:)
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 7
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicJij koopt toch graag in engeland?quote:Dr. Strangelove schreef op 30 maart 2004 @ 07:31:
Ik zie dat die 540R ook component switching heeft... da's erg mooi. Prijs al bekend?
Edit: eerste hit op GoogleDit dingetje kost het schrikbarende bedrag van 599 euro! Nu ben ik ECHT benieuwd naar de reviews
Richersounds 250 pond
Lucky bastard
www.hospitalitylife.nl
Wat voor Yamaha versterker is dat eigenlijk?quote:Dupje schreef op 02 maart 2004 @ 20:00:
Kef?
[afbeelding]
[afbeelding]
Was eens een namiddag alleen thuis, en ja dan kijk je even of je Q3's beter klinken op Yamaha versterker dan op je eigen Rotel versterker van al een redelijk aantal jaar oud.
Conclusie: ik heb een nieuwe versterker nodig
En de Q7 is een super luidspreker
quote:Play schreef op 30 maart 2004 @ 13:54:
[...]
Jij koopt toch graag in engeland?
Richersounds 250 pond
Lucky bastard
Whehehehehe
Nu wil ik ECHT reviews zien
De DVD speler kost bij Richersounds ook 249GBP, en heeft al erg goede reviews gehad. PAL en NTSC progressive, DVD-A en schijnt ook nog verdienstelijk te zijn met CD. Koopje lijkt me.quote:wow, ben benieuwd wat de DVD speler dan gaat kosten
Dr. Strangelove wijzigde dit bericht 30-03-2004 16:43 (20%)
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
quote:
de AX-870 , hij is bijna 10 jaar oud denk ik, wat je er totaal niet aan kunt zien. Is een echt prachttoestel.
en yash: wat is er zo offtopic? Enkel jouw posts lijken me echt offtopic
Hoe krijg je die zooi dan in nederland?quote:Dr. Strangelove schreef op 30 maart 2004 @ 16:39:
[...]
Whehehehehe
Nu wil ik ECHT reviews zien
[...]
De DVD speler kost bij Richersounds ook 249GBP, en heeft al erg goede reviews gehad. PAL en NTSC progressive, DVD-A en schijnt ook nog verdienstelijk te zijn met CD. Koopje lijkt me.
Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.
Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels
Richersounds verzend gewoon naar Nederland geloof ik. Als er daar trouwens wat besteld wordt wil ik ook wel wat mee bestellen.
www.hospitalitylife.nl
I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
Het is voornamelijk voor films, maar zo nu en dan vind ik t ook wel lekker om tijdens een hard nummer de bass wat extra punch te geven
bij me vorige subje had ik vaak toch dat de bass op de ene plek veel harder klonk als op de ander, en buiten me kamer ook nog best goed hoorbaar was (wat verder niet zoveel uitmaakt, me ouders/buren klagen niet
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
quote:Dr. Strangelove gaat vaak naar Engeland. (kan mijn mond niet houden )
quote:Hoe krijg je die zooi dan in nederland?
Boot, trein, auto. Allemaal redelijk makkelijk om dan een doosje mee te nemen op de terugweg.
Overigens kost een weekendje London geen kapitalen. Ik ben in november weer geweest, met reis (boot/trein) en overnachting in een net hotel was ik 88 (!!!) euro kwijt. En London is sowieso een briljante stad om lekker uit te gaan.
Volgend bezoek weer in november (regelmaat is belangrijk
Overigens zag ik de Cambridge amp bij Hifi Studio Wilbert staan in de etalage. Vreemd genoeg zijn zowel de DVD speler als de AV amp bij Richersounds 250 pond, maar de DVD was 495 euro en de amp 745 euro bij Wilbert.
Nou ja, november dan maar
Dr. Strangelove wijzigde dit bericht 30-03-2004 19:55 (31%)
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
:)
het gevoel dat je in een bioscoop zit of het gevoel dat je in de film zit?
Thurr
quote:Chingy schreef op 31 maart 2004 @ 12:02:
Wat willen jullie nou eigenlijk met jullie home cinema?
het gevoel dat je in een bioscoop zit of het gevoel dat je in de film zit?
The latter: het biosgevoel kan ik al oproepen door een tekstgebaseerde film te gaan kijken met mijn 2 jongere broertjes...
Tis gewoon dat fatsoenlijk geluid wat ook op volle volumes ook acceptabel blijft klinken je meer in de film trekt, hetzelfde geldt voor computergames...
www.avpnews.com
246 x 188 (4:3)
Camera met flash
Same Shot, maar dan verduisterd
Test opstelling
Philips BCLEVER (1100ANSI LUMEN)
Na het lezen van best buy editie op tweakers, heb ik ook maar besloten om 4 x B&W 603 S3 's te kopen.
Ik doe het nu nog met een headset als ik een film wil kijken.
Ik heb wel een speakerset: Cambridge THX 550D, maar die heb ik niet op mijn laptop aangesloten.
Dus een geluidloze video
VIDEO
Fragment uit Mission Impossible II
or, perhaps most likely, a spontaneous, completely accidental thermite reaction ;)
Ik hoop dat dit centimeters zijn, en geen pixels...:?
Beamer ziet er strak uit... Is dat stof op de voorkant?
edit: ik doelde op stof als in "textiel" niet als in miniscule partikeltjes troep
MikeyMan wijzigde dit bericht 31-03-2004 14:44 (29%)
www.carina-avensisclub.nl
quote:MikeyMan schreef op 31 maart 2004 @ 14:41:
"246 x 188 (4:3)"
Ik hoop dat dit centimeters zijn, en geen pixels...:?
Beamer ziet er strak uit... Is dat stof op de voorkant?
Hmm ja, dat is de afmeting van het scherm 246cm x 188cm, 4:3 formaat zekere voor het onzekere genomen.
Stof valt wel mee, maar ik heb de foto met flits genomen + 's nachts, dus al het "stof" dat licht direct op
or, perhaps most likely, a spontaneous, completely accidental thermite reaction ;)
quote:mxstrAEm schreef op 31 maart 2004 @ 14:36:
Na het lezen van best buy editie op tweakers, heb ik ook maar besloten om 4 x B&W 603 S3 's te kopen.
Toch niet alleen n.a.v. die guide mag ik hopen? Voor zulke bedragen (en lager ook) zou ik toch zeker wel zelf gaan luisteren en vergelijken.
Mooi groot beeld trouwens
Big car, small ****
quote:Razorfist schreef op 31 maart 2004 @ 15:01:
[...]
Toch niet alleen n.a.v. die guide mag ik hopen? Voor zulke bedragen (en lager ook) zou ik toch zeker wel zelf gaan luisteren en vergelijken.
Mooi groot beeld trouwensJammer dat ik hier geen projector kwijt kan (nou ja de projector wel.. maar het scherm niet
)
Tnx
Het scherm is echt lomp idd, heb ook 10x moeten nadenken waar ik het scherm ging ophangen
En om eerlijk te zijn, heb ik niet kunnen luisteren naar de B&W 603 S3.
Ik koop hem ni alleen naar aanleiding van de best buy guide, maar allereerst om de vele positieve bevindingen overal, door moderators op tweakers, door gebruikers, door het uiterlijk, ik heb er nog niet naar kunnen luisteren, maar over de kwaliteit heb ik helemaal geen twijfel
Ik Zat nog te twijfelen tussen de Keff Q5, maar het uiterlijk hiervan vind ik niet zo mooi.
Ik weet het, ik moet zelf gaan luisteren. Ik ga ze denk ik ook in Duitsland halen en daar direct beluisteren, waar ik wel over zit te twijfelen is de versterker, het moet wel een dolby versterker worden. Maar hier heb ik geen verstand van, tot nu toe vond ik video belangrijker dan de audio, dus dat laatste ga ik nu wat opkrikken en me daar eens in verdiepen.
Ik vond Vaessen the BOX wel extreem goed, man, wat een helder hoog en strakke bas!
Epson beamers TW-500 en 200 en TW-10 waren leuk om te zien net als de HS20 van sony.
Maar de mooiste voor het minste geld lijkt op dit moment toch de Themescene H30. (advies 1795,-) kijk eens op AVSFORUM
http://www.avsforum.com/a...c4497&threadid=351894
Iedereen is daar laaiend enthousiast..
tv: Philips Matchline 28PW9525
video: Sony ......
versterker: Yamaha 640
dvd: Yamaha s540
gemodde xbox
boxen: 5 x de Dali Elegance 01
subwoofer: Dali AW10
subwoofer kabel: oehlbach
speaker kabel: ook oehlbach
digitale aanlsluitset xbox
monster scartkabel dvd<-->tv
vogel wandsteun set voor zowel audio als de tv
glasplaten zelf gekocht
Doordat ik best een kleine woonkamer en een vriendin heb
Als je muziek luistert moet je echt de sub aanhebben want anders komen ze laag gewoon een stuk tekort, maar na aardig wat afregel werk op de woofer klinkt het gewoon perfect! (voor dit formaat speakers dan)

Focus wijzigde dit bericht 03-04-2004 11:28 (44%)
Wormaap wijzigde dit bericht 03-04-2004 11:31 (8%)
Ticking away, the moments that make up a dull day.
quote:
Je bedoeld toch niet dat je vriendin klein is
Sorry moest ik ff zeggen.
Maar ondanks dat je vriendin dus mee beslist over je setup heb je toch zeker wel een mooi setje neergezet!
Reg. datum: 07 december 2003
quote:Zoetepils schreef op 03 april 2004 @ 12:26:
[...]
Je bedoeld toch niet dat je vriendin klein is![]()
Sorry moest ik ff zeggen.
Maar ondanks dat je vriendin dus mee beslist over je setup heb je toch zeker wel een mooi setje neergezet!
JUHQOKG
Ik wou dus gewoon kwijt dat het een mooi setje is.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.