Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Is er ook helemaal klaar voor!

quote:
yash schreef op 28 februari 2004 @ 23:32:
lol oneindig rijkende beurs dus ;) komt er goed geluidje uit ? en waaarom heb je voor dezen gekozen en niet voor van hout zoals die van kef of b&w oid ? tell me :P
btw die center ziet er wel vet mooi uit mooi vorm: <)

Als er geen goed geluid uit kwam , had ik ze waarschijnlijk niet gekocht hé ;) Ik heb gekozen voor de C serie omdat het duidelijk de beste serie van Celestion is , dat hoor je , en dan maakt de vorm of het materiaal niet uit. Ik vind Celestion een prachtmerk , eerste kennismaking was de Celestion 3 , dan 9 ( nu rears ) en dan de C serie. Echt fantastisch merk. Klank is trouwens redelijk neutral , met mooi gearticuleerd hoog en midden , en strakke bas( mede dankzij 2 ABR's ).

@ Flex : Hmm , dacht dat Celestion extruded aluminium in deze vorm als een van de eerste gebruikte ..

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

quote:
TomSwinnen schreef op 28 februari 2004 @ 23:39:
[...]

@ Flex : Hmm , dacht dat Celestion extruded aluminium in deze vorm als een van de eerste gebruikte ..
Dat kan wel, maar ik bedoelde gewoon dat het extruderen van alu als techniek niet nieuw is :)

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989

quote:
Flex82 schreef op 28 februari 2004 @ 23:41:
[...]

Dat kan wel, maar ik bedoelde gewoon dat het extruderen van alu als techniek niet nieuw is :)
Bedoelde ik ook niet :) Bedoelde die techniek gebruiken voor luidsprekers :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

quote:
TomSwinnen schreef op 28 februari 2004 @ 23:42:
[...]

Bedoelde ik ook niet :) Bedoelde die techniek gebruiken voor luidsprekers :)

Ja precies, d8 ik al :)

En trouwens, er is maar weinig te vinden over die C3's. Maar die AVF302's zijn wel erg blits!
Ik heb er aan gedacht om een model uit één plank te maken, maar ik heb nog geen idee hoe ik een plank zo moet krijgen. ik denk met oververhitte stoom ofzo.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989

Je vind er zo weinig van omdat de C3 niet echt een commercieel succes waren omdat zowel Piega als andere merken met gelijkaardige vormen op de markt kwam (zie pic) , en omdat ze in Europa niet écht zijn verkocht.. zéker niet in Benelux ... Ben mijn in Duitsland moeten gaan halen.
http://www.dietiker-humbel.ch/images/c3.jpg De C3 van Piega , ja zelfde naam ja ..

aha vandaar,

Maar on with the pictures! Wij willen plaatjes zien.

Reg. datum: 11 november 2003

quote:
TomSwinnen schreef op 28 februari 2004 @ 22:09:
Bij mij was het nog gelukt ook ;)
[afbeelding]

Is zo de foto evolutie van mijn hifi-HT .. eerste is zo een kerstboompje ;)

Leuk kastje op je rechtse foto... dat heb ik ook voor mijn setje.
Alleen ik weet niet hoe ik moet posten. Kan mijn pics nergens hosten.
Vind het alleen al leuk om te kijken wat anderen hebben... en je doet zo nog eens ideetjes op hè?

Didde, dadde en die daar...

quote:
Dr.Schizo schreef op 29 februari 2004 @ 00:50:
[...]

Leuk kastje op je rechtse foto... dat heb ik ook voor mijn setje.
Alleen ik weet niet hoe ik moet posten. Kan mijn pics nergens hosten.
Vind het alleen al leuk om te kijken wat anderen hebben... en je doet zo nog eens ideetjes op hè?
http://www.theforumisdown.com (om je plaatjes kwijt te kunnen :) )

Flex82 wijzigde dit bericht 29-02-2004 00:52 (5%)

ik zeg toch nee
Reg. datum: 25 februari 2004

quote:
TomSwinnen schreef op 28 februari 2004 @ 23:39:
[...]

Als er geen goed geluid uit kwam , had ik ze waarschijnlijk niet gekocht hé ;) Ik heb gekozen voor de C serie omdat het duidelijk de beste serie van Celestion is , dat hoor je , en dan maakt de vorm of het materiaal niet uit. Ik vind Celestion een prachtmerk , eerste kennismaking was de Celestion 3 , dan 9 ( nu rears ) en dan de C serie. Echt fantastisch merk. Klank is trouwens redelijk neutral , met mooi gearticuleerd hoog en midden , en strakke bas( mede dankzij 2 ABR's ).

als jij zo'n celestion fan bent ben je dan niet geintreseerd in 2x ditton 100?
leuk celestion antiek ze matchen alleen niet perfect met m'n nad amp (of komt dat doordat zo'n klein kastje toch niet zoveel laag kan produceren ;) )

doneer nu in mijn wintersport fonds !!!!

quote:
no_no_no schreef op 29 februari 2004 @ 01:31:
[...]
als jij zo'n celestion fan bent ben je dan niet geintreseerd in 2x ditton 100?
leuk celestion antiek ze matchen alleen niet perfect met m'n nad amp (of komt dat doordat zo'n klein kastje toch niet zoveel laag kan produceren ;) )
Geïnteresseerd wel , maar heb geen geld voor de moment. Pas nog nieuwe gitaaramp gekocht , dus de geldbuidel heeft zen grens bereikt ;)

TomSwinnen wijzigde dit bericht 29-02-2004 02:23 (8%)

Reg. datum: 17 december 2003

voor iedereen die wil weten heo swinnen aan zn geld kwam :P :
quote:

How ?

How did I get the money to buy it all? Work , work , drugsdealing , work , begging and work. Lot's of work , but I did it and I am very happy with it.

/edit
Ennuh meen je dat nouw of :P?

Nog een noob vraag : Op mijn huidige dvd speler (niet een bijzondere hoor provision werkt nu nog goed maar word wel vervangen binnenkort) zitten aansluiten voor front center rears etc maar dat is niet dat je van die losse draadjes erin kan zette maar daar gaan van die tulp stekkers in ofzo hoe sluit ik dat aan als je nog geen reciever heb.. ?

yash wijzigde dit bericht 29-02-2004 10:36 (48%)

[ help me (A) ]

Reg. datum: 14 december 2002

@bleu eyes: hoe heb je de sub nu aangesloten? je kan toch gewoon 1 line ingang gebruiken ipv verdubbelen?

p.s handig he zo'n 2 zitter ;) :)

KEFalicious..
Reg. datum: 06 december 2003

quote:
yash schreef op 29 februari 2004 @ 10:22:Nog een noob vraag : Op mijn huidige dvd speler (niet een bijzondere hoor provision werkt nu nog goed maar word wel vervangen binnenkort) zitten aansluiten voor front center rears etc maar dat is niet dat je van die losse draadjes erin kan zette maar daar gaan van die tulp stekkers in ofzo hoe sluit ik dat aan als je nog geen reciever heb.. ?
Die tulpstekkers moet je achterop je receiver aansluiten als je 6 kanaals analoog geluid wilt hebben. Meestal sluit je een dvdspeler echter alleen digitaal aan.. Je hebt er sowieso een receiver bij nodig lijkt me zo ;)

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

Reg. datum: 29 januari 2004

Hallo Allemaal, ik hoor hier nooit iemand praten over de bose-acoustimass set. Ik heb deze set vorige maand aangeschaft. Heb ik wel een goede keuze gedaan?? als dvd speler heb ik pioneer DV- 454 en mijn vesterker is de pioneer VSX-D511. ;(

KEFalicious..
Reg. datum: 06 december 2003

quote:

:X

bose = vloeken in de kerk 8)7

hehe, als jij het goed vindt klinken, dan is het toch prima? ;)

Gemineye

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

Vidi, Vici, Veni

Toch maar even een fotootje gemaakt van mijn set met andere videorecorder en cdspeler erbij... Let niet op de kwaliteit, is gemaakt met een Trust Familicam nogwat... (kostte maar 10 euro, voordat er commentaar komt...)

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/PIC0009-2.jpg

nu nog op zoek naar een bijpassende videorecorder... Maar dat zal wel hopeloos zijn...

MikeyMan wijzigde dit bericht 29-02-2004 12:42 (15%)

www.carina-avensisclub.nl

HK Altijd mooi!! welke reciever is het btw ?

[ help me (A) ]

Vidi, Vici, Veni

Staat ook in de openingspost ;)

Maargoed, dan toch nog een keer de specs:

Harman Kardon AVR7000
Harman Kardon DVD30
Harman Kardon HD750
Panasonic NV-J40HQ

www.carina-avensisclub.nl

Reg. datum: 15 februari 2002

Uhhh, MikeyMan; sluit je ook nog wel eens boxen aan op je HK setje :?
Wij willen foto's zien &gt;:) :D

Reg. datum: 31 mei 2001

quote:
MikeyMan schreef op 29 februari 2004 @ 12:39:
Toch maar even een fotootje gemaakt van mijn set met andere videorecorder en cdspeler erbij... Let niet op de kwaliteit, is gemaakt met een Trust Familicam nogwat... (kostte maar 10 euro, voordat er commentaar komt...)

[afbeelding]

nu nog op zoek naar een bijpassende videorecorder... Maar dat zal wel hopeloos zijn...
Is het hd750 loopwerk van jou ook zo duidelijk te horen ?

DIY
Reg. datum: 23 januari 2000

quote:
Driez schreef op 29 februari 2004 @ 14:26:
[...]

Is het hd750 loopwerk van jou ook zo duidelijk te horen ?
Een hd750 maakt redelijk wat herrie :(.

Hoe meer je weet, hoe groter de grip op je levensomgeving

wij willen fotos :)

[ help me (A) ]

Reg. datum: 27 september 2002

Morgen krijg ik mijn tannoy mx10 sub binnen en die wil ik natuurlijk goed testen en instellen.
Hij komt op mijn 5 minipods/NAD T742 en T512. Fotos volgen uiteraard.

Nu heb ik een heleboel test muziek gedownload. Ongeveer alle oficiele iasca test sounds die ik kon vinden, wat subwoofer excursions tests, Official Sound Quality Competition spul etc.
MAAR dit is natuurlijk in mp3, dus wat kan ik nu het beste doen:

1. die mp3's op mijn xbox zetten die via optisch is aangesloten op de receiver en dan afspelen via de mediaspeler software (gemodde xbox)
2. de mp3's op cd fikken als mp3 en afspelen met mijn nad die ook optisch is verbonden
3. de mp3 omzetten naar wav en dan met mijn nad afspelen

Of maakt het geen bal uit en is het eigenlijk altijd slecht (ivm mp3) en kan ik beter naar gekochte audio cds gaan luisteren maar dan zonder oficiele test muziek. Maar wel aanwezig is massive attack ed.

hoe wil jij je xbox optisch aan sluiten mijn xbox is scart of rode witte gele tulp :S?

[ help me (A) ]

Reg. datum: 27 september 2002

http://images-eu.amazon.com/images/P/B00005TRYX.03.LZZZZZZZ.jpg

xbox advanced scart kabel, heeft scart en optisch out!

edit:
Je hebt de third party kabels met al optische kabel erbij voor 15 euro.
De officiele is dacht ik 29,95 en dan nog apart een optische van 15 euro.

Ik vond destijds 15 euro te goedkoop en heb de onderste variant gekozen 8)7 |:(

tatata wijzigde dit bericht 29-02-2004 16:30 (49%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: