Internet explorer wordt zowiezo samen met Windows geladen, het zit 'in' Windows. Moest je bijvoorbeeld firefox op je bureaublad hebben zou die ook een tijdje nodig hebben, omdat die standaard niet meegeladen wordt. Kijk anders eens welke recources het meeste CPU gebruiken bij het opstarten of in het register wat juist gestart wordt ?quote:hully schreef op 16 juni 2004 @ 22:13:
heb een MSI KT8 NEO Mobo gekocht met athlon 3200+ 64 en 2 x 512 mb ddr400 en een asus ax800pro.
het rare doet zich voor dat als ik pc opstart ik supersnel in windows xp zit. Als ik dan in windows ben en ik wil dan bijvoorbeeld direct een programma opstarten of via "deze computer" en dan "eigenschappen" de systeemeigenschappen bekijken, het lang voordat het schermpje te voorschijn komt of het programma opstart, terwijl de hardeschijf geen activiteit vertoont. Het lijkt dus alsof er nog zaken aan het opstarten zijn 'achter de schermen' terwijl er dus geen activiteiten zichtbaar zijn. Het gekke is dat als ik -direct nadat ik windows opstart en het bureaublad zie-internet op ga, internet explorer wel zonder een minuut of 2 vertraging opstart...
iemand bekend hiermee en heeft iemand een oplossing?
Tofu wijzigde dit bericht 17-06-2004 20:43 (7%)