Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 7
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 02 december 2001
Dat kan wel, maar ik bedoelde gewoon dat het extruderen van alu als techniek niet nieuw isquote:TomSwinnen schreef op 28 februari 2004 @ 23:39:
[...]
@ Flex : Hmm , dacht dat Celestion extruded aluminium in deze vorm als een van de eerste gebruikte ..
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989
Bedoelde ik ook nietquote:Flex82 schreef op 28 februari 2004 @ 23:41:
[...]
Dat kan wel, maar ik bedoelde gewoon dat het extruderen van alu als techniek niet nieuw is
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Reg. datum: 02 december 2001
quote:TomSwinnen schreef op 28 februari 2004 @ 23:42:
[...]
Bedoelde ik ook nietBedoelde die techniek gebruiken voor luidsprekers
Ja precies, d8 ik al
En trouwens, er is maar weinig te vinden over die C3's. Maar die AVF302's zijn wel erg blits!
Ik heb er aan gedacht om een model uit één plank te maken, maar ik heb nog geen idee hoe ik een plank zo moet krijgen. ik denk met oververhitte stoom ofzo.
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989
De C3 van Piega , ja zelfde naam ja ..Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Maar on with the pictures! Wij willen plaatjes zien.
Reg. datum: 11 november 2003
quote:TomSwinnen schreef op 28 februari 2004 @ 22:09:
Bij mij was het nog gelukt ook
[afbeelding]
Is zo de foto evolutie van mijn hifi-HT .. eerste is zo een kerstboompje
Leuk kastje op je rechtse foto... dat heb ik ook voor mijn setje.
Alleen ik weet niet hoe ik moet posten. Kan mijn pics nergens hosten.
Vind het alleen al leuk om te kijken wat anderen hebben... en je doet zo nog eens ideetjes op hè?
Didde, dadde en die daar...
http://www.theforumisdown.com (om je plaatjes kwijt te kunnenquote:Dr.Schizo schreef op 29 februari 2004 @ 00:50:
[...]
Leuk kastje op je rechtse foto... dat heb ik ook voor mijn setje.
Alleen ik weet niet hoe ik moet posten. Kan mijn pics nergens hosten.
Vind het alleen al leuk om te kijken wat anderen hebben... en je doet zo nog eens ideetjes op hè?
Flex82 wijzigde dit bericht 29-02-2004 00:52 (5%)
quote:TomSwinnen schreef op 28 februari 2004 @ 23:39:
[...]
Als er geen goed geluid uit kwam , had ik ze waarschijnlijk niet gekocht héIk heb gekozen voor de C serie omdat het duidelijk de beste serie van Celestion is , dat hoor je , en dan maakt de vorm of het materiaal niet uit. Ik vind Celestion een prachtmerk , eerste kennismaking was de Celestion 3 , dan 9 ( nu rears ) en dan de C serie. Echt fantastisch merk. Klank is trouwens redelijk neutral , met mooi gearticuleerd hoog en midden , en strakke bas( mede dankzij 2 ABR's ).
@ Flex : Hmm , dacht dat Celestion extruded aluminium in deze vorm als een van de eerste gebruikte ..
als jij zo'n celestion fan bent ben je dan niet geintreseerd in 2x ditton 100?
leuk celestion antiek ze matchen alleen niet perfect met m'n nad amp (of komt dat doordat zo'n klein kastje toch niet zoveel laag kan produceren
doneer nu in mijn wintersport fonds !!!!
Geïnteresseerd wel , maar heb geen geld voor de moment. Pas nog nieuwe gitaaramp gekocht , dus de geldbuidel heeft zen grens bereiktquote:no_no_no schreef op 29 februari 2004 @ 01:31:
[...]
als jij zo'n celestion fan bent ben je dan niet geintreseerd in 2x ditton 100?
leuk celestion antiek ze matchen alleen niet perfect met m'n nad amp (of komt dat doordat zo'n klein kastje toch niet zoveel laag kan produceren)
TomSwinnen wijzigde dit bericht 29-02-2004 02:23 (8%)
Reg. datum: 17 december 2003
quote:
How ?
How did I get the money to buy it all? Work , work , drugsdealing , work , begging and work. Lot's of work , but I did it and I am very happy with it.
/edit
Ennuh meen je dat nouw of
Nog een noob vraag : Op mijn huidige dvd speler (niet een bijzondere hoor provision werkt nu nog goed maar word wel vervangen binnenkort) zitten aansluiten voor front center rears etc maar dat is niet dat je van die losse draadjes erin kan zette maar daar gaan van die tulp stekkers in ofzo hoe sluit ik dat aan als je nog geen reciever heb.. ?
yash wijzigde dit bericht 29-02-2004 10:36 (48%)
[ help me (A) ]
p.s handig he zo'n 2 zitter
Die tulpstekkers moet je achterop je receiver aansluiten als je 6 kanaals analoog geluid wilt hebben. Meestal sluit je een dvdspeler echter alleen digitaal aan.. Je hebt er sowieso een receiver bij nodig lijkt me zoquote:yash schreef op 29 februari 2004 @ 10:22:Nog een noob vraag : Op mijn huidige dvd speler (niet een bijzondere hoor provision werkt nu nog goed maar word wel vervangen binnenkort) zitten aansluiten voor front center rears etc maar dat is niet dat je van die losse draadjes erin kan zette maar daar gaan van die tulp stekkers in ofzo hoe sluit ik dat aan als je nog geen reciever heb.. ?
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
Reg. datum: 29 januari 2004
quote:xp leek schreef op 29 februari 2004 @ 11:58:
bose-acoustimass set
bose = vloeken in de kerk
hehe, als jij het goed vindt klinken, dan is het toch prima?
Gemineye
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

nu nog op zoek naar een bijpassende videorecorder... Maar dat zal wel hopeloos zijn...
MikeyMan wijzigde dit bericht 29-02-2004 12:42 (15%)
www.carina-avensisclub.nl
[ help me (A) ]
Maargoed, dan toch nog een keer de specs:
Harman Kardon AVR7000
Harman Kardon DVD30
Harman Kardon HD750
Panasonic NV-J40HQ
www.carina-avensisclub.nl
Wij willen foto's zien
Is het hd750 loopwerk van jou ook zo duidelijk te horen ?quote:MikeyMan schreef op 29 februari 2004 @ 12:39:
Toch maar even een fotootje gemaakt van mijn set met andere videorecorder en cdspeler erbij... Let niet op de kwaliteit, is gemaakt met een Trust Familicam nogwat... (kostte maar 10 euro, voordat er commentaar komt...)
[afbeelding]
nu nog op zoek naar een bijpassende videorecorder... Maar dat zal wel hopeloos zijn...
Een hd750 maakt redelijk wat herriequote:Driez schreef op 29 februari 2004 @ 14:26:
[...]
Is het hd750 loopwerk van jou ook zo duidelijk te horen ?
Hoe meer je weet, hoe groter de grip op je levensomgeving
Reg. datum: 27 september 2002
Hij komt op mijn 5 minipods/NAD T742 en T512. Fotos volgen uiteraard.
Nu heb ik een heleboel test muziek gedownload. Ongeveer alle oficiele iasca test sounds die ik kon vinden, wat subwoofer excursions tests, Official Sound Quality Competition spul etc.
MAAR dit is natuurlijk in mp3, dus wat kan ik nu het beste doen:
1. die mp3's op mijn xbox zetten die via optisch is aangesloten op de receiver en dan afspelen via de mediaspeler software (gemodde xbox)
2. de mp3's op cd fikken als mp3 en afspelen met mijn nad die ook optisch is verbonden
3. de mp3 omzetten naar wav en dan met mijn nad afspelen
Of maakt het geen bal uit en is het eigenlijk altijd slecht (ivm mp3) en kan ik beter naar gekochte audio cds gaan luisteren maar dan zonder oficiele test muziek. Maar wel aanwezig is massive attack ed.
[ help me (A) ]
Reg. datum: 27 september 2002

xbox advanced scart kabel, heeft scart en optisch out!
edit:
Je hebt de third party kabels met al optische kabel erbij voor 15 euro.
De officiele is dacht ik 29,95 en dan nog apart een optische van 15 euro.
Ik vond destijds 15 euro te goedkoop en heb de onderste variant gekozen
tatata wijzigde dit bericht 29-02-2004 16:30 (49%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.