als je het niet erg vind, doe ik het nog ff gewoon via losse posts (is makkelijker voor mensen die em niet hebben gebookmarked)
en alles komt nog wel een keer overzichtelijk in een post te staan, wanneer ik de uiteindelijke bestanden heb (weet namelijk dat het nog nie perfect is

)
tevens ben ik dan van plan om een flex te maken (gebasseerd op de V500 vodaf van motclub) met alle wijzigingen er in

... maar hier zal niet veel van te horen zijn (via 't forum), aangezien ik me wel aan regels wil houden
officieel zit er geen video afspeel functie op de v500/v525

met de bestanden die ik heb bewerkt, word (met de seem) de video functie op de mobiel aangezet. Enkele andere verbeteringen vinden hierdoor ook plaats
om vanaf een v500/v525 flex video's (en dergelijke) te kunnen bekijken moet het menu natuurlijk ook verwijzingen hebben naar die dingen... daar zijn zie mma_dcp en mma_ucp voor (stap 9 en 10 van Rjongen's stappenplan

, deze 2 bestanden komen dacht ik van de engineering flex)
De video bestanden die dan kunnen worden afgespeeld moeten in een 3gp formaat staan (mpeg4 met AMR-NB) deze zijn te maken met een aantal programma's, ik heb de ervaring dat het goed gaat met "Mpegable broadcaster" (dus waarschijnlijk ook "Mpegable X4live" en quicktime Pro
het meest eenvoudige in het gebruik is quicktime pro, denk ik... aangezien het daarbij alleen bestand openen, exporteren (goeie codecs selecteren) en dan encoderen... en klaar
voor de mensen die nog willen weten hoe het komt dat de datum verdwijnt:
ik gebruik hiervoor het bericht dat oorspronkelijk van de engineering flex afkomstig is, hierbij zou er "GPRS" over de datum verschijnen wanneer de verbinding gprs ondersteund... ik heb dit bericht veranderd in " ", waardoor er een leeg vakje over de datum heen komt te staan wanneer er gprs over de verbinding mogelijk is
[
Voor 50% gewijzigd door
poesje op 07-06-2004 23:07
]