Kestrels kunnen niet lang voor je cruises uit vliegen hoor 
Mijn Navigation skills zijn wel bovengemiddeld goed te noemen maar ik krijg een kestrel dus echt niet boven 1600m/s hoor zonder OD's 
nee met 1mwd lukt het idd niet 
zat ff aan me speed setup te denken met 2x mwd maar dat is niet vol te houden voor lange tijd maar wel 8-12km/s
zat ff aan me speed setup te denken met 2x mwd maar dat is niet vol te houden voor lange tijd maar wel 8-12km/s
quote:BaN5Hee schreef op 02 maart 2004 @ 11:37:
Kan je mijn naam ook toevoegen aan de wie van got is wie lijst?
Ik heet Farstar Bansoon in Eve
Mocht ik ooit weggaan bij Cho´Arrim dan hoop ik dat er een warm plaatsje beschikbaar is bij HAZOPS
Maar voorlopig zit dat er nog niet in, want ik heb ´t best naar m´n zin
Hazard Ops vind het (denk ik) niet zo leuk om 2e keus te zijn
quote:BaN5Hee schreef op 02 maart 2004 @ 12:09:
Probeer een corp te joinen. Zij kunnen ´t begin een stuk makkelijker voor je maken. Zij kunnen je ingame ook meer informatie en tips geven over de dingen die je kunt gaan doen.
Ik ben momenteel als een gek aan ´t minen om m´n Raven te kunnen betalen....
je zegt zelf dat je al in een corp zit en toch moet je heel je raven zelf betalen? tsk tsk tsk, toch verkeerde corp gekozen
indeed nette openingspost Noa
thx criminal
ik zal wel even kijken hoe ver ik kom met EVE
johanbarten wijzigde dit bericht 02-03-2004 15:19 (47%)
quote:Ghostie schreef op 02 maart 2004 @ 12:42:
[...]
Je moet er zowiezo voor zorgen dat je altijd een mix van missiles in je launchers hebt, ik gebruik 1 paradise voor m'n 1e launcher en 1 devestator voor m'n 2e launcher.
Met een beetje geluk slaat de paradise dan als eerste en zodat je target geen shields meer heeft en de devestator pakt daarna z'n armor/structure
Meestal heb ik toch 4 paradise in me high slots zitten. omdat wij ook nog wel met dikke regemaat het tegen BS/Cruisers opnemen. Dan heb ik 4 launchers met paradise en m'n corp m8 4 launchers met widowmakers
Veel plezier, and don't hesitate to ask us for help.quote:johanbarten schreef op 02 maart 2004 @ 15:16:
thx criminal![]()
CRiMiNaL wijzigde dit bericht 02-03-2004 16:04 (23%)
... MMORPG Addict.
Hier de nieuwe patchtnotes voor morgen of donderdag:
New Features, Bug Fixes and Improvements
Combat / Modules
New Features, Bug Fixes and Improvements
Combat / Modules
- Area of effect damage caused by missiles has been removed to lessen both server lag and to increase the ability for combat without fear of causing damage to objects that players do not want to damage.
- Volume of all large sized turrets has been reduced from 50 to 20 (425mm Railgun I was size 4 and increased to 20).
- Missiles no longer cause splash damage, but torpedoes do.
- Pirates should now cover the asteroids in hidden belts.
- NPCs now sometimes drop Ships logs giving directions to scenarios.
- Many optimizations to reduce combat lag have been introduced.
- Volume of Armor Steel Plates has been reduced to: volume 5 for 50 and 100, volume 10 for 200 and 400 and volume 20 for 800 and 1600.
- X-large Shield Boosters have been increased in requirement to level 3 Shield Operation and Large Shield Boosters have been increased to level 2 Shield Operation.
- Large Armor Repairers have had the Mechanic Skill requirement reduced to level 3, Medium Armor Repairers have been reduced to level 2.
- Damage leaking through armor has been altered so the hull does not start sustaining damage until armor is 75% of maximum hitpoints.
- Damage will no longer leak through the hull to modules, this was preventing a ship's destruction when modules were at 0 health.
- Capacitor capacity bonus has been added to the Apocalypse ship bonuses description.
- CPU usage for Medium and Large Armor Repairers have been reduced.
- Armor Platings have received an overall reduction in CPU need, Power need and velocity penalty.
- Shield Extenders have received an increase in maximum Shield Hitpoints and a reduction in Power need for fitting. Large Shield Extender volume was also reduced from 50 to 20.
- Various weapon upgrades modules have been altered, mostly with a reduction in CPU usage. Some Gyrostabilizers now have a reduced Rate Of Fire bonus to balance different turret groups.
- Capacitor usage for 150mm, 125mm, 250mm and 425mm Railguns have been reduced.
- Power Need for the Ion Blaster Cannon, as well as the 150mm, 250mm, and 425mm Railguns have been reduced.
- Some Projectile Ammo, Hybrid Ammo and Frequency Crystals have had a reduction in capacitor usage than the turret indicates by base. This was changed to balance the usage of mid-range ammo from highest damage to longest range.
- Medium Smartbomb II and Medium Capacitor Battery II now have correct statistics.
- Named Energy Vampire modules have been fixed in the amount of energy they drain from targets. They had the same values as the base module.
- Arch Angel loot table has been fixed, they will now drop correctly.
- There should be a decrease in client lag when shooting at stations. Expect more improvements in the future.
- The following Tech 1 Blueprints have been added to the market: Signal Amplifier, Medium Shield Booster, Hull Repairers, Shield and Energy Transporters, Remote Sensor Dampener, Cap Recharger, Armor Resistance Platings, and Large Capacitor Battery.
- All missile types currently available have had their manufacturing time reduced to two minutes.
- Insurance contracts are now 12 weeks.
- If you lose a ship and are not insured, you now get an default insurance payout of 40% of the mineral value.
- ECCM Blueprints and Remote Sensor Booster are now in correct market groups.
- Fixed an exploit (involving conquerable stations).
- Multiple selection of items not moving after being dropped between corp hangar tabs have been fixed.
- Fixed the bug caused by clicking "cancel" while entering a password for a secure container. Unknown Error message was displayed to the user.
- A fix for the "autoscroll to bottom" bug has been made.
- Stations are now sorted in add Escrow and Missions.
- Maximum escrow mission length is now 7 days.
- Changed the display of blueprint information in escrows.
- Fixed coloring of brackets. The current implementations is: order: Gang > Corp Member > War > Corp Standing > Player Standing > Outlaw offsets: white neutral blue > +5 standing yellow < -5 standing orange in war can fight green in same corp red < -5 security status purple gangmember
- ArmorHardening effect added
- Fixed updating of secure cargo container inside the cargohold of ships.
- The map shows number of jumps made during the last hour again.
- Being the sole member of a gang no longer gives you the benefit of your gang related skills. Only gangs with two or more members derive these benefits.
- A few text errors have been fixed.
- Certain level 2 agents should not be confused about the player’s gender anymore.
- A certain battleship pirate in a level 3 mission has been removed. Expect to see him in level 4 missions.
- The mission "Transfer the Evidence" will now give the appropriate Concord faction standing (not security status). This mission’s frequency has decreased.
- Jumps have been changed to make the route to the first referal agent shorter. Players are given a referal agent at the end of the mission tutorials.
- The accept confirmation dialogue which pops up when you try to accept a mission in a capsule has been fixed.
- High sec agents won't send you to low sec areas, specifically an agent cannot send you deeper into pirate space than current sec status - 0.25.
- When fighting an NPC mission pirate, you should now get the proper security status gains.
- A number of new scenarios of varying difficulty have been added.
- Charsheet icon highlighting has been fixed.
- Messagenotfound when clicking on cancel when trying to open secure container in space has been replaced by an appropriate message.
- Tech1 125mm Railgun no longer displays tech2 skill requirements.
- Shortcuts resetting after a client restart has been fixed.
- The bracket for warp disruptors has been fixed.
- Error when player uncloaks has been fixed.
- Warp disruptor unanchoring causing error has been fixed.
/emote thanks Silent_One for posting the patchnotes.
... MMORPG Addict.
quote:CU2morO schreef op 02 maart 2004 @ 15:16:
[...]
Hazard Ops vind het (denk ik) niet zo leuk om 2e keus te zijn
[...]
je zegt zelf dat je al in een corp zit en toch moet je heel je raven zelf betalen? tsk tsk tsk, toch verkeerde corp gekozen
indeed nette openingspost Noa
Cindy, je kan het ook anders bekijken. Ik wist niet van ´t bestaan van HAZOPS, pas toen ik bij Cho´Arrim zat, wist ik ervan. Aangezien ik wel loyaal ben, blijf ik voorlopig bij Cho
Ik weet niet of ik m´n Raven zelf moet betalen, ik ben in ieder geval aan het sparen nu. Ik vlieg nu in een Moa op afbetaling
27-6-2008
quote:BaN5Hee schreef op 02 maart 2004 @ 11:37:
Kan je mijn naam ook toevoegen aan de wie van got is wie lijst?
Ik heet Farstar Bansoon in Eve
Mocht ik ooit weggaan bij Cho´Arrim dan hoop ik dat er een warm plaatsje beschikbaar is bij HAZOPS
toegevoegd
en bij HazOps is altijd voor iedereen een plaatsje bij, en al helemaal voor een GoTter
ik begrijp best dat je loyaal bent aan je huidige corp. Als ik al die spannende pvp verhalen van anderen lees wilde ik soms ook wel dat ik in een wat groter corp zat, maar ik blijf trouw aan HazOps. We zijn hard aan het groeien, onze tijd komt nog wel
Na 3 dagen is paybycash dan eindelijk bijgewerkt. Kan nu lekker verder met mijn newbie account in Eve. Zit er nu ook maar 4 dagen in ofzo 
Mijn Eve char heet Dekar, dus als jullie dat boven kunnen (en willen toevoegen) dan graag.
Mijn Eve char heet Dekar, dus als jullie dat boven kunnen (en willen toevoegen) dan graag.
kun je mij ook toevoegen ?
speel al 8 maanden, maar 'k heb nog geen plaatsje in het got thread 
naam = erikie
ingame = erikie 
naam = erikie
traktor scratch!
Ik sta er ook nog niet in, naam char is 'twit' net als hiero dus 
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
quote:twit schreef op 02 maart 2004 @ 18:03:
Ik sta er ook nog niet in, naam char is 'twit' net als hiero dus
quote:Erikie schreef op 02 maart 2004 @ 17:55:
kun je mij ook toevoegen ?speel al 8 maanden, maar 'k heb nog geen plaatsje in het got thread
donequote:Seiruu schreef op 02 maart 2004 @ 17:26:
Ja ik sta er trouwens ook nog bij niet EVE Nick: Elayne Trankard
blaat = the sound a sheep makes
Prima openingspost... genoeg gelult weer snel spelen! 
om het nog maar even te herhalen (nee, het is nog niet druk genoeg)
join Channel GOT ingame!! tis er hardstikke gezellig
(speciale actie: als je nu joined en Noa Strimmer is online krijg je een kusje (geldig tot woensdag 3 maart 12:00 CET
)
join Channel GOT ingame!! tis er hardstikke gezellig
(speciale actie: als je nu joined en Noa Strimmer is online krijg je een kusje (geldig tot woensdag 3 maart 12:00 CET
Indi wijzigde dit bericht 02-03-2004 21:45 (10%)
quote:Indi schreef op 02 maart 2004 @ 17:08:
[...]
toegevoegd
en bij HazOps is altijd voor iedereen een plaatsje bij, en al helemaal voor een GoTter
ik begrijp best dat je loyaal bent aan je huidige corp. Als ik al die spannende pvp verhalen van anderen lees wilde ik soms ook wel dat ik in een wat groter corp zat, maar ik blijf trouw aan HazOps. We zijn hard aan het groeien, onze tijd komt nog wel![]()
corp van 5 players hier .... Als jij PVP wil kan je dat (ook in hazardops) krijgen.
Kom gewoon gezellig is naar het (deadend) systeem waar wij zitten, gewoon met een paar combat frigs. 't is dan niet duur en eigenlijk NET zo leuk + je leert een hoop. En (ik wil niet uit de hoogte doen) je kan mischien ook nog wat van ons leren.
* CRiMiNaL dacht dat ie GOT ingame al gejoined was, bleek het "tweakers" te zijn
... MMORPG Addict.
patchday vandaag
hoop dat ze geen 3 reboots nodig hebben tdit keer 
Ik kan toch pas weer m´n Eve-leven oppakken als ik uit werk kom 
@Criminal, ervan leren zal ik zowieso, ben pas 3 weken geleden begonnen
@Criminal, ervan leren zal ik zowieso, ben pas 3 weken geleden begonnen
27-6-2008
Als je een keer je locatie geeft dan kom ik ook wel langs in m'n Rifter 
Lijkt me wel leuk, ik heb alleen nog niet zodanig veel geld dat ik frigates kan laten opblazen in een pvp battle. Als ik weer een beetje een goeie geldstroom heb, neem ik wel ff contact op.
27-6-2008
HazOps kan het zich atm wel veroorloven een aantal frigs te verliezen, alleen zijn er nog aardig wat spelers die geen caldari of minmatar frigs kunnen vliegen
ik houd me iig aanbevolen
ik houd me iig aanbevolen
Indi wijzigde dit bericht 03-03-2004 12:16 (10%)
ik kan wel een aantal frigs leveren
5kestrels en 5punishers ofzo
valt wel mee met de kosten...
Dit topic is gesloten. ![]()