Het Grote Motorola V500/V525 Topic [VII]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.840 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
stavast schreef op 05 juni 2004 @ 21:43:
ik wil nou java spellen naar mijn V525 verzenden, maar de programma's zoals MMS 3.2.3 en Midway werken niet. Ze zeggen dat ze mijn telefoon niet kunnen vinden.

Ik heb alle usb/serial poorten geprobeert, maar het werkt nog steeds niet.

Het vreemde is dat de mobile phone tool wel werkt, want ik kan gewoon ringtones, plaatsjes enz verzenden.

Is er nog een andere functie om java dingen te versturen, of doe ik gewoon wat fout?
tutorial gevolgd?? (die van startpost)
je hebt namelijk voor mss p2kdrivers nodig
met mss kun je dan java-uploader aanzetten
want voor midway heb je de javaloader nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 05 juni 2004 @ 14:23:
Je hebt een datakabel en P2Kman nodig. In het midden van P2Kman zie je Seem download en seem upload staan.

Stap voor stap doe je daar:

1. Boven "download seem" zet je links: 0032 en rechts: 0001
2. Je drukt op "download seem".
3. Dit sla je (back-up) op in willekeurige map op je comp.
4. Herhaal stap 1 - 3, nu met 01a8 links.
5. Zet nu bij "upload seem" links: 0032 en rechts: 0001
6. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor 0032_0001.seem.new
7. Zet nu bij "upload seem" links: 01a8 en rechts: 0001.
8. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor 0032_0001.seem.new
9. Nu zet je onderin je scherm bij upload path: "/a/mobile/system".
10. Nu upload je via de knop "upload file" (links in scherm) dit en dit bestand.

Klaar = kees.
Hulde ! eindelijk dat :( Vodafone weg. Ga t gelijk proberen straks op mijn standaard V525. (poesje ook bedankt) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik ga dan toch maar een datakabel bestellen :*) , ben niet geintresseerd in flex enzo, maar nu ik toch die vodafone dingen weg kan halen en video's maken zonder te flexen _/-\o_ , zijn er eigenlijk gewoon teveel voordelen van zo'n kabel.
maandag geld overmaken en dan wachten... :z

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 22:41:
nou ik ga dan toch maar een datakabel bestellen :*) , ben niet geintresseerd in flex enzo, maar nu ik toch die vodafone dingen weg kan halen en video's maken zonder te flexen _/-\o_ , zijn er eigenlijk gewoon teveel voordelen van zo'n kabel.
maandag geld overmaken en dan wachten... :z
ff voor de duidelijkheid, het is geen video's maken maar afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
poesje schreef op 05 juni 2004 @ 23:23:
[...]

vinden jullie het ook jammer dat ie dat nou nog net niet kan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
robert-630 schreef op 05 juni 2004 @ 23:27:
[...]

vinden jullie het ook jammer dat ie dat nou nog net niet kan??
zie liever java met BT samenwerken :P (multiplayer games, chatten en computer besturen)

video zal ie toch nie kunnen opnemen.... veel te veel kracht voor nodig....realtime encoding en dan nog eens hoeveelheid geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
poesje schreef op 05 juni 2004 @ 22:30:
[...]

tutorial gevolgd?? (die van startpost)
je hebt namelijk voor mss p2kdrivers nodig
met mss kun je dan java-uploader aanzetten
want voor midway heb je de javaloader nodig
ik denk dat het aan die p2kdrivers ligt want nu staat er bij de eigenschappen van de usb dat hij niet kan starten (code 10). Ik weet dus echt niet hoe ik dit moet oplossen :'(

iemand een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door stavast op 06-06-2004 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
poesje schreef op 06 juni 2004 @ 01:08:
[...]

zie liever java met BT samenwerken :P (multiplayer games, chatten en computer besturen)

video zal ie toch nie kunnen opnemen.... veel te veel kracht voor nodig....realtime encoding en dan nog eens hoeveelheid geheugen
Kan je daarvoor niet delen uit de Flex/Flashes van Nokia's kopieren?
Want die kunnen dat toch wel (bijv. NGage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 05 juni 2004 @ 23:23:
[...]

na dit even te verwerkt te hebben, vind ik het toch cool....:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik nou mijn standaard ringtones zoals bliep enz eraf??? Kan het met bluetooth en heeft iemand dat zipje? Het goede dan wel
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 10:46:
Hoe krijg ik nou mijn standaard ringtones zoals bliep enz eraf??? Kan het met bluetooth en heeft iemand dat zipje? Het goede dan wel
;)
Echt al honderd keer gezegd: maak 0kb bestandjes en prop die op je mob.

edit:
Er valt me net iets aan de startpost op:
Bij dit plaatje uit de startpost is namelijk ook al 'Vodafone NL' weg.
Hoe kan dat :? Holleboomer? :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/9.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door rjongen op 06-06-2004 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Laatst online: 13-06 13:04
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 22:13:
[...]

1. Open het nummer die je wil veranderen
2. Klik op file - Save as
3. Krijg je een pop-up kies naam waar je het wil opslaan
4. en onderaan staat ATTRIBUTES en zoek dan naar een andere kbps
ik krijg als ik de file op wil slaan deze foutmelding:
No codec is availdable to encode or decode the audio format.:(
Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mono-oXide
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-09 13:58
rjongen schreef op 06 juni 2004 @ 10:48:
[...]

edit:

[afbeelding]
dat is ook geen V525 maar een (unbranded) V500 :P zit ook geen Vodafone logo beneden maar "V500"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
mono-oXide schreef op 06 juni 2004 @ 11:53:
[...]

dat is ook geen V525 maar een (unbranded) V500 :P zit ook geen Vodafone logo beneden maar "V500"
Dat Vodafone NL heeft niets met unbranded of branded te maken, dat is toch gewoon de netwerknaam?
In duitsland staat daar Vodafone de.
Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 06 juni 2004 @ 12:01:
[...]

Dat Vodafone NL heeft niets met unbranded of branded te maken, dat is toch gewoon de netwerknaam?
In duitsland staat daar Vodafone de.
Toch?
Pcies, ook unbranded phones hebben een netwerk nodig om te kunnen bellen :P Maarre misschien zat er een testsim in ofzo, of het plaatje is gewoon aangepast........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje: Het bestellen van een datakabel bij Stuntprijzen.net, is toch alleen het bestel formuliertje invullen en het geldovermaken? (ik koop zelden iets online).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 12:27:
Even een vraagje: Het bestellen van een datakabel bij Stuntprijzen.net, is toch alleen het bestel formuliertje invullen en het geldovermaken? (ik koop zelden iets online).
ja.
je krijgt vervolgens een e-mail, en daarin staat je bedrag, naar welke rekening en wat je er bij moet vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Ik heb de tutorial van de startpost gelezen. Daar zag een software genaamd "Motorola Service Software". Is dit ook P2Kman (wat poesje bedoelde)? Op Motclub.com zag ik trouwens ook twee drivers staan (P2K Driver en Motorola serial Modem Driver). Ik heb toch alleen de "P2K Driver" nodig als ik alleen die handelingen van Poesje wilt uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belt deze telefoon goed??? :) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owja vinde jullie het allemaal ook een goede telefoon? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 12:51:
Hi,

Ik heb de tutorial van de startpost gelezen. Daar zag een software genaamd "Motorola Service Software". Is dit ook P2Kman (wat poesje bedoelde)? Op Motclub.com zag ik trouwens ook twee drivers staan (P2K Driver en Motorola serial Modem Driver). Ik heb toch alleen de "P2K Driver" nodig als ik alleen die handelingen van Poesje wilt uitvoeren?
Nee MSS is wat anders dan P2Kman. Als je de drivers wil, gewoon PST installeren, zitten ze bij..........
offtopic:
Iemand de nieuwe p2kman al geprobeerd? is egt een stuk handiger
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 13:09:
Tja ligt eraan wat je onder "goed bellen" verstaat........
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 13:14:
tja wrom zouden we m anders hebben gekocht........

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 13:09:
:? kun je er dan mee bellen?? :P
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 13:14:
iig goed te tweaken :)

[ Voor 37% gewijzigd door poesje op 06-06-2004 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet nie misschien wou je hem kapot gooie :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou of die goed ontvangst heeft en dat de ander duidelijk te verstaan is enzow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 13:22:
nou of die goed ontvangst heeft en dat de ander duidelijk te verstaan is enzow
Ja hoor helemaal niks mis met de ontvangst, zelfs nie als je dr een miniantenne op hebt.......en met bellen versta je elkaar ook goed

offtopic:
je kan je post ook editten, als je later nog wat toe wil voegen, hoef je niet onnodige posts te maken......klik daarvoor op het icoontje met het potloodje rechtbovenin bij je post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 13:33:
[...]

Ja hoor helemaal niks mis met de ontvangst, zelfs nie als je dr een miniantenne op hebt.......en met bellen versta je elkaar ook goed

offtopic:
je kan je post ook editten, als je later nog wat toe wil voegen, hoef je niet onnodige posts te maken......klik daarvoor op het icoontje met het potloodje rechtbovenin bij je post
oke bedankt dan weet ik dat want ik denk dat ik er 1 ga kopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag (zondag) de cheque (geldovermaking) op de post gedaan voor de datakabel van stuntprijzen.net

wanneer mag ik mn datakabel verwachten???

en is er geen andere (engelse) site van motclub ofzo? dat italiaans ofzo leest zo moeilijk... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 14:26:
ik heb vandaag (zondag) de cheque (geldovermaking) op de post gedaan voor de datakabel van stuntprijzen.net

en is er geen andere (engelse) site van motclub ofzo? dat italiaans ofzo leest zo moeilijk... :?
via www.systransoft.com kun je de spaanse site laten vertalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
poesje schreef op 06 juni 2004 @ 01:08:
[...]

Dat zou ook geweldig zijn, dacht toen ik hem kocht en een klasgenoot iets later ook dat het eigenlijk ook zou kunnen (.. en wij het proberen in monopoly!) dacht dat het standaard met bluetooth kon, weet iemand of de ngages de enige foons zijn die dit onder steunen of zijn er meerdere (nokia-) telefoons?

Dat chatten met dat ene progje is niks geworden he? wat hier werd gelinkt.
P.S Chatten met die smsjes via MSNmessenger mobile is onbetaalbaar (25ct p/b en vodafone onsersteund het btw ook nie!)
rjongen schreef op 06 juni 2004 @ 10:48:
[...]

edit:

(plaatje)
Denk dat het ding gewoon geen bereik heeft :) Of er is mee getweakt! >:) ;)

P.S heb jij dat gebeuren nie in een zipje? Moet het ook nog doen, heb alleen plaatjes weg gedaan alleen Lunch.ems(WBMP), Hot.jpg, Bunny.jpg, Streaks.gif, Dog.jpg, Bungee.gif en Sky.gif krijg ik niet weg. Volgensmij doe ik het wel goed, weet iemand of alle namen die je in de root moet zetten overeen komen met bovenstaande namen?!

[edit]
bjornNL schreef op 06 juni 2004 @ 14:26:

Heb hem gistern daar ook besteld, dit staat in het mailtje van hen;
Levertijd: Bij rembours 2 a 3 dagen. Bij vooruitbetaling 2 a 3 dagen na ontvangst van betaling.

[ Voor 13% gewijzigd door robert-630 op 06-06-2004 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Laatst online: 29-01 19:38
Weet iemand ook wat de verschillen zijn tussen de V500/V525 en de V300 afgezien van het design?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
die p2k drivers is dat gewoon het gene wat je moet installeren als je de gsm aansluit. Dus die dingen waar windows automatisch naar vraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
P.S heb jij dat gebeuren nie in een zipje? Moet het ook nog doen, heb alleen plaatjes weg gedaan alleen Lunch.ems(WBMP), Hot.jpg, Bunny.jpg, Streaks.gif, Dog.jpg, Bungee.gif en Sky.gif krijg ik niet weg. Volgensmij doe ik het wel goed, weet iemand of alle namen die je in de root moet zetten overeen komen met bovenstaande namen?!

ik krijg die bestanden ook niet weg, best klote
en in dat zipje van de startpost staan ze ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
arjan bregman2 schreef op 06 juni 2004 @ 16:46:

ik krijg die bestanden ook niet weg, best klote
en in dat zipje van de startpost staan ze ook niet in.
klopt dat was het volgensmij hij was incompleet, enkele screensavers wilde ik wel bewaren maar de meerderheid niet, vervolgens ben ik dus zelf van de bestandjes gaan maken (lang geleden) maar een deel pakte wel en een ander deel pakte niet, zo heb ik dus 1 ems-afbeelding die ik dus maar niet via bt weg krijg.
Misschien bied de datakabel die k heb besteld uitkomst!!

Voordat hij een keer geflext is (ja, jongens via Vodafone zelf hoor) is het me wel een keer gelukt, zal het binnenkort nog is proberen.. (toen ging het ook lastig)

P.S maar mijn telefoon is opzich vaag, de laaste tijd gooit ie de namen van mijn categorieen door elkaar! (niemand hier ook last van?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:41
robert-630 schreef op 06 juni 2004 @ 15:55:

[...]

Heb hem gistern daar ook besteld, dit staat in het mailtje van hen;

[...]
ik heb hem afgelopen dinsdag besteld, s'avond gelijk geld overgemaakt via internet, maar ik heb hem nog niet, op de site staat ook dat het door de grote vraag naar de kabels iets langer kan duren als normaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan een v525 te gaan kopen . Kan iemand misschien wat informatie geven over de kwaliteit van die camera? en het toestel zelf ? alvast bedankt he _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
donny_p schreef op 06 juni 2004 @ 15:56:
Weet iemand ook wat de verschillen zijn tussen de V500/V525 en de V300 afgezien van het design?
enige verschil (van binnen) is dat de V300 geen BT heeft

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan een v525 te gaan kopen . Kan iemand misschien wat informatie geven over de kwaliteit van die camera? en het toestel zelf ? alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 17:17:
Ik ben van plan een v525 te gaan kopen . Kan iemand misschien wat informatie geven over de kwaliteit van die camera? en het toestel zelf ? alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_
lees de begin post, daar staat tevens ook een link met een site waarop foto's staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Ik kopieer net mijn hele map pictures na de harde schijf om foto's te back-uppen (met behoud van de map/categorie structuur) en enkele afbeeldingen te bekijken.

Ik wist al dat enkele mapjes een verkeerde naam hadden op me toestel. Maar wat nu blijkt is dat er ook enkele audio-bestanden tussen mijn afbeeldingen staan!!!!!!!!!

Ik heb dergelijk probleem al eerder gehad en toen heeft het VCP hem geflext. (3 weken wachten!) Ik maak me niet zo druk om het feit van de verkeerde naam bij de mapjes, maar meer om het feit dat audio bestanden tussen mijn afbeeldingen staan terwijl ze in mijn mobiel onder geluid horen te staan!! En ik wil niet meer van dit soort dergelijke problemen krijgen na m'n garantieperiode.

Wat vinden jullie dat ik moet doen????
Ga zowiezo weer ff naar het VCP als ik in de buurt ben, maar het is niet in mijn woonplaats . Maar ik heb geen zin om weer 3 weken te wachten als ik hem laat reparen . Pas na 3 nutteloze reperaties (of de derde keer dat je met een probleem komt aanzetten) kan je volgensmij een nieuw toestel eisen. Iemand enig idee waar dit probleem ligt. Het kan toch niet komen door het verwijderen van fabrieksafbeeldingen? (had ik vorige keer niet gezegd en hebben ze ook niet moeilijk om gedaan) Weet iemand of officieel je garantie dan vervalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
robert-630 schreef op 06 juni 2004 @ 17:48:
Ik kopieer net mijn hele map pictures na de harde schijf om foto's te back-uppen (met behoud van de map/categorie structuur) en enkele afbeeldingen te bekijken.

Ik wist al dat enkele mapjes een verkeerde naam hadden op me toestel. Maar wat nu blijkt is dat er ook enkele audio-bestanden tussen mijn afbeeldingen staan!!!!!!!!!

Ik heb dergelijk probleem al eerder gehad en toen heeft het VCP hem geflext. (3 weken wachten!) Ik maak me niet zo druk om het feit van de verkeerde naam bij de mapjes, maar meer om het feit dat audio bestanden tussen mijn afbeeldingen staan terwijl ze in mijn mobiel onder geluid horen te staan!! En ik wil niet meer van dit soort dergelijke problemen krijgen na m'n garantieperiode.

Wat vinden jullie dat ik moet doen????
Ga zowiezo weer ff naar het VCP als ik in de buurt ben, maar het is niet in mijn woonplaats . Maar ik heb geen zin om weer 3 weken te wachten als ik hem laat reparen . Pas na 3 nutteloze reperaties (of de derde keer dat je met een probleem komt aanzetten) kan je volgensmij een nieuw toestel eisen. Iemand enig idee waar dit probleem ligt. Het kan toch niet komen door het verwijderen van fabrieksafbeeldingen? (had ik vorige keer niet gezegd en hebben ze ook niet moeilijk om gedaan) Weet iemand of officieel je garantie dan vervalt?
Nee, lijkt me niet.
Je verandert toch niets in de software?

Met jouw datakabel kan je straks ook heel makkelijk alle plaatjes verwijderen, en ook dit probleem oplossen. Welkom in de duistere wereld van flexen en flashen :P (Voeg me maar toe op msn als je dat hebt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
rjongen schreef op 06 juni 2004 @ 19:36:
[...]

Nee, lijkt me niet.
Je verandert toch niets in de software?

Met jouw datakabel kan je straks ook heel makkelijk alle plaatjes verwijderen, en ook dit probleem oplossen. Welkom in de duistere wereld van flexen en flashen :P (Voeg me maar toe op msn als je dat hebt.)
Ja zal k doen, Iedereen kan/mag me ook toevoegen van hier zie myReact

ik hoop dat ik het zo dan idd kan verhelpen, want het blijkt zelfs dat foto's nu in me audio staan.... :( . En dat gaat me nou net wat te ver...

[ Voor 11% gewijzigd door robert-630 op 07-06-2004 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
heeft of weet iemand misschien alle drivers, of p2k files of wat dan ook om mms te laten werken?

ik kan wel ringtones en beltonen doen, maar niets met mms. ook is er een fout met het usb apparaat, maar ik weet niet hoe ik dit moet oplossen, heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmh het verwijderen van t operator logo is gelukt :) :Y)
Maar hoe heette die video-bestandjes nu ook alweer die je kan afspelen op de V525 ? De map video's is wel te zien onder MPT maar niet op me Phone zelf :?

btw: onder office tools staat ook IM, vaag! is dat instant messenger ofzo.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check je mail :/

[ Voor 84% gewijzigd door intoxicated op 07-06-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand had het laatst over kleine MP3 liedjes maken, in een playlist zetten, op verstoppen drukken en hoppa je hebt een klein simperl MP3 spelertje.
Goed, leuk, heb ik gedaan MAAR diegene zei ook: als je hem dicht geklapt hebt kun je met die toets waar je normaal het geluidsprofiel mee wijzigt, nu naar het volgende liedje skippen.....DAT LUKT BIJ MIJ NIET.
hij gaat gewoon weer naar die geluids shit. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 13:16:
iemand had het laatst over kleine MP3 liedjes maken, in een playlist zetten, op verstoppen drukken en hoppa je hebt een klein simperl MP3 spelertje.
Goed, leuk, heb ik gedaan MAAR diegene zei ook: als je hem dicht geklapt hebt kun je met die toets waar je normaal het geluidsprofiel mee wijzigt, nu naar het volgende liedje skippen.....DAT LUKT BIJ MIJ NIET.
Bij mij lukt dit ook niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog steeds het midway probleem en heb ook de telefoon gereset etc wat hiervoor gezegd werd... nog steeds heb ik failed met midway.. alles kan ik sturen alleen games lukt niet meer want het werkte eerst nog wel :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik wil over een kleine maand mijn GSM naar V525@V600 gaan omzetten, alleen ik weet dus niet hoe dat moet. Ik heb zoveel mogelijk topics doorgelezen, allemaal wordt gewoon onmogelijk, maar heb niks gevonden, hoe kan het ook anders, "het hoort hier niet". Hier hoeft niet op gereageerd te worden, maar zou iemand die het me simpel en goed kan uitleggen me kunnen mailen @ _/-\o_ team3@freeler.nl _/-\o_ ?? Ik zou diegene erg dankbaar zijn. Amen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 13:16:
PLEASE ;( :? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
bij mij gaat ie ook gewoon naar geluidsprofielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Laatst online: 29-07-2024
poesje schreef op 07 juni 2004 @ 16:28:
[...]

bij mij gaat ie ook gewoon naar geluidsprofielen
conclusie: t gaat niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 02:33:
Mmh het verwijderen van t operator logo is gelukt :) :Y)
Maar hoe heette die video-bestandjes nu ook alweer die je kan afspelen op de V525 ? De map video's is wel te zien onder MPT maar niet op me Phone zelf :?

btw: onder office tools staat ook IM, vaag! is dat instant messenger ofzo.. :?
Bestandjes die je kunt afspelen hebben een extensie .3GP (volgens mij). Doet alles het trouwens goed, heb je nu die "live" knop ook weg? Ik ga het ook doen (wat poesje heeft gedaan). Ik heb alleen die datakabel nodig, heb vandaag het geld al overgemaakt. Nou maar afwachten tot ie binnen is.

IM is een instant messenger van vodafone, heb liever MSN. Dat de map video niet verschijn op je phone kan poesje misschien uitleggen (misschien heb je eerst een video bestand nodig voordat ie verschijnt)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he tweakers,
ik heb een probleempje dat een ieder van jullie vast wel herkent:

aan de binnenkant van mijn v525 (dus de aknt die dichtklapt) heb ik bovenaan en onderaan een paar krasjes van het dichtklappen van de telefoon waarschijnlijk...

Kun je ook ergens (op internet) nieuwe frontjes voor de v525 kopen, dus ook voor de binnenkant ???

alvast bedankt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 18:24

Nanax

Ik ben sjaak niet

lees de draad voor je blaat:
daydeal.com bijv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 17:18:
[...]

Bestandjes die je kunt afspelen hebben een extensie .3GP (volgens mij). Doet alles het trouwens goed, heb je nu die "live" knop ook weg? Ik ga het ook doen (wat poesje heeft gedaan). Ik heb alleen die datakabel nodig, heb vandaag het geld al overgemaakt. Nou maar afwachten tot ie binnen is.

IM is een instant messenger van vodafone, heb liever MSN. Dat de map video niet verschijn op je phone kan poesje misschien uitleggen (misschien heb je eerst een video bestand nodig voordat ie verschijnt)
3gp was het volgens mij inderdaad. En alles werkte perfect het lukte me in 1 x , alleen moet je wel ff je phone aan uit zetten dan zie je alsnog de datum verschijnen maar die gaat na 10sec ofzo weg. Wel duurt het laden van de wallpaper iets langer. De Live knop is wel weg nu maar er staat nu in t lettertype van moto V.Life(snelkoppeling is er nog) dat zou ik graag nog wel anders zien :P
Dat IM boeit me nie zoveel eigenlijk, ga straks wel ff proberen een video bestandje over te zetten dan....
Ik ben hier echt super blij mee maakt je Moto echt stukken mooier _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 18:57:
[...]

3gp was het volgens mij inderdaad. En alles werkte perfect het lukte me in 1 x , alleen moet je wel ff je phone aan uit zetten dan zie je alsnog de datum verschijnen maar die gaat na 10sec ofzo weg. Wel duurt het laden van de wallpaper iets langer. De Live knop is wel weg nu maar er staat nu in t lettertype van moto V.Life(snelkoppeling is er nog) dat zou ik graag nog wel anders zien :P
Dat IM boeit me nie zoveel eigenlijk, ga straks wel ff proberen een video bestandje over te zetten dan....
Ik ben hier echt super blij mee maakt je Moto echt stukken mooier _/-\o_
Kun je misschien een paar screenshot posten, waaronder die van de speler? Heb je al gevonden waar die videobestanden staan?

Je kan trouwens toch ook een andere functie aan die "live" knop geven. Dit staat ten minste in het bericht van Poesje

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey poesje jij had toch ook een andere site waar je je mobiel kom v525@600, zijn die bestanden goewd en kun je daar filmpjes maken, want dat wil ik. En staat daar ook een back-up. Wat is die site. Alvast bedankt. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 19:15:
[...]

Kun je misschien een paar screenshot posten, waaronder die van de speler? Heb je al gevonden waar die videobestanden staan?

Je kan trouwens toch ook een andere functie aan die "live" knop geven. Dit staat ten minste in het bericht van Poesje
Ja dat ga ik vanavond wel ff proberen, en volgens mij staan die video'tjes in de startpost en anders in het V600 topic wel. En die post van die functie van de live-knop kan ik nie vinden hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 14:23:
Ok, ik heb vanmiddag iets uitgevonden. Met P2k File Manager was ik door me files aan t browsen, en ik zag heel veel wbmp-files. Ik heb ze vervolgens allemaal naar de pc gezet, ze zijn hier te vinden.

Op deze] site kan je ze vervolgens bekijken door te bladeren naar een wbmp bestand en vervolgens op view te drukken. T zijn allemaal kleine plaatjes, en mij lijken ze uitermate geschikt voor het externe scherm. Opvallend zijn de bestanden beer.wbmp, drama.wbmp en nog een paar anderen. Ik ga vanavond een paar aanpassen. Misschien delete ik ze wel allemaal als ze toch geen zin hebben.

Nu mijn vraag aan jullie, herkennen jullie deze icoontjes ergens van? HEb je ze wel eens gezien aan de buitenkant, of binnenkant, en zo ja; welke?
Je kunt ze ook gewoon met photoshop openen, maar hoe krijg je ze dan op t externe scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 19:29:
[...]

Ja dat ga ik vanavond wel ff proberen, en volgens mij staan die video'tjes in de startpost en anders in het V600 topic wel. En die post van die functie van de live-knop kan ik nie vinden hoor :?
poesje in dit topic, alstu

edit:
k had het toevallig gebookmarked

[ Voor 7% gewijzigd door robert-630 op 07-06-2004 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weten jullie een NEDERLANDSE site waar je frontjes kan kopen voor deeze telefoon??(ik kan er namelijk geen vinde :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 19:51:
weten jullie een NEDERLANDSE site waar je frontjes kan kopen voor deeze telefoon??(ik kan er namelijk geen vinde :'( )
ik heb er ook nog nooit een gezien, net ff gezocht en niks gevonden.
K ken een site die hele mooie heeft (bijna net zo mooi als de orginele) alleen ze zitten aan de andere kant van de wereld (dacht het oosten)... Kijk bij daydeal durf ik wel te bestellen maar daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 07 juni 2004 @ 19:53:
[...]

ik heb er ook nog nooit een gezien, net ff gezocht en niks gevonden.
K ken een site die hele mooie heeft (bijna net zo mooi als de orginele) alleen ze zitten aan de andere kant van de wereld (dacht het oosten)... Kijk bij daydeal durf ik wel te bestellen maar daar...
Bij daydeal heb je toch een creditcard nodig ofzow?? (en die heb ik niej)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Weet iemand misschien wat de resolutie is van het scherm minus de status balk bovenin en de menu balk onderin ?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 07 juni 2004 @ 19:51:
[...]

edit:
Volgens mij moet je m dan alsnog geflext hebben naar een V600, toch? poesje ?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
hoe kan je de spellen op motclub.com downloaden, want mij lukt het niet, en is dat gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je bij daydeal een creditcard ofzow nodig??

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 20:05:
[...]

Volgens mij moet je m dan alsnog geflext hebben naar een V600, toch? poesje ?

:?
Wat bedoel je, doet die video optie het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ernst schreef op 07 juni 2004 @ 20:00:
Weet iemand misschien wat de resolutie is van het scherm minus de status balk bovenin en de menu balk onderin ?
als je bedoeld wat de wallpaper maximaal kan zijn, dat is 176x220 pixels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
1. Boven "download seem" zet je links: 0032 en rechts: 0001
2. Je drukt op "download seem".
3. Dit sla je (back-up) op in willekeurige map op je comp.
4. Herhaal stap 1 - 3, nu met 01a8 links.
5. Zet nu bij "upload seem" links: 0032 en rechts: 0001
6. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor 0032_0001.seem.new
7. Zet nu bij "upload seem" links: 01a8 en rechts: 0001.
8. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor 0032_0001.seem.new
9. Nu zet je onderin je scherm bij upload path: "/a/mobile/system".
10. Nu upload je via de knop "upload file" (links in scherm) dit en dit bestand.
Als je nergens op je mobiel maar wel in P2kman de map Video ziet, heb je waarschijnlijk stap 9 en 10 niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ernst schreef op 07 juni 2004 @ 20:00:
wat een domme vraag:S
Kijk gewoon wat de reso is van full screen spellen
die is 176 x 208
en dan doe je een grove schatting maken;)
208-15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
heeft iemand nog wat van die radio- headsets gehoord, lijkt me wel leuk een radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ff een site waar je erg veel covers voor de v525 kunt kopen...

veel plezier ermee !!!

BEKIJK VOORAL DE VERCHROOMDE EENS, DIE ZIJN ECHT MOOI :p:p:p

http://www.cutepcs.com/ch...&view=all&by=a&phoneSet=2

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

http://www.tweakers.net/aanbod/139339 <= Acer BT Dongle :)

Dacht meld het even ......... niet van mij ofzo verder...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand voor mij de originele gain_table.bin uploaden. de opties mbt profiel werken prima, alleen is het geluid bij het spelen van games zoals splinter cell echt veel te hard (dat speakertje trilt gewoon, niet normaal). _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
@ J.jumper & Motomoto e.a

Hebben jullie al filmpjes, screenshots e.d van de (video)player gevonden?
Ik heb met limit999 en ctrlF niks gevonden in het V600topic en al helemaal niet in onze startpost. Ben er namelijk ook wel benieuwd naar..

[ Voor 3% gewijzigd door robert-630 op 07-06-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
robert-630 schreef op 07 juni 2004 @ 19:51:
[...]

edit:
als je het niet erg vind, doe ik het nog ff gewoon via losse posts (is makkelijker voor mensen die em niet hebben gebookmarked)
en alles komt nog wel een keer overzichtelijk in een post te staan, wanneer ik de uiteindelijke bestanden heb (weet namelijk dat het nog nie perfect is :P )

tevens ben ik dan van plan om een flex te maken (gebasseerd op de V500 vodaf van motclub) met alle wijzigingen er in :) ... maar hier zal niet veel van te horen zijn (via 't forum), aangezien ik me wel aan regels wil houden

officieel zit er geen video afspeel functie op de v500/v525 :P
met de bestanden die ik heb bewerkt, word (met de seem) de video functie op de mobiel aangezet. Enkele andere verbeteringen vinden hierdoor ook plaats :P

om vanaf een v500/v525 flex video's (en dergelijke) te kunnen bekijken moet het menu natuurlijk ook verwijzingen hebben naar die dingen... daar zijn zie mma_dcp en mma_ucp voor (stap 9 en 10 van Rjongen's stappenplan :) , deze 2 bestanden komen dacht ik van de engineering flex)

De video bestanden die dan kunnen worden afgespeeld moeten in een 3gp formaat staan (mpeg4 met AMR-NB) deze zijn te maken met een aantal programma's, ik heb de ervaring dat het goed gaat met "Mpegable broadcaster" (dus waarschijnlijk ook "Mpegable X4live" en quicktime Pro
het meest eenvoudige in het gebruik is quicktime pro, denk ik... aangezien het daarbij alleen bestand openen, exporteren (goeie codecs selecteren) en dan encoderen... en klaar

voor de mensen die nog willen weten hoe het komt dat de datum verdwijnt:
ik gebruik hiervoor het bericht dat oorspronkelijk van de engineering flex afkomstig is, hierbij zou er "GPRS" over de datum verschijnen wanneer de verbinding gprs ondersteund... ik heb dit bericht veranderd in " ", waardoor er een leeg vakje over de datum heen komt te staan wanneer er gprs over de verbinding mogelijk is :)

[ Voor 50% gewijzigd door poesje op 07-06-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
weet iemand misschien het e-mail adres van Liquid Sky of zou hij zich even willen melden :P ik zit namelijk met hetzelfde probleem als hij had.. maar hij heeft het verholpen met drivers sp1a ofzo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 07 juni 2004 @ 21:24:
[...]

Als je nergens op je mobiel maar wel in P2kman de map Video ziet, heb je waarschijnlijk stap 9 en 10 niet gedaan.
Stap 9 en 10 had ik wel gedaan alleen zonder> / achter system :+
Niet dat t wat uit maakt want ik krijg nog geen map Video's , en een .3gp bestandje heb ik ook al met MPT in me map Video's gezet (daar zie ik m wel dus) . En die vindt ik ook nie op me phone zelf terug.

je hoeft hiervoor toch geen V525@V600 te hebben, want die van mij is nog standaard (een beetje dan ) edit: niet goed gelezen, dan zal t wel aan mij liggen denk, krijg t echt nie voor mekaar :P

offtopic:
@poesje kan ik me opgeven voor een nieuwsbrief :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 22:19:

veel plezier ermee !!!

ik had net een mooie gezien, wou ik em bestellen, staat er boven: we only ship to USA and Canada!
AAAAAARGGGGGGGH. volgende keer voordat je post please beetje meer lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 22:23

shag-me

-n0n3-

iemand Bluetooth Dongle kopen? 10 euro (excl verz) mag je hem hebben..

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 07 juni 2004 @ 22:35:
@ J.jumper & Motomoto e.a

Hebben jullie al filmpjes, screenshots e.d van de (video)player gevonden?
Ik heb met limit999 en ctrlF niks gevonden in het V600topic en al helemaal niet in onze startpost. Ben er namelijk ook wel benieuwd naar..
Zoek ff op google > .3gp
hier staat er 1 van Eric Clapton :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die nog full covers zoeken: zie hier, kwam ooit uit het v600 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 00:26:
Stap 9 en 10 had ik wel gedaan alleen zonder> / achter system :+
Niet dat t wat uit maakt want ik krijg nog geen map Video's , en een .3gp bestandje heb ik ook al met MPT in me map Video's gezet (daar zie ik m wel dus) . En die vindt ik ook nie op me phone zelf terug.

je hoeft hiervoor toch geen V525@V600 te hebben, want die van mij is nog standaard (een beetje dan ) edit: niet goed gelezen, dan zal t wel aan mij liggen denk, krijg t echt nie voor mekaar :P

offtopic:
@poesje kan ik me opgeven voor een nieuwsbrief :P
offtopic:
't is nog nie nodig om het via nieuwsbrief te doen, aangezien het nu nog via forum kan/mag

probeer stap 9 en 10 eens met de bestanden die ik als update erbij had gezet
(dacht dat deze wel het gewenste menu had):
poesje schreef op 05 juni 2004 @ 19:15:
link naar een nog niet perfect, maar wel werkende, mma_ucp en mma_dcp:
mma.zip
maar, ik zou nog steeds wel een mma_ucp en mma_dcp willen afkomtig van de "SE6452AXXP10F9_V600_ME0" (dacht namelijk dat deze een fijne menu indeling had... iig fijner als die van de engineering flex)

[ Voor 9% gewijzigd door poesje op 08-06-2004 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 22:19:

veel plezier ermee !!!

Volgens mij zijn die chrome dingen die juist zo mooi ziijn, het verneukst, want daar is dat batt. klepje hoger dan de normale. Dan krijgt je GSm zo'n boggel. LELIJK!
Khad t hier ergens gezien op t forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 12:24:
[...]

Volgens mij zijn die chrome dingen die juist zo mooi ziijn, het verneukst, want daar is dat batt. klepje hoger dan de normale. Dan krijgt je GSm zo'n boggel. LELIJK!
en... chrome is wel leuk voor ff, totdat je ontdekt hoe erg dat ding krast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 11:48:
Voor de mensen die nog full covers zoeken: zie hier, kwam ooit uit het v600 topic
moet je alleen geld overmaken naar een bedrijf in Hong-Kong... Waarom is er geen West-Europees bedrijf die dit verhandeld.. :?

..en ze zijn prijzig, maar ze zien er daarintegen verdomd goed uit

edit:
@poesje is jouw emailadres niet meer dezelfde als in je profiel (je hoeft niet hier erop te reageren, je kan me ook een mail sturen..zie mijn profiel.

[ Voor 29% gewijzigd door robert-630 op 08-06-2004 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 08 juni 2004 @ 13:12:
[...]

moet je alleen geld overmaken naar een bedrijf in Hong-Kong... Waarom is er geen West-Europees bedrijf die dit verhandeld.. :?

..en ze zijn prijzig, maar ze zien er daarintegen verdomd goed uit
T zijn ook de originele, dr zijn trouwens al mensen die daar besteld hebben, daarvoor moet je ff gaan kijken in het v600 topic.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Ik heb ook een kabeltje besteld, kijken hoelang dat gaat duren voordat hij binnen is :D heb trouwens zelf een mini antenne gemaakt, zal vanavond wel foto's posten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 11:25
Deze site heeft ook veel faceplates http://www.amco-cellular.com/mov4v5fa.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hai ik hewb vandeweek mijn gain table verandert zodat me speakertje wat harder geluid geeft, maar het is nu te hard. Nu is mijn vraag of iemand nog de stander Gain Table heeft. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Laatst online: 27-03-2024
geef ff je adres ofzo dan stuur ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
robert-630 schreef op 08 juni 2004 @ 13:12:
edit:

@poesje is jouw emailadres niet meer dezelfde als in je profiel (je hoeft niet hier erop te reageren, je kan me ook een mail sturen..zie mijn profiel.
doe maar via msn, vinnik zelf makkelijker

geld voor iedereen:
als er iets is, kan altijd via msn (als ik er tenminste ben :P )

[ Voor 93% gewijzigd door poesje op 08-06-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasperv525 schreef op 08 juni 2004 @ 15:08:
geef ff je adres ofzo dan stuur ik het
als je dat zou willen doen graag, robin_73@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 12:24:
[...]

Alle Daydeal frontjes/ full-housings die ik in mijn handen heb gehad (inkoopactie Daydeal) hadden zo'n bochel, dus niet alleen de chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul NGC schreef op 08 juni 2004 @ 12:24:
[...]

Hoe bedoel je en heeft iemand hier trouwens dan foto's van?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

http://store5.yimg.com/I/123accessories4nokias_1796_11106225 OH MY GOD! Wat is die mooi zeg! :D

Ik denk dat ik toch eens een frontje ga kopen / spuiten, want dit is gewoon super! (waarom heeft motorola dit standaard niet zo mooi gemaakt :P:P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 17:58:
Paul NGC schreef op 08 juni 2004 @ 12:24:
[...]

Hoe bedoel je en heeft iemand hier trouwens dan foto's van?
Ja hij zegt toch, iemand op dit forum, zoeken dus :D

Maar om je een idee te geven, het achterklepje van je batterij is gewoon groter, dikker zeg maar. Ik vind het er afschuwelijk uitzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag over de mms instellingen. ik heb ze eerst handmatig ingesteld 10 min. telefoon uitgezet toen deed ie het niet. Toen de instellingen laten sturen 10 min. uitgezet deed ie het nog niet en toen nog een x handmatig ingesteld en 20 min. uitgezet deed ie het nog niet.. iemand een verklaring?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
silitek schreef op 19 mei 2004 @ 15:45:
nou, daar is tie dan....eindelijk de chrome covers

[offtopic] dank aan rjongen >:)

[afbeelding]

[afbeelding]
Tja, dat sommige mensen zelfs dit topic niet doorlezen voordat ze hier vragen gaan gooien |:( :(
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.