na het zien van al het voorgaande smulwerk, kon k het niet laten.
dus bij deze een overzichtje van mijn ht in aanbouw (altijd in aanbouw natuurlijk..

).

aanzicht van de kamer zonder scherm.

aanzicht van de kamer vanaf het scherm gezien, de beamer krijgt zijn input van de rechter pc (die tevens 2e gamepc is), de linker is mijn 24/7 bak. links 21" en rechts 19" btw.

scherm naar beneden (verduistering scherm van de praxis oid, 120 euri..

) en de animatrix aan.

scherm naar beneden en timeline aan (erg veel tegenlicht

)

de beamer (sharp PG-C20) en de xbox@200gb (ja lieve kijkbuiskindertjes, dat zijn een heleboel spelletjes..

)

het mixertje om de verschillende geluidsbronnen te regelen, uiteraard met labeltjes voor de noobjes..

m'n oude versterkertje (pioneer sa-5300) doet het prima, maar het word wel tijd voor een nieuwe. ik doe btw niet aan surround, thx, dts, blaat... vanwege het feit dat al mijn inputs (xbox, dvdrip svcd nlsubbed, tv) stereo zijn, vandaar is mijn enige eis dat het hard moet kunnen en mijn huidige verterker gaat nie hard genoeg..

de speaker zonder frontje, JBL MX1500's (4x)

en last but zeker not least..

de wireless xbox controller...aaah de vrijheid..
dan nog het todo lijstje;
-TV (inderdaad die ontbreekt..

) en dat word de
Thomson 33MS24EG . Formaat en 4:3 zijn in dit geval voor mij de reden tot aanschaf.
-achter het scherm (tussen de ramen en het scherm in) komt een zwart doek over de geheele breedte (ik weet nog niet zeker of ik een gedeelte van de kamer of zelf de hele kamer zwart ga schilderen.).
- 2 extra wireless controllers voor de xbox
-nieuwe versterker (nog geen id welke, wel weer stereo)
zoiets moet het zijn denk ik, dank voor de aandacht..

lange wijzigde dit bericht 12-04-2004 15:55 (3%)