Adviesprijs van de T610 was 450 euro...quote:6killer schreef op 12 mei 2004 @ 11:25:
[...]
hmmz das iets duurder dan gehoopt, maar juni is al over 2 weken dus we zien wel
wat was de adviesprijs van SE van de t610 ?
SE P990i | SE P910i | SE W800i | Mac Mini | Sony Vaio TR1MP | Sony Cybershot DSC T7 | iPod 5G | iPod Mini | PSP
Reg. datum: 18 januari 2004
Ik ben aan het twijvelen tussen Sony Ericsson K700 en de Motorola V600.
Ik heb van mijn zakelijke telecom dealer vernomen dat hij juni / juli op de markt komt.
Ik vind alleen jammer dat er maar 32MB geheugen in zit en geen MMC/SD ondersteuning.
Helaas kan ik niet wachten op de nieuwe T serie vanwege mijn verlenging contract.
Ik heb van mijn zakelijke telecom dealer vernomen dat hij juni / juli op de markt komt.
Ik vind alleen jammer dat er maar 32MB geheugen in zit en geen MMC/SD ondersteuning.
Helaas kan ik niet wachten op de nieuwe T serie vanwege mijn verlenging contract.
-
hoezo niet? je kan toch paar maandjes wachten en dan pas verlengen??quote:OmeStephan schreef op 13 mei 2004 @ 22:18:
Ik ben aan het twijvelen tussen Sony Ericsson K700 en de Motorola V600.
X360 Gamertag | GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
quote:Gully schreef op 13 mei 2004 @ 22:24:
[...]
hoezo niet? je kan toch paar maandjes wachten en dan pas verlengen??
Ik moet mijn contract verlengen of opzeggen voor augustus.
De nieuwe T telefoon komt in september / november, net ff te laat.
-
hmm welke provider heb je dan? ik d8 dat je ten alle tijden weer kon verlengen... ik twijfel nl. ook tussen de v600 en k700 en april jl. is mn contract afgelopen, dus ben weer in voor iets nieuwsquote:OmeStephan schreef op 13 mei 2004 @ 22:36:
[...]
Ik moet mijn contract verlengen of opzeggen voor augustus.
Gully wijzigde dit bericht 13-05-2004 22:40 (16%)
X360 Gamertag | GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Als hij uberhaupt al uitkomt that is...quote:OmeStephan schreef op 13 mei 2004 @ 22:36:
[...]
SE P990i | SE P910i | SE W800i | Mac Mini | Sony Vaio TR1MP | Sony Cybershot DSC T7 | iPod 5G | iPod Mini | PSP
shit, heb ik net de T630 gekocht ..
quote:Zero00 schreef op 12 mei 2004 @ 16:21:
ik denk toch dat het echt 32 mb voor jouw "eigen" gebruik is. De T610 heeft ook 4 mb maar 2 mb werd voor pre-pictures, sounds gebruikt. Dus hield je 2 mb over voor jezelf. Ik denk dat dat hier ook het geval zal zijn. 41 mb waarvan 9 mb wordt gebruikt voor de software , preinstalled sounds, pics, etc etc
Hmz, do the math:
• volgens het persbericht van S/E krijg je 41Mb voor jezelf.
• volgens het screenshot van die review was er 40.378Kb vrij op die telefoon.
Kortom het is sowieso geen 32Mb voor eigen gebruik! Ik denk dat S/E gelijk heeft met z'n 41Mb: tis ook een vreemd getal dus waarschijnlijk hebben ze de hoeveelheid geheugen die door het system in gebruik is er al afgetrokken; dat betekent dat de telefoon in de review gewoon 1606Kb bezet heeft met plaatjes etc.
Bron?quote:OmeStephan schreef op 18 mei 2004 @ 17:06:
Levering Sony Ericsson K700: Week 30
My Gallery || Specs
Gezocht: Sony Ericsson T630 Zwart!
komt die 41 mb niet uit een screenshot van een beta tester? die vertelde er ook bij dat t een test exemplaar was met meer geheugen dan de uiteindelijk versie zou krijgen?quote:PowerFlower schreef op 16 mei 2004 @ 10:49:
[...]
Hmz, do the math:
• volgens het persbericht van S/E krijg je 41Mb voor jezelf.
• volgens het screenshot van die review was er 40.378Kb vrij op die telefoon.
Kortom het is sowieso geen 32Mb voor eigen gebruik! Ik denk dat S/E gelijk heeft met z'n 41Mb: tis ook een vreemd getal dus waarschijnlijk hebben ze de hoeveelheid geheugen die door het system in gebruik is er al afgetrokken; dat betekent dat de telefoon in de review gewoon 1606Kb bezet heeft met plaatjes etc.
quote:
- Leverancier
En die heeft vandaag contact gehad met SE
-
Ik heb hem in mn handen gehad, en mag er paar dagen mee spelen. Ik ben er heel erg tevreden over!. Het werkt heel goed en het menu is extreem duidelijk. Foto's zijn helder en de games zijn leuk kortom sterke marktproduct voor SE
Nee, het screenshot geeft dus 1606kb minder aan dan het persbericht van S/E Nederland vermeld:quote:6killer schreef op 18 mei 2004 @ 17:49:
[...]
komt die 41 mb niet uit een screenshot van een beta tester? die vertelde er ook bij dat t een test exemplaar was met meer geheugen dan de uiteindelijk versie zou krijgen?
quote:Speciaal met het oog op de multimedia functionaliteit heeft de K700 een ingebouwd 41MB geheugen voor de opslag van beelden, videoclips, muziek, ringtones, thema’s en games.
quote:PowerFlower schreef op 19 mei 2004 @ 10:26:
[...]
Nee, het screenshot geeft dus 1606kb minder aan dan het persbericht van S/E Nederland vermeld:
[...]
als het in een persbericht staat zal het zeker wel kloppen, hoe meer hoe beter
die al een tijdje geleden hier gepostquote:
quote:6killer schreef op 20 mei 2004 @ 17:25:
[...]
als het in een persbericht staat zal het zeker wel kloppen, hoe meer hoe beter
[...]
die al een tijdje geleden hier gepost
goeie review! Echter alleen jammer van die 32-40 mb en niet uitbereidbaar.
Verders ga ik deze telefoon zeker halen!
Reg. datum: 24 mei 2004
ff een vraagje....
Ik bezit nu een Samsung e700
Ik ben van plan een nieuwe gsm aan te schaffen.
Ik zit nu te twijfelen aan de Samsung e710 of de SonyEricsson K700.
IK heb horen zeggen dat samsung de beste kwaliteit foto's maakt.
En de 710 heeft een flitser dat is makelijk....
Maar wat zou er zoveel beter aan de SE k700 zijn, dat op deze gsm zou wachten.
Hij komt waarschijnlijk pas rond juli uit (volgens gsmplaza.nl)
K700 heeft meer functies. Meer connectivity mogelijkheiden (bluetooth, infrarood) een beter scherm (hogere resolutie)...quote:koolenboer schreef op 24 mei 2004 @ 13:38:
ff een vraagje....
K700 heeft meer functies. Meer connectivity mogelijkheiden (bluetooth, infrarood) een beter scherm (hogere resolutie)...
zoals...???
De samsung e710 kan ook filmpjes opnemen enzo....
Wil graag weten of hij wel de moeite waard is om op de SE K700 te wachten
e710 komt namelijk van de week uit als het goed is
zoals...???
De E710 heeft een minder goed scherm, geen bluetooth, geen radio, minder geheugen. Ik zelf vind het de moeite waard om de K700 te wachten. Sowieso omdat de E710 (net zoals alle Samsung's) slechte connectivity hebben. Bestanden uitwisselen met andere telefoons via infrarood kan nooit, en via de PC kan je er alleen maar ringtones en afbeeldingen opzetten, voor de rest niks.quote:koolenboer schreef op 24 mei 2004 @ 14:03:
K700 heeft meer functies. Meer connectivity mogelijkheiden (bluetooth, infrarood) een beter scherm (hogere resolutie)...
zoals...???
Trouwens, de E710 is volgens mij al lang uit hoor
TMC wijzigde dit bericht 24-05-2004 14:46 (21%)
De E710 is inderdaad al uit, hij is al bij de Vodafone winkels verkrijgbaar.
Wat trouwens nog een interessant punt is dat het buitenste scherm van de E700 256 kleuren had, maar die van de nieuwe E710 slechts monochrome grijswaarden laat zien (ofzoiets).
Wat trouwens nog een interessant punt is dat het buitenste scherm van de E700 256 kleuren had, maar die van de nieuwe E710 slechts monochrome grijswaarden laat zien (ofzoiets).
J0rdy wijzigde dit bericht 24-05-2004 14:57 (11%)
De connectiviteit met samsungs telefoons is gewoon niet ingespeeld op de europese markt. In asiatische landen maken ze veelal gebruik van services van de provider. Dan sturen ze met alle gemak over het netwerk hun data naar hun computer. En visa versa. Het enige nadeel dat ze daar dus kennen is dat ze geen gebruik kunnen maken van bluetooth headsetjes, in het geval van samsung dan. Verder zijn de schermen van de samsungs m.i. altijd wel erg goed, zeker in vergelijk tot de wat bekendere merken.quote:TerryC schreef op 24 mei 2004 @ 14:45:
[...]
De E710 heeft een minder goed scherm, geen bluetooth, geen radio, minder geheugen. Ik zelf vind het de moeite waard om de K700 te wachten. Sowieso omdat de E710 (net zoals alle Samsung's) slechte connectivity hebben. Bestanden uitwisselen met andere telefoons via infrarood kan nooit, en via de PC kan je er alleen maar ringtones en afbeeldingen opzetten, voor de rest niks.
Trouwens, de E710 is volgens mij al lang uit hoor.
Life is to short to spend behind your keyboard.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last
Dit topic is gesloten.