Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Sony Ericsson K700 topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
__IcE__ schreef op 22 april 2004 @ 18:31:
(hij kan nog bellen .. dus een maandje wachten lukt wel).

Mijn Nokia 3310 is "versleten", tijd voor een nieuwe.
Eigenlijk een dag aan 't twijfelen geweest tussen 610/630 (de 610 was op voorraad in de winkel waar 'k werk), na wat specs vergelijken moest 'k toch die 630 hebben maar die kunnen we pas binnen 2-3 weken terug leveren.
Komt KaiZas dan weer af met die K700 ..... weer helemaal verkocht natuurlijk (na een lange dag twijfelen dus hé) :)

Laat 't maar snel release time zijn !

Bijkomend vraagje :
Klopt 't dat Sony-Ericsson BT gsm's soms nogal moeilijk doen met een 3rd party BT-adapter (voor PC) ? Zoja, welke BT-adapter is dan aan te bevelen ?

Ik heb verleden week alles weer geinstaleerd (msi BT dongle + tecom software) en alles zat gelijk goed, dus niet met de mijne iig

Ik hoop dat er eens een datum gegeven wordt, 2 kwartaal is wel leuk maar wordt t dan ook q2? wat deden de vorige telefoons eigelijk (op de p800 na) klopte dat een beetje met de 'release'.

En zijn er ook foto's van de verschillende kleuren?

« '-_-' »

quote:
__IcE__ schreef op 22 april 2004 @ 18:31:
Klopt 't dat Sony-Ericsson BT gsm's soms nogal moeilijk doen met een 3rd party BT-adapter (voor PC) ? Zoja, welke BT-adapter is dan aan te bevelen ?
Het is geen geheim dat TDK graag met Sony Ericsson samenwerkt op dit gebied.
Reg. datum: 20 juli 2000

quote:

[...]
En zijn er ook foto's van de verschillende kleuren?

Daar was 'k ook achter aan't zoeken.
Ik denk dat buiten de persfoto's en CEBIT foto's er nog niet veel aan
fotomateriaal is opgedoken, wel een beetje logisch voor een gsm die nog niet
beschikbaar is.... maar toch ;)
Misschien wordt die blauwe variante wel wat.

Reg. datum: 26 februari 2001

ik heb zojuist een nieuw gsm abbo genomen en daarbij maar gekozen voor een cashback, ipv een nieuwe phone, als deze uitkomt bestel ik hem meteen, dit is ht gewoon!!! :)

Acties: [view]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie & Meuker
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
FFWD schreef op 22 april 2004 @ 23:58:
[...]

Het is geen geheim dat TDK graag met Sony Ericsson samenwerkt op dit gebied.
Niet dat ik je niet geloof ofzo hóór, maar waar haal je die info vandaan (nieuwsgierig)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift

« '-_-' »

quote:
Ginz schreef op 25 april 2004 @ 00:46:Niet dat ik je niet geloof ofzo hóór, maar waar haal je die info vandaan (nieuwsgierig)
* Sony Ericsson Persberichten
quote:
Sony Ericsson has demonstrated commercially available connectivity solutions through Bluetooth with Apple, TDK, Palm, Sony and many others.
* Bundeling van TDK Bluetooth adaptors en Sony Ericsson toestellen door retailers, bijvoorbeeld Expansys

* Statements van TDK over Sony Ericsson compatibility.
quote:
Ericsson, Sony Ericsson and Bluetooth devices are compatible on many fronts. Bluetooth wireless technology makes it possible to transmit signals over short distances between telephones, computers and other devices. For example, if your mobile is an Ericsson, Bluetooth technology can allow you to connect to a PC or Laptop from it.
* Tot voor kort waren er plaatjes van TDK bluetooth adaptors te vinden op de website van Sony Ericsson.
« '-_-' »

MobileBurn heeft een column geschreven over Sony Ericsson's nieuwe User Interface. Verder hebben ze een paar nieuwe foto's van de K700i gepost.

FFWD wijzigde dit bericht 27-04-2004 13:49 (4%)

Alfisti
Reg. datum: 05 februari 2000

Op deze (Duitse) site www.k700.de staat onder het commentaar van de gebruikers dat de telefoon begin juni in de handel verkrijgbaar is, maar geen enkel idee wat de prijs van het toestel gaat worden.
Ben erg benieuwd, want mijn huidge T65 is hard aan vervanging toe en ik wil nog wel een paar weekjes wachten op de K700. Daarnaast is het handig dat de aansluiting hetzelfde zijn dus een aantal accesoires zoals de (auto)lader zijn volgens mij weer te gebruiken!
être diable et jouer fleur
Reg. datum: 28 juni 2001

quote:
Dutch schreef op 29 april 2004 @ 09:40:
Ben erg benieuwd, want mijn huidge T65 is hard aan vervanging toe

Jij hebt als enige de langverwachte, maar nooit gekomen T65? :P
Aardige site wel btw

Reg. datum: 26 oktober 2000

quote:
PowerFlower schreef op 29 april 2004 @ 12:25:
[...]

Aardige site wel btw
Voor een telefoon die nooit gekomen is zijn er toch wel erg veel van verkocht ;)

Ericsson T65 ;)

Alfisti
Reg. datum: 05 februari 2000

quote:
PowerFlower schreef op 29 april 2004 @ 12:25:
[...]

Aardige site wel btw
Ik weet toch zeker dat ik een Ericsson T65 heb!
être diable et jouer fleur
Reg. datum: 28 juni 2001

Ik heb teveel nummers gezien vandaag... d8 dat ik er een 1 tussen zag staan :X

X-tras.nl

Vond via Esato een hele uitgebreide review van de K700: hier :)
To infinity and beyond!

quote:
Dutch schreef op 29 april 2004 @ 15:06:Ik weet toch zeker dat ik een Ericsson T65 heb!
offtopic:
Bewaar 'm goed, is nl. het slechtste toestel ooit door Ericsson gemaakt; Collectors item :+

Ben wel benieuwd of dit toestel (net als T610) bij providers als "branded and predefined" toestel op de markt komt (Vodafone Live, T Mobile, Orange, KPN '-mode).
Let's not hope so

Buzz_Lightyear wijzigde dit bericht 30-04-2004 13:44 (13%)

ff een technische vraag, weet iemand of je via deze gsm, via ht internet je pc thuis kunt besturen? (soort van RAS) dan bedoel ik dus niet via bluetooth van huiskamer naar andere kamer ofzo!

X-tras.nl

quote:
thefxr schreef op 30 april 2004 @ 22:00:
ff een technische vraag, weet iemand of je via deze gsm, via ht internet je pc thuis kunt besturen? (soort van RAS) dan bedoel ik dus niet via bluetooth van huiskamer naar andere kamer ofzo!
Sorry, ik snap je vraag niet. Je wilt via internet op je mobiel (WAP?) je pc besturen? :?

ja dat klopt, ik wil via mijn mobiel mijn pc thuis kunnen besturen, downloads aanzetten, backups branden, dat soort dingen, lijkt me wel handig, hoef je dus niet voor je pc te zetten, om al die dingen te doen!! op ht werk, heb ik geen beschikking tot een pc!!

By any means necessary...
Reg. datum: 15 januari 2001

quote:
thefxr schreef op 01 mei 2004 @ 11:37:
ja dat klopt, ik wil via mijn mobiel mijn pc thuis kunnen besturen, downloads aanzetten, backups branden, dat soort dingen, lijkt me wel handig, hoef je dus niet voor je pc te zetten, om al die dingen te doen!! op ht werk, heb ik geen beschikking tot een pc!!

Tja wat jij wil is bijna een virtuele desktop voor op je mobiel. Is op zich geen gek idee, maar of het gaat werken met ons geweldige gprs netwerk in Nederland is de vraag.
Dus andere optie is om de spullen aan te kunnen sturen via een webpagina, maar dan zul je daar zelf wel wat voor doen. Ik ken zo snel niet een tool die dat alles voor je kan doen via het web.

AMD X4 940 | 2x 2048 OCZ Reaper HPC Edition PC2-8500 | Gigabyte 790GP-DS4H | XFX Geforce 7900 GS | Antec SX830 | Dell 2408 FPW |

« '-_-' »

quote:
thefxr schreef op 30 april 2004 @ 22:00:
Wat jij nodig hebt is een VNC client die draait op het J2ME platform. B)
Ik heb er drie kunnen vinden : J2ME VNC, innoDesktop en ActiveViewer.
Representing the harder styles
Reg. datum: 23 februari 2004

Voor de mensen die zitten te wachten (m'n vriendin ook) Eind zomer 2004 komt-ie dus sterkte! Heb het van een Sonyericsson medewerker gehoord. Mag hopen dat dat een goede bron is anders weet ik het ook niet meer.

JLT

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
JLT schreef op 05 mei 2004 @ 12:37:
Voor de mensen die zitten te wachten (m'n vriendin ook) Eind zomer 2004 komt-ie dus sterkte! Heb het van een Sonyericsson medewerker gehoord. Mag hopen dat dat een goede bron is anders weet ik het ook niet meer.
:'( :'( Klootzakken bij SE, ik heb al een hekel aan wachten en Q2 is bij mij max juni, nu zal het wel september worden ofzoiets (als je bron het goed heb). Ligt het aan mij of zitten ze altijd naast die release data?

Representing the harder styles
Reg. datum: 23 februari 2004

Ik weet wel dat ze bij SE erg weinig mensen hebben zitten die besef van tijd hebben. Heb zelf ook 4 tot 5 weken moeten wachten op m'n T630!

JLT

By any means necessary...
Reg. datum: 15 januari 2001

Het zwakke punt van Ericsson, Time to Market... Ze verzinnen iets leuks, en tegen de tijd dat ze het spul productieklaar hebben, zijn ze links en rechts ingehaald.
De K700 zou voor de zomer uit moeten komen, omdat veel mensen voor de zomer een nieuw toestel willen hebben. Patsfactor telt nogal zwaar mee nu. Een release in september is gewoon klote...

AMD X4 940 | 2x 2048 OCZ Reaper HPC Edition PC2-8500 | Gigabyte 790GP-DS4H | XFX Geforce 7900 GS | Antec SX830 | Dell 2408 FPW |

Reg. datum: 11 september 2003

Valt wel mee opzich, de T610 was zo'n beetje het beste toestel verkrijgbaar toen hij uitkwam.

Acties: [view]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie & Meuker
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
OMX2000 schreef op 05 mei 2004 @ 17:41:
Het zwakke punt van Ericsson, Time to Market... Ze verzinnen iets leuks, en tegen de tijd dat ze het spul productieklaar hebben, zijn ze links en rechts ingehaald.
De K700 zou voor de zomer uit moeten komen, omdat veel mensen voor de zomer een nieuw toestel willen hebben. Patsfactor telt nogal zwaar mee nu. Een release in september is gewoon klote...

Dat is dus juist niet het zwakke punt van (S)E.

Kijk maar eens naar de afgelopen 2 jaar. Alle toestellen van SE lopen gelijk of voorop de tijd uit. Ga maar eens goed na.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: