Het Grote Motorola V500/V525 Topic [VII]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.799 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
s.Zero schreef op 03 juni 2004 @ 19:27:
Weet iemand een site waar je gratis wallpapers kunt halen.
Of is dit ook verboden?¿?
ik weet niet of het verboden is maar
kijk gewoon in de startpost (die duitse site) of op google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113585

Zo'n datakabel, zijn die alleen online te koop of zijn te ook in de winkel te verkrijgen? Hoe heet zo'n datakabel en hoeveel kost zo'n kabel? Ik heb velen reacties gelezen wat je allemaal met zo'n datakabel kan en wil er nu eigenlijk ook wel één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114358

Anoniem: 101785 schreef op 03 juni 2004 @ 12:16:
iemand een idee waarom ik sinds een paar dagen geen games meer kan verzenden ?, bij midway geeft hij "failed" aan (datakabel) en bij mss springt deze van usb connection naar serial en zegt het geval dat die de tele niet kan lezen, terwijl met connecten naar usb deze dat wel deed :S
Hmm.. heb ik ook gehad. Heb toen alle programma's afgesloten. Telefoon uitgezet
en vervolgens weer aan. Daarna midway weer opstarten...worked 4 me.

Je hebt niet verteld of je dit ook al hebt gedaan volgens mij...

Suc 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113585 schreef op 03 juni 2004 @ 19:55:
Zo'n datakabel, zijn die alleen online te koop of zijn te ook in de winkel te verkrijgen? Hoe heet zo'n datakabel en hoeveel kost zo'n kabel? Ik heb velen reacties gelezen wat je allemaal met zo'n datakabel kan en wil er nu eigenlijk ook wel één.
Tjek www.marktplaats.nl of klik op deze link => mailto: info@pc-cam.nl tav M. Egberink
Hier koste mijn kabel €13,- incl sofware+ verzendkosten na betaling had ik de kabel binnen 2 dagen in huis.

In de winkel zijn ze zo goed als niet te krijgen... en overigens een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-03-2023
arjan bregman2 schreef op 02 juni 2004 @ 20:10:
[...]

hoe kan je die plaatjes dan op het externe scherm zetten, nooit geweten dat het kon.
goeie vraag.., iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Topicstarter
Murw schreef op 03 juni 2004 @ 20:06:
[...]

goeie vraag.., iemand?
uhh niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
hmm oke, wie komt dan met t idee.. Dan moet je dat toch een keer gezien hebben ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

@ Poesje dank u, ben een stap verder. Ik heb een paar keer mijn usb kabel eruit en erin gedaan en ook de nieuwe hardware via Pk2 gedaan. Alleen nou staat er nog steeds

Als ik usb probeer
Establishing connection with Motorola phone...
No USB Devices Found

En als ik het via COM1 probeer

COM1 has been successfully opened
Phone not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
ik kan helemaal geen bluetooth apparaten detecteren. Mijn broer heeft zijn bluetooth dan aan staan, maar ik kan hem niet vinden en hij mij wel. Ligt dit misschien aan mij. En kan je trouwens je bluetooth niet langer aanzetten dan 60 sec, want dit is best kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Murw schreef op 03 juni 2004 @ 20:09:
[...]

hmm oke, wie komt dan met t idee.. Dan moet je dat toch een keer gezien hebben ofzo..
*kuch* kan wel, moet alleen iets gewijzigd worden in de flex.... ben er nog nie achter wat :P
Anoniem: 112223 schreef op 03 juni 2004 @ 20:10:
@ Poesje dank u, ben een stap verder. Ik heb een paar keer mijn usb kabel eruit en erin gedaan en ook de nieuwe hardware via Pk2 gedaan. Alleen nou staat er nog steeds

Als ik usb probeer
Establishing connection with Motorola phone...
No USB Devices Found

En als ik het via COM1 probeer

COM1 has been successfully opened
Phone not found
computer rebooten helpt :P
(ennuuhh.... betwijfel dat je kabel op com1 zit, zou willen zeggen dat je verder geen com-poorten hebt..... zit meestal op com3 of com4 en soms zelfs op com5
maar hij moet gewoon op usb staan, anders werkt het nie)
stavast schreef op 03 juni 2004 @ 20:12:
ik kan helemaal geen bluetooth apparaten detecteren. Mijn broer heeft zijn bluetooth dan aan staan, maar ik kan hem niet vinden en hij mij wel. Ligt dit misschien aan mij. En kan je trouwens je bluetooth niet langer aanzetten dan 60 sec, want dit is best kort.
is voor de beveiliging, als je het anders namelijk vergeet uit te zetten kan iedereen op je mobiel komen (editten, inetten, bellen, etc)
connectie blijft toch als iets hem heeft gevonden binnen die 60 seconden?? (dat lijkt me namelijk logisch, aangezien je BT dan wel aanstaat)

[ Voor 83% gewijzigd door poesje op 03-06-2004 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-07 22:26
stavast schreef op 03 juni 2004 @ 20:12:
Dat is idd best kort, maar je hoeft die tijd alleen maar te gebruiken zodat anderen jouw telefoon kunnen zien. Als ze hem gevonden hebben moeten ze jouw telefoon 'pairen' met hun telefoon. Ze kunnen dan altijd dingen naar jouw telefoon verzenden, zonder dat jij bluetooth aan hoeft te zetten. Kortom, die 60 seconden zijn eigenlijk alleen maar zodat de telefoons elkaar 'leren kennen', en verder is het niet nodig om bluetooth aan te zetten. Ook niet als je bijv. wat van je PC naar je telefoon wilt verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MarcoC schreef op 03 juni 2004 @ 21:03:
[...]
Dat is idd best kort, maar je hoeft die tijd alleen maar te gebruiken zodat anderen jouw telefoon kunnen zien. Als ze hem gevonden hebben moeten ze jouw telefoon 'pairen' met hun telefoon. Ze kunnen dan altijd dingen naar jouw telefoon verzenden, zonder dat jij bluetooth aan hoeft te zetten. Kortom, die 60 seconden zijn eigenlijk alleen maar zodat de telefoons elkaar 'leren kennen', en verder is het niet nodig om bluetooth aan te zetten. Ook niet als je bijv. wat van je PC naar je telefoon wilt verzenden.
Bluetooth moet wel aanstaan om te ontvangen, maar vind mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 19:31

Nik

Uuuhm...

Menu > Instellingen > Verbinding > Bluetooth > Setup > Energie: AAN

Dit werkt bij mij heel goed hoor! Als er iemand in de buurt is met Bluetooth die wat wil zenden, kan die dat gewoon doen! Hij detecteerd me meteen! Ook vanaf de PC hoef ik nu nit steeds "Vind Mij" te doen! Tenzij de PC echt moet zoeken naar een apparaat, dan zet ik wel de zoekfunctie aan.

Werkt hier als een zonnetje, ik heb het zelfs zo dat ik mijn mob in mijn broekzak laat zitten als ik beltoontjes stuur! Hij accepteerd ze vanzelf! Alleen spellen moet ik eerst accepteren. Maargoed, probeer dat eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Ik denk dat ik toch maar eens voor een datakabel ga kijken, want ik ben nu 13 euro in 2 dagen kwijt waarin ik 1 keer heb gebeld, 1 mms heb verstuurd, en 1 spel heb gedownload :'( En voor 15 euro heb je al een datakabel (toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 16-07 22:26
proller schreef op 03 juni 2004 @ 21:10:
Uuuhm...

Menu > Instellingen > Verbinding > Bluetooth > Setup > Energie: AAN

Dit werkt bij mij heel goed hoor! Als er iemand in de buurt is met Bluetooth die wat wil zenden, kan die dat gewoon doen! Hij detecteerd me meteen! Ook vanaf de PC hoef ik nu nit steeds "Vind Mij" te doen! Tenzij de PC echt moet zoeken naar een apparaat, dan zet ik wel de zoekfunctie aan.

Werkt hier als een zonnetje, ik heb het zelfs zo dat ik mijn mob in mijn broekzak laat zitten als ik beltoontjes stuur! Hij accepteerd ze vanzelf! Alleen spellen moet ik eerst accepteren. Maargoed, probeer dat eens?
Dat bedoel ik dus :) !

[ Voor 3% gewijzigd door MarcoC op 03-06-2004 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
hmz ja dat staat aan, maar dan heb ik geen 'bluetooth teken' in mijn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 19:31

Nik

ik ook niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:00
Ik ben aan het twijfelen tussen de SE T610 en de Motorola V525. Allebei icm met een Vodafone abo. Wat lijkt jullie de beste keus?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
voor de mensen die zich nog ergeren aan het piepje dat je foon maakt als ie dicht geklapt is en je toevallig op zo'n geluidsknopje drukt:

op een chinese site had ik een gain_table.bin gevonden, deze zou het geluid van je mobiel luider maken :P
maar, kom er net achter dat deze ook het piepje (van de zijknopen) vervangt met een kort en zacht tikje :)

(uitleg die er stond over het bestandje:
Enlarges the microphone volume, enlarges the bell sound volume, removes the low electric quantity to report to the police the sound, after advocates the elimination to have reto induct this document)
LB06 schreef op 03 juni 2004 @ 23:09:
Ik ben aan het twijfelen tussen de SE T610 en de Motorola V525. Allebei icm met een Vodafone abo. Wat lijkt jullie de beste keus?
zoiets moet je hier nie vragen :P
(hier krijg je volgens mij altijd te horen de V525 is beter ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66776

oke, ik ben om: de V525 wordt het.
is ie nog goed verkrijgbaar in de shops?

via internet zag ik een week levertijd en onbekende levertijd staan her & der, en nu ik een keus heb gemaakt, wil ik em snel hebben natuurlijk!

en ja, ik ga zelf morgen kijken, vandaag nog gewoon werken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100985

poesje schreef op 03 juni 2004 @ 23:21:
voor de mensen die zich nog ergeren aan het piepje dat je foon maakt als ie dicht geklapt is en je toevallig op zo'n geluidsknopje drukt:

op een chinese site had ik een gain_table.bin gevonden, deze zou het geluid van je mobiel luider maken :P
maar, kom er net achter dat deze ook het piepje (van de zijknopen) vervangt met een kort en zacht tikje :)

Enlarges the microphone volume, enlarges the bell sound volume, removes the low electric quantity to report to the police the sound, after advocates the elimination to have reto induct this document)

[...]

zoiets moet je hier nie vragen :P
(hier krijg je volgens mij altijd te horen de V525 is beter ;) )
en als ik die erop zet hoe haal ik het er dan weer vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115394

Ik heb de keuze gemaakt om ipv een datakabel, een dongle te kopen. Nu ik merk dat met zo’n kabel aanzienlijk meer mogelijk is. Helaas… maar ik heb geen zin om ook nog eens een datakabel aan te schaffen alleen om een webprofiel te verwijderen. Mijn vraag is of het mogelijk is om bij een doorsnee gsmboer dit te laten doen als ik hem vertel hoe het moet (de beschrijving ervan staat immers op dit forum) of is dit heel ongebruikelijk? Zelf ken ik in de omgeving Nijmegen niemand met een datakabel.
-edit- Bedenk me net ff iets, ik wil met orange gaan mms-en. Zou de orange shop voor mij dat webprofiel kunnen verwijderen als soort van service? Of slaat mijn fantasie nu op hol... 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 115394 op 04-06-2004 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
Mischien wel leuk.. (volgens mij nog niet gezegt)

Als je er mp3tjes op zet maak je een playlist, zet je de playlist aan. Druk je op verstop, en klap je m gewoon dicht. Steek je je handsfree erin en heb je een soort mp3 speler :P En met de knopjes aan de zijkant kan je zelf t volume regelen.. :/
Bij mij doet ie t al 1½uur, en ik heb nog 3 streepjes.. Dus zoveel batterij eet t niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-07 18:33
Murw schreef op 04 juni 2004 @ 12:38:

Als je er mp3tjes op zet maak je een playlist, zet je de playlist aan. Druk je op verstop, en klap je m gewoon dicht. Steek je je handsfree erin en heb je een soort mp3 speler :P En met de knopjes aan de zijkant kan je zelf t volume regelen.. :/
Bij mij doet ie t al 1½uur, en ik heb nog 3 streepjes.. Dus zoveel batterij eet t niet..
hoeveel mp3tjes kunnen erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108939

Ja dat is vet
had ik paar weken geleden ook ontdekt
Iets wat ik nie snap is dat voice recorder zo zacht is.
Hoe kan dit?
Ik schreeuw erin en t komt er heel zachtjes uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaStar schreef op 04 juni 2004 @ 13:37:
[...]

hoeveel mp3tjes kunnen erop?
Ligt eraan hoe groot die mp3tjes zijn. Ik heb ze kleiner gemaakt (de kwaliteit wordt wel slechter van), waardoor ik nu ongeveer 10 liedjes op mij phone kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Laatst online: 23-02-2015
Murw schreef op 04 juni 2004 @ 12:38:

Was al een hele tijd bekend hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-07 18:33
rjongen schreef op 04 juni 2004 @ 14:24:
[...]

Was al een hele tijd bekend hoor :)
maar er kunnen maar paar normale nrs op denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Anoniem: 100985 schreef op 04 juni 2004 @ 08:19:
[...]

en als ik die erop zet hoe haal ik het er dan weer vanaf?
met p2kman moet je da bestand erop zetten (over de oude heen) en kun je dus de oude backuppen :P
(werkt het nie fijn, gewoon oude erop zetten of opnieuw flexen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20972

Dat zou prachtig zijn. Met welk programma kan ik deze bin-file naar de telefoon "brengen"? Gaat dat met MPT of MSS, en moet het dan gewoon in de root geplaatst, of iets anders?

edit: is net hier boven beantwoord....

edit 2: toch niet helemaal. Ik heb p2Kman niet. Kan ik het bestandje ook overbrengen met MSS of MPT?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 20972 op 04-06-2004 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112967

mensen,

als ik een foto heb gemaakt, en ik kies opslaan als bestand, dan duurt dat even.
ook wanneer ik een foto heb gemaakt, en ik doe ""wis"" en wil zo een nieuwe maken zegt hij ""een ogenblikje""

ik heb nog niet eens zoveel geheugen gebruikt (totaal 1 mb aan beltonen en fotos)

is hij bij jullie ook zo sloom ???

en hoe los je dit op, ligt het aan het geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112967 schreef op 04 juni 2004 @ 15:21:
mensen,

als ik een foto heb gemaakt, en ik kies opslaan als bestand, dan duurt dat even.
ook wanneer ik een foto heb gemaakt, en ik doe ""wis"" en wil zo een nieuwe maken zegt hij ""een ogenblikje""

ik heb nog niet eens zoveel geheugen gebruikt (totaal 1 mb aan beltonen en fotos)

Welk formaat foto heb je dan gekozen? Bij 640 x 480 doet ie er wat langer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113585 schreef op 04 juni 2004 @ 15:47:
[...]

Welk formaat foto heb je dan gekozen? Bij 640 x 480 doet ie er wat langer over.
640x480 ja, dat is gewoon goede kwaliteit, daar zal het dan wel aan liggen, bedankt voor de tip !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Anoniem: 20972 schreef op 04 juni 2004 @ 15:16:
edit 2: toch niet helemaal. Ik heb p2Kman niet. Kan ik het bestandje ook overbrengen met MSS of MPT?
met mss versie 3.5.2 of nieuwer kan het ook, vanuit de "file-browser"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poesje schreef op 04 juni 2004 @ 16:09:
[...]

met mss versie 3.5.2 of nieuwer kan het ook, vanuit de "file-browser"
Bedankt. Het is al gelukt, en de "profielknop" aan de zijkant is tot zwijgen gebracht! Heerlijk. Ik heb alleen geen gelegenheid gehad een back-up te maken van het originele "gain.bin" bestand.
Als het alleen deze profiel-functie beinvloed, verwacht ik het origineel echter niet meer nodig te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Met P2KMan zie ik net dit: /a/iTAP_User_Dictionary.
Ik neem aan dat dit de woorden zijn die die onthoud na handmatige invoer?

Een tijdje geleden waren we het er over eens dat de V525 weinig woorden kent, is het misschien mogelijk dit aan te passen door die iTAP dictionarys handmatig te vergroten door er bijv. de dikke van dale in te stouwen? >:)
Iemand al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:57

Hmmm, ik heb die ff aangepast, want deze maakte het microfoon volume te hoog.
deze haalt het irritante biepje weg, en de microfoon is iets harder. Volgens mij is ook het volume bij Ringtones en Audio files (en Video's) iets harder maar dit weet ik niet echt zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115385

Anoniem: 66776 schreef op 04 juni 2004 @ 06:52:
oke, ik ben om: de V525 wordt het.
is ie nog goed verkrijgbaar in de shops?

via internet zag ik een week levertijd en onbekende levertijd staan her & der, en nu ik een keus heb gemaakt, wil ik em snel hebben natuurlijk!

en ja, ik ga zelf morgen kijken, vandaag nog gewoon werken :'(
In de Vodafone winkels wordt ie nog gewoon geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Anoniem: 112967 schreef op 04 juni 2004 @ 15:21:
mensen,

volgensmij heeft je geheugen er wel wat invloed op maar als je een foto maakt en die gelijk wist duurt het idd even (er komt een ogenblikje voor lange tijd in beeld) als je een foto maakt en die eerst ca 15 sec. met vrienden enzo bekijkt en besluit hem dan te wisten, krijg je nogeens een ogenblikje in beeld, maar is hij direct gewist. Het komt er dus op neer dat de telfoon helaas altijd een tijdje nodig heeft, en je niet direct om de haverklap foto's ermee kan schieten. Volgensmij hebben alle cameratelefoons dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114502

dat bestandje om het volume van de zijknoppen mee te minderen, gain_table, misschien een hele domme vraag, maar is er een mogelijkheid om die erop te zetten met bluetooth want ik heb geen zin om een kabel te kopen.
alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115196

Anoniem: 115385 schreef op 04 juni 2004 @ 16:30:
In de Vodafone winkels wordt ie nog gewoon geleverd.
Is niet waar. Hij is totaal uitverkocht. Men registreert in de winkel je gegevens, als de pakketten dan weer binnen zijn wordt je gebeld en kan je hem op komen halen. Dit kon (gister ben ik geweest :) ) nog wel een week duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114502 schreef op 04 juni 2004 @ 17:08:
dat bestandje om het volume van de zijknoppen mee te minderen, gain_table, misschien een hele domme vraag, maar is er een mogelijkheid om die erop te zetten met bluetooth want ik heb geen zin om een kabel te kopen.
alvast bedankt _/-\o_
't zou mij die 12 euro in elk geval wel waard zijn! Wat een rust... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 20972 op 04-06-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
Anoniem: 113585 schreef op 04 juni 2004 @ 14:16:
[...]

Ligt eraan hoe groot die mp3tjes zijn. Ik heb ze kleiner gemaakt (de kwaliteit wordt wel slechter van), waardoor ik nu ongeveer 10 liedjes op mij phone kan zetten.
hoe maak je ze dan kleiner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Zijn die programma's die je moet gebruiken om met je datakabel te werken simpel in gebruik (bedoel niet dat het makkelijk moet zijn, maar niet dat het verdomd lastig is)??

Misschien koop ik d'r ook eentje, toen ik me foon kocht heb ik voor veel geld een bluetooth stick gekocht (heeft me vader nu gewoon in zijn laptop :( ) en ik zag toen de voordelen nooit zo in van een datakabel t.o.v bluetooth, maar dat zijn er inmiddels wel genoeg. Als je met die programma's per ongeluk wat teveel wist kan je als je een back-up gemaakt hebt het wel weer makkelijk terughalen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
arjan bregman2 schreef op 04 juni 2004 @ 17:28:
[...]

hoe maak je ze dan kleiner?
bitrate drastisch verlagen en het op monofoon zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Argh.
Ten eerste is dat hier echt al zo vaak gevraagd, dat ik er 's nachts nachtmerries van heb >:) :O

En ten tweede is dit kennis van (windows) computers, niet van een tellie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112375

Sommige mensen weten niet alles van computers (just like me). Daarom heeft hij ut gevraagd B)
Ik zou het ook wel graag willen weten meestal is 1 mp3'tje 4mb blijft er weinig over })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112375 schreef op 04 juni 2004 @ 18:39:
Sommige mensen weten niet alles van computers (just like me). Daarom heeft hij ut gevraagd B)
Ik zou het ook wel graag willen weten meestal is 1 mp3'tje 4mb blijft er weinig over })
Je kan Cool Edit, SoundForge en Goldwave gebruiken. Laatst genoemd gebruik ik zelf. Gaat erg makelijk, beetje knippen om bv een mp3 wat kleiner te maken( want wie laat nou zijn tel 4 min over gaan???) meestal is 24 sec lang genoeg wat meestal op 128 KBPS (mp3) ongeveer 4 a 500 kb is, sla je bestand op als bv 96 Kbps (mp3) dan ben je ongeveer 3 a 400 kb kwijt.

Oja B2W sla ze op als stereo!!! na een klein testje met bestanden opslaan zowel MONO als STEREO ben ik er achter gekomen dat met Goldwave MONO meer Kb's kost.

Over zetten met MPT en daar heb je je eigen gemaakte vette ringtone staan.

TIP: krik je volume wat op van je mp3 bestand

SuC 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112375 schreef op 04 juni 2004 @ 18:39:
Zelf gebruik ik Razorlame (http://www.dors.de/razorlame/). Ik sla ze op als mono met een bitrate van 32. Een mp3 van 4 mb wordt dan ongeveer 500 kb.

Voor ringtone zou ik het niet doen, maar als je je phone als een soort van mp3 speler wilt gebruiken, kun je deze manier meerdere mp3tjes op je phone zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerk
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-01 20:14
is het ook mogelijk om je voicememo's via de microfoon af te spelen? als ik ze nu afspeel moet ik me oor tegen de micofoon aan de binnekant van de klep leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Anoniem: 108939 schreef op 04 juni 2004 @ 14:01:
Iets wat ik nie snap is dat voice recorder zo zacht is.
Hoe kan dit?
Ik schreeuw erin en t komt er heel zachtjes uit
Join The Club.......... :/

Laaatst ik een stukje van een liedje op de radio opgenomen om daarna aan een vriend te vragen welk nummer het is : Hoor je het haast niet :(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111854

Anoniem: 113585 schreef op 04 juni 2004 @ 14:16:
[...]

Mag ik vragen hoe je die bestanden kleiner heb gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
nero355 schreef op 04 juni 2004 @ 21:37:
[...]

Laaatst ik een stukje van een liedje op de radio opgenomen om daarna aan een vriend te vragen welk nummer het is : Hoor je het haast niet :(
dan moet je een een voice bericht in een mms/email opnemen, dan slaat ie hem ook op als .amr (zodat je hem met kabel eraf kan halen, en met quicktime kunt beluisteren)
als je dan het bericht opslaat in de mms/email, kun je het afluisteren op het achterste speakertje... stukje luider

en bij het opnemen, regelt ie het volume zelf... zodat het nie te luid is

[ Voor 3% gewijzigd door poesje op 04-06-2004 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111854 schreef op 04 juni 2004 @ 22:34:
[...]

Mag ik vragen hoe je die bestanden kleiner heb gemaakt
Hmm... is net beantwoord hierboven......nog 1 keer dan.
Save je MP3 bestand ipv bv 192 KBPS nu eens op 128 of 96 of 32 KBPS hoe minder KBPS hoe kleiner het bestand hoe slechter de kwaliteit:(

Er zijn verschillende prog's om dat mee te doen om nog eens wat op te noemen:
Cool Edit , Soundforge, GoldWave, dbPower AMP music converter, and many more..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
nero355 schreef op 04 juni 2004 @ 21:37:
[...]

Echt irri idd. had laast het geluidje van de vodafone live! commercial opgenomen maar het is amper te horen/herkennen. Er zitten echt enkele vreselijke nadelen aan deze foon op dat gebied: je kan iets wel bij mms opnemen maar je kan vervolgens het bestand als het ware niet opslaan in niet verzonden mmsjes, dat in tegenstelling tot Sony-Ericsson foons. Ook kan je bij mms geen oudere voicememo's beluisteren. Ook vind ik dat als je een voice memo afluisterd je veelst te snel op de wis knop drukt. (had ik laast ook bij een spel, het kan aan mij liggen, maar ik vind de menu structuur wat dit betreft nog steeds apart.)

Bovendien vind ik niet dat je deze telefoon als mp3-speler kan gebruiken, ik vind dat voledig verkleinde mp3tjes teveel ruimte innemen. Ik heb al me mp3's inmiddels gewist. Je kan alleen constant naar dezelfde 8 nummers luisteren... :Z

edit:
de telefoon is eigenlijk ook bedoeld om mp3beltonen af te spelen.
poesje schreef op 04 juni 2004 @ 22:41:

... als je dan het bericht opslaat in de mms/email, kun je het afluisteren op het achterste speakertje... stukje luider
hoe?, staat dat in het submenu is me nooit opgevallen dan...

[ Voor 16% gewijzigd door robert-630 op 04-06-2004 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
ben momenteel met grote vindingen bezig, zoals dat je zonder flashe/flexen toch filmpjes op mobiel kunt afspelen, geen "Vodafone NL" meer in het scherm en nog veel meer....
(met dit alles ben ik nog bezig...)
robert-630 schreef op 04 juni 2004 @ 23:49:
[...]
hoe?, staat dat in het submenu is me nooit opgevallen dan...
om het in een mms/email te doen, moet je eerst nieuw bericht maken... dan "insert" ("invoegen" ofzo) dan "voice record" en dan opnemen

afspelen van die berichtjes kun je doen door het bericht dat je had gemaakt te "previewen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Laatst online: 29-01 19:38
op de site gsm-advies.nl kan je een ge-unlockte v525 kopen voor €189,- Is het verstandig om deze ge-unlockte versie te gebruiken met een T-Mobile sim? Of gaat dit problemen opleveren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
poesje schreef op 05 juni 2004 @ 00:05:
ben momenteel met grote vindingen bezig, zoals dat je zonder flashe/flexen toch filmpjes op mobiel kunt afspelen, geen "Vodafone NL" meer in het scherm en nog veel meer....
Leuk :) :9
afspelen van die berichtjes kun je doen door het bericht dat je had gemaakt te "previewen"
Dat wist ik, maar dacht dat jij een manier wist om het berichtje op te slaan, zonder het te versturen, S-E telefoon doen dit namelijk standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
robert-630 schreef op 05 juni 2004 @ 00:30:
[...]

Leuk :) :9

[...]

Dat wist ik, maar dacht dat jij een manier wist om het berichtje op te slaan, zonder het te versturen, S-E telefoon doen dit namelijk standaard.
opslaan zonder versturen kun je ook.... dacht ik
als je bericht sluit terwijl je ermee bezig bent, vraagt ie wat je ermee wil.... en kun je hem in drafts laten zetten (en dus opslaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
donny_p schreef op 05 juni 2004 @ 00:21:
op de site gsm-advies.nl kan je een ge-unlockte v525 kopen voor €189,- Is het verstandig om deze ge-unlockte versie te gebruiken met een T-Mobile sim? Of gaat dit problemen opleveren??
Nee, gewoon in de winkel voor 149 kopen, en dan ergens laten unlocken voor maximaal 20. Ben je goedkoper, sneller en vertouwder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
rjongen schreef op 05 juni 2004 @ 09:46:
[...]

Nee, gewoon in de winkel voor 149 kopen, en dan ergens laten unlocken voor maximaal 20. Ben je goedkoper, sneller en vertouwder uit.
Er zijn bij verscheidene mensen problemen geconstateerd na het flashen/flexen van hun geunlockte v525 (telefoon weer gelocked). Daarom lijkt mij verstandiger om m bij de winkel te kopen, als je er zeker van bent dat het t een v500 is, zonder voda-logo op de voorkant.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 05-06-2004 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is de maximale lengte van een videoclip die nog net op een geflexte V525 past?

En stel dat ik mijn V525 naar een V600 flex, kan ik dan gewoon nog wappen/gprs en mms met de instellingen van Vodafone?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 113585 op 05-06-2004 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poesje schreef op 05 juni 2004 @ 00:05:
Het afspelen van filmpjes, kan daar geen java programma van gemaakt worden? Er bestaat er al één voor een Siemens phone. Hebt het geprobeert om dat nog te tweaken en naar my phone te zetten, maar dat is niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Anoniem: 98248 schreef op 05 juni 2004 @ 09:58:
[...]

Er zijn bij verscheidene mensen problemen geconstateerd na het flashen/flexen van hun geunlockte v525 (telefoon weer gelocked). Daarom lijkt mij verstandiger om m bij de winkel te kopen, als je er zeker van bent dat het t een v500 is, zonder voda-logo op de voorkant.
Is het dan niet raadzaam te kopen (gelockte v525) en dan te flexen/flashen en dan te unlocken?

Ik ben Poesje zo dankbaar:
Ik heb nu geen tekst meer in mijn startscherm, alleen nog maar een wallpaper!. Dus geen Vodafone NL en GPRS/datum in beeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94037

Anoniem: 98248 schreef op 05 juni 2004 @ 09:58:
[...]

Als je een no-branded flash/of flex op je geunlockte tel. zet, kan ie je nooit locken naar een netwerk, zoals bv vodafone.........dat gebeurt alleen als je er weer een voda-flex op zet. Daarnaast kan je ook gewoon unlockcodes kopen die je nadat ie gelockt is gewoon weer kan invoeren...........

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 94037 op 05-06-2004 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
zo...
na uren wijzigen, flexen en proberen er achter gekomen dat via seem 0032_0001 het "vodafone NL" uitgezet kan worden en video mogelijkheid erbij kan komen
(voor video mogelijkheid zijn ook de mma_dcp en mma_ucp uit /a/mobile/system/ van een v600 versie nodig)... vergat bijna te zeggen dat je met de seem 0032_0001, die ik heb, ook geen voda logo op het knopje rechtsonderin hebt... en via de mma_dcp en mma_ucp van v600 een andere functie aan het knopje kunt geven

via seem 01a8_0001 is het mogelijk om een tekst (leeg stuk) over de datum heen te zetten :D

Rjongen is zo aardig geweest om ff de 2 seem bestandjes die ik had gemaakt/bewerkt te hosten op:
0032_0001.seem.new
01a8_0001.seem.new

PS:
zou iemand met de v600 flex van mateox mij de mma_dcp en mma_ucp kunnen mailen?? (wil namelijk heel graag de indeling van deze menutjes)

[ Voor 80% gewijzigd door poesje op 05-06-2004 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poesje schreef op 05 juni 2004 @ 13:15:
zo...
na uren wijzigen, flexen en proberen er achter gekomen dat via seem 0032_0001 het "vodafone NL" uitgezet kan worden en video mogelijkheid erbij kan komen
(voor video mogelijkheid zijn ook de mma_dcp en mma_ucp uit /a/mobile/system/ van een v600 versie nodig)... vergat bijna te zeggen dat je met de seem 0032_0001, die ik heb, ook geen voda logo op het knopje rechtsonderin hebt... en via de mma_dcp en mma_ucp van v600 een andere functie aan het knopje kunt geven

via seem 01a8_0001 is het mogelijk om een tekst (leeg stuk) over de datum heen te zetten :D

Rjongen is zo aardig geweest om ff de 2 seem bestandjes die ik had gemaakt/bewerkt te hosten op:
0032_0001.seem.new
01a8_0001.seem.new

PS:
zou iemand met de v600 flex van mateox mij de mma_dcp en mma_ucp kunnen mailen?? (wil namelijk heel graag de indeling van deze menutjes)
Betekent dit dat ik zonder te flexen toch video op my phone kan bekijken, door alleen die V600 bestanden naar mijn phone te sturen? Zoja naar welk map moet die bestanden komen? (ik neem aan dat je dit met een datakabel moet doen, toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
zo...

0032_0001.seem.new
01a8_0001.seem.new

PS:
Is ditgeen makkelijk met een datakabel en wat uitleg (van jullie ;) ) te doen? , Zo ja; in dat geval bestel k dit weekend nog een datakabel. !! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
robert-630 schreef op 05 juni 2004 @ 14:23:
[...]

Is ditgeen makkelijk met een datakabel en wat uitleg (van jullie ;) ) te doen? , Zo ja; in dat geval bestel k dit weekend nog een datakabel. !! :D
Ja. Gebruik na aanschaf van een datakabel de tutorial uit de startpost en vervolgens gebruik je mijn 10-stap-pen-plan (zie hieronder)
Anoniem: 113585 schreef op 05 juni 2004 @ 14:04:
[...]

Betekent dit dat ik zonder te flexen toch video op my phone kan bekijken, door alleen die V600 bestanden naar mijn phone te sturen? Zoja naar welk map moet die bestanden komen? (ik neem aan dat je dit met een datakabel moet doen, toch?)
Je hebt een datakabel en P2Kman nodig. In het midden van P2Kman zie je Seem download en seem upload staan.

Stap voor stap doe je daar:

1. Boven "download seem" zet je links: 0032 en rechts: 0001
2. Je drukt op "download seem".
3. Dit sla je (back-up) op in willekeurige map op je comp.
4. Herhaal stap 1 - 3, nu met 01a8 links.
5. Zet nu bij "upload seem" links: 0032 en rechts: 0001
6. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor 0032_0001.seem.new
7. Zet nu bij "upload seem" links: 01a8 en rechts: 00018.
8. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor 0032_0001.seem.new
9. Nu zet je onderin je scherm bij upload path: "/a/mobile/system".
10. Nu upload je via de knop "upload file" (links in scherm) dit en dit bestand.

Klaar = kees.

[ Voor 73% gewijzigd door rjongen op 05-06-2004 14:40 . Reden: Duidelijkheid verschaffen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110115

usb adapter bij MediaMarkt voor 22 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
poesje schreef op 05 juni 2004 @ 01:28:
[...]

opslaan zonder versturen kun je ook.... dacht ik
als je bericht sluit terwijl je ermee bezig bent, vraagt ie wat je ermee wil.... en kun je hem in drafts laten zetten (en dus opslaan)
Dat werkt bij mij helaas niet! (heb de laaste orginele firmware van de v525)

Is het jullie wel is opgevallen dat je ontvangstbevestiging wel bij mms maar niet bij sms kan inschakelen. Ik heb nu toevallig iets ontdekt (velen onder ons zullen het al weten, maar het staat volgensmij niet in de handleiding) als je in het berichtencentrum op het submenu drukt en vervolgens op Setup Berichten en dan op Setup MMS Berichten kan je daar bij velden verbergen, aangeven om sommige dingen zoals: Onderwerp, CC , BCC & Prioriteit in het vervolg in beeld te krijgen voor het verzenden van een mmsje. Ook kan je bij filter mms van een bepaalde afzender weigeren. Je bericht Limiet in kb's kan je ook omhoog schroeven of uitschakelen e.d aldaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110115

is de datakabel van stuntprijzen.net nog steeds de goedkoopste?
of heeft iemand ze al goedkoper gezien op bv. zwarte markt ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Anoniem: 110115 schreef op 05 juni 2004 @ 14:49:
is de datakabel van stuntprijzen.net nog steeds de goedkoopste?
of heeft iemand ze al goedkoper gezien op bv. zwarte markt ofzo..
Stuntprijzen is goedkoopst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115664

zo...

0032_0001.seem.new
01a8_0001.seem.new

PS:
Die site doet het niet bij mij hoor, weet niet hoe het bij jullie zit 8)7
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Anoniem: 115664 schreef op 05 juni 2004 @ 15:22:
[...]

8)7
bij mij pakt ie wel hoor... krijg gelijk zo'n venster om het bestand te downloaden (maar heb er nu zonder datakabel nog vrij weinig aan!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Anoniem: 115664 schreef op 05 juni 2004 @ 15:22:
[...]

8)7
Mijn site doet het gewoon hoor >:)

edit:
Is iemand bij Collin McRae Rally 04 op zijn mobiel ooit wel eens verder gekomen dan het eerste level?
Het is mij nog nooit gelukt >:)

[ Voor 26% gewijzigd door rjongen op 05-06-2004 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of je op de grote markt van Rotterdam (Bij station Blaak) mini antenne/covers voor v525 kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DetoR
  • Laatst online: 13:40
Tipje tis nu een animo:

USB Bluetooth dongle
A-kwaliteit bluetooth dongle die werkt tot op 100 meter. Richtprijs 16 euro.

dat is toch niet duur:P

aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
Anoniem: 114358 schreef op 04 juni 2004 @ 18:52:
[...]

Je kan Cool Edit, SoundForge en Goldwave gebruiken. Laatst genoemd gebruik ik zelf. Gaat erg makelijk, beetje knippen om bv een mp3 wat kleiner te maken( want wie laat nou zijn tel 4 min over gaan???) meestal is 24 sec lang genoeg wat meestal op 128 KBPS (mp3) ongeveer 4 a 500 kb is, sla je bestand op als bv 96 Kbps (mp3) dan ben je ongeveer 3 a 400 kb kwijt.

Oja B2W sla ze op als stereo!!! na een klein testje met bestanden opslaan zowel MONO als STEREO ben ik er achter gekomen dat met Goldwave MONO meer Kb's kost.

SuC 6
Goldwave kan je niet meer downloaden,
het is van de site van Goldwave weggehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

arjan bregman2 schreef op 05 juni 2004 @ 17:44:
[...]

Goldwave kan je niet meer downloaden,
het is van de site van Goldwave weggehaald
Ik heb het gisteren van hun site gehaald :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

om GOLDWAVE te downloaden, ga gewoon naar www.download.com en zoek naar "goldwave" daar kun je het nog gewoon downloaden.

het programma heeft vele opties, maar is over het algemeen erg moeilijk.

het beste eraan vind ik toch wel de decibel-tool waarmee je het aantal decibel van en liedje kunt verhogen, waardoor hij zeer veel harder afspeelt.

leuk voor je v525 om mee te showen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
zo...

0032_0001.seem.new
01a8_0001.seem.new

PS:
update:
er is een nieuwe 0032_0001.seem.new beschikbaar, deze heeft engineering menu, geen voicemail onder #1 (zelf toe te kennen), delivery report

[ Voor 6% gewijzigd door poesje op 05-06-2004 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poesje schreef op 05 juni 2004 @ 18:38:
[...]

update:
er is een nieuwe 0032_0001.seem.new beschikbaar, deze heeft engineering menu, geen voicemail onder #1 (zelf toe te kennen), delivery report

edit: link wil ff nie, dus ff geduld :P
Even een paar vragen: Ik wil alleen de video optie, welke bestanden (van de 4)heb ik dan nodig? Na deze verandering verandert toch niet aan mijn phone (het blijf toch gewoon V525 en niet V600)? Ik wil namelijk niet in problemen raken met GPRS en MMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Anoniem: 113585 schreef op 05 juni 2004 @ 18:46:
[...]
Even een paar vragen: Ik wil alleen de video optie, welke bestanden (van de 4)heb ik dan nodig? Na deze verandering verandert toch niet aan mijn phone (het blijf toch gewoon V525 en niet V600)? Ik wil namelijk niet in problemen raken met GPRS en MMS.
voor video optie heb je de 0032_0001seem nodig... hierdoor krijg je automatisch ook al die andere functie van die seem (engineering menu(als die in de mma_dcp/mma_ucp staat), delivery report die aan kan, snelkies #1 is zelf in te stellen (ipv voicemail), "vodafone NL" is verborgen en vodafone logotje is van knopje rechtsonderin startscherm af

om video afspeel functie te krijgen moet je ook ook de menu indeling hebben van de v600 (dus de mma_dcp en de mma_ucp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poesje schreef op 05 juni 2004 @ 18:57:
[...]

voor video optie heb je de 0032_0001seem nodig... hierdoor krijg je automatisch ook al die andere functie van die seem (engineering menu(als die in de mma_dcp/mma_ucp staat), delivery report die aan kan, snelkies #1 is zelf in te stellen (ipv voicemail), "vodafone NL" is verborgen en vodafone logotje is van knopje rechtsonderin startscherm af

om video afspeel functie te krijgen moet je ook ook de menu indeling hebben van de v600 (dus de mma_dcp en de mma_ucp)
Maar andere functies zoals GPRS en MMS doen het gewoon, toch? Sorry voor die vele vragen. Ik weet weinig van deze dingen af.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Anoniem: 113585 schreef op 05 juni 2004 @ 19:08:
[...]
Maar andere functies zoals GPRS en MMS doen het gewoon, toch? Sorry voor die vele vragen. Ik weet weinig van deze dingen af.

Bedankt
gprs, mms alles doet het nog (krijgt er alleen paar dingen bij)
(1 ding haalt ie weg, het "vodafone NL" :) )

edit:
link naar een nog niet perfect, maar wel werkende, mma_ucp en mma_dcp:
mma.zip

[ Voor 21% gewijzigd door poesje op 05-06-2004 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Ben nu een kabel aan het bestellen USB voor 12,50 bij Stuntprijzen.net
Daar hebben zowat alle tweakers hem toch ook vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
robert-630 schreef op 05 juni 2004 @ 19:23:
Ben nu een kabel aan het bestellen USB voor 12,50 bij Stuntprijzen.net
Daar hebben zowat alle tweakers hem toch ook vandaan?
yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-07 19:42
maaruh kan ik dit gewoon gebruiken op mijn v525 @v600 ?
ik wil namelijk de vodafone tekst weghebben :P

btw weet iemand of de site van vodafone het weer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
kenny89 schreef op 05 juni 2004 @ 19:30:

btw weet iemand of de site van vodafone het weer werkt?
yep, hij doet het. altijd 2x op enter drukken wordt hij in een seconden geladen i.p.v een eewigheid wachten, vraag me niet waarom...
thnx, heb hem nu besteld. moest alles 2 maal invullen omdat ik bij de postbank me betalingsfunctie nog niet geactiveerd had (en dat vertellen ze dan..nadat je alles hebt ingevuld!!!! :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
kenny89 schreef op 05 juni 2004 @ 19:30:
voor zover ik weet, werkt het op V300/V303/V400/V500/V525/V600
(gemaakt met delen van V303, V500 en V600 flex :P)

[ Voor 11% gewijzigd door poesje op 05-06-2004 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66776

ik ben sinds vandaag ook de trotse bezitter van de v525!
hij is wel wennen na een 3310. dat was nummer tikken en bellen of gebeld worden, beetje sms-en, dit is wel even wat anders....!!!! :9~ :9~
vodafone heeft hier in huis wel stukken minder bereik dan m'n telfort abbootje, kijken of ik daar nog iets aan kan doen. ik hoop tenminste dat het dat is, en dat het niet aan het toestel ligt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
rjongen schreef op 05 juni 2004 @ 14:23:
Je hebt een datakabel en P2Kman nodig. In het midden van P2Kman zie je Seem download en seem upload staan.

Stap voor stap doe je daar:

1. Boven "download seem" zet je links: 0032 en rechts: 0001
2. Je drukt op "download seem".
3. Dit sla je (back-up) op in willekeurige map op je comp.
4. Herhaal stap 1 - 3, nu met 01a8 links.
5. Zet nu bij "upload seem" links: 0032 en rechts: 0001
6. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor 0032_0001.seem.new
7. Zet nu bij "upload seem" links: 01a8 en rechts: 0001.
8. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor 0032_0001.seem.new
9. Nu zet je onderin je scherm bij upload path: "/a/mobile/system".
10. Nu upload je via de knop "upload file" (links in scherm) dit en dit bestand.

Klaar = kees.
Hierbovenin even de laatste versies gezet.
Voor nr. 10:
poesje schreef op 05 juni 2004 @ 19:15:
link naar een nog niet perfect, maar wel werkende, mma_ucp en mma_dcp:
mma.zip

[ Voor 15% gewijzigd door rjongen op 05-06-2004 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
hoe kan k hierzo op dit forum iemand z'n msn ofzo te weten komen, want ik wil ff wat vragen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
was vergeten te melden dat er 1 nadeel zit aan het weghalen van "vodafone NL"
namelijk dat de alignment van de datum niet meer mooi in het midden is

(maar als je datum ook weghaalt, met die seem 01a8, merk je da natuurlijk nie :P )
Murw schreef op 05 juni 2004 @ 20:31:
hoe kan k hierzo op dit forum iemand z'n msn ofzo te weten komen, want ik wil ff wat vragen.. :/
dan klik je op da hoofdje met da vraagteken ernaast (de myReact)

[ Voor 42% gewijzigd door poesje op 05-06-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
poesje schreef op 05 juni 2004 @ 20:40:
[...]

dan klik je op da hoofdje met da vraagteken ernaast (de myReact)
hmm hoofdje met vraagteken??? :? Je bedoelt naast een naam ofzo..? want ik zie t niet staan.. (sorry)|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Murw schreef op 05 juni 2004 @ 21:00:
[...]

hmm hoofdje met vraagteken??? :? Je bedoelt naast een naam ofzo..? want ik zie t niet staan.. (sorry)|:(
rechtsbovenin je post, naast msn logootje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
ik wil nou java spellen naar mijn V525 verzenden, maar de programma's zoals MMS 3.2.3 en Midway werken niet. Ze zeggen dat ze mijn telefoon niet kunnen vinden.

Ik heb alle usb/serial poorten geprobeert, maar het werkt nog steeds niet.

Het vreemde is dat de mobile phone tool wel werkt, want ik kan gewoon ringtones, plaatsjes enz verzenden.

Is er nog een andere functie om java dingen te versturen, of doe ik gewoon wat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
Anoniem: 114358 schreef op 04 juni 2004 @ 18:52:
[...]

Je kan Cool Edit, SoundForge en Goldwave gebruiken. Laatst genoemd gebruik ik zelf. Gaat erg makelijk, beetje knippen om bv een mp3 wat kleiner te maken( want wie laat nou zijn tel 4 min over gaan???) meestal is 24 sec lang genoeg wat meestal op (mp3) ongeveer 4 a 500 kb is, sla je bestand op als bv 96 Kbps (mp3) dan ben je ongeveer 3 a 400 kb kwijt.

SuC 6
hoe verander je het mp3 128 KBPS met goldwave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

arjan bregman2 schreef op 05 juni 2004 @ 22:04:
[...]

hoe verander je het mp3 128 KBPS met goldwave?
1. Open het nummer die je wil veranderen
2. Klik op file - Save as
3. Krijg je een pop-up kies naam waar je het wil opslaan
4. en onderaan staat ATTRIBUTES en zoek dan naar een andere kbps
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.