Panasonic X60

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 3.281 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111061

Misschien rare vraag maar waar vind ik dan standaard infrarood software.
Als ik voor mijn infrarood mijn panasonic op en neer beweeg dan gebeurd er niets ook niet als ik infrarood aangezet heb. Wel geeft hij een signaal dat hij een infrarood gevonden heeft en connectie heeft maar wil niets installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Topicstarter
Anoniem: 40782 schreef op 21 april 2004 @ 12:41:
oke bedankt maar is het normaal dat er niet zoon zwart plaatje zit ofzo? ik ga t proberen :)
ja, klopt. er zit zo'n zwart plaatje...maar soms is ie bijna tot niet te zien door de kleur van de laptop ofzo...succes ermee :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizZie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 16:07

BlizZie

Keep Moving Forward

Weet 1 van jullie misschien een adres waarvan ik rechtstreeks midi files kan downloaden op me tel.?

Two is always better than one..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42145

Anoniem: 111061 schreef op 21 april 2004 @ 12:50:
Misschien rare vraag maar waar vind ik dan standaard infrarood software.
Dan is nou juist de grap van standaard infrarood software. Die hoef je niet te vinden want hij is er al bij de meeste moderne Operating Systems. In iedergeval Windows 2000 en Windows XP hebben het standaard aan boord. Ik zal het van de week nog even op Mac OS X proberen.

Je hoeft dus niks te installeren, iniedergeval dus niet op Win2k en WinXP.
De naam van de standaard app is overigens (als je 2k of XP op C installed hebt):

"C:\WINDOWS\system32\irftp.exe"

Ik ben vandaag ff bij BCE langs gefietst en heb daar een C merk USB to IrDA converter gekocht. C merk is eigenlijk nog te groot woord, want dingetje is gewoon compleet merkloos aan de buitenkant en verpakking. Als je deze aansluit en vervolgens je X60 er voor houdt dan krijg je een tray icon melding:

"Another computer is nearby.
Click here to send files to the computer Panasonic X60."

Als je de muis boven de genoemde tray icon houdt heb je als tooltip:

"Panasonic X60 is in range"

Als je hierop clicked krijg je een file requestor dialog met als titel "Wireless Link"

Als je hier op properties->hardware clicked krijg je trouwens het merk van het ding te zien: "SigmaTel USB-IrDA dongle".

Het overzenden van nog een .mid lukte. Maar bij het overzenden van een wat grotere midi file (96kb) krijg ik een melding dat het overzenden mislukt is vanwege een disk full error. Dat is -vreemd- want het memory menu in My Stuff geeft aan dat er nog ruimte zat is. Aan de andere kant, de FTP software aan de kant van de X60 interpreteerd de bestanden al als je ze overzend (namelijk, .mid files worden automatisch in sounds gestopt.) Waarschijnlijk wordt de midi file in zijn geheel naar de sound processor geladen en die kan best een maximaal geheugen hebben van 60KB ofzo.
Als ik voor mijn infrarood mijn panasonic op en neer beweeg dan gebeurd er niets ook niet als ik infrarood aangezet heb. Wel geeft hij een signaal dat hij een infrarood gevonden heeft en connectie heeft maar wil niets installeren.
Wie geeft een signaal? Je computer of de X60? Ik denk dat Win95 of 3.1 (wat je mischien gebruikt ???) geen standaard infrared support hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 42145 op 21-04-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 42145 op 21-04-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40782

ik heb die app op geen van beide, mijn pc niet en mijn laptop ookniet, hoe kom ik aan die driver/programma dan ?
///edit tog wel op mn laptop, maar als ik een bestand wil versturen zegt hij dat er geen draadloos apparaat in de buurt is

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 40782 op 22-04-2004 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
je moet natuurljik wel infrarood in je telefoon aanzetten, anders zal ie het niet doen nee ;)

Henk, hoe duur was dat c-merk apparaat? Ben best benieuwd namelijk, ik bedoel, een a-merk kost al gauw ruim 50-60-70 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40782

Anoniem: 104562 schreef op 22 april 2004 @ 14:14:
je moet natuurljik wel infrarood in je telefoon aanzetten, anders zal ie het niet doen nee ;)
jah dat snap ik die heb ik al aangezet, maar hij doet het nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112180

nog iemand sites om spellen te downe voor deze telefoon?

kan namelijk bijna niks vinden... : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok ik gebruik op mijn laptop windows 98
Zit het daar ook in?

Inieder geval bedankt voor de vele informatie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:12
misschien een stomme vraag om te stellen hier , maar hebben mensen problemen met de startpagina van vodafone live!?
( kheb een v525 maar als ik iets aanklik staat er bestandstype niet herkent , en hiervoor deedt hji het wel)
misshcien kan het zijn dat het daar offline is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-06 15:59

Teun

Was YoMaN

ik heb de antenne van D-MIXXX en heb meteen ook maar de orginele antenne van mn foon afgerukt :D met wat rubberen ehbo-handschoentjes ging het prima

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~fambekkers/teun/x601.jpg
vol ontvangst

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~fambekkers/teun/x602.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~fambekkers/teun/x603.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~fambekkers/teun/x604.jpg

ik moet nog wel wat doen aan het vodafoonplaatje aan de voorkant, maar ook daar word aan gewerkt.

het is volgens mij geen officiele x60 antenne, maar hij doet het prima. de officiele antenne word wel ergens in duitsland verkocht, de site word ergens in dit topic genoemd

[ Voor 18% gewijzigd door Teun op 22-04-2004 22:14 ]

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ziet er goed uit :)

Ik zat net trouwens ff op vodafone live, wou my band van d12 downen (aanrader, eerse ringtone die ik heb waarin ik een stem hoor :D) en zag ineens dat ze PoP deel 2 hebben _/-\o_ Maar dat moet dus ook betekenen dat ze een deel 1 gehad hebben, die heb ik niet gezien, en op de vodafone website zie ik al helemaal geen pop...iemand meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112204

Ziet er zeker goed uit, alleen weet iemand hoe je die covers eraf krijgt?? Enne wat bedoel je met pop2 spelletje prince of persia 2??Want die zie ik er niet bij staan bij nieuwe games.

Enne ik had 3 spellen gedownload en eentje liep steeds vast fantasy warrior.Mischien omdat mijn geheugen 100%vol was. Dus toen heb ik reset gedaan en al mijn spellen zijn opeens weg 8)7 8)7 8)7 Ik had lara croft, ferrari extreme racer, en bovengenoemde. En alles was weg behalve dat ene spel wat je standaard al op hebt. WTF is dit,.... reset betekent toch niet alles verwijderen maar net zoals je een nintendo op reset knop drukt alles weer opnieuw opgestart word of ben ik nu dom?/.. :( :( Dus pas op voordat je reset drukt. Btw mijn geheugen zat voor 100% vol betekent dat je dan geen spellen meer kan downloaden tot je alles wist?? of komt het daardoor dat alles vastliep dat met fanatasy warrior.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 112204 op 22-04-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Enne je hebt je voorkant wel hard genaaid man .,.hoe wil je daar aan gaan werken sticker erop of zo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 112204 schreef op 22 april 2004 @ 19:53:
Ziet er zeker goed uit, alleen weet iemand hoe je die covers eraf krijgt?? Enne wat bedoel je met pop2 spelletje prince of persia 2??Want die zie ik er niet bij staan bij nieuwe games.

Enne ik had 3 spellen gedownload en eentje liep steeds vast fantasy warrior.Mischien omdat mijn geheugen 100%vol was. Dus toen heb ik reset gedaan en al mijn spellen zijn opeens weg 8)7 8)7 8)7 Ik had lara croft, ferrari extreme racer, en bovengenoemde. En alles was weg behalve dat ene spel wat je standaard al op hebt. WTF is dit,.... reset betekent toch niet alles verwijderen maar net zoals je een nintendo op reset knop drukt alles weer opnieuw opgestart word of ben ik nu dom?/.. :( :( Dus pas op voordat je reset drukt. Btw mijn geheugen zat voor 100% vol betekent dat je dan geen spellen meer kan downloaden tot je alles wist?? of komt het daardoor dat alles vastliep dat met fanatasy warrior.
Ik bedoel inderdaad prince of persia deel 2...ik zag hem staan toen ik op meer downloads bij Geluiden, en toen zag ik het onderaan ineens staan...en als je geheugen 100% vol zit, dan lijkt het me logisch dat het fout kan gaan, het is niet voor niets 100% vol...beetje logisch nadenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

:D ik kan 2 dingen doen. dat wat hierboven ergens staat, van heel de voorkant de verf halen of ik kan, wat ik van plan ben, er wat zilverlak op doen (spuiten of verven) maar ik ben nog te lui geweest om de lak op te halen bij n vriend van me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag pop2 nu ook staan. Alleen toen ik op drukte op adventure wat onder pop2 stond kwam ik bij games en daar drukte ik weer op adventure en stond hij er niet bij. Dus hij is niet te downloaden wel vaag. Of is hij wel te downloaden??Mij lukte het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562 schreef op 22 april 2004 @ 14:14:

Henk, hoe duur was dat c-merk apparaat? Ben best benieuwd namelijk, ik bedoel, een a-merk kost al gauw ruim 50-60-70 euro...
Nou, nog steeds te duur voor een ding wat gewoon rook naar goedkoopheid. (en dan echt erug letterlijk, zo'n heeeeele goedkope kermis plastic lucht kwam ervan af :) )

Maar goed, was 29,- euro. Opvallend is dat ie op de officiele prijslijst van BCE staat. Een hidden artikel dus zogezegd...

Je kunt bij dixons overigens een B-merk kopen; sitecom. Die is dacht ik 50 euro.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 42145 op 22-04-2004 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111061 schreef op 22 april 2004 @ 16:03:
Ok ik gebruik op mijn laptop windows 98
Zit het daar ook in?

Inieder geval bedankt voor de vele informatie!!
ik heb zo'n vermoeden dat win98 niet gaat werken nee. Officieel zou het wel moeten btw, maar mischien dat je dan wel extra drivers/software moet installeren. Je kunt overigens beter niet rommelen met die oude brakke shit. Gewoon w2k of xp; werkt veel beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet er iemand eigenlijk welke cpu er in de x60 zit? In tegenstelling tot apparaten als de 6600 of de P800 kan ik dit voor de x60 dus nergens vinden...

Verder iemand als eens benches voor phones gezien?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 42145 op 22-04-2004 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92670

Teun schreef op 22 april 2004 @ 18:19:
ik heb de antenne van DMixxx en heb meteen ook maar de orginele antenne van mn foon afgerukt :D met wat rubberen ehbo-handschoentjes ging het prima

[afbeelding]
vol ontvangst

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

ik moet nog wel wat doen aan het vodafoonplaatje aan de voorkant, maar ook daar word aan gewerkt.

het is volgens mij geen officiele x60 antenne, maar hij doet het prima. de officiele antenne word wel ergens in duitsland verkocht, de site word ergens in dit topic genoemd
Zeer cowle pics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan beter XP installeeren op mijn laptop dat klopt maar dan moet mijn laptop dat ook wel aan kunnen is maar een oude :-( P2 266 64mb mem....
Zou win2000 het wel hebben anders installeer ik dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111259

Nu heb ik een infraroof app gekocht.
Deze wordt gevonden door de pc met XP erop, maar hij wil de telefoon niet vinden.
In een vorige post werd er gezegd dat je hem ervoor moest houden, en dan gaf de pc aan dat hij de foon gevonden had. Helaas bij mij niet.

Het app dat ik heb is een Edisonsoft ES/620 USB Infrared Apapter.

Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 15:57
Anoniem: 111259 schreef op 23 april 2004 @ 16:41:
Nu heb ik een infraroof app gekocht.
Deze wordt gevonden door de pc met XP erop, maar hij wil de telefoon niet vinden.
In een vorige post werd er gezegd dat je hem ervoor moest houden, en dan gaf de pc aan dat hij de foon gevonden had. Helaas bij mij niet.

Het app dat ik heb is een Edisonsoft ES/620 USB Infrared Apapter.

Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?
WHOOOHOOO, net deze gsm gekocht, PHAT! nu zit ik achter laptop, maar infrarood vind hem niet!

- IRDA op laptop werkt 100% (gsm van vriend werkt prima hierop, samsung e700)
- IRDA op X60 zet ik aan, maar nix :(

Dus precies zelfde probleem als jouw :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben jullie ook zo last van die accu?/Ik laad hem op en dan 1 dag erna is hij alweer bijna leeg/Accu is niet super goed vind ik. En zelfs als je hem standby laat gaat hij maximaal 48 uur mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

dan doe je toch echt iets fout, want ik heb hem hier minstens 5 dagen achter elkaar aangehad, en dan heb ik gewoon foto's mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizZie

BlizZie

Keep Moving Forward

Yup. Heb hetzelfde probleem. Na een aantal gezellige gesprekken kan ik hem er gewoon weer inpluggen. Laad hem dus ook dagelijks op :r
En standby is het ong. anderhalve dag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
hmm.. infrarood deed het wel met mun andere laptop :(

dus is windows xp idd met me aan het kutten.. anyways :)

ik ga straks naar de stad, denk je dat ze die kleine antenne ook bij T for telecom hebben?

ennuh, waaarom is er zo bar weinig te vinden over die telefoon op inet? is hij nieuw ofzo? of kennen ze hem niet wereldwijd en beperkt tot een paar landen?

[ Voor 28% gewijzigd door Don3k op 24-04-2004 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:55
Accu van me zusje is verrot volgens mij, dat ding kan je opladen en een paar uur later is hij gewoon compleet leeg, dat ding gaat wel heel snel leeg, ze heeft die telefoon net 2 weken ofzo :P :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had hem online besteld via vodafone site en ik kreeg er zo'n travel charger bij(klein adaptertje) Is die standaart bij al die panasonics of heb je ook andere versie's ervan. Maar dit gaat echt heel hard, even camera gebruiken of bellen vreet batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Tip voor iedereen die hem koopt, laad hem eerst een uurtje op voor je hem aanzet...echt veel mensen hebben er problemen mee...En ik heb geen travel charger gehad hoor, ik kreeg alleen de telefoon, verder niets... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
ik heb hem bijna 2 dagen nu, toen ik hem net had gister had ik hem paar x in en uit stopcontact gedaan. toen laatste x vol geladen... 's avonds tot nu is batterij nog helemaal VOL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562 schreef op 24 april 2004 @ 15:45:
Tip voor iedereen die hem koopt, laad hem eerst een uurtje op voor je hem aanzet...echt veel mensen hebben er problemen mee...En ik heb geen travel charger gehad hoor, ik kreeg alleen de telefoon, verder niets... :?
Alleen toestel zonder iets erbij??Elk telefoon krijg je toch automatisch adapter bij lijkt me. Ik kocht hem 3 weken terug op die vodafone site en daar stond +adapter en dat bleek die travel charger te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Natuurlijk wel een oplader, maar verder geen extra's bedoel ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111259

Don3k schreef op 23 april 2004 @ 18:57:
[...]

WHOOOHOOO, net deze gsm gekocht, PHAT! nu zit ik achter laptop, maar infrarood vind hem niet!

- IRDA op laptop werkt 100% (gsm van vriend werkt prima hierop, samsung e700)
- IRDA op X60 zet ik aan, maar nix :(

Dus precies zelfde probleem als jouw :(
Heb nu een andere gekocht, en die doet het perfect....ik kan alle plaatsjes en ringtones nu versturen vanaf de pc.
Maar kun je eigenlijk ook games versturen naar de foon?
Scheelt een stuk in de kosten als ik ze eerst op de pc kan zetten, en daarna naar de foon overzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb een irda voor mijn normale pc gekocht werkt perfect!! :-) :-)
eindelijk van dat gezeur van me laptop af.

Iedereen bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Anoniem: 111259 schreef op 24 april 2004 @ 16:43:
[...]

Heb nu een andere gekocht, en die doet het perfect....ik kan alle plaatsjes en ringtones nu versturen vanaf de pc.
Maar kun je eigenlijk ook games versturen naar de foon?
Scheelt een stuk in de kosten als ik ze eerst op de pc kan zetten, en daarna naar de foon overzet.
dus nu heb je er 2 als ik het goed berijpt? ik ga win2k proberen op laptop en dan horen jullie het weer wel.

-edit

was vandaag naar aantal telecomzaken gegaan voor een korte antenne, helaas :( bij wie moest ik ook weer zijn daarvoor?

[ Voor 12% gewijzigd door Don3k op 24-04-2004 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor die atennes:

e-mail voor info naar dmixxx@tiscali.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samisdenaam
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-12-2024
Over die korte duur van de batterij, ik heb daar helemaal geen last van. Ik hem de eerste keer van 4 uur smidags tot 11 uur s-ochtends de volgende dag laten opladen. En de 2e keer ook best lang. Dit raden ze ook aan bij de meeste zaken waar ze telefoons verkopen. Maar niet ieder kan wachten en willen er meteen mee gaan spelen als ze hem gekocht hebben. Ik ga binnenkort ook maar eens bij belcompany vragen naar dat goedkope infrarood geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 21:31
Anoniem: 42145 schreef op 21 april 2004 @ 20:54:
[...]

Dan is nou juist de grap van standaard infrarood software. Die hoef je niet te vinden want hij is er al bij de meeste moderne Operating Systems. In iedergeval Windows 2000 en Windows XP hebben het standaard aan boord. Ik zal het van de week nog even op Mac OS X proberen.
Bespaar je de moeite met Mac OS X. Ik heb zelf ook die dongle bij BCE gekocht (en inderdaad ja, dat ding ruikt nogal sterk naar heel goed goedkoop plastic), maar werkt voor geen meter. Het dingetje staat wel vermeld in je systeem profiel, maar dan houdt het ook echt op...

Het is een driver kwestie. Via Virtual PC werkt ie wel, maar dat is zooooo langzaam dat mijn telefoontje de ir al weer uit heeft zowat voordat windows het transfer programmaatje heeft geladen :(

Overigens heeft alleen Win XP er standaard drivers voor, voor Windows 2000 moet je die apart installeren (bv van CD'tje dat mee geleverd wordt)

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
waar kunnen we nu spellen/ringtones/logo's wallpapers en nog meer funstuff downloaden? (mits het legaal is natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zowieso op Vodafone Live, en mits je een creditcard hebt kun je ook bij www.gameloft.com bestellen (nogmaals bedankt venus ;)) en ff googlen levert ook nog wel wat links op, succes ermee :Y) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
ff makkelijke stap-voor-stap manual voor ringtones.

- download AMR Convertor voor Sony Ericsson toestellen hier: http://logoringtone-0totz.pagina.nl/
- ga naar http://miksoft.evzonastravel.com/ en zoek in de vele site een leuke melodie (preview is meestal mp3 formaat tegen rippen waarschijnlijk)
- zet hem op naar wav met bv. winamps disk writer
- zet me cool edit of soundforge om naar 8,000 hz met 16bit en mono
- sla hem op als wav
- start de AMR convertor en zet de wav om in AMR
- maak verbinding met de X60 met de infrarood, en verstuur de AMR file
- luister naar de melodie op je X60

- have phun >:)

or voor echte mooie HQ sounds:
http://www.free-midi.org/

- gewoon midi kopieren, phatass geluid 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Don3k op 24-04-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
is het niet mogelijk om door gewoon de link in te voeren in je telefoon browser de file direct te downloaden op je mobiel in het geval je geen ir hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Anoniem: 104562 schreef op 24 april 2004 @ 23:32:
is het niet mogelijk om door gewoon de link in te voeren in je telefoon browser de file direct te downloaden op je mobiel in het geval je geen ir hebt?
volgens mij wel, try it zou ik zeggen :) zo duur kost hey connecten toch niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
Don3k schreef op 24 april 2004 @ 22:30:
waar kunnen we nu spellen/ringtones/logo's wallpapers en nog meer funstuff downloaden? (mits het legaal is natuurlijk)
Zo'n beetje het hele internet dus!

Zoals boven al gezegd, muziek (in midi formaat) en plaatjes (in jpeg formaat) bestonden al lang voordat zelfs de analoge mobiels er waren.

Je hoeft dus helemaal niet naar een ringtone site of naar een illegale warez site voor ringtones of wallpapers (resp muziek en plaatjes)

Zoek gewoon een leuke midi file via google en een leuke jpeg via dezelfde site.

De meeste kun je rechtstreeks naar je phone zenden. Sommige zul je mischien ff willen editen. Bv plaatjes eerst naar 128*y scalen (bv met photoshop, of welk prg jij dan ook hebt). Van sommige midi files wil je soms eventjes de intro eraf halen zodat ze beter als ringtone te gebruiken zijn. Ga dan naar www.download.com en zoek op iets van midi editor. Je moet dan bij het inkorten voornamelijk de "tone up" en "tone down" weghalen. Als je blind een cut doet klopt vaak de rest van het liedje niet meer.

In de X60 kun je gewoon een URL van een midi of jpeg file opgeven. bv http://www.hetnet.nl/mijnsite/mijnpic.jpg

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
Don3k schreef op 25 april 2004 @ 08:42:
[...]

volgens mij wel, try it zou ik zeggen :) zo duur kost hey connecten toch niet :)
Dat werkt gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
gaat dat ook met jar files (mobile java troep) werken? ik zal het zo ff proberen

-edit nee dat werkt dus niet :'( |:(

btw. Is het een druppellader, want soms laad hij en soms niet :S

[ Voor 46% gewijzigd door Don3k op 25-04-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
Don3k schreef op 25 april 2004 @ 10:22:
gaat dat ook met jar files (mobile java troep) werken? ik zal het zo ff proberen

-edit nee dat werkt dus niet :'( |:(
Je bedoelt .jar files via infrared? NEE DAT WERKT DUS NIET :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Dat slaat dus echt helemaal nergens op !!!!!???????

k*t beveiliging !!!!!!!!!

Ok, sorry, laat me een beetje gaan, maar 1 van de redenen dat ik een J2ME telefoontje heb gekocht is dus voor development. (ben in dagelijks leven java programmeur). Op deze manier is de lol er dus snel af. Tijdens het ontwikkelen stuur je natuurlijk wel 1000* een nieuwe versie van je app om te testen.

Met andere telefoons kun je toch wel gewoon .jars (java apps) via datakabel/bluetooth/infra red sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:36

Nanax

Ik ben sjaak niet

tip koop een v525 ;)
toch ff onderbouwen:
Stel het kan wel met een kabel, een kabel kost €70 wat ik als laatst hoorde.
en dan nog weet je niet of hij het via kabel doet en is het geheugen beperkt. als je iets wil deven verkoop je X60 en koop een v525 of check andere foon's met wat meer geheugen en met kabel. vraag dan eerst of ie dat kan via kabel IR

[ Voor 90% gewijzigd door Nanax op 25-04-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
Nanax schreef op 25 april 2004 @ 13:42:
tip koop een v525 ;)
toch ff onderbouwen:
Stel het kan wel met een kabel, een kabel kost €70 wat ik als laatst hoorde.
en dan nog weet je niet of hij het via kabel doet en is het geheugen beperkt. als je iets wil deven verkoop je X60 en koop een v525 of check andere foon's met wat meer geheugen en met kabel. vraag dan eerst of ie dat kan via kabel IR
Je hebt gelijk. Ik weet ook niet wat me bezielde toen ik die k*t X60 kocht. Ja, hij zag er zo schattig uit. Ik vind het nog steeds een van de mooist uitziende phonetjes. Ik was mischien een beetje naief, maar ging er gewoonweg niet vanuit dat een operator zo iets zou doen. Er staat nergens op de verpakking een waarschuwing dat je via ir geen java games kunt overzenden. Zou ik ze niet kunnen aanklagen voor misleiding, of zeg ik nu iets heel doms?
Nu ik het nalees staat het overigens wel in de handleiding...

Waarom doet vodafone dit eigenlijk, dit locken? Is de V525 (van vodafone) dan ook standaard gelocked? (en met gelocked bedoel ik dan alleen een lock zodat je niet via ir java files kan oversturen).

Als je een sim unlock aanvraagt, zou je dan wel IR kunnen overzenden. Iemand die een unlockte X60 heeft die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, hij is zo klein dat hij gewoon veel dingen niet kan. Als je gewoon mee belt en af en toe spelletjes wilt downloaden van live ben je goed met panasonic x60. Maar wil je allemaal shite erop gooie en zo,.. moet je echt andere nemen. Ik ben al blij dat hij klein is en ermee kan bellen al dat spul downloaden hoeft niet zo.En geheugen is ook te klein, geen bluetooth etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
Anoniem: 112204 schreef op 25 april 2004 @ 14:01:
Ja, hij is zo klein dat hij gewoon veel dingen niet kan.
Ja duh! Omdat ie het niet kan... |:( omdat vodafone die actie gelocked heeft !!!

Het maakt voor je phone echt niks uit of ie data via de ir poort of via de gprs verbinding binnenkrijgt. Dit is gewoon weer zo een actie om de mogelijkheden van de consument te beperken. Zie bv regio lock DVD spelers of game consoles, digital out lock op HD devices enz...

Misselijk wordt ik hier van :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samisdenaam
Flowerp
Ik heb gezocht naar midi editor en kreeg alleen het programma midi edie. Maar hiermee kan ik geen intros weghalen. Op een andere site had ik het programma midi editor gedownload maar hiermee lukt het me ook niet. Kna je misschien niet een directe link geven naar dat programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
samisdenaam schreef op 25 april 2004 @ 14:22:
Flowerp
Ik heb gezocht naar midi editor en kreeg alleen het programma midi edie. Maar hiermee kan ik geen intros weghalen. Op een andere site had ik het programma midi editor gedownload maar hiermee lukt het me ook niet. Kna je misschien niet een directe link geven naar dat programma?
Nee, die midi eddie kan het zeker niet. Volgens mij was het Anvil Studio. ( http://download.com.com/3000-2170-10114307.html?tag=lst-0-25 )

Het is vrij basic interface. In de ene view heb je een grafische noten overzicht. Hier kun je al copy and paste doen, maar dat ik redelijk onnauwkeurig. In een andere view krijg je de midi events te zien. Dit werkt super nauwkeurig (elk midi commando staat er).
Helaas kun je geen meerdere commando's tegelijk selecten, dus je moet ze stuk voor stuk deleten. Voor langere reeksen is dit nogal veel werk, maar voor kleine stukjes muziek zeer goed te doen.

Midi werkt heel globaal door eerst een reeks device init commando's te sturen (zetten van juiste instrument, juiste tempo, effecten enz, en dan de tonen. Van die 'state change' commando's' kunnen ook tussen de tonen komen. De kunst is om alleen de tonen te verwijderen en niet de andere commando's. Tenzij je zeker weet dat die commando's alleen voor de verwijderde tonen waren. (als je een beetje midi kent zie je dat zo, maar als leek is het het makkelijkst om gewoon alleen de tonen te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
Ik heb daarnet geprobeerd om SysInfo van midlet.org naar mijn X60 te downen, maar krijg een melding van invalid content structure, oid.

De .jad:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
MIDlet-1: SysInfo, SysInfo.png, de.trantor.sysinfo.midlet.SysInfoMIDlet
MIDlet-Jar-Size: 20397
MIDlet-Jar-URL: http://midlet.org/repository/joergpleumann/sysinfo/SysInfo.jar?md=188
MIDlet-Name: SysInfo
MIDlet-Vendor: Sun Microsystems
MIDlet-Version: 1.0.7
Servlet-URL: http://kissen.cs.uni-dortmund.de:8080/sysinfo
iDEN-Install-Class-2: de.trantor.mail.j2me.ConnectionImpl

Mischien dat iemand even een .jad kan laten zien van een midlet die wel werkt?

Dit is nou precies wat ik bedoel waarom het super irritant is dat infrared geblocked is. Ik kan nu wel eindeloos gaan proberen om dingen werkend te krijgen maar dan jaag ik zo al mijn beltegoed erdoorheen. Feitelijk voor nix, omdat fodafone weer eens lekker onze mogelijkheden wil beperken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
Aangezien het hier boven gevraagd werd wat resultaten van een benchmark op de X60 die ik uitgevoerd heb met taylorbench ( zie http://midlet.org/category.jsp?parentLevel=137 )

graphics

line - 1187 (1.2)
rectangle - 1375 (1.4)
ellipse - 3661 (3.7)
arcs - 2820 (2.8)
small image - 1182 (1.18)
small font - 5299 (5.30)
control - 27 (0.03)

rms
crash in alle testen + options behalve
100 controls - 0

cpu/vm
array copy - 7296 (7.30)
vmtest - crash bij 5000 iterations
- 1000 = 73 => (*5) = 385 (0.39)
- 2500 = 151 => (*2) = 302 (0.30)
(max rond de 4025)
random ints - 239 (0.24)
random controls - 92 (0.09)

Welke V525 of bezitter van andere phone durft het aan om ook te benchen en de vergelijking te posten? ;)

De website geeft enkele resultaten van andere phones, maar die zijn allen oud. Op de site staan er nog puntjes in de getallen. Ik ben er vrij zeker van dat de getallen seconden moeten voorstellen (lager is dus beter) en dat voor de web site de puntjes er nog tussen staan. Ik heb deze er tussen haakjes zelf maar bijgezet. Beetje verwarrend/slordig van de autheur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kost ir geld? :? :X Damn, als dat zo is zijn het idd gigantische oplichters daar bij Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
Anoniem: 104562 schreef op 25 april 2004 @ 16:36:
kost ir geld? :? :X Damn, als dat zo is zijn het idd gigantische oplichters daar bij Vodafone...
ir kost juist geen geld. Wie zou je dan moeten betalen???

Het is juist het feit dat vodafone ir blokkeert voor .jar files. Zodoende -moet- je dus van GPRS gebruiken. GPRS kost wel geld.

Gevolg: Door een onzinnige expres opgelegde beperking (lock) moet je nu voor lokale communicatie, zoals van je eigen computer naar je phone, via internet en GPRS gaan. Dit zijn dus extra inkomsten voor vodafone waar ze op een heel schijnheilige manier aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik dacht al...maar als je je telefoon laat unlocken, en je laat er andere firmware op zetten ofzo, zou het dan wel mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 17:53
Anoniem: 104562 schreef op 25 april 2004 @ 17:17:
ik dacht al...maar als je je telefoon laat unlocken, en je laat er andere firmware op zetten ofzo, zou het dan wel mogelijk zijn?
alstie geunlocked is vraag ik het me nog af. Denk dat het in de firmware vast ligt, maar ik heb nog nergens firmware gevonden voor de x60 en weet ook niemand die dat erop kan zetten voor me :S

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
Scarfish schreef op 25 april 2004 @ 17:35:
[...]

alstie geunlocked is vraag ik het me nog af. Denk dat het in de firmware vast ligt, maar ik heb nog nergens firmware gevonden voor de x60 en weet ook niemand die dat erop kan zetten voor me :S
Dat is wat ik me ook afvraag. De lock is natuurlijk voornamelijk een simlock, de beperking zit waarschijnlijk in de firmware. Je zou dus de firmware van een standaard 'niet vodafone' gemodificeerde X60 moeten hebben.

Zou je hiervoor bij vodafone zelf terecht kunnen? Ik bedoel, je kunt tegen betaling ook de simlock laten verwijderen. Waarom dan niet de IR lock?

Ik heb eigenlijk weinig ervaring met andere phones, maar weet iemand of de andere modellen (van vodafone of andere providers) ook zo'n 'data lock' hebben?

[ Voor 12% gewijzigd door flowerp op 25-04-2004 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:55
Het gaat lekker met de mobiel van me zussie. De accu doet het compleet slecht. Hij blijft misschien maximaal 5 min. aan, dan valt ie uit. Ook met lader erin, en de accu is 100% vol.

Meer mensen met dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Terug naar de winkel morgen lijkt me...ik denk dat er meer problemen zijn met deze accu's omdat ze bij meer mensen problemen geven, misschien niet zo erg als bij jouw, maar toch wel in een beperkte mate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen die op geile kleine telefoontjes vallen de nieuwe nec n910

Afmetingen: 57x52x21mm

Gewicht: 76 gram
Standbytijd: 200 uur
Beltijd: 180 minuten
Netwerk
Dual band

Beeldscherm
Dubbel display
65.536 kleuren

Kleuren beeldscherm
65.536 kleuren

Externe vormgeving
Bedieningstoets
5-richtings

Camera
Telefoondisplay is zoeker van de camera

Flip model

Trilfunctie

Interne vormgeving
Wallpapers
Kleur

Audio
Polyfonische ringtones
40-tones polyfonische ringtones

Messaging
EMS

MMS

SMS

T9

Connectivity
GPRS

WAP
2.0

Aanwezige programma's
Alarmklok

Fotoalbum

Games

Kalendernotities

Alleen geen Java ondersteuning en zelfs geen infarood maar hij is wel super klein en dat maakt hem geliefd. Mijn tweede telefoontje word dit naast mijn x60. Alleen hopen dat die hier uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
1) kan je daar niet beter een nieuw topic voor openen?
2) laat tenminste nog pics zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
is er gen script/software om alle foto's te kopieren in 1 rits? tis namelijk een **** werk om steeds alle foto's 1 voor 1 te kopieren naar pc |:(

-edit

over die miniantenne, heb hem net gemailed :)

maar je moet de oude dus als ik het goed hoor eraf rukken? met handschoenen? ik zie op plaatjes dat hij erin is geklikt, dus je breekt een tandje zeg maar?

[ Voor 45% gewijzigd door Don3k op 25-04-2004 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Je trekt gewoon een rubber handschoen aan, en met de hand waar de handschoen aan zit ga je aan de antenne rukken, tot ie los komt en je er een andere in kan klikken :) Of ie kapot gaat, ik denk het wel, maar weet het niet zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

nope, hij gaat niet kapot, het zit vast met een kliksysteem. Als je hier kijkt zie je waarom je zo hard moet trekken:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~fambekkers/teun/x602.jpg

dat lange uitstekende stuk zorgt dat de antenne stevig vastzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor mensen die nog interesse hebben in prince of Prince of Persia, The Sands of Time hier nog een site om em te bestellen : http://telegraaf.javamania.nl/devices.php?deviceid=65

je hebt hierbij dus geen creditcard nodig :P

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 112180 op 25-04-2004 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samisdenaam
Ik ben opzoek naar een usb-irda converter geweest en ik kwam deze tegen: http://www.sweex.nl/product.asp?pid=134 . Is deze geschikt voor de panasonicx60? Want er staat iets met irda versies, maar ik weet niet welke versie de telefoon heeft. Op de site staat advies prijs 49,95 maar ik heb hem al bij veel sites gezien rond de 30-35 euro. En die C merk adapter die anderen hier in dit topic hadden gekocht bij BCE. Wat is BCE? Ik ken die winkel niet, is dat een afkorting ergens voor. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want zoals je merkt heb ik er niet zo heel veel verstand van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 112180 schreef op 25 april 2004 @ 22:03:
voor mensen die nog interesse hebben in prince of Prince of Persia, The Sands of Time hier nog een site om em te bestellen : http://telegraaf.javamania.nl/devices.php?deviceid=65

Thansk for de link, hier zijn denk ik veel mensen blij mee...het sucked alleen dat het zo duur is :S zit je algauw aan 7-8 euro met downen enzo erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja ok dat is dus wel een minpuntje maar tog

ik heb em zelf nog niet gedownload, eerst maar beltegoed halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die prince of percia van de v525 ziet er veel mooier uit dan die op de x60. Ik had verwacht dat de x60 dezelfde kwaliteit had als die v525 maar die kan veel mooiere spellen aan. Net als X111 die ziet er op de v525 veel vetter uit dan op de x60 :'( :'( .

Komt het omdat de x60 geen tft scherm heeft??want hij kan wel evenveel kleuren aan als de v525. Baal er wel een beetje van dat er alleen spellen die 4096 kleuren ondersteunen op de x60 kunnen. Want al die spellen die op de Nokia 7210 kunnen zijn idem aan die van de x60 en de nokia 7210 heeft toch echt maar 4096 kleuren.

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 112204 op 25-04-2004 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 112204 schreef op 25 april 2004 @ 22:32:
Die prince of percia van de v525 ziet er veel mooier uit dan die op de x60. Ik had verwacht dat de x60 dezelfde kwaliteit had als die v525 maar die kan veel mooiere spellen aan.
Het verschil is de grootte van het schermpje, die van de V525 is groter, dus kan je er meer graphische kracht in kwijt...ik ga hem van de week ook halen voor mijn v525, en dan laat ik wel weten hoeveel beter hij is, of hoeveel slechter...graphics is namelijk ook niet alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar welke telefoon is nou beter, de x60 of de v525 ?

want nou zit ik er over na te denken om mijn x60 te ruilen voor een v525

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 112180 op 25-04-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb ze allebij, en tot zover kies ik nog de X60. Ook al is het schermpje minder, en kun je er minder mee, hij is fijner in gebruiksgemak, hijs stylier, en ik vind hem gewoon mooier als ie open is. Maar ik denk dat als ik mijn datakabel heb mijn voorkeur toch echt naar de v525 gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Ik heb 'm net besteld op vodafone.nl, hoe groot is de kans dat ze 'm nog hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
R_W schreef op 25 april 2004 @ 23:39:
Ik heb 'm net besteld op vodafone.nl, hoe groot is de kans dat ze 'm nog hebben?
Groot, en als ze hem neit hebben, laat het me binnen 3 weken weten, want er ligt er voor mij nog 1 op het postkantoor die ik niet opgehaald heb omdat ik er al 1 bij VCP opgehaald heb...kan hem halen wanneer ik wil zolang het maar binnen 3 weken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
samisdenaam schreef op 25 april 2004 @ 22:05:
En die C merk adapter die anderen hier in dit topic hadden gekocht bij BCE. Wat is BCE? Ik ken die winkel niet, is dat een afkorting ergens voor. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want zoals je merkt heb ik er niet zo heel veel verstand van ;)
BCE = Benelux Computer Exchange. Zitten op de weesperstraat (in A'dam).
Vrij bekende winkel. Hadden vroeger altijd veel advertenties (oa in Computer Totaal enz).
Behalve als je een Mac hebt doet die adapter het dus perfect voor niet al te veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
Anoniem: 112180 schreef op 25 april 2004 @ 22:37:
maar welke telefoon is nou beter, de x60 of de v525 ?

want nou zit ik er over na te denken om mijn x60 te ruilen voor een v525
Ik zit er zelf ook over na te denken. Zou dat kunnen gewoon bij de vodafone citypoint winkel ruilen???

Ik zelf kocht de X60 daar vorige week zaterdag, nu dus 9 dagen geleden. Ik zou hem willen ruilen voor de 6600 (hebben ze daar ook prepaid voor 99), of de V525.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
de 6600 prepaid voor 99 euro? Was het maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

flowerp schreef op 25 april 2004 @ 23:53:
[...]

Ik zit er zelf ook over na te denken. Zou dat kunnen gewoon bij de vodafone citypoint winkel ruilen???

Ik zelf kocht de X60 daar vorige week zaterdag, nu dus 9 dagen geleden. Ik zou hem willen ruilen voor de 6600 (hebben ze daar ook prepaid voor 99), of de V525.
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik denk dat de 4 er voor afgevallen was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
maar uhm, is het niet mogelijk om eigen kleurthema's te maken?

want ik zie namelijk dat rood flat buttons heeft (kies & terug bijvoorbeeld) en de andere themes, lelie, steen etc. 3d buttons :S

flat staat mooier, maar rood? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Don3k schreef op 26 april 2004 @ 12:10:
maar uhm, is het niet mogelijk om eigen kleurthema's te maken?

want ik zie namelijk dat rood flat buttons heeft (kies & terug bijvoorbeeld) en de andere themes, lelie, steen etc. 3d buttons :S

flat staat mooier, maar rood? :+
Ik heb het maar gewoon rood gelaten (zelf maken is ook niet mogelijk volgens mij) omdat je met een ander kleurtje toch nog die rode 'live!' knop blijft houden die alles verpest :(

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
en de vodafone NL tekst :( hoe krijgen we die weg, want met een mooi ( :9~ ) plaatje wordt alles verpest door die tekst |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie

Mobie

Little Idiot

Anoniem: 112180 schreef op 25 april 2004 @ 22:03:

Wat is dit nu weer :( ik bel naar die bestellijn voor een ringtone krijg ik te horen 'Het is niet mogelijk om met Vodafone ringtones, games en wallpapers te bestellen'

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Don3k schreef op 26 april 2004 @ 17:03:
en de vodafone NL tekst :( hoe krijgen we die weg, want met een mooi ( :9~ ) plaatje wordt alles verpest door die tekst |:(
Jah zorg dan ervoor dat de borsten of kont net onder of boven die logo uitsteken haha heb ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mobie schreef op 26 april 2004 @ 18:00:
[...]

Wat is dit nu weer :( ik bel naar die bestellijn voor een ringtone krijg ik te horen 'Het is niet mogelijk om met Vodafone ringtones, games en wallpapers te bestellen'
heb je je wap wel geactiveerd danwel de juiste instellingen.??Kan weleens helpen

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 112204 op 26-04-2004 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heeft niks met wap te maken, ze ondersteunen vodafone gewoon niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 22:23

shag-me

-n0n3-

Wat is nou een betere keus, de V525 of de X60, als je gaat voor functies? volgensmij de v525 toch?

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

flowerp schreef op 25 april 2004 @ 23:53:
[...]

Nee dat kan helaas niet. Ik probeerde de X60 ook meteen te ruilen toen ik ontdekte dat die lijers java apps via IrDA geblokkeerd hadden. Mischien moet ik maar eens met een groepje vrienden bij die winkel langsgaan, maar denk dat dat weinig uithaald :(
Je bedoelt natuurlijk de 3650. De 6600 is een hele dure exclusieve phone. Kwa hardware lijkt ie sterk op de heel zeldzame (in de meeste belwinkels dan) P800.

De 6600 zal waarschijnlijk wel nooit als prepaid komen. Tegen de tijd dat ie in juiste prijsklasse zou vallen is ie alweer oud en komt er een nieuwer model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie

Mobie

Little Idiot

Anoniem: 104562 schreef op 26 april 2004 @ 18:30:
Heeft niks met wap te maken, ze ondersteunen vodafone gewoon niet...
Via sms bestellen lukte trouwens wel, al moest ik er een uur op wachten |:( En wap instellingen zitten inderdaad al standaard op dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizZie

BlizZie

Keep Moving Forward

Zojuist voor de derde keer gebeurde dit.
Mijn Frans Bauer beltoontje ging af dus nieuwe sms :)
En dan als ik op openen/read druk loopt me foon vast.
Gewoon blijf er staan one new msg en reageert er niks meer en moet ik dus de batterij ontkoppelen.
Meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
enne...tis geen wap, maar gprs ;)
Op mjoy.nl kun je XIII bestellen, en een hoop ringtones...maar zelf raad ik my band van vodafone live aan...download hem maar, dan snap je het wel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112534

hallow, ik ben zeer geïnteresseerd in de x60. Ik zag hem laatst in Italië en sindsdien ben ik er zot van. Daar kost hij 399 euro. Toen ik terugkwam van Italië en ik hem hier begon te zoeken kwam ik te weten dat hij hier niet verkocht zal worden :( Maar ik gaf de moed niet op en zocht hem dan op internet. Ik kwam uit op deze site en hier staat dat hij maar 150 euro kost!!!! :9~ 8)7 Kunnen jullie mij laten weten waar ik hem kan kopen? Ik ben van België maar ik neem zaterdag de trein wel.
Groetjes van Vicky xxxx... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88642

Anoniem: 112534 schreef op 27 april 2004 @ 13:50:
hallow, ik ben zeer geïnteresseerd in de x60. Ik zag hem laatst in Italië en sindsdien ben ik er zot van. Daar kost hij 399 euro. Toen ik terugkwam van Italië en ik hem hier begon te zoeken kwam ik te weten dat hij hier niet verkocht zal worden :( Maar ik gaf de moed niet op en zocht hem dan op internet. Ik kwam uit op deze site en hier staat dat hij maar 150 euro kost!!!! :9~ 8)7 Kunnen jullie mij laten weten waar ik hem kan kopen? Ik ben van België maar ik neem zaterdag de trein wel.
Vicky, je kan hem bij ons in de Vodafone winkels kopen, maar ze zijn heeeeeeeeel schaars!
Ik raad je aan om even op marktplaats.nl te kijken bij telecommunicatie -> panasonic. Daar verkopen heel wat mensen hun (regelmatig enkele dagen oud, dus met garantie) X60.
Onze Panasonic's zijn echter allemaal met simlock van Vodafone, maar ik zag ergens dat die in Belgie wél ge-unlocked kan worden.

Het unlocken van de X60 in Belgie kan hier:

Micro-technic
Mr Fouad Ouriemchi
36, rue de Tourcoing
7700 Mouscron - BELGIQUE
GSM: 0032-477-642-794
FAX: 0032-565-795-73
Van dinsdag t/m zaterdag van 14.00 tot 19.00
(Ik heb deze info van gsmfactory.com)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 88642 op 27-04-2004 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 17:53
Anoniem: 112534 schreef op 27 april 2004 @ 13:50:
Bij mij O-)

Edit: zie net dat je uit belgie komt. Heb je er dan wat aan met vodafone simlock :?

[ Voor 7% gewijzigd door Scarfish op 27-04-2004 15:39 ]

Erm...

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste