¤ 435,95quote:Oscar Mopperkont schreef op 26 augustus 2004 @ 23:03:
Wat is de prijs nu trouwens van een los toestel geworden? Ik las namelijk dat die fors omhoog waren gegaan?
Smarron wijzigde dit bericht 26-08-2004 23:08 (56%)
-=Silent OC PC=- -=E2140 @ 3424Mhz=- -=Asus EEE 1000HE
Ik heb trouwens ook eindelijk een verbinding met mijn pocketpc via bluetooth aan de praat gekregen, werkt nog niet echt gemakkelijk (handmatig dial strings invoeren e.d.) maar ben in gesprek met iemand die een programma heeft gemaakt om dit soort dingen te automatiseren.
de email client werkt niet echt geweldig, maar zal wel zo zijn bij alle ms smartphones. ik heb een IMAP verbinding maar als ik emails delete op mijn telefoon blijven ze gewoon op de server, als ik een bericht heb gelezen moet je send/receivce gebruiken om de status op de imap server te updaten. en ik kan alleen kiezen om om de 30min oid mail te checken, imap is toch een verbinding die gewoon altijd open kan blijven via grps ?
Ik heb iig wel nog altijd ingesteld staan dat ik van al mijn mail een sms notificatie krijg (gratis service van orange) dus ik kan dan handmatig de nieuwe mail ophalen en lezen en zolang ik dat niet doe kost het me iig geen dataverkeer.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Als ik een afbeelding wil verzenden staat er alleen maar:
via MMS, infrarood of e-mail.
Pamas wijzigde dit bericht 27-08-2004 07:41 (19%)
Je hebt inderdaad geluk gehad!quote:cosmoOo schreef op 27 augustus 2004 @ 02:29:
Ik ben blij dat ik hem gelijk heb gekocht, en maar 339,- heb betaald. ben benieuwd of er meer mensen zijn die hem voor deze prijs hebben gekregen.
Zo was het ook bij de oudere SPV's. Maar die gratis service is inderdaad erg handig. Die gebruik ik liever dan continu online zijn.quote:Ik heb trouwens ook eindelijk een verbinding met mijn pocketpc via bluetooth aan de praat gekregen, werkt nog niet echt gemakkelijk (handmatig dial strings invoeren e.d.) maar ben in gesprek met iemand die een programma heeft gemaakt om dit soort dingen te automatiseren.
de email client werkt niet echt geweldig, maar zal wel zo zijn bij alle ms smartphones. ik heb een IMAP verbinding maar als ik emails delete op mijn telefoon blijven ze gewoon op de server, als ik een bericht heb gelezen moet je send/receivce gebruiken om de status op de imap server te updaten. en ik kan alleen kiezen om om de 30min oid mail te checken, imap is toch een verbinding die gewoon altijd open kan blijven via grps ?
Ik heb iig wel nog altijd ingesteld staan dat ik van al mijn mail een sms notificatie krijg (gratis service van orange) dus ik kan dan handmatig de nieuwe mail ophalen en lezen en zolang ik dat niet doe kost het me iig geen dataverkeer.
Wil ik ook graag weten. Bij de E200 kon dit geloof ik wel. Misschien moet de BT-verbinding actief zijn, of had je dat al ? Ik ga ook ff zoeken bij de BT-instellingen.quote:Pamas schreef op 27 augustus 2004 @ 07:32:
Hoe stuur je een afbeelding via Bluetooth naar een andere telefoon?
Als ik een afbeelding wil verzenden staat er alleen maar:
via MMS, infrarood of e-mail.
Kan iemand met zekerheid zeggen of de onderstaande
Holux GR-230BK Bluetooth GPS-ontvanger zeker weten op de C500 past ??
Smarron wijzigde dit bericht 27-08-2004 11:25 (7%)
http://nu.nl/news.jsp?n=387984&c=131
Nu las ik daarin alleen het teleurstellende bericht dat de telefoon met maximaal (er stond zelfs tot) 256mb uit te breiden is. Nu hebben ze bij NU.nl denk ik weinig verstand van telefoons, maar kan iemand dit weerleggen? Want 512mb zou een stuk rlaxer zijn als je hem ook als mp3 speler wil gaan gebruiken.
Je zou zeggen dat het wel mogelijk moet zijn, aangezien de oude SPV's het ook ondersteunden, echter is het weer een ander soort kaart .. Ik wilde eigenlijk 512mb bestellen, maar ik ga voor de zekerheid eerst maar naar een winkel toe om het te testen.quote:Oscar Mopperkont schreef op 28 augustus 2004 @ 01:32:
Op nu.nl staat een review van de phone:
http://nu.nl/news.jsp?n=387984&c=131
Nu las ik daarin alleen het teleurstellende bericht dat de telefoon met maximaal (er stond zelfs tot) 256mb uit te breiden is. Nu hebben ze bij NU.nl denk ik weinig verstand van telefoons, maar kan iemand dit weerleggen? Want 512mb zou een stuk rlaxer zijn als je hem ook als mp3 speler wil gaan gebruiken.
Mijn 1e bevindingen met de telefoon even op een rijtje t.o.v. de SPV Classic:
pluspunten:
- snel !!! (64m intern, waardoor o.a. Mediaplayer binnen 1 sec. is opgestart, je 10 programma's tegelijk kan draaien etc.)
- batterij (sinds donderdag aan zonder op te laden, ook 's nachts aan. Op moment van schrijven nog 3 van de 4 streepjes zichtbaar.
- design
- gewicht en formaat
- Bluetooth
- een java-programma (voor javagames)
- grotere SD-opslag (16mb tov van 8mb, blijft weinig maar goed)
- geen applications-lock (zo lijkt het, aangezien Mapopolis geen certificaat heeft)
- opstarten en afsluiten van de phone is sneller (jaja, het is tegenwoordig niet alleen aan en uit meer)
- woordenboek makkelijk te selecteren, ook de taal hiervan. Tevens makkelijker kiezen tussen woordenboek, geen en cijfers.
- built-in Windows Explorer
- built-in photo-contact optie (Caller-ID)
- extra game (nog een goeie ook die ik altijd op het werk doe)
- via de USB-PC kabel direct op te laden.
- kwijlende (en jaloerse) vrienden en collega's
Helaas vond ik ook een aantal minpunten:
- niet compatible met de oude accesoires (toetsenbord en SD-kaart)
- geen cradle
- inbox is in 2-en verdeeld, waardoor je van tevoren email of SMS moet selecteren, anders werkt het niet.
- de enter-toets is wat lastig te bedienen, maar dat went wel.
- SD-kaart is niet hot-swappable
Hmm, das wel naaiend. Ik had een aantal skins gedownload die het op zowel mijn oude als deze het prima doen. Hier nog geen probleem mee gehad eigenlijk.quote:Pamas schreef op 28 augustus 2004 @ 09:39:
Ook de zelfgemaakte skins van mijn SPV Classic werken hiet niet op
http://pocketpcclub.interngeheugen.com/index1.html
* Zo doe je een Hard Reset op de C500, kan wel eens nodig zijn.
* De telefoon moet wel uit staan als je met de Hard Reset begint
1. Press and hold soft1 and soft2 keys.
2. Press and hold power button for around 1 to 1.5 seconds. Release power button. Keep hold soft1 and soft2 keys.
3. Later, screen should show instructions to ask user to press '0' key to reset to factory default.
4. Press '0' within the timeout period, which is only several seconds only.
5. If no instruction is shown on the screen, repeat steps 1 to 4.
The timing is sensitive.
Pamas wijzigde dit bericht 28-08-2004 18:25 (100%)
quote:Poster schreef op 29 augustus 2004 @ 12:04:
Heeft iemand enig idee hoe je dat piepsignaaltje op de hele uren eruit krijgt?
Ik heb er nog nooit 1 gehoord ?
Ik denk dat hij minder valbestendig is dan de SPV Classic.quote:Oscar Mopperkont schreef op 28 augustus 2004 @ 17:54:
Voelt de telefoon trouwens ook een beetje stuiterbestendig aan? Als iemand die hm flink heeft laten stuiteren?
Smarron wijzigde dit bericht 29-08-2004 12:16 (40%)
Ik heb net een 512MB miniSD besteld en die komt dinsdag binnen. Laat dan wel even weten of ie werkt.quote:Oscar Mopperkont schreef op 28 augustus 2004 @ 01:32:[...]
Reg. datum: 25 november 2001
En nu is het wachten tot ie binnenkomt!!
Greetz
Silent
Silent
Reg. datum: 10 maart 2000
quote:Silent3k schreef op 31 augustus 2004 @ 15:09:
Ik heb zojuist mijn Orange SPV C500 besteld, via de orange klantenservice, je kan hem dan krijgen voor inkoopsprijs (¤273.47). Je moet dan wel een abbonement via orange hebben lopen, want op de volgende factuur wordt het toestel afgerekend.
En nu is het wachten tot ie binnenkomt!!
Greetz
Silent
Beter!!
Ik heb em gisteren besteld, kijken wie em eerder krijgt.
ik hoop voor maandag, daarna moet ik werken
Maite wijzigde dit bericht 31-08-2004 17:50 (66%)
I-Phone 3GS | Wii | Digitenne |
quote:Maite schreef op 31 augustus 2004 @ 17:49:
gaat niet toevallig van je beltegoed af? heb nog wat over
nee het wordt fijn bij je rekeing opgeteld
dus kan je weer met hartelust bellen
greets ijsbeer
Reg. datum: 08 juni 2004
Robin85 wijzigde dit bericht 31-08-2004 18:18 (5%)
quote:Robin85 schreef op 31 augustus 2004 @ 18:17:
Ik heb een 2 jarig orange 40 abbo. Die loopt in april 2005 af, nu wil ik de c500 kopen of kan ik me abbo.verlengen? Wat is de beste/goedkoopste optie??
ik denk verlengen, das meestal goedkoper, dat doe ik tot nu toe steeds
aan de hellup desk kunnen ze overigens goed helpen
succes
Reg. datum: 12 augustus 2003
P4, 3.2 GHZ, 2 GB PC3200, Sapphire X800 XT PE, 2x 73 GB Raptor, 40 gb notebook USB Disk, Shuttle SB61G2V3
Reg. datum: 25 november 2001
Idd! Hij was op voorraad, dus ik verwacht hem voor het einde van de week binnen te hebben!!quote:ijsbeer schreef op 31 augustus 2004 @ 17:40:
[...]
Beter!!
Ik heb em gisteren besteld, kijken wie em eerder krijgt.
ik hoop voor maandag, daarna moet ik werken
Silent
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.