Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ja hoor Omega Corp weer met hun haantjes gedrag.

Vandaag nog tegen een CA overmacht gevochten voor het V2-VC2 station en wie rende er met de staart tussen de benen vandoor? Wij niet in ieder geval.

Afgelopen weekend, wie knalde er wie neer in HED-GP? Met hun mobile warp disruptors. Tentje opzetten en maar wachten.

En qua frigates vs indies hebben SA acties net zoveel hits als CA acties. Zal even om even zijn.

CA durft gewoon niet Stain aan te vallen omdat ze bang zijn dat ze gigantisch in de pan worden gehakt. Ze dachten dat ze de enige goede Pvp'ers waren in Stain voordat ze d'ruit getrapt werden. Dacht het niet!

En betaal die 20B ISK nou maar aan m0o want ze pakken jullie echt wel aan hoor.

Jullie mogen nu wel de grootste zijn, maar daar komen veel corps op af die wel mee willen doen maar niets voor jullie alliance. En de rest wil gewoon de grootste aanpakken omdat daar veel ISK te verdienen valt.

3 Alliances plus 2 PvP corps tegen jullie?
Als je daar niet een beetje zenuwachtig van wordt dan ben ik benieuwd hoeveel battleships je in voorraad hebt.

Gelukkig zijn hammerheads erg goedkoop :) :)

Ben nu een beetje bezig met Agent missies, heb nu een level 3 agent. Maar omdat ik een charisma van 3 heb [JP-Effect ;) ;)] en geen social skills behalve connections 4 gaat het niet zo heel hard, maar toch af en toe 150K voor een missie :) :)

Fuse is SA neem ik aan?

Is een interessante war CA vs SA. 2 grote coalitites die vlak naast elkaar liggen :)
Laatst in mijn kestrel kwam ik ook ik een SA vs CA fight terecht. Aangezien CA een war heeft met CFS en SA friendly neutral met ons is heb ik SA maar wat geholpen met scouten enzo. Koste me wel een kestrel maarjah, had er toch nog 2 klaarliggen ;) ;)

StarLite wijzigde dit bericht 11-03-2004 01:06 (39%)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

ondertitel? wa'sdat?

CA MUST DIE! van cfs winnen ze toch wel want die is zo goed als dood. Verder zijn het een stelletje n00b corps, die nergens anders terecht konden :Y) . ca, fasten your seatbelts :P

traktor scratch!

CA moet is een PR mannetje in de arm nemen, want iedereen heeft nu de pik op ze ... :D

... MMORPG Addict.

Reg. datum: 24 november 2003

kan ik van iemand een buddy trial krijgen?
Of waar moet ik dat vragen?
tnx

To Beezze or not to Beezze

EVE is a way of life

Dat kan je hier vragen, maar dan hebben we wel een e-mail adres nodig waar het heen moet :)

ik wil geen signature! :(

Reg. datum: 24 november 2003

rav_i@hotmail.com
en als da hotmail gevoelig is zoals tweakers, dan naar rav_i@beer.com
tnx!

To Beezze or not to Beezze

EVE is a way of life

Verstuurd naar je hotmail, als hij er over een uurtje of zo niet is, zeg het maar dan probeer ik die ander wel (maar volgens mij maakt het niks uit wat voor e-mail adres het is :)

sorry jongens,dit is niet als flame bedoelt,maar moet even heel hard lachen over die corp ruzzies enzo.Ik heb zelf 4 jaar everquest gespeelt,dat is een mmorpg,dus ik weet een beetje hoe dat allemaal gaat.Het word een hele grote soap.
Ik wil jullie eigenlijk alleen maar 1 tip geven: Onthoud dat het een spelletje is,het moet wel leuk blijven allemaal

Would you rather be right or happy?

Reg. datum: 01 september 2001

Als een CA owning er voor zorgt dat Dreamcatchers (opschep) avonturen stoppen ben ik zeker voor de aanvallende partij >:)

mooi om te zien dat politiek in 0.0 nu volledig door spelers wordt onderhouden, nu in de Empire space ook nog :)

quote:
StarLite schreef op 11 maart 2004 @ 01:01:
Ben nu een beetje bezig met Agent missies, heb nu een level 3 agent. Maar omdat ik een charisma van 3 heb [JP-Effect ;) ;)] en geen social skills behalve connections 4 gaat het niet zo heel hard, maar toch af en toe 150K voor een missie :) :)

Je start toch minimaal met al je attribs op 5? Ik heb Charisma 11 (met empathy 4 en geen implant). Tamelijk nutteloos dus eigenlijk :'(
Speel nog steeds met me eerste Character maar vind het niet echt mmorpg-style om helemaal overnieuw te beginnen, zou niet echt leuk zijn. Dan maar hopen op de Advanced Learning Skills die al op EVE-DB.com staan. Ben nu beetje Gunnery skills omhoog aan het helpen maar me base Perception is evenhoog als me base charisma (heb me destijds laten vertellen dat intel en mem de belangrijkste waren |:(

schooiers!
Reg. datum: 01 april 2003

ik heb nu vanalles gelezen over dit spel en het lijkt me wel wat
(als ex-lod speler)

mag ik een trial op broo_s@hotmail.com ?

quote:
boomz schreef op 11 maart 2004 @ 17:15:
ik heb nu vanalles gelezen over dit spel en het lijkt me wel wat
(als ex-lod speler)

mag ik een trial op broo_s@hotmail.com ?
done :)

schooiers!
Reg. datum: 01 april 2003

thnx

ik heb de eerste 30 dagen er nu op zitten en ik moet zeggen dat ik het echt een geweldig spel vind. Net een uurtje gedwongen zonder gezetten, was te traag met betalen via paybycash, en ik mis het echt :+

probleem van hierboven is gelukkig ook alweer opgelost met mailtje naar de customer service, had in minder 30 min een replay dat mijn account weer geactieveerd was.
goede service :)

hoop hier nog lang plezier aan te gaan beleven.

owja, Joseph Nmemonic ingame

Mooie openingspost!

Ik mis alleen twee belangrijke dingen hierin, misschien dat dat toegevoegd kan worden?

• Systeemeisen
• Prijs

De prijs voor als je gaat spelen uiteraard.

Graag zou ik ook een mailtje ontvangen om het uit te proberen. WoW kan nog wel even duren, tot die tijd lijkt het me wellicht leuk om dit te spelen. :)

edit:

Een e-mailadres is wellicht handig :X

awallet@hotmail.com
quote:
Minimal hardware:
CPU: PIII - 450 MHZ or higher
RAM Memory: 128MB (256MB for 2000/XP)
Hard Drive Capacity: 1 GB
Connection: 56k modem or faster

Operating System:
Win98 SE
Windows 2000
Millennium, WinXP
Please note that Windows 95 and NT are not supported.
DirectX 9.0 or later

Video cards:
GeForce 2 or better, ATI Radeon 7200 or better, Matrox Parhelia.
To check whether your card meets these requirements check with your card manufacturer:
NVIDIA GeForce cards
ATI cards
Matrox Parhelia

The minimum screen resolution for EVE is 1024x768.
Audio hardware must be Direct Sound compatible. For optimum performance, use latest drivers available.

Recommended system for optimal performance:
Processor: P4 1GHz+
RAM Memory: 256MB or higher
3D Accelerator: 64MB or higher video card

Read more about the technical aspects of Eve in Section 7 of this FAQ.
quote:

Europe
Cost/month* Total cost*
1-month-plan ¤ 14.95 ¤ 14.95
3-month-plan ¤ 11.95 ¤ 35.85
6-month-plan ¤ 10.95 ¤ 65.70
* VAT included

Outside Europe Cost/month Total cost
1-month-plan $ 14.95 $ 14.95
3-month-plan $ 11.95 $ 35.85
6-month-plan $ 10.95 $ 65.70
Dat is nog best aan de prijs. :/

PromWarMachine wijzigde dit bericht 11-03-2004 18:05 (75%)

EVE is a way of life

Tja, IK heb het er met plezier voor over, kost gewoon 2 biertjes in het weekend minder (niet dat ik bier drink maar ik reken het op 1 DVD in de maand minder ;)) maar ik dacht er paar jaar terug ook zo over, maandelijks betalen voor spelletjes :X maar ja dan speel je het ff en ben je verslaafd he :P

quote:
Maverick-X schreef op 11 maart 2004 @ 18:34:
Tja, IK heb het er met plezier voor over, kost gewoon 2 biertjes in het weekend minder (niet dat ik bier drink maar ik reken het op 1 DVD in de maand minder ;)) maar ik dacht er paar jaar terug ook zo over, maandelijks betalen voor spelletjes :X maar ja dan speel je het ff en ben je verslaafd he :P

idd .. toen ik hoorde dat je moest gaan betalen dacht ik ook van .... dat doe ik echt niet .... maar nu ben ik ook zwaar verslaafd.
't is een goedkopere verslaving dan roken ;) .... niet dat ik dat ooit gedaan heb, maar zo stel ik het mezelf altijd voor.

CRiMiNaL wijzigde dit bericht 11-03-2004 20:04 (11%)

... MMORPG Addict.

quote:
PromWarMachine schreef op 11 maart 2004 @ 18:02:
Graag zou ik ook een mailtje ontvangen om het uit te proberen. WoW kan nog wel even duren, tot die tijd lijkt het me wellicht leuk om dit te spelen. :)

[edit]
Een e-mailadres is wellicht handig :X

awallet@hotmail.com
done

Reg. datum: 31 januari 2002

quote:
PromWarMachine schreef op 11 maart 2004 @ 18:02:
Mooie openingspost!

Ik mis alleen twee belangrijke dingen hierin, misschien dat dat toegevoegd kan worden?

• Systeemeisen
• Prijs

u vraagt, wij draaien...

al leek systeemeisen me een beetje overbodig, want ze zijn niet zo spectaculair hoog

en de prijs... sja, wat maakt de prijs nog uit voor een spel met deze finesse? :P
(het lijkt me btw sterk dat WoW veel goedkoper word, dus dokken zul je 8)7 )

quote:
.jowie schreef op 11 maart 2004 @ 17:43:
owja, Joseph Nmemonic ingame
en die meneer staat er ook bij :+

Indi wijzigde dit bericht 12-03-2004 08:19 (23%)

weer een verslaafde om aan de lijst toe te voegen ;)

Deathraven (ingame: Danthar)

Java: write once, debug everywhere. teamcoldfusion

Reg. datum: 26 augustus 2003

btw... wat ik wel krom vind is dat als je een Bank Transfer via PayByCash doet, dat je 17,95 Euro kwijt bent i.p.v. 14,95 op de 1 of andere manier... :X

Het online spel Ragnarok dat ik speel heeft gewoon dezelfde prijs als andere betalingsmethoden bij PayByCash...

quote:
Miyako schreef op 12 maart 2004 @ 11:57:
btw... wat ik wel krom vind is dat als je een Bank Transfer via PayByCash doet, dat je 17,95 Euro kwijt bent i.p.v. 14,95 op de 1 of andere manier... :X

Het online spel Ragnarok dat ik speel heeft gewoon dezelfde prijs als andere betalingsmethoden bij PayByCash...
Dat komt omdat PayByCash ook nog wat moet verdienen aan de dienst die ze leveren?

Reg. datum: 26 augustus 2003

excuses, die 14,95 is 15,95... PayByCash verdient altijd al wat eraan, namelijk die ene Euro per transactie. Maar wat ik bedoel is:

Je hebt verschillende opties om mee te betalen by PayByCash. Elk is 15,95... Behalve bij Bank Transfer (overschrijving), deze is 17,95... Wat ik dus al aangegeven heb op mijn vorige post is dat ik bij Ragnarok Online dus niet die 2 Euro (Dollar) extra hoef te betalen, en bij EvE dus wel... :?

Denk dat ik ff een berichtje naar CCP toestuur om te vragen waarom dit zo is...

(beetje muggezifterig, kweet 't... maar viel me gewoon op)

Dit is heel normaal hoor. lees op de paybycash site nog maar eens goed.
Vanwege de extra handlings huppeldepup is het iets duurder. Het continentaal transfer kost namenlijk iets meer (de banken rekenen er iets meer voor). Dus paybycash moet t dan ook iets duurder maken, vanzelfsprekend...

Java: write once, debug everywhere. teamcoldfusion

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws