Heh, was nog maar net in de Linkshell, maar aangezien ik anders de enige zou geweest zijn (ik voelde me net zo speciaal, zoveel moeite for lil' ol' me

)
Je hebt wel gelijk, maar ik ben zoiezo van plan om zelf ook mensen te helpen, dan heb ik daar weer voldoening aan.
(BTW, bij deze missies begint het plot dus echt wel vet te worden, ik heb hernieuwde mood om door te grinden om de volgende missies te doen nu

)
Wat wel erg leuk is als een high-level een vriend is van iemand die in jou party zit. Je kunt dan blijven pullen. De high-level WHM zorgt voor zijn vriend en automatisch ook voor de party

. Dat heb ik vandaag twee keer achter elkaar mee mogen maken in Kazham. Iedere kill minimaal 200EXP en nauwelijks downtime

Argh, powerlevel wordt dat genoemd. Als het een competente en voldoende high level power leveller is kan het best wel snel gaan. Maar ben een keer in valkurm in een pt verzeild geraakt waar de leader meteen zei "chill guys, got a pwrlvl comin".
Powerleveller komt, is een level 35 WHM ofzo, ben het kwijt. We krijgen een dubbele Leecher link, powerleveller blijft ons healen, krigjt hate en sterft jammerlijk.
Een powerleveller =/= geen excuus om geen WHM te hebben, hebben die twee toen ook wel geleerd.
Maar bij een powerlevel krijg ik een veel wrangere nasmaak dan bij high level help bij missions of quests.
(kun je de NIN flag quest voorstellen als je ze zou moeten doen op lvl30 ;

)
Ow, nog even iets, je doet het mss al, maar laat je pt zoveel mogelijk tegen beastmen vechten (nu gobs in jungles). Nothing beats xp krijgen en terwijl nog een stackje of twee silver beastcoins (en binnenkort mythril en gold

) stealen. Mensen die niet willen dat je in pt's stealt zijn gewoon jaloers, je verliest misschien een hit elke vijf minuten?
(Je merkt het, ik ga THF toch misschien maar blijven doen, TH2 zou toch wel nice zijn

)