef op 08 oktober 2004 @ 21:38:
[...]

Maar, hoe krijg ik hem in mijn bt locaties?
Heb je hem al gepaired?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 22:20

Blaz0r

:)

uit de tutorial hier onder:

Klik links op je desktop scherm op "search for devices in range". Op je desktop zie je nu je telefoon verschijnen als SPV_C500. Geef een rechtermuisklik op dit icoon en kies voor de optie "pair devices".

Dit heb ik dust niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinPower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 21:18

PenguinPower

May the SOURCE be with you

Normaal gesproken heb ik een keyboard lockout op mijn SPV C500 ingesteld na 1 minuut en batterij besparende display instellingen. Echter, wanneer ik in de auto zit zou ik dit graag in 1x willen uitschakelen ivm navigatie.

Weet iemand hoe dit kan / of dit standaard kan?
Is er misschien een andere oplossingen voor? Zoals een soort macrorecorder die in windows 3.11 zat, zodat ik een macro voor specifieke auto navigatie instellingen dmv een macro kan laten instellen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 08:17

ko9

Joozt schreef op 15 september 2004 @ 23:31:
Weet iemand hoe je de wekker kunt instellen? Je kunt wel bij de profielen het geluid voor de wekker instellen, maar de wekker zelf krijg ik niet gevonden.

Beetje maf om alleen daarvoor mijn oude telefoon nog te gebruiken.
Dit probleem heb ik dus ook :S Kan wel geluid instellen, maar heb geen id hoe je hem aan kan zetten... Handleiding zegt er ook nix over.
T enige dat ik kan bedenken is gewoon voor 's ochtends een afspraak in je telefoon zetten, maar echt makkelijk is da ook nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:54
ko9 schreef op 09 oktober 2004 @ 00:20:
[...]

Dit probleem heb ik dus ook :S Kan wel geluid instellen, maar heb geen id hoe je hem aan kan zetten... Handleiding zegt er ook nix over.
T enige dat ik kan bedenken is gewoon voor 's ochtends een afspraak in je telefoon zetten, maar echt makkelijk is da ook nie
Instellingen > Datum & Tijd > Alarm ... Vrij makkelijk ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja vind die alarm functie toch errug basic. Is er geen appie voor wat het wat uitgebreider en makkelijker toegankelijk maakt?

tis nu erg menuutjes scrollen om bij alarm functie te komen, en dan valt het me tegen wat je er allemaal mee kan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heeft iemand al een I-mate SP3 of SP3-i besteld bij eXpansys? Alhoewel ze vrijwel hetzelfde zijn (resp. 8010 en 8020) vind ik het wat lastig kiezen op basis van het uiterlijk. Ik heb nu een voorkeur voor de SP3, maar normaal wil ik eigenlijk een GSM gezien hebben voor ik hem bestel. En deze modellen verwacht ik niet in de winkel. Heeft iemand meer/betere foto's van deze 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:54
THEVGE schreef op 09 oktober 2004 @ 10:11:
Heeft iemand al een I-mate SP3 of SP3-i besteld bij eXpansys? Alhoewel ze vrijwel hetzelfde zijn (resp. 8010 en 8020) vind ik het wat lastig kiezen op basis van het uiterlijk. Ik heb nu een voorkeur voor de SP3, maar normaal wil ik eigenlijk een GSM gezien hebben voor ik hem bestel. En deze modellen verwacht ik niet in de winkel. Heeft iemand meer/betere foto's van deze 2?
De 8010 is gewoon de Orange SPV C500 en die kun je overal vasthouden ... De 8020 is er nog niet, maar foto's kun je genoeg vinden mbv Google.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 12:38

x-man

Proud newbie!

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 13:22:
Weet iemand of ik de SPV C500 zo kan instellen dat ik hem als een standaard USB stick zou kunnen gebruiken. Ik heb hem in een XP SP2 doos gestoken en die herkent hem niet. Ik weet dat je ActiveSync hiervoor kan gebruiken, maar dat kan ik niet op elke PC zetten waar ik wel eens achter zit.
Nee alleen via activesync en activesync is klote..je moet een cardreader kopen.
Voor 12 euro heb je een goeie bij mycom.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
wekker functie is idd kut!

je hebt wel een programma daarvoor van een ene kai maar dat kost weer 9 dollar :S Daar heb ik ook een analoge voor wat wat meer grijpbaarder is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

Het is mij eindelijk gelukt om bestanden te verzenden via bt van pc naar telefoon via: taakbalk-bticoon / bestand verzenden.

Maar het syncen via bt is nog niet gelukt, moet ik hiervoor nog iets speciaals instellen bij de sync opties in de telefoon?

(zoals in de tutorial hieronder lukt het bij mij niet ik kan mijn bluetooth lokaties niet eens openen, dubbelklick geen effect op dat icoon lijkt het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Laatst online: 11-09 13:23

404error

Page Not Found

Ik heb een probleem!

Ik gebruik Mapopolis met een TomTom BT receiver, dit werkt perfect!

Alleen sinds ik deze receiver gebruik krijg ik geen BT synchronisatie meer met activesync. Mijn computer en telefoon pairen wel.

Wie weet een oplossing...?
edit:

Ok, de telefoon opnieuw opstarten doet wonderen

[ Voor 12% gewijzigd door 404error op 10-10-2004 22:27 ]

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 20:20:
Waarom krijg ik mmsjes in de vorm van een smsje met een website adres ?of hoort dit zo ?

en waarom kan ik geen mms versturen en krijg ik dan systeembeheerder berichtej

ik kan die cabfile bij orange.nl niet vinden?
Je moet je eerst aanmelden bij de KS, gewoon even bellen. En de instellingen kan je idd downe met een cab bestandje. Eerst inloggen op mijn orange, en dan naar Orange World en telefoon instellen. Daar kan je het downloaden.

Misschien nog iets leuks: via http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=3455 kan je SPV C500 bestellen voor erg leuke prijs en je krijgt er BT headset bij en toegang tot de portal. ( themes, updates etc kan je daar downen) Wel grappig, je bestelt t bij pocketpartner en die zit op hetzelfde adres als www.gsmstunts.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb nu sinds 4 dagen deze Smartphone, en ik moet zeggen dat ik aardig onder de indruk ben. Nou was ik niet veel gewend :*) , maar ik vind de specs aardig indrukwekkend!

Ik zit echter met een vraagje. Als je naar het scherm van je camera gaat, en dan naar menu, dan kan je kiezen voor optie 2, wat staat voor een zoom functie. Al mocht ik hier kiezen voor optie 2 of 3, hij blijft in het scherm bij het vastlegscherm staan op zoom: 1x
Ik ben nou benieuwd of het dus niet klopt, of dat die zoom functie 'alleen' maar inhoudt dat je op een genomen foto kunt inzoomen.

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 20:46:
Hallo,

Ik heb nu sinds 4 dagen deze Smartphone, en ik moet zeggen dat ik aardig onder de indruk ben. Nou was ik niet veel gewend :*) , maar ik vind de specs aardig indrukwekkend!

Ik zit echter met een vraagje. Als je naar het scherm van je camera gaat, en dan naar menu, dan kan je kiezen voor optie 2, wat staat voor een zoom functie. Al mocht ik hier kiezen voor optie 2 of 3, hij blijft in het scherm bij het vastlegscherm staan op zoom: 1x
Ik ben nou benieuwd of het dus niet klopt, of dat die zoom functie 'alleen' maar inhoudt dat je op een genomen foto kunt inzoomen.

Alvast bedankt! :)
Volgens mij geldt die optie alleen met filmpjes, helaas niet met foto's.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Laatst online: 11-09 11:05
Smarron schreef op 10 oktober 2004 @ 20:52:
[...]
Volgens mij geldt die optie alleen met filmpjes, helaas niet met foto's.
Nee, je kan wel inzoomen, maar niet op 640x480. Je moet de resolutie wat lager zetten en dan kan je wel zoomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3ga_Man schreef op 10 oktober 2004 @ 20:57:
[...]

Nee, je kan wel inzoomen, maar niet op 640x480. Je moet de resolutie wat lager zetten en dan kan je wel zoomen ;)
wat heeft dat nou voor nut? dan kan je net zo goed die foto op hoge resolutie nemen en later inzoomen |:( . tenzij je natuurlijk op iets wilt inzoomen wat je toch niet wilt fotograferen (dus als verrekijker gebruiken 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Ik ben vaak een programma'tje tegen gekomen genaamd RJV Tweaks alleen wisten een heleboel mensen niet waar ze dit moesten downloaden.

Ik heb het gevonden: http://www.airfagev.com/forum_view.asp?msg_id=23717

Dit is een freeware progje waar je allemaal dingen kunt veranderen die je normaal alleen in je reg kunt veranderen en nu hoeft dat dus niet meer via het reg met dit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

Hej 404error in welke winkel heb jij legaal je c500 telfort/tmobile compatile laten maken? Toevallig in de buurt van Amsterdam? ik heb dus nu orange en wil absoluut niet verlengen (slecht bereik en duur)

(Met google kom ik wel een eind maar ik krijg wisselede berichten over c500 owja je hebt geen mail.uin msn in je profiel)

[ Voor 14% gewijzigd door JaWa op 10-10-2004 23:45 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week de spv c500. Heb special daarvoor aangemeld bij het GOT forum. nu heb ik 2 vraagjes he.....

1) Hoe kun je bestandjes met je c500 verzenden via bluethooth?
2) Ik heb in dit topic gelezen dat je de simlocks van de oudere spv's met een proggie kon unlucken.... kan dat met de c500 ook?

Bijvoorbaat bedankt.

Grtzz GuRu000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Nu online

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 00:02:
Ik heb sinds een week de spv c500. Heb special daarvoor aangemeld bij het GOT forum. nu heb ik 2 vraagjes he.....

1) Hoe kun je bestandjes met je c500 verzenden via bluethooth?
2) Ik heb in dit topic gelezen dat je de simlocks van de oudere spv's met een proggie kon unlucken.... kan dat met de c500 ook?

Bijvoorbaat bedankt.

Grtzz GuRu000
1) Kan met Smart Explorer 2.02, HIER te vinden.
2) Google is your friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info.

Laatste vraag dan he.

Voor et unlocken moet dus betaald worden of heb ik niet goed genoeg gekegen in google?
Meestal ga ik er vanuit dat op het moment dat in google betaalde links komen ik niet genoeg zoek. Alleen dit keer kreeg ik geen gratis links. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man

x-man

Proud newbie!

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 01:07:
Bedankt voor de info.

Laatste vraag dan he.

Voor et unlocken moet dus betaald worden of heb ik niet goed genoeg gekegen in google?
Meestal ga ik er vanuit dat op het moment dat in google betaalde links komen ik niet genoeg zoek. Alleen dit keer kreeg ik geen gratis links. :(
Ik verwijs je door naar het GOT Programming & Webscripting subforum.
Daar kan je leren hoe je zelf zo'n programma maakt en dan kan je het gratis met ons delen! 8)

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3ga_Man schreef op 10 oktober 2004 @ 20:57:
[...]

Aha, iig hartstikke bedankt! Ik dacht dat het aan mijn telefoon lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb eindelijk BT werkend met active-sync. Maar mijn grote vraag is nu:

kannik syncen met 2 verschillende computers, zodat beide computers en mijn foon up2date blijven. Of loopt alles dan in de soep?

ik zou het natuurlijk wel kenne proberen, maar dan bennik strax alles kwijt... :( dus misschien dat iemand het al weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Blaz0r schreef op 09 oktober 2004 @ 14:13:
Het is mij eindelijk gelukt om bestanden te verzenden via bt van pc naar telefoon via: taakbalk-bticoon / bestand verzenden.

Maar het syncen via bt is nog niet gelukt, moet ik hiervoor nog iets speciaals instellen bij de sync opties in de telefoon?

(zoals in de tutorial hieronder lukt het bij mij niet ik kan mijn bluetooth lokaties niet eens openen, dubbelklick geen effect op dat icoon lijkt het)
ik heb hetzelfde probleem mnet een msi dongle :( Hij wil ook een driver installeren voor me telefoon? Kortom hij vindt hem wel maar kan er niks mee ofzo....

bestanden versturen lukt dus wel maar ik kom my bluetooth places niet in....

help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

JaWa schreef op 10 oktober 2004 @ 23:23:
Hej 404error in welke winkel heb jij legaal je c500 telfort/tmobile compatile laten maken? Toevallig in de buurt van Amsterdam? ik heb dus nu orange en wil absoluut niet verlengen (slecht bereik en duur)

(Met google kom ik wel een eind maar ik krijg wisselede berichten over c500 owja je hebt geen mail.uin msn in je profiel)
Ik wil ook zeggen: Google is je vriend! Ik heb het via een Engelse site voor 20 pond (€30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Even voor de persoon die zei dat ie een 8 cijfirige unlock code had gekregen. Zoek in de windows directory SIMlock.exe op en vooer die code daar in. Als het werkt heb je een juiste code gekregen en ga ik ook maar eens bellen naar de KS van orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redheinz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:13
Weet iemand waar je die shareware-maps van mapopolis een beetje makkelijk vandaan kan slurpen? Word een beetje moe van 2 a 3 per keer. Of heeft iemand toevallig een pakketje? :) Andere NAV-proggies zijn er geloof ik (nog) niet voor smartphone he? TOMTOM/66 komen later :(. Hoewel ik hier wel fijne dingen over Mapopolis lees. Met apps ben ik nog een beetje aan het speuren. Tips???
Dat je de taskmanager steeds nodig hebt om apps eruit te kicken vind ik een beetje dus. Is daar een manier voor om dat handiger te doen? Bijv. taskman in de snelstart ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door Redheinz op 11-10-2004 20:34 ]

Zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Ik zat net ff te denken. Hoezit het eigenlijk met die losse C500's met Orange simlock waar ik er ook eentje van heb. Moet je voor die ook een jaar wachten of kun je die gelijk laten unlocken omdat je geen abo heb?

Het toestel was wel goedkoop dus ik betwijfel het een beetje, maar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-12-2020

souderkeamer

Hobo en Techniek

ZaeK schreef op 10 oktober 2004 @ 22:15:
Ik ben vaak een programma'tje tegen gekomen genaamd RJV Tweaks alleen wisten een heleboel mensen niet waar ze dit moesten downloaden.

Dit is een freeware progje waar je allemaal dingen kunt veranderen die je normaal alleen in je reg kunt veranderen en nu hoeft dat dus niet meer via het reg met dit ;)
mmm handig progje _/-\o_

Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer

souderkeamer

Hobo en Techniek

Ik heb het nog nergens gelezen maar hoe typt zo´n toetsenbord van een smartphone nou??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer

souderkeamer

Hobo en Techniek

kan je hem trouwen ook voor de c500 kopen :?

[ Voor 71% gewijzigd door souderkeamer op 11-10-2004 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwijs je door naar het GOT Programming & Webscripting subforum.
Daar kan je leren hoe je zelf zo'n programma maakt en dan kan je het gratis met ons delen!
Ik ben niet zo'n programeer wonder(=lees: ik weet nix van programeren).
Maarja ben tot nu toe blij verrast met de mogelijkheden van mijn kleine maar fijne SPV C500. En kom elke dag iets meer te weten. :)

Mij hoor je niet klagen :D

edit: voor de persoon voorme, edit je eerste bericht gewoon als je er iets bij wilt zetten. Tis stukken handiger en scheelt Tweakers grote db ruimte als alle users dat doen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
heb bt werkend gekregen B)

Lag aan me windows installatie kennelijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 22:29
Zit er ook aan te denken om deze foon te kopen. Nu hoor ik een aantal mensen over Mapopolis. Hiermee kan je dus icm een GPS ontvanger een navigatie systeem creeeren.

Maar hebben jullie Mapopolis allemaal gekocht? Of krijg je dit bij het C500 pakket? Zo niet, zijn er ook NL leveranciers van dit pakket? Ik kan alleen buitenlandse vinden.

Een alternatief is TomTom mobile. Maar dat schijnt nog niet te werken op C500 en is 299,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZaeK schreef op 10 oktober 2004 @ 22:15:
...

Thx!

Ik zag er ook nog leuke home skins. Maar ik kan ze niet installeren..?
Als ik het .CAB bestandje aanklik in de verkenner op de smartphone geeft hij de melding:

Installatie Mislukt.
Het programma of instelling kan niet worden geinstalleerd, omdat deze niet de juiste machtigingen bevat.

andere .CAB bestanden (apps, games) lukken wel gewoon. Heb een C500.

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
ff naar developer site van orange software lock uitzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 13:28

nIghtorius

Poef!

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 15:35:
[...]

Thx!

Ik zag er ook nog leuke home skins. Maar ik kan ze niet installeren..?
Als ik het .CAB bestandje aanklik in de verkenner op de smartphone geeft hij de melding:

Installatie Mislukt.
Het programma of instelling kan niet worden geinstalleerd, omdat deze niet de juiste machtigingen bevat.

andere .CAB bestanden (apps, games) lukken wel gewoon. Heb een C500.

iemand?
dat heb ik met corrupte CAB bestanden.. probeer het bestand eens op je PC te openen met WinRar/WinZip ofzo.. kom je dan snel genoeg achter.

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man

x-man

Proud newbie!

Low-Fi schreef op 12 oktober 2004 @ 12:32:

Ja heb mijn bt ook pas werkend gekregen nadat ik SP2 had geinstalleerd. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

Low-Fi schreef op 12 oktober 2004 @ 12:32:
x-man schreef op 12 oktober 2004 @ 17:51:

Ja heb mijn bt ook pas werkend gekregen nadat ik SP2 had geinstalleerd. :{
Ik heb ook sp2 maar ik heb ook hezelfde probleem als Low-Fi eerst had(wel file senden maar niet syncen). Maar bij mij werkt het dus nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
Ik kan het zo snel even niet vinden, daarnaast heb ik geen tijd om álles door te lezen, maar bestaat er al een gecombineerde icq/msn/aol/yahoo messenger voor MS mobile (zoals TipicME voor Symbian)? En ben ik voor het ophalen van mijn mail afhankelijk van de ingebakken versie van Outlook, of zijn daar alternatieven voor?

Ik overweeg een c500 aan te schaffen bij m'n volgende verlenging, maar ik heb eigenlijk alleen maar ervaring met Symbian smartphones. Ben een beetje op zoek naar de voor- en nadelen van beide systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Is het eigenlijk mogelijk automatisch te laten syncen via BT? Mss elke 5 minuten ofzo? ik zeg maar wat.....

optie staat wel aan bij activesync en dan opties maar lijkt niet te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand btw nog leuke themes met leuke plugins erop bijv.

mijne wordt nu een beetje saai en basic nl, maar ik kan maar nix boeiends vinden.

als dit mag: iemand sites met themes ofzo?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 22:15:

mijne wordt nu een beetje saai en basic nl, maar ik kan maar nix boeiends vinden.

alvast bedankt
Op www.coolsmartphone.com zijn wel veel themes en andere downloads te vinden, je moet je wel eerst registreren. Maar echt een theme die ik zelf ook mooi vond heb ik niet gevonden....

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Ik vind de macOSX theme zeer mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
je ringtones gooi je toch in \Storage\Application Data\Sounds ?

als ik daar een wave geluid in gooi dan blijf ik een "plok" geluidje horen terwijl ik dat toch zeker niet heb gecopieerd :S

Zijn er bepaalkde eisen waaraan de wave moet voldoen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wav ik heb muziek van mp3 omgezet naar wav en het werkt gewoon als ringtone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 22:15:

alvast bedankt
http://smartphone.kleinweder.ch/downloads/index.php

staan ook wel aardige tussen

(even bij Category: Homescreens kiezen)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:23

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

http://www.microsoft.com/...indowsmobile/default.aspx

Windows MediaPlayer 10 Mobile is uit..

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
hmm ik gebruik nu voor mp3/divx etc gewoon betaplayer...

Je kan hem tropuwens ook nog niet echt downloaden of ben ik scheel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Low-Fi schreef op 13 oktober 2004 @ 11:38:
hmm ik gebruik nu voor mp3/divx etc gewoon betaplayer...

Je kan hem tropuwens ook nog niet echt downloaden of ben ik scheel? :)
Ik gebruik ook Betaplayer, echt een chill programaatje :) Helemaal fullscreen films kunnen kijken is echt geweldig., dat ontbreekt aan windows mediaplyer. Weet iemand eigenlijk hoe je ook RM files kan afspelen? Met Betaplayer kan ik alleen maar avi afspelen en met Mediaplayer ook. Ik weet dat Realone Player dit kan, alleen die zit helaas alleen op Symbian o.s. Weet iemand dus een player die RM kan spelen?

offtopic:
al mijn southpark seasons die ik gedownload heb zijn RM files, vandaar:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MP10 verschijnt alleen op nieuwe apparaten en kan niet ge-update worden op nu al verkochte Smartphones. In Amerika komt nu de Audiovox SMT-5600 uit die in Nederland dus de C500 is. Daarop issie al wel geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Aangezien ik mijn Telfort abonnement voortijdig heb kunnen beeindigen ben ik op zoek naar een nieuwe phone. De T-Mobile SDA had altijd mijn voorkeur, maar deze phone is nog steeds niet leverbaar in Nederland :( Tevens dacht ik eerst dat de SDA een stuk mooier was dan de SPV, maar nu ik reallife foto's heb gezien moet ik zeggen dat er voor beide telefoons wel wat te zeggen is. De Orange SPV is eenvoudig simlockvrij te maken, dus ik zit gelukkig ook niet vast aan Orange.

Het grootste voordeel van de SDA vond ik dat de SDA een joystick had, hetgeen mij makkelijker lijkt met bediening en zeker bij spelletjes. Daarom is mijn vraag nu, hoe is de bediening met die megaknop op de Orange? Werkt dat fijn, en heb je er bij spellen last van?

Waar ik ook wel benieuwd naar ben is welke spellen goed speelbaar zijn op de SPV en de moeite waard zijn. Vind spellen op een telefoon namelijk best wel belangrijk, daar het een leuk tijdverdrijf is in de trein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
worms world party is iig leuk om te spelen :D

en je hebt de joystick niet echt nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

worms world party is alleen geen freeware :( helaaas.. je blijft nederlander ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 12:04:
MP10 verschijnt alleen op nieuwe apparaten en kan niet ge-update worden op nu al verkochte Smartphones. In Amerika komt nu de Audiovox SMT-5600 uit die in Nederland dus de C500 is. Daarop issie al wel geinstalleerd.
Ik las dat de mediaplayer wel geupdate kon worden maar dat daar de fabrikant van de telefoon verantwoordelijk voor is dus in ons geval HTC of misschien Orange... Het is gewoon even afwachten denk ik, denk zelf dat MP10 het niet veel nieuws toevoegt.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op 13 oktober 2004 @ 12:24:
Aangezien ik mijn Telfort abonnement voortijdig heb kunnen beeindigen ben ik op zoek naar een nieuwe phone. De T-Mobile SDA had altijd mijn voorkeur, maar deze phone is nog steeds niet leverbaar in Nederland :( Tevens dacht ik eerst dat de SDA een stuk mooier was dan de SPV, maar nu ik reallife foto's heb gezien moet ik zeggen dat er voor beide telefoons wel wat te zeggen is. De Orange SPV is eenvoudig simlockvrij te maken, dus ik zit gelukkig ook niet vast aan Orange.

Het grootste voordeel van de SDA vond ik dat de SDA een joystick had, hetgeen mij makkelijker lijkt met bediening en zeker bij spelletjes. Daarom is mijn vraag nu, hoe is de bediening met die megaknop op de Orange? Werkt dat fijn, en heb je er bij spellen last van?

Waar ik ook wel benieuwd naar ben is welke spellen goed speelbaar zijn op de SPV en de moeite waard zijn. Vind spellen op een telefoon namelijk best wel belangrijk, daar het een leuk tijdverdrijf is in de trein :)
Ik heb een NES emulator op mijn telefoon en heb Mario brothers 3 daar op gezet (zijn honderden spellen voor te vinden). Zooo verslavend :P Verder werkt die grote knop wel redelijk, alleen hij is niet zo fijn als een joystick. Maar het is zeker geen reden om de telefoon niet te kopen. Het is gewoon ff een kwestie van wennen.

Games speel ik trouwens gewoon met het keypad. Gaat prima. Dat deed ik op mijn T610 ook en dat vind ik fijner gaan dan met een joystick (je kunt dan namelijk twee toetsen tegelijk in drukken).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 13:29:
[...]

Ik heb een NES emulator op mijn telefoon en heb Mario brothers 3 daar op gezet (zijn honderden spellen voor te vinden). Zooo verslavend :P Verder werkt die grote knop wel redelijk, alleen hij is niet zo fijn als een joystick. Maar het is zeker geen reden om de telefoon niet te kopen. Het is gewoon ff een kwestie van wennen.

Games speel ik trouwens gewoon met het keypad. Gaat prima. Dat deed ik op mijn T610 ook en dat vind ik fijner gaan dan met een joystick (je kunt dan namelijk twee toetsen tegelijk in drukken).
Welke emulator en instellingen heb je gebruikt?
Bij mij lopen NES roms niet bepaalt soepel in veel gevallen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 22:29
In dit topic lees ik tegenstrijdige berichten mbt navigatie. Ik zie hier staan dat TomTom (icm een gps ontvanger) het enige navigatie systeem voor de SPV C500 is. En ik zie dat mensen werken met Mapopolis (icm een gps ontvanger).

Kan iemand mij duidelijkheid geven over deze dingen:

Als je TomTom (icm een gps ontvanger) koopt, kan je de bij geleverde SD kaart dan kopieeren op een mini SD-kaart en werkt het dan?

Werkt Mapopolis (icm een gps ontvanger) ook als navigatie systeem?
Op de website van Mapopolis zie ik dat je verschillende kaarten aan kan schaffen. Voor Nederland zijn alle provincies beschikbaar. Maar kan je ook heel Nederland kopen?

Kortom, met welk pakket kan je de SPV C500 als navigatie systeem gebruiken, wat kost het en wat heb ik er voor nodig.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. M'n telefoon als navigatie systeem kunnen gebruiken is een vereiste.

P.S.
Zit te twijfelen tussen de SPV C500 en de Nokia 6260.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Low-Fi schreef op 12 oktober 2004 @ 15:57:
ff naar developer site van orange software lock uitzetten ;)
Merci! Het werkt nu wel!

Det0w schreef op 12 oktober 2004 @ 22:15:

alvast bedankt
ook op http://www.airfagev.com heb een leuke linux-pinguin :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Misschien een kleine tip:
Ik draag vaak sleutels bij in mijn broekzak en als ik mijn SPV daar bij in draag beschadigt die natuurlijk en ook helpt mijn oplossing stof onder het display te voorkomen. Ik heb namelijk een soort beschermhoesje voor discmans gekocht voor een paar euro op de markt. Hij is gemaakt van stof met binnenin een soort foam en er zit een rits sluiting op, nu heb ik mijn moeder dit hoesje laten verkleinen zodat hij vlot om de SPV heen past... Echt ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man

x-man

Proud newbie!

Low-Fi schreef op 12 oktober 2004 @ 23:05:
je ringtones gooi je toch in \Storage\Application Data\Sounds ?

als ik daar een wave geluid in gooi dan blijf ik een "plok" geluidje horen terwijl ik dat toch zeker niet heb gecopieerd :S

Zijn er bepaalkde eisen waaraan de wave moet voldoen ofzo?
Ik heb een wma opgezet. Met een lagere bitrate. En hij doet het gewoon. De hoogste bitrate 160 wilde hij niet pakken..(wat eigenlijk ook onzinnig zou zijn eigenlijk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man

x-man

Proud newbie!

Blaz0r schreef op 12 oktober 2004 @ 18:13:
[...]

[...]

Ik heb ook sp2 maar ik heb ook hezelfde probleem als Low-Fi eerst had(wel file senden maar niet syncen). Maar bij mij werkt het dus nog niet.
Dat is raar..hij synced gewoon bij mij. Dat doe ik via ActiveSync op mijn mobile (begin-9-7). Let op dat je je instellingen bij (begin-9-9-5-2) en (begin-9-9-5-1) goed hebt. Bovendien wil je bluetooth weleens hele rare com poorten toewijzen.
Gewoon je bluetoothdevice(telefoon) verwijderen uit en weer toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

x-man schreef op 13 oktober 2004 @ 20:00:
[...]

Dat is raar..hij synced gewoon bij mij. Dat doe ik via ActiveSync op mijn mobile (begin-9-7). Let op dat je je instellingen bij (begin-9-9-5-2) en (begin-9-9-5-1) goed hebt. Bovendien wil je bluetooth weleens hele rare com poorten toewijzen.
Gewoon je bluetoothdevice(telefoon) verwijderen uit en weer toevoegen.
Even over deze BT-SP2 problemen: Als je een sitecom hebt staat hieronder de oplossing van de sitecom site:

http://www.sitecom.nl/md_download.php?md_id=1630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedfight schreef op 13 oktober 2004 @ 12:50:
[...]

Ik las dat de mediaplayer wel geupdate kon worden maar dat daar de fabrikant van de telefoon verantwoordelijk voor is dus in ons geval HTC of misschien Orange... Het is gewoon even afwachten denk ik, denk zelf dat MP10 het niet veel nieuws toevoegt.
Ja idd de verschillen zijn niet heel spannend, je kan muziek betaald downe, maar voordat zoiets in NL van de grond komt... Die foon heeft wel een Ozone AKU2 update, die Audiovox, whatever that may be. Naja denk niet dat Orange nu een update gaat uitbrengen. Deze foon heeft niet echt schokkende bugs, of vinden jullie van wel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Iemand zocht hier toch een goede wekker? Ik gebruik nu zelf ptravelalarm, tis geloof ik wel te downloaden op smartphone.net oid. Kan voor de hele week je wekker instellen, bv maandag tm vrij. Wat handig is met werk ;)

Alleen weer het grote nadeel. Grote nadeel van windows mobile ansich eigenlijk. Ook dit kost weer geld :r 10 dollar om precies te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn NES Emulator van www.coolsmartphone.com
Daar moet je ff aanmelden, dan ga je naar top 50 downloads en dan op nummer 10 ofzo. Die moet je hebben. Er staat daar ook een link naar een site met een heleboel roms. Je moet wel het geluid uit zetten tijdens het spelen. Dat zorgt soms voor een hapering (dan bedoel ik in de Emulator zelf, dat kun je daar instellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Low-Fi schreef op 13 oktober 2004 @ 22:33:
Alleen weer het grote nadeel. Grote nadeel van windows mobile ansich eigenlijk. Ook dit kost weer geld :r 10 dollar om precies te zijn...
Dat is wel minder. Hoe is het aanbod eigenlijk van gratis software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

404error schreef op 13 oktober 2004 @ 21:50:
Even over deze BT-SP2 problemen: Als je een sitecom hebt staat hieronder de oplossing van de sitecom site:
http://www.sitecom.nl/md_download.php?md_id=1630
Ik heb dit nu gebruikt en hem nu iets dat meer lijkt op de tutorial hieronder, maar bij mij staat in dit scherm:

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_5.png

geen ActiveSync.
(verbinden lukt dus ook niet, ik denk dat het daar aan ligt)

Kan ik deze er wel bij krijgen?
Of heb ik hiervoor geen ondersteuning van de dongle (sitecom CN-500),
of heeft mijn ms activesync geen bt support, ik heb de versie van de cd (3.7.1 build 4034)

[ Voor 8% gewijzigd door Blaz0r op 14-10-2004 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

ActiveSync stond er bij mij ook niet bij.

Eerst gewoon deze handleiding volgen en daarna degene die eerder in dit topic stond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

404error schreef op 14 oktober 2004 @ 14:05:
ActiveSync stond er bij mij ook niet bij.

Eerst gewoon deze handleiding volgen en daarna degene die eerder in dit topic stond....
Het lukt dus nog steeds niet :(

De computer reageert wel op de aanvraag van de telefoon hij gaat dan een serieele verbinding maken en het icoontje word blauw met groen ipv blauw met wit, maar vervolgens gebeurt er niks.

moet je een andere poort kiezen bij activesync zelf, bij mij staat er alleen com1?

(ondertussen verbind ik ookal via com29 via bt ondat hij elke keer een nieuwe poort kiest, hoe krijg ik deze andere weer weg?)

[ Voor 18% gewijzigd door Blaz0r op 14-10-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Dit was voor mij de oplossing...

Ik heb voor de C500 nooit iets met BT gedaan dus kan je verder niet helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Op handago is een nieuwe versie van Pocketsnes te downloaden die het ook doet op de c500!

https://www.handango.com/...s%3D342%26secw%3D3ef0c11f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Nu online

Smarron

The bend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij ook vertellen waar leuke roms staan want ik ken ze niet

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius

nIghtorius

Poef!

Pffff....

ben bezig om eMbedded VC++ 4.0 te leren.. daarmee kun je WinCE toepassingen schrijven.. waarbij ook Windows Mobile 2003 SE onder valt ;)..

ik ben bezig met een soort breaker spel aan 't maken.. (soort arkanoid maar dan met scrollende beelden..)

op het moment ben ik bezig met de grafische engine (GAPI). ik maak geen gebruik van .NET. gewoon lekkere native binaries. heb al wat aan de gang gekregen. rekening houdende dat ik echt helemaal niks van die API af weet..

toepassing voor iig SPV C500
kan op oudere modellen werken.. helaas geen flauw idee ;).

broncode geef ik nog niet vrij.. (redelijk ranzig op 't moment :X )

wat heb ik af:

• Inlezen bitmaps.. dus ook via een "werkdirectory".. WinCE kent geen werkdirectory.. :X (zie topic [rml][ WCE420, eMVC++ 4.0] Bestanden openen.[/rml])
• Lettertype ondersteuning. in deze geval een soort van light-weight verdana fontje. (PIX = eigen font formaat (8> )
• Uitvoer display
• toetscapture. (up, down beweegt het stukje tekst, soft-right sluit 't af)

wat moet ik nog:

• de gehele spel.
• source goed cleanen (is "verken terrein" source.. errug ranzig dus)
• WinCE API eigen maken.. gaat nog redelijk stroef.

[ Voor 35% gewijzigd door nIghtorius op 14-10-2004 23:35 ]

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

zo ik heb hem uiteindelijk ook

Machtig mooi ding maar ja ik heb de laatste 2 en een half jaar geen nieuwe gsm gehad. Heb van alles al uitgeprobeerd (matrix incl met betaplayer is gaaaf! ) en internetten via activesync is ook cool (usb) nu alleen nog via BT in mijn BT services zie ik helaas geen activesync :S

Trouwens iemand nog ervaring met dit mini transcend kaartje (512mb http://interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=13829)? het liefst zou ik er meteen een 1gb kaartje hebben maar ja die bestaan nog niet.

Nu maar eens in bed met c500 en handleiding de nacht doortrekken :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

512 kaartjes werken wel ik heb een van kingston 1 gig komt dit jaar ook nog maar geen idee wat het gaat kosten en of het werkt

hoe krijg je dat klote knipperlichtje uit
das vet irritant als je in het donker een film kijk

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redheinz
Andere navigation-software?
Destinator3..

Zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Nu online

Smarron

The bend

JaWa schreef op 15 oktober 2004 @ 03:05:Trouwens iemand nog ervaring met dit mini transcend kaartje (512mb http://interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=13829)? het liefst zou ik er meteen een 1gb kaartje hebben maar ja die bestaan nog niet.

Nu maar eens in bed met c500 en handleiding de nacht doortrekken :Z
Ik heb er 2 in bestelling staan, maar ze zijn niet op voorraad. Wel erg cheap! En ze staan niet in de pricewatch vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

IK heb een probleem met betaplayer. Hij reageerd op geen toetsen en hij staat op repeat ( ik heb volgens mij tijdens het spelen op de camera snelknop gedruk) kan ik met zo een windows 2003 phone veilig de accu eruit halen?

Ok dit kan dus ook gewoon nog zonder hij opstart met een windows faillure melding

[ Voor 19% gewijzigd door JaWa op 15-10-2004 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Nu online

Smarron

The bend

JaWa schreef op 15 oktober 2004 @ 11:18:
IKheb een probeeel met betaplayer. Hij reageerd op geen toetsen en hij staat op repeat ( ik heb volgens mij tijdens het spelen op de camera snelknop gedruk) kan ik met zo een windows 2003 phone veilig de accu eruit halen?
Ja, is de enige manier waarschijnlijk. Ik heb het ook 1 keer gehad. Niks aan te doen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij kun je met betaplayer alleen op de rode knop drukken waarna hij gelijk naar home gaat of de cursor waarna hij de film pauzed. Dat met die navigatieknop was wel ff uitzoeken maar hij loopt niet vast ofzo bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

Weet iemand hoe ik compoorten die ik niet meer gebruik weg kan halen? Elke keer als ik mijn dongle opnieuw in de computer steek pakt hij 2 nieuwe volgende compoorten, ik zit inmiddels op com28. En aangezien activesync maar tot com 9 ondersteunt doet deze het dus niet. (bij apparatebeheer/compoorten staan alleen de laatste 2 die in gebruik zijn)

[ Voor 13% gewijzigd door Blaz0r op 15-10-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Is alleen voor de PocketPC....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem met Orange world dat ik op mijn nieuwe Silver SPV C500 geen WAP bestanden meer kan downloaden die groter zijn dan 31 kb.

Ik had vorige week vrijdag nog een p800, maar deze is kapot gegaan. Op deze p800 kon bestanden downloaden tot 250 kb(via orange world). Heeft iemand ook iets gemerkt met Orange dit afgelopen weekend of ligt het aan de SPV C500 telefoon?

Ik heb wat bestanden online gezet om het makkelijk te kunnen testen:

wsp://www.ringoir.nl/testfile/test1.txt

en dan kan test1.txt vervangen worden door bijvoorbeeld test31.txt. (test1.txt tot en met test300.txt staan online)

of doe het vanaf het index bestand: wsp://www.ringoir.nl/testfile/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

hej Blaz0r heb jij je active sync via BT al aan de praat gekregen?
Mij lukt het ook nog steeds niet..
( ik heb een dinovo BT hub en ik gebruik widcomm BT software 1.4.3 build en active sync 3.7.1 build 4034)

Ik kan vanuit mn c500 wel mijn desktop zien maar ik kan hem niet verbinden
Vanuit mn desktop kan ik wel mijn c500 zien en ook pairen. :?

ok nu kan ik wel vanuit mn c500 mijn desktop verbinden zolang ik geen key opgeef maar alsnog geen AS. Ik vermoed dat he ook idd aan de gebruikte compoorten ligt

Zoals ze hier active sync hebben heb ik het dus niet.
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_5.png

[ Voor 58% gewijzigd door JaWa op 15-10-2004 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

JaWa schreef op 15 oktober 2004 @ 14:45:
hej Blaz0r heb jij je active sync via BT al aan de praat gekregen?
Mij lukt het ook nog steeds niet..
( ik heb een dinovo BT hub en ik gebruik widcomm BT software 1.4.3 build en active sync 3.7.1 build 4034)

Ik kan vanuit mn c500 wel mijn desktop zien maar ik kan hem niet verbinden
Vanuit mn desktop kan ik wel mijn c500 zien en ook pairen. :?

ok nu kan ik wel vanuit mn c500 mijn desktop verbinden zolang ik geen key opgeef maar alsnog geen AS. Ik vermoed dat he ook idd aan de gebruikte compoorten ligt

Zoals ze hier active sync hebben heb ik het dus niet.
[afbeelding]
Het is mij nog niet gelukt om de ongebruikte poorten (nu 5-28 weg te halen en gewoon bijvoorbeeld 5 te gebruiken. alleen onder de 9 kan je werken met activesync.
(de eerste paar keer proberen had ik tus wel de goede compoorten maar toen had ik dus de verkeerde drivers (sitecom sp2 probleem) toen ik dat had opgelost zat ik door al het proberen al op poort 28)

//edit

Ik heb het eens op de pc van ons beneden geprobeerd en daar lukt het dus wel :D
(daar heb ik poort 3) nu moet het eigenlijk dus nog op men eigen pc lukken. om de poorten weg te krijgen, moet wel kunnen lijkt me.

[ Voor 21% gewijzigd door Blaz0r op 15-10-2004 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu de foon al een paar weken uit is zijn er vast al mooie scores behaald bij het spel Jawbreaker :*) . Mijn highscore is 882 (bij standaard he) en explosief is 812 >:) . Iemand hier die daar al overheen gaat :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mensen met een activesync/BT probleem, lees dit maar es door, wie weet staat de goeie oplossing erbij:
http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=112983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

omg Het werkt! Sjees hee Hoe wil je dit nu ooit doen als je er de ballen verstand van hebt. Ik heb nu echt al medelijden met de klantenservice wanneer het gros op smartphones over gaat

dit is de precieze guide die het voor mij deed http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=2643 . De laatste stap die ik telkens verkeerd deed was in active sync menu op mn c500 kiezen voor optie 4(as via BT) ipv 3 (connect via BT)

Nou ben blij dat dit ook weer werkt. Nu nog een grotere geheugen kaart dan ben ik helemaal weer happy ( heeft iemand mischien nog een adres in Adam. Ik heb de winkels op de ceintuurbaan gesproken en helaas daar geen mini SD)

[ Voor 5% gewijzigd door JaWa op 15-10-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius

nIghtorius

Poef!

JaWa schreef op 15 oktober 2004 @ 18:07:
omg Het werkt! Sjees hee Hoe wil je dit nu ooit doen als je er de ballen verstand van hebt. Ik heb nu echt al medelijden met de klantenservice wanneer het gros op smartphones over gaat

dit is de precieze guide die het voor mij deed http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=2643 . De laatste stap die ik telkens verkeerd deed was in active sync menu op mn c500 kiezen voor optie 4(as via BT) ipv 3 (connect via BT)

Nou ben blij dat dit ook weer werkt. Nu nog een grotere geheugen kaart dan ben ik helemaal weer happy ( heeft iemand mischien nog een adres in Adam. Ik heb de winkels op de ceintuurbaan gesproken en helaas daar geen mini SD)
geen adres in a'dam.. maar wel lekker goedkoop..

http://www.interngeheugen.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

Smarron schreef op 15 oktober 2004 @ 10:41:
[...]

Ik heb er 2 in bestelling staan, maar ze zijn niet op voorraad. Wel erg cheap! En ze staan niet in de pricewatch vermeld.
Dan maar even afwachten of ze bij jou werken op de c500 en dan zelf ook maar bestellen, 512mb voor 78euro is niet heel duur nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Nu online

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 16:09:
Nu de foon al een paar weken uit is zijn er vast al mooie scores behaald bij het spel Jawbreaker :*) . Mijn highscore is 882 (bij standaard he) en explosief is 812 >:) . Iemand hier die daar al overheen gaat :P ?
Ik kijk liever naar wat episodes van Friends. :D

Maar die van mij staat op wel 316 punten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redheinz
Lijkt me dat het merk niet uitmaakt. 512 Mb SD-mini=512Mb SD-mini. De 1 zal hooguit wat vlotter zijn dan de ander.
PS. dane-elec werkt :).

Zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 23:08:
kan iemand mij ook vertellen waar leuke roms staan want ik ken ze niet

alvast bedankt
Voor de C500 is er nog geen nieuwe ROM dan die er standaard opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 15 oktober 2004 @ 19:37:
[...]
Ik kijk liever naar wat episodes van Friends. :D
Ik geef de voorkeur aan Southpark :P Heeel veeeel southpark haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

helaas heb ik nog maar 16 mb dus ik zit hier maar met een halve 'the family guy' aflevering ow en een matrix trailer.

Morgen maar eens op schilphol kijken of ze een mini sd hebben voor een schappelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Vullen van die 512MB vind ik trouwens wel elendig lang duren....

Via bt of usb lijkt niet echt uit te maken :S
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.